Op de PS is dit sinds het begin al bagger. Vandaag ook weer erg last van gehad. Elke keer weer een enemy in de rug terwijl ik er net gespawned ben.NickThissen schreef op maandag 29 februari 2016 @ 19:53:
Kom erg weinig cheaters tegen moet ik zeggen.
Wel erger ik me sinds kort dood aan de spawns, die zijn weer eens aangepast ofzo. Vooral in TDM is het compleet random. Kijk je op UAV zit iedereen aan een kant, en 2 seconden later spawnen er 3 man binnen 10 meter in m'n rug. Ik word om de haverklap van achter neergeschoten terwijl ik dat een week geleden ofzo bijna nooit had. Om gek van te worden. Vond de spawns juist heel goed in dit spel, maar dat is nu dus ook voorbij.
Best knap hoe ze met elke update het spel weer wat meer kapot maken. Zal vast niks te maken hebben met elk jaar een nieuwe versie uitmelken.
Inderdaad, zag dat ze dik makkelijker waren. Ergste tot nu toe was de Heat Wave. Gelukkig heb ik die Vision Pulse wel met minder moeite gehaald. Gewoon rond lopen tot je 2 enemies in de rug tegen komt (gebeurt nog wel eens vaak in dit spel) en dan pas je VP aanzetten.Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 21:45:
[...]
Xclusive Ace op youtube kijken, Dit heeft aardig goede tips. Ik neem aan dat je de challenges voorafgaand aan hero challenges bedoelt toch? Na die dubbel kill challenges komen nieuwe challenges voor het goude spul. Die zijn stiekem makkelijker dan de dubbel kill challenges.
Ik denk dat eerder de double kills met de HIVE drama wordt. Nu nog bezig met de 800 kills met de Nomad.
[ Voor 3% gewijzigd door Ari Gold op 29-02-2016 23:07 ]