Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aDutchCow schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:09:
Als je getrapt wordt op Nuketown ben je genaaid, hoelang het duurt voordat de spawns dan rotaten zeg. Laatste pot dat ik daar op speelde was ik 63! keer doodgegaan voordat ik er de brui aan gaf. Misschien had ik dat eerder moeten doen...
Ik ben mede door dat spawntrappen helemaal klaar met Nuketown. Ben stiekem blij dat ik hem niet bij mijn versie kreeg.

Daarentegen ben ik ook klaar met Combine. Fringe blijf ik wel weer leuk vinden. Daar zit tenminste nog enige verschil per potje in. Combine loopt altijd op hetzelfde uit.

Ik heb gisteren de eerste twee levels van de campaign gedaan. Kut verhaal, prima actie. Wel pittig op realistic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:05
Vrijdag schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:37:
[...]

Common. Maar ik wach nu even op de update om te kijken wat dat gaat worden. Heb op het moment bijna 200 van die dingen opgespaard.
Wat is daar de reden achter dan?

En hoezo update, gaat er wat veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk eens lekker kunnen schieten met de War Machine:

Super wapen als je er mee om weet te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:48:
[...]

Wat is daar de reden achter dan?

En hoezo update, gaat er wat veranderen?
Ik ben vooral benieuwd wat/of er wat gaat veranderen of bijkomen. Het is verder nergens op gebaseerd maar vooralsnog geef ik ze nog niet uit :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:51:
[...]

Ik ben mede door dat spawntrappen helemaal klaar met Nuketown. Ben stiekem blij dat ik hem niet bij mijn versie kreeg.

Daarentegen ben ik ook klaar met Combine. Fringe blijf ik wel weer leuk vinden. Daar zit tenminste nog enige verschil per potje in. Combine loopt altijd op hetzelfde uit.

Ik heb gisteren de eerste twee levels van de campaign gedaan. Kut verhaal, prima actie. Wel pittig op realistic.
Gisteren Combine ... Punt A gepakt, spawn at C... punt C gepakt spawn at A ... enz enz.
En de tegenstander ff wachten en iedereen telkens neerschieten.

Gsiteren ook weer een paar potjes waar je echt elke keer te laat bent maar ook waar je ineens alles raakschiet :D

Was bezig met een Smoke + Thermal challenge dus lekker met de Drakon raggen krijg je gelijk te horen dat je de meest noob setup hebt die er is :D :D (Nou en :D) Gelukkig de challenge wel makkelijk gehaald zo (25 kills door Smoke met Thermal)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:43:

[video]

Het is ook een prima wapen als je gewoon je ogen dicht houdt en maar spammed hoor. Dat is immers wat 95% van de spelers doet. In HC S&D zal dat uiteraard niet werken, dat is dan wel weer zo.
aDutchCow schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:09:
Als je getrapt wordt op Nuketown ben je genaaid, hoelang het duurt voordat de spawns dan rotaten zeg. Laatste pot dat ik daar op speelde was ik 63! keer doodgegaan voordat ik er de brui aan gaf. Misschien had ik dat eerder moeten doen...
Hier vat je min of meer mee samen wat er mis is met Nuketown in een game met advanced movement zoals Black Ops 3. Deze map zat van origine in een game waarin je niet onbeperkt kon sprinten, boost jumpen, power sliden, g-sliden etc en toen was de map al erg chaotisch en was spawn trappen aan de orde van de dag :).

[ Voor 40% gewijzigd door xelfer op 25-01-2016 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:43:

[video]

Beetje in de buurt mikken en schieten of mis ik iets? War Machine is trouwens wel belachelijk van dichtbij. Ik ben best vaak van 1m afgeschoten ermee dat de boosdoener vrolijk door huppelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:33:
Beetje in de buurt mikken en schieten of mis ik iets? War Machine is trouwens wel belachelijk van dichtbij. Ik ben best vaak van 1m afgeschoten ermee dat de boosdoener vrolijk door huppelt.
Het zijn bommen dus het mag er een beetje ernaast zitten.

Van dichtbij ga je zelf niet dood in HC, tenminste met mijn ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 09:04
Ari Gold schreef op zondag 24 januari 2016 @ 20:55:
Zo, eindelijk level 55. Klaar met dit spel, werkt gewoon niet lekker.
Nu kan je starten met prestige x5 en dan nog tot level 1000 dus je bent belange nog niet klaar 8)7
mike30 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 23:49:
Word dit nog een beetje gespeeld op de pc? Zag net een filmpje op youtube van iemand die maar aan het klagen was dat er weinig mensen black ops 3 op de pc spelen.
Wil hem van de week ff halen maar zou jammer zijn als er weinig mensen spelen. Spel is amper 2 maanden uit nu toch?
Ik speel het op PC en vind wel altijd genoeg matches in TDM, FFA, Kill confirmed & Domination

Wat ik me wel afvraag:
op PC kan je ook een controller aansluiten, geeft dat geen voordeel in combinatie met aim assist tov mensen met keyboard en muis zonder aim assist? In de kill cam vind ik al die mensen een uber aim hebben met controllers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:51:
[...]

Omdat ik klaar ben met Combine ben ik ook klaar met Black Ops 3. Heb de game nu al een aardige tijd niet meer aangeraakt omdat ik het zat ben om 100% van de tijd Combine te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:28:
Omdat ik klaar ben met Combine ben ik ook klaar met Black Ops 3. Heb de game nu al een aardige tijd niet meer aangeraakt omdat ik het zat ben om 100% van de tijd Combine te spelen.
Tot en met welke prestige heb je gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:37:
[...]

Tot en met welke prestige heb je gehaald?
Ben nu Prestige 7 lvl 40. Wellicht dat ik de game weer op pak zodra ze Combine wat meer uit de rotatie patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 15:33

mvds

Totally awesome!

Ik snap niet wat mensen tegen Combine hebben eigenlijk? ? Ik vind het een leuke map... (Nee geen flamebait, dat meen ik!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Eld0 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:11:
[...] In de kill cam vind ik al die mensen een uber aim hebben met controllers
Knap als jij in de kill cam kan zien dat iemand een controller gebruikt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mvds schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:42:
Ik snap niet wat mensen tegen Combine hebben eigenlijk? ? Ik vind het een leuke map... (Nee geen flamebait, dat meen ik!)
Het probleem is niet zozeer Combine, het probleem is dat ik van de 500 matches er 475 op Combine speel. Met andere woorden: ik zie 80% van de content van de multiplayer weinig tot nooit doordat ik altijd Combine speel.

[ Voor 3% gewijzigd door xelfer op 25-01-2016 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
xelfer schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:49:
[...]

Het probleem is niet zozeer Combine, het probleem is dat ik van de 500 matches er 475 op Combine speel. Met andere woorden: ik zie 80% van de content van de multiplayer weinig tot nooit doordat ik altijd Combine speel.
Is ook de beste map, vandaar Combine :)

De rest zijn allemaal camp-mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoaDHouse schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:54:
[...]

Ik vind pizza lekker, het is zelfs mijn lievelingseten, maar ik zou toch niet iedere dag pizza willen eten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Nu online
xelfer schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:55:
[...]

Ik vind pizza lekker, het is zelfs mijn lievelingseten, maar ik zou toch niet iedere dag pizza willen eten....
Ik zou graag meer Combine spelen, maar die komt bijna nooit voorbij als ik speel :)

Ik neem wel vaak dezelfde pizza btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoaDHouse schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:04:
[...]

Ik zou graag meer Combine spelen, maar die komt bijna nooit voorbij als ik speel :)

Ik neem wel vaak dezelfde pizza btw :)
Ik heb denk ik meer dan 80% van al mijn BO3 games op Combine gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt er een echte game update voor BOIII?

Ik wil Nuketown nu wel eindelijk eens spelen in HC SnD.

En ik wil de map Exodus eindelijk terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-09 22:52
xelfer schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:09:
[...]
Ik heb denk ik meer dan 80% van al mijn BO3 games op Combine gespeeld.
Hier 95% Nuketown, ben waarschijnlijk een super noob in de andere mappen. Mijn vriendin wilt het liefste Nuketown en juist door alle challenges etc vind ik het niet zo erg, daar focus ik me voornamelijk op.

Edit: En ben prestige 5 volgens mij ;)

[ Voor 5% gewijzigd door RuttoG op 25-01-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:09:
[...]

Het zijn bommen dus het mag er een beetje ernaast zitten.

Van dichtbij ga je zelf niet dood in HC, tenminste met mijn ervaringen.
Ja precies. En dat Is nogal raar toch? Als ik dood ga door een explosie zou iemand die op 50 cm van me af staat in ieder geval een schroeivlekje moeten hebben. Bij de War Machine in BO1 was dat wel zo toch? En bij de XM in bo3 is het zeker zo dat je meesterstuk als je te dichtbij schiet.

@combine Het is een prima map maar net als xelfer hoef ik niet elke dag een prima pizza. Af en toe wil ik een heerlijke burger. :)

Vanavond maar eens verder in HC. Eens word ik de nieuwe Dennis! (hoewel ik zijn kd nooit ga halen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Eld0 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:11:
[...]

Nu kan je starten met prestige x5 en dan nog tot level 1000 dus je bent belange nog niet klaar 8)7
Goh, snap natuurlijk wel dat er prestiges zijn heh. Heb nu gewoon mn lvl 55 trophy.

Spel speel ik niet meer omdat t gewoon niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

xelfer schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:49:
[...]

Maar dat komt, lijkt mij, dat mensen dan steeds voor Combine kiezen? Ik zie een behoorlijke variëteit aan mappen als ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 16:04
Ik verwacht dat wanneer Nuketown voor iedereen beschikbaar is, er tegelijkertijd een patch uitkomt die ook de mappenroulatie aanpakt. Inclusief die lvl 1000 glitch...

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Nu online
Normaal ga je tot 55 en dan ga je wel of niet prestigen toch ?

Ik zie sommigen met nummertje 74 in 'oranje' ..... kan je gewoon door ofzo na 55 of moet je dan weer iets speciaals doen. Krijg je dan ook nog wat extra's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:33:
[...]

Goh, snap natuurlijk wel dat er prestiges zijn heh. Heb nu gewoon mn lvl 55 trophy.

Spel speel ik niet meer omdat t gewoon niet werkt.
Als je voor alle trophies gaat: good luck, have fun, don't let the buggy shit get you down. :) De meest hilarische bug tot nu toe is dat je aan het einde van missie twee moet wallrunnen. Als je al verder bent en abilities unlocked hebt kan het zijn dat je dat stukje niet kunt halen. Echt zo ongelofelijk dom gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
RoaDHouse schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:23:
Normaal ga je tot 55 en dan ga je wel of niet prestigen toch ?

Ik zie sommigen met nummertje 74 in 'oranje' ..... kan je gewoon door ofzo na 55 of moet je dan weer iets speciaals doen. Krijg je dan ook nog wat extra's ?
Dat is prestige master daar kan je tot level 1000 gaan.

Nooit opgevallen dat je met de Black Cell kunt zien hoe lang een scorestreak mee gaat en hoeveel raketten je ervoor nodig hebt om die specifieke scorestrok kapot te maken(Rond 1:08):

[ Voor 25% gewijzigd door falcon123 op 26-01-2016 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Nou vandaag productief geweest met de XR-2, alle camo's vrijgespeeld. Nu alleen nog de sheiva voor AR. Voor SMG nog VMP en Razorback een aantal headshots.
Vind Demolition steeds leuker om te spelen. Domination begon me op m'n zenuwen te werken. Overigens is demolition zo ontzettend bagger gemaakt met de spawns.. dat slaat echt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Splash map preview uit de Awakening DLC:

It looks interesting en erg kleurig, maar de skyjacked preview was wel een stuk duidelijker en overzichtelijker.

[ Voor 36% gewijzigd door falcon123 op 26-01-2016 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-10-2020
Vandaag voor het eerst uitgemaakt voor een ''hacking cunt'', feels good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batiatus schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 00:29:
Nou vandaag productief geweest met de XR-2, alle camo's vrijgespeeld. Nu alleen nog de sheiva voor AR. Voor SMG nog VMP en Razorback een aantal headshots.
Vind Demolition steeds leuker om te spelen. Domination begon me op m'n zenuwen te werken. Overigens is demolition zo ontzettend bagger gemaakt met de spawns.. dat slaat echt nergens op.
Demolition was vroeger spawntrap paradise. Nog steeds zo?

Ik ben gisteren verder gegaan met lmgs IPV snipers. Met snipers al een paar dagen een kd van 1. Met lmgs tien potjes gespeeld in tdm. Slechtste pot was 33-10. Dat ligt me net wat beter. RAPs dropshot incoming begint al bijna te vervelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

xelfer schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:28:
[...]

Tip, speel bv in een party met ongeveer 3 a 4 man.
Zo kun je iig bijna altijd de map spelen die jullie kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 10:32

n2theb

Tweakers Abonnee

Gisteren was het weer zover...... 6 keer achter elkaar Combine. Na potje 1 was ik het al zat, maar uiteindelijk wel alle 6 de potjes makkelijk gewonnen. Ik snapte alleen niet waarom er toch mensen waren die het wilde blijven spelen.. haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:40:
[...]

Als je voor alle trophies gaat: good luck, have fun, don't let the buggy shit get you down. :) De meest hilarische bug tot nu toe is dat je aan het einde van missie twee moet wallrunnen. Als je al verder bent en abilities unlocked hebt kan het zijn dat je dat stukje niet kunt halen. Echt zo ongelofelijk dom gemaakt. :)
Moet alleen nog de zombies trophies, maar die ga ik niet doen. De rest heb ik al. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een vriendschapsverzoek op de PS4 gehad van de beroemde YARA zelf.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
n2theb schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:02:
Gisteren was het weer zover...... 6 keer achter elkaar Combine. Na potje 1 was ik het al zat, maar uiteindelijk wel alle 6 de potjes makkelijk gewonnen. Ik snapte alleen niet waarom er toch mensen waren die het wilde blijven spelen.. haha!
Ik ook niet. Van de kleine maps speel ik liever Evac of Aquarium.

Hoe zit het ook alweer met nieuwe maps. Die krijgen een volledig eigen playlist toch? Ook een hardcore mode eigenlijk? Zit te twijfelen over een seasonpass maar meestal is tegen de tijd dat de laatste pack uitkomt het spel al redelijk dood/de nieuwe Cod alweer uit.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:28:
Net een vriendschapsverzoek op de PS4 gehad van de beroemde YARA zelf.

_/-\o_
haha hoe heb je dat voor elkaar gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donvalentino schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:15:
haha hoe heb je dat voor elkaar gekregen :P
Ik had het fout: het bleek gewoon een YARA fan te zijn.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:12:
[...]

Demolition was vroeger spawntrap paradise. Nog steeds zo?

Ik ben gisteren verder gegaan met lmgs IPV snipers. Met snipers al een paar dagen een kd van 1. Met lmgs tien potjes gespeeld in tdm. Slechtste pot was 33-10. Dat ligt me net wat beter. RAPs dropshot incoming begint al bijna te vervelen. :)
Ja best wel. Ligt heel erg aan het team dat je hebt en tegen hebt. Werd in Redwood en Infection zo hard gespawntrapped dat de tegenstander z'n Talon gewoon R2 ingedrukt kon houden.

Zorgde er overigens ook wel voor dat ik met rolling thunder wel wat makkelijke kills heb kunnen maken. Samen met mothership de enige die ik nog moet voor air assault challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

RoaDHouse schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:54:
[...]

best map voor SMG en wat speelt bijna ieder een mee met SMG daarom blijven ze die map spelen. wand ze kunnen niks op ander map wand ze gaan daar dan ook te vaak dood waar door hun k/d en SPM om laag gaat dus ze blijven op zelfde map spelen. zelfde is bij BF4 metro is ook goede map om je k/d om hoog te krijgen maar dan met bijna elke gun

maar combine kan je ook camp map van make als goed doet

hoop snel dat map vote komt dat max maar 3/4 voor zelfde map kan gaan zo als in ander cod game was

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

NVT meer

[ Voor 96% gewijzigd door Motaro op 26-01-2016 12:31 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:08:
[...]

Moet alleen nog de zombies trophies, maar die ga ik niet doen. De rest heb ik al. :)
Ook die voor campaign accolades? _/-\o_

Zombies sla ik ook altijd over. Snap daar de lol niet van. Terwijl ik toch veel spellen op 100% heb. Zo een digitale piemeltje van 150000 gamerscore is heel belangrijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Batiatus schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:49:
[...]

Ja best wel. Ligt heel erg aan het team dat je hebt en tegen hebt. Werd in Redwood en Infection zo hard gespawntrapped dat de tegenstander z'n Talon gewoon R2 ingedrukt kon houden.

Zorgde er overigens ook wel voor dat ik met rolling thunder wel wat makkelijke kills heb kunnen maken. Samen met mothership de enige die ik nog moet voor air assault challenges.
Hoe krijg je mothership zo makkelijk dan? Ik zou niet weten hoe ik op zo'n belachelijke killstreak moet gaan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Jamesl schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:37:
[...]

Hoe krijg je mothership zo makkelijk dan? Ik zou niet weten hoe ik op zo'n belachelijke killstreak moet gaan haha
Best wel, als je eenmaal de HATR kan halen is de mothership zo gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
donvalentino schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:58:
[...]

Best wel, als je eenmaal de HATR kan halen is de mothership zo gepiept.
Welke game mode dan? Ik heb nu uav care pack en Cerberus en haal best vaak Cerberus, soms zelfs 2x in 1 leven. Ik speel wel bijna alleen tdm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Jamesl schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:02:
[...]

Welke game mode dan? Ik heb nu uav care pack en Cerberus en haal best vaak Cerberus, soms zelfs 2x in 1 leven. Ik speel wel bijna alleen tdm.
aha, ja ik speel voornamelijk alleen Domination.
Hierbij kun je snel en makkelijk punten scoren d.m.v. de vlaggen te cappen.

Wanneer je redelijk skilled bent en gewend raakt kun je helemaal snel punten krijgen als je op een vlag van de tegenstander staat en kills maakt (krijg je 200 punten per kill).

Uiteraard moet het ook wel een beetje meezitten qua skill niveau van de tegenstander.

Mijn scorestreaks die ik op het begin instelde was uav - hellstorm - wraith, inmiddels is dit waith, hatr en Raps en of Mothership

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hallo iedereen,

Ik wil graag black ops 3 gaan kopen op de pc. Ik heb op budgetgaming gekeken en daar staat de game al vanaf 40 euro, maar altijd met dvd-rom levering. Weet iemand van de PC gamers een site waar ik black ops 3 redelijk goedkoop en met een key voor steam kan krijgen? Op steam zelf kost hij namelijk nog 60 euro..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:02:
[...]

Dat is toch 850 punten x2 = 1700. Dan zit je op de mothership. In tdm haal ik vaak zat hoge streaks. Tactiek is eerlijke gevechten uit de weg gaan. Dus veel mensen in de rug schieten of vanachter een muurtje. Dat doe je door te flanken en slim te lopen. Verder op tijd terugtrekken als je een paar gasten hebt neergeschoten. Zeker als je ziet dat je hele team naast je loopt direct de andere kant op lopen. Als je The markofj op YouTube zoekt zie je iemand die dit tot de puntjes uitvoert. Let wel hij Is echt extreem goed (kd 5 spm 650). Maar kijk goed hoe hij beweegt. Elk gevecht dat hij heeft Is hij in het voordeel. De beste video daarover Is van Woodysgamertag. Heet iets van analysing the greats markofj. Is van een oudere COD maar nog steeds goed om te kijken.

Deze dus (zelfde serie sandy ravage is misschien nog beter)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2016 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Hebben jullie al te maken gehad dat je in een potje tdm Combine zat en deze gehackt werd naar een search and destroy op Nuketown? Ik werd net letterlijk overgezet naar Nuketown search and destroy met tdm regels.. Had 49 - 11 met mothership etc. Alleen is het niet terug te vinden in mijn theater.. Alleen dat ik in combine zat. Het leek wel of de server werd gehackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
N.Uckerman schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 18:53:
Hallo iedereen,

Ik wil graag black ops 3 gaan kopen op de pc. Ik heb op budgetgaming gekeken en daar staat de game al vanaf 40 euro, maar altijd met dvd-rom levering. Weet iemand van de PC gamers een site waar ik black ops 3 redelijk goedkoop en met een key voor steam kan krijgen? Op steam zelf kost hij namelijk nog 60 euro..
Via allkeyshop.com heb je overzicht met keysites.
Kinguin, g2a, g2play zijn wel de meest bekende websites. Ik heb hem zelf ook via Kinguin volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:00:
[...]

Dat is toch 850 punten x2 = 1700. Dan zit je op de mothership. In tdm haal ik vaak zat hoge streaks. Tactiek is eerlijke gevechten uit de weg gaan. Dus veel mensen in de rug schieten of vanachter een muurtje. Dat doe je door te flanken en slim te lopen. Verder op tijd terugtrekken als je een paar gasten hebt neergeschoten. Zeker als je ziet dat je hele team naast je loopt direct de andere kant op lopen. Als je The markofj op YouTube zoekt zie je iemand die dit tot de puntjes uitvoert. Let wel hij Is echt extreem goed (kd 5 spm 650). Maar kijk goed hoe hij beweegt. Elk gevecht dat hij heeft Is hij in het voordeel. De beste video daarover Is van Woodysgamertag. Heet iets van analysing the greats markofj. Is van een oudere COD maar nog steeds goed om te kijken.

[video]
Informatief filmpje. Volg The Redmarkofj ook een beetje op YT. Die gast heeft wel echt skills. Je ziet ook wel dat hij een Scuff controller gebruikt, maakt veel gebruik van jumpshots bij BO3 filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batiatus schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:34:
[...]

Informatief filmpje. Volg The Redmarkofj ook een beetje op YT. Die gast heeft wel echt skills. Je ziet ook wel dat hij een Scuff controller gebruikt, maakt veel gebruik van jumpshots bij BO3 filmpjes.
Zeker van die scuf. Ik hen de elite. Zonder dat ding zou ik een hoop minder kills maken of iig veel beter op moeten letten. :)

Check sandy ravage uit die serie zeker als je dit filmpje goed vond. Map navigatie komt daar echt goed over. Nu mijn reactiesnelheid brak is, is die oude cod wijsheid de enige reden dat ik positief ga. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Scuf controller? :?

Is dat een replacement voor de console of voor de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:44:
[...]

Zeker van die scuf. Ik hen de elite. Zonder dat ding zou ik een hoop minder kills maken of iig veel beter op moeten letten. :)

Check sandy ravage uit die serie zeker als je dit filmpje goed vond. Map navigatie komt daar echt goed over. Nu mijn reactiesnelheid brak is, is die oude cod wijsheid de enige reden dat ik positief ga. :)
Gezien! Kende die gast vooral van zijn anti-booster filmpjes van MW2.

Wel grappig met die Duke Nukem geluidjes erbij :9
mvds schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 20:21:
Scuf controller? :?

Is dat een replacement voor de console of voor de PC?
Vooral voor console denk ik, voor PC heb je meerdere toetsen die je snel kan bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:00:
[...]

[video]
Ja maar veel van die punten komen dan ook wel van de cerberus bv of wat luck uit de care pack.

Oke thanks! ik ga het eens bekijken :)

Damn wat een video! Ik moet zeggen dat ik ook wel zo speel ongeveer, dus dat zit wel goed qua looplijnen, ik ga soms wel op een stomme manier dood dat moet ik wel zeggen. :+
Dit herinnert me er ook weer aan hoe geweldig chopper gunner was haha

[ Voor 9% gewijzigd door Jamesl op 26-01-2016 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 21:16:
[...]

Ja maar veel van die punten komen dan ook wel van de cerberus bv of wat luck uit de care pack.

Oke thanks! ik ga het eens bekijken :)

Damn wat een video! Ik moet zeggen dat ik ook wel zo speel ongeveer, dus dat zit wel goed qua looplijnen, ik ga soms wel op een stomme manier dood dat moet ik wel zeggen. :+
Dit herinnert me er ook weer aan hoe geweldig chopper gunner was haha
Kijk maar eens een recent filmpje van hem. Die gast is echt steengoed. Xelfer van hier is zeer goed maar markofj is nog een partij extra agressief erbij.

Ik had net een markofj ronde. Vol rushen en twee keer RAPs in een leven op Fringe. Nuclear binnen en 63 om 8 in tdm (6v6). Gebeurt me niet echt vaak dus wel genieten. :) Normaal ga ik rond de 1.5 dus dit was echt cool. Moet eens kappen met challenges in tdm en kijken hoe hoog ik m'n kd krijg met behoud van spm (300).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batiatus schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 20:25:
[...]

Gezien! Kende die gast vooral van zijn anti-booster filmpjes van MW2.
[video]

Wel grappig met die Duke Nukem geluidjes erbij :9

[...]

Vooral voor console denk ik, voor PC heb je meerdere toetsen die je snel kan bereiken.
Booster justice was echt een mooie serie ja! Heb je meer aanrader? Mijn lijst is vooral oude glorie als Hutch, xjawz (nu een malloot) woody, wings of redemption en fearcradz. De meeste daarvan zijn of idioot of saai geworden. Hutch is nog steeds cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Die marcofj ff opgezocht. Wow, echt... wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Vind Scumpi leuker om naar te kijken, die gast heeft een reactie :D

Edit: Net "The beginning of the End" achievements gehaald in Zombies. Speelt nog best lekker weg als je beetje weet wat je moet doen :Y

[ Voor 50% gewijzigd door Famous op 26-01-2016 22:38 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 21:55:
[...]

Booster justice was echt een mooie serie ja! Heb je meer aanrader? Mijn lijst is vooral oude glorie als Hutch, xjawz (nu een malloot) woody, wings of redemption en fearcradz. De meeste daarvan zijn of idioot of saai geworden. Hutch is nog steeds cool.
Keek eerst vooral TmarTn, maar die brengt nauwelijks interessante content meer. Moneywh0re geworden met een hele irritante stem en veel te enthusiast over alles m.b.t. COD.
Xclusive Ace kijk ik de laatste tijd veel. Veel uitgebreide content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 21:52:
[...]

Kijk maar eens een recent filmpje van hem. Die gast is echt steengoed. Xelfer van hier is zeer goed maar markofj is nog een partij extra agressief erbij.

Ik had net een markofj ronde. Vol rushen en twee keer RAPs in een leven op Fringe. Nuclear binnen en 63 om 8 in tdm (6v6). Gebeurt me niet echt vaak dus wel genieten. :) Normaal ga ik rond de 1.5 dus dit was echt cool. Moet eens kappen met challenges in tdm en kijken hoe hoog ik m'n kd krijg met behoud van spm (300).
Zeer netjes!
Ik zit nu op KD van 2.12 in tdm en heb SPM van 312 ofzo, doe niet echt actief aan challenges, doe alleen alle specialist challenges nu.

Ik maak me alleen enorm zorgen om te laatste 2 challenges van Rejack en Glitch... die zullen wel beiden double kills zijn denk ik? Lijkt me echt lastig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:44:
[...]

Zeer netjes!
Ik zit nu op KD van 2.12 in tdm en heb SPM van 312 ofzo, doe niet echt actief aan challenges, doe alleen alle specialist challenges nu.

Ik maak me alleen enorm zorgen om te laatste 2 challenges van Rejack en Glitch... die zullen wel beiden double kills zijn denk ik? Lijkt me echt lastig :|
Die schijn je makkelijk te kunnen halen door semtex of c4 te plaatsen bij een vlag en dan die abilty en meteen blammo, profit :P

Zelf nog niet gedaan trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar weer eens een potje Black Ops 3 gespeeld:

En letterlijk de 1e game daarna:

[ Voor 30% gewijzigd door xelfer op 27-01-2016 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hacker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Nu online
Ik zie alleen maar een camper, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoaDHouse schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:36:
Ik zie alleen maar een camper, meer niet.
Waarom zou je rond gaan rennen als zij wel naar jou toe komen? :)

Ik pas mijn speelstijl overigens altijd aan op basis van de gun waar ik mee speel. Deze games was ik overigens bezig met het proberen te halen van de HIVE Hero armor challenge. Dan is willekeurig rondrennen niet echt slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
xelfer schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:16:
Toch maar weer eens een potje Black Ops 3 gespeeld:
[video]

En letterlijk de 1e game daarna:
[video]
Zulke gameplay niet van jou verwacht na dat filmpje van 43-8 op combine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ari Gold schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:48:
[...]

Zulke gameplay niet van jou verwacht na dat filmpje van 43-8 op combine.
Dat ik meer aan 1 kant van de map zit te campen bedoel je? Heeft voornamelijk te maken met de gun die ik speelde (XR2 headshots zijn veel lastiger als je veel rent) en de challenge die ik probeerde te halen (HIVE 6 kills in a single game).

Sowieso vind ik het wel leuk om af te wisselen qua guns en speelstijl. Als een halve zool rondrennen met een SMG of Shotgun is leuk, maar ik kan me ook wel vermaken met defensief spelen met een Assault Rifle, Sniper of LMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
xelfer schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:51:
[...]

Dat ik meer aan 1 kant van de map zit te campen bedoel je? Heeft voornamelijk te maken met de gun die ik speelde (XR2 headshots zijn veel lastiger als je veel rent) en de challenge die ik probeerde te halen (HIVE 6 kills in a single game).

Sowieso vind ik het wel leuk om af te wisselen qua guns en speelstijl. Als een halve zool rondrennen met een SMG of Shotgun is leuk, maar ik kan me ook wel vermaken met defensief spelen met een Assault Rifle, Sniper of LMG.
Ah okay, dat snap ik. Dacht dat je altijd een hoog tempo speler was. :P

Wat wel jammer is dat het aan 1 kant van de map is. Defensief kan toch ook aan meerdere kanten van de map..aangezien de spawn switcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ari Gold schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:57:
[...]

Ah okay, dat snap ik. Dacht dat je altijd een hoog tempo speler was. :P

Wat wel jammer is dat het aan 1 kant van de map is. Defensief kan toch ook aan meerdere kanten van de map..aangezien de spawn switcht.
Ik speel normaal gesproken meer op hoog tempo ja, dat wel, maar dat vind ik gewoon niet goed werken met de HIVE en XR2. De HIVE is alleen efficient als je zelf lang in leven blijft en als je tegenstanders in je HIVE lokt. Als je bijvoorbeeld een gang met meerdere entry points blokkeert met de vliegen, dan kan je er redelijk veel kills mee halen.

Vandaar dat ik in die 2 gameplay videos ook op 1 kant van de map blijf. HIVE blokkeert de ene kant en ik dek zelf de andere kant af. Zo kan ik op de meest efficiënte manier kills halen en ook 6 mensen Hiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Vrijdag schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:10:
[...]

Die schijn je makkelijk te kunnen halen door semtex of c4 te plaatsen bij een vlag en dan die abilty en meteen blammo, profit :P

Zelf nog niet gedaan trouwens :P
Ja dat is idd wel slim, dus vooral domination spelen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb:

- Meer dan 25.000 kills;
- Meer dan 1500 games gespeeld;
- Meer dan 1500 UAVs neergehaald;

MAAR IK MIS NOG STEEDS 4 @#&#$ING SENTRIES/GUARDIANS VOOR MIJN GOLDEN ROCKET LAUNCHER.....

Ik loop nu al bijna 7 Prestiges met dezelfde Rocket Launcher rond icm Engineer en ik zie gewoon NOOIT Sentries of Guardians.

[ Voor 25% gewijzigd door xelfer op 27-01-2016 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:12:
Ik heb:

- Meer dan 25.000 kills;

MAAR IK MIS NOG STEEDS 4 @#&#$ING SENTRIES/GUARDIANS VOOR MIJN GOLDEN ROCKET LAUNCHER.....

Ik loop nu al bijna 7 Prestiges met dezelfde Rocket Launcher rond icm Engineer en ik zie gewoon NOOIT Sentries of Guardians.
Echt, probeer eens HC-KC of HC-DOM. Ik schiet ze met bosjes omver :P Komt waarschijnlijk ook omdat dat twee modi zijn waarin je snel punten kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:32:
[...]
Echt, probeer eens HC-KC of HC-DOM. Ik schiet ze met bosjes omver :P Komt waarschijnlijk ook omdat dat twee modi zijn waarin je snel punten kan verdienen.
Hardcore laat me alleen maar huilen van ellende. Ik kan wel normale Kill Confirmed spelen, wie weet kom ik ze daar tegen. In Domination zie ik ze in ieder geval nooit (heb al meer dan 700 games DOM gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
xelfer schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:36:
[...]

Hardcore laat me alleen maar huilen van ellende. Ik kan wel normale Kill Confirmed spelen, wie weet kom ik ze daar tegen. In Domination zie ik ze in ieder geval nooit (heb al meer dan 700 games DOM gespeeld).
Speel zelf inderdaad normale KC en moet hem enkel nog voor de eerste RPG en let er niet eens op.
Net level 3 tweede prestige dacht ik.

Nog mensen die op de XBO Zombies spelen?
Sinds gisteren weer eens opgestart maar nog best leuk om te doen :Y Zoek alleen iemand die het ook een beetje kan :+ Je komt Online allemaal van die noobjes tegen.
Help ik je direct met de achievement om te halen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb:

- Meer dan 25.000 kills;

Ik heb veel minder kills enz maar heb hem wel hèhè. Geluk hebben denk ik dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sj44k13 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:00:
[...]

Ik heb veel minder kills enz maar heb hem wel hèhè. Geluk hebben denk ik dan :)
Misschien is het meer dat xelfer te goed speelt. Ik wil hem niet te veel eer geven want hij is al cocky maar zijn stats zijn wel OK. :) Als je steeds zelf hoge streaks haalt, lukt het je tegenstander natuurlijk niet.

Net super raar maar ook bewijs dat connection alles is. Pot 1 stronghold 38-4. Pot 2 Infection 13-17. Zelfde spelers in de lobby. Allemaal kd onder de 1. Mijn team won met behalve mij positieve KDs. Raar verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 13:50
Ik kwam net in een lobby waar DooMTheRace in zat (die gasten die als eerste lvl 1000 legit haalde). Maar wat een vieze spawncamper is dat. Steeds eventjes de spawn in komen om iedereen te trappen en af te schieten maar nooit lang genoeg om de spawn te flippen. Man man man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
ThijsWTF schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:31:
Ik kwam net in een lobby waar DooMTheRace in zat (die gasten die als eerste lvl 1000 legit haalde). Maar wat een vieze spawncamper is dat. Steeds eventjes de spawn in komen om iedereen te trappen en af te schieten maar nooit lang genoeg om de spawn te flippen. Man man man...
Het spel goed kennen dus :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThijsWTF schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:31:
Gezellig. Ik heb overigens al een paar Youtubers laten rage quitten uit mijn games, waaronder die Yarasky :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:54:
[...]

Gezellig. Ik heb overigens al een paar Youtubers laten rage quitten uit mijn games, waaronder die Yarasky :).
Pics or it didn't happen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Sheiva en Razorback headshots nog.. Dan beide diamond :> . Vanaf volgende week wel een stuk minder spelen, dinsdag start mn eerste echte baan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:22:
[...]
Als je steeds zelf hoge streaks haalt, lukt het je tegenstander natuurlijk niet.
Het is niet zo zeer dat mijn enemies geen streaks halen, wellicht halen ze wel minder streaks. Wat ik vooral merk is dat mensen geen Guardians en Sentries gebruiken. Zelf vind ik ze ook niet zo goed dus gebruik ik ze ook niet.

Ik schiet bijna ieder potje wel een paar UAVs uit de lucht en regelmatig kom ik Counter-UAV, Cerberus, Wraith, HATR, RAPS etc. tegen. Sentries en Guardians zijn echt extreem zeldzaam in mijn games.

Maar wellicht biedt KC de oplossing. Die game modus heb ik eerlijk gezegd nog niet gespeeld. Speel zelf voornamelijk TDM en anders Domination. Soms ook wel FFA, maar ik merkte dat FFA enkel op Combine gespeeld werd.

Zelf vind ik overigens de Wraith en RAPS de beste streaks om kills te halen.

[ Voor 4% gewijzigd door xelfer op 28-01-2016 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:54:
[...]

Tuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb:

- Meer dan 25.000 kills;

Ik kom ze met bosjes tegen op Chaos Moshpit, en dan Dom op Nuketown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Steeds meer mensen die in objective based modes komen alleen maar om hun camo's of andere achievements te halen. Gisteren ook alweer zo'n knakker. Was steeds aan het campen, volgens zijn eigen verhaal om ervoor te zorgen dat niemand B kon cappen, maar hij rende wel steeds zijn teamgenoten voorbij als zij wel aan het cappen waren. Steeds weer haalde hij veel kills, maar max 2 captures. En steeds weer verloor het team waar hij en zijn vriendje in zat. Ik vind dat zo triest, ga dan lekker FFA of TDM ofzo doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Even een vraagje hier.

Vanochtend had ik de tijd om nog even een potje te spelen ( was te vroeg uit bed..).
Dit potje ging redelijk lekker. Stond op een gegeven moment 27-0 en wilde voor de nuke gaan.
Uiteraard ging ik dood, door mij eigen freekin' R.A.P.S. met 28-1 als resultaat. Ik was zo dichtbij :p.

Nu heb ik nog nooit een potje geüpload, maar zou ik dat bij deze eigenlijk wel willen doen. Ik speel op de PS4. Heeft iemand enig idee wat handig is om te doen? Ik heb al wel het clipje kunnen bekijken in theater, maar het is mij een raadsel hoe ik het nou goed kan uploaden.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het zelf jammer dat er een mismatch is qua SPM in bepaalde game modes. Daardoor krijg je wel dat mensen camo's/challenges gaan doen in objective based games, puur omdat het niet te doen is in TDM of FFA. Ik wil dat verder niet goed praten, maar het zou wel het meest eerlijk zijn als het mogelijk was om soortgelijke scores te halen in alle game modes.

Gisteravond kwam ik overigens nog tegen een speler met meer dan 690 SPM in DOM. Viel me op dat die speler vrij snel leavede toen zijn team aan het verliezen was. Waarschijnlijk om zijn SPM en plaats op de ranglijst te beschermen. Ik kom trouwens steeds vaker lui tegen die echt hoge SPMs hebben. Wat me opvalt is dat die lui niet direct altijd super goed spelen, maar vooral heel agressief. Is vaak wel goed te counteren door een Vesper te pakken en de rush vanuit een headglitch tegen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

xelfer schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:28:
Is vaak wel goed te counteren door een Vesper te pakken en de rush vanuit een headglitch tegen te houden.
Wat bedoel je met een rush vanuit een headglitch?

Ik weet niet of jullie bericht van paar dagen geleden zagen, maar er zijn spelers die hoge SPM halen door die hacked servers. Want daar is het one shot one kill en een soort double xp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik had gisteren even een geluksmomentje!

Geluksmomentje!

Ik vind het trouwens wel bagger irritant dat je nergens een overzicht kan zien van welke camo's en attachments je nou gewonnen hebt. Snappen ze nou werkelijk niet dat het amper te doen is wanneer je per wapen, en dan nog eens per attachment moet gaan kijken of je varianten hebt gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
n2theb schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:35:
[...]

Wat bedoel je met een rush vanuit een headglitch?

Ik weet niet of jullie bericht van paar dagen geleden zagen, maar er zijn spelers die hoge SPM halen door die hacked servers. Want daar is het one shot one kill en een soort double xp..
Als je weet dat je gerushed gaat worden vanuit een bepaalde positie kan je mensen opwachten vanuit een head glitch, ofwel achter een muurtje gaan staan waarbij ze praktisch alleen je hoofd kunnen zien. Dan heb je een groot voordeel.

Ik wist overigens niet dat er mensen hoge SPMs hebben gehaald door hacks/glitches, maar dat zou wellicht wel kunnen verklaren waarom ik opeens vele meer mensen met hoge SPMs tegen kom. Dan zou de 'Yarasky' die ik tegen ben gekomen wellicht ook faker kunnen zijn, hoewel hij wel de stats had van rond de 3.00 KD en een hele hoge SPM. Ik kan de game zelf alleen niet terug vinden helaas :(. Een paar andere youtubers die ik tegen was gekomen tijdens het spelen hadden hun Youtube naam overigens in hun plaatje, dat was wel handig. 1 gast had 120k subscribers ofzo, maar ik weet niet meer hoe hij heette en de ander had rond de 50k subscribers. Doen ze best netjes met wat pubstomp videos maken en daar dan overheen praten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:14
mvds schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:39:
Ik had gisteren even een geluksmomentje!

[afbeelding]

Ik vind het trouwens wel bagger irritant dat je nergens een overzicht kan zien van welke camo's en attachments je nou gewonnen hebt. Snappen ze nou werkelijk niet dat het amper te doen is wanneer je per wapen, en dan nog eens per attachment moet gaan kijken of je varianten hebt gewonnen?
Al die Legendary attachments zijn zoieso onzin. Niemand die het ziet.
en de meeste cammo's zijn spuuglelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chimera2 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:52:
[...]

Al die Legendary attachments zijn zoieso onzin. Niemand die het ziet.
en de meeste cammo's zijn spuuglelijk.
Die attachments vind ik zelf ook een beetje onzin. Vind het jammer dat je een epic kan rollen en dan is het een weapon attachment variant voor een gun + attachment combo die je nooit gebruikt en ook nog eens niet kan zien :(.

Veel epic/legendary camo's vind ik overigens nog wel tof en er zitten ook wel een paar leuke rare camo's tussen. De Swindler/Monochrome/Transgression zijn mijn 3 favo camo's. Helaas heb ik de Swindler maar op 1 gun, maar ik ga er geen COD points/euro's aan uit geven om te proberen meer camo's te unlocken.

Op het officiele Call of Duty kanaal kan je overigens de CWL matches terug kijken:
YouTube: Call of Duty

Zelf vind ik dat wel interessant om af en toe een match te kijken en ik leer er ook wel veel van om mijn eigen skills te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Die storm cammo vind ik ook wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-09 22:52
mvds schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:12:
Steeds meer mensen die in objective based modes komen alleen maar om hun camo's of andere achievements te halen. Gisteren ook alweer zo'n knakker. Was steeds aan het campen, volgens zijn eigen verhaal om ervoor te zorgen dat niemand B kon cappen, maar hij rende wel steeds zijn teamgenoten voorbij als zij wel aan het cappen waren. Steeds weer haalde hij veel kills, maar max 2 captures. En steeds weer verloor het team waar hij en zijn vriendje in zat. Ik vind dat zo triest, ga dan lekker FFA of TDM ofzo doen...
Speel zelf de laatste tijd waarschijnlijk een beetje op dezelfde manier ook voor camo's etc. Maar dan samen met vriendin die weer erg objective speelt, ik probeer dan in juist in leven te blijven in plaats van erbij springen zodat zij beter kan cappen :) Alleen dan is "campen" in Nuketown bijvoorbeeld wisselen tussen huisje, zijkant en garages, heen weer rennen. (Was bezig met LMG's dus van dichtbij werkt dit niet voor mij, nu snipers :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
chimera2 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:52:
Die storm cammo vind ik ook wel vet.
:Y

En 'sidewinder' of zoiets is ook wel nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Pff ik word schijtziek van elke keer combine, die map komt 100x zo vaak dan de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Nu online
Jamesl schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:22:
Pff ik word schijtziek van elke keer combine, die map komt 100x zo vaak dan de rest
Grappig, hetzelfde had ik in CS'GO met de map ZOO die kwam ook 4000x per avond voorbij :) toen ik daar een opmerking over maakte kreeg ik iedereen over me heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
nog even geduld dan hebben we hier geen last meer van.
Pagina: 1 ... 45 ... 68 Laatste