Damn, zoveel kogels heb je toch niet nodig tegen 6 man?Ari Gold schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:45:
[...]
Heb ik ook. Lekker hard gaan met 70 kogels.
Ground war safeguard.. die heb je echt wel eens nodig tegen 9 man. Groundwar vind ik het leukst, gezien je geen combine kan krijgen.xelfer schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:55:
[...]
Damn, zoveel kogels heb je toch niet nodig tegen 6 man?
Had ik gister wel profijt van als ik groepje tegen kwam bij Hardpoint. Eerst ADS en dan lekker hipfiren als het nodig is.xelfer schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:55:
[...]
Damn, zoveel kogels heb je toch niet nodig tegen 6 man?
Team balancing klopt sowieso geen reet van. De game denkt echt vaak dat ik 1 of ander MLG pro ben en een team van 4 complete aardappelen kan caryen. Heb een game verloren waar ik 43kills had...TDM was dat. Kom op zeg.
Had gelezen dat ze een tijdje (paar dagen) de lobbies vulde met mensen die op hetzelfde niveau zaten maar alle "wannabe" pro's gingen klagen en was dat gelijk weer terug gezet. Want ze konden niet meer pub stompen. schijnt dus dat de gemiddelde cod speler het leuker vindt om 30-6 te gaan EN te verliezen, dan een super spannend potje te hebben waar je 14-11 gaat en wint. Ik raak daar eerder super pissed te gaan, clowns in de team die dan kd's van 0,07 hebben en shit..grrrr.
Ik heb veel liever dat tweede, maja. Cod community blijft een volk appart.
Had gelezen dat ze een tijdje (paar dagen) de lobbies vulde met mensen die op hetzelfde niveau zaten maar alle "wannabe" pro's gingen klagen en was dat gelijk weer terug gezet. Want ze konden niet meer pub stompen. schijnt dus dat de gemiddelde cod speler het leuker vindt om 30-6 te gaan EN te verliezen, dan een super spannend potje te hebben waar je 14-11 gaat en wint. Ik raak daar eerder super pissed te gaan, clowns in de team die dan kd's van 0,07 hebben en shit..grrrr.
The first casualty in war is always the truth...
Bekend probleem. Ook als je objectives speelt (Domination) en je met 3 man rent naar B en uiteindelijk in je eentje aan de cappen bent. Dan ben je dus een makkelijke prooi voor de tegenstander. B is gewoon altijd een punt dat je met minimaal 2 personen moet pakken. Een die ligt en 1 die op de uitkijk staat. In je eentje moet je echt geluk hebben.Jumpiefox schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:52:
Team balancing klopt sowieso geen reet van. De game denkt echt vaak dat ik 1 of ander MLG pro ben en een team van 4 complete aardappelen kan caryen. Heb een game verloren waar ik 43kills had...TDM was dat. Kom op zeg.
Maar het valt in het niets als je dan vriendelijk verzoekt aan je teammates om mee te doen en ze jou telkens gaan neerschieten... Of iemand die wil stoppen en dan maar gaat lopen etteren.... vreselijk.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Klopt SBMM is dat (Skill-Based MatchMaking) en dat is erger dan de lobbies waar je nu in zitJumpiefox schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:52:
Niveau van skills heeft dan voorrang op verbinding, waardoor je dus ineens met knuppels uit Nieuw-Zeeland aan het spelen bent. Dat schiet natuurlijk niet op. Dat heeft niks te maken met dat ze geen noobs meer kunnen pownen maar omdat de connectie echt drama wordt ineens
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Ik snap wat je bedoelt, gisteren eindelijk is i.p.v. noobs een goede teamspeler in m;n team, zie hieronder het resultaat! Zeer spannend tot de laatste secondeJumpiefox schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:52:

http://www.donvalentino.nl/IMAG0356.jpg
Probleem met matchmaking met mensen van gelijke skill is dat ik vaak naar Zuid-West Afghanistan moet connecten om mensen te vinden met gelijkwaardige stats. Door de grote afstanden gaat de game dan extreem laggen.Jumpiefox schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:52:
Daarbij vind ik het wel echt heel vreemd dat ik altijd gezien word als de Kim-Jong Un van Team Aardappel en daardoor minder dan de helft van mijn games win...
Picture this: Een KD van bijna 3.00 in TDM (met 370 SPM) en toch maar 46% van al je TDM games winnen...... gooooood game.....
Wat me trouwens wel op begint te vallen is dat iedereen steeds meer achter elkaar aan gaat lopen. Het is tegenwoordig onmogelijk om een 1v1 gunfight te vinden. Alles gebeurt tegenwoordig op 1 grote klont.
[ Voor 10% gewijzigd door xelfer op 18-01-2016 15:33 ]
Verwijderd
Gouden tip! Dank! Jammer alleen dat je dan objectives hebt. Zonder team is dat vaak kommer en kwel. Er blijft natuurlijk gelukkig altijd wat te zeiken.Batiatus schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:30:
[...]
Ground war safeguard.. die heb je echt wel eens nodig tegen 9 man. Groundwar vind ik het leukst, gezien je geen combine kan krijgen.
Anders zou het geen COD zijn.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:31:
[...]
Gouden tip! Dank! Jammer alleen dat je dan objectives hebt. Zonder team is dat vaak kommer en kwel. Er blijft natuurlijk gelukkig altijd wat te zeiken.
Ja dat schiet ook niet op. Speel weleens met buddies uit de VS en dat is inderdaad ook niet echt een optie. Dan pas merk je hoe veel verschil een goede connectie uitmaakt.aDutchCow schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:07:
[...]
Klopt SBMM is dat (Skill-Based MatchMaking) en dat is erger dan de lobbies waar je nu in zit
Niveau van skills heeft dan voorrang op verbinding, waardoor je dus ineens met knuppels uit Nieuw-Zeeland aan het spelen bent. Dat schiet natuurlijk niet op. Dat heeft niks te maken met dat ze geen noobs meer kunnen pownen maar omdat de connectie echt drama wordt ineens
Waarom niet een SBMM systeem dan per continent? en waar connectie dus wel mee in de "algoritme" wordt mee genomen. Ach ja, het is wat het is.
Het is toch wel een belangrijk verschil of je connect met iemand uit jouw gemeente/provincie of een mede-Europeaan die bv in Portugal zit...Jumpiefox schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:35:
[...]
Ja dat schiet ook niet op. Speel weleens met buddies uit de VS en dat is inderdaad ook niet echt een optie. Dan pas merk je hoe veel verschil een goede connectie uitmaakt.
Waarom niet een SBMM systeem dan per continent? en waar connectie dus wel mee in de "algoritme" wordt mee genomen. Ach ja, het is wat het is.
In het huidige systeem is het wel zo dat ik minstens 40 kills moet halen met een 3.0 KD of beter, anders verlies ik gewoon 100%.
[ Voor 10% gewijzigd door xelfer op 18-01-2016 15:57 ]
Waarop wordt de teamindeling nu gebaseerd dan? Alleen SPM of ook inc. met K/D ratio? Ik sta 8/10 keer bovenaan bij domination teamindeling omdat mijn score per minuut rond de 380-400 ligt. Mijn K/D ratio daarentegen is gewoon matig, (1.46). Laatste tijd speel ik al niet geweldig en samen met team aardappel continue wraights en RAPS deploy ships boven je hangen.. drama.
Die motherships zijn trouwens te makkelijk uit de lucht te halen. Zelfs nu nog steeds de punten niet waard (ja die heb ik ook al verschillende tegen gehad).
Die motherships zijn trouwens te makkelijk uit de lucht te halen. Zelfs nu nog steeds de punten niet waard (ja die heb ik ook al verschillende tegen gehad).
Volgens mij puur op basis van je SPM.
Dat zegt niks.NiQo schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:52:
Als noob heb ik altijd wel een prestige master teammate lvl234 oid, heeft het toch nog voordelen
Ook wel handig om dan even de leaderboards te checken of het geen glitcher is. Tegenwoordig is dat 7/10 wel zo.
Heb je Mothership zelf al gehaald?Batiatus schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:14:
Waarop wordt de teamindeling nu gebaseerd dan? Alleen SPM of ook inc. met K/D ratio? Ik sta 8/10 keer bovenaan bij domination teamindeling omdat mijn score per minuut rond de 380-400 ligt. Mijn K/D ratio daarentegen is gewoon matig, (1.46). Laatste tijd speel ik al niet geweldig en samen met team aardappel continue wraights en RAPS deploy ships boven je hangen.. drama.
Ik had die eenmalig ingesteld net voor ik in prestige ging en haalde toch wel 20 kills.
Het was wel op Hunted, Safeguard, waarbij wij het aanvallende team waren en de enemy's gewoon in open ruimtes spawnden maar leek me toch wel overpowerd!
learning every day.
Nee, uberhaupt nooit geprobeerd. Hou het meestal bij RAPS als hoogst of HATR. Maar ik kreeg ze tegen op EVAC en Fringe.SoulsOnFire schreef op maandag 18 januari 2016 @ 17:01:
[...]
Heb je Mothership zelf al gehaald?
Ik had die eenmalig ingesteld net voor ik in prestige ging en haalde toch wel 20 kills.
Het was wel op Hunted, Safeguard, waarbij wij het aanvallende team waren en de enemy's gewoon in open ruimtes spawnden maar leek me toch wel overpowerd!
Ik gebruik alleen uav. De rest jat ik wel uit carepackages van de tegenpartij 😈
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Voor 100 punten meer zou ik de cuav erbij nemen. Al laat ik de lage de laatste tijd liggen. Zo maar punten aan de tegenstander geven vind ik zonde. Overweeg daarom de Sentry permanent te unlocken. Blijft een zeer goede streek voor weinig punten. Wraith's en Hatrs zijn binnen 10 secedonden neergehaald. Een Sentry maakt meer kills voor me. Zeker als ik het stiekem verplaats nadat hij wat kills gemaakt heeft.Vrijdag schreef op maandag 18 januari 2016 @ 17:44:
Ik gebruik alleen uav. De rest jat ik wel uit carepackages van de tegenpartij 😈
Ik dacht ook even een paar potjes te kunnen spelen.
Game 1: Ik join TDM in progress. Tegenstander heeft Wraith en RAPS.
Game 2: Ik join TDM in progress. Tegenstander heeft RAPS en HATR.
Game 3: Ik join TDM in progress. Tegenstander heeft Cerberus, HATR en 3 UAVs.
Leuk spelen dit.
Leuk spelen dit.
Ben ik ook mee akkoord.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:02:
[...]
Voor 100 punten meer zou ik de cuav erbij nemen. Al laat ik de lage de laatste tijd liggen. Zo maar punten aan de tegenstander geven vind ik zonde. Overweeg daarom de Sentry permanent te unlocken. Blijft een zeer goede streek voor weinig punten. Wraith's en Hatrs zijn binnen 10 secedonden neergehaald. Een Sentry maakt meer kills voor me. Zeker als ik het stiekem verplaats nadat hij wat kills gemaakt heeft.
Ik had ondermeer mijn mothership gehaald door de Sentry op de juiste plaats te stellen.
Een Sentry bij Safeguard = win. Die blijft maar knallen op de robot en omstaanders.
Al ben ik ook wel relatief tevreden van Wraith. Meer dan van HATR! Zonde dat die zo snel uit de lucht is.

learning every day.
Als je nou gewoon zo'n potje afspeelt heb je daarna een clean rematch...xelfer schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:40:
Ik dacht ook even een paar potjes te kunnen spelen.
Leuk spelen dit.
Ik leave gewoon als mijn team geslacht wordt. Heb geen zin om de eerste 5 minuten van mijn avond te verpesten op die manier. Zelf kijk ik ook altijd naar de score voordat ik uberhaupt spawn. Als ik een game in progress join dan kies ik nooit een class tot ik de situatie kan beoordelen.Sj44k13 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:51:
[...]
Als je nou gewoon zo'n potje afspeelt heb je daarna een clean rematch...
Daarna join je potje 2, moet je weer leaven en bij potje 3 weer. Dan had je beter kunnen blijven zitten. En die verse game pakken?
Ik blijf altijd gewoon zitten, geen zin in gedoe van steeds nieuwe game zoeken.
Kan je ook een game joinen en dan geen class kiezen of word je dan op een gegeven moment gekickt voor inactivity?
Verwijderd
Je wordt gekickt.xelfer schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:06:
Kan je ook een game joinen en dan geen class kiezen of word je dan op een gegeven moment gekickt voor inactivity?
Wat vind je leuk aan dit spel?
Normale potjes TDM waarin beide teams gelijkwaardig zijn aan elkaar.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:09:
[...]
Je wordt gekickt.
Wat vind je leuk aan dit spel?
En als ik toch mijn wensenlijstje benoem dan zou ik ook graag alle maps door elkaar willen spelen, in plaats van iedere game dezelfde map
[ Voor 34% gewijzigd door xelfer op 18-01-2016 19:32 ]
Dacht dat dat alleen rang 1000 figuren waren.Ari Gold schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:59:
[...]
Dat zegt niks.
Ook wel handig om dan even de leaderboards te checken of het geen glitcher is. Tegenwoordig is dat 7/10 wel zo.
Overigens vind ik het prima als mijn tegenstanders mij ownen met killstreaks hoor, maar dan moeten ze die wel halen met mij in de game. Geslacht worden door een hele berg killstreaks in COD bij een game in progress vind ik een beetje hetzelfde als een potje FIFA joinen waarbij je tegenstander al wel 3-0 voor staat en jij 2 rooie kaarten hebt (om maar iets te noemen).
[ Voor 3% gewijzigd door xelfer op 18-01-2016 19:47 ]
Ik vind het altijd wel een uitdaging om dat soort 'late join' potjes met een positieve KD te eindigen, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.xelfer schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:46:
Overigens vind ik het prima als mijn tegenstanders mij ownen met killstreaks hoor, maar dan moeten ze die wel halen met mij in de game. Geslacht worden door een hele berg killstreaks in COD bij een game in progress vind ik een beetje hetzelfde als een potje FIFA joinen waarbij je tegenstander al wel 3-0 voor staat en jij 2 rooie kaarten hebt (om maar iets te noemen).
Verwijderd
Ah. Ik zie je zo veel zeuren dat ik bijna dacht dat je het geen leuk spel vindt.xelfer schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:21:
[...]
Normale potjes TDM waarin beide teams gelijkwaardig zijn aan elkaar.
En als ik toch mijn wensenlijstje benoem dan zou ik ook graag alle maps door elkaar willen spelen, in plaats van iedere game dezelfde map. Hopelijk komt Exodus ooit ook nog terug, die map vind ik wel echt goed en het is jammer dat ie kapot is gegaan.
Exodus is juist 1 van mijn minst favoriete maps. Één grote cluster fuck in het gebouw en verder weinig te doen.
Ik vind vooral eerlijke kansen heel belangrijk in dit soort games. Een goed gevecht waarin de beste mag winnenAzqi schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:59:
[...]
Ik vind het altijd wel een uitdaging om dat soort 'late join' potjes met een positieve KD te eindigen, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.
Ja daar houden ze met echte oorlogen ook rekening mee. Het is dan wel een spelletje maar dan is het toch heerlijk om die nummer 1 en/of 2 paar dikke deaths te geven 
Het potje is dan toch zo afgelopen dus imo kan je net zo goed het potje afmaken, of ben je stats geil?
Het potje is dan toch zo afgelopen dus imo kan je net zo goed het potje afmaken, of ben je stats geil?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Gelukkig zitten we niet in een echte oorlog, dat scheelt een hoop. En uit principe ga ik dat soort potjes niet afmaken. Een nieuw potje joinen duurt gelukkig niet zo lang, dus ik kan het zo opnieuw proberen. Ooit hoop ik wel dat ze die "join in progress" games eruit halen. Ze kunnen de game beter beëindigen dmv een forfeit.
Dan ga je jezelf kapot ergeren, let er maar eens op hoeveel mensen leaven of hoevaak jij een game joint die al begonnen isxelfer schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:47:
Gelukkig zitten we niet in een echte oorlog, dat scheelt een hoop. En uit principe ga ik dat soort potjes niet afmaken. Een nieuw potje joinen duurt gelukkig niet zo lang, dus ik kan het zo opnieuw proberen. Ooit hoop ik wel dat ze die "join in progress" games eruit halen. Ze kunnen de game beter beëindigen dmv een forfeit.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Een game in progress is ook niet het probleem voor mij. Als ik join en de enemies staan 54-33 voor met een UAV en een Counter UAV dan is dat prima. Het gaat erom dat ik enkel games join waarin de tegenstanders 48-9 voor staan en hele emmers killstreaks op de spawn van mijn team leeg aan het gooien zijn.Famous schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:49:
[...]
Dan ga je jezelf kapot ergeren, let er maar eens op hoeveel mensen leaven of hoevaak jij een game joint die al begonnen is
Nog vrijwilligers voor TDM of Hardpoint? PS4.
Lol never mind.
Lol never mind.
[ Voor 21% gewijzigd door Ari Gold op 18-01-2016 21:51 ]
Het zou ook fijn zijn als ze iets inbouwen dat als je een lobby verlaat en een nieuwe lobby zoekt, je niet in dezelfde lobby terugkomt.... Ik ga niet voor niets uit die lobby.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Net een zes man Party tegen gekomen die vreselijk hun best deden. Blijft lekker om ze solo of in dit geval met mijn broertje vreselijk hard te ownen. Even de challenge wapens af en de top guns op en knallen maar. Meteen de calling card for 10 kills onder water gehaald. Ze bleven maar willen zwemmen. 
Edit: en mijn moeder schijnt een prostitue te zijn. Nooit eerder gehoord. Als je met 6 man tdm onveilig maakt, moet je maar beter je best doen.
Edit: en mijn moeder schijnt een prostitue te zijn. Nooit eerder gehoord. Als je met 6 man tdm onveilig maakt, moet je maar beter je best doen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2016 22:38 ]
Tryhard teampjes zijn wel leuk ja. Ik had laatst ook een 53-8 TDM tegen een volledige clan. Geen idee of ze aan het schelden waren though. Heb iedereen altijd op auto mute staanVerwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 22:37:
Net een zes man Party tegen gekomen die vreselijk hun best deden. Blijft lekker om ze solo of in dit geval met mijn broertje vreselijk hard te ownen. Even de challenge wapens af en de top guns op en knallen maar. Meteen de calling card for 10 kills onder water gehaald. Ze bleven maar willen zwemmen.
Iemand die pistols al diamond heeft?
Ben bezig aan mijn laatste 50 kills met assault, hierna ga ik door naar pistols.
Ik kan wel enkele tips gebruiken denk ik.
Ben bezig aan mijn laatste 50 kills met assault, hierna ga ik door naar pistols.
learning every day.
Verwijderd
Hardcore spelen. FFA is het makkelijkst en snelst. Verder zou ik mijn rechter wijsvinger vast in wachten.SoulsOnFire schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 07:56:
Speel altijd op maandagavond met 4 vrienden en bijna alleen maar HC. Maar wat mij opvalt dat sommige spelers die een overall k/d van 0.65 hebben bijvoorbeeld wel 4 games achter elkaar 3.5 k/d of hoger halen.. Dit vind ik toch best raar..
Nog mensen die dit meemaken of niet?
[ Voor 5% gewijzigd door Dopiej op 19-01-2016 08:46 ]
Hoezo is dat raar? Dat is toch gewoon mogelijk.Defqonwolf schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:45:
Speel altijd op maandagavond met 4 vrienden en bijna alleen maar HC. Maar wat mij opvalt dat sommige spelers die een overall k/d van 0.65 hebben bijvoorbeeld wel 4 games achter elkaar 3.5 k/d of hoger halen.. Dit vind ik toch best raar..
Ik heb een positief overall KD, maar heb ook wel eens een pot of 2 negatief gespeeld.
Mijn kd is iets van 0.86 terwijl ik soms potjes heb van 2.5 kd maar soms gaat het verschrikkelijk slechtDefqonwolf schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:45:
Hmm oke.. Nja ik sta volgens mij 1.36 k/d overall.
Vind HC eigenlijk het coolste om te spelen vooral omdat je meer je zintuigen moet gebruiken omdat je zonder uav geen minimap hebt.
Vind HC eigenlijk het coolste om te spelen vooral omdat je meer je zintuigen moet gebruiken omdat je zonder uav geen minimap hebt.
Ik ben er mee bezig. Speel gewoon TDM Core hiervoor, niets bijzonders. Die pistols zijn allemaal wel erg goed eigenlijk.SoulsOnFire schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 07:56:
xelfer schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:23:
[...]
Ik ben er mee bezig. Speel gewoon TDM Core hiervoor, niets bijzonders. Die pistols zijn allemaal wel erg goed eigenlijk.
Gebruiken jullie sights,..? Waarschijnlijk wel high caliber erbij?Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:42:
[...]
Hardcore spelen. FFA is het makkelijkst en snelst. Verder zou ik mijn rechter wijsvinger vast in wachten.
Die Semi-auto lijkt me nog relatief makkelijk maar zoals je zegt. trigger finger zal nodig zijn! Al een geluk dat ik eindig met de Sheiva voor ik overschakel.
learning every day.
Ik gebruik geen sight wel high caliber.SoulsOnFire schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:08:
[...]
[...]
Gebruiken jullie sights,..? Waarschijnlijk wel high caliber erbij?
Die Semi-auto lijkt me nog relatief makkelijk maar zoals je zegt. trigger finger zal nodig zijn! Al een geluk dat ik eindig met de Sheiva voor ik overschakel.
Vandaag kan ik overigens een keer overdag een paar potjes spelen en ik merk dat mensen die onder standaard werktijd gamen echt extreem campen
Heb ik ook al gemerkt. Het is wel een pak makkelijker om te winnen. Telkens ik overdag speel, haal ik betere scores!xelfer schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:16:
[...]
Ik gebruik geen sight wel high caliber.
Vandaag kan ik overigens een keer overdag een paar potjes spelen en ik merk dat mensen die onder standaard werktijd gamen echt extreem campen. Heb nu al 3 potjes op een rij gespeeld waarbij de tijd afliep voordat er 100 kills gehaald waren. En dat 6v6...
learning every day.
Dat maakt voor mij eigenlijk niet zoveel uit, maar als mijn tegenstander in een bepaald hoekje zit te campen dan blijf ik daar gewoon lekker uit de buurtSoulsOnFire schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:24:
[...]
Heb ik ook al gemerkt. Het is wel een pak makkelijker om te winnen. Telkens ik overdag speel, haal ik betere scores!
Ik had zojuist voor het eerst in meer dan 400 games weer een enemy Sentry gezien
Daarnaast ben ik er ook achter wat mijn probleem is met de XR2, het is de enige gun waar ik tot nu toe mee heb gespeeld die niet kan jumpshotten. Dit kan met de M8 overigens prima. Jumpshotten is wel mijn #1 manier om close range gunfights te winnen, maar met de XR2 moet ik maar achter headglitches blijven campen I guess.
Heb je al hip-fire geprobeerd? Ik gebruikte stock/rapidfire voor mid-long en laser sight voor short.xelfer schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:27:
[...]
Dat maakt voor mij eigenlijk niet zoveel uit, maar als mijn tegenstander in een bepaald hoekje zit te campen dan blijf ik daar gewoon lekker uit de buurt.
Ik had zojuist voor het eerst in meer dan 400 games weer een enemy Sentry gezien, helaas lag hun hele team er omheen te campen dus kon ik hem niet neerschieten. Ik moet nog steeds 5 Guardians/Sentries neerhalen voor mijn gouden launcher
.
Daarnaast ben ik er ook achter wat mijn probleem is met de XR2, het is de enige gun waar ik tot nu toe mee heb gespeeld die niet kan jumpshotten. Dit kan met de M8 overigens prima. Jumpshotten is wel mijn #1 manier om close range gunfights te winnen, maar met de XR2 moet ik maar achter headglitches blijven campen I guess.
Als je andere game-modes gebruikt zie je wel vaker sentry's.
learning every day.
Zal het eens proberen, bedankt voor de tip! Ik had een paar honderd games Domination geprobeerd voor die challenge, maar daar kwam ik ook geen Sentries tegen, toen was ik maar weer terug gegaan naar TDM.SoulsOnFire schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:39:
[...]
Heb je al hip-fire geprobeerd? Ik gebruikte stock/rapidfire voor mid-long en laser sight voor short.
Als je andere game-modes gebruikt zie je wel vaker sentry's.
Over hipfire gesproken, zijn meer mensen van mening dat dat in deze CoD een stuk minder lekker werkt dan in de oudere CoD's (voor AW)? Heb regelmatig gehad dat ik iemand probeer te hipfire'en en werkelijk alles om diegene heenschiet 
Als ik dan aan de oude tijden denk met wapens zoals een P90/MP7/UMP etc ging dat zoveel lekkerder (ook in Ghosts nog)
Als ik dan aan de oude tijden denk met wapens zoals een P90/MP7/UMP etc ging dat zoveel lekkerder (ook in Ghosts nog)
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Jij niet werken dan?xelfer schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:16:
[...]
Ik gebruik geen sight wel high caliber.
Vandaag kan ik overigens een keer overdag een paar potjes spelen en ik merk dat mensen die onder standaard werktijd gamen echt extreem campen. Heb nu al 3 potjes op een rij gespeeld waarbij de tijd afliep voordat er 100 kills gehaald waren. En dat 6v6...
Het hangt van het wapen af.Als je zowel in je perks als op het wapen voor maximum hipfire zorgt, lukt het wel relatief goed. Zonder de juiste instellingen is het inderdaad af te raden in vergelijking met vroeger!DeMoN schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:44:
Over hipfire gesproken, zijn meer mensen van mening dat dat in deze CoD een stuk minder lekker werkt dan in de oudere CoD's (voor AW)? Heb regelmatig gehad dat ik iemand probeer te hipfire'en en werkelijk alles om diegene heenschiet
learning every day.
Moet vanavond voor een project Go Live aan de gang
Ik vind hipfire in deze game ook nogal matig bij veel guns. Heb mezelf hierdoor aangeleerd om meer ADS te spelen. Alleen hipfire met guns als de Brecci werkt nog wel echt perfect.DeMoN schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:44:
Ik zag op reddit nog een gifje voorbij komen van iemand die met een Gorgon probeerde iemand van dichtbij om te leggen met hipfire. Geen enkele kogel was on target!
Kijken of ik 'm kan vinden.
Gevonden:
http://imgur.com/rsnISzi.gifv
ff een linkje van gemaakt voordat ik de mods op m'n dak krijg...
Kijken of ik 'm kan vinden.
Gevonden:
http://imgur.com/rsnISzi.gifv
ff een linkje van gemaakt voordat ik de mods op m'n dak krijg...
[ Voor 24% gewijzigd door SqueakyClean op 19-01-2016 11:22 ]
True that! Hip fire is echt bagger. Heb bijna alle SMG's geprobeerd met laser sight en gung ho. Dat is letterlijk lucht schieten.DeMoN schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:44:
Waar ik nog wel wat kills mee maak tijdens hip fire is de Man o War.
Ah oke, en dan net wanneer de pro's spelen.xelfer schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:49:
[...]
Moet vanavond voor een project Go Live aan de gang.
Alleen shotguns zijn echt goed met hipfire omdat je de meeste damage al doet met het raken van één pellet (standaard hoge damage + lage extra damage per geraakte pellet), dus erg precies hoef je niet te zijn en laser sight is meestal dan ook niet echt nodig daardoor.
En in BO3 zijn ze erg coulant met join in progress. Ook al join je helemaal aan het begin tijdens de aftel periode ingame, je krijgt geen loss erbij als je verliest.
Dat werkt niet. Bij de games zoals Gotham City Impostors waar dit wel zo was eindigde je altijd snel met halflege potjes omdat je altijd wel spelers hebt die snel leaven als het even niet gaat, disconnecten of AFK zijn en dan gekickt worden. En dan krijg je weer spelers die leaven omdat het 4v6 is en uiteindelijk verloopt dan geen enkel potje meer normaal.xelfer schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:47:
Ooit hoop ik wel dat ze die "join in progress" games eruit halen. Ze kunnen de game beter beëindigen dmv een forfeit.
En in BO3 zijn ze erg coulant met join in progress. Ook al join je helemaal aan het begin tijdens de aftel periode ingame, je krijgt geen loss erbij als je verliest.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Dat ligt wel aan de shotgun volgens mij. De 1 shot kill shotguns hebben voor mij wel echt precisie nodig om nuttig te zijn. Vooral de Brecci werkt perfect met hipfire en dan zelfs zonder laser sight.Gundogan schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:34:
Alleen shotguns zijn echt goed met hipfire omdat je de meeste damage al doet met het raken van één pellet (standaard hoge damage + lage extra damage per geraakte pellet), dus erg precies hoef je niet te zijn en laser sight is meestal dan ook niet echt nodig daardoor.
Bij de KRM en Argus heb ik altijd het gevoel dat ik 2-3 hits nodig heb als ik hipfire en met guns die zo traag schieten is dat geen doen.
De KRM is sowieso nogal slecht in Core vind ik. De Argus is wel een stuk beter.
[ Voor 5% gewijzigd door xelfer op 19-01-2016 12:03 ]
Met de Argus wil je ideaal gezien altijd ADS doen omdat je dan alle pellets op één plaats krijgt en je dus bijna altijd een one hit kill hebt (technisch gezien is er wel een 2hit kill range, maar die is zeer klein zelfs met long barrel). Maar zelfs met hipfire gaat het nog wel verrassend goed in paniek situaties.De KRM heeft op bepaalde afstanden wat meer aan ADS of laser sight omdat de spread te groot wordt en de standaard damage + alle pellets raak nog 100+ damage is, maar die range is niet heel groot om je erg druk om te maken. Zolang je maar in beweging blijft en je weet waar de 1 hit kill range ligt kom je nog wel weg met hipfire.xelfer schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:00:
[...]
Dat ligt wel aan de shotgun volgens mij. De 1 shot kill shotguns hebben voor mij wel echt precisie nodig om nuttig te zijn. Vooral de Brecci werkt perfect met hipfire en dan zelfs zonder laser sight.
Bij de KRM en Argus heb ik altijd het gevoel dat ik 2-3 hits nodig heb als ik hipfire en met guns die zo traag schieten is dat geen doen.
Brecci en Haymaker is verder gewoon spammen ja.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
KRM heeft verlevendigen aim dan Argus hoor. Met de KRM kun je net naast iemand schieten voor de Kill terwijl Argus vol raak moet zijn. KRM had ik in een potje of vijftien goud. En dat had sneller gekund. Argus gaat nog wel effect duren. Breccia vind ik echt heerlijk. Zo lekker om daar een streakje mee te maken.
Mensen hier al is de Arena uitgeprobeerd?
Gisteren met paar vrienden 2 potjes gedaan, dit is toch wel een ander niveau dan random multiplayer...
2 keer dik verloren!!
Het competitieve gedeelte is toch wel een leuke toevoeging vind ik.
Gisteren met paar vrienden 2 potjes gedaan, dit is toch wel een ander niveau dan random multiplayer...
2 keer dik verloren!!
Het competitieve gedeelte is toch wel een leuke toevoeging vind ik.
Mijn aim is behoorlijk goed, vandaar dat ik de Argus veel prettiger vind spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:44:
KRM heeft verlevendigen aim dan Argus hoor. Met de KRM kun je net naast iemand schieten voor de Kill terwijl Argus vol raak moet zijn. KRM had ik in een potje of vijftien goud. En dat had sneller gekund. Argus gaat nog wel effect duren. Breccia vind ik echt heerlijk. Zo lekker om daar een streakje mee te maken.
Is vandaag nog 2x cryptokeys?
Jaaaa, vandaag nog dubbele cryptokeys! Tot 19:00 uur verwacht ik...
Gister niet kunnen spelen, dus misschien toch nog 200 keys...
[ Voor 71% gewijzigd door SqueakyClean op 19-01-2016 14:04 ]
10 AM PST, volgens mij is dat tot 6 uur vanavond in onze tijd.. kan ook 7 uur zijnSqueakyClean schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:02:
Is vandaag nog 2x cryptokeys?
Dubbel XP heeft in het verleden bij mij tot een uur of 7 geduurd, vandaar.Batiatus schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:11:
[...]
10 AM PST, volgens mij is dat tot 6 uur vanavond in onze tijd.. kan ook 7 uur zijn
Alle beetjes helpen...
Ja het tikt aardig hard aan zo, na dit weekend 330 cryptokeys maar die gaan echt zo snel weer opSqueakyClean schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:49:
[...]
Dubbel XP heeft in het verleden bij mij tot een uur of 7 geduurd, vandaar.
Alle beetjes helpen...
Zou toch liever dubbel wapen xp hebben... Die cryptokeys geven iets minder voordelen 
Is het nu elke 6 weken ongv een dubbel weekend?
Is het nu elke 6 weken ongv een dubbel weekend?
learning every day.
Verwijderd
Vroeger was het bij COD altijd zo dat dubbel xp duurde totdat je zelf stopte en uitlogde. Zo lang je in de find match schermen bleef kon je zo lang spelen als je wilde. Is dat nu anders?SqueakyClean schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:49:
[...]
Dubbel XP heeft in het verleden bij mij tot een uur of 7 geduurd, vandaar.
Alle beetjes helpen...
Ik vind die double Cryptokey bonus wel tof. Heb niet super veel gespeeld de afgelopen dagen, maar heb er toch wel 3-4 goede camo's aan over gehouden
. Die microtransacties zijn voor mij echt niet nodig. Voor de meeste guns heb ik inmiddels wel minstens 1 toffe camo uit de supply drops.
Zojuist heb ik overigens mijn 1500ste UAV neergehaald, maar ik kom nog steeds 5 Sentries/Guardians tekort voor die #$&*@# challenge. Echt bad game design als je afhankelijk bent van je tegenstanders om iets te halen...
De laatste 100 potjes heb ik overigens 89 keer Combine gespeeld.
Zojuist heb ik overigens mijn 1500ste UAV neergehaald, maar ik kom nog steeds 5 Sentries/Guardians tekort voor die #$&*@# challenge. Echt bad game design als je afhankelijk bent van je tegenstanders om iets te halen...
De laatste 100 potjes heb ik overigens 89 keer Combine gespeeld.
[ Voor 6% gewijzigd door xelfer op 19-01-2016 19:01 ]
Die dingen staan bij mij ongeveer 1 op de 2 a 3 potjes wel in het veld.
Speel dan wel altijd Kill confirmed, waar je makkelijker je streaks haalt, maar toch....
Lijkt me in een goed uurtje te doen..
Speel dan wel altijd Kill confirmed, waar je makkelijker je streaks haalt, maar toch....
FFXIV: Brawny Brawler
Verwijderd
Tot dat je ze nodig hebt, dan zie je ze nooit. Ik heb gelukkig van de week launchers diamond.CreativeSkills schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:01:
Die dingen staan bij mij ongeveer 1 op de 2 a 3 potjes wel in het veld.
Snipers zijn iets makkelijker omdat je een one-hit kill moet maken. Dus da's gewoon op HC kamperen 
Ik maak me meer zorgen om de pistolen en het mesje...
[ Voor 22% gewijzigd door Vrijdag op 19-01-2016 19:50 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb vanmiddag paar potjes HC FFA gedaan en als je dan een headset hebt en de deadsilence + awareness perks dan is een pistol prima te doen.Vrijdag schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:50:
Snipers zijn iets makkelijker omdat je een one-hit kill moet maken. Dus da's gewoon op HC kamperen
Ik speel alles in Core en dat werkt prima. Pistols zijn erg goede guns allemaal en de combat knife is gewoon een beetje sneaky spelen en proberen 1.0 te spelenVrijdag schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:50:
Eindelijk Dead Silence gehaald.
Meteen soundwhore-mode in S&D en FFA geprobeerd.
Dat zegt iedereen maar blijkbaar ben ik zo'n aardappel, want het lukt me echt met moeite. Mijn oplossing: extended mags, fast mags en gewoon keihard hipfire sprayenfalcon123 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:54:
[...]
Ik heb vanmiddag paar potjes HC FFA gedaan en als je dan een headset hebt en de deadsilence + awareness perks dan is een pistol prima te doen.
Zit met de MR6 nu op rond de 50 headshots. Met die andere moet het makkelijker gaan want dat zijn burst wapens.
Voor het mesje ga ik denk ik maar een ninjaclass aanmaken. Wat waren/zijn jouw perks voor het mesje?xelfer schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:25:
[...]
Ik speel alles in Core en dat werkt prima. Pistols zijn erg goede guns allemaal en de combat knife is gewoon een beetje sneaky spelen en proberen 1.0 te spelen.
[ Voor 26% gewijzigd door Vrijdag op 19-01-2016 20:37 ]
- Specialist: OverdriveVrijdag schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:36:
[...]
Voor het mesje ga ik denk ik maar een ninjaclass aanmaken. Wat waren/zijn jouw perks voor het mesje?
- Combat Knife als enige wapen
- 2 Concussion grenades
- Dead Silence, Sixth Sense, Overclock en Tracker
en nog iets wat ik vergeten ben
Ha dankjewel! Is die predatormode van spectre misschien niet handiger? Omdat je anders met overdriver er voorbij kan schieten?xelfer schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:45:
[...]
- Specialist: Overdrive
- Combat Knife als enige wapen
- 2 Concussion grenades
- Dead Silence, Sixth Sense, Overclock en Tracker
en nog iets wat ik vergeten ben.
Is zeker een optie, of anders Kinetic Armor. Ligt een beetje aan wat je fijn vindt. Zelf gebruik ik de speed boost vooral om achter de enemy spawn te komen om ze daarna te kunnen besluipenVrijdag schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:51:
[...]
Ha dankjewel! Is die predatormode van spectre misschien niet handiger? Omdat je anders met overdriver er voorbij kan schieten?
Ik ben nu zelf net begonnen aan de Haymaker en heb even een gameplay op Youtube gezet:
Die game laat wel mooi zien wat voor game er voor mij nodig is om TDM te winnen. De aardappelen in mijn team gaan uiteraard allemaal weer negatief.
Het zou me op zich wel leuk lijken om meer gameplay te uploaden, maar ik speel enkel Combine en daardoor lijken alle games op elkaar

[ Voor 33% gewijzigd door xelfer op 19-01-2016 21:34 ]
Safeguard vond ik zelf heel fijn met kniven, ik gebruikte daarbij Overdrive als specialst zodat ik achter hun spawn kon komen.
Het is nu al zo erg, dat je in HC CTF ge-teamkilled word op het moment dat je de vlag captured, zodat een speler nog even zijn RAPS kan halen.
Hopelijk komt er nog een keer een spelmodus zonder die onzin, en gewoon lekker alleen non-leathal zaken. Hoeven mensen ook niet zo hun best te doen.
Hopelijk komt er nog een keer een spelmodus zonder die onzin, en gewoon lekker alleen non-leathal zaken. Hoeven mensen ook niet zo hun best te doen.
Dope shit. Vind combine juist 1 van de minst leuke maps. Te klein. Wel de beste map om je spm hoog te krijgen en als je goed bent kd.xelfer schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:57:
[...]
Is zeker een optie, of anders Kinetic Armor. Ligt een beetje aan wat je fijn vindt. Zelf gebruik ik de speed boost vooral om achter de enemy spawn te komen om ze daarna te kunnen besluipen.
Ik ben nu zelf net begonnen aan de Haymaker en heb even een gameplay op Youtube gezet:
[video]
Die game laat wel mooi zien wat voor game er voor mij nodig is om TDM te winnen. De aardappelen in mijn team gaan uiteraard allemaal weer negatief.
Het zou me op zich wel leuk lijken om meer gameplay te uploaden, maar ik speel enkel Combine en daardoor lijken alle games op elkaar.
Maar speel je serieus alleen combine? Is toch super saai
Gebeurt dat echt? Als mensen zo hard strugglen om een RAPS te halen dan kunnen ze er maar beter een HCXD op zetten ipv de RAPSPWM schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 22:01:
Het is nu al zo erg, dat je in HC CTF ge-teamkilled word op het moment dat je de vlag captured, zodat een speler nog even zijn RAPS kan halen.
Dat is idd nogal saai, maarja ik ben maar 1 stem in een lobby van 12Jumpiefox schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 22:04:
[...]
Dope shit. Vind combine juist 1 van de minst leuke maps. Te klein. Wel de beste map om je spm hoog te krijgen en als je goed bent kd.
Maar speel je serieus alleen combine? Is toch super saai
Ik ben toch nog in game op een andere map terecht gekomen
[ Voor 39% gewijzigd door xelfer op 19-01-2016 22:24 ]
Ik ben nu bezig mijn Knife gold te halen maar wat is dat frustrerend (en spannend) zeg. 1 Bloodthirsty werd niet meegeteld door camo of iets dergelijks. Nu zit ik op 2/5.
Zo zie je echt de voordelen van jump shotten. Kan daar maar niet aan wennen om zo hysterisch rond te springen en draaien.xelfer schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:57:
[...]
Is zeker een optie, of anders Kinetic Armor. Ligt een beetje aan wat je fijn vindt. Zelf gebruik ik de speed boost vooral om achter de enemy spawn te komen om ze daarna te kunnen besluipen.
[video]
Het zou me op zich wel leuk lijken om meer gameplay te uploaden, maar ik speel enkel Combine en daardoor lijken alle games op elkaar.

Netjes man, goeie jumpshotsxelfer schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:57:
[...]
[video]
En daarna heb je alles goud?MarceldeV schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 23:34:
Ik ben nu bezig mijn Knife gold te halen maar wat is dat frustrerend (en spannend) zeg. 1 Bloodthirsty werd niet meegeteld door camo of iets dergelijks. Nu zit ik op 2/5.
Overigens gisteren wel wat lekkere potjes gespeeld, ik zit te wachten op eindelijk een x 40+ kills, bleef gisteren steken op 38 in kill confirmed.
[ Voor 6% gewijzigd door NiQo op 20-01-2016 10:57 ]
ze mogen de dlc wel snel uitbrengen, ik begin de game een beetje zat te worden.
ps4 prestige 5
ps4 prestige 5
Dan heb ik Dark Matter inderdaad. Moet alleen nog de bloodthirsties met het mes halen.NiQo schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:55:
[...]
Netjes man, goeie jumpshots
[...]
En daarna heb je alles goud?
Overigens gisteren wel wat lekkere potjes gespeeld, ik zit te wachten op eindelijk een x 40+ kills, bleef gisteren steken op 38 in kill confirmed.
Ik twijfel of ik hem zal halen. Ik heb zo goed als Dark Matter en vrij veel hero camo's. Er zijn natuurlijk nog wel veel challenges te halen maar de grootste grind is er wel uit. Als ze naast nieuwe maps ook flink wat challenges toevoegen haal ik hem wel.shakespeare schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:19:
ps4 prestige 5
Gisteren na een week rust weer gespeeld. Was het na drie potjes eigenlijk wel weer zat...
De rek is er een beetje uit. Speel momenteel veel star wars battlefront en andere games.
De rek is er een beetje uit. Speel momenteel veel star wars battlefront en andere games.
Man, ik ben op HC meerderemalen ge-TKt voor een carepackage...!PWM schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 22:01:

Ghosts (
Gisteren toch nog even kunnen spelen en nog net de 200 keys gehaald.
Komende week weer ff verder met FO4 en dan weer terug als de DLC er is. Af en toe ff geen CoD doet het bij mij altijd wel goed, al heb ik er op dit moment nog veel plezier in. Ik kan iig niet wachten tot ze de Combine loop eruit halen met de volgende update. Speel ik s wat anders dan Combine, en die andere...
[ Voor 21% gewijzigd door SqueakyClean op 20-01-2016 12:33 ]
Ik ga de DLC niet halen zolang het nog zo is dat ik 95% vd tijd Combine speel....shakespeare schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:19:
ps4 prestige 5
Dit wordt toch aangepakt tijdens de volgende grote update? Max twee keer dezelfde map achterelkaar of iets dergelijks.xelfer schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:37:
[...]
Ik ga de DLC niet halen zolang het nog zo is dat ik 95% vd tijd Combine speel....
Laten we het hopenMarceldeV schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:40:
[...]
Dit wordt toch aangepakt tijdens de volgende grote update? Max twee keer dezelfde map achterelkaar of iets dergelijks.
Over map rotatie: ''David Vonderhaar, Studio Design Director at Treyarch confirmed on Twitter that this is happening, sharing, “The work to fix this (apparently) needs a game update and can’t be done in hotfix. It’s in my top 5 list.”''