Nadeel is alleen dat je in SP enorme aim assist hebt.. Als je continu aimen indruk, los laat en indrukt dan springt die continu op een enemy zolang die er zijn en je ook maar een beetje in de richting zit.SqueakyClean schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:19:
[...]
Je hebt hier al veel goede tips gehad en je mist natuurlijk oefening. Maar zo te zien heb je ook veel moeite met het gebruiken van je controller. Ik zie je wel springen, maar zodra je mikt gaat het mis.
Dus zou ik oefenen. Je stats zal je weinig kunnen schelen, maar je zal eerst moeten wennen aan de controller voordat je kan gamen, zeker online. Anders is de fun ook ver te zoeken.
Dus ik zou online voorlopig ff vergeten en eerst de campaign uitspelen. Daarna nog s uitspelen op Hardened.
Tussendoor oefenen tegen bots. Zo leer je de maps een beetje kennen en leer je ook dynamischer te spelen.
Misschien is Hardcore iets voor je. Probeer dat anders eens.
Verder Reflex >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Recon (optic)
Oefenen op bots in Multiplayer is wel een goede, maar zet dan wel aim assist uit. Zo leer je goed aimen en wordt het online met aim assist wat makkelijker. Het nadeel is dat online mensen alle kanten op springen/sliden en gekke bewegingen maken. Dat is gewoon een kwestie van wennen.
Moet zeggen dat ik zelf de aim redelijk onder de knie heb nu op de XBO. Nu ik high calibur gebruik heb ik ze soms al kapot voordat aiming down sight goed zichtbaar is. Wat een attachment is dat zeg, jaren lang onderschat
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm