Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nicknamee schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:33:
[...]

bij mij op de xbox one zegt de game van jou joined a game in progress game loss doesnt count.
Klopt, maar als je leaved krijg je wel een loss volgens mij. Ik ga die ellende niet uitzitten, dat is zonde van mijn tijd.

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:21

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Nicknamee schreef op donderdag 24 december 2015 @ 08:54:
[...]

Waarom double exp levelen gaat zo al fking snel!

Fijne feestdagen!
Dubbel wapen XP is altijd handig imo! Zo krijg ik sneller die speciale cammo ;)

learning every day.

• MarceldeV
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-10-2020
Dubbel wapen XP helpt je niet bij het maken van headshots etc.

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Vandaag het spel ook maar gekocht om de feestdagen een beetje door te komen. Voor €25,- wil dat nog wel een keer.
Speelt lekker vlot weg. Zijn er nog mensen die het op de pc spelen?
Steamnaam Tito_nl

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:21

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

MarceldeV schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:55:
Dubbel wapen XP helpt je niet bij het maken van headshots etc.
Tot zo ver gaat mijn kennis nog. ;)
Als mijn wapens hoger lvl zijn en ik betere attachments kan gebruiken dan kan ik me meer focusen om op het hoofd te mikken. Het één wapen is te traag, andere te veel recoil,..

learning every day.

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Wel ff wennen hoor. Laatst even the halo masterchief collection gedaan en een tijd geleden battlefield 4 op de pc. Voor de rest geen shooters meer gespeeld op de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nicknamee schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:33:
[...]
Voeg me maar eens toe zal ik wel een paar potjes met je knallen ben op het moment wel mic loos.. GT: Nicknamee
aanvraag heb ik gedaan
mijn naam is vvw76

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. De Gorgon is een beest. Zeker met quick draw. Dat ding maakt je natuurlijk wel retetraag maar de kracht maakt dat meer dan goed. Mijn KD met de Gorgon is twee keer zo hoog als met anderen Guns die ik gebruikt heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Combine Combine Combine Combine. Afwisselende game zeg. Echt sommige wapens moeten ze nerfen wat een spray gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:07
Tis weer Disconnect "Not authorized" tijd...

Wat een prutsers zijn het toch ook

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
:+ Denk je naar Prestige twee te gaan reset je per ongeluk alles..
je moet ook niet zat spelen...
Voordeel wel is dat ik nu met de KN-44 speel en wat een beest is dat! Haal de beste scores die ik ooit gehad heb op level 6 zonder mijn fav. perks en/of attachments :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Biatch schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:29:
Combine Combine Combine Combine. Afwisselende game zeg. Echt sommige wapens moeten ze nerfen wat een spray gebeuren
Combine of Duty: Combine Ops 3 heet dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Biatch schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:29:
Ik heb echt een hekel aan shotguns. Aimen is bij die dingen vrijwel niet nodig. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:32:
[...]
lol... ik droom echt van dit soort scores ... 8)7
Ik had 30-2 en 34-4 met de Haymaker op Domination. Dat ding is echt een beest met de juiste aanpassingen, lekker rondrennen en iedereen om ver blazen. Twee lethals erbij en flink wat attachments op de Haymaker zelf. Ik heb ELO + Quick Draw + Ext. Mags + Long Barrel zorgt ervoor dat je lekker door de map heen kunt jagen. Plus Fast Hands en/of Gun-Ho, probeer niet teveel via de ELO te aimen, alleen op de wat langere afstanden, normale aim is meer dan voldoende _/-\o_

Andere tip is om scorestreaks te kiezen waar je zelf niet mee bezig hoeft te zijn en die hun eigen gang gaan, kans dat je wordt afgemaakt in de tussentijd is gewoon te groot. Bewaar ze ook lekker tot na je dood, probeer je streak dus lekker uit je gun te halen.

Daarom heb ik dus Lightning Strike, Hellstorm en als toetje een Cerberus. Bij Domination zijn de spawnplekken redelijk vast, vandaar die eerste twee. Die Cerberus is ideaal om je controlepunt te beschermen.

[ Voor 27% gewijzigd door NeoMe op 25-12-2015 21:33 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Laatst online: 05-07 09:53
JST94 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 20:24:
[...]

Ik heb echt een hekel aan shotguns. Aimen is bij die dingen vrijwel niet nodig. :/
Volgens mij speelt iedereen met vector. Ding schiet kaarsrechtdoor 100 kogels in 1 seconde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-K schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:17:
Kan iemand vertellen of er in BLOPS3 ook weer een "normal" mode is? Zonder alle wall runs en dubbele sprongen etc?
nee is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Biatch schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:46:
[...]

Volgens mij speelt iedereen met vector. Ding schiet kaarsrechtdoor 100 kogels in 1 seconde
Vesper? Die heeft aardig wat recoil hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sj44k13 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 10:53:
[...]

Vesper? Die heeft aardig wat recoil hoor.
Met die patch is de vesper niet meer zo goed en de vmp ook minder :-/ vindt de Pharo wel heerlijk nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:44:
:+ Denk je naar Prestige twee te gaan reset je per ongeluk alles..
je moet ook niet zat spelen...
Voordeel wel is dat ik nu met de KN-44 speel en wat een beest is dat! Haal de beste scores die ik ooit gehad heb op level 6 zonder mijn fav. perks en/of attachments :D
KN-44 is best goed, persoonlijk speel ik het liefst met de HVK-30, lekkere hoge fire rate en goede accuracy, perfect voor de gemiddelde firefight.
Ook haal ik goeie games met de Sheiva of de M8. Laatst pakte ik een Gorgon op en dat is echt een monster van een geweer, dat ding is gewoon een full auto Sheiva met minder mobility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vesper > alles.

Ik ben nu helaas bezig met matige guns om golden te halen, zoals de Weevil en de Pharo. Vergeleken met de Vesper zijn dat echt klappertjespistolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Vind de vesper echt een beest, vooral op combine. Gauw ext en/of fast mags vrijspelen, ga nu vaak dood omdat k moet reloaden.

Gisteren trouwens even met de brecci shotgun op combine gespeeld. Die maakt gewoon kills zonder dat je echt hoeft te mikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu met de XR-2 en ben best tevreden over dat wapen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik had net de afgelopen 3 potjes een 18 streak 22 streak en 19 streak met de Vesper. Mijn lifetime KD met dat ding is ook echt 7.21, terwijl ik met andere guns niet boven de 3.00 uit kom.

Normaal speel ik echter weinig met de Vesper, omdat ik de andere guns golden probeer te halen, maar dayum wat is dat ding overpowered :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo Yo ik zit te denken om een scuf controller te gaan kopen, weet iemand nog een zaakie in nl waar ik die ken bestellen?

Zie op google alleen maar scufgaming.com in engeland en gamegear.be in belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johlo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 10:01
xelfer schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 12:29:
Vesper > alles.

Ik ben nu helaas bezig met matige guns om golden te halen, zoals de Weevil en de Pharo. Vergeleken met de Vesper zijn dat echt klappertjespistolen.
Weevil met Extended Mags, Rapid Fire en Grip is anders ook een prima wapen hoor, soort van super mobiele LMG :D

Vanavond of morgen master prestige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 12:29:
Vesper > alles.

Vind persoonlijk de Pharo beste...
Vesper speelt wel heerlijk maar de range vind ik teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:51
Ongelooflijk. Maakt Treyarch er een sport van om je keer op keer met de meest debiele teammates in te delen?! Wat ontzettend frustrerend zeg.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:35
Iemand enig idee waarom je bij sommige attachments 0 sterren heb en bij sommige 1 en sommige 2?
Ik dacht het heeft te maken waar je het meeste mee speelt. Maar dat is het ook niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maurice079 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 15:56:
Ongelooflijk. Maakt Treyarch er een sport van om je keer op keer met de meest debiele teammates in te delen?! Wat ontzettend frustrerend zeg.
Jup. Zie het als een uitdaging om 1 tegen 11 te winnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 14:35
Zijn er al andere mensen zo gefrustreerd dat ze wensen dat ze de game nooit gekocht hadden?

Ik kan gewoon niks raken.,
Soms weet ik dat ik sneller ben en schiet ik recht in hun bakkes en nog gaan ze niet dood en andere keren komen ze de hoek om en ben ik al dood voordat ik de rechtermuis ingedrukt heb.
En dan heb je nog de keren aar je al de hoek om ben en toch dood neervalt of je doodleuk door de muur geschoten word terwijl je al opzij gesprongen was...
En het heeft niets met mijn pc of verbinding te maken.

Ik ben ten alle tijden degene met de laagste ping dus dat is het ook niet.

Ik begin echt het klassieke Aimbot gevoel te krijgen bij bijna iedereen in deze game door de reactiesnelheid en precisie waarmee geschoten word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:42
computerjunky schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 23:27:
Zijn er al andere mensen zo gefrustreerd dat ze wensen dat ze de game nooit gekocht hadden?

Ik kan gewoon niks raken.,
Soms weet ik dat ik sneller ben en schiet ik recht in hun bakkes en nog gaan ze niet dood en andere keren komen ze de hoek om en ben ik al dood voordat ik de rechtermuis ingedrukt heb.
En dan heb je nog de keren aar je al de hoek om ben en toch dood neervalt of je doodleuk door de muur geschoten word terwijl je al opzij gesprongen was...
En het heeft niets met mijn pc of verbinding te maken.

Ik ben ten alle tijden degene met de laagste ping dus dat is het ook niet.

Ik begin echt het klassieke Aimbot gevoel te krijgen bij bijna iedereen in deze game door de reactiesnelheid en precisie waarmee geschoten word.
Door de lagcompensatie van tegenwoordig ben je helaas juist in het nadeel met een goede verbinding. Zet maar eens een goede download aan dan klopt het allemaal weer :) Tenminste zo had ik dat wel bij BO2 en BF4. Deze game speel ik niet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 23:39:
[...]

Door de lagcompensatie van tegenwoordig ben je helaas juist in het nadeel met een goede verbinding. Zet maar eens een goede download aan dan klopt het allemaal weer :) Tenminste zo had ik dat wel bij BO2 en BF4. Deze game speel ik niet .
werkt dit dan ook voor de xbox one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 23:40:
[...]

werkt dit dan ook voor de xbox one?
Maakt niet uit... Je kan elke verbinding minder maken, maar je kan niet direct vanaf de One je verbinding knijpen denk ik. Het is gewoon een feit dat er meer mensen in de wereld zijn die het met een slechte internetverbinding moeten stellen en COD voor zoveel mogelijk mensen leuk moet zijn.

Het zou fijn zijn als je gewoon servers had waar je een bepaalde ping op zou kunnen weren en dat iedereen een leuke ervaring heeft, maar dat is "ouderwets"geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 23:47:
[...]

Maakt niet uit... Je kan elke verbinding minder maken, maar je kan niet direct vanaf de One je verbinding knijpen denk ik. Het is gewoon een feit dat er meer mensen in de wereld zijn die het met een slechte internetverbinding moeten stellen en COD voor zoveel mogelijk mensen leuk moet zijn.

Het zou fijn zijn als je gewoon servers had waar je een bepaalde ping op zou kunnen weren en dat iedereen een leuke ervaring heeft, maar dat is "ouderwets"geloof ik.
Ik ben ook vaak te laat met vuren. Of ik vuur al op iemand en zie dat ze wel rak zijn en dan schiet hij een keer en ben ik dood :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 13:53
Beakzz schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 23:39:
[...]

Sorry hoor maar dit is echt zo'n slap excuus die elke keer weer opgegooid word bij CoD. Ik speel met een 200/20 lijn en heb een ping van 25(laagste van alle mensen in een server) en knal iedereen overhoop. Er zullen vast factoren zijn die dit kunnen veroorzaken maar al die mensen die zielig hun lijn knijpen om voorsprong proberen te krijgen... schandalig.

Ik speel CoD nu al een tijdje en heb dat op verschillende lijnen op verschillende locaties gespeeld en heb echt nooit problemen en sta in elke CoD ook gewoon weer in de top 1% van de wereld.

[ Voor 14% gewijzigd door Trixh op 27-12-2015 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Trixh schreef op zondag 27 december 2015 @ 00:27:
[...]

Sorry hoor maar dit is echt zo'n slap excuus die elke keer weer opgegooid word bij CoD. Ik speel met een 200/20 lijn en heb een ping van 25(laagste van alle mensen in een server) en knal iedereen overhoop. Er zullen vast factoren zijn die dit kunnen veroorzaken maar al die mensen die zielig hun lijn knijpen om voorsprong proberen te krijgen... schandalig.

Ik speel CoD nu al een tijdje en heb dat op verschillende lijnen op verschillende locaties gespeeld en heb echt nooit problemen en sta in elke CoD ook gewoon weer in de top 1% van de wereld.
Dat jij er geen last van hebt of gewoon goed bent zegt niks over hoeveel last de mindere goden er van hebben. Ook niet over het feit of lag compensation een eerlijke oplossing is, want dan moet je 2 spelers van hetzelfde niveau onder verschillende omstandigheden testen.

En ik ben absoluut geen voorstander van je verbinding knijpen, maar ik heb wel een paar keer getest of de theorie werkte. Het kan natuurlijk nog het placebo effect zijn geweest, maar ik had bij een stevige download echt het gevoel dat het smooth ging en toen ik die pauzeerde veranderde alles.

Zelf heb ik al lang de oplossing gevonden (voor mij) en heb voor snelle shooters de handdoek in de ring gegooid. Zo goed als ik in Mohaa was zo langzaam reageer ik nu en het koste me teveel controllers :+ Alleen nog sp voor mij en BF met vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die met een scuf controller gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Laatst online: 19-09 13:53
Beakzz schreef op zondag 27 december 2015 @ 05:23:
[...]

Dat jij er geen last van hebt of gewoon goed bent zegt niks over hoeveel last de mindere goden er van hebben. Ook niet over het feit of lag compensation een eerlijke oplossing is, want dan moet je 2 spelers van hetzelfde niveau onder verschillende omstandigheden testen.

En ik ben absoluut geen voorstander van je verbinding knijpen, maar ik heb wel een paar keer getest of de theorie werkte. Het kan natuurlijk nog het placebo effect zijn geweest, maar ik had bij een stevige download echt het gevoel dat het smooth ging en toen ik die pauzeerde veranderde alles.

Zelf heb ik al lang de oplossing gevonden (voor mij) en heb voor snelle shooters de handdoek in de ring gegooid. Zo goed als ik in Mohaa was zo langzaam reageer ik nu en het koste me teveel controllers :+ Alleen nog sp voor mij en BF met vrienden.
Ik blijf erbij dat het placebo is. Wat wel goed is om te weten is dat je gewoon voordeel hebt als je als 1ste de hoek om loopt. Kijk bijvoorbeeld naar dit filmpje:

https://youtu.be/OcTf2kDuxrs?t=43s

Dit is getest in een lan-omgeving. Ik kan mij alleen maar voorstellen dat dit nog erger word als je online speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 09:34:
Zijn er hier mensen die met een scuf controller gamen?
Xbox Elite controller. Geeft vooral gemak. Je hoeft niet meer je controller als een malloot vast te hebben om te kunnen springen zonder de rechterpook los te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Laatst online: 19-09 12:26

steel123

Cryman9

Trixh schreef op zondag 27 december 2015 @ 13:09:
[...]
Ik blijf erbij dat het placebo is. Wat wel goed is om te weten is dat je gewoon voordeel hebt als je als 1ste de hoek om loopt. Kijk bijvoorbeeld naar dit filmpje:

https://youtu.be/OcTf2kDuxrs?t=43s

Dit is getest in een lan-omgeving. Ik kan mij alleen maar voorstellen dat dit nog erger word als je online speelt.
Het is ook absoluut onzin wat die huilbaby's zeggen en elke keer met een slap excuus komen. Zonder gameplay is er ook niks te oordelen. En 75% van die corner deaths komen waarschijnlijk ook door pre-aimen van de tegenstander die allang weet dat jij daar loopt. Maarja dat snappen die mindere goden niet.

Ik heb zelf ook wel eens per ongeluk een download aanstaan tijdens BO2 en dan lag je zelf tering hard hoor. Krijg je echt geen voordeel door, of in elk geval niet leuk te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steel123 schreef op zondag 27 december 2015 @ 14:19:
[...]

Het is ook absoluut onzin wat die huilbaby's zeggen en elke keer met een slap excuus komen. Zonder gameplay is er ook niks te oordelen. En 75% van die corner deaths komen waarschijnlijk ook door pre-aimen van de tegenstander die allang weet dat jij daar loopt. Maarja dat snappen die mindere goden niet.

Ik heb zelf ook wel eens per ongeluk een download aanstaan tijdens BO2 en dan lag je zelf tering hard hoor. Krijg je echt geen voordeel door, of in elk geval niet leuk te spelen.
Door the sound-whoren haal ik veel kills inderdaad, gewoon met Amplifier aan goed luisteren en timen wanneer ze om de hoek komen.
En dan hoor je de gasten met een open mic ragen dat ze laggen of zelfs beweren dat ik zit te cheaten... Op de Xbox... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 14:05:
[...]

Xbox Elite controller. Geeft vooral gemak. Je hoeft niet meer je controller als een malloot vast te hebben om te kunnen springen zonder de rechterpook los te laten.
Ja dat is ook met de scuf dmv de paddels aan de achterkant. Maar de Elite van xbox is denk ik wel stuk beter en ook iets goedkoper. Maar ik speel op de ps4 en dan een xbox controller mmm weet niet of ik dat wel zie zitten 8)7

Toch even gegoogled en je kan wel controllers van andere consoles op je ps4 aansluiten en andersom dmv een usb dongle (cronus max), koste ongeveer 55 euries.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2015 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hierboven veel verhalen over het knijpen van je internetverbinding zodat je niet achter de feiten aanloopt met het vuren op de vijand. Ik speel op de Xbox-One en ik heb vaak dat ik als eerste schiet op de vijand, zij daarna vuren en ik alsnog dood ben. Heeft dat iets te maken met mijn internetverbinding? Ik speel via WiFi. Of zou een directe verbinding middels een kabel beter spelen?

Het is best frustrerend als je zo elke keer dood gaat en zelf maar 2 a 3 kills heb in een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Kun je eens een video posten van je gameplay? Zeer waarschijnlijk ligt het ergens anders aan dat je steeds zulke scores hebt.

Het idee van je internetverbinding knijpen is dat mensen met een slechte verbinding juist worden gecompenseerd en daardoor de ander eerder zien. Maar dit zou betekenen dat je met een wifi-verbinding juist in het voordeel bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarceldeV schreef op zondag 27 december 2015 @ 15:51:
Kun je eens een video posten van je gameplay? Zeer waarschijnlijk ligt het ergens anders aan dat je steeds zulke scores hebt.

Het idee van je internetverbinding knijpen is dat mensen met een slechte verbinding juist worden gecompenseerd en daardoor de ander eerder zien. Maar dit zou betekenen dat je met een wifi-verbinding juist in het voordeel bent.
ik weet niet hoe ik zo'n filmpje hier kan posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 15:50:
Ik lees hierboven veel verhalen over het knijpen van je internetverbinding zodat je niet achter de feiten aanloopt met het vuren op de vijand. Ik speel op de Xbox-One en ik heb vaak dat ik als eerste schiet op de vijand, zij daarna vuren en ik alsnog dood ben. Heeft dat iets te maken met mijn internetverbinding? Ik speel via WiFi. Of zou een directe verbinding middels een kabel beter spelen?

Het is best frustrerend als je zo elke keer dood gaat en zelf maar 2 a 3 kills heb in een game.
Bekabeld is altijd stabieler dan WiFi. Wel de moeite om te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het de moeite waard om het spel te kopen als mijn laptop deze specs heeft:
CPU: Intel Core i3-330M
GPU: Radeon Mobility HD5470
RAM: 4GB

Ik weet dat er ook minimum specs staan maar ik vind het altijd moeilijk als ik voor bv. de RAM en CPU een betere heb dan het minimum maar mijn GPU slechter is dan het minimum of ik het wel of niet zou kunnen runnen. Ik ben dan ook extra voorzichtig aangezien ik niet zomaar geld wil weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 16:05:
[...]

Bekabeld is altijd stabieler dan WiFi. Wel de moeite om te regelen.
Het lijkt net of ik elke keer ook net te laat ben.
De besturing heb ik op level 8 nu ben begonnen op level 4 maar ik merk weinig verschil met de scores.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 16:02:
[...]

ik weet niet hoe ik zo'n filmpje hier kan posten
Durf ik zo ook niet te zeggen. Heb je op de xbox niet net zo'n knop als op de PS4 waarmee je iets kunt sharen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarceldeV schreef op zondag 27 december 2015 @ 16:48:
[...]

Durf ik zo ook niet te zeggen. Heb je op de xbox niet net zo'n knop als op de PS4 waarmee je iets kunt sharen?
volgens mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee keer achter elkaar op de guide knop (grote witte in het midden) drukken en dan op X. Dan bewaart hij de laatste dertig seconden.

Op deze site vind je je opnames als je zoekt op jouw gamertag. http://xboxdvr.com/

Kun je daarna een linkje posten van wat je ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2015 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder lullig te zijn: het Is meer dat je er naast schiet en stil blijft staan. Beetje oefenen op burst fire en op heen en weer bewegen gaat je een hoop schelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Je moet ook niet zo campen :9

Nee geintje, gok dat je net begonnen bent?
Veel oefenen en kijk eens op YouTube naar wat goeie cod spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:45:
[...]

Zonder lullig te zijn: het Is meer dat je er naast schiet en stil blijft staan. Beetje oefenen op burst fire en op heen en weer bewegen gaat je een hoop schelen. :)
Probleem is, ik krijg mijn wapen nier zo snel op het doel........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Je hoeft niet verder te zoeken jou probleem is dat je niet goed genoeg bent in aimen. Je moet nog meer oefenen thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Zou die gekke scope er ook afhalen trouwens. Lekker close range houden met de vesper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Na een per ongelukkige reset en weer met de KN-44 leuke potjes te hebben, zo juist voor het eerst met de Tempest gespeeld. Wat een lekker ding is dat zeg :D
Even noobisch van TV gefilmd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiQo schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:51:
Zou die gekke scope er ook afhalen trouwens. Lekker close range houden met de vesper
Ok, haal ik die er af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12:41
Je gebruikt in die filmpjes een wapen die je op korte afstanden moet gebruiken. Lange afstanden heeft totaal geen zin, en dat zie je ook.

Ga die map doorrennen en ga een paar keer flink op je bek. Daar leer je het meest van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack_Mojo schreef op zondag 27 december 2015 @ 19:01:
[...]

Je gebruikt in die filmpjes een wapen die je op korte afstanden moet gebruiken. Lange afstanden heeft totaal geen zin, en dat zie je ook.

Ga die map doorrennen en ga een paar keer flink op je bek. Daar leer je het meest van.
Ok dank je.
Alleen het richten gaat gewoon niet snel genoeg :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 19:08:
[...]

Ok dank je.
Alleen het richten gaat gewoon niet snel genoeg :-(
De gun waarmee jij in het eerste filmpje schiet heeft vijf kogels nodig op die afstand. Neem de eerste assault rifle! Dan hoeven er maar drie raak te zijn. Zo heb je minder recoil en hoef je minder raak te schieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 19:10:
[...]

De gun waarmee jij in het eerste filmpje schiet heeft vijf kogels nodig op die afstand. Neem de eerste assault rifle! Dan hoeven er maar drie raak te zijn. Zo heb je minder recoil en hoef je minder raak te schieten. :)
Je bedoelt de KN-44?
Ok ga ik die gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Maurice079 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 15:56:
dat heb ook al tijd gevoel als ik Safeguard speel niemand die even set up maakt met rocket launcher of ze denke dat TD is en niemand loopt met robot mee

wat ook niet snap waarom iedereen elke keer zelf map wil doen ze kunnen net zo goed cod maken met maar een map ik denk dat 50% van tijd is map combine tegen kom keer of 2 is leuk maar na 5/6 keer zelfde map

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Enigste dat bij mij nog een probleem kan zijn is mijn monitor.

Ik heb een Samsung syncmaster 2443NW uit 2008/2009 ik kan alleen helaas nergens een review vinden met input lag resultaten maar dat kan nog wel eens aan de hoge kant zijn omdat het een oudere monitor is.
Helaas is de Dell 24 inch 4k die ik wil steeds duurder aan het worden.
Wou dat ik hem meteen gekocht had toen hij uitkwam tien was hij te koop voor 375 euro ondertussen kost het kreng al 450 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

computerjunky schreef op zondag 27 december 2015 @ 20:28:
Enigste dat bij mij nog een probleem kan zijn is mijn monitor.

Ik heb een Samsung syncmaster 2443NW uit 2008/2009 ik kan alleen helaas nergens een review vinden met input lag resultaten maar dat kan nog wel eens aan de hoge kant zijn omdat het een oudere monitor is.
Helaas is de Dell 24 inch 4k die ik wil steeds duurder aan het worden.
Wou dat ik hem meteen gekocht had toen hij uitkwam tien was hij te koop voor 375 euro ondertussen kost het kreng al 450 euro.
5 ms
http://monitors.tech-spec...ncmaster-2443nw-n46982016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Dat is response time maar niet input lag.

input lag is de tijd dat het duurt voordat het signaal van de videokaart weergegeven word op het beeld.

in slechte monitoren kan dit aardig oplopen.

https://pcmonitors.info/reviews/dell-p2415q/

hier kan je van de 4k monitor die ik wil zien dat die een delay van 11.85 MS heeft wat erg goed is.

[ Voor 28% gewijzigd door computerjunky op 27-12-2015 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand tips om solo de zombies te doen? Ik haal met moeite net ronde vijf met de Sheiva. Zijn er bepaalde routes die je het beste kan nemen naar zware wapens?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Vrijdag schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:25:
Iemand tips om solo de zombies te doen? Ik haal met moeite net ronde vijf met de Sheiva. Zijn er bepaalde routes die je het beste kan nemen naar zware wapens?
Je kan direct springen naar Round 15 :D

Tips is gewoon rustig alles te doen.. Geen haast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

computerjunky schreef op zondag 27 december 2015 @ 21:19:
Dat is response time maar niet input lag.

input lag is de tijd dat het duurt voordat het signaal van de videokaart weergegeven word op het beeld.

in slechte monitoren kan dit aardig oplopen.

https://pcmonitors.info/reviews/dell-p2415q/

hier kan je van de 4k monitor die ik wil zien dat die een delay van 11.85 MS heeft wat erg goed is.
Input lag is leuk voor e-sports op lan. Voor reguliere spelers die via internet spelen merk je er geen bal van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Is input lag niet de lag tussen je inputs (je weet wel, muis bewegen, klikken, controller knop indrukken) en wat je op je scherm ziet?

Anyway, als je moeite hebt om meer kills dan deaths te halen dan is input lag echt je probleem niet. Dat komt vast kijken als je scores van 50-10 wil halen en dan nog wil verbeteren maar eerder kun je beter andere dingen proberen te verbeteren.

Ik word net als in elke CoD weer ziek van al die mensen die geen drol snappen van Domination... Ga dan gewoon TDM spelen ofzo. Zo moeilijk is het niet om bij de start van de ronde het team te verdelen tussen A en B vlag, zelfs zonder communicatie kun je prima op de map kijken waar de minste spelers naar toe gaan en daar helpen. Maar nee, ik ben 9 van de 10 keer helemaal alleen bij B. Capture tot 80% en dan gekilled omdat ik geen hulp krijg, terwijl de rest van het team vlag C aan het capturen is aan de andere kant. Zo gaat het een potje lang door, constant spawns swappen door van A naar C te rennen en geen enkele keer helpen bij B.

Af en toe komt er een potje voorbij wat lekker close is, en daar komt de game pas echt uit de verf vind ik. Dan kun je ook nog tactiek toepassen, bijv juist wel een keer spawn swappen om B vrij te krijgen, of juist een keer terug naar je eigen vlag rennen ipv blind op B af rennen om een spawn swap te voorkomen. Maar als je 5 team mates hebt die als kip zonder kop rond rennen dan werkt dat allemaal niet en is er geen drol aan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Laatst online: 02-02 11:31
Ik word zo moe van die MatchMaking. De hele avond word ik ingedeeld bij gasten die voor het eerst online zijn. Allemaal prestige 0 en leven 1-10. Die gasten gaan 2 om 24 ofzo. Dan word het wel heel moeilijk om te winnen.

elk potje vanavond was het ik en een andere redelijk goede speler en 4 noobs. Ben zelf ook niet de beste maar snap geen hol van hoe dat ingedeeld wordt. 15 potjes gespeeld: 2 gewonnen, mijn eigen kd op TdM rond de 2.00/3.00 maar elke keer niet kunnen winnen doordat de rest geen pepernoot raakt...

Kan je eigenlijk nog een Nuke halen? Ging op 1 potje 25-1 en kwam 1 kill te kort? Of werkt dat niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
wizzlewaxx schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:39:
Ik word zo moe van die MatchMaking. De hele avond word ik ingedeeld bij gasten die voor het eerst online zijn. Allemaal prestige 0 en leven 1-10. Die gasten gaan 2 om 24 ofzo. Dan word het wel heel moeilijk om te winnen.

elk potje vanavond was het ik en een andere redelijk goede speler en 4 noobs. Ben zelf ook niet de beste maar snap geen hol van hoe dat ingedeeld wordt. 15 potjes gespeeld: 2 gewonnen, mijn eigen kd op TdM rond de 2.00/3.00 maar elke keer niet kunnen winnen doordat de rest geen pepernoot raakt...

Kan je eigenlijk nog een Nuke halen? Ging op 1 potje 25-1 en kwam 1 kill te kort? Of werkt dat niet meer?
ga dan lekker met vrienden spelen?
Ben je van het meeste gezeur af? Ik heb hier echt geen last van hoor..

Tourlijk komt het wel eens voor maar niet elk potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Volgens mij 30 gun kill streak voor een nuke achtige killstreak reward. Zelf nog nooit gehaald :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Batiatus schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:49:
Volgens mij 30 gun kill streak voor een nuke achtige killstreak reward. Zelf nog nooit gehaald :')
30 Kills zonder dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Zoals al gezegd is, je gebruikt hier een vesper voor een lange afstand. Met de vesper moet je de hoekjes en gangetjes opzoeken, daar zijn die anderen geen partij voor je. Wil je liever voor de afstanden gaan gebruik dan een assault rifle. Ook een andere scope voor je vesper gebruiken inderdaad, mijn voorkeur gaat meestal gewoon uit naar die red dot sign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Laatst online: 02-02 11:31
Famous schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:49:
[...]

ga dan lekker met vrienden spelen?
Ben je van het meeste gezeur af? Ik heb hier echt geen last van hoor..

Tourlijk komt het wel eens voor maar niet elk potje.
Moeten die wel online zijn ;).

Misschien dat het de laatste dagen toeval is en dat iedereen CoD BO3 gekregen heeft van de kerstman en ik die lui net tegenkom... Ik zal vanavond weer is even kijken of k ze tref.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:52:
[...]

Je kan direct springen naar Round 15 :D

Tips is gewoon rustig alles te doen.. Geen haast!
Echt? 😮
Ik probeer een goede route te vinden naar betere wapens en ze te laten treinen maar dat valt niet mee. Ik ben nog maar level zes en de wapens die je kan kopen hebben dus nog geen attachments en kills worden dus ook niet meegerekend. Dat is wel jammer.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:01

Roshnak

PSN: Roshgill

Mensen vanavond wat online knallen op de PS4?

Ben gisteren druk bezig geweest, met veel afwisselende potjes, de ene dikke KD de andere bar en bar slechte KD.

Gisteren wel naar de 1e Prestige gegaan, dus kan weer alles unlocken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:59:
[...]

Echt? 😮
Ik probeer een goede route te vinden naar betere wapens en ze te laten treinen maar dat valt niet mee. Ik ben nog maar level zes en de wapens die je kan kopen hebben dus nog geen attachments en kills worden dus ook niet meegerekend. Dat is wel jammer.
YouTube: Black Ops 3 Zombies "GLITCH" - FREE POINTS & INSTANT ROUND 15! (BO3 Shadows of Evil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:52
Gebruik eens de volgende twee setups:

Voor de grote mappen:
Wapen: KN-44. Attachments: reflex sight, grip, quick draw. Perks: afterburner, fast hands + hard wired, blast suppressor. Secondary: een launcher als Blackcell of XM-53.

Voor de kleine mappen (zoals Combine):
Wapen: Kuda. Attachments: grip, fast mags, stock. Perks: afterburner, tracker + hard wired of scavenger (als je die hebt), blast suppressor

Mocht de KN-44 je niet liggen kies dan de ICR of HVK met dezelfde attachments. Mogelijk kan je de grip van de ICR vervangen door iets anders maar laat het maar zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaido schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:52:
[...]

Gebruik eens de volgende twee setups:

Voor de grote mappen:
Wapen: KN-44. Attachments: reflex sight, grip, quick draw. Perks: afterburner, fast hands + hard wired, blast suppressor. Secondary: een launcher als Blackcell of XM-53.

Voor de kleine mappen (zoals Combine):
Wapen: Kuda. Attachments: grip, fast mags, stock. Perks: afterburner, tracker + hard wired of scavenger (als je die hebt), blast suppressor

Mocht de KN-44 je niet liggen kies dan de ICR of HVK met dezelfde attachments. Mogelijk kan je de grip van de ICR vervangen door iets anders maar laat het maar zo :P
dank je!
ik ga het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
wizzlewaxx schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:49:
[...]

Misschien dat het de laatste dagen toeval is en dat iedereen CoD BO3 gekregen heeft van de kerstman en ik die lui net tegenkom... Ik zal vanavond weer is even kijken of k ze tref.
Yes het is zeker kerst online. Deze dagen onwijs veel noobs (beginners) online. Eigenlijk haalt het de fun er wel vanaf want het is nu met elke modus gewoon rushen zonder na te denken en knallen. Waar ik voorheen bij de meeste corners moet pre-aimen kan je nu rustig als een bediel door de map rushen en iedereen overhoop knallen. De reactiesnelheid en aim van de beginners is om te janken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaido schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:55:
[...]

Yes het is zeker kerst online. Deze dagen onwijs veel noobs (beginners) online. Eigenlijk haalt het de fun er wel vanaf want het is nu met elke modus gewoon rushen zonder na te denken en knallen. Waar ik voorheen bij de meeste corners moet pre-aimen kan je nu rustig als een bediel door de map rushen en iedereen overhoop knallen. De reactiesnelheid en aim van de beginners is om te janken...
Klopt ik ben zo'n beginner.
Maar hoe lang en vaak ik het ook probeer ik word niet sneller met aimen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:00:
[...]

Geef het de tijd.
Gewoon blijven spelen en op een gegeven moment heb je het ineens te pakken en zal het niet zomaar meer weggaan.

Just enjoy O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:00:
[...]

Blijven oefenen en Youtube filmpjes kijken van mensen die het redelijk kunnen zoals: YouTube: TheXclusiveAce

Hierin worden maps uitgelegd, tips gegeven etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaido schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:05:
[...]

Blijven oefenen en Youtube filmpjes kijken van mensen die het redelijk kunnen zoals: YouTube: TheXclusiveAce

Bedankt.
IK heb al wat filmpjes bekeken maar het is net of mijn joysticks niet sneller willen van mijn controller.
Dan draai ik zo over het doel heen en de andere keer ben ik te langzaam.
Best frustrerend zag maar......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:49

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Kijk eens naar je sensitivity settings en speels eens met die waardes.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:01

Roshnak

PSN: Roshgill

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:25:
[...]

Bedankt.
IK heb al wat filmpjes bekeken maar het is net of mijn joysticks niet sneller willen van mijn controller.
Dan draai ik zo over het doel heen en de andere keer ben ik te langzaam.
Best frustrerend zag maar......
sensitivity aanpassen, deze staan standaard op 4 volgens mij, deze heb ik op 6 staan en het gaat mij nu stukken beter af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FREAKJAM schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:27:
Kijk eens naar je sensitivity settings en speels eens met die waardes.
heb ze nu beide op 6 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Zou niet teveel met sensitivity spelen. Dan moet je steeds aanpassen... Dat wordt pas interessant als je de aim wil verbeteren als die al redelijk goed is.

Daarnaast is sensitivity niet je probleem. Je probleem is dat je nog niet beschikt over de basis vaardigheden van een shooter als COD BO3.

Dit betekent dat je de maps kent (weet waar de tegenstander spawnt, weet waar de tegenstanders zitten, de line of sights etc), pre-aimt voordat je een hoek omgaat of op stukken waar de kans op tegenstanders groot is en de looproutes kent (zowel via de muren als water en shortcuts).

Als we terugkijken naar je filmpje met de vesper in combine dan zie je het volgende. Je gebruikt een scope op een smg. Een scope gebruik je op wapens voor de lange afstand. Op de meeste smg's gebruik je geen optic of een reflex sight. Daarnaast zie je dat veel kogels mis gaan en alle kanten uitgaan. Dit komt enerzijds omdat de vesper een smg is voor de korte afstand en anderzijds omdat je teveel stresst als je schiet. Al met al: voor korte afstand gebruik een smg, voor mid/long een assault rifle. En neem eens de tijd voordat je schiet en schiet dan niet gelijk een heel magazijn leeg maar zeg 6 bullets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Grr gisteren via steam 5000 puntjes gekocht en tijdens het verwerken de melding "Error processing"
Maar goed nu dus geld weg maar geen cod points...

En op twitter reageren ze ook al niet ....

De vorige keer was het paar seconden werk en had ik vrijwel direct mijn points...
Nu kan ik via Paypal een claim indienen ...

Hebben jullie dit ook wel eens gehad ?

[ Voor 30% gewijzigd door Frostbite op 28-12-2015 10:45 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaido schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:41:
Zou niet teveel met sensitivity spelen. Dan moet je steeds aanpassen... Dat wordt pas interessant als je de aim wil verbeteren als die al redelijk goed is.

Daarnaast is sensitivity niet je probleem. Je probleem is dat je nog niet beschikt over de basis vaardigheden van een shooter als COD BO3.

Dit betekent dat je de maps kent (weet waar de tegenstander spawnt, weet waar de tegenstanders zitten, de line of sights etc), pre-aimt voordat je een hoek omgaat of op stukken waar de kans op tegenstanders groot is en de looproutes kent (zowel via de muren als water en shortcuts).

Als we terugkijken naar je filmpje met de vesper in combine dan zie je het volgende. Je gebruikt een scope op een smg. Een scope gebruik je op wapens voor de lange afstand. Op de meeste smg's gebruik je geen optic of een reflex sight. Daarnaast zie je dat veel kogels mis gaan en alle kanten uitgaan. Dit komt enerzijds omdat de vesper een smg is voor de korte afstand en anderzijds omdat je teveel stresst als je schiet. Al met al: voor korte afstand gebruik een smg, voor mid/long een assault rifle. En neem eens de tijd voordat je schiet en schiet dan niet gelijk een heel magazijn leeg maar zeg 6 bullets.
Bedankt voor je tips.
Ik ga veel oefenen want ik heb echt problemen met het richten van het wapen, dus ben ik vaak te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
[...]

Thanks! Ik kijk nu het eerste filmpje van de Maps Exposed series (Stronghold) en zie toch wel een hoop punten die ik voorheen niet kende! Nu nog in de praktijk brengen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
wizzlewaxx schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:49:
[...]

Ja, dat wel ja :+

Ik kom ook meer lagere levels tegen (ben ik zelf nu ook door reset..) maar ik doe gewoon lekker mijn ding. Als ik met "noobs" zit weet ik tenminste ook waar de enemy is omdat die toch continu dood gaan. Al vaak triple's en paar quads gehad hierdoor waardoor de punten bij Kill Confirmed ook goed oplopen. Is het echt heel erg dan zoek ik na het potje een andere.

Denk ook wel dat alle nieuwe direct voor TDM kiezen en niet kijken naar wat anders. Probeer anders eens Kill Confirmed, in mijn ogen leuker en ook meer XP te vedienen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heeft goeie tips die ace _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Veel nieuwe spelers inderdaad, viel mij ook al op. Potjes waar maar 2-3 man is geprestiged waren geen uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Je hebt hier al veel goede tips gehad en je mist natuurlijk oefening. Maar zo te zien heb je ook veel moeite met het gebruiken van je controller. Ik zie je wel springen, maar zodra je mikt gaat het mis.

Dus zou ik oefenen. Je stats zal je weinig kunnen schelen, maar je zal eerst moeten wennen aan de controller voordat je kan gamen, zeker online. Anders is de fun ook ver te zoeken.

Dus ik zou online voorlopig ff vergeten en eerst de campaign uitspelen. Daarna nog s uitspelen op Hardened.
Tussendoor oefenen tegen bots. Zo leer je de maps een beetje kennen en leer je ook dynamischer te spelen.

Misschien is Hardcore iets voor je. Probeer dat anders eens.

Verder Reflex >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Recon (optic)

[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 28-12-2015 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SqueakyClean schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:19:
[...]

Je hebt hier al veel goede tips gehad en je mist natuurlijk oefening. Maar zo te zien heb je ook veel moeite met het gebruiken van je controller. Ik zie je wel springen, maar zodra je mikt gaat het mis.

Dus zou ik oefenen. Je stats zal je weinig kunnen schelen, maar je zal eerst moeten wennen aan de controller voordat je kan gamen, zeker online. Anders is de fun ook ver te zoeken.

Dus ik zou online voorlopig ff vergeten en eerst de campaign uitspelen. Daarna nog s uitspelen op Hardened.
Tussendoor oefenen tegen bots. Zo leer je de maps een beetje kennen en leer je ook dynamischer te spelen.

Misschien is Hardcore iets voor je. Probeer dat anders eens.

Verder Reflex >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Recon (optic)
Dank je voor de tips!
Pagina: 1 ... 35 ... 68 Laatste