Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 22:06

RawChild

PSN: Rawchild

Azqi schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:10:
[...]

Lees mijn post van vanmorgen vroeg, staat het uitgelegd voor de digitale preorder.
Bedankt, inmiddels ben ik aan het downloaden.

Dat houdt in dat ik de code van bol.com over heb, dus iemand nog die de beta wil voor ps4?

EDIT, vergeven aan de persoon hieronder, stuur je hem via privé bericht

[ Voor 9% gewijzigd door RawChild op 19-08-2015 16:15 ]

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
RawChild schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:14:
[...]

Bedankt, inmiddels ben ik aan het downloaden.

Dat houdt in dat ik de code van bol.com over heb, dus iemand nog die de beta wil voor ps4?
Yes plz :)

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardcore was de enige modus waarop black ops 2 nog een beetje speelbaar was :P

Maar ik heb het spel nu een uurtje gespeeld en met elk potje wat ik speel vind ik het alweer minder leuk worden.
Waarom..

-De "supers" zijn op dit moment zwaar O.P (vooral diegene die een beetje lijkt op de titan super van destiny) ook al sta je daar 5 meter vanaf ga je nog steeds plat..

-Merk het al meteen weer dat als ik op iemand schiet en niet dood gaat maar hij maar 1 kogel nodig heeft, maar als je de replay ziet dat hij ook al 20 kogels aan het schieten was..

-En het volgende is een persoonlijk iets, maar dat spingen en dashen is gewoon kut :P .

Ik heb op dit moment het gevoel dat ik gewoon crucible van destiny aan het spelen ben, vooral met die supers erbij...
Het is misschien nog te vroeg om te zeggen, maar ik denk dat dit spel uiteindelijk niet in mijn collectie gaat komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:17:
[...]

Hardcore was de enige modus waarop black ops 2 nog een beetje speelbaar was :P

Maar ik heb het spel nu een uurtje gespeeld en met elk potje wat ik speel vind ik het alweer minder leuk worden.
Waarom..

-De "supers" zijn op dit moment zwaar O.P (vooral diegene die een beetje lijkt op de titan super van destiny) ook al sta je daar 5 meter vanaf ga je nog steeds plat..

-Merk het al meteen weer dat als ik op iemand schiet en niet dood gaat maar hij maar 1 kogel nodig heeft, maar als je de replay ziet dat hij ook al 20 kogels aan het schieten was..

-En het volgende is een persoonlijk iets, maar dat spingen en dashen is gewoon kut :P .

Ik heb op dit moment het gevoel dat ik gewoon crucible van destiny aan het spelen ben, vooral met die supers erbij...
Het is misschien nog te vroeg om te zeggen, maar ik denk dat dit spel uiteindelijk niet in mijn collectie gaat komen :P
Jou punten zijn precies waar ik ook bang voor ben wat mij enorm tegen gaat staan.
Vooral je persoonlijke punt.

Maargoed BLOPS2 overgeslagen, deze een kans geven

Blops 1 op xbox heb ik grijs gespeeld.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-09 17:29
Stuns zijn brak, boosts zijn triest, flinchen is om droevig van te worden. Animaties kloppen van geen kant zoals Jan terecht aangeeft. Je hebt 50 dingen om mee opgeblazen te worden lijkt het wel.

Wat een ballenspel. Zitten die gasten bij Treyarch aan de crack ofzo? Wat een figuren. Dit heeft wat mij betreft weinig met een shooter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog een code over heeft dan houd ik mij graag aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Ffs ik had gewoon akkoord moeten gaan met 7 uur xD nu krijg ik hem niet eens meer onder de 10 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zucht, PSN word ook hier alleen maar trager... en daar betaal ik elke maand voor. Zucht.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Nou bij deze gespeeld en als je net als mij helemaal kots en kots misselijk werd van Advanced Warfare dan doet deze er nog eens 1000 schepjes erboven op. Het ziet er grafisch niet uit. Net alsof ik een geupgrade xbox 360 spel aan het spelen ben. Het geluid is nog triester dan dan AW. Net alsof je iedereen continue scheten hoort laten. Dat gejump blijft ook irritant. Bij deze weer verwijderd van mijn systeem. Um zu kotsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Al die haat weer heheh en toch word het spel ieder jaar massaal veel verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

wolkeh schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:29:
Stuns zijn brak, boosts zijn triest, flinchen is om droevig van te worden. Animaties kloppen van geen kant zoals Jan terecht aangeeft. Je hebt 50 dingen om mee opgeblazen te worden lijkt het wel.

Wat een ballenspel. Zitten die gasten bij Treyarch aan de crack ofzo? Wat een figuren. Dit heeft wat mij betreft weinig met een shooter te maken.
Volgens mij had je deze mening alvorens je ging spelen.
Anyway het is jouw mening, die je overigens al snel klaar hebt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
innerchild schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:08:
Nou bij deze gespeeld en als je net als mij helemaal kots en kots misselijk werd van Advanced Warfare dan doet deze er nog eens 1000 schepjes erboven op. Het ziet er grafisch niet uit. Net alsof ik een geupgrade xbox 360 spel aan het spelen ben. Het geluid is nog triester dan dan AW. Net alsof je iedereen continue scheten hoort laten. Dat gejump blijft ook irritant. Bij deze weer verwijderd van mijn systeem. Um zu kotsen..
Ik vraag mij af of we dan wel hetzelfde spel gespeeld hebben... AW vond ik wel stukken minder en op de PC al helemaal niks qua support. Maar AW was veel onoverzichtelijker met dat hoge gevlieg en hier heb ik daar eigenlijk niet echt last van. Zelf speel ik bijna geen FPS games op console en het lukt mij gewoon om controle en overzicht te houden.

Ik merk dat 2/3 lane systeem wel en ik vind dat de meeste mappen ook wel goed in elkaar zitten. Tot nu toe, lijkt het mij een leuker spel dan AW. Ik ben nog benieuwd hoe dit op de PC zal zijn, waar ik voornamelijk op speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Al dat gezever hier over die downloads, de echte mannen waren vanmorgen allang aant gamen ipv ik ga straks los :+ :+

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
hij is beter als AW... maar wel weer hetzelfde... als je er van houd topgame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Only schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:37:
Al dat gezever hier over die downloads, de echte mannen waren vanmorgen allang aant gamen ipv ik ga straks los :+ :+
haha true, er zijn alleen ook mensen die moeten werken ... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Back in SnD Business:

Ik weet dat ik met BOIII wel de winter doorkom en anders heb ik de nieuwe Rainbow Six nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Ik dacht al sinds wanneer loopt Dennis in een COD game maar op het eind maak je het weer goed ;)

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:39
Veel plezier ermee, dat PSN is zo dieptriest zielig traag dat ik er niet eens aan ga beginnen. Met die 400kb/s mogen ze de game wel houden. Op XBL zou ik de game met 10 minuten binnen hebben gehaald.

F5ZP-B2VPY-YNES

[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 19-08-2015 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 09:49
server queue

Positie: 35961

verwachte tijd: 2 uur :')

Leuk een limiet op de multiplayer ;(

[ Voor 26% gewijzigd door hhoekstra op 19-08-2015 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 20:25
haha ja.......
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CMygZ1UWcAAsi81.jpg

[ Voor 70% gewijzigd door Qualixo op 19-08-2015 19:46 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
FRIEND TOKEN: KTH5-FDNP-D8TQ
FRIEND TOKEN: 9NCE-3CN4-QKQ9

Voor PS4.

[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 19-08-2015 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS codes? Kan niet redeemen voor Xbox :(

/edit

Zie net je edit dat het voor PS4 is hehe

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2015 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 20:12:
PS codes? Kan niet redeemen voor Xbox :(

/edit

Zie net je edit dat het voor PS4 is hehe
Haha, ja ik dacht dat je deze gewoon kon invoeren op de beta site en je platform kan kiezen, maar blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 20:16:
[...]

Haha, ja ik dacht dat je deze gewoon kon invoeren op de beta site en je platform kan kiezen, maar blijkbaar niet.
Code voor xbox schijnt 13 cijferig te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Psn gewoon internet blijven testen tot je een acceptabele snelheid hebt.
2 potjes kunnen spelen en het gevlieg en gespring als in AW is gelukkig een stuk minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
Na een tiental keer pauze en opnieuw starten van de download uiteindelijk ook van 20+'uur naar 15 min gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Haha, al dat gezeur hiero...! _O-

Ik vind het tot nog toe een gave versie... Ben nu lvl 10 en begin langzaam te wennen. Het speelt een stuk langzamer dan AW en voelt daardoor "ruimer". Dat bevalt wel. De "time-to-kill" is wel puur Blops: erg snel. Dus dan begint lag weer veel meer op te vallen.
Maar dat is ook wennen.

Iig zijn de wapens tof, die skills vind ik wat minder, de graphics zijn puik en het geluid klinkt ook lekker.
Morgen weer verder...! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-09 17:29
donvalentino schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:32:
[...]

Volgens mij had je deze mening alvorens je ging spelen.
Anyway het is jouw mening, die je overigens al snel klaar hebt liggen.
Integendeel, ik had juist goede hoop. Misschien dat het daarom extra tegen valt. Ik was vrij vandaag en had voor 8 uur 's ochtends de download al binnen. Dus een redelijk gefundeerde teleurstelling. Mijn referentiekader ligt echter wel voornamelijk bij de CoD's op de PC vóór AW. Waarschijnlijk hou ik het nu gewoon niet bij met een controller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 11:09
Ghost en AW geskipt na BO2 helemaal grijs te hebben gespeeld en helaas kan ik hier niets meer in vinden wat ik juist leuk vond aan BO2. De chaos is net een stapje te ver, de specials doen me niks en de levels benauwend klein.

De levels op zich vind ik wel mooi om toch iets positiefs te noemen, maar verder voelde het voor mij meer als werken dan plezier hebben. En die voice acting is echt te slecht. Nope ik ga wel weer in de BF trein zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:59
Scare360 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 20:50:
Na een tiental keer pauze en opnieuw starten van de download uiteindelijk ook van 20+'uur naar 15 min gegaan.
Gebruik opendns.... download nu 12 gb in 17 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
gedraag je....

[ Voor 86% gewijzigd door BM op 24-08-2015 10:19 ]

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 12:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

weg

[ Voor 96% gewijzigd door BM op 24-08-2015 10:19 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:56

Vuvuzela

My spire is forming

_O-

-O- ik wil een code :P

I served in a company of heroes.

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:27
Ik zou ook graag een code willen hebben voor de PS4, heb je er een over? Meld me!
Echt, hoe moeilijk is pre-orderen op basis van accept giro? Waarom zeurt iedereen om een key?

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Of ff langs de MM en daar pe-orderen. Krijg je direct een code mee... :)

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Mijn eerste bevindingen ;

- Ja, grafisch is het niet het mooiste spel, maar voor mij niet storend. Kleuren zijn iig weer blops stijl; wat warmer dan die grauwe zooi van AW.
- Guns; gevoel dat je in ieder geval met iets aan het schieten bent. Pakte per ongeluk gister een shotty class en toen ik die afschoot voelde ik mij even duke nukem.. ;) Beter dan de proppenschieters van AW. TTK is wel snel maar dat vind ik juist prettig. Snipers ben ik nog wel meer benieuwd naar die andere. Die eerste is mwoah.
- Specials; heb me errrrgggg vermaakt met de bow and arrow. Wat een gave shit is dat. Jammer dat ik die annihalitor nog niet kon proberen. Beetje OP tot nu toe, maar je kunt ze ook makkelijk ontwijken als je iemand ziet sprayen.
- Maps; zoals ik zei; kleuren top, ben nu wel uitgekeken op de paar maps die ik kan spelen, kan ik nu nog geen volledig oordeel over geven.
- Party aanmaken gaat rete snel, ben ik op zich erg content over.
- Zag een ping-monitor, werd ook wel eens tijd om in te bouwen
- Springen/dashes is gebalanceerder dan bij AW. Daar sloeg ik helemaal nergens op. Nu is sliden het meest effectief.
- Kan niet wachten tot ik mijn Axe weer heb.. lekker bijltjes gooien.

Al met al kan ik niet volledig een beoordeling geven met zo’n ‘kleine’ beta.
Maar allang blij met een fatsoenlijk nieuwe shooter op ps4.
Ik gebruik die pulse shit om vijanden door muren heen te zien. Haal ik een stuk meer kills mee dan de boog. Volgens mij loopt vrijwel iedereen daar mee.

• donvalentino

donvalentino

dit is voor mij echt een top game, ondanks het nog een beta is.
Voor mijn gevoel voelt het net zo lekker als Bo2 maar dan nog iets beter met de nieuwe movement.
Het voelt allemaal zo vertrouwd, het geluid, guns, schieten ga zo maar door.

De graphics vind ik overigens prima voor een shooter, vergeleken AW is dit echt stukken beter.

• Risath
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-09-2022
Heeft er iemand een code voor mij op de PC?

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09 22:44
De beta is op dit moment alleen voor PS4 beschikbaar t/m 23 Augustus, daarna zal de beta live gaan voor Xbox en PC.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:01
is de beta alleen t/m 23 augustus, of daarna ook nog voor ps4 maar xbox en pc erbij?

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

timmert26 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:52:
is de beta alleen t/m 23 augustus, of daarna ook nog voor ps4 maar xbox en pc erbij?
Tot en met zondag 23-08...

Edit: Is er nou ook een side dash/ strafe boost. Was erg handig voor dropshotters enzo...

[ Voor 16% gewijzigd door SqueakyClean op 20-08-2015 11:04 ]

• mvds

mvds

Totally awesome!

Vraag me af wanneer ze wat bekend gaan maken over het hoe/wat/waar/€€€ van de dedicated servers...

• donvalentino

donvalentino

SqueakyClean schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:53:
[...]

Tot en met zondag 23-08...

Edit: Is er nou ook een side dash/ strafe boost. Was erg handig voor dropshotters enzo...
Eigenlijk wel jammer, nu ze de deal met PS hebben afgesloten had ik liever gezien dat onze (PS gebruikers) BETA door gaat tot de einddatum van PC / Xbox.
Bij AW zijn de DLC's meen ik altijd een maand eerder geweest dus kunnen ze er langer gebruik van maken, hoopte op een soort gelijk iets maar dan in ons voordeel >:)

Verwijderd

donvalentino schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:40:
Eigenlijk wel jammer, nu ze de deal met PS hebben afgesloten had ik liever gezien dat onze (PS gebruikers) BETA door gaat tot de einddatum van PC / Xbox.
Bij AW zijn de DLC's meen ik altijd een maand eerder geweest dus kunnen ze er langer gebruik van maken, hoopte op een soort gelijk iets maar dan in ons voordeel >:)
Nee. Ik vindt de tijd die wij met de beta hebben als PS4 eigenaren meer dan genoeg.

Het is een beta die zal zorgen voor goede verkopen.

Ik laat mijn BOIII preorder plus Seasonpass dan ook hierdoor zeker staan.

Vanaf 6 november speel ik voorlopig elke dag SnD met BOIII

1 smiley hiervoor: :9~

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik heb nog 2 PS4 beta invites:
  • RRJA-8CN8-K2MQ
  • MPAL-EBNJ-M8B6

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Moest wel erg wennen zeg. In het begin echt rampzalige KD's. Moest mijn sensitivity ook aardig op krikken richting de 10, 11. Daarna ging het al stukken beter. Vind met name de algemene sensitivity erg fijn. Het ADS gaan ligt dicht bij de hipfire sensitivity daardoor kun je lekker precies zijn. Het voelt ook niet sloppy aan. Dat idee had ik bij AW wel.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
Maar kwa tactiek? Is het gewoon run and gun? Of is dat nog niet te zeggen?
Domnation speelbaar in de beta?

[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 20-08-2015 12:09 ]

Kijk ff op YT Ruud. Daar worden al je vragen beantwoord. ;)

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:46
mvds schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:25:
Vraag me af wanneer ze wat bekend gaan maken over het hoe/wat/waar/€€€ van de dedicated servers...
Matchmaking, PC, overal, gratiz.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Je kunt spelen wat je wilt. Run and gun is Deathmatch, Kill confirmed, etc. Maar als je tactisch wilt spelen kun je met een groepje vrienden search and destroy spelen. Dat is erg leuk. Gister met een paar man gedaan maar ken de maps nog niet goed genoeg om echt tactisch te spelen. Maar Search and Destroy vind ik meestal wel het leukste.

Heb wel een paar keer mee gemaakt al dat een ander team compleet aan het domineren was met killstreaks en dat soort dingen. Op een gegeven moment gaat het maar achter elkaar door met die raketten uit de lucht en zo. Dan sta je zo maar 40 om 2 of zo. Bizar.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
bram1984 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:18:
Kijk ff op YT Ruud. Daar worden al je vragen beantwoord. ;)
Ja, die lui die volop gesponsord worden zeker?!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Gundogan schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:28:
[...]
Matchmaking, PC, overal, gratiz.
Bron?

• Gundogan

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hmm zegt niks over het wel of niet kunnen huren van een server.

• Gundogan
mvds schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:08:
[...]

Hmm zegt niks over het wel of niet kunnen huren van een server.
Ga er maar vanuit van niet. Anders hadden ze dat al vermeld.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Gundogan schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:03:
[...]

Ga er maar vanuit van niet. Anders hadden ze dat al vermeld.
Zou erg jammer zijn. Als clan is het fijn om zelf het beheer te kunnen doen over je server.

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Zijn er al OP weapons bekend? :)
Ik heb mijn pre-order voor nu maar even geannuleerd. Het speelt op zich wel lekker, maar echt overtuigd ben ik niet. Veel te kleine maps ook.

• sturtiebe
Vinden jullie ook geen matches online ? Heb het al sinds gisteren ?

• Ricloo86
bram1984 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:02:
Ik heb mijn pre-order voor nu maar even geannuleerd. Het speelt op zich wel lekker, maar echt overtuigd ben ik niet. Veel te kleine maps ook.
Gast, het is een beta! zullen vast niet de enige maps zijn he

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ben erg tevreden met de beta tot zover. Heb het gisteren even een uurtje kunnen spelen, maar heb me in tijden niet meer zo vermaakt met CoD als met Black ops III beta.

Pre-order blijft dan ook lekker staan :)

Reviews

• sturtiebe
Als iemand me wil toevoegen ? Stutiee_Be vind geen spellen alleen :s

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Platform?

Als PS4, dan wil het afsluiten en opnieuw starten van de app wel eens helpen.

Andere mogelijkheid: via Social (driehoek) kijken of er mensen, waar je eerder mee gespeeld hebt, online zijn en dan joinen.

• donvalentino

donvalentino

Ricloo86 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:16:
[...]

Gast, het is een beta! zullen vast niet de enige maps zijn he
Haha echt he, normaal gesproken heb je bij beta's maar 1 map en weinig guns et cetera.

• donvalentino

donvalentino

sturtiebe schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:12:
Tip: join een speler zijn game (bij recent players ofzoiets en dan kun je gewoon sessie joinen).
Je kan ook een andere gametype proberen, vaak wilt dit wel werken (TD, DN zitten vaak vol).

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

sturtiebe schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:12:
Kijk ook ff naar je nat-type.
Zorg ervoor dat die op OPEN staat.
SqueakyClean schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:31:
Platform?

Als PS4, dan wil het afsluiten en opnieuw starten van de app wel eens helpen.

Andere mogelijkheid: via Social (driehoek) kijken of er mensen, waar je eerder mee gespeeld hebt, online zijn en dan joinen.
Welke anders? Beta is nu alleen op PS4. ;)

• NotSoSteady
2 potjes kunnen spelen, matchmaking werkt niet.

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:01
Ik hoop dat ik straks even rustig kan spelen als ik eindelijk klaar ben met werken >:(.

• Gundogan
donvalentino schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:32:
[...]

Haha echt he, normaal gesproken heb je bij beta's maar 1 map en weinig guns et cetera.
De maps zullen allemaal wel van deze grootte zijn met misschien 1 grotere map ala Turbine + 1 kleinere map ala Nuketown. De vorige BO's hadden nou ook niet echt veel variatie qua map grootte (10 seconden gemiddeld om van A/C naar B te lopen in domination).

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 20-08-2015 17:03 ]

• sturtiebe
Ok zoveel last van matchmaking ? Costums classes dat niet opgeslaan blijven. Je kleuren van de wapens die je instelt gaan meestal weg.

Vind amper een potje.

Verwijderd

Ik heb al 2 vastlopers gehad.

Bij eentje sloot het spel af met een blauw scherm.
En bij de andere sloeg de PS4 compleet vast, 10 seconden de powerknop verhielp het.

• MX-Arjen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06 16:56
Iemand wellicht nog een beta key over? Mag via PB.

Mijn dank is groot ;)

• GRAD85
  • Laatst online: 11-09 06:41
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 18:42:
Ik heb al 2 vastlopers gehad.

Bij eentje sloot het spel af met een blauw scherm.
En bij de andere sloeg de PS4 compleet vast, 10 seconden de powerknop verhielp het.
Hier idem dito,gerapporteerd aan sony

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

• sturtiebe
Waarom halen ze sluipen gewoon niet uit cod. Zoals dat battlefield het doet. Het zou zoveel campers verkomen en minder frustrerend zijn als ze zo rap naar beneden gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Laatst online: 09-01-2022
Tot wanneer loopt de beta? En komen er meerdere beta's tussen nu en release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrParanoid schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:37:
Tot wanneer loopt de beta? En komen er meerdere beta's tussen nu en release?
Beta is t/m de 23ste en volgens mij is er per systeem maar 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Pff gisteren toch wel wat potjes gespeeld, maar wat gaat het snel zeg.
Misschien de pijnlijke conclusie dat ik te oud word voor COD ;)

Vind het best aardig, maar meer dan een spel voor wellicht erbij wordt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezzid
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-09 13:00
Voor mensen die last hebben met games joinen, wat voor mij werkt is dan voor een andere gamemode kiezen dan TDM en dan join ik vrijwel meteen een game in S&D, Domination en Demolition :)

Persoonlijk ben ik helemaal verliefd op de game zover! Ik denk dat ik 'm zelfs nog wat beter dan Black Ops 2 vind. Enige wat me opviel is dat dat automatische pistooltje heel erg OP is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Laatst online: 10-09 19:44
heeft er iemand nog een code voor de beta voor ps4 toevallig, liefst in pm anders is hij weer gebruikt door iemand anders

[ Voor 33% gewijzigd door jarsiv op 21-08-2015 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:57:
[...]

Beta is t/m de 23ste en volgens mij is er per systeem maar 1.
Thanks, vaag dat ze maar zo'n korte beta doen tot de release. Zou wel willen testen, maar ga nog niet pre-orderen en voor 2 dagen ook geen beta code kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom niet? Pre-order daarna weer annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net sloeg het spel alweer vast.

Ik krijg wel veel zin om heel wat potjes SnD te doen in het uiteindelijke spel.
Season pass heb ik er ook bij, dus zit ik voor ongeveer een jaar gebakken.

Maximum Prestige here i come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
bram1984 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:04:
Waarom niet? Pre-order daarna weer annuleren?
Optie idd :) nog niet eens aan gedacht O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel de Call of Duty: Black Ops 3- bèta zonder invite.

Bron: http://www.insidegamer.nl...-ops-3-beta-zonder-invite

Nieuwe update voor Black Ops III beta voegt nieuwe map en modus toe.

Bron: http://www.psx-sense.nl/2...-nieuwe-map-en-modus-toe/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Laatst online: 10-09 19:44
van mij mogen ze de beta nog wel even verlengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een code voor Xbox weten te bemachtigen. Beta voor Xbox start op de 26ste :)
WELCOME TO THE CALL OF DUTY: BLACK OPS 3 MULTIPLAYER BETA! THE CALL OF DUTY: BLACK OPS 3 MULTIPLAYER BETA ARRIVES AUGUST 26TH ON XBOX ONE. TOKENS WILL BE DELIVERED AT THAT TIME.
Iemand was zo vriendelijk om wat codes te posten. Ga deze even testen en wellicht als het was is pre-order ik em alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat hier nog een heel vriendelijk persoon is die mij blij kan maken met een beta key voor de xbox . Zou je mij dan een pm kunnen sturen . Dan komen al je wensen uit daarna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmiddag een redelijk potje Kill Confirmed gedaan. Score 33-11. Op het einde helaas iets teveel deaths.

Benieuwd naar die extra map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bazenfilm Bram, nog iets zelfverzekerder spelen en je gaat OP worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha zal wel meevallen Dennis. K/D stelt vooralsnog weinig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:27:
Ik hoop dat hier nog een heel vriendelijk persoon is die mij blij kan maken met een beta key voor de xbox . Zou je mij dan een pm kunnen sturen . Dan komen al je wensen uit daarna :)
Ik heb volgens mij nog wel een key voor je, ben nu alleen niet thuis dus laat vanavond wel ff weten via PM Was een key voor PS4 en lees net dat je een key zoekt voor xbox :P

[ Voor 8% gewijzigd door falcon123 op 22-08-2015 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Update is uit:

@DavidVonderhaar: Game Settings have changed. 2.9.25.2 is your version number. Also includes some experimental spawn tuning changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die sneeuwmap al voorbij zien komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Bij mij is het sinds gisteren echt totaal niet meer te spelen door de lag. Andere games werken zonder problemen, maar in BO3 zie ik de Ping echt van 18 naar 300 etc gaan. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 10:51

PBP

shoombak schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 21:17:
Bij mij is het sinds gisteren echt totaal niet meer te spelen door de lag. Andere games werken zonder problemen, maar in BO3 zie ik de Ping echt van 18 naar 300 etc gaan. Meer mensen last van?
Ja vandaag heb ik in veel potjes hetzelfde probleem. Hopelijk verlengen ze de beta nog even :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is vanavond echt waardeloos. Ik vind geen potje meer en als ik er een vind, heeft de tegenstander 2 man meer of het barst van de lag.
Pagina: 1 ... 4 ... 68 Laatste