It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
https://support.activision.com/BlackOps3BetaToken
Je krijgt een code gelijk op je scherm, ben nu aan het downloaden voor de PS4.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Als je op je telefoon inlogt op de store en je gaat naar bibliotheek dan zie je daar de beta staan en kan je op downloaden naar ps4 drukken. Als je ps4 dan in rustmodes staat begint die thuis te downloaden en kan je vanmiddag als je thuis komt gelijk aan de slag mits de snelheid van psn je goed gezind iswauzer schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 07:24:
Ok heb alles geredeemed (lekker woord) vanaf mn werk, is t mogelijk om mn ps al vanaf hier te laten downloaden? Heb m bewust in rustmodus gezet, maar kan nu nergens een download knop vinden.

Ik krijg een foutmelding dat ik geen beta acces heb??SC4RF4C3 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:44:
Voor diegene die nog geen code hebben, volg de stappen op de site hieronder:
Als er iemand een code over heeft, houd ik me aanbevolen

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Iemand enig idee wat te doen?
[Voor 38% gewijzigd door RawChild op 19-08-2015 10:32]
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Als het goed is krijg je een key van treyark per mail (mits je preordert op disk) en die key moet je invullen in de PS storeRawChild schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:31:
Vanmorgen voordat ik naar mijn werk ging even mijn PS4 aangezet. maar er ging geen beta downloaden, terwijl ik hem digitaal heb vooruitbesteld, dus ik zou toeging moeten hebben tot de beta.
Anders geen BETA? ja zo ga je teleurgestelde (oud cod) spelers vast weer over de streep trekkendonvalentino schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:36:
[...]
Als het goed is krijg je een key van treyark per mail (mits je preordert op disk) en die key moet je invullen in de PS store

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!
Nee niet op disk, maar toen ik vooruit besteld stond daar ook bij vermeld dat ik aan de beta zou deelnemen. Maar goed, vanmorgen was er niets ddat daar op wees. Kijk thuis wel weer even.donvalentino schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:36:
[...]
Als het goed is krijg je een key van treyark per mail (mits je preordert op disk) en die key moet je invullen in de PS store
Heb ook een via bol.com, maar die geef ik hier wel weg mocht ik alsnog via die digital pre order de beta kunnen binnen halen.
Zijn vast meer mensen hier die hem zo hebben besteld (om vervolgens te annuleren)
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Thanks het werkt, ik ben nu aan het downloadenSC4RF4C3 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:44:

PSN: BUIZERD____NL 4x_
Bij mij is het ook gelukt! ThxSC4RF4C3 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:44:

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!
Lees mijn post van vanmorgen vroeg, staat het uitgelegd voor de digitale preorder.RawChild schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:31:
Vanmorgen voordat ik naar mijn werk ging even mijn PS4 aangezet. maar er ging geen beta downloaden, terwijl ik hem digitaal heb vooruitbesteld, dus ik zou toeging moeten hebben tot de beta.
Krijg hier inderdaad zelfde meldingDoctorV64 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:57:
[...]
Ik krijg een foutmelding dat ik geen beta acces heb??
Als er iemand een code over heeft, houd ik me aanbevolen

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

[Voor 4% gewijzigd door Wasbehindu op 19-08-2015 11:35]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
How are you doing?

Met een paar keer pauzeren een uur of 3. Uiteindelijk ging hij met 3-5MB per seconde, dus toen heb ik er niet meer aangezeten.hhoekstra schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:38:
Hoe lang duurt het downloaden bij jullie hier nu 99+ uren
Het voelt in ieder geval beter aan dan AW.
Ik heb 120 down en 12 up maar je blijft nog steeds sterk afhankelijk van PSN servers, het is helaas niet zo net zo als Steam ofzo. Maar hij ging al snel van 4 uur naar opeens 58 minuten. Na paar de download te pauzeren en verder te laten gaan.bram1984 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 07:39:
[...]
Ik weet niet wat voor verbinding je hebt, maar 4 uur voor 12GB blijft belachelijk langzaam.
AW heb ik niet gespeeld en na vanmorgen 3 potjes te hebben gespeeld ben ik nog verre van overtuigd. Zometeen weer verder!
Geen dankBuizerd__NL schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:59:
[...]
Thanks het werkt, ik ben nu aan het downloaden

Na COD:AW dacht ik dat COD dood was maar met Black Ops 3 zie je dat Black Ops eigenlijk de beste serie is.
De "nieuwe" exo suit (zo noem ik het maar even) werkt heel fijn. Lijkt op titanfall alleen iets minder extreme qua hoogtes en je kan het niet constant gebruiken.Dit zorgt voor een snellere gameplay die niet extreem is maar wel vloeiend en overzichtelijk.
Wapens zijn ook weer als vanouds, lekker geluid en je hebt echt het idee iemand te raken ipv dat sponsige gevoel.
GFX zijn niet mindblowing maar ok. Gameplay is hier echt wat de game beter maakt.
PICK 10 system is weer gewoon overzichtelijk met een paar hele toffee perks (TRACKER :):))
conclusie:
mijn pre-order blijft staan, sterker nog ik upgrade hem naar de Deluxe Editie. Ik gebruik de Destiny The Taken King om het gat van September-November te overbruggen maar daarna ben ik weer helemaal in de ban van COD!
Ohja laatste puntje: EINDELIJK WEER CTF

[Voor 4% gewijzigd door EKR88 op 19-08-2015 13:13]
Eindelijk weer Demo zal hij bedoelen, dikste modus ever..EKR88 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:11:
CTF zit gewoon in AW?

Dan bedoel je S&D met dikste modus everdelaitinho schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:18:
[...]
Eindelijk weer Demo zal hij bedoelen, dikste modus ever..

Ps4 account = JusttJD

Alvast bedankt
je had hem ook even aan mij kunnen geven supreSupremedch schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:33:
LE49-BPNE-4G3B

How are you doing?
PSN - M4uSzi // -
Sorry Rick, wist niet dat je ook cod speelde!!!!Ricloo86 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:35:
[...]
je had hem ook even aan mij kunnen geven supre
Als je de download een aantal keer op pauze zet en dan weer aan zet, dan gaat die meestal wel sneller.shoombak schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:44:
net even de vrouw laten kijken thuis, maar spel is sinds vanmorgen aan het downloaden maar inmiddels nog niet eens op 10%... wtf
Verander je dns,dan heb kem binnen 45min binnen.shoombak schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:44:
net even de vrouw laten kijken thuis, maar spel is sinds vanmorgen aan het downloaden maar inmiddels nog niet eens op 10%... wtf
AL43-ARN8-JNBE
En mochten mensen nog een code willen je kan via deze site gewoon zelf een code aanvragen:
Ik wou het net zeggen..falcon123 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:46:
[...]
Als je de download een aantal keer op pauze zet en dan weer aan zet, dan gaat die meestal wel sneller.
Ik ben van 32 uur naar 97 minuten naar 59 minuten nu gegaan door te pauzeren

Ps4 account = JusttJD
Top bedankt!OinkOink schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:46:
Hier nog een code voor de liefhebber:
AL43-ARN8-JNBE
Dat zelf aanvragen had ik al geprobeerd maar werkte bij mij niet.

Bij mij werkt het helaas niet

Bij mij werkte t wel maar heb de code hier al gepost dus kan je helaas niet verder helpen heb misschien nog 1 code over straks maar moet eerst ff checken of een vriend van me m wil hebben of nietRappa1985 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:50:
Is er iemand waarbij het aanvragen van de code via https://support.activision.com/BlackOps3BetaToken wel werkt en die al een code heeft? Zou die dan graag ontvangen.
Bij mij werkt het helaas niet
Vrienden gaan altijd voorOinkOink schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:59:
[...]
Bij mij werkte t wel maar heb de code hier al gepost dus kan je helaas niet verder helpen heb misschien nog 1 code over straks maar moet eerst ff checken of een vriend van me m wil hebben of niet

Ik ga het proberen.mashNL schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:05:
Werkt het truckje pre oderen op je console, beta spelen en dan order annuleren niet gewoon? Werkte toen met destiny wel.
Edit: Het werkt! Nu aan het downloaden, ongeveer 12,5GB

[Voor 11% gewijzigd door Angelo2510 op 19-08-2015 14:13]
11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060
Dus beta aan het downloaden en je order alweer geannuleerd?Angelo2510 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:06:
[...]
Ik ga het proberen.
Edit: Het werkt! Nu aan het downloaden, ongeveer 12,5GB

Preorderen via PS store, beta downloaden en na een aantal dagen weer annuleren.
Ja het wordt pas rond 4 november afgeschreven, genoeg tijd om 'm te annulerenmashNL schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:15:
[...]
Dus beta aan het downloaden en je order alweer geannuleerd?
Zoals al eerder is aangegeven , pauzeer en start je download een aantal keer tot dat je een "normale" snelheid hebDennusB schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:42:
Gruwelijk irritant dat juist nu dat PSN zo bagger traag is... ik kom niet boven de 1Mbps uit, terwijl ik op m'n vaste PC heel de lijn voltrek (120Mbit)... zucht

Ps4 account = JusttJD
Ja blijft apart dat dat werkt. En best kut dat je truckjes moet gaan uithalen om een normale snelheid te halen.Just_jan schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:44:
[...]
Zoals al eerder is aangegeven , pauzeer en start je download een aantal keer tot dat je een "normale" snelheid heb
hahaha lekker D, gewoon brood in de vijver gooien en de eendjes er heeeeel hard op af laten vliegen. Epic. HIERRRRRRSupremedch schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:39:
[...]
Sorry Rick, wist niet dat je ook cod speelde!!!!
Jongens, nog 4 uur, en dan ga ik helemaal los.

We komen er uiteindelijk wel, toch deze futuristische troep een kans gevendelaitinho schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:47:
[...]
hahaha lekker D, gewoon brood in de vijver gooien en de eendjes er heeeeel hard op af laten vliegen. Epic. HIERRRRRR
Jongens, nog 4 uur, en dan ga ik helemaal los.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heren, het is zeer belangrijk dat deze man een code krijgt.. evt tegen kleine vergoeding vanaf mijn kant!wishmaster1986 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:16:
Als er nog iemand een PSN code over heeft dan hoor ik het graag. Eens kijken deze COD dan toch beter is dan de vorige delen. Was altijd grote COD fan maar dan vooral 1 tm MW3.
Thnx!
Klinkt wanhopig.shakespeare schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:50:
[...]
Heren, het is zeer belangrijk dat deze man een code krijgt.. evt tegen kleine vergoeding vanaf mijn kant!
Thnx!
maar is al meerdere keren een tip voorbij gekomen

Koopje..Supremedch schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:52:
50 eu, heb ik een code voor je.
Zou ik doen

Ps4 account = JusttJD
Zie hier anders, als je tegen kleine vergoeding een key wilt: http://www.kinguin.net/ca...-xbox-one-eu-beta-cd-key/shakespeare schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:50:
[...]
Heren, het is zeer belangrijk dat deze man een code krijgt.. evt tegen kleine vergoeding vanaf mijn kant!
Thnx!
Daar heb ik ook mijn key vandaan
[Voor 4% gewijzigd door falcon123 op 19-08-2015 14:56]
Anders lees je de laatste pagina ff... Dan staat daar al een oplossing.shakespeare schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:50:
[...]
Thnx!
ik had vanochtend meerdere codes.. allemaal al weg.
Mijn preorder codes zijn niet gemailt, heb niks ontvangen van activision.
[Voor 19% gewijzigd door shakespeare op 19-08-2015 15:00]
PSN - M4uSzi // -
Ga naar de psn store. Pre order daar COD. Speel de beta. Annuleer je pre order weer.shakespeare schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:59:
nee werkt niet, je moet wel een code geredeemed hebben.. anders kan je deze niet opvragen via die site.
ik had vanochtend meerdere codes.. allemaal al weg.
Mijn preorder codes zijn niet gemailt, heb niks ontvangen van activision.
Moet je bij je pre-order eigenlijk al dokken?mashNL schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:02:
[...]
Ga naar de psn store. Pre order daar COD. Speel de beta. Annuleer je pre order weer.
Wellicht wringt daar de schoen gezien de gem leeftijd cod gamers
Volgens Angelo2510 4 nov pas.Ricloo86 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:04:
[...]
Moet je bij je pre-order eigenlijk al dokken?
Wellicht wringt daar de schoen gezien de gem leeftijd cod gamers
Ps4 account = JusttJD
en ook geannuleerd?Just_jan schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:12:
Ik kan bevestigen dat dit nog werkt, heb hem anderhalf uur gekocht in de store, en ben hem nu aan het spelen
Right, nou heb ondertussen genoeg codesJust_jan schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:13:
[...]
Dat heb ik nog niet gedaan, dat doe ik pas zodra de beta is afgelopen.

Over?Ricloo86 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:19:
[...]
Right, nou heb ondertussen genoeg codes

Maybe, even checken bij wat vaste speelmaatjes en anders laat ik het hier weten.
Ziet er wel goed uit, en met de gameplay snelheid zit het ook wel goed.
Alleen wel weer wennen aan de kindertjes die in de hoekjes zitten.:)
Eerste indruk is dus wel goed, maar zoals altijd bij een c.o.d het gaat erom wat de indruk is na 100 potjes haha

Ps4 account = JusttJD
Graag pmtje mocht je over hebbenRicloo86 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:24:
[...]
Maybe, even checken bij wat vaste speelmaatjes en anders laat ik het hier weten.

Al 10x gedaan, ik blijf steken rond "27 uur", dan maar wachtenJust_jan schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:44:
[...]
Zoals al eerder is aangegeven , pauzeer en start je download een aantal keer tot dat je een "normale" snelheid heb

Heb m ook al gespeeld. Wat ook helpt is tijdens het downloaden een bij netwerkinstellingen de verbindingssnelheid testen, gaat het ook een stuk sneller.DennusB schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:31:
[...]
Al 10x gedaan, ik blijf steken rond "27 uur", dan maar wachten
router aan/uit.DennusB schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:31:
[...]
Al 10x gedaan, ik blijf steken rond "27 uur", dan maar wachten
Soms console aan/uit
Of verbinding keer testen
200 voor mijn team 15 voor de tegenstander...
Dat begint er op te lijken.
Merk wel al meteen dat dit echt weer een SMG spel gaat zijn.
Ps4 account = JusttJD
SnD is mij in BOIII beter bevallen, misschien dat ik het SnD weer oppak.
Dan is het voor mij:
World at War - Hardcore Search N Destroy
Black Ops I - Hardcore Free 4 All
Ghosts - Hardcore Team Deathmatch
En dan straks:
Black Ops III - Hardcore Search N Destroy

HardcoreDennis585 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:49:
Team deathmatch in BOIII is niks voor mij.
SnD is mij in BOIII beter bevallen, misschien dat ik het SnD weer oppak.
Dan is het voor mij:
World at War - Hardcore Search N Destroy
Black Ops I - Hardcore Free 4 All
Ghosts - Hardcore Team Deathmatch
En dan straks:
Black Ops III - Hardcore Search N Destroy

Maar iedereen zijn ding.

[Voor 3% gewijzigd door mashNL op 19-08-2015 16:14]