Mooie oogst

Ik wou dat ik zoveel kon meesleuren, maar ik heb nu net mijn reiskoffer leeggemaakt en het moest echt niet meer zijn. Nog eens bedankt om het wachten dragelijker te maken, het was leuk praten met jou en die freaky familie achter ons
Heb je trouwens ook niet de 24-in-1 kalender freebie gekregen? Achteraf hoorde ik dat de mensen in de store gratis polybags kregen, maar omdat ik per ongeluk niet aangeschoven heb aan de kassa heb ik die dus gemist. Ik vond het ook niet bijster slim van Lego om twee signeersessies te organiseren tijdens de grote opening, daardoor waren er nog meer 'queues' in de winkel.
Mijn freebie lijst:
- Lego Store (en die is veel groter dan ik verwacht had)
- 24-in-1 kalender
- Gingerbread House (because I'm from Belgium, lol

)
- Toy Soldier
- Parrot
- Custom Stickers voor de London Bus set
Mijn aankooplijst is niet zo spectaculair, ik wou aan de 125 pond geraken en nog alles in m'n koffer krijgen.
-
31035 Beach Hut
-
75132 First Order Battle Pack
-
41573 Sweepz X2 (om de rekening te doen kloppen zoals ik zei

)
-
21034 London (Architecture skyline set)
-
40220 London Bus
-
60134 Fun In The Park
Waarschijnlijk niet de meest efficiënte lijst, maar wegens de drukte moest ik echt meegaan met de stroom en nemen wat ik kon.
Toen ik gisterenavond een stukje pizza was gaan slurpen op Leicester Square stond men nog aan te schuiven buiten. Blijkbaar was de winkel open tot 22:00. Op Brickset lees ik redelijk veel negatieve berichten ivm de queues na ons, en de mini store freebie die niet altijd gegeven werd
Ik deel wel hun kritiek dat de winkel in feite niet zo supergroot is als men liet uitschijnen, en de (enkele!) PaB wall bevatte geen interessante bricks. De winkel is op en al 'slechts' 2,5x zo groot als die in Antwerpen.