Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het Grote Lego Topic - Deel 4 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 100 Laatste
Acties:
  • 860.999 views

Onderwerpen

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
sjong schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:41:
Zelf heb ik de bus en daar heb ik veel lol aan gehad. Standaard na de winter weer afbreken en rond deze tijd dan weer opbouwen.

En Sorry, sorry, sorry, had niet erg goed gekeken bij de nieuwe modular aankondiging 8)7 8)7 8)7
Ik zie nu bij de LEGO shop staan dat het dak niet zo stevig is van de VW Camper? Is dat snel opgelost met een paar extra/andere blokjes of is het overdreven; iets negatiefs noemen om maar iets negatiefs te kunnen benoemen. Hoe dan ook de bestelling is de deur uit 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Gim op 30-09-2016 11:16 ]

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:45

bord4kop

maximaal 100KB!

De T1 (Camper) is een iets mooier model dan de kever. Iets beter gelukt.
Voor VW liefhebbers zal de T1 iets leuker zijn denk ik.

De kever heeft echter wel heel authentieke details, de benzine tank, de motor, de stoelen, eigenlijk het hele interieur. Wat jammer bij de kever is, is dat deze details van verschillende bouwjaren kevers is gecombineerd. Daar zal een kenner over 'vallen', of in ieder geval opmerkingen over maken :|

Ik zou de T1 cadeau doen.
Als je er veel mee gaat spelen is het dak te gammel inderdaad. Maar het is een display model m.i. dus niet van belang.

| Security Management |

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-11 22:48

nielsvv

100% Afol

Suli schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:08:
Gaat iemand hier morgen naar de opening van Mini Billund? Hier kan Arjans station bewonderd worden.
Lijkt me leuk om te gaan met zoonlief, maar hangt af van het weer (OV).
Ja, wij gaan. Zou leuk zijn je daar te ontmoeten. Wij plannen er te zijn tegen 11u.

Bricklink Store - Steam

• Gim
  • Niet online
bord4kop schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:16:
De T1 (Camper) is een iets mooier model dan de kever. Iets beter gelukt.
Voor VW liefhebbers zal de T1 iets leuker zijn denk ik.

De kever heeft echter wel heel authentieke details, de benzine tank, de motor, de stoelen, eigenlijk het hele interieur. Wat jammer bij de kever is, is dat deze details van verschillende bouwjaren kevers is gecombineerd. Daar zal een kenner over 'vallen', of in ieder geval opmerkingen over maken :|

Ik zou de T1 cadeau doen.
Als je er veel mee gaat spelen is het dak te gammel inderdaad. Maar het is een display model m.i. dus niet van belang.
Dat kan en zal ik zeker tegen hem zeggen. Ik zal wel tegen zijn kinderen vertellen dat er geen LEGO poppetjes inpassen, werkt denk ik beter :-P

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:57

QuattroNL

It is I.

London Tower Bridge 'in het klein': 5,8 miljoen steentjes.
http://www.guinnessworldr...dible-tower-bridge-445359

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Ik denk dat ik ook met de kids maar eens een kijkje ga nemen. Is ook niet te ver rijden voor mij en moeder de vrouw is er niet dus moet de kids alleen vermaken.

Yavu Steam Profile Lanithro

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:37

almightyarjen

When does the hurting stop?

Druk met het opnemen van de 15 train crash :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LZ9KQ3b.jpg

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:07
almightyarjen schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:40:
Druk met het opnemen van de 15 train crash :)

[afbeelding]
Humor die tribune

Sommige treinen zijn al ontspoord...heb je machinisten in dienst die niet durven of zo?
DP Kunst schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:46:
Guess the building:

[afbeelding]

En voor de bonus, hoe hoog gaat dit ongeveer worden (als ik hem ooit in deze schaal helemaal af ga krijgen... :+
Krijgen we nog een hint, want een donker blauwe muur met witte strepen is wel erg karig

[ Voor 52% gewijzigd door chrisO op 30-09-2016 13:52 ]

• bord4kop

bord4kop

maximaal 100KB!

en rechts de wintertrein nog ff gauw ingevoegd vanaf zijspoor? :D

| Security Management |

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Suli schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:08:
Gaat iemand hier morgen naar de opening van Mini Billund? Hier kan Arjans station bewonderd worden.
Lijkt me leuk om te gaan met zoonlief, maar hangt af van het weer (OV).
Oh dat is vlakbij, misschien dat ik daar ook wel even heen ga ja :D Tot wanneer staat het station daar?

• almightyarjen

almightyarjen

chrisO schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:46:
[...]

Humor die tribune

Sommige treinen zijn al ontspoord...heb je machinisten in dienst die niet durven of zo?
Dat is voor het testen: het kost aardig wat moeite om alle treinen tegelijk op het middelpunt te laten aankomen. Om te zorgen dat tijdens het testen niet alle treinen gaan rijden heb ik ze even tijdelijk van het spoor gehaald.
Joster schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:03:
[...]

Oh dat is vlakbij, misschien dat ik daar ook wel even heen ga ja :D Tot wanneer staat het station daar?
Dat station staat daar wel eventjes hoor: de hele layout is er aan die kant op ingericht :)

• Joster
almightyarjen schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:05:
[...]

[...]

Dat station staat daar wel eventjes hoor: de hele layout is er aan die kant op ingericht :)
Nice! Hebben ze jou benaderd of andersom? :)

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:33

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Joster schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:06:
[...]

Nice! Hebben ze jou benaderd of andersom? :)
Volgens mij hebben ze dat station gekocht van hem.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Joster
Mad-Matt schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:16:
[...]

Volgens mij hebben ze dat station gekocht van hem.
Hebben we het trouwens over hetzelfde station? Is het dat mega grote ding of het winter station(netje)? ;)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

mega grote ding.
Dat winter station is volgens mij nog niet klaar, al vind ik hem veel leuker dan het grote station ;)

• bord4kop

bord4kop

maximaal 100KB!

Deze is toch ook wel prachtig:

https://ideas.lego.com/projects/112307

Afbeeldingslocatie: https://dp1eoqdp1qht7.cloudfront.net/community/projects/ed1/553/112307/2038049-o_19s4a6dh01njhpg217m970v1pkn7-full.JPG

| Security Management |

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

zeker tof!, alleen het voorwiel staat net ff te ver naar voren

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-11 17:07
chrisO schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:46:
[...]

Humor die tribune

[...]

Krijgen we nog een hint, want een donker blauwe muur met witte strepen is wel erg karig
De toren heeft het hoogste publieke uitkijkpunt van het zuidelijk halfrond :P

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• sjong
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-10 13:12
DP Kunst schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:55:
[...]

De toren heeft het hoogste publieke uitkijkpunt van het zuidelijk halfrond :P
Net even opgezocht, had dit gebouw nog nooit eerder gezien.
Eureka Toren

• sjong
Zijn de trein sets die je nu op de markt zijn altijd met een batterij box? Of is er ook nog met spanning via de rails? Of zijn dat vooral vroeger tijden?

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-11 17:07
sjong schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:33:
[...]

Net even opgezocht, had dit gebouw nog nooit eerder gezien.
Eureka Toren
Yes idd! Ben in 2009 in Australië geweest met de World Solar Challenge, daarna nog een maand nagereisd en ook naar Melbourne geweest. Vond het echt een super vet ding! Ik moet nog even gaan verzinnen hoe ik de bovenkant ga doen, met dat goud...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
sjong schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:37:
Zijn de trein sets die je nu op de markt zijn altijd met een batterij box? Of is er ook nog met spanning via de rails? Of zijn dat vooral vroeger tijden?
alle nieuwe modellen zijn power functions modellen, dus met batterij box/accu

4,5v/9v/12v wordt niet meer verkocht door lego

• sjong
mschol schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:52:
[...]

alle nieuwe modellen zijn power functions modellen, dus met batterij box/accu

4,5v/9v/12v wordt niet meer verkocht door lego
Jammer, maar dan is het niet anders. Morgen met de kids even op jacht naar een soos met trein.

Nu bezig met de 10218 PetShop.
Heb andere hekjes dan te zien is op de doos of handleiding. Meer mensen hetzelfde?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MiJqbGv.jpg

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:32

Reinier

\o/

sjong schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:48:
[...]

Jammer, maar dan is het niet anders. Morgen met de kids even op jacht naar een soos met trein.

Nu bezig met de 10218 PetShop.
Heb andere hekjes dan te zien is op de doos of handleiding. Meer mensen hetzelfde?
[afbeelding]
Ja, daar ging het een tijdje geleden ook over: noodel1988 in "Het Grote Lego Topic - Deel 4"

• mschol
  • Niet online
net even naar mijn model gekeken, heb wel nog de 2 noppen variant..
maar dacht eerlijk gezegd dat er gewoon een tile overheen ging (maar dat dacht ik dus verkeerd :D )

overigens:
Just for LEGO® VIPs!
EARN TRIPLE POINTS ON ALL LEGO® STAR WARS™ SETS!
Valid 30th September, 2016 -
2nd October, 2016.*

[ Voor 31% gewijzigd door mschol op 01-10-2016 09:20 ]

• sjong
Oooh, ben niet de enige ;)
Ga nog wel even contact opnemen. Wellicht sturen ze die andere nog steeds na.
Niet dat dit lelijk is, maar die andere vind ik zelf net iets fraaier.

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Je hebt de nieuwste versie van het hekje.
Maar mochten ze de oude niet meer hebben, Vraag dan om zwarte 1x4 Tiles/Tegels daarmee is het ook weer netjes afgewerkt.

---

Lego maakt het weer bont: Geen Caterham Seven 620R op Shop@Home binnen de benelux, Rest van europa kan hem al gewoon bestellen.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:17
Als die er maar 3/4 oktober op staat. London bus en 10 euro korting.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-11 15:47
Gisteren de winter trein binnen gekregen, net opgebouwd... binnenkort maar eens rest van de wintersers maar van zolder halen en sommige eens opnieuw opbouwen... hopelijk kan ik alles een beetje leuk uitstallen.

Volgens mij zijn de enige sets die ontbreken de wintertrein uit 2006 en de remake van de toyshop van vorig jaar

• XTNS_09
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-11 20:09
Sato schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 04:02:
Je hebt de nieuwste versie van het hekje.
Maar mochten ze de oude niet meer hebben, Vraag dan om zwarte 1x4 Tiles/Tegels daarmee is het ook weer netjes afgewerkt.

---

Lego maakt het weer bont: Geen Caterham Seven 620R op Shop@Home binnen de benelux, Rest van europa kan hem al gewoon bestellen.
Ik heb de caterham zojuist besteld via de NL shop €84,99
https://shop.lego.com/nl-NL/Caterham-Seven-620R-21307

• akelder
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-11 19:07
Vraag, mischien is deze al eens eerder gesteld:

Bestaat er een site waar je al je lego sets kunt aanmelden en je kan zien of je van al jouw sets samen (onderdelen) een andere set kan bouwen die je niet hebt.
Alle instructieboekjes staan tenslotte online en ook zijn alle onderdelen bekend van sets.

• mschol
  • Niet online
akelder schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:44:
Vraag, mischien is deze al eens eerder gesteld:

Bestaat er een site waar je al je lego sets kunt aanmelden en je kan zien of je van al jouw sets samen (onderdelen) een andere set kan bouwen die je niet hebt.
Alle instructieboekjes staan tenslotte online en ook zijn alle onderdelen bekend van sets.
http://rebrickable.com/

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Mooi dan is hij inmiddels wel beschikbaar, Vanochtend was dat echter niet het geval.
En dat vind ik raar en een heel klein beetje verdacht, Want die webshop van Lego wordt altijd voor heel Europa in een keer ge-update.

Zal hem maandag bestellen met een gratis London Bus polybag erbij.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

En mijn winterdorpje (op misschien kleine veranderingen na) is klaar *O* *O* *O* .

Deze is wel kleiner dan die van vorig jaar dus ook niet alle onderdelen zijn aanwezig maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Om jullie een lange post te besparen met losse foto's bij deze gewoon een linkje naar de map in mijn fotoalbum gallery: -zeehond

200 fish found!

• sjong
Zeehond schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:50:
En mijn winterdorpje (op misschien kleine veranderingen na) is klaar *O* *O* *O* .

Deze is wel kleiner dan die van vorig jaar dus ook niet alle onderdelen zijn aanwezig maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Om jullie een lange post te besparen met losse foto's bij deze gewoon een linkje naar de map in mijn fotoalbum gallery: -zeehond
Mooi geworden!!!
Wat zijn de afmetingen? Of heb je nog een foto van het geheel?

Net terug met vrouw en kids van de ToysXL. Even wat Lego City gehaald, waaronder de trein set 66493 voor 150 euro :*)

• almightyarjen

almightyarjen

Erg mooi! Ook je berg is mooi geworden :)

• Joster
sjong schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:48:
[...]

Net terug met vrouw en kids van de ToysXL. Even wat Lego City gehaald, waaronder de trein set 66493 voor 150 euro :*)
Net terug van Minibillund met vrouw en kids, de tering wat een drukte :D Voor beide kinderen een wat kleiner doosje gehaald met een mooie korting. Verder veel gezien, maar door de drukte niet echt lekker rustig kunnen kijken. Erg gaaf om het station van Arjen in levende lijve te zien _/-\o_

• mschol
  • Niet online

nice _/-\o_

ik ben maar begonnen aan mijn ecto-1 dan kan ik het HQ ook compleet maken met auto :) (en over een aantal weken de boel voorzien van verlichting)

[ Voor 4% gewijzigd door mschol op 01-10-2016 17:28 ]

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Bedankt voor de positieve reactie :D :)
sjong schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:48:
[...]

Mooi geworden!!!
Wat zijn de afmetingen? Of heb je nog een foto van het geheel?

Een goeie, Ik heb nog een foto van het geheel gemaakt en toegevoegd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ciNUhxFaehpg2sftbg3cft89/medium.jpg

Het dorp is op het breedste punt 77cm en is 129 cm lang.

Ben overigens al 3 jaar5 lang van plan om een nieuw groen dak element te bestellen voor dat orkest gebouwtje maar vergeet hem steeds mee te bestellen :')

[ Voor 17% gewijzigd door Zeehond op 01-10-2016 18:36 ]

200 fish found!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Gim schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:17:
Heeft iemand hier de VW Kever (10252) en/of VW Camper (10220)?

Is één of zijn beide modellen aan te bevelen qua bouw en kwaliteit van het resultaat?

Zit erover te denken om iemand in de familie één van deze modellen cadeau te doen, iemand die eigenlijk altijd VW rijdt. Dat hij VW rijdt kan betekenen dat één van de modellen hoe dan ook al vanwege het VW gewaardeerd wordt, maar ik weet dat hij nogal van de details is, dus juist omdat het VW betreft moet het dan ook wel goed zijn, _dé_ LEGO replica :-P Gaan ze daar goed aan voldoen.

Ik vind beide modellen "wel goed" overigens, maar ben niet zo into VW details.
* _ferry_ heeft een schaal 1:1 vw kever, en beide modellen.
Vind ze beide erg tof, de T1 is wat schattiger, en is nog weer net iets iconischer dan de kever. Gordijntjes, wasbakje, neerklapbare bed etc. Kever is ook leuk compleet met de surfplank en koelbox (waarvan de koelbox dan weer de kleuren heeft van de T1 :+ )

Dus eerst de T1 en de kever komt dan vanzelf >:)

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11 23:11
Gisteren in Centro Oberhausen geweest. De Lego winkel is dan uiteraard een must!

De Kever opgepikt (scheelde ook € 15 met de NL prijs...), maar ook de kerstadvent kalender en christmas tot shop? Vooral die laatste was een impulsaankoop (van de vrouw nota bene :) ), om bij de boom te zetten straks. Kersttrein was uitverkocht, dus dat scheelde weer iets.

De Caterham stond er ook, 2 auto's kon op dit moment niet, maar vond hem goed gelukt. Komt er denk ik nog wel.

Nu nog even wachten met de Kever bouwen want idee is om het een vader/zoon cadeau te laten zijn voor Sint of Kerst....

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-11 20:54

DikkeBMW

Live '25

Sato schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:21:
[...]

Mooi dan is hij inmiddels wel beschikbaar, Vanochtend was dat echter niet het geval.
En dat vind ik raar en een heel klein beetje verdacht, Want die webshop van Lego wordt altijd voor heel Europa in een keer ge-update.

Zal hem maandag bestellen met een gratis London Bus polybag erbij.
Die London bus, krijg je die er bij via de NL site gewoon? En vanaf weer? Vind het tbh niet de beste website... haha

fookin mad fer it

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:06
DikkeBMW schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:48:
[...]

Die London bus, krijg je die er bij via de NL site gewoon? En vanaf weer? Vind het tbh niet de beste website... haha
Vanaf morgen krijgt iedereen die minstens €55 spendeert op de Lego site dat busje. Ook op de NL/BE winkel sites. Normaal gezien verschijnt deze set gewoon bij de checkout van je betaling. Vergeet ook niet de code NL10 of BE10 te gebruiken voor een extra korting.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Oké, ik ben ook voor de bijl gegaan met Lego. Na de afgelopen jaren mijn neefje vaak geholpen te hebben met City en Creator is het bloed ietwat gaan kriebelen :P
En in een vorig jonger leven veel gespeeld met Lego, Lego Trein 12V (die is doorgeschoven naar neefje) en Technisch Lego.
Voorzichtig de volgende sets aangeschaft:

Binnen :Y
• LEGO Creator 31038 Verandering van de Seizoenen
Afbeeldingslocatie: http://www.a-tembo.nl/images/stories/virtuemart/product/31038-creator-lego.jpg

Het volgende moet nog binnenkomen van de Brickshop.

• LEGO Creator 10245 Werkplaats van de Kerstman
Afbeeldingslocatie: http://www.hetspeelhuyskampen.nl/imgsrc/800/600/user/img/shop/102452.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.bricklink.com/IL/10245-1.jpg

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Alle boekjes eens opgezocht (oude Lego staat nog bij ouders op zolder)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/p1o2so8zROsAmmRcPr7aYvHS/full.jpg
Vooral die heli/dino met plc achtige besturing was tof. Die ene blauwe auto was een beetje mijn Lego stuiptrekking destijds. Was de leeftijd een beetje ontgroeid toen.
Boekje linksboven was een soort van universeel ding, als je dan gewoon veel Lego had kon je de modellen daaruit nabouwen. Rechtsboven was een kopie van klasgenootje, op een paar onderdeeltjes na kon ik die wagen ook bouwen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2A3HYF6Q8WPdkPMKeVGZti0r/full.jpg
En het gewone Lego. Al heb ik niet alle boekjes meer geloof ik.
Die Hotrod wil ik eigenlijk nog wel opbouwen (okee, de rest ook :+ ) Past leuk bij de kever en T1.

• almightyarjen

almightyarjen

aReaRe schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 15:27:
Oké, ik ben ook voor de bijl gegaan met Lego. Na de afgelopen jaren mijn neefje vaak geholpen te hebben met City en Creator is het bloed ietwat gaan kriebelen :P
En in een vorig jonger leven veel gespeeld met Lego, Lego Trein 12V (die is doorgeschoven naar neefje) en Technisch Lego.
Voorzichtig de volgende sets aangeschaft:

Binnen :Y
• LEGO Creator 31038 Verandering van de Seizoenen
[afbeelding]

Moet nog binnenkomen van de Brickshop.

• LEGO Creator 10245 Werkplaats van de Kerstman
[afbeelding]

[afbeelding]
Leuke sets om mee te beginnen, welkom! :Y

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Kapoen schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:15:
[...]

Vanaf morgen krijgt iedereen die minstens €55 spendeert op de Lego site dat busje. Ook op de NL/BE winkel sites. Normaal gezien verschijnt deze set gewoon bij de checkout van je betaling. Vergeet ook niet de code NL10 of BE10 te gebruiken voor een extra korting.
Thanks! Dan ga ik m morgen gelijk bestellen. De code kende ik nog niet, dus dat is altijd mooi meegenomen :)

fookin mad fer it

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:57

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik ben niet zo van de lego modelbouw (dus geen kever of zo voor mij), maar een amazon aanbieding voor Wall-E kon ik niet laten lopen. Die mag zelfs in de woonkamer blijven staan van mijn vriendin, in de vitrine. Het komt toch niet vaak voor dat ze dat uit zichzelf voorstelt. :+

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
_ferry_ schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 15:35:
Die Hotrod wil ik eigenlijk nog wel opbouwen (okee, de rest ook :+ ) Past leuk bij de kever en T1.
And so it begins...
:Y

Want a cookie?!

• Kapoen
DikkeBMW schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:02:
[...]

Thanks! Dan ga ik m morgen gelijk bestellen. De code kende ik nog niet, dus dat is altijd mooi meegenomen :)
:) best ja, ik geloof dat de code geldig is tot dinsdag.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

almightyarjen schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:15:
[...]

Leuke sets om mee te beginnen, welkom! :Y
Ik moet het rustig aandoen, zo groot is mijn huiskamer niet. En veel plek heb ik niet aangezien ik bij mijn moeder inwoon (ik ben haar mantelzorger).

Komen nog wel leuke dingetjes maar ik heb niet de ruimte die jij hebt. Als ik moet afgaan op je Youtube filmpjes. Mijn neefje kijkt ze ook :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• almightyarjen

almightyarjen

aReaRe schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 23:19:
[...]

Ik moet het rustig aandoen, zo groot is mijn huiskamer niet. En veel plek heb ik niet aangezien ik bij mijn moeder inwoon (ik ben haar mantelzorger).

Komen nog wel leuke dingetjes maar ik heb niet de ruimte die jij hebt. Als ik moet afgaan op je Youtube filmpjes. Mijn neefje kijkt ze ook :)
Thanks en ja: ik heb een luxe positie wat betreft de ruimte voor mijn hobby :Y

Ik ben met de laatste wijzigingen bezig; de 15 Lego train crash video zal aankomende zaterdag online komen. Ik heb voor het eerst ook een 360 graden camera gebruikt, ook die video wil ik dan uploaden, maar ik moet nog ff uitvinden hoe het editen daarvan gaat :)

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Helaas vandaag (nog) geen London bus als vip-extra bij bestellingen boven de €65,-. Ik wil de Caterham bestellen.

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

• Suli
  • Niet online
SpeedingWilly schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 07:33:
Helaas vandaag (nog) geen London bus als vip-extra bij bestellingen boven de €65,-. Ik wil de Caterham bestellen.
Het lijkt alsof ze laat zijn met de website updaten. Star wars actie was tot en met 2 oktober geldig en staat er nog.
almightyarjen schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 01:19:
[...]

Ik ben met de laatste wijzigingen bezig; de 15 Lego train crash video zal aankomende zaterdag online komen. Ik heb voor het eerst ook een 360 graden camera gebruikt, ook die video wil ik dan uploaden, maar ik moet nog ff uitvinden hoe het editen daarvan gaat :)
Ben benieuwd naar de 360 camera video (en hoe dat verwerkt kan worden).

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:14
SpeedingWilly schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 07:33:
Het lijkt wel of er iemand eerst naar kantoor moet gaan in Denemarken om handmatig de website aan te passen. En die persoon begint vast pas om 9 uur met werken. En dan natuurlijk eerst koffie, ff met collega's over het weekend beppen... :P

• Kapoen
Hopelijk komt de bus actie online voor de 10 euro korting actie verstrijkt.

• Gim
  • Niet online
Ow, goed om te weten dat die actie afloopt. Tot dinsdag, dus uiterlijk vandaag nog een bestelling plaatsen.

• mschol
  • Niet online
catawiki heeft weer eens een lego veiling.. staat mooi spul tussen, maar erg oppassen met de prijzen helaas (i.v.m. veilingtoeslag van 9% en eventuele verzendkosten)
http://veiling.catawiki.nl/lego-veiling/woensdag

genoeg spul is vaak alsnog goedkoper op bricklink..

[ Voor 17% gewijzigd door mschol op 03-10-2016 09:25 ]

• Lanithro
Ik ben zaterdag nog naar Mini Billund geweest. Erg leuk gedaan. Kleine tentoonstelling van Lego toen het nog houten speelgoed maakte tot nu. Een leuke panorama opstelling waarbij je een mooi treinstation tegenkomt die ook hier voorbij is gekomen volgens mij. Verder is er een speelruimte waar je leuk kon bouwen met de kids. Er is ook een winkel die wat acties had.
Ik wilde ook nog wat kopen, maar het was zo ontzettend druk De rij liep door de hele winkel en met twee drukke kinders om mij heen die ik in de gaten moest houden was het me niet gelukt iets te scoren.
Ze hebben in ieder geval een flinke omzet gedraaid als ik zag wat er allemaal over de toonbank ging.

• Kapoen
Het ziet er naar uit dat de mini bus polybox eindelijk wordt toegevoegd op de NL/BE shop websites. En de 10 euro kortingscode is ook nog altijd geldig.

• Gim
  • Niet online
Kapoen schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:16:
Het ziet er naar uit dat de mini bus polybox eindelijk wordt toegevoegd op de NL/BE shop websites. En de 10 euro kortingscode is ook nog altijd geldig.
Ja inderdaad! *O*

Verwijderd

mschol schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:24:
catawiki heeft weer eens een lego veiling.. staat mooi spul tussen, maar erg oppassen met de prijzen helaas (i.v.m. veilingtoeslag van 9% en eventuele verzendkosten)
http://veiling.catawiki.nl/lego-veiling/woensdag

genoeg spul is vaak alsnog goedkoper op bricklink..
Ik snap niks van catawiki, die veilingmeesters schatten alles altijd veel te hoog in en de bieders bieden idiote prijzen, en dan komt er nog van alles bij. Ebay en zeker marktplaats (of gespecialiseerde fora) zijn altijd veel goedkoper.

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Hmm. Net gekocht, met credit card. Code gebruikt en 100 vippunten ingewisseld. De ingewisselde punten zie ik in mijn account terug ( -100 ). Ik heb echter nog geen ontvangstbevestiging gekregen, en kan ook nergens echt mijn bestellingen terug zien in mijn account...

Edit: net binnengekomen, duurde lang :P

[ Voor 7% gewijzigd door DikkeBMW op 03-10-2016 12:13 ]

fookin mad fer it

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Die site was vanmorgen zo gaar als wat. Heb de bestelling er een paar keer doorheen moeten duwen en toen het uiteindelijk lukte was het nog lang wachten op de bevestiging.

Eens zien of de Kever een beetje leuk is om te bouwen :)

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-10 15:58

Twan V

...en er stralend uitzien

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:56:
[...]

Ik snap niks van catawiki, die veilingmeesters schatten alles altijd veel te hoog in en de bieders bieden idiote prijzen, en dan komt er nog van alles bij. Ebay en zeker marktplaats (of gespecialiseerde fora) zijn altijd veel goedkoper.
Die idiote bieders vind ik nog het grootste probleem. Slecht geïnformeerde veilingmeesters kunnen soms ook in je voordeel werken (items juist veel te goedkoop geprijsd). Maar mensen die ver voor sluitingstijd van een kavel al met absurde bedragen gaan gooien... :F

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:17
Gister eens m'n Lego sets die zich hier opstapelde maar eens geordend in "parts" en "moet gebouwd worden". Bleef nog een beste berg over om te bouwen: BWE, Claas, 42042, T1, Mini, Wall-E, Maze en nog wat grut. Maar goed, orde is fijn, want eerst lagen die dozen overal en nergens. Beetje het nadeel als je dingen "alvast" koopt omdat ze een goede aanbieding hadden :D

En zojuist heb ik de Caterham besteld met London bus, dus mag aan de bak voordat de stapel nog groter wordt.

• Haay
Ik heb eerst maar eens de VW Kever besteld. Heb daar sinds begin september op zitten wachten, om hem nu met deze €10 korting code + London Bus te kunnen bestellen! :D
Maar mogelijk dat ik morgen ook nog de Caterham Seven bestel, op de valreep met de €10 korting + London Bus. Goedkoper dan dat zul je die set voorlopig nergens vinden!

• Gim
  • Niet online
AppieNL schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:54:
Gister eens m'n Lego sets die zich hier opstapelde maar eens geordend in "parts" en "moet gebouwd worden". Bleef nog een beste berg over om te bouwen: BWE, Claas, 42042, T1, Mini, Wall-E, Maze en nog wat grut. Maar goed, orde is fijn, want eerst lagen die dozen overal en nergens. Beetje het nadeel als je dingen "alvast" koopt omdat ze een goede aanbieding hadden :D

En zojuist heb ik de Caterham besteld met London bus, dus mag aan de bak voordat de stapel nog groter wordt.
Jeez... zelfs met een goede aanbieding nog een heel kapitaal. Inboedelverzekering bijstellen? :) Wel mooie sets! Denk dat m'n volgende koop volgt bij dubbele VIP punten.

• Anakin239
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:50
Kan je de 60051 set gebruiken om powerfunctions toe te voegen aan de 10254 wintertrein?

Ik ben aan het zoeken geweest, maar ik heb het nog niet echt kunnen vinden. Mede doordat ik (nog) geen lego treinen heb en de partnummers wat af lijken te wijken.

of is er een andere treinset die je kan gebruiken inplaats van 60 euro besteden aan de afzonderlijke parts?

• Wom
  • Laatst online: 10:53

Wom

Zit er in dubio over die Caterham want goedkoper dan dat je hem nu kunt bestellen zal de komende tijd wel niet lukken. Maar gezien het feit dat ik de andere recente voertuigen wel heb voel ik me soort van verplicht. Hmm, twijfels.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• almightyarjen

almightyarjen

Anakin239 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:16:
Kan je de 60051 set gebruiken om powerfunctions toe te voegen aan de 10254 wintertrein?

Ik ben aan het zoeken geweest, maar ik heb het nog niet echt kunnen vinden. Mede doordat ik (nog) geen lego treinen heb en de partnummers wat af lijken te wijken.

of is er een andere treinset die je kan gebruiken inplaats van 60 euro besteden aan de afzonderlijke parts?
Je kan in principe elke PF trein set gebruiken. Wat je nodig hebt is een batterijhouder/accu, IR ontvanger en afstandsbediening. Die worden allemaal standaard bij een PF trein meegeleverd, dus ook de 60051.

• Anakin239
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:50
almightyarjen schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:39:
[...]

Je kan in principe elke PF trein set gebruiken. Wat je nodig hebt is een batterijhouder/accu, IR ontvanger en afstandsbediening. Die worden allemaal standaard bij een PF trein meegeleverd, dus ook de 60051.
Ok, dankjewel. Ik wist niet zeker of bijvoorbeeld die onderstellen nog zouden verschillen tussen het ene en andere type. Maar dan ga ik even zoeken naar een mooie aanbieding voor de 60051 en dan in de herfstvakantie naar Oberhausen voor de 10254.

• almightyarjen

almightyarjen

Met die combi kan je idd prima je 10254 mechaniseren :)

Ik vind die draaiende kerstboom op de Winter Train erg grappig. Voor de rest vind ik hem qua lengte erg klein vergeleken met de Holiday Train.

• Kapoen
Brickset.com heeft meer details online gezet ivm de eerste Kerstmis freebie, de 40222 Holiday Countdown Calendar.
Afbeeldingslocatie: http://images.brickset.com/sets/large/40222-1.jpg?201610030329
Om niet te spoileren zet ik hier gewoon de links naar de instructieboekjes van deze set, dan kan je zelf beslissen of je naar de inhoud wil kijken of niet :) Wat ik wel kan zeggen is dat je blijkbaar niet al die mini modellen tegelijk kan opbouwen, je zal moeten kiezen.
boek 1
boek 2

• Suli
  • Niet online
Kapoen schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:10:
Brickset.com heeft meer details online gezet ivm de eerste Kerstmis freebie, de 40222 Holiday Countdown Calendar.
[afbeelding]
Om niet te spoileren zet ik hier gewoon de links naar de instructieboekjes van deze set, dan kan je zelf beslissen of je naar de inhoud wil kijken of niet :) Wat ik wel kan zeggen is dat je blijkbaar niet al die mini modellen tegelijk kan opbouwen, je zal moeten kiezen.
boek 1
boek 2
Dat is toch een beetje jammer. Heb het verwacht, maar gehoopt dat ik fout was.
Gelukkig kunnen we de ontbrekende blokjes zelf aanvullen. Zoonlief gaat het vast leuk vinden om ze op de versterbank te zetten.

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:21
Zojuist toch ook maar een 10254 besteld voor bij mijn winterdorpje. Volgens mij moet ik die ook nog wel kunnen motoriseren met mijn oude 9v rails en motor. Een Lego trein welke niet uit zichzelf kan rijden is geen Lego trein ;)

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:23
Hier ook de kersttrein besteld, ik moet nog even kijken of ik hem dit jaar al ga automatiseren aangezien ik nog helemaal niets van treinen heb. Wellicht een leuke aanbieding ergens scoren voor een PF set. Helemaal handig zou het zijn als daar ook leuke parts inzitten voor wat extra 'treinstellen' voor bij de kersttrein.

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Vanmiddag nog even gebruikt gemaakt van de korting en de Londen bus.
Is Wall-E iets voor een 8-jarige? Zo niet, dan heeft papa er nog plezier van :D

• almightyarjen

almightyarjen

GH45T schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 18:06:
Zojuist toch ook maar een 10254 besteld voor bij mijn winterdorpje. Volgens mij moet ik die ook nog wel kunnen motoriseren met mijn oude 9v rails en motor. Een Lego trein welke niet uit zichzelf kan rijden is geen Lego trein ;)
De 9V motor past iig onder de locomotief. Nadeel daarvan is dat je de rode wielen kwijt bent. Ik heb daarom de 9V motor onder de tender geplaatst. Daarvoor moet je de tender wel 2 studs breder maken om hem goed te laten passen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/24jhfUJ.png

Ik heb er twee rijen van groene 1x1 bricks aan toegevoegd :)

• mschol
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:56:
[...]

als ik kijk naar bricklink prijzen kijk kloppen de meeste schattingen redelijk, dat mensen heel hoog bieden komt omdat ze geld hebben, catawiki trekt rijke mensen aan om de een of andere reden

ik zoek nog een leuk, wat goedkoper set, om te halen voor de london bus..
iemand nog leuke ideeen?
meestal shop ik alleen in de exclusive en hard to find categorieen..

[ Voor 13% gewijzigd door mschol op 03-10-2016 22:02 ]

Verwijderd

Rijk of dom die niet verder kijken?
Zal misschien ook het veiling effect zijn, als je iets wilt hebben en er wordt geboden gaan de meesten over hun max gestelde budget heen.

• Haay
Vlooi schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:52:
Vanmiddag nog even gebruikt gemaakt van de korting en de Londen bus.
WALL-E is erg leuk om te bouwen en het resultaat is geweldig. Heb al van meerdere kanten gelezen dat zelfs moeder-de-vrouw (die veel gevallen niets om Lego geeft) het zo schattig vindt dat hij in de huiskamer op display mag staan. ;) Of jouw 8-jarige hem helemaal zelfstandig kan bouwen? Hangt erg van het kind af. Het ene 8 jarige kind met veel Lego bouw-ervaring zal hem zelf in elkaar kunnen zetten. Een ander kind zal er wat hulp bij nodig hebben. Dat kun jij als vader het beste inschatten. Maar het is sowieso een dikke aanrader!
mschol schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 21:31:
[...]
ik zoek nog een leuk, wat goedkoper set, om te halen voor de london bus..
iemand nog leuke ideeen?
meestal shop ik alleen in de exclusive en hard to find categorieen..
VW Kever ? Caterham Seven ? Doctor Who (Retiring Soon)

[ Voor 53% gewijzigd door Haay op 04-10-2016 09:45 ]

• melcon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-11 14:26
Gewoon dom, dat gedrag zie je ook vaak op vakantieveilingen.nl waarbij mensen zelfs zonder veilingkosten al meer bieden dan de prijs aan de poort v/h toegangskaartje.

• Gim
  • Niet online
Haay schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:41:
[...]

Doctor Who stond gisteravond op backorder. Voorraad loopt leeg...?

• Haay
Gim schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:44:
Doctor Who stond gisteravond op backorder. Voorraad loopt leeg...?
Ik zie het ja. Dat is het effect van een "Retiring Soon" label. Dan gaan resellers de set massaal opkopen.

Maar je kunt hem nog bestellen, en dan geldt hij wel nog voor de London Bus promo, en je kunt er vandaag nog de €10 korting code voor gebruiken... ;)

• Gim
  • Niet online
Haay schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:18:
[...]

Ik zie het ja. Dat is het effect van een "Retiring Soon" label. Dan gaan resellers de set massaal opkopen.

Maar je kunt hem nog bestellen, en dan geldt hij wel nog voor de London Bus promo, en je kunt er vandaag nog de €10 korting code voor gebruiken... ;)
Ik heb hem al en de bus en de korting, maar kan het setje zeker aanraden. Zelfs nog redelijk up to date aangezien Peter Capaldi nog steeds de huidige doctor is. Overigens geen idee of de 2e sonic screwdriver in de set een reserve was, maar ik heb beide doctors een sonic screwdriver gegeven (zat geen zonnebril bij voor Capaldi 8)).

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:21
almightyarjen schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 21:07:
[...]

De 9V motor past iig onder de locomotief. Nadeel daarvan is dat je de rode wielen kwijt bent. Ik heb daarom de 9V motor onder de tender geplaatst. Daarvoor moet je de tender wel 2 studs breder maken om hem goed te laten passen.

[afbeelding]

Ik heb er twee rijen van groene 1x1 bricks aan toegevoegd :)
Ja zoiets was ik ook al aan het denken. Eens even bekijken wat ik kan bedenken zodra de set binnen is met de Lego welke ik al heb. Bedankt voor het idee in ieder geval alvast!

• Haay
Gim schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:28:
Ik heb hem al en de bus en de korting, maar kan het setje zeker aanraden. Zelfs nog redelijk up to date aangezien Peter Capaldi nog steeds de huidige doctor is. Overigens geen idee of de 2e sonic screwdriver in de set een reserve was, maar ik heb beide doctors een sonic screwdriver gegeven (zat geen zonnebril bij voor Capaldi 8)).
Ja, ik heb hem ook in mijn Lego vitrine staan, op een gedeelde plank met de Ghostbusters Ecto-1 set. Voor iedereen die Doctor Who een leuke serie vindt gewoon een must-have!

Mijn opmerking dat hij nog gehaald kan worden was meer bedoeld voor mschol die nog op zoek was naar een leuk, wat goedkoper set, om te halen voor de london bus.. :P

• mschol
  • Niet online
Haay schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:41:

[...]

de kever heb ik, de caterham seven vind ik persoonlijk niet echt mooi.

Doctor who zat ik wel over te twijfelen i.v.m retiring soon inderdaad

• Guardian1980
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-05-2024

Guardian1980

Lekker bezig

Vlooi schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:52:
Ik denk dat dat erg afhangt van jouw 8-jarige. Ik heb 'm zelf niet, maar het lijkt me geen model om uitgebreid mee te spelen, het is naar mijn idee echt een display-set. Toen ik jong was, had ik Lego echt om mee te spelen, niet om op te bouwen en er dan enkel naar te kijken.

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-11 22:48

nielsvv

100% Afol

Zou het zin hebben om nu nog snel een Doctor Who set aan te schaffen om deze binnen een jaar met wat winst te verkopen?

Bricklink Store - Steam

• Gim
  • Niet online
nielsvv schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:40:
Zou het zin hebben om nu nog snel een Doctor Who set aan te schaffen om deze binnen een jaar met wat winst te verkopen?
Valt te proberen. Ik zag een tijdje terug al mensen die er winst op proberen te maken, terwijl je hem gewoon voor minder bij de LEGO shop kon halen 8)7 En anders hou je hem... weeping angels kun je niet genoeg hebben 8)

• Lanithro
Mijn vrouw en ik willen waarschijnlijk elk jaar een winterset kopen. Nu zag ik dat op Amazon de speelgoedwinkel maar 60 euro kost en op de officiele Lego winkel 80 euro. Nu weet ik dat deze prijzen soms wat verschillen, maar dit is wel heel veel. Kopen jullie ook via Amazon?

• Gim
  • Niet online
Lanithro schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:03:
Mijn vrouw en ik willen waarschijnlijk elk jaar een winterset kopen. Nu zag ik dat op Amazon de speelgoedwinkel maar 60 euro kost en op de officiele Lego winkel 80 euro. Nu weet ik dat deze prijzen soms wat verschillen, maar dit is wel heel veel. Kopen jullie ook via Amazon?
Ik koop geregeld bij Amazon.de. Hou er wel rekening mee dat de prijs die je in eerste instantie ziet lichtelijk wordt verhoogd wanneer je verder in het afrekenproces zit. Via Brickwatch gevonden?

Ik had een tijdje terug ook een set die circa 60 euro scheelde, dus... als LEGO shop een adviesprijs hanteert en een andere retailer een mooie actie, tja :)

Trouwens... met die wintersets zijn ze in 2009 of zo begonnen? Zijn die sets nog allemaal goed verkrijgbaar of is het net als met andere sets dat ze na een paar jaar al retired zijn? Lijkt me namelijk ook een mooi iets, voor het gezin.

[ Voor 25% gewijzigd door Gim op 04-10-2016 11:11 ]

• Lanithro
Gim schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:07:
[...]

Ik koop geregeld bij Amazon.de. Hou er wel rekening mee dat de prijs die je in eerste instantie ziet lichtelijk wordt verhoogd wanneer je verder in het afrekenproces zit. Via Brickwatch gevonden?

Ik had een tijdje terug ook een set die circa 60 euro scheelde, dus... als LEGO shop een adviesprijs hanteert en een andere retailer een mooie actie, tja :)

Trouwens... met die wintersets zijn ze in 2009 of zo begonnen? Zijn die sets nog allemaal goed verkrijgbaar of is het net als met andere sets dat ze na een paar jaar al retired zijn? Lijkt me namelijk ook een mooi iets, voor het gezin.
Nou niet zo zeer via brickwatch. Ik koop best veel via Amazon. Wilde ook daar eens vergelijken. En ik schrok een beetje van het prijs verschil. Misschien moeten we in Nederland wat minder Lego gaan kopen.

Die winter sets gaan heel snel met pensioen. De oude sets zijn op Amazon erg duur.

[ Voor 4% gewijzigd door Lanithro op 04-10-2016 11:19 ]

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Een vraagje aan de liefhebbers:

Ik heb me de afgelopen paar dagen bezig gehouden met het sorteren van mijn Lego van vroegâh. Ik heb een hoop kleine rotsetjes, maar ook een stuk of 8 grotere dozen (deel Technics, deel Space). Uiteraard mis ik het één en ander aan onderdeeltjes om alles compleet te krijgen. Loont het zich nog om die stukjes los te bestellen ergens, om de sets aan te vullen en te verkopen aan een liefhebber? Of is er geen markt voor zoiets, en kan ik beter de hele meuk aan de kringloopwinkel doneren?

Nomen nescio

• Lanithro
Bra-Jo schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:19:
Een vraagje aan de liefhebbers:

Ik heb me de afgelopen paar dagen bezig gehouden met het sorteren van mijn Lego van vroegâh. Ik heb een hoop kleine rotsetjes, maar ook een stuk of 8 grotere dozen (deel Technics, deel Space). Uiteraard mis ik het één en ander aan onderdeeltjes om alles compleet te krijgen. Loont het zich nog om die stukjes los te bestellen ergens, om de sets aan te vullen en te verkopen aan een liefhebber? Of is er geen markt voor zoiets, en kan ik beter de hele meuk aan de kringloopwinkel doneren?
Tsja je mag het ook aan mij doneren hoor. Anders zijn er genoeg andere mensen hier die de losse steentjes willen hebben.
Maar ik denk dat het wel rendabel kan zijn om de steentjes los ergen te bestellen zodat je de set weer compleet hebt.

• Gim
  • Niet online
Lanithro schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:15:
[...]

Nou niet zo zeer via brickwatch. Ik koop best veel via Amazon. Wilde ook daar eens vergelijken. En ik schrok een beetje van het prijs verschil. Misschien moeten we in Nederland wat minder Lego gaan kopen.

Die winter sets gaan heel snel met pensioen. De oude sets zijn op Amazon erg duur.
Je kunt anders ook nog bij Brickwatch kijken of er nog een goedkopere site is.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik hoop echt heel erg dat de trein richting December nog te koop zal zijn. Anders ga ik echt gigantisch zitten balen. :P

Er is gewoon niets wat ik nog wil hebben zodat ik die gift setjes aan het einde van het jaar kan kopen.

• Gim
  • Niet online
Arunia schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:31:
Ik hoop echt heel erg dat de trein richting December nog te koop zal zijn. Anders ga ik echt gigantisch zitten balen. :P

Er is gewoon niets wat ik nog wil hebben zodat ik die gift setjes aan het einde van het jaar kan kopen.
Moet je niet nog een goed cadeau hebben voor een ander? :P

De trein lijkt me superleuk, maar ga nu wel kijken welke verdere winter sets nog redelijk goed te krijgen zijn. Ik hoef niet persé alle sets, maar wel dat het al ergens op begint te lijken.
Pagina: 1 ... 66 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked. >:)