Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het Grote Lego Topic - Deel 4 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 100 Laatste
Acties:
  • 860.997 views

Onderwerpen

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Arunia schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:31:
Ik hoop echt heel erg dat de trein richting December nog te koop zal zijn. Anders ga ik echt gigantisch zitten balen. :P

Er is gewoon niets wat ik nog wil hebben zodat ik die gift setjes aan het einde van het jaar kan kopen.
Anders kan je altijd voor mij de Brick Bank kopen hoor.

Yavu Steam Profile Lanithro

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:55
Gim schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:40:
[...]

Moet je niet nog een goed cadeau hebben voor een ander? :P

De trein lijkt me superleuk, maar ga nu wel kijken welke verdere winter sets nog redelijk goed te krijgen zijn. Ik hoef niet persé alle sets, maar wel dat het al ergens op begint te lijken.
Mijn dochtertje komt al om in de Duplo, wel komt de Duplo trein er nog voor haar aan, maar geen idee of we die bij Lego zelf bestellen of gewoon in de winkel halen.
De vorige jaren moest ik ook de bij setjes voor de Winter Village los ergens vandaan halen en 25 euro per set is gewoon een beetje aan de prijs.

Ik heb ondertussen op de 2006 trein (welke ik gewoon onbeschoft duur vind (wil er hooguit 200 voor betalen)) na, alle sets. Behalve de rerelease van afgelopen jaar. Die vond ik nutteloos.
Lanithro schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:43:
[...]

Anders kan je altijd voor mij de Brick Bank kopen hoor.
Of jij koopt hem en ik neem voor een schappelijke prijs de setjes over ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Arunia op 04-10-2016 11:44 ]

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-11 15:47
Ik heb dezelfde wintersets, maar ben 3-4 jaar geleden begonnen, toen die bakker ineens voor 30 euro te koop was. Toen moest ik al moeilijk zoeken naar de 1e gen speelgoedwinkel en postkantoor en waren ze via marktplaats voor enkele 10tjes meer dan nieuw te krijgen.

Zag dat 31038 ook in een wintervariant te bouwen is, misschien een leuke toevoeging, maar weet niet hoe deze bij de rest van sets past.

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Guardian1980 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:37:
[...]

Ik denk dat dat erg afhangt van jouw 8-jarige. Ik heb 'm zelf niet, maar het lijkt me geen model om uitgebreid mee te spelen, het is naar mijn idee echt een display-set. Toen ik jong was, had ik Lego echt om mee te spelen, niet om op te bouwen en er dan enkel naar te kijken.
Bouwen vind ze wel erg leuk. En als ze met deze niet kan spelen is het geen ramp. Ging me er meer om of het niet erg ingewikkeld is.

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:00
KeRsTmAnNeKe schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:37:
Zag dat 31038 ook in een wintervariant te bouwen is, misschien een leuke toevoeging, maar weet niet hoe deze bij de rest van sets past.
Een mooie suggestie voor een winter tafereel inderdaad _/-\o_
Op de joetjuub review van Jangbricks kan je het winter model van buiten en binnen bekijken: link, vanaf 7:36.

Afbeeldingslocatie: http://images.brickset.com/sets/AdditionalImages/31038-1/31038_alt2.jpg

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:37

almightyarjen

When does the hurting stop?

Ik heb ook een wit dak gebricklinkt voor een aantal creator sets voor het winterdorp, zijn leuke toevoegingen

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• shevchenko
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-12-2023
Iemand die kan helpen/tips heeft waar ik het best voor minifigs kijk om in de moc avenue saint-jacques te plaatsen?
Geen idee hoe ik deze wat ordelijk kan bekijken ofzo. Seire 16 op de lego site is niet zo interessant.
Alvast bedankt

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Is de LEGO shop alleen bij mij steeds alleen maar foutmeldingen aan het gooien in een mooi rood balkje bovenin het scherm, of hebben meerdere mensen hier last van? Ik kan momenteel niet eens inloggen. De fouten treden op in chrome(Dev versie), Firefox(latest), edge en IE :(

ik kan nu helemaal niks bestellen :(

• Frieda
  • Niet online
Sj0eRdJuH schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:38:
Is de LEGO shop alleen bij mij steeds alleen maar foutmeldingen aan het gooien in een mooi rood balkje bovenin het scherm, of hebben meerdere mensen hier last van? Ik kan momenteel niet eens inloggen. De fouten treden op in chrome(Dev versie), Firefox(latest), edge en IE :(

ik kan nu helemaal niks bestellen :(
ik heb het even voor je getest en heb de kersttrein besteld, ging helemaal prima. kan ik de rekening naar jou sturen? ;) :P

• Sj0eRdJuH
  • Nu online
Frieda schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:49:
[...]

ik heb het even voor je getest en heb de kersttrein besteld, ging helemaal prima. kan ik de rekening naar jou sturen? ;) :P
ik heb niet gezegd dat je iets moest bestellen ;) ik krijg al problemen bij het inloggen ;)

• Frieda
  • Niet online
Sj0eRdJuH schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:52:
[...]

ik heb niet gezegd dat je iets moest bestellen ;) ik krijg al problemen bij het inloggen ;)
Jammer, ik vond het zo'n goede smoes :P
Hier geen problemen bij het inloggen, ik heb Chrome gebruikt op 53.0.2785.143 m. Dus niet de dev versie overigens. Geen foutmeldingen in een rood balkje. Ik heb via de en-NL versie besteld, misschien is dat het?

• Sj0eRdJuH
  • Nu online
Frieda schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:57:
[...]

Jammer, ik vond het zo'n goede smoes :P
Hier geen problemen bij het inloggen, ik heb Chrome gebruikt op 53.0.2785.143 m. Dus niet de dev versie overigens. Geen foutmeldingen in een rood balkje. Ik heb via de en-NL versie besteld, misschien is dat het?
met en-NL krijg ik helaas in chrome (versie: 55.0.2873.0 dev) gelijk fouten en in Edge krijg ik fouten bij het toevoegen van een item aan mijn cart (rest moet ik nog testen), maar in ieder geval bedankt voor het testen :) blijkbaar ben ik gewoon gedoemd om iets te bestellen via de officiele kanalen :P

• Sato
  • Laatst online: 12-11 21:25
Verwijder de cookies van Lego.nl anders even, Dat schijnt vaak te helpen.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• JPDeckers
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:44
Had ik gisteren ook, errors op desktop, maar mobiel werkte wel.

Uiteindelijk via mobiel besteld, daarna werkte de desktop opeens ook weer.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:49

SeatRider

Hips don't lie

Ik dacht slim te zijn door 3 losse orders te maken met NL10 en de London bus erbij te krijgen, maar orders 2 en 3 werden per kerende mail geannuleerd... Nu maar bestellen met een iets afwijkend adres ;)

Nederlands is makkelijker als je denkt

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-11 22:48

nielsvv

100% Afol

Hier maandag ook wat besteld, speciaal voor de bus. Maar de status is nog steeds 'in warehouse', waar dit anders binnen 1 dag geleverd word. Zal wel extra druk zijn zekers.

Bricklink Store - Steam

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Gim schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:07:

Trouwens... met die wintersets zijn ze in 2009 of zo begonnen? Zijn die sets nog allemaal goed verkrijgbaar of is het net als met andere sets dat ze na een paar jaar al retired zijn? Lijkt me namelijk ook een mooi iets, voor het gezin.
Momenteel is via lego zelf de werkplaats van de kerstman nog beschikbaar (vraag me wel af voor hoelang) de te release van de toyshop en de nieuwe trein. Je mist dat het post kantoor, de markt, de cottage en de bakker (welke ik de leukste vind vanwege de schaats vijver). Je mist dus wel wat setjes.
Arunia schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:31:
Ik hoop echt heel erg dat de trein richting December nog te koop zal zijn. Anders ga ik echt gigantisch zitten balen. :P

Er is gewoon niets wat ik nog wil hebben zodat ik die gift setjes aan het einde van het jaar kan kopen.
Ben benieuwd maar twee jaar terug heb ik ook tot december gewacht met het kopen van de werkplaats van de kerstman. Die was toen wel tijdelijk out of stock maar kom hem wel dus bestellen. Ik kreeg toen de gift van toen eerst geleverd en een week later kwam de doos.

200 fish found!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
doctor who besteld, samen met een klein 5 euro pakje waardoor ik een paar cent duurder uitwas dan zonder :D (doctor who + NL10 = verzendkosten, 5 euro dingetje erbij en verzendkosten vervielen :P)

• Kapoen
Zeehond schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:07:
[...]
Momenteel is via lego zelf de werkplaats van de kerstman nog beschikbaar (vraag me wel af voor hoelang) de te release van de toyshop en de nieuwe trein. Je mist dat het post kantoor, de markt, de cottage en de bakker (welke ik de leukste vind vanwege de schaats vijver). Je mist dus wel wat setjes.
Die set is nog maar onlangs terug beschikbaar gekomen, en ik heb er van geprofiteerd om de mini bus te krijgen en 10 euro korting. Ik was verrast om deze set terug te zien verschijnen, aangezien het een model is uit 2014.
mschol schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:41:
doctor who besteld, samen met een klein 5 euro pakje waardoor ik een paar cent duurder uitwas dan zonder :D (doctor who + NL10 = verzendkosten, 5 euro dingetje erbij en verzendkosten vervielen :P)
In de NL/BE winkel staat de Dr. Who set voor 65 euro, min 10 euro is dat toch nog boven de verzendkostlimiet?

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:12:
[...]

Die set is nog maar onlangs terug beschikbaar gekomen, en ik heb er van geprofiteerd om de mini bus te krijgen en 10 euro korting. Ik was verrast om deze set terug te zien verschijnen, aangezien het een model is uit 2014.

[...]

In de NL/BE winkel staat de Dr. Who set voor 65 euro, min 10 euro is dat toch nog boven de verzendkostlimiet?
Voor €64,99 of zo, dus je mist €0,02 cent, omdat je minimaal voor €55,01 moest bestellen :P

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Gim schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:20:
[...]

Voor €64,99 of zo, dus je mist €0,02 cent, omdat je minimaal voor €55,01 moest bestellen :P
Bestel je een pick a brick blokje a 7 cent erbij :).

• mschol
  • Niet online
[...]

[...]

als hij 65 zou zijn wel, echter prijst lego alles met x,99, dus hij was 64,99 en met korting is dat net te weinig

• Kapoen
Gim schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:20:
[...]

|:( Ik dacht dat de limiet €50 was, excuses!

• Gim
  • Niet online
Zeehond schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:07:
[...]

De bakker met die vijver ziet er inderdaad leuk uit. Straks maar eens kijken wat er nog te krijgen is voor welke prijs en wat het me gaat kosten. 2016 gaat een duur jaar worden door m'n terugkomst bij LEGO haha o<:) Heb echt wat gemist de afgelopen jaren.

[edit] pff... wordt toch wel erg prijzig...

Laatst bekende prijzen van brickwatch:
Oudere sets:
10222 Post office €220
10235 Market €133
10229 Cottage €208
10216 Bakery €140

Nieuwere sets:
10249 Toyshop €60
10245 Santa's work shop €75
10254 Winter train €104

Of slechts één van de oudere sets proberen te krijgen en het verder te houden bij de sets die nog in de winkel zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Gim op 05-10-2016 09:28 ]

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:01

DDX

nielsvv schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:49:
Hier maandag ook wat besteld, speciaal voor de bus. Maar de status is nog steeds 'in warehouse', waar dit anders binnen 1 dag geleverd word. Zal wel extra druk zijn zekers.
Bij mij staan de orders van maandag ook nogsteeds op status in warehouse.
Duurt lang dit keer.

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-11 11:43
DDX schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:01:
Bij mij staan de orders van maandag ook nogsteeds op status in warehouse.
Duurt lang dit keer.
Maandag 1 bestelling gedaan met NL10 code en London Bus. Die stond gisteren in Warehouse, en vandaag nog steeds.
Dinsdag ook nog 1 bestelling gedaan (laatste kans voor NL10 code) en die staat nu ook in Warehouse.

• Gim
  • Niet online
Haay schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:07:
[...]

Maandag 1 bestelling gedaan met NL10 code en London Bus. Die stond gisteren in Warehouse, en vandaag nog steeds.
Dinsdag ook nog 1 bestelling gedaan (laatste kans voor NL10 code) en die staat nu ook in Warehouse.
Idem met bestelling op maandag. Met een bestelling in september echter eenzelfde verhaal. Toen stond hij ook lang in warehouse.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik zou 80 al veel vinden voor deze set :X :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Gim
  • Niet online
himlims_ schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:16:
[...]

Heb ze nog niet allemaal nader bekeken. Ben aan het kijken welke sets echt de moeite waard zijn als set zijnde en dan nog of het de huidige waarde waard is. De Bakery, Market en Post Office zien er wel leuk uit. Dan is de Bakery qua getoonde waarde nog het betaalbaarst, maar weet niet of die andere twee misschien veel meer steentjes hebben. Moet er nog verder induiken.

Gezien huidige winkel verkrijgbaarheid (prijs) zou ik me in eerste instantie moeten richten op Santa's Workshop, de Winter Train en de Toyshop.

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Arunia schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:43:

[...]

Of jij koopt hem en ik neem voor een schappelijke prijs de setjes over ;)
Ik heb 'm ook nog liggen, mijn vrouw vond 'm niet zo mooi. Als je interesse hebt.. ;)

• Arunia
xantos schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:34:
[...]

Ik heb 'm ook nog liggen, mijn vrouw vond 'm niet zo mooi. Als je interesse hebt.. ;)
Haha, het gaat eigenlijk om de extraatjes eind van het jaar welke bij de Winter Village passen. De trein ga ik zeker nog kopen. En uiteraard het liefst dan met de setjes.

• mschol
  • Niet online
ik heb ze deels nog in doos.. een mooie winter dorp setup op een plank is er (nog) niet van gekomen :o

• Suli
  • Niet online
himlims_ schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:16:
[...]

Die heeft bijna 1500 bricks en was voor rond de €100 te koop (kan mijn bestelling niet terugvinden met aankoopprijs). Ik vond het zeker waard voor de verkoopprijs en sowieso zeker meer dan €80 waard!
Gim schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:51:
[...]

De bakker met die vijver ziet er inderdaad leuk uit. Straks maar eens kijken wat er nog te krijgen is voor welke prijs en wat het me gaat kosten. 2016 gaat een duur jaar worden door m'n terugkomst bij LEGO haha o<:) Heb echt wat gemist de afgelopen jaren.

Oudere sets:
10222 Post office €220
10235 Market €133
10229 Cottage €208
10216 Bakery €140

Nieuwere sets:
10249 Toyshop €60
10254 Winter train €104

Of slechts één van de oudere sets proberen te krijgen en het verder te houden bij de sets die nog in de winkel zijn.
Brickwatch kan je beter gebruiken voor actuele lego sets. Kijk op bricklink wat de prijzen zijn voor die sets. Denk niet dat het veel gaat schelen, maar je weet het nooit. Als je ze voor een mooiere prijs 2dehands kan scoren, compleet met doos en handleiding, zou ik niet aarzelen om ze te kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Suli op 05-10-2016 11:56 ]

• Gim
  • Niet online
Suli schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:54:
Brickwatch kan je beter gebruiken voor actuele lego sets. Kijk op bricklink wat de prijzen zijn voor die sets. Denk niet dat het veel gaat schelen, maar je weet het nooit. Als je ze voor een mooiere prijs 2dehands kan scoren, compleet met doos en handleiding, zou ik niet aarzelen om ze te kopen.
Thx. Ik ben al op marktplaats aan het kijken voor de Bakery. Vaste prijzen van €139 euro en een paar bied aanbiedingen, maar die gaan ook al snel die kant op :)

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:37

almightyarjen

When does the hurting stop?

Gim schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:59:
[...]

Thx. Ik ben al op marktplaats aan het kijken voor de Bakery. Vaste prijzen van €139 euro en een paar bied aanbiedingen, maar die gaan ook al snel die kant op :)
Let goed op bij MP dat alles erbij zit. Er zitten grapjassen tussen die bepaalde zeldzame bricks vervangen door een andere kleur o.i.d. Ook op verkleuring van witte bricks letten. Ik vind Bricklink fijner shoppen: meestal wel wat duurder, maar daar zitten echte liefhebbers en als het verkleurd is, dan zetten ze het er netjes bij.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• Gim
  • Niet online
almightyarjen schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:01:
[...]

Let goed op bij MP dat alles erbij zit. Er zitten grapjassen tussen die bepaalde zeldzame bricks vervangen door een andere kleur o.i.d. Ook op verkleuring van witte bricks letten. Ik vind Bricklink fijner shoppen: meestal wel wat duurder, maar daar zitten echte liefhebbers en als het verkleurd is, dan zetten ze het er netjes bij.
Dat is een goede. Nu moet ik wel zeggen dat ik sowieso keek naar advertenties van "nieuw in doos" en "ongeopend". Ik weet niet of deze dozen makkelijk te openen zijn of dat je het altijd ziet. Heb dozen thuis liggen waarbij ze netjes met een plakkertje verzegeld zijn, maar ook waar je wat geplakt karton van elkaar moet lostrekken.

Goede tip van je; ga ik toch eens naar Bricklink kijken, want ja ik ben met dit soort dingen wel huiverig voor niet originele of complete inhoud.

Heb ik ook op reguliere markten in een dorp. Sommige verkopers "sealen" het alsof het dan wel compleet moet zijn, terwijl het alleen nieuwer overkomt dan het is.

[ Voor 13% gewijzigd door Gim op 05-10-2016 12:06 ]

• Suli
  • Niet online
Bedoelde ook via Bricklink en dan betaal ik ook met paypal.
Marktplaats is leuk voor losse steentjes :).

• Kapoen
Arunia schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:25:
[...]

Haha, het gaat eigenlijk om de extraatjes eind van het jaar welke bij de Winter Village passen. De trein ga ik zeker nog kopen. En uiteraard het liefst dan met de setjes.
De extra's van dit jaar passen eigenlijk niet echt in een minifig winter display, en die van verleden jaar eigenlijk ook niet (dat waren beide mooie micro builds).

In 2014 had je 40106 Toy Workshop, als aanhangsel van de Santa's Workshop set:
Afbeeldingslocatie: http://images.brickset.com/sets/AdditionalImages/40106-1/40106_main.jpg
En 40107 Winter Skating Scene:
Afbeeldingslocatie: http://images.brickset.com/sets/AdditionalImages/40107-1/40107_main.jpg
Eigenlijk zou Lego weer wat passende mini sets moeten maken :)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik kom deze net tegen bij opruimen, volgens mij officieel door Lego uitgebracht. Ik kan hem alleen nergens vinden (denk dat ik verkeerde zoektermen gebruik):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8ZSAWQajyAlLtHvabdpGgbs6/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vRSMpLOD38jlCsNx5XZri7WX/medium.jpg
Iemand die hem wel kan vinden?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

breinonline schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:17:
Ik kom deze net tegen bij opruimen, volgens mij officieel door Lego uitgebracht. Ik kan hem alleen nergens vinden (denk dat ik verkeerde zoektermen gebruik):
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand die hem wel kan vinden?
deze: http://lego.wikia.com/wiki/KC13_Classic_Spaceman_Key_Chain

link naar bricklink werkt overigens niet meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Sircuri op 05-10-2016 12:19 ]

Signature van nature

• cadetmahoney
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-06 21:34

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001

breinonline

Are you afraid to be known?

Top, dank jullie wel. Wat een prijzen trouwens zeg :X

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Arunia
Kapoen schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:16:
[...]

De extra's van dit jaar passen eigenlijk niet echt in een minifig winter display, en die van verleden jaar eigenlijk ook niet (dat waren beide mooie micro builds).

In 2014 had je 40106 Toy Workshop, als aanhangsel van de Santa's Workshop set:
[afbeelding]
En 40107 Winter Skating Scene:
[afbeelding]
Eigenlijk zou Lego weer wat passende mini sets moeten maken :)
Die bovenstaande heb ik idd en van die van dit jaar had ik wel interesse in de kalender mits die komt, en die andere was het kerstman ornament geloof ik voor in de kerstboom. Die laatste is idd wat minder interessant, maar beide zijn ook nog niet uitgegeven.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11 20:52

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nielsvv+partner en ik gaan met de auto naar Londen voor de opening van de Legostore. Suli zou ook meegaan, maar kan helaas toch niet mee. Dit betekend dat we een plekje over hebben in de auto.

Wie zou zin hebben om ook nog mee te gaan?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• shevchenko
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-12-2023
Haay schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:07:
[...]

Maandag ook bestelling gedaan en deze middag verzendbevestiging gekregen.
Is ook 1 dag later dan gebruikelijk. Blijkbaar veel bestellingen gehad :)

• DDX

DDX

1 van mijn bestellingen van maandag heb ik vanmiddag ook verstuurd mailtje van gehad. (f40)
De andere staat nog in warehouse. (kever)

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

[...]

[...]
Ja klopt. Voorgaande jaren hadden ze meestal alleen de set van dat jaar en het jaar daarvoor tekoop.
Gim schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:51:
[...]

Oudere sets:
10222 Post office €220
10235 Market €133
10229 Cottage €208
10216 Bakery €140

Nieuwere sets:
10249 Toyshop €60
10254 Winter train €104

Vooral dat postkantoor valt mij op gezien die destijds voor €70 te koop was. €220 is meer dan het drievoudige. De prijs voor de markt valt dan wel mee, die de originele prijs via lego was als ik mij niet vergis in nl €110.

200 fish found!

• hfos
  • Niet online
Mad-Matt schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:41:
Nielsvv+partner en ik gaan met de auto naar Londen voor de opening van de Legostore. Suli zou ook meegaan, maar kan helaas toch niet mee. Dit betekend dat we een plekje over hebben in de auto.

Wie zou zin hebben om ook nog mee te gaan?
Ik vlieg even heen en weer die dag ;) Kan niet zoveel bagage meenemen maar ik ben niet echt van plan veel te gaan kopen...

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

hfos schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:56:
[...]

Ik vlieg even heen en weer die dag ;) Kan niet zoveel bagage meenemen maar ik ben niet echt van plan veel te gaan kopen...
Das ook wel tof

• Kapoen
Ik zie de Britse krantenkoppen op 18 november al zo voor mij: After Brexit now Bricksit! Foreigners depriving British economy of Lego!

[ Voor 14% gewijzigd door Kapoen op 06-10-2016 07:58 ]

• Gim
  • Niet online
shevchenko schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 18:29:
[...]

Maandag ook bestelling gedaan en deze middag verzendbevestiging gekregen.
Is ook 1 dag later dan gebruikelijk. Blijkbaar veel bestellingen gehad :)
Grumble... de mijne staat nog steeds in warehouse. Duimen op vandaag.

• Vlooi
Gim schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 08:53:
[...]

Grumble... de mijne staat nog steeds in warehouse. Duimen op vandaag.
De mijne ook. Hopelijk morgen in huis want het wordt op de zaak afgeleverd ipv thuis.

• Suli
  • Niet online
Heb net mijn bestelling ontvangen incl london bus, terwijl de status nu nog in warehouse is.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-11 11:43
Suli schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:18:
Heb net mijn bestelling ontvangen incl london bus, terwijl de status nu nog in warehouse is.
En welke bestelling was dat precies?
Ik ben benieuwd of er al mensen zijn die de VW Kever van het weekend of maandag besteld hebben, en hem vandaag ontvangen hebben terwijl de status nog op In Warehouse staat...

En zijn er ook mensen die iets op dinsdag besteld hebben en het ontvangen hebben terwijl de status nog op In Warehouse staat?

[ Voor 39% gewijzigd door Haay op 06-10-2016 11:48 ]

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-10 20:36
Exact hetzelfde, zojuist de bestelling ontvangen terwijl de status op de website nog "in warehouse" is. De laatste modular die ik nog moest (Palace Cinema) en uiteraard de London Bus en nog een extra Spiderman.

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-11 22:26
Mogelijk interessant: het Chinese Lepin staat erom bekend LEGO sets grofweg één-op-één te kopiëren en nu hebben ze een set onthuld die mogelijk gekopieerd zou kunnen zijn van de aankomende (en nog niet onthulde) "10-year Anniversary" modular 10255-1: Assembly Square.

Wat denken jullie; leak of hoax? (Het zou bijvoorbeeld ook een gekopieerde MOC van iemand kunnen zijn)

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/p6bm2dthdtpx.jpg

• Sangre
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11 16:40
Te simpel voor een jubileum editie, de bouw maken ze steeds complexer, bijvoorbeeld het dak van Parisian Restaurant is behoorlijk gedetaileerd

volgens mij is dit de starbucks die ik op ideas zag staan, zelfde bedenker als de pizzazaak
-edit- Nee toch niet :+

[ Voor 30% gewijzigd door Sangre op 06-10-2016 12:13 ]

Looks like someone booted up on the wrong side of the bios this morning

• Kapoen
Snoz Lombardo schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:57:
Wat denken jullie; leak of hoax? (Het zou bijvoorbeeld ook een gekopieerde MOC van iemand kunnen zijn)
Dat is wat ze op Eurobricks inderdaad aangeven. Ook zou deze set reeds op ideas verschenen zijn.

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-11 17:07
Oew, hij is wel 1,5e grondplaat en ruim 4600 stukjes. Als dat hem wordt :o

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Kapoen
Voorzichtig zijn met verwachtingen, die '10e verjaardag modular' is ook maar een gerucht op zich. Er is nog niets officieels gezegd.

• Gim
  • Niet online
Suli schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:18:
Ik had hierdoor weer hoop. Echter werd ik zojuist gebeld vanuit Engeland vanwege een vraag over VIP punten die ik van het weekend had gesteld op de site. En deze meneer informeerde mij dat mijn bestelling nog niet verstuurd was.... (tenzij hij ook puur naar dezelfde status kijkt waar ik naar kijk). De London bus is hoe dan ook al "geclaimed" door de kinderen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Gim op 06-10-2016 12:40 ]

• Suli
  • Niet online
Jammer Gim. Is je VIP gedoe wel in orde nu?

• Gim
  • Niet online
Suli schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:40:
Jammer Gim. Is je VIP gedoe wel in orde nu?
Ja, super vriendelijk. Er werd aangegeven dat ze strubbelingen hadden (gehad) met de website waardoor het met wat bestellingen niet goed was gelopen. Dit hebben ze gecorrigeerd. Top service :)

Ik zie nu dat de VW Kever bij de "zeldzame" items staat. Daar staat ie dan ook al erg snel bij :? Die is toch nog vrij nieuw? Of betekent "zeldzaam" vooral dat hij doorgaans niet in lokale winkels te krijgen is, maar nog verre van uit productie is?

14 oktober wil ik pas voor de VW Kever gaan vanwege 2 x VIP 8)

[ Voor 31% gewijzigd door Gim op 06-10-2016 13:51 ]

• Kapoen
Blijkbaar valt er vandaag wel een beslissing over een nieuwe ideas set: bron.
De 9 voorgestelde projecten staan ook in dat artikel.

Ik ben eerlijk gezegd een beetje pessimistisch over deze ronde. Misschien dat de Particle Accelerator of Fossil Museum er door geraken, de rest lijkt me geen kans te hebben helaas.

*edit*
Gim schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:42:
[...]
Ik zie nu dat de VW Kever bij de "zeldzame" items staat. Daar staat ie dan ook al erg snel bij :? Die is toch nog vrij nieuw? Of betekent "zeldzaam" vooral dat hij doorgaans niet in lokale winkels te krijgen is, maar nog verre van uit productie is?
Volgens mij is het gewoon pure marketing. Dat 'hard to find' label op sommige sets is gewoon om verkopen te boosten. De enige tag die relevant is is 'soon to be retired'.

[ Voor 42% gewijzigd door Kapoen op 06-10-2016 13:02 ]

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-11 22:26
Kapoen schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:08:
[...]

Dat is wat ze op Eurobricks inderdaad aangeven. Ook zou deze set reeds op ideas verschenen zijn.
Je hebt gelijk, het is een drie jaar oude MOC genaamd "Barnes & Noble and Starbucks Store".

De MOC op Eurobricks: http://www.eurobricks.com...es-noble-starbucks-store/

Dezelfde MOC op Ideas: https://ideas.lego.com/projects/36775

• Pandemic
  • Laatst online: 13-11 21:37
Ik zit erover te denken komende week di/wo naar de lego-store te gaan, maar welke? Ik woon in Eindhoven en zowel Düsseldorf als Antwerpen zijn een optie. Wat raden jullie aan?

• Kapoen
In Antwerpen moet je alvast niet zijn voor de Pick a Brick muur, die is heel klein en bevat quasi alleen maar basic onderdelen. Die van Düsseldorf ken ik niet, ik ben er nog nooit geweest.

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Pandemic schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:16:
Ik zit erover te denken komende week di/wo naar de lego-store te gaan, maar welke? Ik woon in Eindhoven en zowel Düsseldorf als Antwerpen zijn een optie. Wat raden jullie aan?
Dan zou Oberhausen ook nog een optie zijn. Qua afstand niet veel verder dan Dusseldorf. Ik hoorde dat die ook een goede store heeft. Ben er overigens zelf nooit geweest.

Signature van nature

• Suli
  • Niet online
Pandemic schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:16:
Duitsland is vaak goedkoper.

Verwijderd

Waar zou ik 6383 kunnen scoren, laatst wel op ebay geboden op een complete verzameling. Maar was eind tijd vergeten en dus niet in de laatste minuten geboden.

Wilde dat ding als kind altijd en heb verder een hoop gebouwen uit de jaren 80 era. Maar deze nooit gehad en als ik zou rondkijk vele met mij zoeken deze haha.

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:32

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:27:
Waar zou ik 6383 kunnen scoren, laatst wel op ebay geboden op een complete verzameling. Maar was eind tijd vergeten en dus niet in de laatste minuten geboden.

Wilde dat ding als kind altijd en heb verder een hoop gebouwen uit de jaren 80 era. Maar deze nooit gehad en als ik zou rondkijk vele met mij zoeken deze haha.
Je zou het op bricklink kunnen proberen. Marktplaats heeft er ook een, maar die is wel extreem prijzig.

• St4ck3r
  • Laatst online: 10:34
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:27:

Laat het me weten als je er één voor een knappe prijs hebt gevonden en waar :)... Die € 400,- die op marktplaats gevraagd wordt is mij even te gortig... Met doos wil ik niet hoger dan € 225,- gaan eigenlijk :9

Try not to become a man of success but a man of value.

• Kapoen
Toch een verrasing bij de ideas selectie, een gebouw moc heeft gewonnen.
Old Fishing Store:
Afbeeldingslocatie: https://dp1eoqdp1qht7.cloudfront.net/community/blogs/1/2680709-o_1au7chaqgoo11jet7qvvv0cta.png
bron met joetjuub presentatie.

• Vlooi
Mijn order staat nu op "complete", dus het zal morgen wel komen hoop ik :).

• Gim
  • Niet online
Vlooi schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:09:
Mijn order staat nu op "complete", dus het zal morgen wel komen hoop ik :).
Snel controleren.... bij mij staat hij nu ook op compleet _/-\o_

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:14
Kapoen schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:07:
Old Fishing Store:
[afbeelding]
Leuk model! Hier zag ik het ook al voorbij komen (Duits).

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

• Guardian1980
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-05-2024

Guardian1980

Lekker bezig

Old Fishing Store:
Zeker verrassend, maar een mooie set, die gaat er zeker komen. Ik had gedacht dat Fossil Museum het zou worden, was een mooie set geweest om een groot museum mee te bouwen.

Wat de volgende ronde betreft, daar zitten wel een paar mooie gebouwen bij. Maar ik ben benieuwd of ze daar aan gaan, aangezien er nu dus ook een gebouw is gekozen.

• DDX

DDX

Vandaag eerste bestelling ontvangen die ik maandag gedaan had.
En 2e besteling kreeg ik net mailtje van dat hij verstuurd is.

Zat nog extratje in de doos die ik vandaag binnenkreeg, zakje 30305

• Kapoen
DDX schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:34:
Zat nog extratje in de doos die ik vandaag binnenkreeg, zakje 30305
Let wel op met dat jumper element in die polybag. Redelijk wat mensen hebben geklaagd bij Lego dat hun minifigs beschadigd werden na gebruik.

Verwijderd

St4ck3r schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:02:
[...]

Laat het me weten als je er één voor een knappe prijs hebt gevonden en waar :)... Die € 400,- die op marktplaats gevraagd wordt is mij even te gortig... Met doos wil ik niet hoger dan € 225,- gaan eigenlijk :9
Op ebay staat er eentje voor 1000 haha
Deze helaas mis gelopen, flinke partij voor 200 euro. Was eindtijd vergeten om te bieden

http://www.ebay.de/itm/Le...5b2518:g:xv4AAOSwNRdX4XQF

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:13
Ik ben heel benieuwd wat ze intact kunnen houden van het nieuwe lego idea. Het zal een behoorlijk kostbaar gebouw worden zoals ie nu is.

Terzijde, wat is de 21013 big ben een leuke set! De klokken steken wel wat ver uit naar mijn idee maar ach. Vriendinlief was er blij mee

• St4ck3r
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:45:
[...]

Deze helaas mis gelopen, flinke partij voor 200 euro. Was eindtijd vergeten om te bieden

Oei, dat is een knappe prijs voor het aantal sets.. Als je de rest weg zou doen was de 6383 vrijwel gratis geweest...

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Old Fishing Store:
[afbeelding]
Kunnen ze hele lijn mee maken, je hebt daar toch ook die diving house (ofzo) en dat restaurant op een boot van, dezelfde style. (erg mooi style imho).

Maar hoe lang loopt normaal zoiets? Die Voltron (supervet) stond dacht voor de zomer op 'review', maar is nog steeds niets mee gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 06-10-2016 16:59 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Old Fishing Store:
[afbeelding]
Enorm toffe stijl, die gaat er zeker komen.
Hopelijk een hele lijn, kan ik die gaan verzamelen nu ik er op tijd bij ben :)

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Hier is zonet ook mijn bestelling van maandag met de Londen bus toegekomen. Heeft nog nooit zolang 'in warehouse' gestaan als nu. In het verleden was het altijd, besteld in de voormiddag, dag nadien geleverd.

Bricklink Store - Steam

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:57:
[...]
Maar hoe lang loopt normaal zoiets? Die Voltron (supervet) stond dacht voor de zomer op 'review', maar is nog steeds niets mee gedaan.
Die valt in een ander reviewperiode (die nu loopt). Dit staat ook uitgelegd bij de set en hij komt terug in de blog/het filmpje van LEGO Ideas.
https://ideas.lego.com/blogs/1-blog/post/85
https://ideas.lego.com/projects/138271/official_comments

Verwijderd

St4ck3r schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:52:
[...]

Oei, dat is een knappe prijs voor het aantal sets.. Als je de rest weg zou doen was de 6383 vrijwel gratis geweest...
Dat was mijn idee, de rest heb ik namelijk eigenlijk wel. Ging me ook om die 6383, ach komt noch wel een keer ergens voorbij. Kan hem ook zelf wel bouwen, meeste onderdelen zijn voor weinig wel te krijgen. Behalve de grondplaat, of is die ook bij andere gebouwen geleverd.

• St4ck3r
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:35:
[...]

Dat was mijn idee, de rest heb ik namelijk eigenlijk wel. Ging me ook om die 6383, ach komt noch wel een keer ergens voorbij. Kan hem ook zelf wel bouwen, meeste onderdelen zijn voor weinig wel te krijgen. Behalve de grondplaat, of is die ook bij andere gebouwen geleverd.
Hmmm.. die zat alleen ook bij de 6391 volgens mij. Die heb ik wel, maar slechts één keer.. die vlieger gaat voor mij niet op helaas.. wellicht via Bricklink ofzo.

• Vlooi
Verzamelen jullie ook de mini figures?

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

nee, dan blijf ik bezig :)

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Vlooi schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:59:
Verzamelen jullie ook de mini figures?
Jawel! Nu niet alle minifiguren uit sets etc, maar wel de series.

Bricklink Store - Steam

• moer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-11 19:41
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:45:
[...]

Qua prijs valt het wel mee inderdaad maar heb je al naar de verkleuringen gekeken? Sommige sets gaan nog wel maar anderen :X

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-11 22:15

GeeBee

Oddball

Ik ben na jaren mijn Technic-hobby weer aan het oppakken (42055 yeah!) en heb daarom ook mijn oude ideeën-boeken weer eens doorgebladerd. Nostalgie en kijken wat er aan oude modellen eventueel studless kan worden gemaakt.
Ik heb de boeken 8888, 8889, 8890 en 8891, maar ik heb verder geen andere kunnen vinden.
http://www.eurobricks.com...building/#comment-1163316

Zijn die er wel en zo ja, welke nummers hebben die? Het gaat me dus alleen om Technic-boeken.

Met een Google-opdracht krijg je ook een hele vracht aan non-LEGO en vooral veel non-Technic te zien. Het gaat me alleen om de echte LEGO technic boeken.

Ik ben ook benieuwd of de serie langer doorliep en dat ik destijds gestopt ben met kopen/krijgen, of dat ik ze niet verder heb omdat er verder niet meer zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door GeeBee op 06-10-2016 23:13 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Vlooi
nielsvv schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 21:15:
[...]

Jawel! Nu niet alle minifiguren uit sets etc, maar wel de series.
Ik ga serie 16 bij elkaar proberen te krijgen. Doe bananaman is zo grappig. Zat in de winkel aan de zakjes te voelen welke het was haha.

• Gim
  • Niet online
Vlooi schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:46:
[...]

Ik ga serie 16 bij elkaar proberen te krijgen. Doe bananaman is zo grappig. Zat in de winkel aan de zakjes te voelen welke het was haha.
Ik zag dat je bij Amazon de mini figs kunt kopen en weet wat je krijgt omdat ze de zakjes openen. Je betaalt er wel meer voor. Zijn er nog meer winkels die dit bieden? Bananaman is geinig ja :)

• mschol
  • Niet online
Gim schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:34:
[...]

Ik zag dat je bij Amazon de mini figs kunt kopen en weet wat je krijgt omdat ze de zakjes openen. Je betaalt er wel meer voor. Zijn er nog meer winkels die dit bieden? Bananaman is geinig ja :)
bij www.valuebrick.at heb ik mijn disney set besteld, vast wat duurder dan elders, maar wel een hele serie in 1x

[ Voor 4% gewijzigd door mschol op 07-10-2016 08:41 ]

• Gim
  • Niet online
mschol schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:40:
[...]

bij www.valuebrick.at heb ik mijn disney set besteld, vast wat duurder dan elders, maar wel een hele serie in 1x
Complete sets wordt me te duur, maar man... ik zie nu al teveel leuke poppetjes. De hippie moet ik gewoon kopen voor bij de VW Camper :)

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:37
GeeBee schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:07:
Ik ben na jaren mijn Technic-hobby weer aan het oppakken (42055 yeah!) en heb daarom ook mijn oude ideeën-boeken weer eens doorgebladerd. Nostalgie en kijken wat er aan oude modellen eventueel studless kan worden gemaakt.
Ik heb de boeken 8888, 8889, 8890 en 8891, maar ik heb verder geen andere kunnen vinden.
http://www.eurobricks.com...building/#comment-1163316

Zijn die er wel en zo ja, welke nummers hebben die? Het gaat me dus alleen om Technic-boeken.

Met een Google-opdracht krijg je ook een hele vracht aan non-LEGO en vooral veel non-Technic te zien. Het gaat me alleen om de echte LEGO technic boeken.

Ik ben ook benieuwd of de serie langer doorliep en dat ik destijds gestopt ben met kopen/krijgen, of dat ik ze niet verder heb omdat er verder niet meer zijn.
Dit is het lijstje dat bricklink geeft: https://www.bricklink.com...atType=B&catString=317.36

• Suli
  • Niet online
Complete serie 16 voor €49,99
Banana guy voor €2,99 ook daar.

• Vlooi
Zojuist pakket in ontvangst genomen. Maak ik hem open, zit Wall-E en de Londense bus er in samen met 2x Pilgrim Feast en een Marvell Heroes Polybag.
Die staan niet op de pakbon. Maar Luke Skywalker staat er wel op en is niet geleverd :(
Pagina: 1 ... 67 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked. >:)