Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het Grote Lego Topic - Deel 4 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 100 Laatste
Acties:
  • 861.005 views

Onderwerpen

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:14

Mad-Matt

TheDoctor#2181

pab?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:37
Pick a brick? ;)

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
nielsvv schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:53:
Net eens liggen kijken naar de lego store UK. Prijzen zijn daar iets goedkoper. Vooral bij de grotere sets kan je er heel wat voordeel uithalen.
Ik zou eventueel ook kunnen rijden, maar het links rijden schrikt mij wat af en zeker in Londen. Wel een probleem hier, vriendin wil ook graag mee...
Leuk als je vriendin mee gaat! Dan kunnen wij dames met elkaar kletsen :).
Ik heb de prijzen inderdaad gezien en door de koers zijn bepaalde setjes goedkoper dan hier. En natuurlijk Lester. Die moet ik hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Suli op 13-09-2016 20:51 ]

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mad-Matt schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:32:
[...]

Is dat een probleem?
(Heb al eerder in Engeland gereden, dat links rijden went snel)
links rijden niet, in London rijden is wel een vak apart.. ik raad aan binnen de ring te parkeren bij een trein/metro station en vandaar met OV verder te gaan..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zit net naar een retourtje via Eindhoven-Stansted te kijken, nog geen € 42,00

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mad-Matt schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:52:
Zit net naar een retourtje via Eindhoven-Stansted te kijken, nog geen € 42,00
let wel op de kosten (en tijd) om van Standsted naar central London te komen.. soms is Heathrow netto zo goed als even duur..

Niederein (Dueseldorf) (net over de grens bij Arnhem) is ook een goede optie als je in het oosten van het land woont..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Retourtje boot (Duinkerken Dover) komt op € 100.00
Dus nog steeds een stuk goedkoper.

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-11 22:48

nielsvv

100% Afol

Mad-Matt schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:32:
[...]

Is dat een probleem?
(Heb al eerder in Engeland gereden, dat links rijden went snel)
Is enkel een probleem als er nog mensen zouden willen meerijden. Anders zekers niet. Wij zien het allessinds zitten. Nog nooit een store opening meegemaakt en ook nog nooit in Londen geweest.
Ik ga ook niet speciaal naar een lego store voor de pab wall. Maar vind het gewoon gezellig om daar wat rond te kijken. Een echt lijstje heb ik niet, al staat het simpsons huis en de market hier wel ook nog op mijn verlanglijstje.

Bricklink Store - Steam

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
misschien kan ik iemand fixen om met mij naar parijs te rijden aankomende zaterdag :o

maar zelfs dan vrees ik dat ik achter het net ga vissen voor die extra's (gelukkig is de brick bank daar wel een tientje goedkoper :P)

[ Voor 16% gewijzigd door mschol op 13-09-2016 23:22 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

nielsvv schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:13:
[...]

Is enkel een probleem als er nog mensen zouden willen meerijden. Anders zekers niet. Wij zien het allessinds zitten. Nog nooit een store opening meegemaakt en ook nog nooit in Londen geweest.
Ik ga ook niet speciaal naar een lego store voor de pab wall. Maar vind het gewoon gezellig om daar wat rond te kijken. Een echt lijstje heb ik niet, al staat het simpsons huis en de market hier wel ook nog op mijn verlanglijstje.
Denk dat we dan een volle auto hebben. :)

• sjong
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-10 13:12
Via het artikel over almightyarjen op dit topic terecht gekomen.
Nu zie ik een aantal spreken over een Lego Store in Oberhausen.
Is dat gezien de prijzen inderdaad interessant om heen te gaan?
Of kan je net zo goed de aanbiedingen in Nederland in de gaten houden?

• Ekitch
  • Laatst online: 13-11 21:09
la_fusion schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:39:
Goed, nu heb ik alleen nog geen antwoord op mijn vraag of het nog zin heeft een officiele Lego store te bezoeken zonder PaB intenties :+ Zoals gezegd vallen de data van de opening in Parijs voor mij af en dat was ook niet mijn intentie :P
Een legostore in Duitsland bezoeken kan zeker nut hebben. Er zijn veel sets die 5 tot 30! euro goedkoper zijn daar dan in Lego NL. Maar dat werkt eigenlijk alleen voor de meer exclusieve sets. Want voor de meer gangbare sets is Amazon of af en toe Intertoys enzo goedkoper dan de Lego prijzen zelf.
Reken het voor jezelf uit zou ik zeggen. Let wel dat je ook nog 4,99% korting krijgt bij lego op alles door de VIP punten. En vergelijk dan brickwatch.

Wij hebben het voornamelijk gedaan voor de modular buildings. Scheelde best veel. En met een lease bak heb je het er echt zo uit.

Heb je dat allemaal niet dan zou ik gewoon brickwatch/amazon afstruinen en het online bestellen.

- Squeeek !!!

• Ernasto
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-07-2024
Als je kan, sowieso de Lego Store in Oberhausen bezoeken. DE prijzen willen inderdaad vaak iets lager zijn dan NL prijzen. Mooie mall, en de store heeft ook vaak afgeprijsde artikelen die niet in de shop staan. Dit zijn dan soms wel sets waarvan de doos iets beschadigd is, maar het zijn altijd complete sets. Ook vind je er weleens overjarige sets, die niet meer in de web shop staan. Bovendien kun je er ook goed voor andere dingen shoppen (veel verschillende winkels) en hebben ze een dope foodcourt. Kom er graag, maar ben er al een jaar of 2 niet meer geweest.

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:33

Megalodon86

Enzyme X

de lego vip korting is 5%, maar ook weer niet helemaal. Je krijgt voor elke euro 1 punt (1/100ste punt per cent eigenlijk), en 100 punten is 5 euro korting op je volgende aankoop. Dus effectief is de korting lager, omdat je bij 100 euro uitgeven 5 euro korting krijgt, maar dan moet je wel eerst iets van tenminste 5 euro kopen (dus minimaal 105 euro, geeft 5 euro korting).

de modulars (en andere grote exclusives) zou ik alleen kopen tijdens de dubbele vip acties, meestal 1 of 2 keer per jaar volgens mij. Dan heb je effectief net onder de 10% korting.

• ElectricHead
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

Het is dat ik nog twee weken vakantie tegoed heb en ik die graag nog ergens nazomerend wil doorbrengen, maar anders was ik graag mee gegaan naar Londen.

1) Nog nooit daar geweest.
2) Nog nooit een store opening meegemaakt (duh)
3) Lijkt me wel gezellig met een groep. :)

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-11 15:47
Ernasto schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:11:
Als je kan, sowieso de Lego Store in Oberhausen bezoeken. DE prijzen willen inderdaad vaak iets lager zijn dan NL prijzen. Mooie mall, en de store heeft ook vaak afgeprijsde artikelen die niet in de shop staan. Dit zijn dan soms wel sets waarvan de doos iets beschadigd is, maar het zijn altijd complete sets. Ook vind je er weleens overjarige sets, die niet meer in de web shop staan. Bovendien kun je er ook goed voor andere dingen shoppen (veel verschillende winkels) en hebben ze een dope foodcourt. Kom er graag, maar ben er al een jaar of 2 niet meer geweest.
Volgens mij is de (officiele) Lego Store in de mall zelf juist heel actueel qua sets ivm weinig ruimte. Echter, buiten is nog een onofficiele Lego winkel, bij Lego Discovery (alleen met kids, en geen bal aan), die een stuk groter is en een wat breder aanbod heeft.

• ElectricHead

ElectricHead

Ik ga denk ik toch eens t.z.t. in Oberhausen kijken. Vanuit Enschede is dat nog een keertje te doen op een vrije dag. :)

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:04
Vergeet in Centro Oberhausen ook de Galeria Kaufhof niet, veel sets zijn daar een stuk goedkoper dan in de Lego shop, en ze hebben een minstens net zo groot assortiment.

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:46
Goed nieuws voor de Belgen onder ons :
Dreamland, 1 van onze grootste speelgoedketens, heeft hun Lego assortiment met enkele voor mij heel interessante items uitgebreid :
Technic 42056 Porsche 911 GT3 RS
Creator 10248 Ferrari F40
Creator 10251 Brickbank

Eind oktober start hun jaarlijkse 15%-kortingsactie en deze staan zeker op mijn shortlist.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

• sjong
Oberhausen is 3,5 uur rijden voor mij. Meer iets voor als toevallig wat meer in de buurt ben.

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-11 22:48

nielsvv

100% Afol

Mad-Matt schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:12:
[...]

Denk dat we dan een volle auto hebben. :)
Ok. Heb je een pm gestuurd om verder af te spreken. Dan 'vervuilen' we dit topic niet verder.

Bricklink Store - Steam

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11 11:14
Officiële foto's van de nieuwe Ideas set Caterham Seven 620R:
Afbeeldingslocatie: https://c7.staticflickr.com/9/8432/29551779982_df4af5f2ba.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c7.staticflickr.com/9/8430/29551779742_d7389d36ba.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c6.staticflickr.com/9/8273/29581495861_ed25b1e1e0.jpg

Bron: http://www.thebrickfan.co...0r-21307-official-images/

[ Voor 12% gewijzigd door Haay op 14-09-2016 17:38 ]

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 09:45

bord4kop

maximaal 100KB!

wat goede foto 's al niet kunnen doen.. :*)

Hij ziet er nu een stuk beter uit dan op de eerder gelekte foto 's d:)b

| Security Management |

• Pin0
  • Niet online
Wat zijn die 4 oranje/grijze paaltjes rechts onder?

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:44

Sabbi

je denkt aan mij.

Pin0 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 07:44:
Assteunen?

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:50
lukadad schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:58:
Dreamland, 1 van onze grootste speelgoedketens, heeft hun Lego assortiment met enkele voor mij heel interessante items uitgebreid :
Creator 10251 Brickbank

Eind oktober start hun jaarlijkse 15%-kortingsactie en deze staan zeker op mijn shortlist.
Goed om weten, het is al lang geleden dat ik nog modulars en andere speciale modellen in hun rekken heb gezien.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11 07:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Mijn nieuwste aanwinst! Wat een vette build was dit! I love pneumatic technics! Zie je niet zo veel meer helaas, daarom maar deze gehaald! Vetjes!

Afbeeldingslocatie: http://thenerdrecites.com/wp-content/uploads/2016/08/42053_CrossPromo_01-830x518.jpg

Professioneel Heftruck Syndroom

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-11 12:58
bord4kop schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:34:
wat goede foto 's al niet kunnen doen.. :*)

Hij ziet er nu een stuk beter uit dan op de eerder gelekte foto 's d:)b
Ja, dit ziet er een stuk beter uit.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

AW_Bos schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:24:
Ik ben ijverig bezig met de BucketWheel Excavator, maar ik zit met een vraag...

[afbeelding]

Heeft iemand enig idee wat dit tandwiel precies voor nut heeft? De as ervan zit (volgens mij :P) vast via een overbrenging met de rotatie in het midden. Dus als ik het middelste stangetje gebruik om het geheel te roteren, draait die mee.
Wat is het nut daarvan? Ik zit al wat te turen in de manual, maar ik kom er niet echt uit?
Potver, u heeft gewoon de 42055 ?! *bit jealous!
Hoe ver ben je met de build? En hoe vind je 'm?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:00

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

NeFoRcE schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:29:
[...]

Potver, u heeft gewoon de 42055 ?! *bit jealous!
Hoe ver ben je met de build? En hoe vind je 'm?
Jaah, het is echt een pareltje aan het worden. Ik ben nu op 1/3e denk van de bouw. Onderstel met draaiende gedeelte is klaar. De aandrijvingen werken, en heb ik ten tijde van de bouw goed in de gaten gehouden en bestudeerd.

Op mijn Faceboek houd ik de stand van zaken bij, maar die kan ik ook wel even op GoT uploaden. ;).

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

AW_Bos schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:35:
[...]

Jaah, het is echt een pareltje aan het worden. Ik ben nu op 1/3e denk van de bouw. Onderstel met draaiende gedeelte is klaar. De aandrijvingen werken, en heb ik ten tijde van de bouw goed in de gaten gehouden en bestudeerd.

Op mijn Faceboek houd ik de stand van zaken bij, maar die kan ik ook wel even op GoT uploaden. ;).
Gaaf man!!

Bij mij gaat het ongeveer op dat ik zo'n 20 euro per uur bouw. Voor mijn 100 euro build (Die 42053 hierboven) was ik ongeveer 5 - 5,5u mee bezig. Dit zou betekenen dat ik met die 42055 van jou zo'n 11-12 uur mee bezig zou zijn. Gaat dit ook voor jou op? Vind het allemaal wel een hoop geld. Ik zit te overwegen om weer wat ander lego te verkopen zodat ik dan die 42055 kan kopen... :)

• hfos
  • Niet online
ElectricHead schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:53:
Ik ga denk ik toch eens t.z.t. in Oberhausen kijken. Vanuit Enschede is dat nog een keertje te doen op een vrije dag. :)
Ik (Eindhoven) passeer Oberhausen tegenwoordig, de winkel in Essen (~15 minuten verder) is bijna 2x zo groot. De laatste paar keer dat ik in Oberhausen kwam voor iets wat vanaf die dag te koop zou zijn (meest recente modular, Big Ben) waren in Oberhausen niet (meer) verkrijgbaar, in Essen stonden ze rijendik op de planken. Oberhausen is wel fijner met parkeren. Discovery Centre ben ik nooit geweest. De prijzen in Duitsland zijn vaak veel gunstiger, de kersttrein die binnenkort uitkomt is daar €15 goedkoper dan hier.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:00

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

NeFoRcE schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:58:
[...]

Gaaf man!!

Bij mij gaat het ongeveer op dat ik zo'n 20 euro per uur bouw. Voor mijn 100 euro build (Die 42053 hierboven) was ik ongeveer 5 - 5,5u mee bezig. Dit zou betekenen dat ik met die 42055 van jou zo'n 11-12 uur mee bezig zou zijn. Gaat dit ook voor jou op? Vind het allemaal wel een hoop geld. Ik zit te overwegen om weer wat ander lego te verkopen zodat ik dan die 42055 kan kopen... :)
Het is een leuk hobbyprojectje, en ik houd de tijd niet bij. Maar ik denk nu al wel zo'n 3,5 uur er aan gewerkt te hebben.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

oei, die gaan we ook maar oppikken.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-11 09:56
Pin0 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 07:44:
Voor het onherroepelijke pechgeval langs de weg?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik dacht pionnen net als op het circuit.
Maar assteunen zou ook goed kunnen ja.

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Dankzij de reportage over Almightyarjen dit topic ontdekt. Wat een geweldig topic is dit! _O_

• sjong
Raak ook weer enthousiast. Zit al te kijken om toch een leuke modular te bestellen.
Twijfel nog ene beetje tussen het Detectivekantoor en de Stenen Bank.
Wel jammer dat de LEGO shop in Duitsland goedkoper is dan hier.
Iemand ervaring met de verzend snelheid van de LEGO shop?

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-11 22:56
sjong schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:57:
Raak ook weer enthousiast. Zit al te kijken om toch een leuke modular te bestellen.
Eigenlijk nog geen ervaring, heb net voor het eerst besteld, Wall-E en de Kever. Helaas liep de site helemaal vast bij het controleren van m'n adres en moest ik contact opnemen met de klantenservice. Kreeg een aardige Nederlandse mevrouw uit Denemarken aan de lijn, zij zei dat er in de nieuwe site nog wat bugs zitten. Helaas hebben ze geen iDeal en moest ik vooruitbetalen, waardoor het wat langer duurt, ze dacht dat het dan maandag vanuit Denemarken verstuurd zou worden en dat ik het dan zo halverwege komende week zou moeten ontvangen. Vergeet niet de code NL10 te gebruiken voor een tientje korting, is nog tot maandag geldig geloof ik :P

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:42
Ik had zaterdagavond iets besteld. En DHL heeft dinsdag voor een gesloten deur gestaan. Kon dit dan de dag nadien (woensdag) bij het dichtst bjizijnde DHL punt gaan afhalen.

• felder
  • Laatst online: 21:42
Sirhc_95 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:19:
[...]
Vergeet niet de code NL10 te gebruiken voor een tientje korting, is nog tot maandag geldig geloof ik :P
Of BE10 indien je in België woont.

• sjong
de10 werkt ook op de duitse site, maar daar kan je geen NL adres opgeven.
Betaling kan met Credit Card dus dat is geen probleem.

Iemand ervaring met LED lampjes voor bij je LEGO bouwsels?

• FotW
  • Laatst online: 24-10 13:17
Detectives office is veel leuker als display set!

• sjong
Ja dat denk ik eigenlijk ook wel. Heb jij de Detectives Office ook?
Uiteindelijk zou ik er een aantal leuke willen hebben. Denk dat ik er deze week 1 bestel en nog wat budget laat voor later in het jaar als er nog een mooie aanbieding komt.
Dierenwinkel (10218) lijkt dan ook wel weer leuk in combinatie met de Detectives Office .

• Suli
  • Niet online
sjong schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:41:
Ja dat denk ik eigenlijk ook wel. Heb jij de Detectives Office ook?
Uiteindelijk zou ik er een aantal leuke willen hebben. Denk dat ik er deze week 1 bestel en nog wat budget laat voor later in het jaar als er nog een mooie aanbieding komt.
Dierenwinkel (10218) lijkt dan ook wel weer leuk in combinatie met de Detectives Office .
Als je denkt dat je de dierenwinkel ooit zou willen kopen, zou ik het als eerste doen. Die is al jaren in de collectie en weet niet of het heel lang nog in de winkel zal blijven.

• sjong
Zo had ik het al wel bedacht met de Stenen Bank. Door dan eerst de Detectives Office te doen. Maar inderdaad, je hebt zeker een punt :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Die modulars zijn amper meer te doen om te sparen, de oude zijn zo verschrikkelijk duur geworden. Erg jammer.

• Suli
  • Niet online
Mad-Matt schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:59:
Die modulars zijn amper meer te doen om te sparen, de oude zijn zo verschrikkelijk duur geworden. Erg jammer.
Als je echt alles wilt hebben, kan je evt bricklinken. Heb de eerste 3 gebricklinkt (vorig jaar of 2 jaar geleden) en heb ze nu dus allemaal :).
Ben half bezig met de grand carousel en de volkswagen kever. Had tijd geleden heel goedkoop de sound brick gevonden en ik wist van mezelf dat ik die ooit zou willen hebben. Dus gekocht.
Alleen als ik een goede prijs zie voor de zeldzame bricks, koop ik ze.

[ Voor 33% gewijzigd door Suli op 15-09-2016 16:09 ]

• sjong
Ja dat wel, zal dus ook niet de dure sets uit het verleden mee gaan sparen. Maar daarom is het wel leuk om nu nog iets mee te doen. Als je op Brickwatch kijkt zie je wel dat de prijzen vanaf januari behoorlijk vast staan.

• sjong
Hoe duur ben je dan uit in verhouding met de originele prijs?
sjong schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:04:

[ Voor 58% gewijzigd door sjong op 15-09-2016 16:05 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Brandweer werd bijna 2x zo duur volgens mij

• Suli
  • Niet online
sjong schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:04:
[...]
Geen idee meer. Toen was het redelijk goedkoper dan als je 2dehands eentje zou kopen. Mis de dozen en van Cafe Corner en Market Street de instructies.
Mad-Matt schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:11:
Brandweer werd bijna 2x zo duur volgens mij
Die heb ik voor minder dan €100 bij de Wehkamp Intertoys gekocht tijdens een aanbieding vanuit lego zelf. Had toen ook met korting de grand emporium, pet shop en town hall gekocht. Blij dat ik dit gedaan had toen 8).

[ Voor 36% gewijzigd door Suli op 15-09-2016 16:16 ]

• Kapoen
Detective's Office, Brick Bank en Parisian Restaurant zijn in principe een 'triumviraat' qua bouwstijl. Ze passen heel goed bij elkaar :) Van deze drie is Parisian Restaurant de oudste en zal vermoedelijk als eerste uit het assortiment gaan.

klikbaar plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.ohiolug.org/wp-content/uploads/2015/10/10251_Back_01.jpg
Pet Shop en Palace Cinema zijn de oudere nog beschikbare modulars, die zullen waarschijnlijk sneller verdwijnen uit het assortiment dan de andere drie. Van deze twee is Palace Cinema voor mij de minst boeiende, het interieur is karig en klopt eigenlijk niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 15-09-2016 16:22 ]

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:54
NeFoRcE schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:58:
[...]

Gaaf man!!

Als ie in de aanbieding is, bouw je m dan ook sneller? Ik krijg m iig vanavond bezorgd 8)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

DP Kunst schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:59:
[...]

Als ie in de aanbieding is, bouw je m dan ook sneller? Ik krijg m iig vanavond bezorgd 8)
Whoops! Deed een TR ipv quote. Sorry adjes! Maar jemig, wat een dikke aanbieding ja! Als ik dat had geweten had ik 'm wel gekocht ipv die 42053

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

De kerst trein in inmiddels beschikbaar voor vip leden, dus die kan je nu mooi meepakken met de €10,- korting actie. (nog steeds €5,- duurder dan in Duitsland maar goed die ben je al snel aan de benzine kwijt) en andere kleine frutsel die je misschien verlekkerd liggen aan te kijken daar in de winkel :P

[ Voor 18% gewijzigd door Zeehond op 15-09-2016 20:33 ]

200 fish found!

• sjong
Ja, ik ben los. Al een tijd geleden de LEGO bij mijn ouders meegenomen. Nu toch maar klaar gezet om uit te zoeken, bouwen en wat mist via Bricklink weer compleet te maken 😎
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/V12KC7e.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door sjong op 15-09-2016 21:03 ]

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Hmm, dit topic kan wel eens funest worden voor mijn vrije tijd....

Een paar weken terug in de Lego Shop in Surrey (Canada) geweest. Heb me kunnen inhouden, want ik had al aardig wat bagage. Maar het gaat toch wel weer kriebelen nu ik dit forum zie.

Eens kijken of ik via Bricklink dat éne ontbrekende deeltje van kit 8299 (Technics onderzeeër) te pakken kan krijgen.

[img]error.jpg[/img]

• ArwinV
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:19
Ontzettend gevaarlijk dit topic :)

Kan me met de grootste moeite inhouden om die aanbieding van Wehkamp niet mee te pakken, ontzettend gaaf ding maar ik zou niet weten waar ik zo'n bakbeest neer moet zetten. Zou dus kopen om te bouwen worden en dan weer afbreken.

Wel ben ik door dit topic getriggerd om maar eens met het winter village gebeuren te gaan beginnen, binnenkort maar eens een ritje naar oberhausen maken (woon bij Arnhem dus ben er in een uur) om daar het eerste in te slaan. Is het mogelijk om bij voorbaat te bestellen en daar af te halen zodat je zeker weet dat het ook aanwezig is?

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

ArwinV schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:42:
Ontzettend gevaarlijk dit topic :)

Kan me met de grootste moeite inhouden om die aanbieding van Wehkamp niet mee te pakken, ontzettend gaaf ding maar ik zou niet weten waar ik zo'n bakbeest neer moet zetten. Zou dus kopen om te bouwen worden en dan weer afbreken.

Wel ben ik door dit topic getriggerd om maar eens met het winter village gebeuren te gaan beginnen, binnenkort maar eens een ritje naar oberhausen maken (woon bij Arnhem dus ben er in een uur) om daar het eerste in te slaan. Is het mogelijk om bij voorbaat te bestellen en daar af te halen zodat je zeker weet dat het ook aanwezig is?
Ik meen hier eens gelezen te hebben dat als je aangeeft dat je uit nl komt, ze een doos wel eens aan de kant willen leggen, maar pin me er niet op vast.

Hier inmiddels het eerste stukje landschap af voor mijn komende winterdorp:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nzEGZSyyk4DrIn33Cmg5su9k/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/S1VMc1eAlXlKkR2qcM0El40b/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qLfDy3hzCb2F45l9ALCmgNYX/medium.jpg

200 fish found!

• Suli
  • Niet online
Zeehond schreef op donderdag 15 september 2016 @ 22:10:
[...]

Hier inmiddels het eerste stukje landschap af voor mijn komende winterdorp:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe groot wordt je dorp?

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-11 11:01
Vandaag me lang gewilde Red Baron kunnen toevoegen aan de collectie.
Was er even bang voor dat er iets mis zou gaan maar behalve doos alles erop en aan.
Helemaal geweldig.. nu allen de wright vliegtuig nog.
Mocht iemand ooit tegen de 10124 wright flyer aanlopen.
Laat me het ajb weten.

overzicht

[ Voor 14% gewijzigd door leosand op 15-09-2016 22:33 ]

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:39
Zeehond schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:31:
De kerst trein in inmiddels beschikbaar voor vip leden, dus die kan je nu mooi meepakken met de €10,- korting actie. (nog steeds €5,- duurder dan in Duitsland maar goed die ben je al snel aan de benzine kwijt) en andere kleine frutsel die je misschien verlekkerd liggen aan te kijken daar in de winkel :P
Thanks! Besteld, samen met 5 euro VIP korting 'maar' 90 euro. ;)

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

• ElectricHead

ElectricHead

lukadad schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:58:
Creator 10251 Brickbank

Oooh, gezien ik toch geregeld naar vrienden in Vilvoorde trek is de Porsche dan mss wel interessant om mee te nemen :D De Ferrari heb ik in juni al meegenomen uit de Lego Store in Wijnechem.
hfos schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:19:
[...]

Ik (Eindhoven) passeer Oberhausen tegenwoordig, de winkel in Essen (~15 minuten verder) is bijna 2x zo groot. De laatste paar keer dat ik in Oberhausen kwam voor iets wat vanaf die dag te koop zou zijn (meest recente modular, Big Ben) waren in Oberhausen niet (meer) verkrijgbaar, in Essen stonden ze rijendik op de planken. Oberhausen is wel fijner met parkeren. Discovery Centre ben ik nooit geweest. De prijzen in Duitsland zijn vaak veel gunstiger, de kersttrein die binnenkort uitkomt is daar €15 goedkoper dan hier.
Hmmm... Het ligt allemaal vrij dicht bij elkaar, dus wie weet dat ik daar dan ook nog even ga spieken. We zien wel. Het is een vrije dag. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door ElectricHead op 15-09-2016 22:32 ]

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Waarschijnlijk ongeveer 7 grote grijze basisplaten van 48x48 noppen.

200 fish found!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:52
Wil die trein bestellen, maar hoop stiekem op een winter thema polibag. De vraag is alleen of het slim is om te wachten. Want de draak die je nu krijgt boeit me eigenlijk niet.

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:54
Volgende maand krijg je er waarschijnlijk die Engelse bus bij, al een stuk interessanter ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:25
Maar geen 10 euro korting meer.

• Arunia
Doelde meer op een winter extraatje. Maar we zullen wellicht dat US extraatje niet krijgen.
Denk dat ik hem maar gewoon bestel.

Vaag, hij blijft bij mij op 105 euro staan. Er gaat nergens 10 euro af. Vip of niet.

[ Voor 25% gewijzigd door Arunia op 16-09-2016 07:30 ]

• Kapoen
DP Kunst schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 00:28:
Volgende maand krijg je er waarschijnlijk die Engelse bus bij, al een stuk interessanter ;)
Die is al bevestigd voor volgende maand ja, ik wacht er zelf ook op om de VW Kever aan te schaffen.
Arunia schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 07:27:
Doelde meer op een winter extraatje. Maar we zullen wellicht dat US extraatje niet krijgen.

Vaag, hij blijft bij mij op 105 euro staan. Er gaat nergens 10 euro af. Vip of niet.
Normaliter zijn er twee Kerst acties, waarvan er al één bevestigd is voor Europa. Deze gaan we in nov/dec al zeker krijgen:
Afbeeldingslocatie: http://images.brickset.com/sets/images/40223-1.jpg?201601231023
Volgende maand krijgen ze in de States deze kalender als Kerstbonus, vermoedelijk zal deze ook in Europa verschijnen in nov/dec:
Afbeeldingslocatie: https://c3.staticflickr.com/9/8199/29295721322_0230c00e82.jpg

• mschol
  • Niet online
als de trein beschikbaar is in frankrijk neem ik hem misschien daar wel mee

hmm.. de nl shop is leeg op mijn mobiel, via het menu krijg ik alleen 0 resultaten

in frankrijk zie ik hem wel, voor 94,99 kost hij in nl 104,99?

[ Voor 17% gewijzigd door mschol op 16-09-2016 08:05 ]

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Arunia schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 07:27:

Voor die €10,- korting moet je (voor nederland) de kortingscode NL10 invoeren. Ze gaan er niet vanzelf af nee.

Het draakje vind ik ook niet bijzonder, maar de winterpromotie(s) (afhsnkelijk of we ze alebij krijgen in europa) kan ik ook niet meteen zoveel mee, dus dan ik ging liever voor €10 korting.

200 fish found!

• Arunia
Ik denk dat ik de gok neem en wacht tot nov/dec. Verwacht dat ze de trein nog wel even leveren. En anders in de winkels.
Beide extraatjes kan ik wel wat mee. Desnoods niet voor in de boom. En de kalender is ook wel erg leuk.

Thanks!

• mschol
  • Niet online
he, dan moet ik in december dus 2 aankopen doen om die sets te scoren -O- (voorgaande jaren ook een hoop kerstspecials gescoord)

vanavond eens kijken wat die oudjes op bricklink kosten, wellicht is dat intressanter..

• Kapoen
Ik kan de bronpagina niet openen van hieruit, dus vraag ik het zo: is dit een gratis set of een seasonal vignette?
Ik hoop op het tweede zodat deze de kalender niet vervangt in Europa.

• Arunia
Kapoen schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:10:
[...]

Ik kan de bronpagina niet openen van hieruit, dus vraag ik het zo: is dit een gratis set of een seasonal vignette?
Ik hoop op het tweede zodat deze de kalender niet vervangt in Europa.
Wat ik op de site las was het een vignette. Ofwel 10 euro voor de set.

• Kapoen
Arunia schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:22:
[...]

Wat ik op de site las was het een vignette. Ofwel 10 euro voor de set.
Mooi, voor de liefhebbers van dit soort modellen ongetwijfeld een mooie aanwinst. Als freebie zou ik deze links laten liggen.

• gekko90
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-11 21:51
leosand schreef op donderdag 15 september 2016 @ 22:25:
Vandaag me lang gewilde Red Baron kunnen toevoegen aan de collectie.
Was er even bang voor dat er iets mis zou gaan maar behalve doos alles erop en aan.
Helemaal geweldig.. nu allen de wright vliegtuig nog.
Mocht iemand ooit tegen de 10124 wright flyer aanlopen.
Laat me het ajb weten.

[afbeelding]
Net je bericht gelezen open ik mijn facebook en ja hoor daar staat een 10124 Wright Flyer te koop in de LEGO Verkoophoek: bieden vanaf 150euro tem zaterdag 17 sept 16 om 21u.

• sjong
De Facebook kende ik niet. Ook maar even aangemeld :)
gekko90 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:24:
[...]

Net je bericht gelezen open ik mijn facebook en ja hoor daar staat een 10124 Wright Flyer te koop in de LEGO Verkoophoek: bieden vanaf 150euro tem zaterdag 17 sept 16 om 21u.

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-11 10:44

quelake

PSN Quelake

Je kan niet toevallig de sets met VIP vroegboekkorting (lees; de holiday train) alvast ophalen in een fysieke winkel in Duitsland toevallig he?

• Suli
  • Niet online
quelake schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:44:
Je kan niet toevallig de sets met VIP vroegboekkorting (lees; de holiday train) alvast ophalen in een fysieke winkel in Duitsland toevallig he?
***Details van de aanbieding: geldig van 15 t/m 30 september 2016 of zolang de voorraad strekt. De aanbieding geldt alleen voor het item 10254. Maximaal één 10254-set per huishouden. Een lidmaatschap van het VIP-programma is vereist. Zie VIP.LEGO.com of vraag in een LEGO® Store om meer informatie over het gratis lidmaatschap. In een LEGO Store is de aanbieding alleen geldig voor actuele LEGO VIP-leden na vertoon van een ledenkaart van het LEGO VIP-programma aan een medewerker van de winkel, of voor nieuwe LEGO VIP-leden die lid worden op het moment van de aankoop. Leden moeten zijn aangemeld met hun LEGO ID om deze set te kunnen kopen. Deze aanbieding kan niet worden toegepast op eerdere aankopen of worden gecombineerd met andere kortingen, aanbiedingen of gratis geschenken. Er worden geen punten verdiend voor eventuele belasting en verzendkosten. Geldig via telefonische bestelling, op shop.LEGO.com en in LEGO Stores. Deze aanbieding is niet geldig voor LEGO Kidsfest, LEGOLAND® Discovery Centres en LEGOLAND® Parks. De LEGO Group behoudt zich het recht voor om deze aanbieding op elk gewenst moment zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen of te annuleren.

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-11 10:44

quelake

PSN Quelake

Suli schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:55:
[...]

***Details van de aanbieding: geldig van 15 t/m 30 september 2016 of zolang de voorraad strekt. De aanbieding geldt alleen voor het item 10254. Maximaal één 10254-set per huishouden. Een lidmaatschap van het VIP-programma is vereist. Zie VIP.LEGO.com of vraag in een LEGO® Store om meer informatie over het gratis lidmaatschap. In een LEGO Store is de aanbieding alleen geldig voor actuele LEGO VIP-leden na vertoon van een ledenkaart van het LEGO VIP-programma aan een medewerker van de winkel, of voor nieuwe LEGO VIP-leden die lid worden op het moment van de aankoop. Leden moeten zijn aangemeld met hun LEGO ID om deze set te kunnen kopen. Deze aanbieding kan niet worden toegepast op eerdere aankopen of worden gecombineerd met andere kortingen, aanbiedingen of gratis geschenken. Er worden geen punten verdiend voor eventuele belasting en verzendkosten. Geldig via telefonische bestelling, op shop.LEGO.com en in LEGO Stores. Deze aanbieding is niet geldig voor LEGO Kidsfest, LEGOLAND® Discovery Centres en LEGOLAND® Parks. De LEGO Group behoudt zich het recht voor om deze aanbieding op elk gewenst moment zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen of te annuleren.
OK, thnx. Was dus een gevalletje RTFM. 😉

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

sjong schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:35:
De Facebook kende ik niet. Ook maar even aangemeld :)

[...]
ik ook, nooit bij stil gestaan.

• sjong
Ja, ik heb het gedaan. Zojuist de 10218 Dierenwinkel besteld. Echt super benieuwd. De Detective's Office wil ik ook nog erg graag. Maar gezien de datum van uitgifte toch deze eerst maar gekozen. Nu hopen op nog een leuke aanbieding in nov/dec voor de detective's office of Parijs Restaurant. Want die staat toch ook wel leuk in de straat.

• Suli
  • Niet online
sjong schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:40:
Ja, ik heb het gedaan. Zojuist de 10218 Dierenwinkel besteld. Echt super benieuwd. De Detective's Office wil ik ook nog erg graag. Maar gezien de datum van uitgifte toch deze eerst maar gekozen. Nu hopen op nog een leuke aanbieding in nov/dec voor de detective's office of Parijs Restaurant. Want die staat toch ook wel leuk in de straat.
Dan moet je wachten op de leuke freebies die ze hebben.
In oktober hebben ze double VIP points (weet niet of het weer zo is dit jaar) en eind november Brick Friday weekendje met soms kortingen/extra VIP points en meestal de eerste freebie.

• sjong
Suli schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:24:
[...]

Dan moet je wachten op de leuke freebies die ze hebben.
In oktober hebben ze double VIP points (weet niet of het weer zo is dit jaar) en eind november Brick Friday weekendje met soms kortingen/extra VIP points en meestal de eerste freebie.
Waar moet ik aan denken bij freebies 8)7

En is er al bekend wat de volgende modular in januari wordt?

• Kapoen
sjong schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:29:
[...]

Waar moet ik aan denken bij freebies 8)7
Zie mijn post van deze ochtend: link
En ivm de nieuwe modular is nog niets bekend, op Eurobricks is er veel speculatie aan de gang, maar niet meer dan dat.

• sjong
De 40223 lijkt me wel leuk voor bij de kerst.

• XTNS_09
  • Laatst online: 10-11 20:09
Heeft er iemand evaring met het bouwen van de 42054 Claas xerion en / of 42055 Graafmachine / BWE?
Na wat googelen krijg ik de indicatie te zien dat de 42054 6,5 uur bouwtijd opleverd en de 42055 variërend tussen de 7 - 11 uur.
Ben benieuwd welk model jullie me aan kunnen bevelen kwa bouw plezier

• Sangre
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11 16:40
sjong schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:40:
Detective office is mijn favoriet, de bouw zit echt bomvol leuke details en minibuilds.

Looks like someone booted up on the wrong side of the bios this morning

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Krijg net een mailtje dat de nieuwe Holiday Train set al te bestellen is voor VIP members van de store.

/Besteld ^_^

Want a cookie?!

• Suli
  • Niet online
Renquin schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:50:
Krijg net een mailtje dat de nieuwe Holiday Train set al te bestellen is voor VIP members van de store.

/Besteld ^_^
Met de NL10 code?

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Kut... Wist dat ik iets vergeten had -.-
ff kijken of ik nog kan cancellen...

Want a cookie?!

• mschol
  • Niet online
Kapoen schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:35:
[...]

Zie mijn post van deze ochtend: link
En ivm de nieuwe modular is nog niets bekend, op Eurobricks is er veel speculatie aan de gang, maar niet meer dan dat.
ik hoop dat ze ooit met een inverted hoek gebouw komen.. lastig om te ontwerpen, maar zou wel leuk zijn voor straat ontwerpen..

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:52

Kraz

Saving the world

Zit ik te kijken naar de Winter Holiday Train, op Brickset geven ze aan dat deze € 89,95 gaat kosten.
Kijk je op de site van LEGO zelf; € 104,95.

http://brickset.com/sets/10254-1/Winter-Holiday-Train
https://shop.lego.com/en-NL/Winter-Holiday-Train-10254

Waar haalt Brickset.com die info vandaan? Met de € 10,- korting zitten ze idd redelijk bij de door hun aangegeven prijs.

• Anakin239
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:50
Kraz schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:55:
Zit ik te kijken naar de Winter Holiday Train, op Brickset geven ze aan dat deze € 89,95 gaat kosten.
Kijk je op de site van LEGO zelf; € 104,95.

http://brickset.com/sets/10254-1/Winter-Holiday-Train
https://shop.lego.com/en-NL/Winter-Holiday-Train-10254

Waar haalt Brickset.com die info vandaan? Met de € 10,- korting zitten ze idd redelijk bij de door hun aangegeven prijs.
Verander je regio naar Duitsland op de lego shop en hij is nog maar 89,99 euro.
Zoals eerder gemeld die Nederlandse vertaling van de lego shop moet ook betaald worden.

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:52

Kraz

Saving the world

Anakin239 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 23:04:
[...]

Verander je regio naar Duitsland op de lego shop en hij is nog maar 89,99 euro.
Zoals eerder gemeld die Nederlandse vertaling van de lego shop moet ook betaald worden.
Dat wist ik niet. :o

Maar dan kan ik het pakket niet naar NL laten verzenden. :(
Het scheelt gewoon 50 euro als ik mijn mandje in het DE of in het NL doe.

*Nu pas beginnen de verhalen van het heen en weer rijden me logisch in de oren te klinken! :X |:(

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Renquin schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:58:
[...]

Kut... Wist dat ik iets vergeten had -.-
ff kijken of ik nog kan cancellen...
Een annuleer optie heeft de lego website als ik mij niet vergis niet. |Misschien anders even bellen of mailen of ze alsnog de korting willen verrekenen?

Hier al bericht gekregen dat de holiday train al verzonnen is en ik heb hem gisteravond pas besteld :D Met een beetje mazzel is hij morgen al binnen, alleen jammer dat ik geen tijd heb om te bouwen dit weekend en ik dat dus zal moeten doorschuiven naar volgend weekend :'(

200 fish found!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-11 09:23
Hmm ik durf toch nog even wat langer te wachten met de trein.. wel hoop ik eigenlijk op een mod om hem automatisch te laten rijden en ik hoop dat de hond er vanaf kan blijven :+
Pagina: 1 ... 62 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked. >:)