even zoeken en ik heb al 1 webshop waar die voor 159 Euro staat, dat is dus al 10 Euro minder...Kapoen schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:55:
[...]
Deze trein is naar verluidt wel exclusief voor S@H en een paar partners, dus het zal nog wel even duren eer de prijs effectief zakt.
Mooie trein inderdaad, roept wat herinneren op aan de rode diesel loc die ik nog van vroeger heb, de 7755.almightyarjen schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:44:
Ik denk dat ik vanavond dan maar eens een piemel ga bouwen in Lego worlds
De nieuwe trein is in de Lego shop beschikbaar. Staat nu nog wel op uitverkocht, maar komt één dezer dagen vrij:
http://search-en.lego.com/?q=60098&cc=NL#
Ik zal helaas ff moeten wachten: mijn maandelijkse budget is er doorheen (eerlijk gezegd had ik die trein ook een maandje later verwacht)
Maar ik heb nog de Super Pack 4in1 (66493) staan voor m'n zoontje. Verjaardag over drie weken.
Ja, pas allemaal op elkaar. Oude 9V motoren kan je krijgen op Bricklink of Marktplaats.Jurgen schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:17:
Hoe is de compatibiliteit van de treinen tov het 9v systeem? Ik heb een 9v trein, en zou er wel eens een nieuwe bij willen halen. Op het oog zou ik de rails gewoon kunnen koppellen? behalve dat ik dan wel een andere motor zou moeten halen voor de oude trein, gaat dat dan allemaal samen?
wel grappig, op de TV staat ook een dacia zo te zienkauwgomballen schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:54:
Iemand deze nieuwe Ideas al gezien, Lego Top Gear UK
[afbeelding]
Als deze ooit gemaakt gaat worden, instant buy!
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Mede omdat het Lego bouwen uiteindelijk meer tijd heeft gekost dan de electronica

Voor details over dit bouwsel heb ik een instructable gemaakt.
http://www.instructables.com/id/LEGO-3d-Printer/
15 euro op steam.Lanithro schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:47:
is dat Lego Worlds Gratis?
http://store.steampowered.com/app/332310/
Is nog in test fase, maar je kunt alvast kopen.
[ Voor 23% gewijzigd door Arunia op 03-06-2015 14:50 ]
Check hier het topic (en vooral ook de discussie waarin wat tips/tweaks voorbij komen): http://www.eurobricks.com...php?showtopic=109972&st=0
p.s. die zelfde ontwikkelaar heeft ook een tool (Blueprint) gemaakt voor het maken van bouwinstructies adhv een LDD file: http://www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=108346
[ Voor 17% gewijzigd door keverjeroen op 03-06-2015 16:32 ]
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
https://www.flickr.com/photos/tormentalous/17804152054
https://www.flickr.com/photos/tormentalous/18422612542
PhD i.o.
Het ziet er inderdaad mooi uit, alleen de prijs doet me even twijfelen.Maximus schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:45:
De Big Bang Theory set is ook aangekondigd: *knip*
Volgens deze link moet de set 60 euro kosten: brickset artikel.
Dat wordt kop of munt, als ik al überhaupt een kans krijg om er eentje aan te schaffen
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
twijfel ook wel set is per steen wel aardig aan de prijs totaal 479 pieces.Kapoen schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:27:
[...]
Het ziet er inderdaad mooi uit, alleen de prijs doet me even twijfelen.
Volgens deze link moet de set 60 euro kosten: brickset artikel.
Dat wordt kop of munt, als ik al überhaupt een kans krijg om er eentje aan te schaffen
Technic sets zijn pas in augustus aan de beurt.zezke schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:00:
Met al dat nieuws rond LEGO de afgelopen weken vraag ik me af wanneer het eindelijk de buurt is aan de nieuwe Technic sets?
Ik maak niet vaak mee dat Bricklink iets fout heeft staan in zijn inventory. Weet je zeker dat jij niet het verkeerde onderdeel bekijkt op BL?DYX schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:56:
De afgelopen 2 maanden volgens mij af en aan bezig geweest met het sorteren van mijn oude lego en het scheiden ervan van mijn broers oude lego met hulp van bricklink, maar het viel me op dat er erg veel fouten in de inventory lists zitten. Bij veel kloppen de aantallen per onderdeel niet of andere klopt het onderdeel zelf niet (kolom van 6 hoog ipv 5 zoals BL zegt). Iemand ervaring met andere sites en hoe correct deze zijn?
Ben een groot fan van zowel TBBT als Lego, toch vind ik dit een vrij matige set. Als je er dan al een voordeur op wilt monteren, waarom zit die dan niet links, zoals in de serie?
Nederlands is makkelijker als je denkt
Omdat dat niet de voordeur is? Hier een foto van de set van TBBTSeatRider schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:46:
[...]
Ben een groot fan van zowel TBBT als Lego, toch vind ik dit een vrij matige set. Als je er dan al een voordeur op wilt monteren, waarom zit die dan niet links, zoals in de serie?
Dus voor zover ik kan zien klopt het nog best redelijk
target assimilated
Het helpt niet mee dat de huiskamer in een hoek van 45 graden zit, maar volgens mij zit de voordeur (naar de hal, en naar Penny's appartement) toch echt links van de driezits-bank.GravGunner schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:52:
[...]
Omdat dat niet de voordeur is? Hier een foto van de set van TBBT
Dus voor zover ik kan zien klopt het nog best redelijk
Edit: wacht, wat ik op die set aanzag voor een voordeur, is in feite gewoon een doorgang van de plek waar het buro staat, naar de gang. Dan valt het idd nog wel mee
Zie http://twistedsifter.file...-nikneuk.jpg?w=1200&h=999.
[ Voor 33% gewijzigd door SeatRider op 05-06-2015 11:39 ]
Ik heb een enkele meerdere keren gechecked en/of de handleiding erbij gepakt, maar uiteindelijk gewoon maar de onderdelen die me juist leken icm de handleiding. Ik moet ze gewoon eens in elkaar zetten, dan zou ik het vanzelf moeten merken.almightyarjen schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:23:
[...]
Ik maak niet vaak mee dat Bricklink iets fout heeft staan in zijn inventory. Weet je zeker dat jij niet het verkeerde onderdeel bekijkt op BL?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Holy crap... iemand nog een Millennium Falcon liggen in ongeopende doos?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
"Het bouwen vind ik leuk, maar ik ben meestal met 10 minuten klaar en daarna mee spelen doe ik niet omdat ik alleen het bouwen leuk vind."
Nu wil ik kijken voor een set waar hij echt wel dagen mee bezig is. Ikweet dat ik dan op een grote set uitkomt en daar veel geld voor moet neerleggen (geen 5000 euro zoals de set hierboven
Waar moet ik naar kijken? Ik kom toch steeds uit op Star Wars en daar heeft hij niet veel mee.
Zit dus nu te denken om losse stukken te kopen en dat hij daar zelf iets van moet bouwen, maar het bouwen uit een boekje vind hij toch wel het leukst.

Hmm, misschien is een 'fire starter set' wel wat gevaarlijk voor een kind
[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 06-06-2015 11:27 ]
En als het inderdaad bouwen is en je bent toch bereid iets neer te leggen aan geld dan zijn de modular buildings een uitkomst.
Wil je minder uitgeven dan iets uit de creator range. Die hebben van die sets waar je drie verschillende dingen mee kan bouwen.
Voorzijde:

Achterzijde:

De bouw was weer typisch in de LA stijl. Niet erg ingewikkeld, wel weer leuk qua toegepaste technieken. Met name hoe de schuine zijkant tot stand is tegelijkertijd zo simpel maar ook erg effectief. Wel een puntje van kritiek: het hele model is zo'n beetje in SNOT uitgevoerd, hebben ze zich er enigszins gemakkelijk van afgemaakt met het dak. Als je namelijk naar de achterzijde kijkt, zie je dat ze daar een kans hebben laten liggen.
Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0
Geheel offtopic, maar kon het niet laten:Fiber schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 10:17:
Star Wars is best duur per blokje en als je er dan toch weinig mee hebt zou ik het niet doen. Ik zou eerder aan een leuk Technics setje denken...
Zoiets?

*Vervolgens raden 3 man of zo aan om losse blokjes te kopen...Squ1zZy schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 10:14:
Zit dus nu te denken om losse stukken te kopen en dat hij daar zelf iets van moet bouwen, maar het bouwen uit een boekje vind hij toch wel het leukst.
Ik weet niet van welk thema hij houdt, maar ik denk dat die wel even zoet is met de modulars, vooral omdat je zegt dat die er niet mee wil spelen en vooral bouwen, lenen deze sets zich wel voor (imo).
Anders een Technic set van 1000 stukjes of meer staat ook wel garant voor wat uren bouwplezier. Genoeg kinderen waaronder ikzelf die allang voor de advies leeftijd van Lego flagships e.d. bouwden, dus dat kan die vast wel en anders doe je een testje met een leuk Technic setje als de 42037, die je op brickwatch.net nog wel eens kan vinden voor 35-40 euro ipv de adviesprijs van 50 euro. Veelzijdig setje voor een leuk prijsje: onafhankelijk vering, zuigertjes, diffje, sturen en ziet er leuk uit.
Bij die creative buckets zitten ideeën boekjesAppieNL schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 14:53:
[...]
*Vervolgens raden 3 man of zo aan om losse blokjes te kopen...
Oh, staat zelfs op de doos zie ikKapoen schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 14:54:
[...]
Bij die creative buckets zitten ideeën boekjes

Een aantal creator 3 in 1 setjes. Kan hij in ieder geval 3 verschillende creaties bouwen uit 1 doosje.Squ1zZy schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 10:14:
Mijn neefje van 7 is gek op lego. Ik wil een set voor hem kopen en vroeg aan hem welke set hij leuk zou vinden. Nu kwam hij met een goed punt:
"Het bouwen vind ik leuk, maar ik ben meestal met 10 minuten klaar en daarna mee spelen doe ik niet omdat ik alleen het bouwen leuk vind."
Nu wil ik kijken voor een set waar hij echt wel dagen mee bezig is. Ikweet dat ik dan op een grote set uitkomt en daar veel geld voor moet neerleggen (geen 5000 euro zoals de set hierboven).
Waar moet ik naar kijken? Ik kom toch steeds uit op Star Wars en daar heeft hij niet veel mee.
Ook technics heeft dit. Houdt hij van op afstand bedienbare speelgoed? Dan kan je een mooie technic doosje halen die power functions heeft (en ook op afstand bedienbaar is). Meestal kan je ook 2 modellen ermee bouwen.
[ Voor 10% gewijzigd door Suli op 06-06-2015 19:04 ]
Misschien een idee om een boek met bouwtekeningen te kopen, en eventueel nog een doos met een boel blokjes? Ik denk dan bijvoorbeeld zoiets: https://m.bol.com/nl/p/he...ie_mobiel_product_productSqu1zZy schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 10:14:
Mijn neefje van 7 is gek op lego. Ik wil een set voor hem kopen en vroeg aan hem welke set hij leuk zou vinden. Nu kwam hij met een goed punt:
Nu wil ik kijken voor een set waar hij echt wel dagen mee bezig is. Ikweet dat ik dan op een grote set uitkomt en daar veel geld voor moet neerleggen (geen 5000 euro zoals de set hierboven).
Ik heb het boek "Het lego ideeën boek" en Lego Classic besteld. Technics vind ik persoonlijk erg gaaf, maar hij speelt er niet mee ben ik bang. Hij vind alleen het bouwen leuk.
Het is vooral een interessante manier om te oefenen op het nabouwen van slechts enkele foto's per build ipv een volledig uitgewerkt stappenplan.
Er is ook al een nieuwe versie in de voorbereiding: brickset artikel.
Linkje: http://www.rovio.com/en/n...y-birds-will-take-flight/Rovio, makers of Angry Birds ... today announced a partnership with The LEGO Group to develop a line of construction toys. LEGO® Angry Birds will be available in spring 2016 to coincide with the release of The Angry Birds Movie ...
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
brickset artikel

Blijkbaar bevat deze set een nieuwe versie van de pneumatische onderdelen.

Als je op het brickset artikel clicked dan staat er ook een plaatje van de doos. En op de doos staan de 4 cylinders ( 3 cylinders + 1 pomp ). De 2 grote cylinders zijn elk 11 studs lang waarvan er 1 een diameter van 1 stud heeft, de andere is 2x zo dik.almightyarjen schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:42:
^^ ziet er mooi uit! Nieuwe pneumatische cilinder is iig de lange dunne op het onderste deel van de boom. Die cilinder is misschien wel 2x langer dan de huidige. Op de grote cilinders is het bevestigingspunt onderaan anders. Ook die cilinders lijken wat langer dan de huidige. Ik ben niet heel erg van de technic maar dit is zeker wel een erg mooi model!
Wel zien of deze wel gebouwd gaat worden, de laatste 4 flagships liggen nog in doos te wachten ...
De adviesprijs voor Nederland lijkt op 200 euro te staan voor deze set (en zijn al sites die hem voor 185 euro hebben staan zoals speelgoednl.nl. Vind ik nog best een nette prijs voor zo veel pneumatiek, PF L motor, grote LA en 2800 onderdelen (ok, waarvan wel 1000 pinnetjes/asjes
Maar ja, met een adviesprijs van 200 euro mik ik op een prijsje van 150 euro of minder. Dat is een ander gedeelte van deze hobby dat ik erg leuk vind: Lego koopjes jagen
[ Voor 36% gewijzigd door AppieNL op 10-06-2015 14:35 ]
Maare Appie, ga je nu nog steeds meerdere sets van dezelfde soort kopen voor de onderdelen? Nadat ik een basis had opgebouwd werd ik het al snel helemaal zat: weer een paar cilinderblokken, weer LA's, nog meer pinnetjes, etc. Ik pak nu mijn LA's en de pinnetjes al niet meer uit, die blijven dan lekker in het gesealde zakje voor een evt. latere verkoop. Dan liever via Bricklink en Lego P&B die dingen kopen waar ik WEL wat aan heb: panelen, nieuwe schakelparts, zeldzame connectors, etc.
Bij de Arocs twijfel ik nog: ik ben weliswaar zeker dat ik 98-99% van de onderdelen heb, maar die grijze panelen, de nieuwe extenderelementen en alle Pneumatic maken het misschien toch wel zinvol. En hij's gewoon lekker
Ik heb ook aardig wat gesealde LA's, maar ik heb nog niks er voor bedacht om er mee te maken.
[ Voor 12% gewijzigd door AppieNL op 10-06-2015 20:21 ]
Zal vanavond wat foto's posten van mijn eigen taart van afgelopen jaarWii4all schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:37:
voor als iemand gaat trouwens die van lego houdt
[afbeelding]

Want a cookie?!
En deze vind ik ook wel leuk
Mijn vriendin en ik trouwen volgend jaar, de Wedding Ceremony die ik gegeven heb bij het aanzoek komt op de tart. Leuk dit zo te zien!Wii4all schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:37:
voor als iemand gaat trouwens die van lego houdt
[afbeelding]
PhD i.o.
Dat is idd echt mooi gemaakt! Ik doe wel eens kleine stukjes stop motion maar het is echt pokke werkKapoen schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:30:
Zelf ben ik wat aan 't knoeien met Lego stop motion, maar wat ze in onderstaand filmpje doen zal ik nooit kunnen benaderen vrees ik. De muziek is niet echt mijn smaak, maar de techniek er achter kan ik alleen maar bewonderen![]()
[video]
En deze vind ik ook wel leuk
[video]
[ Voor 22% gewijzigd door Suli op 11-06-2015 21:49 ]
Was heerlijk, serieus een van de lekkerste taarten die ik ooit op heb.
Kwam bij Sweet Things in Zeist vandaan (schaamteloze reclame omdat ze echt topwerk geleverd hebben).
Dank uSulaine schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 21:48:
Mooi hoor Renquin.
Want a cookie?!
Die lijkt mij ook wel leuk. Ik heb de eerste pneumatic-set nogKapoen schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:51:
De eerste afbeeldingen van de nieuwe Technic Mercedes-Benz kraan/vrachtwagen zijn aangekomen:
brickset artikel
[afbeelding]
Blijkbaar bevat deze set een nieuwe versie van de pneumatische onderdelen.
Een paar dagen terug de VW Camper gebouwd. Leuke build met veel leuke details
The ramblings of an idiot
Mogelijk krijgen we deze zomer ook nog de opvolger van de VW Camper en Mini Cooper te zien, naar verluidt de Ferrari F40.McBoom schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 23:46:
[...]
Een paar dagen terug de VW Camper gebouwd. Leuke build met veel leuke detailsIk twijfelde een beetje over de voorkant, maar ik moet zeggen dat het in het echt minder erg lijkt dan op de foto's.
En lagen de minifigs niet teveel op de maag?Renquin schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:18:
[...]
Was heerlijk, serieus een van de lekkerste taarten die ik ooit op heb.
Kwam bij Sweet Things in Zeist vandaan (schaamteloze reclame omdat ze echt topwerk geleverd hebben).
Hehe, nogal ja. Schuurde behoorlijk, vooral bij het "passeren"Kapoen schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:36:
En lagen de minifigs niet teveel op de maag?</flauw modus>
Want a cookie?!
Ziet er goed uit. Maar ik vraag me af hoe ze het met instant payment gaan oplossen: je krijgt een invoice van de seller, met daarin ook de shipping costs. Dit zou betekenen dat het systeem van Bricklink zelf al het gewicht bepaalt (al mogelijk volgens mij) en of de parts in een enveloppe of een doos moeten. Daarnaast moeten alle sellers dus diverse prijsopgaven hebben in hun systeem, inclusief shipping costs naar alle landen e.d. Lijkt me lastig te realiseren.keverjeroen schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:42:
Voor de Bricklinkers onder ons: De preview van de facelift van Bricklink: http://alpha.bricklink.com/pages/newsview.page?msgid=921526
De "instant" payment feature komt nadat de verkoper de koper de invoice stuurt. D totaal prijs ( inclusief shipping, handeling etc... is dan al bepaald door de verkoper ).almightyarjen schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:58:
[...]
Ziet er goed uit. Maar ik vraag me af hoe ze het met instant payment gaan oplossen: je krijgt een invoice van de seller, met daarin ook de shipping costs. Dit zou betekenen dat het systeem van Bricklink zelf al het gewicht bepaalt (al mogelijk volgens mij) en of de parts in een enveloppe of een doos moeten. Daarnaast moeten alle sellers dus diverse prijsopgaven hebben in hun systeem, inclusief shipping costs naar alle landen e.d. Lijkt me lastig te realiseren.
Het enige voordeel voor de koper is dat hij/zij niet zelf het geld via zijn bankrekening moet overmaken, of bij paypal moet inloggen en de correcte gegevens van de verkoper moet invullen.
Weet ik, ik ben vol ongeduld aan het wachten op de eerste foto's van de F40 (imho de mooiste Ferrari ooit). Hopelijk word het niet een studless Technic-set. Dat is het enige jammere aan de Mercedes Arocs (en eigenlijk alle Technic-sets). Als ze de cabine uit gewone Lego hadden opgebouwd had er zoveel meer detail in kunnen zitten.Kapoen schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:36:
[...]
Mogelijk krijgen we deze zomer ook nog de opvolger van de VW Camper en Mini Cooper te zien, naar verluidt de Ferrari F40.
Inderdaad ja. Dus aan de verkoper-kant verandert er niet veel in dat opzicht. Overigens 'helpt' Bricklink de verkoper tegenwoordig met het invullen van de verzendkosten. Bij mij gaat dat in de meeste gevallen goed.chrisO schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:14:
[...]
De "instant" payment feature komt nadat de verkoper de koper de invoice stuurt. D totaal prijs ( inclusief shipping, handeling etc... is dan al bepaald door de verkoper ).
Het enige voordeel voor de koper is dat hij/zij niet zelf het geld via zijn bankrekening moet overmaken, of bij paypal moet inloggen en de correcte gegevens van de verkoper moet invullen.
't is subjectief natuurlijk, maar ik vind de oldtimer sportbakken nog altijd mooier dan menig 'modern' ontwerp.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
BesmetSnowDude schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:28:
Ik heb gisteren de 42009 van mijn broertje gehad om op te bouwen, wat is dat geweldig om weer eens te doen. De laatste keer dat ik met lego heb gespeeld is denk ik een jaar of 15 geleden.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
2 weken geleden lag er nog een 9398 doos met aardig wat shelfwear in de Intertoys van Utrecht voor 170 euro, geen idee of die er nog ligt, maar als dat in de beurt is, wellicht het overwegen waard. Niet echt een aanbieding, maar ja, oude set.
Ik denk dat hij de crawler crane bedoelt (42042)AppieNL schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:31:
Crawler zou ik dan snel beslissen als ik jou was (als je hem nieuw wilt). Model uit 2012, normaal blijft een set 2-3 jaar in de verkoop bij Technic. Dus de laatste dozen worden nu zo'n beetje verkocht (ook te merken aan hoe weinig winkels hem nog hebben staan op brickwatch.net).
2 weken geleden lag er nog een 9398 doos met aardig wat shelfwear in de Intertoys van Utrecht voor 170 euro, geen idee of die er nog ligt, maar als dat in de beurt is, wellicht het overwegen waard. Niet echt een aanbieding, maar ja, oude set.
En de Volvo Wheel Loader past ook mooi bij je 42009SnowDude schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:43:
Ja, die crawler en de Arcos zien er wel interessant uit

Ssst, die 42009 wordt gedoogd thuis omdat die na het bouwen weer terug moet naar mijn broertje.Kapoen schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:35:
[...]
En de Volvo Wheel Loader past ook mooi bij je 42009![]()
[afbeelding]
Ja die bedoelde ik. Die Le Mans auto is ook mooi (42039) maar ik ben ook benieuwd naar die nieuw F40, maar die zal wel wat kleiner zijn.chrisO schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:33:
[...]
Ik denk dat hij de crawler crane bedoelt (42042)
Toch maar eens bij mijn ouders op zolder zoeken naar de 8860 en de 8880 super cars.
Ondanks dat Technic niet echt mijn ding is blijft die mooiKapoen schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:35:
[...]
En de Volvo Wheel Loader past ook mooi bij je 42009![]()
[afbeelding]

(also @kapoen; I'm stuck in the middle with you, And I'm wondering what it is I should do

target assimilated
GravGunner schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:53:
[...]
offtopic:
(also @kapoen; I'm stuck in the middle with you, And I'm wondering what it is I should do)
Dankzij Tarantino is dat citaat blijven hangen in mijn signature
En ja ik ben ook geen echte Technic liefhebber, maar moest ik de plaats hebben op mijn appartementje zou de Volvo set er al lang gekomen zijn
Helaas, modulars + de 42009 MkII en de VW Camper nemen al zodanig veel plaats in, dat ik keuzes moet maken

En dan moet ik de 42025 cargo plane nog in elkaar steken, maar die neemt 2x zoveel plaats in als de MKII door z'n spanwijdte.
Als je het goed doet (zeer goedkoop aanschaffen, stickers niet plakken, doos en handleiding netjes houden, geen enkel onderdweltje kwijtraken), maak je er niet eens verlies op, of zelfs een beetje winst als je hem langer laat liggen.
[ Voor 58% gewijzigd door MaanBanaan op 12-06-2015 16:09 ]
Voor de modellen die ik hier heb staan zit winst maken er niet meteen in vrees ik. De modulars heb ik allemaal de gewone prijs betaald. De 42025 zou eventueel wel lukken, die heb ik heel goedkoop gekregen en is nog altijd 'misb'.JRTB schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:07:
Kopen > bouwen > weekje kwijlen en spelen > afbreken > alles in de doos > verkopen.
Als je het goed doet (zeer goedkoop aanschaffen, stickers niet plakken, doos en handleiding netjes houden, geen enkel onderdweltje kwijtraken), maak je er niet eens verlies op, of zelfs een beetje winst als je hem langer laat liggen.
Anyhoo, er zijn afbeeldingen van een andere display set verschenen:

*edit* afbeelding van verpakking is reeds gaan vliegen
bron: brickset artikel
Helaas is ook deze ideas set stevig aan de prijs, ongeveer een 60 euro

[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 13-06-2015 09:31 . Reden: tweede afbeelding verdwenen ]
Inderdaad stevig aan de prijs. Toch denk ik dat ie hier wel komt!Kapoen schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 19:10:
[...]
Voor de modellen die ik hier heb staan zit winst maken er niet meteen in vrees ik. De modulars heb ik allemaal de gewone prijs betaald. De 42025 zou eventueel wel lukken, die heb ik heel goedkoop gekregen en is nog altijd 'misb'.
[afbeelding]
[afbeelding]
En de verpakking:

[857] Motorbike with Sidecar
[8854]Power Crane
[8044] Universal Pneumatic Set
Alledrie in een nog nette originele doos, met manual, wel gebruikt.
Benieuwd of jullie me wat wijzer kunnen maken?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
De trein is al leverbaar, zelfs al op Amazon voor €159,90. (pin me niet op de prijs vast, die veranderd vrijwel dagelijks bij amazon)almightyarjen schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 09:20:
Die Wall-E is echt super idd!Maar wat FiXeL zegt: nieuwe trein komt er ook aan. Keuzes...
Maar ik wacht nog even op een betere prijs. Ik zie net dat de detective office ook al voor een leuke prijs te koop staat bij A-tembo. Helaas nog even wachten, maar het meeste waar ik mn zinnen op heb gezet is redelijk nieuw, dus dat blijft nog wel even leverbaar.
Geweldig die komt er wel! Heel leuk gedaanKapoen schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 19:10:
[...]
Voor de modellen die ik hier heb staan zit winst maken er niet meteen in vrees ik. De modulars heb ik allemaal de gewone prijs betaald. De 42025 zou eventueel wel lukken, die heb ik heel goedkoop gekregen en is nog altijd 'misb'.
[afbeelding]
*edit* afbeelding van verpakking is reeds gaan vliegen
PhD i.o.
TBBT set op 1 augustus, Wall-E op 1 december en de DO voor Kerstmis. Mooi verdeeld toch?CAP-Team schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 12:51:
Hmm die Wall-E is erg leuk en ik wil de TBBT set ook hebben.. En de Detective Office..
Waar een wil is, is een stopcontact....
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic
Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked.