Het Grote Lego Topic - Deel 4 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 100 Laatste
Acties:
  • 860.536 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:57

almightyarjen

When does the hurting stop?

Kapoen schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:55:
[...]

Deze trein is naar verluidt wel exclusief voor S@H en een paar partners, dus het zal nog wel even duren eer de prijs effectief zakt.
pcies ;)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:30
Kapoen schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:55:
[...]

Deze trein is naar verluidt wel exclusief voor S@H en een paar partners, dus het zal nog wel even duren eer de prijs effectief zakt.
even zoeken en ik heb al 1 webshop waar die voor 159 Euro staat, dat is dus al 10 Euro minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
almightyarjen schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:44:
Ik denk dat ik vanavond dan maar eens een piemel ga bouwen in Lego worlds :P

De nieuwe trein is in de Lego shop beschikbaar. Staat nu nog wel op uitverkocht, maar komt één dezer dagen vrij:
http://search-en.lego.com/?q=60098&cc=NL#

Ik zal helaas ff moeten wachten: mijn maandelijkse budget is er doorheen (eerlijk gezegd had ik die trein ook een maandje later verwacht) :)
Mooie trein inderdaad, roept wat herinneren op aan de rode diesel loc die ik nog van vroeger heb, de 7755.
Maar ik heb nog de Super Pack 4in1 (66493) staan voor m'n zoontje. Verjaardag over drie weken. :) Die was ongeveer dezelfde prijs maar veel meer lego in de doos. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Hoe is de compatibiliteit van de treinen tov het 9v systeem? Ik heb een 9v trein, en zou er wel eens een nieuwe bij willen halen. Op het oog zou ik de rails gewoon kunnen koppellen? behalve dat ik dan wel een andere motor zou moeten halen voor de oude trein, gaat dat dan allemaal samen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Jurgen schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:17:
Hoe is de compatibiliteit van de treinen tov het 9v systeem? Ik heb een 9v trein, en zou er wel eens een nieuwe bij willen halen. Op het oog zou ik de rails gewoon kunnen koppellen? behalve dat ik dan wel een andere motor zou moeten halen voor de oude trein, gaat dat dan allemaal samen?
Ja, pas allemaal op elkaar. Oude 9V motoren kan je krijgen op Bricklink of Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

kauwgomballen schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:54:
Iemand deze nieuwe Ideas al gezien, Lego Top Gear UK

[afbeelding]

Als deze ooit gemaakt gaat worden, instant buy! :)
wel grappig, op de TV staat ook een dacia zo te zien :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gosse adema
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:50
Hoewel niet 100% LEGO toch iets wat meer in dit topic past dan in het 3d printing topic.
Mede omdat het Lego bouwen uiteindelijk meer tijd heeft gekost dan de electronica

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/2FsE7V9yadZX2ntDo5jp7jWE/full.jpg

Voor details over dit bouwsel heb ik een instructable gemaakt.

http://www.instructables.com/id/LEGO-3d-Printer/

DIY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

*kwijl* Nice, leuk idee! Volgende stap is de stepper motoren vervangen door NXT motoren :P die zijn waarschijnlijk niet nauwkeurig genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
is dat Lego Worlds Gratis?

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:17
15 euro op steam.
http://store.steampowered.com/app/332310/

Is nog in test fase, maar je kunt alvast kopen.

[ Voor 23% gewijzigd door Arunia op 03-06-2015 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:43
Voor wie regelmatig met LDD bezig is, er is een nieuwe tool (BlueRenderer) om snel(!) mooie renders te maken van een LDD file. Het werkt simpeler dan Ldd2Povray en vooral veel sneller. De kwaliteit is misschien iets minder, maar met wat tweaks komt het al aardig in de buurt.

Check hier het topic (en vooral ook de discussie waarin wat tips/tweaks voorbij komen): http://www.eurobricks.com...php?showtopic=109972&st=0

p.s. die zelfde ontwikkelaar heeft ook een tool (Blueprint) gemaakt voor het maken van bouwinstructies adhv een LDD file: http://www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=108346

[ Voor 17% gewijzigd door keverjeroen op 03-06-2015 16:32 ]

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
Maximus schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:45:
De Big Bang Theory set is ook aangekondigd: *knip*
Het ziet er inderdaad mooi uit, alleen de prijs doet me even twijfelen.
Volgens deze link moet de set 60 euro kosten: brickset artikel.
Dat wordt kop of munt, als ik al überhaupt een kans krijg om er eentje aan te schaffen ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Oh die BBT set komt er wel :)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
Kapoen schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:27:
[...]

Het ziet er inderdaad mooi uit, alleen de prijs doet me even twijfelen.
Volgens deze link moet de set 60 euro kosten: brickset artikel.
Dat wordt kop of munt, als ik al überhaupt een kans krijg om er eentje aan te schaffen ;)
twijfel ook wel set is per steen wel aardig aan de prijs totaal 479 pieces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 19:16
Met al dat nieuws rond LEGO de afgelopen weken vraag ik me af wanneer het eindelijk de buurt is aan de nieuwe Technic sets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
zezke schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:00:
Met al dat nieuws rond LEGO de afgelopen weken vraag ik me af wanneer het eindelijk de buurt is aan de nieuwe Technic sets?
Technic sets zijn pas in augustus aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DYX
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 15:54

DYX

De afgelopen 2 maanden volgens mij af en aan bezig geweest met het sorteren van mijn oude lego en het scheiden ervan van mijn broers oude lego met hulp van bricklink, maar het viel me op dat er erg veel fouten in de inventory lists zitten. Bij veel kloppen de aantallen per onderdeel niet of andere klopt het onderdeel zelf niet (kolom van 6 hoog ipv 5 zoals BL zegt). Iemand ervaring met andere sites en hoe correct deze zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

DYX schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:56:
De afgelopen 2 maanden volgens mij af en aan bezig geweest met het sorteren van mijn oude lego en het scheiden ervan van mijn broers oude lego met hulp van bricklink, maar het viel me op dat er erg veel fouten in de inventory lists zitten. Bij veel kloppen de aantallen per onderdeel niet of andere klopt het onderdeel zelf niet (kolom van 6 hoog ipv 5 zoals BL zegt). Iemand ervaring met andere sites en hoe correct deze zijn?
Ik maak niet vaak mee dat Bricklink iets fout heeft staan in zijn inventory. Weet je zeker dat jij niet het verkeerde onderdeel bekijkt op BL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:43

SeatRider

Hips don't lie

Ben een groot fan van zowel TBBT als Lego, toch vind ik dit een vrij matige set. Als je er dan al een voordeur op wilt monteren, waarom zit die dan niet links, zoals in de serie?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

SeatRider schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:46:
[...]

Ben een groot fan van zowel TBBT als Lego, toch vind ik dit een vrij matige set. Als je er dan al een voordeur op wilt monteren, waarom zit die dan niet links, zoals in de serie?
Omdat dat niet de voordeur is? Hier een foto van de set van TBBT

Dus voor zover ik kan zien klopt het nog best redelijk :)

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

GravGunner schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:52:
[...]

Omdat dat niet de voordeur is? Hier een foto van de set van TBBT

Dus voor zover ik kan zien klopt het nog best redelijk :)
Het helpt niet mee dat de huiskamer in een hoek van 45 graden zit, maar volgens mij zit de voordeur (naar de hal, en naar Penny's appartement) toch echt links van de driezits-bank.

Edit: wacht, wat ik op die set aanzag voor een voordeur, is in feite gewoon een doorgang van de plek waar het buro staat, naar de gang. Dan valt het idd nog wel mee :)

Zie http://twistedsifter.file...-nikneuk.jpg?w=1200&h=999.

[ Voor 33% gewijzigd door SeatRider op 05-06-2015 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Er zit geen voordeur in de set. De deur die je ziet, achter de bank, is van een kast ofzo. De muur waarin de voordeur zou zitten zit niet in de set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DYX
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 15:54

DYX

almightyarjen schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:23:
[...]

Ik maak niet vaak mee dat Bricklink iets fout heeft staan in zijn inventory. Weet je zeker dat jij niet het verkeerde onderdeel bekijkt op BL?
Ik heb een enkele meerdere keren gechecked en/of de handleiding erbij gepakt, maar uiteindelijk gewoon maar de onderdelen die me juist leken icm de handleiding. Ik moet ze gewoon eens in elkaar zetten, dan zou ik het vanzelf moeten merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:04

Fiber

Beaches are for storming.

Gewoon jouw sets opbouwen en de rest aan je broertjes geven...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 19:54
http://www.nu.nl/cultuur-...ego-set-ooit-geveild.html

Holy crap... iemand nog een Millennium Falcon liggen in ongeopende doos? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Helaas niet, ik heb ook nog meegeboden maar ben afgehaakt. Was sowieso geen first edition. Heb nog een mint cafe corner liggen, hopelijk gaat die ook die kant op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:55

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Blij dat ik echt niks met StarWars heb. Ik weet van mezelf dat als ik dat echt zou willen wel bereid ben om impulsief een dergelijk bedrag op tafel te leggen :X

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Zou die doos nu wel open gaan om die Millennium Falcon op te bouwen en ergens netjes te showen...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Ik verwacht het niet, dan kan je ze beter geopend kopen voor 2200 met nette doos en handleiding erbij. Staat nu eentje op MP, wel met certificaat en die heb je denk ik wel voor 2500 en is in nette staat voor zover ik kan beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Mijn neefje van 7 is gek op lego. Ik wil een set voor hem kopen en vroeg aan hem welke set hij leuk zou vinden. Nu kwam hij met een goed punt:

"Het bouwen vind ik leuk, maar ik ben meestal met 10 minuten klaar en daarna mee spelen doe ik niet omdat ik alleen het bouwen leuk vind."

Nu wil ik kijken voor een set waar hij echt wel dagen mee bezig is. Ikweet dat ik dan op een grote set uitkomt en daar veel geld voor moet neerleggen (geen 5000 euro zoals de set hierboven :P).

Waar moet ik naar kijken? Ik kom toch steeds uit op Star Wars en daar heeft hij niet veel mee.

Zit dus nu te denken om losse stukken te kopen en dat hij daar zelf iets van moet bouwen, maar het bouwen uit een boekje vind hij toch wel het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Star Wars is best duur per blokje en als je er dan toch weinig mee hebt zou ik het niet doen. Ik zou eerder aan een leuk Technics setje denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Een leuke modular dan? De petshop is ook nog wel een uitdaging en is ook nog wel speelbaar als hij dat toch wil gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
@Squ1zZy: misschien zijn die Creative buckets wel een oplossing? Dan heb je een hoop blokjes waarmee hij eindeloos verhaaltjes kan verzinnen. Eventueel kan je er nog een startersset van de City serie er bij kopen voor wat thema minifigs: (de)construction, fire, police, space, diving, swamp.
Afbeeldingslocatie: http://images.brickset.com/sets/AdditionalImages/10698-1/10698_alt1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.brickset.com/sets/AdditionalImages/10695-1/10695_alt1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.brickset.com/sets/AdditionalImages/60077-1/60077_alt1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.brickset.com/sets/AdditionalImages/60088-1/60088_alt1.jpg
Hmm, misschien is een 'fire starter set' wel wat gevaarlijk voor een kind ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 06-06-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Inderdaad gewoon een grote doos blokjes.

En als het inderdaad bouwen is en je bent toch bereid iets neer te leggen aan geld dan zijn de modular buildings een uitkomst.
Wil je minder uitgeven dan iets uit de creator range. Die hebben van die sets waar je drie verschillende dingen mee kan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:10
Afgelopen week heb ik mijn LA collectie weer compleet gemaakt. Recentelijk is de Flatiron Building uitgekomen.

Voorzijde:
Lego 21023 - front

Achterzijde:
Lego 21023 - back

De bouw was weer typisch in de LA stijl. Niet erg ingewikkeld, wel weer leuk qua toegepaste technieken. Met name hoe de schuine zijkant tot stand is tegelijkertijd zo simpel maar ook erg effectief. Wel een puntje van kritiek: het hele model is zo'n beetje in SNOT uitgevoerd, hebben ze zich er enigszins gemakkelijk van afgemaakt met het dak. Als je namelijk naar de achterzijde kijkt, zie je dat ze daar een kans hebben laten liggen.

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Britske
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 18:13
Als iemand voornamelijk van het bouwen houdt, dan is het misschien niet verkeerd om gewoon een partij lego op marktplaats te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Fiber schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 10:17:
Star Wars is best duur per blokje en als je er dan toch weinig mee hebt zou ik het niet doen. Ik zou eerder aan een leuk Technics setje denken...
Geheel offtopic, maar kon het niet laten:

Zoiets?

Afbeeldingslocatie: http://comecome-golfing.com/netshop/img%20compo/TECHNICS%20System%20Component%20set%20X845.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:23
Squ1zZy schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 10:14:
Zit dus nu te denken om losse stukken te kopen en dat hij daar zelf iets van moet bouwen, maar het bouwen uit een boekje vind hij toch wel het leukst.
*Vervolgens raden 3 man of zo aan om losse blokjes te kopen...

Ik weet niet van welk thema hij houdt, maar ik denk dat die wel even zoet is met de modulars, vooral omdat je zegt dat die er niet mee wil spelen en vooral bouwen, lenen deze sets zich wel voor (imo).

Anders een Technic set van 1000 stukjes of meer staat ook wel garant voor wat uren bouwplezier. Genoeg kinderen waaronder ikzelf die allang voor de advies leeftijd van Lego flagships e.d. bouwden, dus dat kan die vast wel en anders doe je een testje met een leuk Technic setje als de 42037, die je op brickwatch.net nog wel eens kan vinden voor 35-40 euro ipv de adviesprijs van 50 euro. Veelzijdig setje voor een leuk prijsje: onafhankelijk vering, zuigertjes, diffje, sturen en ziet er leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
AppieNL schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 14:53:
[...]

*Vervolgens raden 3 man of zo aan om losse blokjes te kopen...
Bij die creative buckets zitten ideeën boekjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Damn, behulpzaam topic :)
Bedankt allen!

Straks thuis even inlezen. Ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Kapoen schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 14:54:
[...]

Bij die creative buckets zitten ideeën boekjes :)
Oh, staat zelfs op de doos zie ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Mijn neefje van 7 is gek op lego. Ik wil een set voor hem kopen en vroeg aan hem welke set hij leuk zou vinden. Nu kwam hij met een goed punt:

"Het bouwen vind ik leuk, maar ik ben meestal met 10 minuten klaar en daarna mee spelen doe ik niet omdat ik alleen het bouwen leuk vind."

Nu wil ik kijken voor een set waar hij echt wel dagen mee bezig is. Ikweet dat ik dan op een grote set uitkomt en daar veel geld voor moet neerleggen (geen 5000 euro zoals de set hierboven :P).

Waar moet ik naar kijken? Ik kom toch steeds uit op Star Wars en daar heeft hij niet veel mee.

Een aantal creator 3 in 1 setjes. Kan hij in ieder geval 3 verschillende creaties bouwen uit 1 doosje.
Ook technics heeft dit. Houdt hij van op afstand bedienbare speelgoed? Dan kan je een mooie technic doosje halen die power functions heeft (en ook op afstand bedienbaar is). Meestal kan je ook 2 modellen ermee bouwen.

[ Voor 10% gewijzigd door Suli op 06-06-2015 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 19:54

Misschien een idee om een boek met bouwtekeningen te kopen, en eventueel nog een doos met een boel blokjes? Ik denk dan bijvoorbeeld zoiets: https://m.bol.com/nl/p/he...ie_mobiel_product_product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Bedankt allen voor de reacties. Ik heb weinig zo'n hulpvol topic gelezen als het Lego topic :)

Ik heb het boek "Het lego ideeën boek" en Lego Classic besteld. Technics vind ik persoonlijk erg gaaf, maar hij speelt er niet mee ben ik bang. Hij vind alleen het bouwen leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Dat ideeën boek heb ik onlangs eens vastgehad, en er staan inderdaad heel veel leuke dingen in.
Het is vooral een interessante manier om te oefenen op het nabouwen van slechts enkele foto's per build ipv een volledig uitgewerkt stappenplan.

Er is ook al een nieuwe versie in de voorbereiding: brickset artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
Rovio, makers of Angry Birds ... today announced a partnership with The LEGO Group to develop a line of construction toys. LEGO® Angry Birds will be available in spring 2016 to coincide with the release of The Angry Birds Movie ...
Linkje: http://www.rovio.com/en/n...y-birds-will-take-flight/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Komt daar ook een Lego katapult bij dan? :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Of zo'n nieuw jumper onderdeel dat eigenlijk schade berokkent aan de minifigs als je het gebruikt :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
Wat leuk. Wou al Knex halen om de poppetjes te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
De eerste afbeeldingen van de nieuwe Technic Mercedes-Benz kraan/vrachtwagen zijn aangekomen:
brickset artikel

Afbeeldingslocatie: http://images.brickset.com/sets//images/42043-1.jpg
Blijkbaar bevat deze set een nieuwe versie van de pneumatische onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

^^ ziet er mooi uit! Nieuwe pneumatische cilinder is iig de lange dunne op het onderste deel van de boom. Die cilinder is misschien wel 2x langer dan de huidige. Op de grote cilinders is het bevestigingspunt onderaan anders. Ook die cilinders lijken wat langer dan de huidige. Ik ben niet heel erg van de technic maar dit is zeker wel een erg mooi model! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
almightyarjen schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:42:
^^ ziet er mooi uit! Nieuwe pneumatische cilinder is iig de lange dunne op het onderste deel van de boom. Die cilinder is misschien wel 2x langer dan de huidige. Op de grote cilinders is het bevestigingspunt onderaan anders. Ook die cilinders lijken wat langer dan de huidige. Ik ben niet heel erg van de technic maar dit is zeker wel een erg mooi model! :Y
Als je op het brickset artikel clicked dan staat er ook een plaatje van de doos. En op de doos staan de 4 cylinders ( 3 cylinders + 1 pomp ). De 2 grote cylinders zijn elk 11 studs lang waarvan er 1 een diameter van 1 stud heeft, de andere is 2x zo dik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Supergave set lijkt me dat, als hij een beetje redelijk geprijsd langs komt word dat zeker een aankoop (met de volvo waren er in het begin ook best scherpe prijzen, hoop op zoiets).
Wel zien of deze wel gebouwd gaat worden, de laatste 4 flagships liggen nog in doos te wachten ...

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Prachtig ding. Ik koop er vast wel weer 2 (aangezien ik elk flagship sinds 2012 wel 2x heb, of in het geval van de 9398: 3 :D). 1 om neer te zetten en 1 voor de onderdelen.

De adviesprijs voor Nederland lijkt op 200 euro te staan voor deze set (en zijn al sites die hem voor 185 euro hebben staan zoals speelgoednl.nl. Vind ik nog best een nette prijs voor zo veel pneumatiek, PF L motor, grote LA en 2800 onderdelen (ok, waarvan wel 1000 pinnetjes/asjes :D maar toch).

Maar ja, met een adviesprijs van 200 euro mik ik op een prijsje van 150 euro of minder. Dat is een ander gedeelte van deze hobby dat ik erg leuk vind: Lego koopjes jagen :) Ik ga altijd voor 25% korting (of meer) voordat ik een set koop. Mijn ervaring is wel dat het rond de 30% een beetje ophoudt in Nederland/Europa, dan gaan winkeliers schreeuwen dat ze er zelf niks meer aan verdienen (zoals Bart Smit/Intertoys vorig jaar november met het trein superpack voor 123 euro (20% en 15% gewoon bij elkaar opgeteld :D)

[ Voor 36% gewijzigd door AppieNL op 10-06-2015 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaanBanaan
  • Niet online
Haha ook ik koop uit principe nooit en te nimmer Lego voor de normale prijs :*). De 42009 heb ik voor € 136,- bemachtigt, de 8110 (Unimog) voor € 143,95, etc. De 42029 trouwens voor € 53,99!

Maare Appie, ga je nu nog steeds meerdere sets van dezelfde soort kopen voor de onderdelen? Nadat ik een basis had opgebouwd werd ik het al snel helemaal zat: weer een paar cilinderblokken, weer LA's, nog meer pinnetjes, etc. Ik pak nu mijn LA's en de pinnetjes al niet meer uit, die blijven dan lekker in het gesealde zakje voor een evt. latere verkoop. Dan liever via Bricklink en Lego P&B die dingen kopen waar ik WEL wat aan heb: panelen, nieuwe schakelparts, zeldzame connectors, etc.

Bij de Arocs twijfel ik nog: ik ben weliswaar zeker dat ik 98-99% van de onderdelen heb, maar die grijze panelen, de nieuwe extenderelementen en alle Pneumatic maken het misschien toch wel zinvol. En hij's gewoon lekker :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Hoewel ik minder sets koop als parts pack, denk ik dat de Arocs er toch 2x komt. Vooral voor de pneumatiek, wielen, panels, maar gek genoeg ook voor de pinnetjes. Ik had 2 bakken (20x10x7cm) vol met 2L en 3L pinnetjes waarvan ik dacht dat het nooit op zou gaan, toch is er nu 1 leeg :D en met het oog op wat ik nog wil bouwen, gaat die 2de ook half leeg.

Ik heb ook aardig wat gesealde LA's, maar ik heb nog niks er voor bedacht om er mee te maken.

[ Voor 12% gewijzigd door AppieNL op 10-06-2015 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
voor als iemand gaat trouwens die van lego houdt

Afbeeldingslocatie: http://s01.tcuniverse.com/vkmedia_store/2015/06/KNth9JH2ho1l52wK/sizes/clean/pic_061_clean_790.jpg

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Wii4all schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:37:

[afbeelding]
Zal vanavond wat foto's posten van mijn eigen taart van afgelopen jaar O-)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Zelf ben ik wat aan 't knoeien met Lego stop motion, maar wat ze in onderstaand filmpje doen zal ik nooit kunnen benaderen vrees ik. De muziek is niet echt mijn smaak, maar de techniek er achter kan ik alleen maar bewonderen _/-\o_

En deze vind ik ook wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 06:54

Maximus

There is no substitute

Wii4all schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:37:

[afbeelding]
Mijn vriendin en ik trouwen volgend jaar, de Wedding Ceremony die ik gegeven heb bij het aanzoek komt op de tart. Leuk dit zo te zien!

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Kapoen schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:30:
Zelf ben ik wat aan 't knoeien met Lego stop motion, maar wat ze in onderstaand filmpje doen zal ik nooit kunnen benaderen vrees ik. De muziek is niet echt mijn smaak, maar de techniek er achter kan ik alleen maar bewonderen _/-\o_
[video]
En deze vind ik ook wel leuk :)
[video]
Dat is idd echt mooi gemaakt! Ik doe wel eens kleine stukjes stop motion maar het is echt pokke werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Zoals aangegeven, hierbij wat foto's van mijn eigen bruidstaart :D (klikken voor groot)

Bruiloftstaart foto 1

Bruiloftstaart foto 2

Bruiloftstaart foto 3

Bruiloftstaart foto 4

Bruiloftstaart foto 5

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Ziet er goed en smakelijk uit! Was ie lekker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
Mooi hoor Renquin.

[ Voor 22% gewijzigd door Suli op 11-06-2015 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Teknix1982 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 21:41:
Ziet er goed en smakelijk uit! Was ie lekker? :)
Was heerlijk, serieus een van de lekkerste taarten die ik ooit op heb.
Kwam bij Sweet Things in Zeist vandaan (schaamteloze reclame omdat ze echt topwerk geleverd hebben).
Dank u O+

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Kapoen schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:51:
De eerste afbeeldingen van de nieuwe Technic Mercedes-Benz kraan/vrachtwagen zijn aangekomen:
brickset artikel

[afbeelding]
Blijkbaar bevat deze set een nieuwe versie van de pneumatische onderdelen.
Die lijkt mij ook wel leuk. Ik heb de eerste pneumatic-set nog :P Mocht te bruine het kunnen trekken dan komt deze er ook wel :9

Een paar dagen terug de VW Camper gebouwd. Leuke build met veel leuke details :) Ik twijfelde een beetje over de voorkant, maar ik moet zeggen dat het in het echt minder erg lijkt dan op de foto's.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
McBoom schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 23:46:
[...]
Een paar dagen terug de VW Camper gebouwd. Leuke build met veel leuke details :) Ik twijfelde een beetje over de voorkant, maar ik moet zeggen dat het in het echt minder erg lijkt dan op de foto's.
Mogelijk krijgen we deze zomer ook nog de opvolger van de VW Camper en Mini Cooper te zien, naar verluidt de Ferrari F40.
Renquin schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:18:
[...]
Was heerlijk, serieus een van de lekkerste taarten die ik ooit op heb.
Kwam bij Sweet Things in Zeist vandaan (schaamteloze reclame omdat ze echt topwerk geleverd hebben).
En lagen de minifigs niet teveel op de maag? ;) </flauw modus>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Kapoen schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:36:
En lagen de minifigs niet teveel op de maag? ;) </flauw modus>
Hehe, nogal ja. Schuurde behoorlijk, vooral bij het "passeren" ;)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
Voor de Bricklinkers onder ons: De preview van de facelift van Bricklink: http://alpha.bricklink.com/pages/newsview.page?msgid=921526

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

keverjeroen schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:42:
Voor de Bricklinkers onder ons: De preview van de facelift van Bricklink: http://alpha.bricklink.com/pages/newsview.page?msgid=921526
Ziet er goed uit. Maar ik vraag me af hoe ze het met instant payment gaan oplossen: je krijgt een invoice van de seller, met daarin ook de shipping costs. Dit zou betekenen dat het systeem van Bricklink zelf al het gewicht bepaalt (al mogelijk volgens mij) en of de parts in een enveloppe of een doos moeten. Daarnaast moeten alle sellers dus diverse prijsopgaven hebben in hun systeem, inclusief shipping costs naar alle landen e.d. Lijkt me lastig te realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
almightyarjen schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:58:
[...]

Ziet er goed uit. Maar ik vraag me af hoe ze het met instant payment gaan oplossen: je krijgt een invoice van de seller, met daarin ook de shipping costs. Dit zou betekenen dat het systeem van Bricklink zelf al het gewicht bepaalt (al mogelijk volgens mij) en of de parts in een enveloppe of een doos moeten. Daarnaast moeten alle sellers dus diverse prijsopgaven hebben in hun systeem, inclusief shipping costs naar alle landen e.d. Lijkt me lastig te realiseren.
De "instant" payment feature komt nadat de verkoper de koper de invoice stuurt. D totaal prijs ( inclusief shipping, handeling etc... is dan al bepaald door de verkoper ).

Het enige voordeel voor de koper is dat hij/zij niet zelf het geld via zijn bankrekening moet overmaken, of bij paypal moet inloggen en de correcte gegevens van de verkoper moet invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Kapoen schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:36:
[...]

Mogelijk krijgen we deze zomer ook nog de opvolger van de VW Camper en Mini Cooper te zien, naar verluidt de Ferrari F40.
Weet ik, ik ben vol ongeduld aan het wachten op de eerste foto's van de F40 (imho de mooiste Ferrari ooit). Hopelijk word het niet een studless Technic-set. Dat is het enige jammere aan de Mercedes Arocs (en eigenlijk alle Technic-sets). Als ze de cabine uit gewone Lego hadden opgebouwd had er zoveel meer detail in kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 19:16
Idem hier, al vind ik persoonlijk de F50 nog net dat iets meer hebben. Het ziet er naar uit dat we op 15 juli als VIP ons winkelmandje mogen vullen, dus hopelijk verschijnen de eerste foto's snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
chrisO schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:14:
[...]

De "instant" payment feature komt nadat de verkoper de koper de invoice stuurt. D totaal prijs ( inclusief shipping, handeling etc... is dan al bepaald door de verkoper ).

Het enige voordeel voor de koper is dat hij/zij niet zelf het geld via zijn bankrekening moet overmaken, of bij paypal moet inloggen en de correcte gegevens van de verkoper moet invullen.
Inderdaad ja. Dus aan de verkoper-kant verandert er niet veel in dat opzicht. Overigens 'helpt' Bricklink de verkoper tegenwoordig met het invullen van de verzendkosten. Bij mij gaat dat in de meeste gevallen goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik ben nog aan 't twijfelen ivm de Ferrari set. Zelf ben ik geen liefhebber van het F40 ontwerp, maar als de Lego set er mooi uit ziet... wie weet :)

't is subjectief natuurlijk, maar ik vind de oldtimer sportbakken nog altijd mooier dan menig 'modern' ontwerp.
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fd/1962_Ferrari_250_GTE.jpg/300px-1962_Ferrari_250_GTE.jpg
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a4/Porsche_911E_ca_1969.jpg/280px-Porsche_911E_ca_1969.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 13-09 18:52
Ik heb gisteren de 42009 van mijn broertje gehad om op te bouwen, wat is dat geweldig om weer eens te doen. De laatste keer dat ik met lego heb gespeeld is denk ik een jaar of 15 geleden.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

SnowDude schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:28:
Ik heb gisteren de 42009 van mijn broertje gehad om op te bouwen, wat is dat geweldig om weer eens te doen. De laatste keer dat ik met lego heb gespeeld is denk ik een jaar of 15 geleden.
Besmet :P Dat gaat weer jeuken... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Ja, die crawler en de Arcos zien er wel interessant uit :D

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Crawler zou ik dan snel beslissen als ik jou was (als je hem nieuw wilt). Model uit 2012, normaal blijft een set 2-3 jaar in de verkoop bij Technic. Dus de laatste dozen worden nu zo'n beetje verkocht (ook te merken aan hoe weinig winkels hem nog hebben staan op brickwatch.net).

2 weken geleden lag er nog een 9398 doos met aardig wat shelfwear in de Intertoys van Utrecht voor 170 euro, geen idee of die er nog ligt, maar als dat in de beurt is, wellicht het overwegen waard. Niet echt een aanbieding, maar ja, oude set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
AppieNL schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:31:
Crawler zou ik dan snel beslissen als ik jou was (als je hem nieuw wilt). Model uit 2012, normaal blijft een set 2-3 jaar in de verkoop bij Technic. Dus de laatste dozen worden nu zo'n beetje verkocht (ook te merken aan hoe weinig winkels hem nog hebben staan op brickwatch.net).

2 weken geleden lag er nog een 9398 doos met aardig wat shelfwear in de Intertoys van Utrecht voor 170 euro, geen idee of die er nog ligt, maar als dat in de beurt is, wellicht het overwegen waard. Niet echt een aanbieding, maar ja, oude set.
Ik denk dat hij de crawler crane bedoelt (42042)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
SnowDude schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:43:
Ja, die crawler en de Arcos zien er wel interessant uit :D
En de Volvo Wheel Loader past ook mooi bij je 42009 >:)
Afbeeldingslocatie: http://images.brickset.com/sets/images/42030-1.jpg?201401010357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Ssst, die 42009 wordt gedoogd thuis omdat die na het bouwen weer terug moet naar mijn broertje.
chrisO schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:33:
[...]

Ik denk dat hij de crawler crane bedoelt (42042)
Ja die bedoelde ik. Die Le Mans auto is ook mooi (42039) maar ik ben ook benieuwd naar die nieuw F40, maar die zal wel wat kleiner zijn.

Toch maar eens bij mijn ouders op zolder zoeken naar de 8860 en de 8880 super cars. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner

GravGunner

Man's inhumanity to Man

Ondanks dat Technic niet echt mijn ding is blijft die mooi O+ (misschien toch maar dat jeukje gaan krabben :X )

offtopic:
(also @kapoen; I'm stuck in the middle with you, And I'm wondering what it is I should do oOo )

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
GravGunner schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:53:
[...]
offtopic:
(also @kapoen; I'm stuck in the middle with you, And I'm wondering what it is I should do oOo )
offtopic:
Dankzij Tarantino is dat citaat blijven hangen in mijn signature ;)

En ja ik ben ook geen echte Technic liefhebber, maar moest ik de plaats hebben op mijn appartementje zou de Volvo set er al lang gekomen zijn :9~

Helaas, modulars + de 42009 MkII en de VW Camper nemen al zodanig veel plaats in, dat ik keuzes moet maken 8)7 De camper zit in een rotatie met de Mini Cooper en de 10226 Sopwith Camel op mijn koffietafel.

En dan moet ik de 42025 cargo plane nog in elkaar steken, maar die neemt 2x zoveel plaats in als de MKII door z'n spanwijdte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaanBanaan
  • Niet online
Kopen > bouwen > weekje kwijlen en spelen > afbreken > alles in de doos > verkopen.

Als je het goed doet (zeer goedkoop aanschaffen, stickers niet plakken, doos en handleiding netjes houden, geen enkel onderdweltje kwijtraken), maak je er niet eens verlies op, of zelfs een beetje winst als je hem langer laat liggen.

[ Voor 58% gewijzigd door MaanBanaan op 12-06-2015 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
JRTB schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:07:
Kopen > bouwen > weekje kwijlen en spelen > afbreken > alles in de doos > verkopen.

Als je het goed doet (zeer goedkoop aanschaffen, stickers niet plakken, doos en handleiding netjes houden, geen enkel onderdweltje kwijtraken), maak je er niet eens verlies op, of zelfs een beetje winst als je hem langer laat liggen.
Voor de modellen die ik hier heb staan zit winst maken er niet meteen in vrees ik. De modulars heb ik allemaal de gewone prijs betaald. De 42025 zou eventueel wel lukken, die heb ik heel goedkoop gekregen en is nog altijd 'misb'.

Anyhoo, er zijn afbeeldingen van een andere display set verschenen:
Afbeeldingslocatie: http://d1whee3s2ff61n.cloudfront.net/product/extralarge/145387_A.jpg
*edit* afbeelding van verpakking is reeds gaan vliegen
bron: brickset artikel
Helaas is ook deze ideas set stevig aan de prijs, ongeveer een 60 euro 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 13-06-2015 09:31 . Reden: tweede afbeelding verdwenen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Mooi, ecen 60 euro rserveren dus. Te leuk om niet te kopen. Kan ie mooi bij Henkie, onze robotstofzuiger (Neato XV Signature Pro) in de buurt staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyRooster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-07-2023
Kapoen schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 19:10:
[...]

Voor de modellen die ik hier heb staan zit winst maken er niet meteen in vrees ik. De modulars heb ik allemaal de gewone prijs betaald. De 42025 zou eventueel wel lukken, die heb ik heel goedkoop gekregen en is nog altijd 'misb'.

[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad stevig aan de prijs. Toch denk ik dat ie hier wel komt!

En de verpakking:
Afbeeldingslocatie: https://photos-4.dropbox.com/t/2/AADYomAz52-AL18F1iO3roH6eAns6Q7F9MdoICmqA9m0qA/12/86190386/jpeg/32x32/1/1434135600/0/2/foto%2012-06-15%2019%2029%2017.jpg/CLLSjCkgASACIAMgBCAFIAYgBygBKAI/xTOyzaTA9srx2Nz96RxO-mn5Qon_walnpYs2W_Uy01c?size=1024x768&size_mode=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Crap. En de laatste lego trein, scooby doo themed sets die binnenkort released worden, en dan moet deze er wel bij. Deze maand al een pet shop gehaald, en mn financieën lopen krap... (slaapkamer verherbouwing, vakantiegeld een maand later, belastingterugaaf ook laat, oh well) :)

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:49

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Waarschijnlijk moet ik hier zijn voor de kenners, ik heb hier enkele dozen oude lego, wat is zoiets waard?

[857] Motorbike with Sidecar
[8854]Power Crane
[8044] Universal Pneumatic Set

Alledrie in een nog nette originele doos, met manual, wel gebruikt.
Benieuwd of jullie me wat wijzer kunnen maken?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner

GravGunner

Man's inhumanity to Man

ik zou het zo niet weten, maar op brickset of bricklink zou je een indicatie moeten kunnen krijgen :) (en bij de laatste zelfs zelf aanbieden in principe)

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Die Wall-E is echt super idd! :D Maar wat FiXeL zegt: nieuwe trein komt er ook aan. Keuzes... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Hmm die Wall-E is erg leuk en ik wil de TBBT set ook hebben.. En de Detective Office..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
almightyarjen schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 09:20:
Die Wall-E is echt super idd! :D Maar wat FiXeL zegt: nieuwe trein komt er ook aan. Keuzes... :(
De trein is al leverbaar, zelfs al op Amazon voor €159,90. (pin me niet op de prijs vast, die veranderd vrijwel dagelijks bij amazon)

Maar ik wacht nog even op een betere prijs. Ik zie net dat de detective office ook al voor een leuke prijs te koop staat bij A-tembo. Helaas nog even wachten, maar het meeste waar ik mn zinnen op heb gezet is redelijk nieuw, dus dat blijft nog wel even leverbaar. :)

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 06:54

Maximus

There is no substitute

H
Kapoen schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 19:10:
[...]

[afbeelding]
*edit* afbeelding van verpakking is reeds gaan vliegen
Geweldig die komt er wel! Heel leuk gedaan

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
CAP-Team schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 12:51:
Hmm die Wall-E is erg leuk en ik wil de TBBT set ook hebben.. En de Detective Office..
TBBT set op 1 augustus, Wall-E op 1 december en de DO voor Kerstmis. Mooi verdeeld toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 05:33

FCC

Net twee oude groene grondplaten (24x32) gescoord voor 50 cent. Kon ik nog net missen, haha. Voor Wall-E gaan we sparen.

Waar een wil is, is een stopcontact....

Pagina: 1 ... 5 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked. >:)