Het Grote Lego Topic - Deel 4 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 100 Laatste
Acties:
  • 860.534 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
LoCuTuS2000 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 09:56:
Zo Pet Shop net besteld met gratis Spiderman setje erbij. Mijn vrouw had er wat moeite mee, die zei dat ik de set vast beter in de aanbieding kon kopen als hij er toch bijna uit gaat. Na het tonen van Marktplaats van vorige sets was ze wel overtuigd geloof ik. Volgend weekend bouwen hoop ik!
Ik ga em binnenkort ook maar bestellen. Heb er al 1, maar ik wil er toch stiekem eentje bij. :P Sinds dat de town hall eruit gegaan is, heb ik de pet shop nog nauwelijks bij niet-officiele winkels te koop zien staan, terwijl dat vorig jaar wel anders was... (intertoys had em regelmatig in de aanbieding, bijvoorbeeld)

Wat betreft sets als investering, ik heb wel een paar sets liggen met het oogmerk die later door te verkopen, maar ruilen kan natuurlijk ook he? Als je de intentie hebt om je lego hobby daar mee te bekostigen, zal je van zeer goed huize moeten komen.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 07:46

LoCuTuS2000

Resistance is futile

FiXeL schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:09:
[...]

Ik ga em binnenkort ook maar bestellen. Heb er al 1, maar ik wil er toch stiekem eentje bij. :P Sinds dat de town hall eruit gegaan is, heb ik de pet shop nog nauwelijks bij niet-officiele winkels te koop zien staan, terwijl dat vorig jaar wel anders was... (intertoys had em regelmatig in de aanbieding, bijvoorbeeld)

Wat betreft sets als investering, ik heb wel een paar sets liggen met het oogmerk die later door te verkopen, maar ruilen kan natuurlijk ook he? Als je de intentie hebt om je lego hobby daar mee te bekostigen, zal je van zeer goed huize moeten komen.
In dit geval bedoel ik dan meer dat de verkoop van 1 set een nieuwe set bekostigd. Daadwerkelijk winst maken lijkt me overdreven om een volle portemonnee en een volle lego kast te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
Wat ik bedoelde is ook precies dat. ;) Het is echt niet gemakkelijk om met handelen je hobby te bekostigen, dan heb ik het dus niet eens over winst maken.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 05:33

FCC

Ik koop Lego nooit als belegging maar door tijd, en ruimtegebrek blijft er wel eens een doos ongeopend staan. En door al het gespeculeer (ook op dit forum) zet ik die dan uiteindelijk wel goed verpakt weg, wie weet wat de gek er ooit voor geeft.

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-05 20:07

Egocentrix

Parttime zeurkous

LoCuTuS2000 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 09:16:
[...]

Een zeer nobele instelling, helaas werkt dit met vraag en aanbod.
[...]
Ik ben een student, ik mag nog idealen hebben :P.

En verder snap ik helemaal dat je een set, als je die tweedehands wilt verkopen omdat je erop bent uitgekeken, tegen de marktwaarde verkoopt als die hoog ligt, zoals bij een antieke (en bijzonder gave) monorail. Ik vind het alleen weinig sympathiek als je sets per dozijn op zolder neerzet enkel om ze MISB op marktplaats te zetten. Tuurlijk mag dat, en iedereen die het wil kopen heeft mijn zegen. Ik zou het alleen zelf niet doen.

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
Egocentrix1 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:45:
[...]

Ik vind het alleen weinig sympathiek als je sets per dozijn op zolder neerzet enkel om ze MISB op marktplaats te zetten. Tuurlijk mag dat, en iedereen die het wil kopen heeft mijn zegen. Ik zou het alleen zelf niet doen.
Dat vindt ik zelf ook een beetje not done... Ik heb welliswaar een paar setjes op de plank liggen om later te verkopen of te ruilen, maar dat zijn wel allemaal sets die ik gaaf vind, zoals de Haunted House en de Ghostbusters Ecto-1. Grof inkopen om vervolgens over een paar jaar ze voor grof geld te koop te zetten, dan ben je geen AFOL meer, maar een handelaar IMHO.

Edit: heb de Palace Cinema al een tijdje op de plank liggen, vandaag is een beetje verveeldag, dus lekker bouwen! :)

[ Voor 22% gewijzigd door FiXeL op 25-05-2015 15:15 ]

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Kapoen schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 22:03:
Lego heeft blijkbaar goed gekeken naar de filmpjes van Arjen, dit is de nieuwe treinset:
[afbeelding]
bron
Die tractor en helikopter zijn marketing technisch heel slim. Wie wil er nou niet een trein, helikopter en tractor in 1 doos. Ben benieuwd wanneer er een super pack van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
Erapaz schreef op maandag 25 mei 2015 @ 17:42:
[...]

Die tractor en helikopter zijn marketing technisch heel slim. Wie wil er nou niet een trein, helikopter en tractor in 1 doos. Ben benieuwd wanneer er een super pack van komt.
Die gaat er denk ik niet komen met deze set. Tis een beetje zoals de 3677 een special, en zal ook alleen maar te koop zijn bij bepaalde winkels en Lego zelf. Een superpack is er al, de 66493 City Super Pack 4 in 1 (60050, 60052, 7499, 7895)

Iig, deze rode trein ga ik wel halen, ondanks dat het een redelijke gelijkenis vertoont met de 7939. Tis iig niet zo'n bout trein als de 60052.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:20

almightyarjen

When does the hurting stop?

^^Ik ga hem ook halen. De 60052 vond ik nog best wel okee, al kon de loc een stuk beter. De trackside building wat erbij zat vond ik een leuke toevoeging.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ikzelf investeer sinds kort wel wat in lego. Niet grote aantallen maar wel met intentie later voor wat meer te verkopen en van de winst weer nieuwe sets kopen om te bouwen. Het is inderdaad een kwestie van vraag en aanbod. Ben nu een maand of 8 uit de dark ages en heb de toppers allemaal wel een keer gekocht en weer doorverkocht met een beetje winst. Helaas moest ik voor de 10179, 10192, 10182, 10185, 10212, 10243 zelf allemaal verzamelaarsprijzen betalen dus veel winst kwam er niet uit. Ik ben zelf snel uitgekeken op een set en vind het bouwen leuker dus dan weer snel doorverkopen kost je geen afschrijving en levert soms een paar tientjes per set op. Alleen de aantallen die ik bij sommigen hoor, 15 pet shops en 5 tower Bridges enz kan me niet voorstellen dat deze sets dezelfde stijging doormaken als cafe corner enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:39

mutsje

Certified Prutser

ik doe ook aan inkopen en verkopen, maar koop meest incomplete sets en bricklink ze dan bij elkaar en je doet er heul lang over voordat je uberhaupt je investering er weer uit hebt. Maar hou op die manier los lego over waar de meiden onwijze bouwpartijen mee maken :) dus iedereen heeft plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Het is duidelijk dat het vakantiegeld binnen is, iedereen loopt een extra Pet Shop te scoren :D Ik heb zelf een tweede 10027 gescoord, omdat twee van die dingen iets "completer" lijkt. En voor de rest ga ik me rustig houden met uitgaven voor Lego: de meerwerklijst voor de nieuwbouw woning wordt ook alleen maar groter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
Ik heb er geen plaats voor, dus geen extra PS voor mij :( Wel zou ik graag de nieuwe starter sets aanschaffen van dat nieuwe ruimte en onderwater thema. Helaas zijn ze hier nog niet te krijgen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb nog geen enkele Modular; maar het kriebelt wel.. maar het is zo lastig kiezen.. de Detective building vind ik erg gaaf, maar de bioscoop ook (die is volgens mij ook nog wel beschikbaar)

Qua collectie al wel een paar mooie dingen staan zoals het Haunted Mansion uit de monster hunters serie, het volkswagen busje en de Mini cooper oa.

Dus ja, hoog tijd dat ik eens in dit topic kwam neuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Detective's office staat ook eindelijk bij mij thuis! Erg mooi, en past goed bij het restaurant.
Vind de minder hoekige huizen stijl sowieso veel mooier, en veel meer details hebben.

"Helaas" heb ik nog wel een hoop sets op mijn wensenlijstje staan..
De eerste waarvoor ik ga sparen is denk ik de helicarrier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:55

The Eagle

I wear my sunglasses at night

almightyarjen schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:02:
Het is duidelijk dat het vakantiegeld binnen is, iedereen loopt een extra Pet Shop te scoren :D Ik heb zelf een tweede 10027 gescoord, omdat twee van die dingen iets "completer" lijkt. En voor de rest ga ik me rustig houden met uitgaven voor Lego: de meerwerklijst voor de nieuwbouw woning wordt ook alleen maar groter :P
Hoezo? Met een stel schragen en een flink blad heb je toch meer dan genoeg? ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb nu al zin in komende donderdag.... LEGO-bouwdag op het werk. We hebben hier teveel sets staan die nog gebouwd moeten worden. Nu moet ik alleen gaan kiezen of ik de Tiefighter, het reuzenrad of een van de tig andere star wars dingen ga bouwen of m'n collega ga helpen om 't Sydney Operahouse af te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

The Eagle schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:42:
[...]

Hoezo? Met een stel schragen en een flink blad heb je toch meer dan genoeg? ;)
Ik had het niet zozeer over specifieke kosten voor de zolder/lego-kamer, maar meer voor het hele huis: daar kan je behoorlijk wat Pet Shops voor kopen :x
TERW_DAN schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:22:
Ik heb nu al zin in komende donderdag.... LEGO-bouwdag op het werk. We hebben hier teveel sets staan die nog gebouwd moeten worden. Nu moet ik alleen gaan kiezen of ik de Tiefighter, het reuzenrad of een van de tig andere star wars dingen ga bouwen of m'n collega ga helpen om 't Sydney Operahouse af te maken :P
Waar werk je? Waarom hebben ze een LEGO-bouwdag? Waar kan ik solliciteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

almightyarjen schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:26:
Waar werk je? Waarom hebben ze een LEGO-bouwdag? Waar kan ik solliciteren?
Ik werk bij Yoast, we hebben een LEGO-bouwdag omdat de baas gek is van LEGO en zo'n beetje iedere set koopt die die leuk vindt (en dat zijn er best veel :D). Dus eens in de zoveel tijd hebben we een bouwdag, dit is voor mij ook de eerste, dus ben benieuwd hoe dat gaat zijn. Lang geleden dat ik echt met Lego bezig ben geweest.

En ja, we hebben vacatures open staan ;) (ik zal de link niet gaan spammen hier, maar die is zo te vinden op de Yoastsite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
TERW_DAN schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:29:
[...]

Ik werk bij Yoast, we hebben een LEGO-bouwdag omdat de baas gek is van LEGO en zo'n beetje iedere set koopt die die leuk vindt (en dat zijn er best veel :D). Dus eens in de zoveel tijd hebben we een bouwdag, dit is voor mij ook de eerste, dus ben benieuwd hoe dat gaat zijn. Lang geleden dat ik echt met Lego bezig ben geweest.

En ja, we hebben vacatures open staan ;) (ik zal de link niet gaan spammen hier, maar die is zo te vinden op de Yoastsite)
Haha, wou dit ook vragen. Helaas te ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Ik zie dat het niet helemaal mijn vakgebied is en ik vraag me af of mijn toegevoegde waarde als Lego bouwer voor één dag "in de zoveel tijd" voldoende is om aangenomen te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

't legoën is hier een extra, niet de enige skill waarvoor je aangenomen wordt (helaas ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-07 20:22

JWR

Ik weet niet of iemand dit al heeft gedeeld, maar ik vind het leuk :D
https://www.youtube.com/watch?v=n3_dV-e4d9c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dan kun je het snoephuis van de heks uit Hans en Grietje namaken voor bij je modulars. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 16:08
Dat is wel leuk in ieder geval! Alleen dan zou ik ook het liefste zijn mal willen hebben, dat gaat wat sneller dan die ijsblokjesvorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Te zeggen dat ik net gisteren mijn ijsblokjesvorm (de rode, de blauwe had ik al) heb ontvangen :p

Jammer genoeg ben ik wel geen liefhebber van dat soort snoepgoed, of snoepgoed in het algemeen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 21:31
Zonder die mal die hij heeft kun je toch ook geen echte blokjes maken, je kunt daar namelijk geen puntjes mee in de onderkant maken, en de ijsblokjesmal heeft ook niet de gaatjes om er zo'n groene plaat op te drukken.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:43
Een mal is toch simpel te maken van... Lego steentjes? Gewoon zo bouwen dat er ruimte van 1 blokje over is, dan vullen en een grote plaat er onderop.

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Kan je de officiële Lego superhelden poppetjes ook ergens als pakket van Lego zelf kopen? Mijn vrouw wil van die Chinese meuk halen van AliExpress voor onze zoon maar ik voel daar helemaal niets voor eigenlijk. Maar om nou al die pakketten van 30 - 70 euro te kopen om aan al die poppetjes te komen is ook zo wat :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Je kunt die minifigs natuurlijk ook via BrickLink aanschaffen

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
CAP-Team schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:16:
Je kunt die minifigs natuurlijk ook via BrickLink aanschaffen
En dat is sowieso allemaal officiële Lego? Voor de Hulk bijvoorbeeld vragen ze daar minimaal € 23,- :D http://www.bricklink.com/search.asp?itemID=110153

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Lego verkoopt - zo is het mij althans vertelt - geen losse minifigures of pakketten daarvan wanneer het gaat om gelicenseerde minifigures van tv / film / boeken / enz. Dit omdat het dan geen onderdeel meer is van een set, maar ze ineens merchandising / oid van een bepaalde film bijv. verkopen. Dat is een rechtenkwestie. Zo zul je waarschijnlijk dus nooit een losse Han Solo / Frodo / Iron Man / Homer tegenkomen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Joster schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:47:
[...]

En dat is sowieso allemaal officiële Lego? Voor de Hulk bijvoorbeeld vragen ze daar minimaal € 23,- :D http://www.bricklink.com/search.asp?itemID=110153
Dat is orginele Lego ja en helaas is Hulk vrij duur (al is de grote goedkoper, maar die is enkel als pakketpost te versturen en dan word het nog een dure grap). De prijs van die super heroes sets word eigenlijk voor het grootste gedeelte bepaald door de minifigs helaas.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Jorgen schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 00:50:
Lego verkoopt - zo is het mij althans vertelt - geen losse minifigures of pakketten daarvan wanneer het gaat om gelicenseerde minifigures van tv / film / boeken / enz. Dit omdat het dan geen onderdeel meer is van een set, maar ze ineens merchandising / oid van een bepaalde film bijv. verkopen. Dat is een rechtenkwestie. Zo zul je waarschijnlijk dus nooit een losse Han Solo / Frodo / Iron Man / Homer tegenkomen.
Dit is me in Florida ook verteld in Lego store. Mijn vrouw wilde ironman hebben namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
Dan ben ik bang dat het toch AliExpress gaat worden :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Voor mij zou echt Lego me meer waard zijn dan het geld wat ik er voor moet geven. Als dat er voor zorgt dat er geen nep lego in huis komt.
Heb dan alleen van mijn vrouw een keer een Mario Kart set van een ander merk gekregen. En ja, die blokjes zijn een gedrocht.

On a different note.
Gisteren mijn bestelling binnen gekregen.
De pennenbak en de mok.
Heb hieronder een foto van de mok met een banaan voor de maat.
Eerlijk is eerlijk, het is een exact kopie in een groter formaat van die de mini-figs hebben.
Dus ook de bodem is vrij ondiep. Je kunt hem in de vaatwasser doen, in de magnetron en van 0 tot 90 graden drank in doen. Zelf zou ik er bijvoorbeeld geen frisdrank in doen.

Lego mok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:43
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10478994_900656416642976_956541328496765177_n.jpg?oh=6b42f3bf28ab1868c839167dd8d6c625&oe=5606C839&__gda__=1443267320_a191f9fd037859b12dde7fa5252cb8c2

Let niet op de spellen op de achtergrond; die worden weer verkocht om deze hobby te bekostigen. ;)

Nou, het rustig aandoen met kopen is er ook niet echt van gekomen.
De afgelopen maand aangeschaft:

8043
8258 2x
8109
8479

Ben weer helemaal "hooked" aan Technic.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Nondeju! Someone got some extra money this month :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Arunia schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:16:
Heb hieronder een foto van de mok met een banaan voor de maat.
Eerlijk is eerlijk, het is een exact kopie in een groter formaat van die de mini-figs hebben.
Dus ook de bodem is vrij ondiep. Je kunt hem in de vaatwasser doen, in de magnetron en van 0 tot 90 graden drank in doen. Zelf zou ik er bijvoorbeeld geen frisdrank in doen.
Ik heb eergisteren ook mijn mok ontvangen en ze is inderdaad ondiep. De benodigde hoeveelheid koffie om een informaticus draaiende te houden gaat er net niet in jammer genoeg. Nog altijd een leuke gadget hoor :)

Gisteren heb ik een onverwachte aanwinst verkregen. Ik was in het lokale Droomland filiaal op zoek naar een kadootje voor mijn petekindje, en m'n moeder was mee om wat decoraties te zoeken voor haar veranda.
Opeens duwt ze een doos technic in mijn handen: 'hier voor je verjaardag!'

Ik had even m'n tand vol monden moet ik zeggen, maar wie ben ik om nee te zeggen tegen gratis Lego _/-\o_
Het moet toch al een slordige... twintig jaar geleden zijn dat m'n moeder nog Lego voor mij heeft gekocht O+

Oja, hier is m'n vervroegd verjaardagskado, de 42035 waarvan m'n moeder vond dat ie bij mijn 42009 MKII past.
Afbeeldingslocatie: http://images.brickset.com/sets/images/42035-1.jpg?201410010854

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:19
^Haha, Lego van m'n moeder, dat is inderdaad erg lang geleden! Ik kocht het spul vanaf m'n 14de of zo van m'n krantenwijk geld. Moeder ging wel mee om 1 van de laatste dozen (denk ik) in Nederland te halen van de 8880 (was 1997 give or take a year) in de Bart Smit in Overvecht, want dat was nogal een takke eind fietsen.

De 8258 moet ik ook eens bouwen, hoef het niet te kopen want volgens mij heb ik dat hele ding inmiddels wel in onderdelen hier liggen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
AppieNL schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:12:
^Haha, Lego van m'n moeder, dat is inderdaad erg lang geleden! Ik kocht het spul vanaf m'n 14de of zo van m'n krantenwijk geld. Moeder ging wel mee om 1 van de laatste dozen (denk ik) in Nederland te halen van de 8880 (was 1997 give or take a year) in de Bart Smit in Overvecht, want dat was nogal een takke eind fietsen.

De 8258 moet ik ook eens bouwen, hoef het niet te kopen want volgens mij heb ik dat hele ding inmiddels wel in onderdelen hier liggen namelijk.
De 8880 was de laatste testcar toch? 200 gulden. Zal ook mijn laatste zijn geweest. Witte delen zijn vergeeld, maar die wil ik weer eens goed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Arunia schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:15:
[...]

De 8880 was de laatste testcar toch? 200 gulden. Zal ook mijn laatste zijn geweest. Witte delen zijn vergeeld, maar die wil ik weer eens goed hebben.
Dat was ook mijn laatste :D Ik begon de interesse in Lego wat te verliezen totdat de 8868 in de catalogus van (1993?) zag staan: die zou en moest ik hebben! Het jaar daarna heb ik nog de 8880 gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Arunia schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:15:
[...]

Nou ja, in 1999 had je nog de 8448 Super Street Sensation, die door z'n modulaire build en studless/studded hybrid build toch meer de laatste supercar was. Als Lego die had uitgebracht in 1998 ipv dat gedrocht van een 8462 sleepwagen, had ik waarschijnlijk nooit een dark ages gehad.

Mijn 8880 was opgebouwd als b-model, had ook aardig wat vergeeld spul doordat ik hem 2 maanden op een plek had staan waar blijkbaar 's ochtends vroeg de zon HEEL goed bij kon :( Die onderdelen heb ik inmiddels vervangen via bricklink/MP. Gelukkig gebruikt het b-model niet het speciale witte onderdeel voor de gear selector, die dus nog spierwit in de doos zit, want die zijn best lastig op bricklink, niet vergeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door AppieNL op 28-05-2015 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 19:16
Ondertussen zijn de resultaten van de laatste Ideas bekend gemaakt, een beetje teleurstellend vind ik zelf. Ik was wel fan van het museum, maar ik weet niet of Lego ooit een Ideas-modular gaat toelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik ben wel blij met het resultaat om eerlijk te zijn :)

Ik ben eigenlijk ook benieuwd wanneer we al die ideas sets eindelijk gaan zien. Op dit moment ziet de queue er zo uit: The Big Bang Theory - Doctor Who/Wall-E - Marble Maze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
zezke schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:58:
Ondertussen zijn de resultaten van de laatste Ideas bekend gemaakt, een beetje teleurstellend vind ik zelf. Ik was wel fan van het museum, maar ik weet niet of Lego ooit een Ideas-modular gaat toelaten.
Market street?

Ik vond die flying dutchman wel erg mooi! Het museum ook. De goonies vond ik als kind ook geweldig. Zouden alle drie sets zijn die ik zou kopen. Die marble maze niet..

[ Voor 18% gewijzigd door Teknix1982 op 28-05-2015 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Vandaag tijdens onze Legobouwdag de Tie-Fighter in elkaar gezet, de 75095, echt een joekel van een ding. Maar met een paar uurtjes zat hij wel in elkaar.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/9ZYwCr9HdwBJK9QjvtRX5fAe/full.jpg (colablikje voor de schaald :D).

En wat minstens net zo cool is, gisteren voor 't 5-jarig bestaan hadden we een converentie met goodies. Waaronder onze eigen Lego-poppetjes :D

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/m8eBuZTEm52gR5kqwtzVO9Tc/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:39
Kapoen, je ben niet de enige hoor. :) De dumptruck 42035 is m'n eerste Technic set in jaaaren, die ik dit jaar van m'n ouders gekregen heb.. Ik heb eerst de instructieboekjes laten liggen, en wat anders gemaakt. De 42022 is van m'n zoon.

yellow-rat-rod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
biomass schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 22:54:
[...]

Kapoen, je ben niet de enige hoor. :) De dumptruck 42035 is m'n eerste Technic set in jaaaren, die ik dit jaar van m'n ouders gekregen heb.. Ik heb eerst de instructieboekjes laten liggen, en wat anders gemaakt. De 42022 is van m'n zoon.
Staat er op die doos 'fit for presenting as a gift to AFOLs' of zo? :)

Ik hef m'n koffiemok op Lego kopende ouders _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
zezke schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:58:
Tja ik snap het resultaat wel. Hoewel ik de marble maze zelf niet zou kopen is het wel iets interactiefs en vrij uniek.

Van de overige votes kan ik wel zien waarom ze het niet zijn geworden;

The flying dutchman; Ontzettend groot en lego heeft al 2 Pirates of the Caribbean schepen uitgebracht.
Helicarrier; Ook; ontzettend groot (en dus zou dat een heel dure set worden). Daarnaast hebben ze al een helicarrier uitgebracht onder de superheroeslijn.

the Goonies; leuk idee, maar ook vrij groot en veel onderdelen. En wellicht kunnen ze de licentie niet krijgen.
Natural history museum; ook weer lastig wellicht omdat het een bestaand gebouw is. Daarnaast is het niet echt een 'nieuw' idee; het is gewoon een bestaand gebouw als modular. En die hebben ze al.

Jurassic park; licentiewerk
Lord of the Rings; zijn al een hoop sets van uitgebracht, niet echt 'nieuw'
Piano; niet heel spannend en weinig playability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Als Star Citizen fan was ik verrast te lezen dat de F7A Hornet nog steeds under consideration is. Denk alleen dat de kans niet erg groot is dat ie alsnog in productie gaat. Botst misschien teveel met de Star Wars schepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://s03.tcuniverse.com/vkmedia_store/2015/05/OUOZllO6E9nOgnvL/sizes/clean/pic_042_clean_790.jpg

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 18:42

CORVETTE

---- American V8 ---

Geen V&A op het forum.

[ Voor 90% gewijzigd door Señor Sjon op 31-05-2015 22:48 ]

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 19:54
Iemand deze nieuwe Ideas al gezien, Lego Top Gear UK

Afbeeldingslocatie: http://static.dacia.st/pics/lego_dacia.jpg

Als deze ooit gemaakt gaat worden, instant buy! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 23:21

Kraz

Saving the world

kauwgomballen schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:54:

[afbeelding]

Hoewel ik ze leuk vind om te zien zou ik deze nooit kopen. Idem voor TBB set. Er zit te weinig speelfactor in vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kraz schreef op zondag 31 mei 2015 @ 22:13:
[...]

Hoewel ik ze leuk vind om te zien zou ik deze nooit kopen. Idem voor TBB set. Er zit te weinig speelfactor in vind ik.
Ik veronderstel dat dit soort sets dan ook meer bedoeld is voor minifig verzamelaars. Zelf ben ik geen liefhebber, maar mini Sheldon (Big Bang Theory) met whacky t-shirt torso zou ik toch graag willen aanschaffen :)

*edit* over minifigs gesproken, dit is de polybag voor deze maand in Europese winkels:
Afbeeldingslocatie: http://images.brickset.com/sets/images/30203-1.jpg?201412190858
Bij aankoop van 30 euro (volgens brickset.com) aan Friends/Elves en Princesses
(is dat ook al een thema?).

[ Voor 25% gewijzigd door Kapoen op 01-06-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Ben hier stiekem toch wel benieuwd naar. Ben absoluut geen Minecraft fan, maar in LEGO vorm lijkt het me ineens een stuk leuker. Nostalgisch gevoel waardoor dit komt denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
PdeBie schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:09:
[...]

Ben hier stiekem toch wel benieuwd naar. Ben absoluut geen Minecraft fan, maar in LEGO vorm lijkt het me ineens een stuk leuker. Nostalgisch gevoel waardoor dit komt denk ik :)
Ben wel benieuwd hoe ze dan met dit probleem om gaan: http://www.nu.nl/games/40...-dure-penis-detectie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Hoe zit dat met het echte Minecraft? Kom je daar ook penissen tegen? Ik denk dat als je er niet actief op reageert als fabrikant, dat dan de users ook niet worden uitgedaagd om penissen te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Nu online
Ik snap niet wat er mis mee dat iemand een penis bouwt. Who cares?
Het is toch een menselijk lichaamsdeel? Het is niet zo dat iemand daar nooit mee geconfronteerd wordt.

En kinderen vragen toch ook wel eens aan papa tijdens het douchen, wat is dat papa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Lego is erg bang voor zijn brave imago. Ergens begrijp ik dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Nu online
Maar je hebt altijd wel van die 'etterbakken' die penissen etc. willen bouwen. Vinden ze leuk.
Net als dat iedereen vroeger wel eens een piemel ergens tekende en er vervolgens heel hard om moest lachen.

En ik weet zeker dat er mensen zijn die met echte Lego blokjes wel eens een piemel gemaakt hebben.
Dus mja.... Lego kan dit wel willen..... tegenhouden kunnen ze het toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

om bij het piemel-gehalte in minecraft terug te komen: Die zijn er zeker weten(al dan niet bedoeld(!)) maar daar het gevarieerd gespeeld kan worden(Single player of op (private)servers) kan de ervaring zeer wisselend zijn.
Ik persoonlijk ben een fallus-achtig object nog maar eens tegengekomen, en die was niet eens als zodoende bedoeld(Toren gebouwd en later uitgebreid met 2 lagere 'vleugels' en dat leek heel erg op...), ik speel op private servers met wat oudere spelers.
Maar ik kan me indenken dat je op een Public server het nog best veel kan tegenkomen, zeker als het publiek wat jonger is :)

Gezien het instapniveau wat LEGO ongetwijfeld wil behouden zullen er Public servers vanuit hun komen(als Singleplayer/Private überhaupt al mogelijk is) en dit zal dan ook een mogelijkheid zijn. Dus ofwel ze controleren er niet op maar gebruiken het piep-systeem, ofwel ze smijten er een berg geld tegen aan zoals bij Universe...

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
De store calendar voor july. Zal 15 juli de 10248 Ferrari F40 zijn?

Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/2dw1gx.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door keverjeroen op 01-06-2015 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
keverjeroen schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:11:

[afbeelding]
Zag die nieuwe Town Square van't weekend bij ToysXL staan. Best nog een behoorlijke doos en die tram is volgens mij stiekem best nog cool :D
Ben benieuwd of deze ook op het treinspoor kan rijden, of dat er niet echt wieltjes onder zitten.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Laatst online: 15-09 10:53
Renquin schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:42:
[...]

Zag die nieuwe Town Square van't weekend bij ToysXL staan. Best nog een behoorlijke doos en die tram is volgens mij stiekem best nog cool :D
Ben benieuwd of deze ook op het treinspoor kan rijden, of dat er niet echt wieltjes onder zitten.
YouTube: How to motorize the LEGO City 60097 tram with 9V (Tutorial)

is om te bouwen voor 9v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Dit is wel een Amerikaanse kalender, dus het zou kunnen dat wij een andere polybag en/of promoties krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
Kapoen schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:59:
[...]

Dit is wel een Amerikaanse kalender, dus het zou kunnen dat wij een andere polybag en/of promoties krijgen :)
Klopt. Maar die VIP Exclusives zijn vaak wel wereldwijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 19:16
Blijkbaar heeft LEGO vandaag zijn gelekt game gereleased in early access: http://www.wired.co.uk/ne...5-06/01/lego-worlds-steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Oh dat gaat de zoon erg leuk vinden...

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:55

The Eagle

I wear my sunglasses at night

almightyarjen schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:16:
Lego is erg bang voor zijn brave imago. Ergens begrijp ik dat wel.
Tsja, want voor je het weet bouwt iemand dit ;)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/HXyiv1vBTM2Hfey4Z8eVsKHV/medium.jpg

Lego Leernicht V2.0. Het was dat ik het onderste deel niet volledig in het geel had :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:19

momania

iPhone 30! Bam!

kauwgomballen schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:54:

[afbeelding]

Hammond ook met kinderbeentjes _o-

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 21:35

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Kinderachtig hoor :+
Aan lego denk ik aan gebouwen.
In Minecraft hebben mijn vrienden ook alleen maar gebouwen (piramide, tempels, barakken bunkers, flakturm en Nationaal Tehuis.

Ontopic: Ik wil Lego 8285 verkopen (niet aan jullie), maar de stickers zijn afgebladderd. :(
Dus onverkoopbaar. :'(

[ Voor 7% gewijzigd door MedionAkoya op 02-06-2015 00:05 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Laatst online: 15-09 10:53
MedionAkoya schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 00:04:
Kinderachtig hoor :+
Aan lego denk ik aan gebouwen.
In Minecraft hebben mijn vrienden ook alleen maar gebouwen (piramide, tempels, barakken bunkers, flakturm en Nationaal Tehuis.

Ontopic: Ik wil Lego 8285 verkopen (niet aan jullie), maar de stickers zijn afgebladderd. :(
ah sticker velletje kopen http://www.bricklink.com/search.asp?q=8285stk01 maar 40 euro 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

The Eagle schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:17:
[...]

[afbeelding]

Lego Leernicht V2.0. Het was dat ik het onderste deel niet volledig in het geel had :P
Mijn god :o 8)7 hadden ze die plate modified wat z'n penis moet voorstellen niet in het bruin? :P
MedionAkoya schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 00:04:
Je krijgt er een stuk minder voor, maar ik neem aan dat er wel mensen op MP zijn die dat ding ook zonder stickers willen. Als je vals wilt spelen lijm je die stickers weer vast en zet je hem dan op MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Eagle schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:17:
[...]

[afbeelding]

Is er niet al een South Park set met Mr. Slave? :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

ook zonder stickers zijn veel sets prima via MP te verkopen. Inderdaad zoals Arjen al zegt moet je genoegen nemen met minder. Ik bied ook met regelmaat sets aan op MP en wacht gewoon rustig af :) vandaag setje 75074 bij kruidvat gehaald was in aanbieding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Oeh nice! Beetje jammer alleen da'k geen 9v heb :p

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Renquin schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:07:
[...]

Oeh nice! Beetje jammer alleen da'k geen 9v heb :p
Monorail maybe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ook helaas niet :) Heb alleen dat nieuwe spul (m'n eerste lego trein pas 2 jaar terug gekocht, in m'n jeugd nooit genoeg geld ervoor :))

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 06:54

Maximus

There is no substitute

[afbeelding]
Hoop vurig dat dit de F40 is. Kan die mooi naast de T1 en de Mini komen te staan. Creditcard heb ik al in de aanslag ;)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Britske
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 18:13
Nieuws over de Big Bang set: https://ideas.lego.com/blogs/1-blog/post/31

De kapsels van Leonard en Howard kloppen helemaal niet. En ook die van Rajesh is niet echt accuraat. Leonard's kapsel zou meer achterover gekamd moeten zijn. En Howard heeft helemaal geen duidelijke scheiding zoals de minifig. Toch een beetje een tegenvaller wat mij betreft.

[ Voor 65% gewijzigd door Britske op 02-06-2015 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 09:12
Mijn lego stad in LEGO Worlds. Work in progress ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.rockraidersunited.com/uploads/monthly_2015_06/legocity1.png.d7e3c3a2986a384424257404b59358ef.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Britske schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:47:

De kapsels van Leonard en Howard kloppen helemaal niet. En ook die van Rajesh is niet echt accuraat. Leonard's kapsel zou meer achterover gekamd moeten zijn. En Howard heeft helemaal geen duidelijke scheiding zoals de minifig. Toch een beetje een tegenvaller wat mij betreft.
Ik vind het nogal meevallen wat betreft de minifig kapsels. Ze lijken niet 100% maar komen best in de buurt. Penny's kapsel daarintegen lijkt voor geen meter! Die heeft kort haar sinds het laatste seizoen (wat haar niet staat, maar dat terzijde). Of is het inmiddels weer lang? Zo vaak kijk ik het nu ook weer niet, dus geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Laatst online: 07:07

_Ernst_

Mark It Zero!

Naar aanleiding van dit topic heb ik een paar weken geleden ook maar eens mijn Lego van zolder gehaald bij mijn pa en ma, het begon te kriebelen :P

Ik heb een paar dagen lang niks anders gedaan dan lego wassen, sorteren en in elkaar zetten :D Resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/N4MjEjgyHsY2up4sjfpp8S0N/full.jpg

Ik had gedacht dat ik erg veel onderdelen zou missen, maar dat viel mee, in totaal mis ik er een stuk of 35 (merendeel klein spul) :)

Verder nog (niet op de foto) flink wat rails, wegenplaten en een doos vol bouwblokjes. Ben nu aan het bedenken wat ik er vervolgens mee ga doen. Vind het eigenlijk te vet om maar weer in een doos te stoppen en niet meer naar om te kijken :P

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

mooie sets :) zie ook een spoorwegovergang dus waarschijnlijk ook ergens een trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyRooster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-07-2023
Britske schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:47:

Vandaag word dus de rest van de set plus 2 minifigs bekend gemaakt. Die andere 2 minififgs zullen dan wel Bernadette en Amy zijn gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
mutsje schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:09:
mooie sets :) zie ook een spoorwegovergang dus waarschijnlijk ook ergens een trein?
4563, 4544, 4543 en 4547 gespot :Y)

Die BBT figuren zien er wel aardig uit, maar valt me toch wat tegen hoe goed ze lijken. Denk dat het haar beter had gekunt, maar met nieuwe moulds zal de set wel te duur worden. Toch maar een setje halen tegen die tijd :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Laatst online: 15-09 16:08
brick5492 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:00:
Mijn lego stad in LEGO Worlds. Work in progress ;)

[afbeelding]
Speelt het een beetje!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Laatst online: 07:07

_Ernst_

Mark It Zero!

mutsje schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:09:
Ja locomotief en een aantal wagons, zie post van Speedy voor types :P

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

_Ernst_ schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:22:
Naar aanleiding van dit topic heb ik een paar weken geleden ook maar eens mijn Lego van zolder gehaald bij mijn pa en ma, het begon te kriebelen :P

Ik heb een paar dagen lang niks anders gedaan dan lego wassen, sorteren en in elkaar zetten :D Resultaat:

[afbeelding]
*nostalgie... Mooie sets zitten er tussen idd :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
Ja hoor. :) alhoewel ik soms rare bugs heb of plotseling 1/2 fps (en dan moet ik het spel herstarten) werkt het heel leuk. Er zit nog geen story-mode ofzo is maar als een soort veredelde LDD werkt het fantastisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

brick5492 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:08:
[...]

Ja hoor. :) alhoewel ik soms rare bugs heb of plotseling 1/2 fps (en dan moet ik het spel herstarten) werkt het heel leuk. Er zit nog geen story-mode ofzo is maar als een soort veredelde LDD werkt het fantastisch :D
En wat is het verschil met LDD? Heb je een soort overall map waarop elke speler te vinden is en dat je daar ook kan kijken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
almightyarjen schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:20:
[...]

En wat is het verschil met LDD? Heb je een soort overall map waarop elke speler te vinden is en dat je daar ook kan kijken ofzo?
Het verschil zit hem in dat je een minifigure bent en interactie kan hebben met je omgeving. Zo kun je bijvoorbeeld met een auto door je stad rijden of je straatverlichting in de nacht bewonderen. Het is gewoon veel levendiger dan LDD, wat echt een tool is ipv een spel. LEGO Worlds is eigenlijk een soort LEGO Universe Property wereld maar dan veel groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Het zou heel gaaf zijn als je echte LEGO sets kon importeren in de Worlds game en daar dan in kan rondlopen met je minifig. Ik zie mezelf al rondlopen in de digitale versie van m'n oude LEGO City stad! :)

Andersom zou overigens ook tof zijn; je LEGO Worlds creatie exporteren naar LDD.

Edit: Ah, blijkbaar kun je al wel LDD models in de game importeren.

Edit 2: En blijkbaar staan een hele hoop officiële sets ook al in LDD waardoor het in feite dus gewoon kan! :D

* Snoz Lombardo heeft de game niet en is ook nog niet heel bekend met LDD :P

[ Voor 45% gewijzigd door Snoz Lombardo op 03-06-2015 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Ik denk dat ik vanavond dan maar eens een piemel ga bouwen in Lego worlds :P

De nieuwe trein is in de Lego shop beschikbaar. Staat nu nog wel op uitverkocht, maar komt één dezer dagen vrij:
http://search-en.lego.com/?q=60098&cc=NL#

Ik zal helaas ff moeten wachten: mijn maandelijkse budget is er doorheen (eerlijk gezegd had ik die trein ook een maandje later verwacht) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
almightyarjen schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:44:
Ik denk dat ik vanavond dan maar eens een piemel ga bouwen in Lego worlds :P

De nieuwe trein is in de Lego shop beschikbaar. Staat nu nog wel op uitverkocht, maar komt één dezer dagen vrij:
http://search-en.lego.com/?q=60098&cc=NL#

Ik zal helaas ff moeten wachten: mijn maandelijkse budget is er doorheen (eerlijk gezegd had ik die trein ook een maandje later verwacht) :)
Waarom zou je die trein nu al kopen? dan betaal je de hoofdprijs. Als je wacht tot oktober of zo dan kan je de trein vast wel ergens voor 130 Euro of minder krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
chrisO schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:51:
[...]

Waarom zou je die trein nu al kopen? dan betaal je de hoofdprijs. Als je wacht tot oktober of zo dan kan je de trein vast wel ergens voor 130 Euro of minder krijgen...
Deze trein is naar verluidt wel exclusief voor S@H en een paar partners, dus het zal nog wel even duren eer de prijs effectief zakt.

Pagina: 1 ... 4 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked. >:)