Gisteren weer Too Many Bones Gespeeld.
Nu met zijn 2en Ik was Tantrum en mijn maat speelde Boomer.
En Num was weer onze Tyrant die is het snelst te spelen je mag hem als je 6 progressie punten hebt aanvallen maar uiterlijk op dag 8 mits je dan al 6 progressie punten hebt gehaald.
Deze keer kozen we bij de encounter kaarten zo veel mogelijk voor trainings punten zodat we onze characters sneller kunnen levelen en minder voor loot.
Uiteindelijk krijg je toch wel loot bij sommige encounters
We konden op dag 6 al tegen de Tyrant vechten maar we kozen er voor om pas op dag 8 hem aan te vallen zodat we nog een aantal encounter kaarten konden krijgen en extra trainings punten.
Ik had uiteindelijk 6 health 6 Dex 6 Attack en 1 Dev.
Ook had ik als skills Cripple,Strengthen, en Poisen Armor, naast mijn default skills
Mijn maatje had bij Boomer 7 Health 5 Dex 3 Attack 2 Dev en een aantal skills om verschillende granaten te maken.
Tantrum is een Melee Damage dealer en een heel klein beetje een tank.
Boomer is een Range Granaat gooier maar hij kan ook Melee mocht het nodig zijn.
Toch vinden we Boomer wat lastiger om te leren dan Tantrum.
Je begint bij boomer met 0 Granaten en je moet eerst de materialen rollen om ze te kunnen maken tot die tijd moet je Melee doen of als het kan uitde buurt blijven En skills gebruiken zoals Smoke, Disable, en Stunner om het de tegenstanders lastiger te maken.
Ze heeft verder bijna niks om haar zelf te healen.
Tantrum daarintegen heeft als default skill body Count en Axe Collector.
Omdat ik op een gegeven moment met 7 dice mocht gooien had je ook redelijk veel kans om Bones te gooien.
als je Bones gooit dan komen die in je Backup Plan terecht en bv.. als je 3 Bones in je Backup Plan hebt kan je je Axe Collector helemaal vullen tot 3.
Axe Collector geeft je een Range attack met standaard 2 damage elke keer als je hem gebruikt draai je de Dice 1 nummertje terug tot die weer op 0 staat.
Bij elke kill die jij maakt kan je je Body Count Dice 1 puntje er bij geven en die kan je meteen gebruiken om je dat getal weer te healen.
Verder heb je ook een Standaard Skill genaamd Rage!
Elke keer als je en gevecht start Gaat hij van stand 1.0 naar 1.2 en voor elke hit die je krijgt draai je hem ook 0.2 punten verder je kan hem dan inwisselen om tussen de 1 en 3 Bones te krijgen voor je Backup Plan of bij Stand 1.8 een instand Kill the doen op een level 1 Baddie.
Erg leuk

Die skill kan je ook nog uitbreiden naar RAAAGE! voor level 5 enemy's en naar RAAAAAGE! voor level 20 enemy's
Maar in vergelijk met Boomer kan Tantrum vrij snel weer healen.
Uiteindelijk gingen we op dag 8 tegen Tyrant.
Dag 8 is dan 2 Spelers X 8 dagen is 16 Baddie Punten die verdeel je in 3 5Punten Baddie's en 1 1Punt Baddie and als laaste de Tyrant.
Tegen Deze Tyrant is de regel dat we maar met 1 Speler tegerlijk tegen de Baddies en de Tyrant mochten spelen.
Ik besloot om eerst te gaan.
En je kan max 4 Baddie's op de Battle Mat kwijt dus Num moest even wachten.
Maar goed het is me gelukt om helemaal in mijn eentje iedereen te verslaan including Num

Boomer stond buiten de ring toe te kijken.
Ik moet er wel bij vermelden dat we nog steeds in de Greenhorn mode speelden omdat we nog vrij nieuw zijn met dit spel.
Volgende keer gaan we op normaal spelen.
En dan word het een stuk lastiger.
Ik denk dat we zo'n kleine 3 uur bezig zijn geweest.
Maar dat kan een stuk sneller als je alle regels goed kent.