Gisteren nog eens outlive gespeeld en redelijk hard gewonnen (51-36-30). Sommige kamers zijn echt wel sterker dan de andere. Zo had ik de +2 food bij hunting, immune to events en -1 radioactiviteit. In combinatie met item waarmee je dan je prey mag kiezen uit het hoopje en unlimited movement ging het foodsgewijs heel hard. Spel geeïndigd met een volledige bunker (behalve airlock). De equipments zouden eigenlijk iets meer moeten opbrengen qua balans vind ik persoonlijk. Maar het is wel een leuk spel.
Daarna Century Spice Road gespeeld. Volgens een aantal is het een splendor remake. Ik snap ergens wel vanwaar ze het halen, maar het zijn toch twee aparte spellen die perfect naast elkaar passen. Ik vind hem wel leuk en hij mag zeker nog een paar keer op tafel komen.
De avond afgesloten met Bloodborne. Ik vond hem leuker dan vorige keer. De eindbaas was ook iets beter deze keer waardoor je iets meer taktiek in het spel kon brengen. Hier gewonnen met 3 puntjes verschil. ^^
Daarna Century Spice Road gespeeld. Volgens een aantal is het een splendor remake. Ik snap ergens wel vanwaar ze het halen, maar het zijn toch twee aparte spellen die perfect naast elkaar passen. Ik vind hem wel leuk en hij mag zeker nog een paar keer op tafel komen.
De avond afgesloten met Bloodborne. Ik vond hem leuker dan vorige keer. De eindbaas was ook iets beter deze keer waardoor je iets meer taktiek in het spel kon brengen. Hier gewonnen met 3 puntjes verschil. ^^