Ik vond de tokens die ze konden plaatsen vrij irritant (met name de traps). Daarnaast is de balans een stuk lastiger doordat groen en paars direct kunnen doorstoten naar het midden en daar behoorlijk dominant kunnen zijn voordat andere spelers er komen.MADG0BLIN schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:50:
Wat vond je dat het minder leuk maakte? Ik vond het juist wel interessant, wat andere abilities, geen +1 movement.
In ons potje speelde een nieuwe speler met de aziatische factie (paars), maar ik denk dat als een ervaren speler die factie heeft, dat hij het spel behoorlijk kan domineren met de traps en de mogelijkheid om direct het centrum van het bord te controleren.
Daarnaast was ik op zich nog niet uitgekeken op de vijf originele facties (na 10x spelen), dus voor mij was de uitbreiding nog niet nodig.
Ik vraag me serieus af wanneer jij een keer iets positiefs over een spel kunt brengenPhusebox schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:53:
Ik vind Scythe in zijn geheel maar een domper, weinig diepgang en al met al een vrij generiek spel. Heb het 2x gespeeld maar zal niet veel meer op tafel komen hier.
Ik ben het dus geheel niet met je eens.
[ Voor 35% gewijzigd door Chevalric op 19-12-2016 11:15 ]
Xbox Live: Chevalric