WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Board-, Card- & Tabletop games - Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 165 166 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:54
maartend schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 12:15:
[...]

Nu al voorbij? Of heb je per ongeluk een uitbreiding gekocht?
Nee, normale editie, maar toen ik deze bestelde stond er al bij dat de voorraad bijna op was. Na het bestellen was de prijs inderdaad aangepast, dus net geluk gehad.

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:20
Poulske schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 11:50:
Ik zag vanmorgen dat Mansions of Madness Second Edition voor €57 in de aanbieding was op bol.com. Voor die prijs kon ik hem niet laten liggen, deze stond al geruime tijd op mijn lijstje.

Vanavond maar eens even de doos uitpluizen en handleiding door lezen, benieuwd wat de vrouw er van gaat vinden. :+
Nice, erg gaaf spel. Een van mijn favorieten, korte leercurve, moeilijk om te winnen . Bestel meteen even perspex voetjes/rondjes voor je monsters op ome Ali, dat is wel eigenlijk een 'must' ipv de lelijke zwarte voetjes

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iTwgOepDmejqBL5QQOoI3vzx0Gs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BMiEoLWXJrfNkgKyieu5HkQA.jpg?f=fotoalbum_large

Hi Ha Hopjesvla

• Hopjesvla79
maartend schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 12:15:
[...]

Nu al voorbij? Of heb je per ongeluk een uitbreiding gekocht?
op MP komt die ook nog wel eens voorbij in nieuwstaat voor scherpe prijzen. Zo heb ik die van mij ook ooit een keer gehaald.

Hi Ha Hopjesvla

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:59
Hopjesvla79 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 13:10:
[...]

Nice, erg gaaf spel. Een van mijn favorieten, korte leercurve, moeilijk om te winnen . Bestel meteen even perspex voetjes/rondjes voor je monsters op ome Ali, dat is wel eigenlijk een 'must' ipv de lelijke zwarte voetjes

[Afbeelding]
Nog voetjes/rondjes die je aanbeveelt?

Of allemaal zelfde laken een pak?

• Hopjesvla79
PaulBloem schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 14:10:
[...]

Nog voetjes/rondjes die je aanbeveelt?

Of allemaal zelfde laken een pak?
ik zie dat ik het hier heb besteld: Wargame Bases Store

https://a.aliexpress.com/_Ewe9mYW

Hi Ha Hopjesvla

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hopjesvla79 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 13:10:
[...]

[Afbeelding]
Als die dingen toch al ongeschilderd zijn maakt een zwarte of doorzichtige base ook geen zak meer uit ;)

• Hopjesvla79
toolkist schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 18:33:
[...]

Als die dingen toch al ongeschilderd zijn maakt een zwarte of doorzichtige base ook geen zak meer uit ;)
je weet welke MoM gebruikt? Met een beetje pech zie je helemaal niets meer van je ondergrond als het qua monsters druk is op je bord, Nu kan je en de base op maat maken en meteen een doorzichtigr nemen. Ik zie wel het voordeel daar van in.

Maar goed, wellicht vinden mensen dit wel mooi...

Afbeeldingslocatie: https://fuzzyllamareviews.com/wp-content/uploads/2019/08/m16.jpg

Hi Ha Hopjesvla

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Niet mooi zo zwart (maar doorzichtig dus ook niet naar mij mening), ik zou die dus ook schilderen ;)
Pagina: 1 ... 165 166 Laatste