Nee, normale editie, maar toen ik deze bestelde stond er al bij dat de voorraad bijna op was. Na het bestellen was de prijs inderdaad aangepast, dus net geluk gehad.maartend schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 12:15:
[...]
Nu al voorbij? Of heb je per ongeluk een uitbreiding gekocht?
Nice, erg gaaf spel. Een van mijn favorieten, korte leercurve, moeilijk om te winnen . Bestel meteen even perspex voetjes/rondjes voor je monsters op ome Ali, dat is wel eigenlijk een 'must' ipv de lelijke zwarte voetjesPoulske schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 11:50:
Ik zag vanmorgen dat Mansions of Madness Second Edition voor €57 in de aanbieding was op bol.com. Voor die prijs kon ik hem niet laten liggen, deze stond al geruime tijd op mijn lijstje.
Vanavond maar eens even de doos uitpluizen en handleiding door lezen, benieuwd wat de vrouw er van gaat vinden.
Hi Ha Hopjesvla
op MP komt die ook nog wel eens voorbij in nieuwstaat voor scherpe prijzen. Zo heb ik die van mij ook ooit een keer gehaald.maartend schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 12:15:
[...]
Nu al voorbij? Of heb je per ongeluk een uitbreiding gekocht?
Hi Ha Hopjesvla
Nog voetjes/rondjes die je aanbeveelt?Hopjesvla79 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 13:10:
[...]
Nice, erg gaaf spel. Een van mijn favorieten, korte leercurve, moeilijk om te winnen . Bestel meteen even perspex voetjes/rondjes voor je monsters op ome Ali, dat is wel eigenlijk een 'must' ipv de lelijke zwarte voetjes
[Afbeelding]
Of allemaal zelfde laken een pak?
ik zie dat ik het hier heb besteld: Wargame Bases StorePaulBloem schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 14:10:
[...]
Nog voetjes/rondjes die je aanbeveelt?
Of allemaal zelfde laken een pak?
https://a.aliexpress.com/_Ewe9mYW
Hi Ha Hopjesvla
Als die dingen toch al ongeschilderd zijn maakt een zwarte of doorzichtige base ook geen zak meer uitHopjesvla79 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 13:10:
[...]
Nice, erg gaaf spel. Een van mijn favorieten, korte leercurve, moeilijk om te winnen . Bestel meteen even perspex voetjes/rondjes voor je monsters op ome Ali, dat is wel eigenlijk een 'must' ipv de lelijke zwarte voetjes
[Afbeelding]
je weet welke MoM gebruikt? Met een beetje pech zie je helemaal niets meer van je ondergrond als het qua monsters druk is op je bord, Nu kan je en de base op maat maken en meteen een doorzichtigr nemen. Ik zie wel het voordeel daar van in.toolkist schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 18:33:
[...]
Als die dingen toch al ongeschilderd zijn maakt een zwarte of doorzichtige base ook geen zak meer uit
Maar goed, wellicht vinden mensen dit wel mooi...
Hi Ha Hopjesvla