Ik gebruik nog codesys 2.3, en ik heb gewoon de HVAC library gedownload, ga er vanuit dat deze ook onder 3.5 zou moeten werken. Die libraries bevatten veel bruikbare FB's, tezamen met een PDF voor de uitleg van elke FB.
Ik moet wel bekennen dat ik voor veel zaken de KNX modules gebruik, het is puur een aanvulling op mijn KNX setup voor zaken die met KNX anders lastig te regelen zijn.
Ik moet wel bekennen dat ik voor veel zaken de KNX modules gebruik, het is puur een aanvulling op mijn KNX setup voor zaken die met KNX anders lastig te regelen zijn.
benbam schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:23:
[...]
Ik heb al lang spijt dat ik de PFC200 gekocht heb om dan via codesys te kunnen werken en zo enkele euro's te kunnen uitsparen... Als ik nu zie wat er allemaal beschikbaar is op e!cockpit qua templates en FB's had ik me al vele uren tijd kunnen besparen... De PFC100 in starter kit was een veel beter idee geweest.
Alleen al mijn verwarming geregeld krijgen met Codesys kost me hopen tijd terwijl je van wago gewoon function blocks en templates kan downloaden die je dan zou kunnen gebruiken....
Nu ga ik waarschijnlijk die HVAC library moeten kopen...