Nadat ik vorig jaar een tafel had gebouwd van oude schutting delen (
St@m in "Het BBQ-hardware topic") heb ik dit jaar maar eens bedacht om er een ombouw om heen te maken en kastjes erin te fabriceren.
Optisch prima gelukt
Die tafel was al redelijk scheef, maar goed, daar denk ik van te voren nooit over na.. dus ik had nogal een verloop in de deurtjes

Het is niet moeders mooiste, maar absoluut functioneel.
To do:
Plexiglas plaat van 100*68cm, die ga ik op het werkblad monteren, dan heb ik nog zo'n 20cm speling tot aan de Q, ga er vanuit dat het niet gaat smelten aan die kant. Idee is dat de kast dan ook droog blijft, want bij een buitje regent het zo door de planken heen.
En daar komt bij dat het iets makkelijker schoon te maken is als ik mijn BBQ tools neerleg op de tafel.
Nog een keertje schilderen, eventueel de kastjes ook aan de binnenkant, ligt er een beetje aan hoeveel verf ik overhoud.
Pics zeggen meer dan woorden.
Totale kosten na veel gevloek, bloed, zweet en tranen..
Hout € 50.-
Scharnieren, handvaten, slotjes € 20
Plexiglas € 13
Verf + kwast + roller € 25
Lekker het weekend mee zoet geweest, alles met de hand gezaagd.. want ik heb geen fancy apparatuur omdat ik nooit iets klus (daar heb ik mijn mensen voor). Voor iemand die
echt twee linkerhanden heeft vind ik het best gelukt!
[
Voor 6% gewijzigd door
St@m op 16-06-2015 10:29
]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels