De 17e is ie verzonden, vond hem zonet in mijn brievenbus

Goed verpakt, met certificaat, 2 instructieboekjes. Kan weinig foutjes ontdekken, zie een krasje net naast de grijze "liner" van het ding, de foute vlammenprint oogt niet fouter dan normaal denk ik

Zie een klein stukje stof ofzo in het display linksonder, merk je niks van bij aflezen. Het enige nadeel is dus 1 jaar in plaats van 2 jaar garantie, maar daarvoor is hij wel minder dan de helft van de prijs en dus wat foutjes die niks afdoen aan de werking. De thermapen voelt heel erg degelijk aan, best groot ook, maar heb kleine vrouwenhanden..
Vanavond ga ik hem uitproberen, ondanks dat ik verre van fit ben moet ik wel goed eten dus ik gooi een zalmpje op de WGA..rookplankje doormidden gezaagd zodat ie past op de WGA en staat al in de week
-update-
Het ging iets harder dan verwacht, de temp was bij eerste meting 40 dus denk dit duurt ff maar de 2e meting was 52 c maar hij was nog steeds lekker sappig

De volgende keer dus wat graadjes koeler, maar de thermapen is goedgekeurd: meet erg snel
[
Voor 6% gewijzigd door
2Dutch op 21-05-2016 19:21
]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |