Toon posts:

[Versio] Ervaringen & Discussie - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-09 15:19
Ik denk eerder dat ze gewoon een shitload aan DNS request kregen omdat alles natuurlijk geretried werd. Sja als je dan een crappy setup hebt wordt die wel overbelast, maar dat maakt het nog g geen ddos.
Als ik hosting bij versio gebruik, switch ik de dns wel eens om (express). Bij ziggo vroeger werkte dit ook, omdat vooral op piekuren (zondagen) de DNS resolving langer op zich kon laten duren dan normaal. Als je je bedenkt dat iedere client bij Ziggo de standaard setup heeft met dns01 & dns02 dan is het niet zo gek dat 01 veel meer belast is dan de rest.

Soms omdraaien kan namelijk zorgen dat het zaakje wat vlotter resolved.

M'n magische bol werken.

• Matheee
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 28-09 19:53
Heb nu voor 1 maand een VPS (Cloud II) bij versio en een gratis maand BladeVPS X1 van TransIP.
Tot nu toe denk ik er zo over:
Versio = Lagere prijs en minder goede support.
TransIP = Hogere prijs en goede support.

Kan bij beide VPS's nog niet de resolutie aanpassen als ik met VNC zou verbinden. Dus beide helpdesks om 13:30 dezelfde vraag gesteld (kleine uitleg er bij hoe en wat).

Om 15:00 had ik eerlijk antwoord van TransIP dat ze er zelf ook niet veel ervaring mee hebben en dus niet konden helpen (pluspunten voor eerlijkheid _/-\o_ ).

Van Versio nog niks gehoord :/ (hopelijk morgen dan maar?).

• kuipje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:19
Ik heb een korte week een vps servers van versio uitgeprobeerd. Ze hebben een leuke prijs maar de prestatie viel me tegen omdat ze de processor enorm cappen. Ik hoop dat Transip in de toekomst een x2 variant aanbied of nog beter de x1 standaard van 2gb gaat voorzien. Dan hebben ze de betere vps servers naar mijn mening.

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:58
Hoe kan het dat een DDoS alle NS servers plat laat gaan? En zoals er in de statusupdates geschermd is met een import van de configuratie? Het lijkt mij dat zodra je een DDoS mitigate, je niet de config opnieuw hoeft in te laden? Los nog van het feit dat NS1 en/of NS2 al upstream een DDoS zouden moeten overleven?
Matheee schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 17:19:
Heb nu voor 1 maand een VPS (Cloud II) bij versio en een gratis maand BladeVPS X1 van TransIP.
Tot nu toe denk ik er zo over:
Versio = Lagere prijs en minder goede support.
TransIP = Hogere prijs en goede support.

Kan bij beide VPS's nog niet de resolutie aanpassen als ik met VNC zou verbinden. Dus beide helpdesks om 13:30 dezelfde vraag gesteld (kleine uitleg er bij hoe en wat).

Om 15:00 had ik eerlijk antwoord van TransIP dat ze er zelf ook niet veel ervaring mee hebben en dus niet konden helpen (pluspunten voor eerlijkheid _/-\o_ ).

Van Versio nog niks gehoord :/ (hopelijk morgen dan maar?).
Transip levert eigenlijk weinig tot geen support op dat vlak. Ze leveren de basis en dat is het. Managed doen ze niet en bevelen ze aan middels anders partijen (Denk aan Vservs.com).
JeroenT schreef op zondag 17 maart 2019 @ 01:18:
Hoe kan het dat een DDoS alle NS servers plat laat gaan? En zoals er in de statusupdates geschermd is met een import van de configuratie? Het lijkt mij dat zodra je een DDoS mitigate, je niet de config opnieuw hoeft in te laden? Los nog van het feit dat NS1 en/of NS2 al upstream een DDoS zouden moeten overleven?
Als je een fout wegwuift onder DDOS dan vervalt enige aansprakelijkheid omdat het overmacht zou zijn.

M'n magische bol werken.

• JeroenT
Helemaal mee eens, want overmacht.. Maar is dit werkelijk onoverkomelijk als een DNS partij? Als in, is het nodig om alle domeinen offline te laten gaan door een DDoS op de primary en secondary nameservers?

[Voor 38% gewijzigd door JeroenT op 17-03-2019 01:50]

Ik heb geen idee. Hostnet had in het verleden ook zoiets. Alle NAMESERVERS en A records waren zo verdwenen op de een op andere dag. Geen backup beschikbaar. Vind dan maar es uit met 30 namen welke website waar stond.

Maar als er in een status update gesproken wordt over 88% opgelost dan is dat vermoedelijk een backup die teruggezet wordt. In de hosting kan een verkeerde setting zo een heel netwerk onderuit halen hoor. Het valt of staat met hoe alles opgezet is.

M'n magische bol werken.

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:52
Heeft iemand al eens geprobeerd geld van de online portemonnee over te laten boeken naar de eigen bankrekening? Ik heb nog een klein bedrag (iets van €2,49) erop staan en heb alle diensten daar opgezegd.

Helaas willen ze het niet overmaken naar mijn bankrekening. Zie de quote voor de uitleg.
Goedemiddag <mijn naam>,

Versio is volgens de Wet op het financieel toezicht verplicht om het niet mogelijk te maken voor klanten dat geld wat zij zelf hebben gestort in de online portemonnee, ook weer opgenomen kan worden uit de online portemonnee.

Artikel 3:5, eerste lid van de Wet op het financieel toezicht:

"Het is verboden in Nederland in de uitoefening van een bedrijf buiten besloten kring opvorderbare gelden van anderen dan professionele marktpartijen aan te trekken, ter beschikking verkrijgen of ter beschikking te hebben."

Dit betekent dat geld wat klanten zelf storten in de online portemonnee, niet opnieuw opgenomen mag worden uit de online portemonnee of overgezet worden naar een ander Versio klant account. Als Versio deze functionaliteit aanbiedt, dan bedrijft Versio volgens de Wet op het financieel toezicht de functie van een bank.

Met vriendelijke groet,
<naam helpdesk medewerker> - Helpdeskmedewerker

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Die stelling klopt. Ze zijn dan een bank en dat valt onder andere spelregels.

M'n magische bol werken.

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 19:46
DutchKel schreef op zondag 17 maart 2019 @ 02:42:
Heeft iemand al eens geprobeerd geld van de online portemonnee over te laten boeken naar de eigen bankrekening? Ik heb nog een klein bedrag (iets van €2,49) erop staan en heb alle diensten daar opgezegd.

Helaas willen ze het niet overmaken naar mijn bankrekening. Zie de quote voor de uitleg.

[...]
Wellicht onlangs gewijzigd? Ik heb maanden geleden gewoon geld teruggestort op eigen rekening.

• Just-Michael
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 24-09 22:33
Ik heb deze week een credit factuur ontvangen waarbij het bedrag in de online portemonnee geplaatst werd. Dit was ruim 65 euro en kon ik op de pagina ook terug laten overboeken.

Mogelijk dat er dus een minimum bedrag voor staat. Kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 19:46
Just-Michael schreef op zondag 17 maart 2019 @ 11:44:
Ik heb deze week een credit factuur ontvangen waarbij het bedrag in de online portemonnee geplaatst werd. Dit was ruim 65 euro en kon ik op de pagina ook uit terug laten overboeken.

Mogelijk dat er dus een minimum bedrag voor staat. Kan iemand dat bevestigen?
Wacht even! Mogelijk mag je het geld wel terugstorten als ze een credit aanmaken, maar dus niet als je zelf iets stort en later wil terughalen.

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:19
DutchKel schreef op zondag 17 maart 2019 @ 02:42:

[...]
Heb hier ook wel eens van gehoord.
Ik krijg zo nu en dan wat door het partnerprogramma van ze, dat kun je wel gewoon uit laten betalen.

Ben wel benieuwd hoe het dan zit met bijvoorbeeld paypal, of de ov-chipkaart.Daar doe je toch eigenlijk hetzelfde?

• Altaphista
  • Laatst online: 27-09 12:58

Altaphista

1. check manual, 2. ask

En de problemen zijn weer terug.... DNS storing.

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

• RoboticPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:43
Inderdaad, ook hier is niks meer bereikbaar wat ik bij Versio heb ondergebracht.

Forum Lurker, Reageer weinig, lees veel.

• JeroenT
Zucht... hier ook. Fantastisch.

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:32
Net even gecheckt, maar hier lijkt alles nog te werken. (3 domeinen in totaal..)

• bendeh
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20:22
Hier werkt het ook nog.. Zie wel op hun statuspagina dat ze een storing onderzoeken:
https://www.versio.nl/status

• abeker
  • Laatst online: 22:29
Wij hadden ook weer last van een storing, maar nu lijkt alles weer te werken.

Helaas hadden we last van nog meer storingen, internetverbinding via WeServe lag er even uit en Office 365 was ook lang niet bereikbaar (probleem bij KPN?). Een en ander kan met elkaar te maken hebben, maar lastig te achterhalen...

the less one forgets, the less one remembers

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-09 22:39

Step

step@tweakers.net#

Het certificaat van versio.nl is verlopen. Hierdoor werken API calls naar versio niet meer goed. :-)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Step schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:07:
Het certificaat van versio.nl is verlopen. Hierdoor werken API calls naar versio niet meer goed. :-)
Holy... wat slordig :X

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-09 22:39

Step

step@tweakers.net#

Ze hebben even een quick fix geimplementeerd met een Let's Encrypt certificaat tot 19 juni 2019. :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Wacht, saldo was niet toereikend voor vernieuwing :+

M'n magische bol werken.

• kuipje
Ze verwachten vast geen klanten meer te hebben na 19 juni LOL. :-)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:53
kuipje schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 19:55:
Ze verwachten vast geen klanten meer te hebben na 19 juni LOL. :-)
Letsencrypt certificaten zijn 90 dagen geldig. Als je erachter komt dat je certificaat is verlopen en je moet door de hele validatie heen ben je blij met een Letsencrypt certificaat.
Laatst zelf nog meegemaakt met een webshop, EV cert verlopen op een zondagnacht. Letsencrypt cert in 10 minuten handmatig gefixt. Maandag erop om 9 uur bij Sectigo een EV cert aangevraagd, 5 uur en heel wat telefoontjes verder was het geregeld. Zonder dat Letsencrypt certificaat hadden ze gewoon anderhalve dag geen omzet gedraaid.

• kuipje
Maar we hebben het hier over een webhosting bedrijf wat onderdeel is van het grote TWS wat alle kennis in huis zou moeten hebben. Binnen een week weten ze het volledige dns systeem plat te leggen en vergeten ze een belangrijk root cert te verlengen.

[Voor 4% gewijzigd door kuipje op 22-03-2019 07:07]

Vraag eens support aan, en je begrijpt waarom Versio gewoon Versio is. Ik stelde vorige week een vraag, waarom registratie van .nl ineens niet meer lukte. Had voldoende saldo, alles klopte, totdat ik erachter kwam dat je bij het telefoonnummer van de WHOIS geen 000-0000000 in kon vullen. Het moet een geldig telefoonnummer zijn. Oke. Bij Versio krijg je een code zonder inhoud, en de support beantwoord je ticket met ja er zijn momenteel DNS problemen. Wijzigde ik dat nummer, werkte het wel ineens.

Dus soms moet je zelf gewoon inspringen bij Versio. Ze zijn goedkoop. Maar er is een periode geweest dat alles met regelmaat er wel uit lag (enorme downtime spikes). Alles was natuurlijk DDOS maar erkennen dat bijv. servers veels te veel users hadden was er niet.

Op andere momenten wanneer ik er zelf ineens niet meer uitkom, bijv het kopen van een webhostingpakket, en erachter komen dat het compleet geen SSL heeft, schoot Versio me wel weer toe met U had geen SSL geactiveerd vanuit het account. Zonder dat heb je standaard geen SSL.

Volg ook niet waarom je de optie uit wil laten by default. SSL is onmisbaar, ook al verwerk je geen formulieren. Het weegt namelijk mee in ranking wel / geen SSL ook al is het 0.05% ofzo.

M'n magische bol werken.

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
Sinds gisteren kan ik vanaf verschillende netwerken niet meer op mijn hostingpakket. https://vserver283.axc.eu/ geeft geen reactie via T-Mobile Thuis en op mijn werk. Zodra ik dan een NordVPN aan zet werkt het ineens. Ook op mijn telefoon via KPN 4G geen probleem. Lijkt mij op een routeringsprobleem onderweg naar of bij Versio. Verder nog klanten met last?

Lekker!

Acties:
  • +1Henk 'm!
Opent hier. Wellicht sta je in CSF (Firewall) waardoor het lijkt alsof het offline is.

M'n magische bol werken.

• DarkForce
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Napsju schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:32:
Sinds gisteren kan ik vanaf verschillende netwerken niet meer op mijn hostingpakket. https://vserver283.axc.eu/ geeft geen reactie via T-Mobile Thuis en op mijn werk. Zodra ik dan een NordVPN aan zet werkt het ineens. Ook op mijn telefoon via KPN 4G geen probleem. Lijkt mij op een routeringsprobleem onderweg naar of bij Versio. Verder nog klanten met last?
Hier ook T-Mobile Thuis en geen enkel probleem om op https://vserver283.axc.eu/ te komen.

• Napsju
Jism schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:40:
Opent hier. Wellicht sta je in CSF (Firewall) waardoor het lijkt alsof het offline is.
Zou kunnen. Hoe kom ik daar? Ik zie het niet in DirectAdmin.

Lekker!

Acties:
  • +2Henk 'm!
Napsju schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:08:
[...]

Zou kunnen. Hoe kom ik daar? Ik zie het niet in DirectAdmin.
Daar kom jij niet in. Dat moet je aankaarten bij versio, is mijn IP geblokkeerd? En dan moet je even het IP adres meesturen van waar je er niet mee op lijkt te komen.

CSF is software firewall van Directadmin zelf. Als je paar keer verkeerd inlogt met FTP, POP3/IMAP en troep dan wordt je erin gezet. Dan weigert de server connecties vanaf dat ip zeg maar. Alles lijkt dan offline maar dat is alleen voor jou.

[Voor 11% gewijzigd door Jism op 01-04-2019 11:32]

M'n magische bol werken.

Gewaardeerde klant,

Mede dankzij jou wordt Versio steeds groter. Een factor wat gepaard gaat met groter worden is meer verantwoordelijkheid. Concreet merken wij dat de behoefte aan support steeds groter wordt. De behoefte varieert van eenvoudige vragen naar wat complexere vragen. Om de groeiende behoefte aan support op te vangen, hebben wij onze supportteam recent uitgebreid en zijn wij bezig met een verdiepende training voor het supportteam. De uitbereiding en de vernieuwde supporttraining, zal ervoor zorgen dat wij jouw vraag sneller en zorgvuldiger kunnen beantwoorden.

Klanten met complexere vragen

Bij Versio hebben wij verschillende type klanten met een grote diversiteit aan productbehoeften. Het varieert van klanten met hobby websites tot aan klanten met iets complexere always on websites. Voor een spectrum aan verschillende soorten klanten wil Versio de juiste support bieden. Klanten met een groter volume en complexere producten hebben afhankelijk van hun kennis, vaker complexere vragen. Het signaal is dat er behoefte is aan telefonisch contact voor die klanten. Hier geven wij graag gehoor aan.

Telefonische support voor premium klanten

Vanaf 8 mei zal Versio Klanten met een premium pakket de mogelijkheid bieden telefonisch contact op te nemen met support. Dat houdt in dat jij als premium klant de mogelijkheid krijgt om ons te bellen.

Op de afbeelding 1.1 hieronder kun je zien waar je het nummer voor de telefonische support kunt vinden

Iedere klant heeft zijn unieke pincode. Daarmee kun je als klant toegang krijgen tot de telefonische support. Hieronder beschrijven wij de stappen om een supportmedewerker aan de lijn krijgen.

Bel het opgegeven nummer
Voer jouw unieke pincode in
Bespreek jouw vraag met de support medewerker
Waarom slechts telefonisch support voor premium klanten?

In de basis streeft Versio ernaar om de prijzen zo laag mogelijk te houden voor al zijn klanten. Er is overwogen om telefonisch support aan te bieden aan al onze klanten, maar dat zou betekenen dat wij voor al onze klanten een prijsverhoging moeten doorvoeren. Dat zullen wij niet doen. Onderzoek wijst namelijk uit dat een groot deel van onze klanten niet erbij gebaat is om meer te betalen voor telefonische support.

Op 8 mei stuurt Versio jou nogmaals een aankondiging dat wij online zijn met de telefonische support. Daarnaast zullen wij middels een pop-up in de klanten paneel jou informeren over de telefonische support.

Kosten

Voor jou als premium klant is de telefonisch support volledig gratis.

Bereikbaarheid

De telefonische support is te bereiken tussen 9:00 - 16:00 uur.

Hopelijk ben je op deze wijze voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Mail gehad. Nou ja met tig hosting/reseller paketten en meer dan duizend domeinnamen is dat ook niet zo vreemd. :P

M'n magische bol werken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
momenteel werkt de mail niet via mail.axc.nl: 'Connection to storage server failed.'

edit:
Let op: Als u belt naar de storingslijn zonder eerst stap 1 op te volgen, wordt er €99 euro exclusief BTW in rekening gebracht.
Dan wacht ik wel even met het melden van de storing. ;)

[Voor 55% gewijzigd door Tazzios op 05-05-2019 16:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:32
Tazzios schreef op zondag 5 mei 2019 @ 16:56:
momenteel werkt de mail niet via mail.axc.nl: 'Connection to storage server failed.'

edit:
Let op: Als u belt naar de storingslijn zonder eerst stap 1 op te volgen, wordt er €99 euro exclusief BTW in rekening gebracht.
Dan wacht ik wel even met het melden van de storing. ;)
Is het dat bij het inloggen op de webmail? Of al bij het laden van die URL?

Login screen krijg ik wel te zien.

Dat wordt dan 99 euro ;).

Niet erg klantvriendelijk, je zou maar minder technisch zijn en direct bellen. (Aan de andere kant snap ik het heel goed trouwens).

[Voor 11% gewijzigd door krakendmodem op 05-05-2019 17:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tazzios
oeps, wat is je rekeningnummer? :+

Al mijn mail clients werken niet meer thunderbird, eigenwebmail, k9 op telefoon

Edit:
Ze zijn er meebezig: "De mailservers worden zo te zien geplaagd door een DDOS aanval en een hogere load hierdoor." De storingspagina vermeld echter nog niets.

edit 2: en het werkt weer.

[Voor 45% gewijzigd door Tazzios op 05-05-2019 17:29]

Als men namen wilt registreren, zonder de .online actie er steeds doorheen (bij beginscherm, facturatiescherm) open dan https://www.versio.nl/act...sable_promotional_domains

Ik deed m'n beklag over het opdringen van .online extensies. Zodoende kwamen ze met deze URL op de proppen.

M'n magische bol werken.

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik val van de ene verbazing in de andere bij Versio. Nu kun je niet eens meer een ticket openen. Alle knoppen met 'Stel een vraag' oid werken gewoon niet. Er gebeurd helemaal niks, alsof hun hele Helpdesk niet meer bestaat!

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW lucht/lucht warmtepomp

Jawel, mailen naar support@versio.nl.

M'n magische bol werken.

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Freekers schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:51:
Ik val van de ene verbazing in de andere bij Versio. Nu kun je niet eens meer een ticket openen. Alle knoppen met 'Stel een vraag' oid werken gewoon niet. Er gebeurd helemaal niks, alsof hun hele Helpdesk niet meer bestaat!
Ze hebben ook een support forum, maar op de meeste topics, ook die een andere klant kan beantwoorden, reageert Versio steevast dat er maar een ticket moet worden gemaakt.

Zo ondermijn je de kracht van het forum :X

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Jism schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 06:24:
Jawel, mailen naar support@versio.nl.
Als ze daar eens op zouden reageren zou super tof zijn. Ik probeer de EPP code van mijn .ws domeinnaam op te vragen, dat moet perse via support en kan niet via het control panel.

Dat verklaart overigens nog niet waarom alle 'Stel een vraag' knoppen niet meer werken.
AW_Bos schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 09:43:
[...]

Ze hebben ook een support forum, maar op de meeste topics, ook die een andere klant kan beantwoorden, reageert Versio steevast dat er maar een ticket moet worden gemaakt.

Zo ondermijn je de kracht van het forum :X
Ik denk omdat er anders niemand antwoord ;)

[Voor 31% gewijzigd door Freekers op 04-07-2019 11:49]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW lucht/lucht warmtepomp

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Freekers schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 11:48:
[...]

Als ze daar eens op zouden reageren zou super tof zijn. Ik probeer de EPP code van mijn .ws domeinnaam op te vragen, dat moet perse via support en kan niet via het control panel.

Dat verklaart overigens nog niet waarom alle 'Stel een vraag' knoppen niet meer werken.

[...]

Ik denk omdat er anders niemand antwoord ;)
Als ik bijvoorbeeld kan antwoorden dat iemand een oud script heeft en en die..en die.. aanpassingen nodig heeft, dan kan de support dat ook wel, in mijn ogen. Dan hoeven ze geen oproep te doen om een ticket in te dienen. Als het nou persoonlijke supportvragen zijn, kan ik me wel indenken dat je naar de tickets verwijst.

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-09 16:04
Freekers schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:51:
Ze maken gebruik van Intercom, als je bent ingelogd zie je een button onderin.

Heb je een adblocker of andere blockers actief staan? Wellicht zie je daardoor het venster niet?

https://www.versio.nl/art...t-opnemen-met-de-helpdesk

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Nenoki schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 11:55:
[...]

Ze maken gebruik van Intercom, als je bent ingelogd zie je een button onderin.

Heb je een adblocker of andere blockers actief staan? Wellicht zie je daardoor het venster niet?

https://www.versio.nl/art...t-opnemen-met-de-helpdesk
Nu werkt de knop wel. Kan het zijn dat deze alleen tijdens kantooruren werkt? Ik heb voor de rest niks aangepast aan browser en/of netwerk configuratie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nextware
  • Laatst online: 20:15
Vandaag een mail gekregen dat ik in aanmerking komen voor Premium Telefoon Support. Maar dan moet ik dus wel eerst een abonnement van € 9,- per maand afnemen.. Wat denk je zelf.. |:( :') :w

• RemcoDelft
  • Laatst online: 18:50
nextware schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:20:
Vandaag een mail gekregen dat ik in aanmerking komen voor Premium Telefoon Support. Maar dan moet ik dus wel eerst een abonnement van € 9,- per maand afnemen.. Wat denk je zelf.. |:( :') :w
Ze hebben wel humor:
In de basis streeft Versio ernaar om de prijzen zo laag mogelijk te houden voor al zijn klanten. Er is overwogen om telefonisch support aan te bieden aan al onze klanten, maar dat zou betekenen dat wij voor al onze klanten een prijsverhoging moeten doorvoeren. Dat zullen wij niet doen.
Ik heb maar op unsubscribe geklikt :+

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

nextware schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:20:
Als je die niet betaald, krijg je simpelweg geen support meer. Althans dat is mijn ervaring, of de hele support club is op vakantie. Ik weet niet wat er met Versio aan de hand is de laatste tijd, maar ik krijg het gevoel alsof er niemand meer werkt en het een stuurloos schip is geworden. Ik zit er gelukkig alleen nog met een handjevol domeinen die ik stuk voor stuk aan het verhuizen ben voordat ze verlopen.

2 servers weigeren, standaard direct admin welcome emails te versturen. Ik moest uiteindelijk de user die ik aanmaakte verwijderen, opnieuw aanmaken, en zelf een handmatig wachtwoord ingeven zodat ik de FPT inkon. 8)7

Via chat aangekaart gisterenavond, wordt niet gelezen. Dan maar telefonische support, aangezien ik flink wat namen & paketten daar staan heb. Wat blijkt:
maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 16:00
:') Zucht. Het enige wat wel werkt is een mail sturen naar support@versio.nl. Niet dat ik dat geprobeerd had, maar dat is mijn ervaring.

[Voor 12% gewijzigd door Jism op 17-07-2019 08:47]

M'n magische bol werken.

Zucht.
Als Groothandel voor domeinnamen heeft u voordelige domeinnaam tarieven.
De kosten voor dit pakket zijn € 19.00 per maand. Bekijk tarieven
Dus om de status groothandel (en behorende prijzen) te krijgen moet je wel 19 euro per maand aftikken, x12 is 226 euro ex btw per jaar.

De korting gaat er al gauw vanaf weer allemaal. Dit zeiden ze niet bij wijzigingen van het pakket of AV. Wat een teringzooi bij Versio. Stilzwijgend de AV wijzigen, kosten introduceren, ik denk dat ik een claim in ga dienen.

M'n magische bol werken.

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:40
Sowieso mensen op kosten jagen om telefonische support te kunnen bieden... Belachelijk!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:06
Vraagje mbt email domein bij versio.
ik heb een domein staan bij versio maar die wil ik voor email gebruiken om dit daarna onder microsoft 365 of een protonmail etc etc onder te brengen. Is dit mogelijk? Ik ben er achter gekomen dat ik op die domein wel een email adres kan maken in versio.

[Voor 24% gewijzigd door dutchnltweaker op 05-05-2020 18:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:35
Ja hoor, zolang je de DNS records kunt aanpassen, kan je gewoon een andere mail hosting provider kiezen voor het domein dat je via Versio beheert. Doe ik zelf ook. Ik gebruik zelf wel een klein hostingpakketje hiervoor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:06
jorikc schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 19:30:
Ja hoor, zolang je de DNS records kunt aanpassen, kan je gewoon een andere mail hosting provider kiezen voor het domein dat je via Versio beheert. Doe ik zelf ook. Ik gebruik zelf wel een klein hostingpakketje hiervoor.
Ja dat kan zoals ik gelezen heb op de site van versio: https://www.versio.nl/art...ellen--mx-record-wijzigen https://www.versio.nl/art...cords-van-mijn-domeinnaam

Dien ik hier wel een hostingpakket voor af te sluiten als ik het goed begrijp?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jorikc
  • Laatst online: 14:35
Ik denk het niet.

Er worden steeds 2 mogelijkheden genoemd om DNS records aan te passen. De ene is via DirectAdmin (die heb je denk ik alleen als je een hostingpakket afneemt bij Versio). De andere gaat rechtstreeks via het Klantenpanel van Versio en daar heb je dus geen hostingpakket voor nodig.
Maar als je het zeker wilt weten, kun je het wellicht het beste aan Versio vragen of even kijken of er nog andere tweakers bij Versio het Mail&Spam pakket hebben en dit voor je kunnen bekijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Devaqto
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-10 22:21
dutchnltweaker schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 19:45:
[...]

Ja dat kan zoals ik gelezen heb op de site van versio: https://www.versio.nl/art...ellen--mx-record-wijzigen https://www.versio.nl/art...cords-van-mijn-domeinnaam

Dien ik hier wel een hostingpakket voor af te sluiten als ik het goed begrijp?
Met alleen een domein kun je precies wat je wilt, aangezien Versio gratis DNS hosting biedt bij je domein.

Indien je een webhosting pakket hebt, kun je ook de nameservers van je DirectAdmin pakket gebruiken, dit is wat makkelijker voor het beheer in DirectAdmin (toevoegen subdomains, LetsEncrypt automation, etc).

Acties:
  • +1Henk 'm!
Het moet technisch toch helemaal niet mogelijk zijn om een domein met î ipv een i vast te leggen? Nou bij versio wel. :') Lekker, geen controle op de chars die ik toestuur via hun registratiepaneel. Ik heb dus een domein nu vastgelegd wat ik niet managen kan. :P

Ik vindt de nieuwe frontpage verschrikkelijk,

1: bulk domein registratie ontbreekt nu
2: je kunt de nameservers pas nadat ze geregistreerd zijn invoeren, dus niet vooraf bij bestelling al.

[Voor 14% gewijzigd door Jism op 11-05-2020 16:26]

M'n magische bol werken.

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-10 21:37
Dat moet toch gewoon kunnen d.m.v. IDN? Bijv. de domeinnaam îîî.nl komt overeen met de ASCII (Punycode) domeinnaam xn--fdaaa.nl

Leesvoer: Wikipedia: Internationalized domain name

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Die nieuwe website doet pijn aan m'n ogen. Ben blij dat ik bijna van ze verlost ben. Nog een paar domeinen verhuizen en dan ben ik klaar met Versio.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Tracht maar eens een .fr domein vast te leggen. Mag je scrollen door 181 extensies heen, search op je browser werkt niet helemaal lekker (hij highlight het niet) en voordat het klaar is met het resolven van alle extensies loop je tegen een timeout aan en werkt het niet (meer).

Onmogelijk om een .fr domein vast te leggen. Sterker zelfs: ticket erin geschoten, geen antwoord. Chat erin geschoten, duurt inmiddels 2 (!) weken en heb nog steeds geen reactie.

Maakt niet uit, verhuizen we de 1500+ domainnamen toch elders enzo. Geen punt.

M'n magische bol werken.

• Shaggy
  • Laatst online: 21:32

Shaggy

Misantroop pur sang

Ik wil een nieuwe site gaan bouwen, en een domein registreren. Maar ben wel klaar met versio. Iemand een tip voor een goedkoop iets? Site zal maar een paar bezoekers per maand trekken hooguit, geen 5000 per uur of zo haha

Beetje webspace voor een HTML site, email en domein en dat is het. Eigenlijk wat versio voorheen was.

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zie Vimexx continue voorbij komen maar volgens mij is het een kwestie van tijd voordat zij ook hun prijzen omhoog gooien. De huidige prijzen kunnen nooit sustainable zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat een clowns bij Versio. Ik had/heb een probleem m.b.t. DNSSEC en ze hebben zonder te vragen mijn nameservers weggehaald en hun eigen DNS geactiveerd, zonder de records en IP adressen over te nemen. Resultaat; domein/website offline.
Sowieso, support via een mini chat window, wie heeft dat bedacht?
Ben er klaar mee, dan neem ik die paar tientjes wel voor lief en verhuis de boel in 1x.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ja hier ook. Ik bouw alles af, en verhuis alles van versio af. Het is weken geleden sinds ik mijn probleem ingevuld had; ik had per ongeluk een domein met een e en dan zo'n puntje erop vastgelegd, kan blijkbaar, maar hun systeem kan er niet mee overweg.

M'n magische bol werken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Luc45
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 14:44
Krijg zojuist de volgende mail, misschien hebben ze toch ingezien dat die prijsverhogingen niet zo'n goed idee waren :p
We horen graag je mening!
Beste Luc,

Hoe kunnen wij je nog beter van dienst zijn in de toekomst?

Versio is continu bezig met het verbeteren van haar dienstverlening. We horen graag jouw mening over ons huidige aanbod en hoe we je in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn.

Vul ons klantonderzoek in en ontvang daarvoor als dank 1 jaar gratis:
.NL domein (t.w.v. €5,99)
.ONLINE domein (t.w.v. €32,99)
Webhosting Brons (t.w.v. €30,-)
SSL certificaat (t.w.v. €4,99)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik ga ze eerlijk beoordelen. Gaan ze niet cool vinden.

M'n magische bol werken.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Zouden Versio en Neostrada onder hetzelfde moeder bedrijf vallen denk je? :+

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Luc45 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 16:04:
misschien hebben ze toch ingezien dat die prijsverhogingen niet zo'n goed idee waren :p
Nee hoor, ze zijn gewoon op zoek naar manieren om nóg meer geld te verdienen

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Oke ik heb de enquetes gedaan, ze zijn erg gigantisch gefocussed op prijs stelling. Continue vragen over 'zou je dit pakket kopen voor prijs X, of dit pakket voor prijs Y'?, dus ga er maar van uit dat er binnenkort iets met de prijs gaat gebeuren.

• YouriHL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:13
Kan iemand mij eens uitleggen hoe Versio momenteel, zonder een actie te hanteren (dat kan ik niet vinden op die ontzettend lelijke en onoverzichtelijke website die ze momenteel hanteren (wat was er mis met de oude !?) €5,97 vraagt voor 3 maanden hosting, en bloody €50+ voor een jaar ?
4x (voor het gemak) 6 is nog altijd 24 euro, geen 50.

En dan stuur je een mailtje en krijg je als antwoord dat een jaar hosten veel duurder is dan drie maanden. Ehm, wat ? Een domeinnaam loopt toch ook voor een heel jaar ? Die je overigens, als je geen .nl domeinnaam hebt, er apart nog bij moet bestellen. En dan zijn de prijzen ook nog eens exclusief BTW. Met andere woorden, 1 jaar webhosting plus een bijvoorbeeld .eu domein, op basis van het Zilver NL pakket, kost je bij Versio inmiddels €70,13 inclusief btw.

Ik wist niet dat het zó slecht ging bij Versio tegenwoordig. Misschien omdat meer dan de helft van hun klanten aju paraplu heeft gezegd toen hun pakket afliep :')

Wat ik met name een erg nare situatie vind bij Versio, is dat als je ongeveer twee maanden voor je pakket afloopt, de verlenging UIT zet, je doodleuk een week van te voren een factuur opgestuurd krijgt, voor een heel nieuw jaar. En dat ze dan doodleuk claimen dat je het niet uit hebt gezet (terwijl je een bevestigingsmail hebt gekregen dat je de verlenging hebt uitgezet 8)7 ).

Ik raad iedereen aan om geen zaken te doen met deze dwazen.
Als je bij domeinnamen, een .fr extensie wilt gaan registeren of verhuizen, succes. Eerdat je de 170 extensies gepasseerd bent krijg je allang al een timeout. Second; ik kon blijkbaar een domein met een a en een puntje erbovenop, vastleggen. Was onmogelijk om deze te 'managen' onder domein beheer. Ik heb gevraagd om dit werkbaar te krijgen weer, nooit bericht gehad, domein ontbreekt ineens uit m'n paneel nu. Dus blijkbaar is de TLD handmatig eruit gegooid, zonder iets te zeggen.

Ik heb een paar accounts daar, eentje had 1500+ namen ofzo, alles zeg ik langzaam op. Sinds de overname ga ik er duizenden euro's op achteruit. Alles dat opgezegd kan worden > Automatisch verlengen uit en alles dat goedkoper elders kan > overzetten.

Je moet "betalen" om korting te krijgen. En dan is het op de korrel een paar honderd euro op jaarbasis goedkoper. Toegegeven, de hosting werkt wel "goed" nu als dat ik een commercieele bedrijfswebsite dat vooral snachts opereert daar draai. De config is in principe prima en de time to first byte op verschillende mmomenten is verassend goed.

Ik snap niet echt waarom de chat uberhaubt op de website staat. Die wordt toch nooit optijd beantwoord. Support tickets, het kan soms dagen duren, en dan direct die mail erachteraan met LAAT WETEN HOE XXX VOOR U WAS. Ik weet het niet. In Nederlandse handen was versio ondanks de smet die het toen had "enigzins" nog robuust en je wist wat je eraan had zeg maar.

Dit design, mweh. ik moet google gebruiken om op de oude interface voor bulk registratie te komen: https://www2.versio.nl/domeinnaam-check

Het idee is leuk, maar doe aub wat grondig werk ipv een fancy thema erop neerkwakken waarvan de gebruikersinterface nog behoorlijk wat te wensen overlaat. Standaard logout button linksonder en niet als iedere andere website bovenin ofzo.

M'n magische bol werken.

• Tazzios
meer mensen last van een storing?
https://vserver132.axc.eu is niet bereikbaar.
Blijft hangen op establishing secure connection.

Ik heb het een beetje gehad met deze partij. Verschillende redenen, en ik bouw langzamerhand ook alles af.

1: Support tickets worden niet of nauwelijks benantwoord.

2: Chat reageert pas na een dag of 3 tot 5 gemiddeld. Waarom voer je het dan?

3: De load op servers is gigantisch hoog, oftewel je kunt er geen fatsoenlijke website op basis van wordpress (meer) op draaien. Als je er een topic op het forum over zet wordt het verplaatst welk alleen zichtbaar is voor hunzelf.

4: Vorige week betaling gedaan om de portemonnee aan te vullen, betaling gelukt, echter de status blijft 5 dagen zo en niemand die reageert op een ticket of chat, pas na een week. Dan pas wordt manueel de portemonnee bijgewerkt.

Ik heb zelf lightspeed op m'n eigen servers nu gezet. Dit is de redding voor tragere wordpress websites. De time to first byte is nu amper in 0.5ms en het laadt razendsnel. Zelfs beter als een eigen VPS met 8GB geheugen wat alleen voor 1 website met PHP 7.4 ingericht was. Nadeel? Lightspeed cache kost 35 per server. Maar dat haal ik er wel uit gezien de wordpress klanten die ik inmiddels heb.

Versio doet aan overselling, en niet zo'n klein beetje ook. Er staan veel meer sites op zo'n server dan dat de hardware fysiek aankan. Het is geen goede hoster als je een beetje een bedrijfskritische website hebt of wilt draaien. Ga alsjeblieft naar een andere partij.

M'n magische bol werken.

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 16:24
Het lijkt er inderdaad op dat alles platligt.
Website laadt niet, webmail en mailserver zijn onbereikbaar. Domeinnamen resolven niet meer.
Er komt wel een ping reply als je het ip-adres van de server pingt.
Volgens de chat kun je pas een antwoord verwachten in een paar uur.
Is er uberhaupt wel iemand aanwezig daar in het weekend?

Mails van externe aanbieders komen terug met de volgende foutmelding:
This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

emailgehost@versio.nl
Unrouteable address
Jism schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:19:
Blijft hangen op establishing secure connection.

Ik heb het een beetje gehad met deze partij. Verschillende redenen, en ik bouw langzamerhand ook alles af.

1: Support tickets worden niet of nauwelijks benantwoord.

2: Chat reageert pas na een dag of 3 tot 5 gemiddeld. Waarom voer je het dan?

3: De load op servers is gigantisch hoog, oftewel je kunt er geen fatsoenlijke website op basis van wordpress (meer) op draaien. Als je er een topic op het forum over zet wordt het verplaatst welk alleen zichtbaar is voor hunzelf.

4: Vorige week betaling gedaan om de portemonnee aan te vullen, betaling gelukt, echter de status blijft 5 dagen zo en niemand die reageert op een ticket of chat, pas na een week. Dan pas wordt manueel de portemonnee bijgewerkt.

Ik heb zelf lightspeed op m'n eigen servers nu gezet. Dit is de redding voor tragere wordpress websites. De time to first byte is nu amper in 0.5ms en het laadt razendsnel. Zelfs beter als een eigen VPS met 8GB geheugen wat alleen voor 1 website met PHP 7.4 ingericht was. Nadeel? Lightspeed cache kost 35 per server. Maar dat haal ik er wel uit gezien de wordpress klanten die ik inmiddels heb.

Versio doet aan overselling, en niet zo'n klein beetje ook. Er staan veel meer sites op zo'n server dan dat de hardware fysiek aankan. Het is geen goede hoster als je een beetje een bedrijfskritische website hebt of wilt draaien. Ga alsjeblieft naar een andere partij.
Ik heb nog nooit de support/klantenservice nodig gehad, maar het is wel jammer dat ze zo slecht bereikbaar zijn. En dat ze voor telefonische hulp een extra €9,00 per maand vragen...

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

:')

Een website liep traag, time to first byte echt richting de 6 seconden ofzo voordat er wat gebeurd. Backup gemaakt > overgezet > ten eerste klopt er al niets van de telling van DA, die zegt dat het om een 80MB .tar.gz bestand gaat, bij download is het een 260MB bestand, bij poging tot herstellen in DA elders kapt ie af met dat het geen tar.gz / gzip is. Natuurlijk de user space gechecked voordat ik de backup starte.

Handmatig uitgepakt, so far so good, alles hersteld, inclusief database, rits van foutmeldingen van hier tot gunter omdat alle content in o.a de PHP files gewoon corrupt is:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
  thrown in /home/site/domains/site.nl/private_html/wp-content/plugins/woocommerceidealcheckout/woocommerceidealcheckout.php on line 44
2020-10-08 20:10:42.227572 [NOTICE] [4938] [x_www.qrtwftwgregertg3tqg.nl:443] [STDERR] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function showMessage() in /home/site/domains/site.nl/private_html/wp-content/plugins/woocommerceidealcheckout/woocommerceidealcheckout.php:44
Stack trace:
#0 /home/site/domains/site.nl/private_html/wp-includes/class-wp-hook.php(287): idealcheckout_showAdminMessages()
#1 /home/site/domains/site.nl/private_html/wp-includes/class-wp-hook.php(311): WP_Hook->apply_filters()
#2 /home/site/domains/site.nl/private_html/wp-includes/plugin.php(478): WP_Hook->do_action()
#3 /home/site/domains/site.nl/private_html/wp-admin/admin-header.php(292): do_action()
#4 /home/site/domains/site.nl/private_html/wp-admin/update-core.php(855): require_once('/home/bierkoeri...')
#5 {main}
  thrown in /home/site/domains/site.nl/private_html/wp-content/plugins/woocommerceidealcheckout/woocommerceidealcheckout.php on line 44

Zucht. Nu handmatig 10k files downloaden en handmatig terugzetten. Dit is toch belachelijk voor een hostingpartij dat overal zgn goede reviews heeft? Ik weet al dat een ticket maken toch geen zin heeft. Ik verhuis alles gewoon op zeer korte termijn.

M'n magische bol werken.

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Jism schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:24:
:')

Een website liep traag, time to first byte echt richting de 6 seconden ofzo voordat er wat gebeurd. Backup gemaakt > overgezet > ten eerste klopt er al niets van de telling van DA, die zegt dat het om een 80MB .tar.gz bestand gaat, bij download is het een 260MB bestand, bij poging tot herstellen in DA elders kapt ie af met dat het geen tar.gz / gzip is. Natuurlijk de user space gechecked voordat ik de backup starte.

Nog meer ellende hier....
Je zou toch bijna wensen dat je SSH mogelijkheid had. Werkt zo voortreffelijk.
Geen timeouts van webservers _O_

Een database van 60 MB schiet ik er in enkele seconden in. Plus dat DA leuke scripts heeft 8)

[Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 08-10-2020 20:54]

Als je naar nameservers gaat, vervolgens volgende tabelletje bekijkt:
185.182.56.8 server 543
Waarvan er 543 users op staan. Dit is een resellerpakket dus het aantal domeinnamen dat onderverdeeld nog eens zit op die users zit er niet bij in. Ik schat dat per user er voor het gemak 5 tot 20 actieve domeinnamen staan, (eigenlijk nog veels te laag berekend heb ik het idee) waarop je uitkomt op zo'n 2700 tot 10k aan websites.

Mijn ervaring is is dat een VPS met 16GB ram zo'n 100 tot 200 websites kan huisvesten, wil je spreken over <2% load in performance. En dan kan je nog pieken opvangen als je de omgeving goed geconfigureerd hebt. Maar dat een zwaar geoptimaliseerde wordpress website nog steeds 6 seconden aan een avg ttfb nodig heeft dan is er op server level gewoon iets goed mis.

Ik weet dat ze altijd riepen ja maar u moet bezoekers hebben wilt u dat de website snel reageert. Nou dat is het juist. Als een website 6 seconden erover doet om een pagina te openen dan loopt 90% van die bezoekers al weg. Ik vindt het een telleurstellende partij geworden, men had makkelijk een limit op het aantal users per server kunnen zetten om zo de performance voor iedereen te garanderen.

Dan verdien je nog geld op nieuwe hosting/reseller sales want men wil uitbreiden als er sprake is van betrouwbare, reliant en snelle hosting. Zucht. Kutpartij ook. Sinds die overname is alles niet alleen duurder geworden, de hele support en snelheid van die support is bedroevend.

M'n magische bol werken.

Prijsverhoging 2021:
Vanaf 1 januari 2021 zullen de tarieven voor het verlengen van .nl, .be en .com domeinen wijzigen. Dit betekent dat domeinnamen in jouw account waarbij de verlengdatum na 1 januari 2021 ligt, worden verlengd tegen het nieuwe tarief. Je vindt de nieuwe tarieven hieronder:

Verlenging prijs .nl domein: €9,99
Verlenging prijs .be domein: €9,99
Verlenging prijs .com domein: €14,99
Ik ga denk ik maar verhuizen. Kan iemand verklaren of SIDN duurder geworden is of niet?

M'n magische bol werken.

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-09 19:30
Zojuist een mail gehad dat Versio de prijzen alweer gaat verhogen...
Vanaf 1 januari 2021 zullen de tarieven voor het verlengen van .nl, .be en .com domeinen wijzigen. Dit betekent dat domeinnamen in jouw account waarbij de verlengdatum na 1 januari 2021 ligt, worden verlengd tegen het nieuwe tarief. Je vindt de nieuwe tarieven hieronder:
  • Verlenging prijs .nl domein: €9,99
  • Verlenging prijs .be domein: €9,99
  • Verlenging prijs .com domein: €14,99
Heb je vragen over jouw domeinnamen? Neem dan contact op met het Versio supportteam.
...meh :/

Rare vogel in spe

Nou snel gefixed, aankomend jaar alles elders verhuizen, 3,20 inkoop nl / be en 9 euro voor .com. Bovenstaand zijn echt belachelijke prijzen, zonder enig onderbouwing (in de email) en ronduit onbeschoft.

Ik durf te wedden dat ze gaan antwoorden dat je het kortingsding af moet nemen a 9 euro per maand (?) om zo lagere prijzen te verkrijgen.

Een tientje maak je geen marge op. Als je klanten hebt en daar 12 per .nl voor in rekening gaat brengen dan zijn die op ten duur ook niet gek door juist het domein te verhuizen naar een andere partij.

Versio maakt gewoon vies misbruik van de verhoging van het SIDN: die gaan amper 2% omhoog naar inkoop 3,48. Een stijging naar 9,99 is 6,51 marge. :'(

Dit is niet serieus meer te noemen.

[Voor 15% gewijzigd door Jism op 04-12-2020 20:08]

M'n magische bol werken.

• van Egmond
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 05-12-2020
VERSIO.100% PRIJSVERHOGING! :(

Het Bronspakket van Versio is opgeheven Stond gisteren in de mail.
U bent overgezet naar het startpakket.

Wij zijn een vrijwilligersorganisatie met heel weinig geld en betaalden voor het BronsPakket € 2,50 pm.
Voor het Startpakket gaan wij € 4,99 pm betalen.
Twee maal zoveel!
Het is geen prijsverhoging zegt Versio maar een aanpassing in de pakketten.
Als u het te duur vindt moet u maar overstappen. :(

VOOR ONS IS HET GEWOON EEN PRIJSVERHOGING VAN 100%
Ik had gesproken met iemand, die zei dat Versio een paar jaar terug op het laatste uur van de afgrond van een faillissement gestaan had. Totdat ze overgenomen waren en het bedrijf als het ware was gered. Versio heeft jaren onder de kostprijs domeinnamen ter voorbeeld verkocht. Geld bijgelegd jaar in jaar uit. Dat kon toen nog blijkbaar want nu zijn de regels zo dat wanneer je BV voor 5 jaar verlies of langer maakt je niet bedrijfsvatbaar meer bent.

Ze zijn overgenomen en de winst(en) moeten omhoog. En niet zo'n klein beetje ook. Ze mailen mij met dat de prijsstijging voor mij niet zou gelden ivm groothandelspakket (meer dan 1000 namen) maar ze vergeten dat ik een tweede account ook heb die buiten dat om valt. Ik kan geen marge meer maken zo als ik nu namen in moet kopen voor 10 euro per stuk en door moet berekenen voor 15 euro per stuk aan de klant. Laten we eerlijk zijn; in deze tijden als iemand 10 euro kan besparen op 1 of 100 euro kan besparen op 10 namen dan gaan ze elders. Ik had destijds 1 forum bericht gepost daar en 2 support tickets gestart.

Dat forum topic was binnen een uur verplaatst naar verborgen. Het ging mij om de server speeds die belachelijk hoog zijn. Check / test het zelf:

https://www.biertaxihetgooi.nl/

En dan met name de time to first byte.

Diezelfde website, maar dan op één van m'n eigen servers,

https://boozedelivery.nl/

Gigantisch snelheidsverschil. Nu moet ik wel zeggen dat op mijn servers er specifiek litespeed draait en dat daardoor de performance echt uitstekend is, veel minder resources in gebruik, in combinatie met WASP firewall enzo echt een prachtig stukje software dat aan te bevelen is bij ieder hostingbedrijf. licentie kost 35 euro per server ongeveer per maand, maar dat haal je er echt uit. Ik host nu zo'n 200 websites op specifiek die server met veel minder resources dan dat versio heeft.
185.182.56.188 server users: 527
Dat komt ook omdat versio echt zwaar aan overselling aan het doen is. Iedere machine moet zo vol mogelijk worden gekwakt en het enige wat je wel nog redelijk draaien kunt is een statisch html pagina of light weight PHP; maar als er iets in de buurt komt kijken van wordpress dan kan je het shaken. Kan je nog duizend plugins gebruiken voor optimalisatie enzo, het is gewoon belabberd daar.

Ik ga dan ook vanaf Januari alles net voor opzegging verhuizen. Alleen dat al met duizend namen scheelt me meer dan 2500 euro op jaarbasis. De hosting en bedragen die ze ervoor rekenen kan echt niet. Je ziet de bovenstaande performance van 1 van de websites die ik daar draaien heb. En hoe screwed up de situatie is. Op dagdelen is de time to first byte zelfs 5 tot 10 seconden (!).

Dat er niemand even inhoudelijk kijkt naar de load op die servers ook en denkt, goh, mischien moeten we even wat afbouwen, of mischien de configuratie eens herzien, of mischien versio gewoon even nieuw leven in blazen dat de prijzen die ze rekenen ook confirm zijn met wat ze (nu niet) leveren.

Nja. Ik denk dat het leuk geweest was. Ze waren jarenlang een prijsstunter, eweka had de trend gezet, steeds meer hostingboeren willen alleen de 'grotere' klanten wat ik ergens wel voor kan stellen, maar begin dan een tweede tak van versio af. Zet daar propere hardware en software neer, en biedt daar een serieus alternatief voor een wat duurdere prijs dan dat versio nu momenteel aan het doen is.

SIDN rekent 2% prijsstijging vanaf 2021, en loopt door tot 2023. Dus in 3 jaar gaan we er ongeveer 6% op omhoog qua kost/inkoopsprijs. Versio daarintegen mailt zonder verdere onderbouwing dat ze ff met 100% omhoog gaan. Ook niet een mail met dat het voor groothandel niet van toepassing is, of de suggestie hoe men daaronderuit kan komen. Nee ook marketing technisch is versio nooit de slimste geweest.

[Voor 5% gewijzigd door Jism op 06-12-2020 02:25]

M'n magische bol werken.

• jochem1998
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 04-08 18:17
Jism schreef op zondag 6 december 2020 @ 02:21:
Ik had gesproken met iemand, die zei dat Versio een paar jaar terug op het laatste uur van de afgrond van een faillissement gestaan had. Totdat ze overgenomen waren en het bedrijf als het ware was gered. Versio heeft jaren onder de kostprijs domeinnamen ter voorbeeld verkocht. Geld bijgelegd jaar in jaar uit. Dat kon toen nog blijkbaar want nu zijn de regels zo dat wanneer je BV voor 5 jaar verlies of langer maakt je niet bedrijfsvatbaar meer bent.

Ze zijn overgenomen en de winst(en) moeten omhoog. En niet zo'n klein beetje ook. Ze mailen mij met dat de prijsstijging voor mij niet zou gelden ivm groothandelspakket (meer dan 1000 namen) maar ze vergeten dat ik een tweede account ook heb die buiten dat om valt. Ik kan geen marge meer maken zo als ik nu namen in moet kopen voor 10 euro per stuk en door moet berekenen voor 15 euro per stuk aan de klant. Laten we eerlijk zijn; in deze tijden als iemand 10 euro kan besparen op 1 of 100 euro kan besparen op 10 namen dan gaan ze elders. Ik had destijds 1 forum bericht gepost daar en 2 support tickets gestart.

Dat forum topic was binnen een uur verplaatst naar verborgen. Het ging mij om de server speeds die belachelijk hoog zijn. Check / test het zelf:

Gigantisch snelheidsverschil. Nu moet ik wel zeggen dat op mijn servers er specifiek litespeed draait en dat daardoor de performance echt uitstekend is, veel minder resources in gebruik, in combinatie met WASP firewall enzo echt een prachtig stukje software dat aan te bevelen is bij ieder hostingbedrijf. licentie kost 35 euro per server ongeveer per maand, maar dat haal je er echt uit. Ik host nu zo'n 200 websites op specifiek die server met veel minder resources dan dat versio heeft.

[...]

Dat komt ook omdat versio echt zwaar aan overselling aan het doen is. Iedere machine moet zo vol mogelijk worden gekwakt en het enige wat je wel nog redelijk draaien kunt is een statisch html pagina of light weight PHP; maar als er iets in de buurt komt kijken van wordpress dan kan je het shaken. Kan je nog duizend plugins gebruiken voor optimalisatie enzo, het is gewoon belabberd daar.

Ik ga dan ook vanaf Januari alles net voor opzegging verhuizen. Alleen dat al met duizend namen scheelt me meer dan 2500 euro op jaarbasis. De hosting en bedragen die ze ervoor rekenen kan echt niet. Je ziet de bovenstaande performance van 1 van de websites die ik daar draaien heb. En hoe screwed up de situatie is. Op dagdelen is de time to first byte zelfs 5 tot 10 seconden (!).

Dat er niemand even inhoudelijk kijkt naar de load op die servers ook en denkt, goh, mischien moeten we even wat afbouwen, of mischien de configuratie eens herzien, of mischien versio gewoon even nieuw leven in blazen dat de prijzen die ze rekenen ook confirm zijn met wat ze (nu niet) leveren.

Nja. Ik denk dat het leuk geweest was. Ze waren jarenlang een prijsstunter, eweka had de trend gezet, steeds meer hostingboeren willen alleen de 'grotere' klanten wat ik ergens wel voor kan stellen, maar begin dan een tweede tak van versio af. Zet daar propere hardware en software neer, en biedt daar een serieus alternatief voor een wat duurdere prijs dan dat versio nu momenteel aan het doen is.

SIDN rekent 2% prijsstijging vanaf 2021, en loopt door tot 2023. Dus in 3 jaar gaan we er ongeveer 6% op omhoog qua kost/inkoopsprijs. Versio daarintegen mailt zonder verdere onderbouwing dat ze ff met 100% omhoog gaan. Ook niet een mail met dat het voor groothandel niet van toepassing is, of de suggestie hoe men daaronderuit kan komen. Nee ook marketing technisch is versio nooit de slimste geweest.
Sites lijken gewoon even snel voor mij 8)7

• Chloortablet
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Chloortablet

Atoomnummer 17

[...]

Als je daadwerkelijk zoveel domeinen hebt, dan ben je waarschijnlijk beter uit bij OpenProvider. Betaal je een vast bedrag aan fee en neem je ze verder af tegen kostprijs. Ook mogelijk zonder de vaste fee, maar dan zijn de prijzen hoger en werken ze met staffels. Geen aandelen, wel een tevreden gebruiker :+
jochem1998 schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:10:
[...]

Sites lijken gewoon even snel voor mij 8)7
https://tools.pingdom.com/#5d8e67cd2d800000

Kijk even naar de "Wait" state. 1.3 seconden 8)7

https://tools.pingdom.com/#5d8e67dd4e000000

En dan een wel gezonde "Wait" state, 15ms.

Dit is gewoon een enorm bezette server. Het probleem is het moment dat iemand vanuit search naar zo'n URL klikt, de time to first byte of response, gewoon zo hoog ligt dat het risico is dat iemand > Back klikt en vervolgens een wel snelle website opzoekt. Daarom is site snelheid (TTFB) ook zo belangrijk.

Vroeger hadden ze nog system information enabled staan bij Versio; maar dat staat al jaren uit. Toen kon je al zien dat ze nog op vrij antieke opterons aan het draaien waren. (De tegenhanger van de Bulldozer). Geen idee of dat ooit veranderd is.
Chloortablet schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:16:
[...]

Als je daadwerkelijk zoveel domeinen hebt, dan ben je waarschijnlijk beter uit bij OpenProvider. Betaal je een vast bedrag aan fee en neem je ze verder af tegen kostprijs. Ook mogelijk zonder de vaste fee, maar dan zijn de prijzen hoger en werken ze met staffels. Geen aandelen, wel een tevreden gebruiker :+
Niet slecht ! :) Maar ik ga nu al bij mijn eigen vaste partij zitten; ik krijg tegen inkoop inclusief toegang tot Powerdns.

M'n magische bol werken.

• Napsju

Lekker!

Ik denk dat ik gewoon volledig alles stop ga zetten bij Versio. Ik kreeg te horen dat ik niet teveel mocht verwachten van een shared hostingpakket, en maar op een VPS moest gaan zitten voor betere site speeds. Ik weet niet maar ik heb 10x shared hostingpakketten van 30 euro per stuk per jaar bij Vimex en de problemen die ik bij versio ervaar heb ik daar ook totaal niet.

Het is precies wat ik zei; het is oude hardware, er vindt overselling plaats en maakt niet uit hoeverre je een website wel of niet 'optimaliseerd' - het is alsof je bij iemand op zolder je websites laat hosten. De server knalt er ook vaak genoeg uit; constant reboots van httpd (ik herken het gedrag) maar bij versio zien ze nagenoeg 100% uptime ... rara.

De geadverteerde prijzen zouden niet gelden voor groothandelsprijzen; m.a.w je moet 9 euro 19 euro
per maand extra betalen om in aanmerking te komen voor een korting. Ik heb uitgerekend dat ik voor .nl per domein 50 cent vooruit ga en 1 euro voor een .be. .com ligt ongeveer hetzelfde en voor exotische extensies zal het verschil ook wel te verwaarlozen zijn. Als ik een snelle rekensom doe dan spreek ik over 350 tot 500 euro geschat voor .nl en 400 tot 650 euro voor .be, en dan komt de vaste fee van 19 euro per maand ook nog eens te vervallen, a 228 euro.

Schrap ik de hosting ook bij versio dan is dat 2x een reseller en 3x een mini pakket. Al met al een paar duizend euro op jaarbasis. En toekomstige registraties vallen veel goedkoper uit voor mij zodat ik een gezonde marge overhou, en sites die op hun hosting draaien zullen veel beter ineens af bij mij of een andere partij zijn. Helder! :)

M'n magische bol werken.

Nou, er is een telefoontje verricht door versio,

Ze bevriezen als eerst de 'stijgende' tarieven voor de komende 2 jaar. Daarbij wordt een tweede account dat ik gebruik, kosteloos geupgrade naar een business account inclusief de behorende tarieven. Dan verviel er nog iets wat iets zou besparen, en eerlijk is eerlijk, ze komen me wel enorm tegemoet mee hier.

Ik heb de nadruk gelegd gisteren in de mail dat ik op deze manier geen heil meer in versio zie zitten. Maar blijkbaar is daar met overleg intern toch een uitzondering gemaakt. Ik zal de mail (bevestiging) zometeen even in lijnen copy pasten hier.

M'n magische bol werken.

• Kabeltand
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 28-05 11:58
De prijs van hosting tarieven gaat zonder waarschuwing en per onmiddellijk +100%.

De dienstverlening gaat -1250% (bronze laat 25 domeinen toe, start 2).

Ik kijk uit naar een nieuwe provider.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Daar ben ik ook bang voor bij Vimexx. Kan me niet voorstellen dat het huidige prijsmodel van Vimexx houdbaar is op de lange termijn.
Jism schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:09:
Nou, er is een telefoontje verricht door versio,

Ze bevriezen als eerst de 'stijgende' tarieven voor de komende 2 jaar. Daarbij wordt een tweede account dat ik gebruik, kosteloos geupgrade naar een business account inclusief de behorende tarieven. Dan verviel er nog iets wat iets zou besparen, en eerlijk is eerlijk, ze komen me wel enorm tegemoet mee hier.
Het kostenaspect is 1 ding, maar de performance van hun hosting is gewoon zwaar beroerd. Ik zou m'n spullen pakken en vertrekken, dat wordt nooit meer beter (en als, sowieso duurder).

Bedankt voor het telefoongesprek van zojuist, zoals besproken kan ik voor het account xxxxxx groothandel aan zetten zonder dat je daarvoor de
€19 per maand betaald.

Bij deze bevestig ik ook dat de groothandel tarieven in het jaar 2021 niet zullen veranderen. Bij eventuele prijsstijgingen na 2021 zul je per mail op de hoogte gebracht worden.

De prijzen voor het groothandel abonnement blijven:
https://www.versio.nl/domeinnaam-prijzen?id=3

Ik heb bij deze voor account xxxxxx, daar betaal je nu dezelfde tarieven als op je andere account. Als het goed is worden er geen groothandel kosten a €19 per maand in rekening gebracht, mocht dat wel het geval zijn zou je dan even aan de bel willen trekken?

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust even weten!

Met vriendelijke groet,

Milan - Versio
Daarmee vervalt 19 euro in de maand, en blijft de prijs enigzins vast (voor het eerste jaar). Gaat om 2 accounts. Tja de hosting valt weinig (meer) aan te doen. Het is wat het is, gewoon duurkoop.

M'n magische bol werken.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Jism schreef op woensdag 9 december 2020 @ 03:10:
Tja de hosting valt weinig (meer) aan te doen. Het is wat het is, gewoon duurkoop.
Maar waarom stap je dan niet over als ik vragen mag? Ik begrijp uit je voorgaande post dat je duizenden domeinnamen hebt. Dat is een hele klus om over te zetten, dat snap ik, maar met zo'n aantallen is er vast een partij die je graag ziet komen als klant en je kosteloos of voor een scherpe prijs wilt helpen met de migratie.

Het plan was om een ruime 2 weken voor afloop, te verhuizen. Zit ik niet met downtime of dubbele kosten. Maar vergt best wel wat werk ook, sommige hebben aparte DNS instellingen, sommige alleen een nameserver.

Versio werkte wel oke als je snel een domein moest vastleggen; en de hosting was voor relatief kleine sites ook wel oke; maar als je er iets van vragen gaat, tja.

Qua marges zou ik in theorie bij de andere aanbieder nog steeds goedkoper uitzijn, want het is immers tegen inkoopsprijzen aan. Ik huur bij die partij namelijk zowat al mijn servers voor meerdere jaren inmiddels.

Dit zijn mijn tarieven voor nu 2 accounts, en dan vervalt de maandelijkse, 19 euro. Toegegeven, toch props voor versio in dit geval. Mag best gezegd worden dat die lui zo nu en dan ook een spreekwoordelijke veer in hun reet gedrukt mogen krijgen ;) :P

[Voor 20% gewijzigd door Jism op 10-12-2020 04:05]

M'n magische bol werken.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Jism schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:51:

Dit zijn mijn tarieven voor nu 2 accounts, en dan vervalt de maandelijkse, 19 euro. Toegegeven, toch props voor versio in dit geval. Mag best gezegd worden dat die lui zo nu en dan ook een spreekwoordelijke veer in hun reet gedrukt mogen krijgen ;) :P
Meh, ik ben niet helemaal onder de indruk. Dit zijn de tarieven bij ODR, zonder een of ander abonnement:
https://www.opendomainregistry.net/prices/

Ik betaal de prepaid tarieven.

Ik weet, het kan goedkoper, en die aanbieding ligt hier al. Tis alleen een shitload aan werk om alles voor afloop nog maar eem te gaan verhuizen. Ik kijk het wel aan een paar dagen.

M'n magische bol werken.

• Lrrr
Automatische verlenging van mijn webhostingpakket, vorig jaar februari: € 36,30 incl. btw. Stuk meer dan ik ooit betaalde bij Versio, maar niet aan toegekomen weg te gaan.

Automatische verlenging dit jaar: € 145,05 incl. btw. Euh, sorry Versio?!?!

Blijkbaar in december een mailtje ontvangen ('Jouw nieuwe Complete pakket') waarin de prijs tussendoor even verhoogd is naar € 9,99/maand. Voor de oplettende lezer, dit was vorig jaar dus nog € 2,50/mnd, en ooit ben ik bij Versio ingestapt voor € 0,50/mnd.

Plan van actie: Versio contacteren, en als zij niet meewerken rechtsbijstandsverzekering contacteren. De prijs 4x over de kop gooien met 1 mailtje moet toch niet kunnen?!

• RemcoDelft
  • Laatst online: 18:50
Lrrr schreef op maandag 15 februari 2021 @ 02:13:
Plan van actie: Versio contacteren, en als zij niet meewerken rechtsbijstandsverzekering contacteren. De prijs 4x over de kop gooien met 1 mailtje moet toch niet kunnen?!
Of gewoon opzeggen volgens Wet Van Dam, zie https://www.ispam.nl/arch...erlenging-bij-hosters-14/
Ja ik snap het ook niet. Maar ik zie dat vaker dat bedrijven op internet in Nederland overgenomen worden door buitenlandse investeerders. Alles gaat vervolgens met bakken omhoog. Ik kan ff geen links geven met wat voor een andere soort bedrijven dat waren maar dat waren zeg maar de marktplaatsen van NL op gebied van "betaalde dates". Daar zijn miljoenen voor neergeteld en ook die gooide de prijzen met dik 150 tot 300% omhoog.

Ik gebruik een tijdje cloudflare, sinds kort kreeg ik daar een mail dat mijn .com af dreigde te lopen bij mijn huidige registar. Cloudflare biedt die dus voor 8$ aan wat neerkomt op 6,60 voor een .com. Nou ja gezien de shitload aan .coms die ik staan heb is dat wel degelijk interessant. Ik heb cloudflare voor 6 maanden getest en ben daar behoorlijk tevreden over.

Belangrijkste was voor mij om een goede CDN gebaseerde dienst te vinden dat oversea's, het goed zou doen. Cloudflare komt daar als enige eigenlijk goed mee uit de bus voor mij. Ik krijg bij registratie domeinnamen bij Versio ook steeds gratis hostingpakket aanbiedingen (voor 1 jaar incl code) maar laat maar zitten.

De time to first byte is nog steeds asociaal hoog (soms 10 seconden voordat er wat gebeurd).

M'n magische bol werken.

• Lrrr
Jism schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:41:
De time to first byte is nog steeds asociaal hoog (soms 10 seconden voordat er wat gebeurd).
Damn dat is wel erg. Bij mijn sites gaat het nog wel lekker vlot maar dat zijn gewoon een paar static html (placeholder) pagina's.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Maar ja, met die prijsverhoging van 300% is het niks. Was al langer van plan weg te gaan bij deze toko, maar bleef toch altijd liggen, dan zie ik dit maar als de wake-up call, haha.

Nu nog de vraag, waarheen? De (destijds scherpe) prijzen van Versio waren leuk toen ik 15 was en het uit mijn zakgeld betaalde (ja echt) maar intussen ben ik wel aan een betrouwbare partij toe. Ik las in dit topic goede dingen over Vimexx maar weet niet of dat weer een prijsvechter annex beuntoko is? Anders twijfel ik gewoon om mijn domeinen bij TransIP te zetten en hosting bij Uberspace, toch namen waar ik meer vertrouwen in heb. Prijsverschil is 5 tientjes op jaarbasis, wat zou jullie advies zijn?

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ben van Versio naar Vimexx gegaan en dat bevalt goed. Hosting werkt goed genoeg voor een paar simpele sites, administratie is prima geautomatiseerd zodat alles online te regelen valt.

Hun prijzen zijn echter zo laag, dat ik wel verhogingen verwacht. Zeker door de overname: https://www.webhosters.nl...-onderdeel-van-team-blue/

[Voor 25% gewijzigd door Heineken op 15-02-2021 14:53. Reden: verkeerde link]

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee