Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Meldingen 'onreine' productreviews

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste
Acties:

• Brogala
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 24-02 04:57
productreview: The Last of Us: Part II, PS4 review door LilPump

Bovenstaande review is volgens mij niet helemaal eerlijk, begint met 'Het lijkt alsof dit spel gepromoot wordt door de MSM doordat het LGBT promoot' en één van de minpunten is 'Uitbundige SJW promotie'. Lijkt mij alsof de 1 ster voornamelijk komt door LGBT representatie.

productreview: The Last of Us: Part II, PS4 review door Theworldofps4

Ik weet niet of dit is toegestaan maar dit account is aangemaakt op 26-11, heeft op 26-11 een review achtergelaten met 1 ster, verder geen enkele activiteit op account.Ik denk dat dit een 2e account is.

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 00:19

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Beiden zijn gewoon (negatieve) meningen, dat mag. Hoeveel waarde eraan gehecht moet worden is aan de lezer. Bij het tweede account valt niks bijzonders op, behalve dat hij nieuw is.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Brogala
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 24-02 04:57
Dirk schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:18:
Beiden zijn gewoon (negatieve) meningen, dat mag. Hoeveel waarde eraan gehecht moet worden is aan de lezer. Bij het tweede account valt niks bijzonders op, behalve dat hij nieuw is.
Maar 'Het lijkt alsof dit spel gepromoot wordt door de MSM doordat het LGBT promoot' is toch puur een alt right talking point?

Het geeft bij mij een alt right / anti LGBT vibe die ik niet op tweakers vind horen.

Het 2e account vind ik ook wel vreemd, hij is gemaakt op de dag van recensie en daarna nooit meer gebruikt. Dan is het toch heel gemakkelijk om voor mij een nieuw account aan te maken en even een 1 ster review achter te laten? Ik snap dat je niet kan zien of dat zo is, maar het haalt de user scores' betrouwbaarheid m.i. omlaag.

[Voor 4% gewijzigd door Brogala op 11-12-2020 20:53]

• Kuusje
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 23:07
gallery: User!0923

Bijzonder username (ge-genereerd?) die een aantal summiere reviews plaatst en voor de rest niets. Bot/script?

• Dirk

Dirk

Dank. Dat is geen script, maar wel opvallend gedrag. Daar moeten we even wat dieper in duiken. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• snefkens
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21:51
De review van ChrisVR8 bij de series S lijkt niet helemaal te kloppen. Geeft aan dat de discdrive defect is. Nu zit er geen discdrive in de series S, dus dat kan ook niet defect raken. Wellicht had deze review bij de one S gemoeten?

pricewatch: Microsoft Xbox Series S Wit

Do Not Underestimate The Power of PlayStation

• Dirk

Dirk

Dank, opgeruimd. :)

• Sturmovik177
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 23-02 12:49
Ga ik weer eens zoeken naar lenzen en reviews en hup, weer een nietszeggend "Kamera Express review" uit 2019 van een newbie account met 0 activiteit:
productreview: Tamron 18-200mm f/3.5-6.3 VC NEX Di III zwart review door boon8

Begin ondanks dat het aangeprezen wordt door een bevriende fotograaf toch een aversie jegens die winkel te krijgen. 8)7

Oink

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

Frontpage Admin & PowerMod / Mod WG

Seal with it!

Sturmovik177 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:03:
Ga ik weer eens zoeken naar lenzen en reviews en hup, weer een nietszeggend "Kamera Express review" uit 2019 van een newbie account met 0 activiteit:
productreview: Tamron 18-200mm f/3.5-6.3 VC NEX Di III zwart review door boon8

Begin ondanks dat het aangeprezen wordt door een bevriende fotograaf toch een aversie jegens die winkel te krijgen. 8)7
Een tijd terug is het bij verschillende reviews verwijderd maar kan hier en daar nog teeugkomen. Bij deze is de naam in ieder geval ook weg nu.

select * from Fish;

• Kuusje
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 23:07
productreview: EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 Ultra Gaming review door Timx2

Is een +2 review maar de auteur heeft 'm ge-edit. Deze review komt nu langs op de FP.

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Kuusje schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:35:
productreview: EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 Ultra Gaming review door Timx2

Is een +2 review maar de auteur heeft 'm ge-edit. Deze review komt nu langs op de FP.
Kan mij voorstellen dat de auteur ontevreden is over de kaart als deze kapot is. Opzicht is de review verder niet onrein en staat de originele tekst er nog ook. Doorgestreept leest alleen niet zo makkelijk dus een +2 vind ik het zo ook niet meer.

select * from Fish;

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

@Munchie thanks, reviews zijn verwijderd :).

select * from Fish;

• Jochemd13
  • Registratie: april 2013
  • Nu online
Nu snap ik dat een product slecht kan zijn, maar sommige van deze reviews zijn net zo veel sterren waard als deze case blijkbaar :P

pricewatch: Antec NX210

• Dirk

Dirk

De twee ergste exemplaren heb ik opgeruimd. :)

• ZiSE
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 22:48
Weet niet hoe ik direct kan linken maar hier pricewatch: Apple MacBook Air 2020 M1, 8GB ram, 7-core GPU, 256GB ssd (Qwerty... staat een review van uzumi. Die heeft als argumenten bij de pro en cons de dood van een aantal mensen.

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

ZiSE schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:51:
Weet niet hoe ik direct kan linken maar hier pricewatch: Apple MacBook Air 2020 M1, 8GB ram, 7-core GPU, 256GB ssd (Qwerty... staat een review van uzumi. Die heeft als argumenten bij de pro en cons de dood van een aantal mensen.
Bedankt voor het melden, de review heb ik verwijderd :)

select * from Fish;

• Arjant2
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 23-02 11:27
gallery: sarontax deze user heeft een review geplaatst bij Fifa21. Maar dat taalgebruik kan echt niet.

productreview: FIFA 21, Windows review door sarontax deze dus.

[Voor 31% gewijzigd door Arjant2 op 25-01-2021 01:43]

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Arjant2 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 01:42:
gallery: sarontax deze user heeft een review geplaatst bij Fifa21. Maar dat taalgebruik kan echt niet.

productreview: FIFA 21, Windows review door sarontax deze dus.
Bedank, die heb ik verwijderd.

select * from Fish;

• Militia Pilot
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 22:37
deze review is in het frans: pricewatch: MSI MAG Core Liquid 360R

• Dirk

Dirk

Opgeruimd. :)

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True