Net contact opgenomen met Samsung om te kijken of zij iets weten over het splitscreen spelen op het volledige scherm. Dual play etc bij de andere merken.
Ik weet dat het vroeger kon op de actieve Samsung tv's.
Maar het eerste antwoord was dat het pip heette >_<.
Toen een link gestuurd en een uitleg waarop het antwoord kwam dat dit niet kan.
Nah, dat geloof ik niet. Alleen ga niet onnodig geld uitgeven voor Xpand brillen als het uiteindelijk niet werkt. De Samsung brillen kan ik voor onder de 20 euro p/s kopen.
De gok is me gewoon te groot. Die Xpand brillen kun je iig omzetten naar gewoon 3D en dus dual play.
Ze zijn het nog niet aan het opgeven. Schijnbaar in 2012 heeft Samsung wel iets laten zien met dual play en dual sound. Waarbij je het geluid in de brillen hoort. Dus dan kun je ieder een eigen televisie aflevering zien of 1 gamen en de ander tv.
Volgens mij zit zoiets er met dual view nog in.
Dual view zit erin, de brillen zijn de SSG-5900 met geluid. Er leuk als je beide iets anders wilt doen (volgens mij kun je zelfs tot 4 personen een eigen programma of kanaal bekijken).
Jammer alleen dat die brillen 130 euro zijn.
Bovenstaande kan interessant zijn, maar niet voor hetgeen ik wilde doen.
Degene op de chat heeft iig erg veel uitgezocht.
Leuk die obscure vragen.

Maar heb ondertussen ook gemaild naar Xpand of de brillen met deze tv werken.
Dat splitscreen dual play is natuurlijk iets wat weinig fabrikanten echt geimplementeerd hebben. Dus dat maakt het dan ook een erg moeilijke vraag.
[
Voor 44% gewijzigd door
Arunia op 08-06-2015 15:47
]