Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
pitux schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:59:
[...]

Ga je geen spijt van krijgen, ben nog elke dag verbaast over de kwaliteit :)
Same here. Ik heb sinds vandaag weer een Oneplus in m'n handen omdat mijn Mi Note Pro naar Tweakers.net is. Dat is wel weer even wennen hoor. De Mi Note Pro voelt veel meer premium aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 08:48
MeXter schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:25:
Vandaag de knoop doorgehakt en de Mi Note Pro besteld bij Ibuygou. Hij is daar nu voor 560 dollar te koop (was 585 dollar).
Transport via DHL, en hopelijk zonder bijkomende kosten. De ervaring is dat dit eigenlijk altijd goed gaat.
Is dit met shipping.
Want ik kom op €528.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 16:16
painterceessies schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:02:
[...]

Is dit met shipping.
Want ik kom op €528.
Nee, dit is zonder shipping. Shipping is 25 dollar.
edit: Ik zou overigens met dollars betalen (ook tijdens het afrekenen met PayPal!) want dat scheelt toch gauw een tientje. De koers die zij beide hanteren is natuurlijk in hun voordeel.

[ Voor 29% gewijzigd door MeXter op 17-06-2015 05:43 ]

'n Trotsen Tukker op Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Nou zojuist de knoop doorgehaakt en ook een Xiaomi Note Pro besteld...

Heb nu momenteel een OnePlus One en daarvoor een Google Nexus 5 (volgens mij dezelfde weg bewandeld als CFC-Mathijs).

Ben erg benieuwd naar de telefoon. Heb hem besteld met verzending vanuit 'EU warehouse'. Leek mij de beste optie.

Trouwens, voor diegene die nog moeten bestellen voer xiaomi in als voucher code, dan krijg je 5 USD korting (niet veel, maar ja, minder betalen is altijd beter).

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Zwijntjesdrecht schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:41:

Heb nu momenteel een OnePlus One en daarvoor een Google Nexus 5 (volgens mij dezelfde weg bewandeld als CFC-Mathijs).

Ben erg benieuwd naar de telefoon. Heb hem besteld met verzending vanuit 'EU warehouse'. Leek mij de beste optie.

Trouwens, voor diegene die nog moeten bestellen voer xiaomi in als voucher code, dan krijg je 5 USD korting (niet veel, maar ja, minder betalen is altijd beter).

Congrats! En ja ik heb ook eerst een Nexus 5 gehad en daarna een Oneplus. Toevallig daarvoor nog een Jiayu G4 gehad? :p

Ben nu tijdelijk weer terug naar de OnePlus en opzich is dat geen verkeerd toestel maar ik kan toch niet wachten totdat ik mijn Mi Note Pro weer terug heb hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Niet online
CFC-Mathijs schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:45:
[...]
Congrats! En ja ik heb ook eerst een Nexus 5 gehad en daarna een Oneplus. Toevallig daarvoor nog een Jiayu G4 gehad? :p

Ben nu tijdelijk weer terug naar de OnePlus en opzich is dat geen verkeerd toestel maar ik kan toch niet wachten totdat ik mijn Mi Note Pro weer terug heb hoor.
Thanks. Ben echt benieuwd. Het enige waar ik voor "vrees" als die Note valt, maar ja. Krijg er een hoesje bij.

Nee, daarvoor had ik een Motorola Atrix 4G (volgens mij). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straydog_50
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02 18:19
Hallo

Ik wil ook een Note pro kopen maar kom niet uit het volgende
Zit bij Vodafone. de TS geeft aan:

Welke 4G netwerken worden door de Mi Note Pro ondersteunt?
B1, B3 en B7 = 2100, 1800 en 2600 MHz

Vodafone geeft aan : Vodafone: 800, 1800 en 2600 MHz. vodafone ondersteunt dus niet de 2100 MHZ.
Wat betekent dit in de praktijk ? want twee van de drie netwerken Mhz worden wel ondersteund ? Betekend dit nou dat ik wel 4G heb maar niet alltijd of iets anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
straydog_50 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 18:56:
Hallo

Ik wil ook een Note pro kopen maar kom niet uit het volgende
Zit bij Vodafone. de TS geeft aan:

Welke 4G netwerken worden door de Mi Note Pro ondersteunt?
B1, B3 en B7 = 2100, 1800 en 2600 MHz

Vodafone geeft aan : Vodafone: 800, 1800 en 2600 MHz. vodafone ondersteunt dus niet de 2100 MHZ.
Wat betekent dit in de praktijk ? want twee van de drie netwerken Mhz worden wel ondersteund ? Betekend dit nou dat ik wel 4G heb maar niet alltijd of iets anders ?
Dit betekent inderdaad dat je vrijwel alleen in de Randstad, waar Vodafone en KPN gebruik maken van de 1800MHz band gebruik kan maken van 4G. Wil je volledige 4G-dekking zal je T-Mobile moeten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straydog_50
  • Laatst online: 17-02 18:19
CFC-Mathijs schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 19:05:
[...]

Dit betekent inderdaad dat je vrijwel alleen in de Randstad, waar Vodafone en KPN gebruik maken van de 1800MHz band gebruik kan maken van 4G. Wil je volledige 4G-dekking zal je T-Mobile moeten nemen.
bedankt voor je reply, dat is minder. zou betekenen dat ik naar een andere provider overmoet. Op zich geen probleem maar T-Mobile zit nog steeds in de bouw fase van 4G en heeft (nog) niet overal landelijke dekking.
Zijn er geruchten dat er een soort van EU model uitkomt van de MI of zal dat nooit gebeuren ? ( heb wel eens gehoord dat anderde Chinese producenten telefoons maken die wat meer gericht zijn op de EU markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Nu online
om eerlijk te zijn, nog nooit die problemen gehad :O
Heb andere in me omgeving dat ook nooit horen zeggen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitux
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-10-2024
Mogelijke tip voor diegenen die hem in een brodit autohouder willen plaatsen.

Er is geen versie voor de mi note pro beschikbaar maar hij past in de passieve versie van de oneplus one (weliswaar wat krap, maar hij past), dit is degene die ik gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Het lijkt er op dat de Note en Note Pro beiden niet meer in het zwart te krijgen zijn. Volgens quotes en ook niet bij de shops.
1) Is zwart wel beschikbaar geweest?
2) Wat is de oorzaak van dat alleen een witte variant beschikbaar is?
3) Is het permanent?

Ik vraag dit omdat het tijd wordt voor mij om het aantal kandidaten terug te brengen.

Wit met goud is mij te girlie.
.
MiTM schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 19:40:
Ik zoek de Xiaomi Mi Note 64GB in het Zwart. Waarom kan ik alleen maar de witte variant vinden?
Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:40:
Hoe ziet dat goud eruit bij de Xiaomi mi note pro. Op renders lijkst het champagne goud te zijn maar wanneer ik vervolgens naar Youtube filmpjes kijk is het geelachtig goud. Het laatste vind ik toch wel er lelijk uitzien.
theduke1989 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:26:
Ik krijg de mijne deze week, jammer dat er alleen een witte variant nog beschikbaar is.
En niet een zwarte of iets dergelijks.

Maar goed, hopende met wat cases dat het veranderd kan worden....

[ Voor 5% gewijzigd door NxCPU op 20-06-2015 11:46 . Reden: Bijzaken verwijderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar ik de multi rom met de Nederlandse taal vandaan kan halen voor de Xiaomi Mi note. De meeste roms hebben dit niet.
Overigens maar €390,- euro (exclusief verzendkosten) betaald voor de 64GB versie :P.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
NxCPU schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:41:
Het lijkt er op dat de Note en Note Pro beiden niet meer in het zwart te krijgen zijn. Volgens quotes en ook niet bij de shops.
1) Is zwart wel beschikbaar geweest?
Voor de Note Pro inderdaad niet, deze is vooralsnog alleen in het wit beschikbaar. Er is ook geen indicatie dat er ooit een zwarte kleur komt.
2) Wat is de oorzaak van dat alleen een witte variant beschikbaar is?
De zwarte Note is weldegelijk beschikbaar; alleen in sommige shops uitverkocht.
3) Is het permanent?
Voor de Note pro waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:02:
Iemand enig idee waar ik de multi rom met de Nederlandse taal vandaan kan halen voor de Xiaomi Mi note. De meeste roms hebben dit niet.
Overigens maar €390,- euro (exclusief verzendkosten) betaald voor de 64GB versie :P.
Zo te zien op xiaomi.eu is de multi language rom voor zowel Virgo (Mi Note) als Leo (Mi Note Pro) beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
OK, dankjewel.
Ik haal de Mi Note Pro, helaas, van mijn lijst.
MeXter schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 13:31:
[...]

Voor de Note Pro inderdaad niet, deze is vooralsnog alleen in het wit beschikbaar. Er is ook geen indicatie dat er ooit een zwarte kleur komt.

[...]

De zwarte Note is weldegelijk beschikbaar; alleen in sommige shops uitverkocht.

[...]

Voor de Note pro waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeXter schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 13:43:
[...]

Zo te zien op xiaomi.eu is de multi language rom voor zowel Virgo (Mi Note) als Leo (Mi Note Pro) beschikbaar.
Ah thanks alleen geen install instructions.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2015 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 19:27:
[...]

Ah thanks alleen geen install instructions.
Bij Tweakers wordt er wel een beetje verwacht dat je de 1e post leest (voor de locatie van de ML rom) en dat je kunt zoeken naar de zeer eenvoudige handleiding om er de ML rom in te laden/installeren.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op zondag 21 juni 2015 @ 09:41:
[...]

Bij Tweakers wordt er wel een beetje verwacht dat je de 1e post leest (voor de locatie van de ML rom) en dat je kunt zoeken naar de zeer eenvoudige handleiding om er de ML rom in te laden/installeren.
In de 1ste post staat helemaal niks relevants met betrekking tot dat onderwerp. Daarnaast heb ik al lang de instructions gelezen.
http://en.miui.com/a-232.html

Maar of dit proces nu altijd hetzelfde is was eigenlijk meer de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fnm308
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-07-2024
Ik heb de knoop doorgehakt en bij iBUYGOU de Mi Note Pro 64 besteld.
Schitterende telefoon maar wie kan mij helpen om er Nederlands op te zetten.
Ik heb al wel de leo rom gedownload maar bij het installeren geeft deze een foutmelding.
Nu staat er "Install our ROM via our MiRecovery" na deze gedownload te hebben zie ik dat het een img file is.
Ik weet nu niet hoe ik verder moet.
Ik gok dat ik in naar de recovery mode moet en dan reboot now / English / maar dan.....

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
Fnm308 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 12:36:
Ik heb de knoop doorgehakt en bij iBUYGOU de Mi Note Pro 64 besteld.
Schitterende telefoon maar wie kan mij helpen om er Nederlands op te zetten.
Ik heb al wel de leo rom gedownload maar bij het installeren geeft deze een foutmelding.
Nu staat er "Install our ROM via our MiRecovery" na deze gedownload te hebben zie ik dat het een img file is.
Ik weet nu niet hoe ik verder moet.
Ik gok dat ik in naar de recovery mode moet en dan reboot now / English / maar dan.....

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!
Inmiddels heb ik ook de Mi Note Pro binnen. De eerste indrukken zijn zeer positief te noemen. :)
Ook heb ik de laatste multirom er op staan. Na wat zoekwerk het volgende gedaan:
1. Developer Rom installeren (om Root toegang te krijgen)
2. Developer Options activeren.
3. Multirom downloaden op de Mi Note Pro
4. Flashify installeren via een gedownloade .apk
5. TWRP downloaden en uitpakken (.img is alleen nodig)
6. Via Flashify de huidige recovery back-uppen, en de TWRP .img installeren.
7. Reboot in Recovery (TWRP dus); Factory Reset; en de multirom installeren (vanuit de niet geformateerde data folder).

[ Voor 1% gewijzigd door MeXter op 23-06-2015 15:38 . Reden: "Developer options activeren" toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Niet online
Nou schiet mij maar lek... Krijg met geen mogelijkheid root access voor Flashify.

Heb nu al tig keer de developer build gedownload (zelfs oudere versies), vervolgens kijk ik onder Settings > Security > Permissions

Maar daar staat dus niks m.b.t. root access, behalve "Permission Manager", maar die heeft totaal geen functionaliteit. Deze optie diverse keren aan/uit gezet, maar gebeurt niks. Als ik 'Flashify' opstart blijft die mekkeren dat die geen root access heeft. En als ik dan weer onder 'Permissions' kijk, staat die daar ook niet tussen.

Ben nu al een paar uur bezig, maar het lukt dus absoluut niet. Zucht. Wie kan mij vertellen wat ik fout doe?

Ga nu nogmaals "miui_MINotePro_5.6.18_3bba71fdd8_5.0.zip" flashen/installeren. Maar begin er onderhand wel een beetje klaar mee te raken.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
Wat ik vergeten ben te melden is dat nadat ik de developer rom heb geïnstalleerd, ook de developer options heb ingeschakeld. Misschien dat dit ook nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Niet online
MeXter schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:36:
Wat ik vergeten ben te melden is dat nadat ik de developer rom heb geïnstalleerd, ook de developer options heb ingeschakeld. Misschien dat dit ook nodig is?
Zal dat zo eens proberen, ben nu de developer versie aan het installeren via Fastboot. :|

//edit 1

Weet trouwens haast wel zeker dat ik de developer options ook had aangezet.

//edit 2

Pfft... Zie al wat ik "fout" doe. Moet gewoon die 'Security' app gebruiken op je hoofdscherm en niet via 'Settings'... Geen wonder dat ik uren loop te zoeken. Voel me nu echt heel erg dom, maar ja. Werkt nu, dus kan weer verder. In ieder geval bedankt. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Zwijntjesdrecht op 23-06-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:50:
[...]

In de 1ste post staat helemaal niks relevants met betrekking tot dat onderwerp. Daarnaast heb ik al lang de instructions gelezen.
http://en.miui.com/a-232.html

Maar of dit proces nu altijd hetzelfde is was eigenlijk meer de vraag.
Waar je de rom vandaan kunt maken staat in de OP = "Haal hier de laatse MIUI Multi Language updates voor de beste ervaringen met je Xiaomi".
De rom kun je (bij de Mi Note), downloaden vanaf je telefoon en inladen via de updater app of settings. Dit geldt zo voor elke Xiaomi telefoon m.u.v. Mi4i en Mi Note Pro (zie instructies op dezelfde weekly update pagina van xiaomi.eu).

Bij en.miui.com hoef je niets te downloaden als je de ML rom nodig hebt incl. NL lokalisering ondersteuning zoals de werking voor buienradar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 21:39
Zwijntjesdrecht schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:41:

Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar ik deze cover kan kopen.
https://youtu.be/fyjCJPyMcto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.grossoshop.net/image/cache/data/foto_europa/accessories_europa/xiaomi_eu/mi_note_eu/original-flocking-back-cover/mi-note-flocking-back-cover-1_0_1_600x600_a83e9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn zij de enige op dit moment die dat aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Niet online
Eleni schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 21:18:
[...]
Waar heb je hem besteld?
Oops vergeten te vermelden. My bad.

HonorBuy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Nu online
jullie ook ervaring met crashende whatsapp/ facebook messenger?
Krijg telkens melding, van werkt niet goed, en dan stopt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbarian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 22:34
theduke1989 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:43:
jullie ook ervaring met crashende whatsapp/ facebook messenger?
Krijg telkens melding, van werkt niet goed, en dan stopt het!
Ja, dat is een bug die in de laatste update voor mijn Mi Note (dus niet de pro) is opgelost.
Ligt dus niet aan jouw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:12
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:48:
[...]

Volgens mij zijn zij de enige op dit moment die dat aanbieden?
Doe anders eens een Google image search op een plaatje van dat hoesje. Kan je misschien uitvogelen waar ze 'm nog meer verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
Morgen of overmorgen wordt mijn (nog geen maand oude) ZTE Z9 max vervangen door de Xiaomi Mi Note Pro (gewoon omdat het kan). Ik ben van plan er een review voor te schrijven, maar vroeg me af of jullie eventueel nog iets getest willen zien worden, behalve alles dat ik al getest heb in deze review? Het scherm kan ik helaas niet testen, ivm geen apparatuur en val testen doe ik niet aan (tenzij jullie het vergoeden :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
YsWDesign schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 21:45:
Morgen of overmorgen wordt mijn (nog geen maand oude) ZTE Z9 max vervangen door de Xiaomi Mi Note Pro (gewoon omdat het kan). Ik ben van plan er een review voor te schrijven, maar vroeg me af of jullie eventueel nog iets getest willen zien worden, behalve alles dat ik al getest heb in deze review? Het scherm kan ik helaas niet testen, ivm geen apparatuur en val testen doe ik niet aan (tenzij jullie het vergoeden :p).
User reviews zijn altijd leuk om te lezen. Begin juli komt de review van Tweakers.net ook uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen komt mijn Xiaomi mi note binnen :). Klopt het dat gapps niet meer in de Xiaomi store te vinden is? Anders maar zo downloaden. Misschien ook handig voor in de OP.
http://www.xiaomidevice.c...nstall-google-play-store/
http://en.miui.com/thread-3998-1-1.html

Kun je trouwens met een developer rom (wat root toegang heeft) ook nog eens de multilanguage rom op installeren of zorgt dat ervoor dat de ene rom de andere verwijdert? Ik heb eigenlijk nog nooit eerder roms gedownload (omdat het niet nodig was).

[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2015 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
CFC-Mathijs schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 23:15:
[...]

User reviews zijn altijd leuk om te lezen. Begin juli komt de review van Tweakers.net ook uit :)
Ah jammer, dan krijg ik die review dus helaas niet af voordat Tweakers hem plaatst. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2015 @ 11:55:
Morgen komt mijn Xiaomi mi note binnen :). Klopt het dat gapps niet meer in de Xiaomi store te vinden is? Anders maar zo downloaden. Misschien ook handig voor in de OP.
http://www.xiaomidevice.c...nstall-google-play-store/
http://en.miui.com/thread-3998-1-1.html
Volgens mij zijn Gapps niet meer mogelijk sinds de Mi3.
Ik raad iedereen aan om de ML rom te downloaden ipv de losse Google Apps. Het voordeel van de ML rom:
NL taal
Betere Engelse taal
Google Apps
Lokalisatie in Europa (benodigd voor Buienradar)
Chinese apps zijn eruit
Nauwelijks Chinese foutmeldingen
Nog steeds OTA updates

Binnen 30 minuten gereed vanaf het moment dat je je telefoon uitpakt, bestand zoekt/download, installeerd tot aan de factory reset voordat je het in gebruik neemt.

Een handleiding voor alleen de Gapps, vind ik daardoor niet interessant genoeg voor Xiaomi telefoons.

[ Voor 11% gewijzigd door Kiswum op 28-06-2015 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xiaomi mi Note is binnen. Het ziet er echt tof uit. Wat een kwaliteit. Het valt mij alleen op dat Ibuygou al standaard de virgo multi ROM erop heeft gezet met de google playstore en de Nederlandse taal. Echter zie ik dat het om een verouderde beta gaat. Zal dit een ramp zijn bij het flashen van een nieuwe rom.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:15:
Xiaomi mi Note is binnen. Het ziet er echt tof uit. Wat een kwaliteit. Het valt mij alleen op dat Ibuygou al standaard de virgo multi ROM erop heeft gezet met de google playstore en de Nederlandse taal. Echter zie ik dat het om een verouderde beta gaat. Zal dit een ramp zijn bij het flashen van een nieuwe rom.
Je zou deze rom kunnen updaten via de update app; dan heb je de nieuwste Multi language. Als je de nieuwste versie van en.miui.com wilt gebruiken (de originele dus) kun je deze, als je hem gedownload hebt op PC of mobiel, installeren via de updater app en daarna een factory reset uitvoeren, zodat echt alles er af is.

[ Voor 3% gewijzigd door Adipose op 29-06-2015 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YsWDesign schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:23:
[...]

Je zou deze rom kunnen updaten via de update app; dan heb je de nieuwste Multi language. Als je de nieuwste versie van en.miui.com wilt gebruiken (de originele dus) kun je deze, als je hem gedownload hebt op PC of mobiel, installeren via de updater app en daarna een factory reset uitvoeren, zodat echt alles er af is.
Het heeft nu de laatste ROM alleen vroeg ik mij af of lolipop ook automatisch gedownload wordt als deze te verkrijgen is. Tevens viel mij op dat op de achterkant van mijn mi note alleen MI staat en eronder geen Aziatische tekens te vinden zijn terwijl dit wel op sommige exemplaren te zien is. Heb jij dat ook.

Een ander probleem is dat Youtube niet hoger dan 720p toont, is dit een bug of is dit ergens aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 23:03:
[...]
Het heeft nu de laatste ROM alleen vroeg ik mij af of lolipop ook automatisch gedownload wordt als deze te verkrijgen is. Tevens viel mij op dat op de achterkant van mijn mi note alleen MI staat en eronder geen Aziatische tekens te vinden zijn terwijl dit wel op sommige exemplaren te zien is. Heb jij dat ook.

Een ander probleem is dat Youtube niet hoger dan 720p toont, is dit een bug of is dit ergens aan te passen.
Als lollipop beschikbaar komt, is deze gewoon op dezelfde manier te downloaden als de versie die je nu hebt.

Mijn Mi Note Pro heeft ook geen Aziatische tekens, dus ik denk dat dat er niet op hoort of sommige er nog een stikker op hebben zitten.

Dat van YouTube weet ik helaas niet, het kan zijn dat het filmpje maximaal 720 is, maar het zou ook best een bug (of door Xiaomi ingesteld) kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i1220.photobucket.com/albums/dd452/Achillaes/Xiaomi%20mi%20note.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Ik hoop dat er voor de Note Pro snel een goede AOSP rom komt, want merk toch dat de batterij redelijk snel leegloopt. Uit ervaring weet ik dat Ivan (medewerk Xiaomi) altijd een rom weet te maken waarin dat net wat beter is, evenals de responsiveness, etc. Verder is het een prachtige telefoon waar ik binnenkort een review over ga schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was exact de reden waarom ik niet voor de Xiaomi mi note pro ben gegaan, in bijna alle reviews is te lezen dat de on-screen time van het scherm rond de 3 uur is. Veel meer zal het ook niet worden vanwege de accu en het 2k scherm.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_Galjaard
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:48
Voor de screen-on time kan ik melden dat deze makkelijk de 3 1/2 uur haal en met een beetje tweaken is de vier uur ook mogelijk, door bijv. het uitschakelen van screen-wake bij app meldingen (zeker als je in een paar groepschats zit). Maar inderdaad echt denderend is de accuduur niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Heb de accuduur gister getest met PCmark en kwam uit op 6 uur en 48 minuten. Die test stopt als de telefoon op 20% komt, dus daarna zelf verder getest en toen kwam de score op 7 uur en 14 minuten uit. Het scherm stond hierbij op 50% brightness.

[ Voor 34% gewijzigd door Adipose op 05-07-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En jij gelooft dat? Bij gewoon gebruik kom je daar zeker niet bij in de buurt. Meer dan 4 uur op de mi Note pro is niet mogelijk. Met de mi Note al regelmatig 5:30 on-screen time gehad. Zelfs 6 uur zou mogelijk kunnen zijn vanwege het full HD scherm.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Nu online
Iemand die me kan zeggen of de root optie er nog is in de developer rom? (normaal onder premissions, maar nu niet?)
Want ik heb die nu erop gezet om zo flashify erop te zetten zodat ik een rom erop kan installeren.

Maar kan hem nergens meer vinden? Iemand enig idee..

[ Voor 8% gewijzigd door theduke1989 op 21-07-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
theduke1989 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:52:
Iemand die me kan zeggen of de root optie er nog is in de developer rom? (normaal onder premissions, maar nu niet?)
Want ik heb die nu erop gezet om zo flashify erop te zetten zodat ik een rom erop kan installeren.

Maar kan hem nergens meer vinden? Iemand enig idee..
Kijk je wel onder permissions via de "security" app? Want hieronder beheer je de root instellingen. Dit is wat anders dan via het instellingen menu.

[ Voor 4% gewijzigd door MeXter op 21-07-2015 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
  • Nu online
Ik zit nu in de security app, en dan zit ik bij permissions maar dan zie je alleen apps en permissions.
Is dat wat je bedoeld?

Ik heb nu root access gegeven flashify, en probeer nu dus een rom te installeren.
Maar wilt maar niet lukken via custom of twrp & phiz...

[ Voor 35% gewijzigd door theduke1989 op 29-07-2015 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
theduke1989 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:41:
Ik zit nu in de security app, en dan zit ik bij permissions maar dan zie je alleen apps en permissions.
Is dat wat je bedoeld?

Ik heb nu root access gegeven flashify, en probeer nu dus een rom te installeren.
Maar wilt maar niet lukken via custom of twrp & phiz...
Zoals ik het begrijp heb je inmiddels root access gekregen voor Flashify? En TWRP weten te installeren als recovery? Als je eenmaal in de TWRP recovery zit, zou het relatief eenvoudig moeten zijn om de ROM te installeren. Welke foutmelding krijg je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Heb net een optie gevonden om de resolutie van de Mi Note Pro van 2k naar 720 omlaag te schroeven. Ik ga even aankijken of het duidelijke verbeteringen geeft qua accuduur en zal dit ook in mijn aankomende review meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theo98
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-01 14:06
Beste tweakers,

ik zit te kijken naar telefoon.

Oneplus 2 spreekt me heel erg aan, en de Mi Note.

Welke moet ik kiezen.

Ik wil wel 4G gebruiken van KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Kom je automatisch bij de Oneplus 2. Xiaomi toestellen ondersteunen B20 niet, en de (intl.) 1+2 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Nu online
Qua scherm = MiNotePro
Qua frequentiebanden = Onepus 2
Qua OS = wat jij het fijnst vindt
Qua schermformaat = wat jij het fijnst vindt.

Het is echt wat jij zelf wilt, ik heb genoeg klanten die de Oneplus 2 nu al aanschaffen en geen problemen hebben met de 4G :) maar als je ech daarop focust. Dan moet je even een invite aanschaffen. Of de MiNotePro aanschaffen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Nu online
YsWDesign schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:09:
Heb net een optie gevonden om de resolutie van de Mi Note Pro van 2k naar 720 omlaag te schroeven. Ik ga even aankijken of het duidelijke verbeteringen geeft qua accuduur en zal dit ook in mijn aankomende review meenemen.
Waarom zou je dat willen doen? Koop je zo'n smartphone om het te downgraden.
Kon je net zo goed de MiNote normaal halen :) voor die ene -1gb... en nog veel voordeliger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theo98
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-01 14:06
Dus de Mi Note heeft geen 4G ondersteuning in NL?
Sorry hoor, maar Mi Note en OnePLus 2 hebben zelfde frequentie banden.

[ Voor 42% gewijzigd door theo98 op 21-08-2015 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
@Theo98, ik zag je PM, maar wellicht kan ik net zo goed hier antwoorden:
Oneplus 2 biedt ondersteuning voor deze 4G netwerken (wellicht alleen met de internationale uitvoering, koop hem dus alleen bij OnePlus zelf, anders krijg je mogelijk een Chinese uitvoering voor een hogere prijs). Internationale prijs: 399 euro

FDD-LTE: Bands 1/3/5/7/8/20
2100/1800/850/2600/900/800

Mi Note Pro Prijs: +/- 440 euro
bands 1/3/7
2100/1800/2600

Heb je T-Mobile, dan zou ik de Xiaomi aanraden, de software is eigenlijk erg goed en hetzelfde geldt voor de ondersteuning, volgens mij zij veel specs nagenoeg hetzelfde.

In dit geval heb je KPN, ik zou je in dit geval de OnePlus 2 aanraden, doordat je dan zeker 4G verbinding hebt met je telefoon. De prijs valt denk ik wat lager uit, tenzij de verzendkosten erg hoog zijn.
4G is er dus wel degelijk, maar je moet goed kijken welke frequenties er in jouw omgeving wordt gebruikt en met welk netwerk. Als een gewone consument een Chinese 4G telefoon wil kopen, dan kan ik alleen maar aanraden om er wel onderzoek naar te doen.

Bron: Wikipedia: List of LTE networks in Europe
http://www.mi.com/en/minote/specs/
https://oneplus.net/nl/2/specs

Band 5 wordt niet in Europa gebruikt, maar bijvoorbeeld wel in Brazilie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sonidodmassive
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-09 19:33
Hallo Allemaal,

Ik heb onlangs mijn Oneplus One verkocht om dit toestel aan te schaffen en ben sinds maandag de trotse eigenaar van dit toestel. In het verleden positief verrast door de Xiaomi Mi2S. Weet iemand al wanneer we Miui 7 kunnen verwachten? Volgens Xiaomi zou dit de accuduur behoorlijk moeten verbeteren.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
Miui 7 is op dit moment al beschikbaar. Het wachten is alleen nog op een multi language rom van de xiaomi.eu community, althans voor de Mi Note Pro (Leo). Misschien vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 17:17
Hoi,

Als ik de note upgrade van Miui 6 naar 7, moet ik dan nog iets van cache wipen? Zoja welke. Het liefst wil ik mijn apps niet kwijtraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
theduke1989 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:17:
[...]

Waarom zou je dat willen doen? Koop je zo'n smartphone om het te downgraden.
Kon je net zo goed de MiNote normaal halen :) voor die ene -1gb... en nog veel voordeliger!!
Klopt, het heeft inderdaad ook niet erg veel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Russel88 schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:22:
Hoi,

Als ik de note upgrade van Miui 6 naar 7, moet ik dan nog iets van cache wipen? Zoja welke. Het liefst wil ik mijn apps niet kwijtraken
Nee, je hoeft niets te wipen.

Mijn review over de Mi Note Pro is bijna af, ik ga nog even kijken wat voor extra's er nog meegenomen kunnen worden, zodat hij uitgebreider wordt dan mijn vorige review. Uiterlijk volgende week zondag staat hij online, ik hoop natuurlijk dat het eerder kan.

[ Voor 31% gewijzigd door Adipose op 22-09-2015 12:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Adipose
Review van de Xiaomi Mi Note Pro geplaatst: productreview: Xiaomi Mi Note Pro 64GB Wit review door Adipose.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeXter
Mooie review, hoewel die Ibuygou reclame wel mag vervallen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adipose
MeXter schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:26:
[...]

Mooie review, hoewel die Ibuygou reclame wel mag vervallen ;)
Thanks, die reclame vind ik zelf ook wel iets te. Zal even bekijken hoe ik dat minder opvallend krijg. Het moet er helaas wel in staan aangezien dat een voorwaarde van hun is, waardoor ik meer en sneller telefoons kan reviewen.

[ Voor 33% gewijzigd door Adipose op 25-09-2015 08:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adipose
Voor de Mi Note Pro gebruikers, MIUI wordt 9 Oktober geupdate naar Android 5.1.1. Dat zou eigenlijk afgelopen vrijdag al gebeurt moeten zijn, maar de update is uitgesteld.

Deze week komt er geen update, ivm vakantie in China.

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Mijn vader heeft een Note Pro besteld uit China maar toch besloten om voor een ander toestel te gaan, deze is dus te koop! V&A aangeboden: Xiaomi Mi Note Pro 64GB Wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
kthxbye schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:53:
Mijn vader heeft een Note Pro besteld uit China maar toch besloten om voor een ander toestel te gaan, deze is dus te koop! V&A aangeboden: Xiaomi Mi Note Pro 64GB Wit
Een specifieke reden dat hij hem toch niet wil gebruiken? Gewoon nieuwsgierig naar. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
YsWDesign schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 21:06:
[...]

Een specifieke reden dat hij hem toch niet wil gebruiken? Gewoon nieuwsgierig naar. :9
Hij gaat voor een ander toestel, meer weet ik niet :) Vraagprijs verlaagd naar €425!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
YsWDesign schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 21:06:
[...]

Gefeliciteerd met je review van de maand! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
MeXter schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:26:
[...]

Gefeliciteerd met je review van de maand! _/-\o_
Thanks, ben er erg blij mee. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

YsWDesign schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:04:
Voor de Mi Note Pro gebruikers, MIUI wordt 9 Oktober geupdate naar Android 5.1.1. Dat zou eigenlijk afgelopen vrijdag al gebeurt moeten zijn, maar de update is uitgesteld.

Deze week komt er geen update, ivm vakantie in China.
Nog enig idee hoe het nu hiermee staat? Ik zie alleen dat de Chinese Beta rom op 5.1.1 zit nu, dat is versie 5.10.9 is.
Ik zit zelf nog op versie 5.9.17, maar kan niet meer betaversies vinden terwijl de normale 5.10.15 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Salmon schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:12:
[...]

Nog enig idee hoe het nu hiermee staat? Ik zie alleen dat de Chinese Beta rom op 5.1.1 zit nu, dat is versie 5.10.9 is.
Ik zit zelf nog op versie 5.9.17, maar kan niet meer betaversies vinden terwijl de normale 5.10.15 zit.
Het kan zijn dat jij op de internationale rom zit? Deze loopt achter op de Chinese beta rom. Zo niet, dan zou je de beta zelf moeten downloaden via de site en dan op je mobiel zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Adipose op 14-10-2015 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik zit met een probleem, ik heb een note pro overgenomen van een medetweaker, nieuw in doos etc maar hij laad niet op (hoe zie ik dit trouwens?) en gaat ook niet aan.. Wat nu?

TEvens ben ik erachter gekomen dat IMEI nummer op achterkant van telefoon en doos niet overeen komt. Hadden meer mensen dit probleem of heb ik net een dikke kat in de zak gekocht?

NVM telefoon gaat aan haha heeft 2 uur aan de lader gelegen toen ineens leven.

[ Voor 11% gewijzigd door dudee op 21-10-2015 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 10:18
Zijn er hier mensen met een Mi Note (de gewone, niet de Pro) die mij kunnen zeggen wat de screen on time is? Ik lees in dit topic ergens 5-6 uur. Klopt dat een beetje?
En hoelang gaat de accu mee met normaal gebruik?

[ Voor 13% gewijzigd door John Rambo op 13-11-2015 15:48 ]

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Alweer paar week verder met de pro.

Prachtige telefoon, hapert geen moment en accu duur valt mij REUZE mee.

Probleem is dat de gigantische baggerzooi aan voorgeinstalleerde apps en advertenties.

Telefoon met quickcharge aan de lader? Eerst door advertensies heen scrollen.
Telefoon doe je 's ochtends aan? Eerst een add weg klikken en dan zeggen dat je iets niet wil installeren.
Notificatiescherm apps verbergen of zelfs verwijderen? Kan niet.

Dit al met al zorgt ervoor dat ik druk bezig ben om hem te rooten en dan kijken als ik een custom rom zonder deze zooi erop kan zetten. Dikke afbreuk aan deze prachtige telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:57
Iemand al eens gekeken naar Redmi Note 3 ?

Ik moet mij eens verdiepen in de Redmi's staat me iets bij dat Xiaomi hun eigen playstore had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Beetje een dooie boel hier maar toch :) Wellicht heeft iemand er iets aan.

Ik heb zojuist TWRP op mijn Mi Note 16Gb gezet volgens deze guide: http://en.miui.com/thread-102946-1-1.html

Bleek in werkelijkheid toch iets anders te gaan dan in de guide vermeld. De verschillen:
- Download link uit het topic werkte niet meer, heb de recovery elders moeten downloaden (ik meen op XDA).
- TWRP bleef in eerste instantie niet permanent geflasht. Ik heb met een root browser het bestandje "recovery-from-boot.p" gewijzigd naar "recovery-from-boot-backup.p". Hierna werkt het wel en blijft TWRP permanent aanwezig.
- De recovery is in het Chinees maar met een theme van XDA omgezet naar Engels. Ik heb het SAW thema gebruikt. In het topic wordt 720p vermeld maar volgens mij kan je gewoon 1080p gebruiken. Het bestand heb ik uiteindelijk in de folder sdcard/TWRP/theme gezet (en niet sdcard/(0)/TWRP/theme zoals vermeld in het topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
DaYwaLkUr schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:37:
Iemand al eens gekeken naar Redmi Note 3 ?

Ik moet mij eens verdiepen in de Redmi's staat me iets bij dat Xiaomi hun eigen playstore had?
Dit is het Mi Note (Pro) topic. Voor de Note 3: [Xiaomi Redmi Note 3] Ervaringen en Discussie

Xiaomi heeft een eigen market app, maar je kunt prima google services installeren en google play. Vaak is dit zelfs al voorgeïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Likethatjazzman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-05-2024
Hoi allen,

ik zit nog steeds op Android 4.4.4 met m'n MI Note, heb er niets aan veranderd (ROMs veranderd) sinds ik hem heb gekocht en ben er wel tevreden van, alles draait heel stabiel en ik krijg wekelijks updates. Toch knaagt het en vraag ik me af waarom Android 5 er nog niet op staat, heeft dit te maken omdat er een EU rom op staat?

Zijn er voordelen om naar lollipop te upgraden en de telefoon om te zetten naar de chinese ROM?
Heeft er iemand een goeie tutorial om de EU versie om te vormen naar de chinese versie?

Mijn MIUI versie is MIUI7 5.11.26|Beta
Android 4.4.4 KTU84P

Met vriendelijke groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Likethatjazzman schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:12:
Hoi allen,

ik zit nog steeds op Android 4.4.4 met m'n MI Note, heb er niets aan veranderd (ROMs veranderd) sinds ik hem heb gekocht en ben er wel tevreden van, alles draait heel stabiel en ik krijg wekelijks updates. Toch knaagt het en vraag ik me af waarom Android 5 er nog niet op staat, heeft dit te maken omdat er een EU rom op staat?

Zijn er voordelen om naar lollipop te upgraden en de telefoon om te zetten naar de chinese ROM?
Heeft er iemand een goeie tutorial om de EU versie om te vormen naar de chinese versie?

Mijn MIUI versie is MIUI7 5.11.26|Beta
Android 4.4.4 KTU84P

Met vriendelijke groet
De Chinese en EU versie zijn identiek behalve dan dat de EU er minder chinese apps op heeft, Google services en meerdere talen. De Android versie is gelijk. Ik neem aan dat je de Mi Note hebt en niet de Note Pro. De gewone heeft 4.4, de Pro 5.1.

Echter, de ontwikkeling voor 4.4 is deze week stopgezet. Maar goed nieuws, de Mi Note krijgt samen met de mi3 en mi4 als eerste Android M 6.0 Als het goed is binnenkort.

Afbeeldingslocatie: http://xiaomi.eu/community/attachments/roms-libra-png.10858/

[ Voor 3% gewijzigd door John Rambo op 07-12-2015 19:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John Rambo
De Mi Note zou weleens het volgende Xiaomi toestel kunnen zijn dat een Windows 10 rom krijgt:
http://en.miui.com/thread-189631-1-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

John Rambo schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:59:
De Mi Note zou weleens het volgende Xiaomi toestel kunnen zijn dat een Windows 10 rom krijgt:
http://en.miui.com/thread-189631-1-1.html
Dat ziet er wel cool uit, zeker proberen. Neem aan/hoop dat ze dus ook de Note Pro meenemen. Maar de gewone Note zou peanuts moeten zijn omdat de Mi4 zowat dezelfde specs heeft ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:51
Graag even advies, topic is oud, maar heb snel hulp nodig.

Ik ben op zoek naar de Mi Note Pro in de kleur wit met goud frame. Het liefst meteen gebruiksklaar (Multi-language) etc. Iemand een betrouwbare websop met snelle levering? Ben al op veel sites wezen zoeken, maar vaak onduidelijke informatie over of de kleur van de telefoon, niet duidelijk welke talen etc, of geen duidelijkheid over de leveringen wat me daarom tot nu toe nog steeds ervan weer houden heeft om te bestellen.

Wachten op de Mi5 duurt me te lang eerlijk gezegd, voordat die goed en wel in Nederland beschikbaar is met NL support etc. zijn we zo weer in de maand april of nog later schat ik, of iemand moet daar meer ervaring etc mee hebben? Ook over de prijs weet ik nog niks van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
HWSHHZ schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:50:

Ik ben op zoek naar de Mi Note Pro in de kleur wit met goud frame. Het liefst meteen gebruiksklaar (Multi-language) etc. Iemand een betrouwbare websop met snelle levering? Ben al op veel sites wezen zoeken, maar vaak onduidelijke informatie over of de kleur van de telefoon, niet duidelijk welke talen etc, of geen duidelijkheid over de leveringen wat me daarom tot nu toe nog steeds ervan weer houden heeft om te bestellen.

Wachten op de Mi5 duurt me te lang eerlijk gezegd, voordat die goed en wel in Nederland beschikbaar is met NL support etc. zijn we zo weer in de maand april of nog later schat ik, of iemand moet daar meer ervaring etc mee hebben? Ook over de prijs weet ik nog niks van?
Ibuygou.com is een goede en betrouwbare. Echter door vakantie in China wordt op dit moment niets verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
HWSHHZ schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:50:

Ik kan je honorbuy zeer aanraden.
http://www.honorbuy.com/2...k-display-smartphone.html
Op voorraad in de EU (uit mijn hoofd Italië), in China hebben ze 2 weken vakantie maar het eu warehouse werkt wel gewoon door.

Ik heb daar mijn mi Note besteld en deze werd met multi language rom geleverd zonder rotzooi erop.

Als laatste kan ik je ook de gewone Mi Note nog aanraden. De accu daarvan gaat wat langer mee, minder hoge resolutie, en zuinigere processor waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
YsWDesign schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:59:
[...]

Ibuygou.com is een goede en betrouwbare. Echter door vakantie in China wordt op dit moment niets verzonden.
Ja klopt, thanks voor de tip maar idd met dat chinese nieuwjaar ligt dat hele land gewoon 14 dagen op z'n gat ofzo, ongelooflijk dat dat kan naar mijn mening, best raar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
John Rambo schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:00:
[...]

Ik kan je honorbuy zeer aanraden.
http://www.honorbuy.com/2...k-display-smartphone.html
Op voorraad in de EU (uit mijn hoofd Italië), in China hebben ze 2 weken vakantie maar het eu warehouse werkt wel gewoon door.

Ik heb daar mijn mi Note besteld en deze werd met multi language rom geleverd zonder rotzooi erop.

Als laatste kan ik je ook de gewone Mi Note nog aanraden. De accu daarvan gaat wat langer mee, minder hoge resolutie, en zuinigere processor waarschijnlijk.
Ja dankje, daar zat k zelf ook te kijken, maar nu kon k er weer niet wijs uit worden hoe de de gouden versie er uit ziet, zoals gezegd wil ik de graag de Mi Note Pro wit met dan gouden frame, maar dat is dan niet de gouden versie die ze op de honorbuy alleen nog hebben ofwel?

En iemand nog ideeën/tips over de Mi5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
HWSHHZ schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:13:
[...]

Ja dankje, daar zat k zelf ook te kijken, maar nu kon k er weer niet wijs uit worden hoe de de gouden versie er uit ziet, zoals gezegd wil ik de graag de Mi Note Pro wit met dan gouden frame, maar dat is dan niet de gouden versie die ze op de honorbuy alleen nog hebben ofwel?

En iemand nog ideeën/tips over de Mi5?
Op de foto's staat steeds de witte met gouden frame.. Ik neem dus aan dat dat hem is.

De Mi5 gaat nog wel even duren. Aankondiging pas eind van de maand. Daadwerkelijke levering waarschijnlijk nog wel later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
John Rambo schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:26:
[...]

Op de foto's staat steeds de witte met gouden frame.. Ik neem dus aan dat dat hem is.

De Mi5 gaat nog wel even duren. Aankondiging pas eind van de maand. Daadwerkelijke levering waarschijnlijk nog wel later
Ja dat moet k dus zeker weten want vind de gouden versie niet echt mijn smaak, de witte met gouden frame dan weer wel. Heb al wel contact gezocht met honorbuy maar tot nog toe geen reactie.

Idd Mi5 wordt eind deze maand gereleased, voordat die beetje met nl ondersteuning/taal etc beschikbaar komt zijn we wel weer paar maand verder, zolang kan k niet meer wachten, want mobiel wat k nu heb drijft me tot wanhoop :'(
Prijs van de Mi5 zal ook vast hoger liggen als de prijs van de Mi Note Pro verwacht, lijkt me niet logisch als die daar onder komt te liggen, ik zeg rond de 500 - 600 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
De Mi Note Pro is altijd wit met een gouden frame; dit is de enige kleur van het model. Ik heb wel de batterijklep vervangen door een bamboe versie; vind ik persoonlijk wat mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
MeXter schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:26:
De Mi Note Pro is altijd wit met een gouden frame; dit is de enige kleur van het model. Ik heb wel de batterijklep vervangen door een bamboe versie; vind ik persoonlijk wat mooier.
Thanks for the feedback, ik heb paar uurtjes geleden net besteld via honorbuy.com, ben benieuwd hoe het allemaal aankomt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Voor de Mi Note is nu MIUI op basis van Android 6.0 beschikbaar: https://www.androidfilehost.com/?w=files&flid=49160

Ik heb hem wel gedownload maar nog niet geprobeerd te installeren. Volgens de beschrijving:
How to update Xiaomi Mi3/4 and MiNote from 4.4 to 6.0:
- Install MIUI 5.12.17 2x via Updater app first to merge your system partitions (no more dual system support) - If you didn't do that already
- After reboot install current 6.1.28/29 version - let it boot and update all apps, then reboot again..
- Wipe data not needed but recommended
- No OTA this week for cancro
- First Boot can take longer than usually (10-15min)
Gelukt:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gmnr04l.jpg
Er zitten nog wel wat bugs in 6.2.4.
Root toegang geven is niet mogelijk bijvoorbeeld. Daardoor kan ik ook geen permanente TWRP installeren.

[ Voor 20% gewijzigd door John Rambo op 05-02-2016 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_Galjaard
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:48
Dit leek mij het delen waard. Het is iemand blijkbaar gelukt om een lollipop aosp ROM te maken voor de note PRO. Te vinden op XDA en miui forum, waar moderators de werking ervan hebben bevestigd.

http://forum.xda-develope...project-aosp-rom-t3317467

http://en.miui.com/forum....&tid=228046&extra=&page=1

Tweakers laadde blijkbaar niet goed. Enfin, ga vanmiddag uittesten met mijn Note PRO.

Ik kan nu bevestigen dat deze ROM erg goed werkt, met custom recovery en xposed installer.

[ Voor 22% gewijzigd door Jeroen_Galjaard op 02-03-2016 11:43 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:03

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik heb uit de Mi Note van me vriendin de sd card gehaald, omdat ik op vakantie wat films wilde kijken.
Nu heb ik haar sd card teruggeplaatst word ook netjes herkend door de Phone en is gekoppeld, echter slaat hij hier niets meer op op. Ook kan ik bij de apps niet meer kiezen om de installatie naar de Sd te verplaatsen.

Ik heb het toestel opnieuw ingesteld, data op me laptop gezet, en sd kaart terug in de GSM gestoken na de fabrieksinstellingen, heb de sd kaart ontkoppeld en geformateerd.

Alleen nog altijd geen mogelijkheden om de sd kaart te gebruiken, heb ik hier een app oid voor nodig?
Vind het alleen zo vreemd dat hij het voorheen wel deed gezien de vele system en android mappen op het sd kaartje.. :?

HM NOTE 1W
Android 4.4.2

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
Je zit bij het verkeerde topic; dit topic geldt voor discussies omtrend de Mi Note of Mi Note Pro in plaats van Redmi (HongMi) Note toestellen.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken