Vragen ofdat iedereen zijn entry weghaalt.anandus schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 07:58:
[...]
Wat moet ik doen dan? Ik heb giveaways met 0, 1 of 2 entries, ik zou ze dan liever weer opnieuw willen doen op een lager level. Die met 0 entries kán ik niet eens weggeven![]()
De giveaway is al afgelopen, dus dat gaat niet?Heilige Kaas schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:05:
[...]
Vragen ofdat iedereen zijn entry weghaalt.
Ik heb zo'n giveaway gewonnen (niet zo moeilijk met 50% kans), en ik heb in de giveaway een berichtje voor de moderators geschreven waarin ik zeg dat de giveaway verwijderd mag worden van mij. Van mij mag je een ticket maken om de giveaway te laten verwijderen als je wil, al weet ik niet of ze dat gaan doen.
Bedankt voor de (uitgebreide) comment! Ik heb een ticket aangemaaktGiesber schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:31:
[...]
De giveaway is al afgelopen, dus dat gaat niet?
Ik heb zo'n giveaway gewonnen (niet zo moeilijk met 50% kans), en ik heb in de giveaway een berichtje voor de moderators geschreven waarin ik zeg dat de giveaway verwijderd mag worden van mij. Van mij mag je een ticket maken om de giveaway te laten verwijderen als je wil, al weet ik niet of ze dat gaan doen.

AFAIK:
Als maker van de giveaway mag je geen giveaways rerollen (of opnieuw maken) omdat je minder entries hebt dan je hoopte (die van 0 kun je natuurlijk zo opnieuw doen).
Support kan weken duren, ze hebben enorm veel werk.
Als maker van de giveaway mag je geen giveaways rerollen (of opnieuw maken) omdat je minder entries hebt dan je hoopte (die van 0 kun je natuurlijk zo opnieuw doen).
En dat is als je geluk hebt...MarvelousMax schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:20:
AFAIK:
Nog geen lid van Gifts For Tweakers en voldoe je aan de eisen? Stuur een DM naar 1 vd Mods! | MaakJeSmaak | YouTube | Twitch
https://www.steamgifts.co...59/giftsfortweakers/statsbobsquad schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:52:
Ik weet niet wie die statistieken site precies bijhoud maar als het mogelijk is dan zou ik wel lvl's willen zien gezien ik dan kan inschatten hoe hoog ik een giveaway kan houden voor bepaalde games. Wil namelijk lvl 5+ giveaways houden en als er niet veel mensen zijn die dat hebben dan heeft dat weinig zin. Gezien je dan geen punten krijgt.
2e grafiekje is denk ik wat je zoekt, momenteel zijn er voor 5+ 20 (actieve) members waarvan je er waarschijnlijk zelf ook een bent. Mijn inschatting is toch dat deze groep users meestal een aardige collectie heeft en ook geregeld de bundles op met name Humble en bundlestars meepikken, dus of je 5 entries haalt is dan erg afhankelijk van de game die je weg geeft.
De giveaway lijkt al verwijderd te zijn. Het is dus mogelijk als de winnaar akkoord is, al hangt dat misschien een beetje van de moderator af.MarvelousMax schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:20:
AFAIK:
Bij 0 entries is er geen verificatie nodig door een moderator. Als er wel entries zijn en de GA is afgelopen dan heb je goedkeuring nodig van de winnaar (laten posten in de GA en daaraan verwijzen in het support ticket). Als de GA niet afgelopen is en er zijn entries (< 5) dan gaat het soms ook nog automatisch in mijn ervaring.Giesber schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:46:
[...]
De giveaway lijkt al verwijderd te zijn. Het is dus mogelijk als de winnaar akkoord is, al hangt dat misschien een beetje van de moderator af.
Ben trouwens benieuwd wanneer de gift groep weer opgeschoond gaat worden zitten weer een paar goede uitschieters bij zeg.
Komt goed.bobsquad schreef op woensdag 27 april 2016 @ 13:22:
Ben trouwens benieuwd wanneer de gift groep weer opgeschoond gaat worden zitten weer een paar goede uitschieters bij zeg.
Nog geen lid van Gifts For Tweakers en voldoe je aan de eisen? Stuur een DM naar 1 vd Mods! | MaakJeSmaak | YouTube | Twitch
We waren er juist mee bezig, als het goed is zullen er binnen nu en een week een aantal users geschoond worden afhankelijk van het moment dat hun profiel door Steamgifts gesynced wordt.bobsquad schreef op woensdag 27 april 2016 @ 13:22:
Regels m.b.t. Humble Monthly 10% off coupon zijn aangepast.
Tegenwoordig zijn die coupons enkel voor nieuwe subscribers. (ik heb bijv die coupon in zijn geheel niet in mijn inventory ondanks dat ik wel wat bundels heb gekocht.)
Jammer, me direct maar uitgeschreven. Voor 10 euro vond ik het wel een mooie deal, maar nu pik ik de games wel wat later in de reguliere bundels op. Bieden vaak ook betere value.
Tegenwoordig zijn die coupons enkel voor nieuwe subscribers. (ik heb bijv die coupon in zijn geheel niet in mijn inventory ondanks dat ik wel wat bundels heb gekocht.)
Jammer, me direct maar uitgeschreven. Voor 10 euro vond ik het wel een mooie deal, maar nu pik ik de games wel wat later in de reguliere bundels op. Bieden vaak ook betere value.
Was al wat langer zo, daarom had ik me ook al uitgeschreven. Erg jammer. Daarbij vond ik de Maart bundle nou niet echt geweldig. Verwacht deze maand ook niet echt iets bijzonders.eL_Jay schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:47:
Regels m.b.t. Humble Monthly 10% off coupon zijn aangepast.
[Voor 8% gewijzigd door Cybergamer op 28-04-2016 17:20]
In april kreeg ik wel de discount. (betaalde netto 10 euro, 10,80 in $)Cybergamer schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:18:
[...]
Was al wat langer zo, daarom had ik me ook al uitgeschreven. Erg jammer. Daarbij vond ik de Maart bundle nou niet echt geweldig. Verwacht deze maand ook niet echt iets bijzonders.
Vaag, ik had begrepen dat het toen al niet meer werkte.eL_Jay schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:17:
[...]
In april kreeg ik wel de discount. (betaalde netto 10 euro, 10,80 in $)
Ik zie dat ik uit de groep ben verwijderd vanwege mijn ratio. Ik ben echter weer aardig aan het weg geven en heb nog een paar leuke giveaways in petto. Wellicht kunnen jullie mij weer toevoegen aan de groep zodat ik de giveaways tweakers only kan houden.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Net maar even aan een groot aantal giveaways mee gedaan. Erg leuk spellen en hoop hier wat van te winnen. Wel goed managen, want er zijn een aantal dubbele bij die achter elkaar af lopen. 

Jij gaat er van uit dat je de dubbele meerdere keren gaat winnen? Ambitieus!Arunia schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:41:
Net maar even aan een groot aantal giveaways mee gedaan. Erg leuk spellen en hoop hier wat van te winnen. Wel goed managen, want er zijn een aantal dubbele bij die achter elkaar af lopen.

haha, ik win al een tijd nauwelijks iets. Dus met mijn geluk. >_>Cybergamer schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:18:
[...]
Jij gaat er van uit dat je de dubbele meerdere keren gaat winnen? Ambitieus!![]()
Zit er niet op te wachten om gebanned te worden

Gelukkig heb ik een uur tussen de verschillende gifts.
Hey hoe zit het nou met SteamGifts trouwens?
Ik heb een key van Rome: Total War, ooit via humble store gekocht. Nooit geactiveerd en hoeft ook niet wat mij betreft, maar hij is volgens mijn humble profielpagina wel "gekoppeld" aan mijn steam account. Kan ik die dan via SG aanbieden of niet? Kan iemand anders hem überhaput claimen?
Ik heb een key van Rome: Total War, ooit via humble store gekocht. Nooit geactiveerd en hoeft ook niet wat mij betreft, maar hij is volgens mijn humble profielpagina wel "gekoppeld" aan mijn steam account. Kan ik die dan via SG aanbieden of niet? Kan iemand anders hem überhaput claimen?
Je kan die key aanbieden via SG volgens mij. De koppeling tussen je steamaccount en humble profiel doet er niet toe. Zolang de key niet geactiveerd is kan je de key activeren op gelijk welke accountWhaam schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:00:
Hey hoe zit het nou met SteamGifts trouwens?
[Voor 6% gewijzigd door al capone226 op 18-05-2016 16:17]
Ja, is iets om rekening mee te houden. Gelukkig kan je naderhand ook nog om een reroll vragen, maar voorkomen is beter dan genezen iddArunia schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:24:
[...]
haha, ik win al een tijd nauwelijks iets. Dus met mijn geluk. >_>
Zit er niet op te wachten om gebanned te worden
Gelukkig heb ik een uur tussen de verschillende gifts.

Niceal capone226 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:16:
[...]
Je kan die key aanbieden via SG volgens mij. De koppeling tussen je steamaccount en humble profiel doet er niet toe. Zolang de key niet geactiveerd is kan je de key activeren op gelijk welke account

Leuke tip voor degene die Steamgifts ook bezoeken voor de topics over de nieuwste bundles en dan met name de handige tabellen die daar inzitten met game-info. Met onderstaand script worden de games uit de bundle automatisch gecheckt met wat je al hebt.
https://www.steamgifts.co...chart-enhancer-025-stable
Erg handig, bedankt! Meteen ook een reminder om de Deals via SG discussions in de gaten te houden.Sempy schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:51:
Leuke tip voor degene die Steamgifts ook bezoeken voor de topics over de nieuwste bundles en dan met name de handige tabellen die daar inzitten met game-info. Met onderstaand script worden de games uit de bundle automatisch gecheckt met wat je al hebt.
Thanks, ik ben er blij mee.NegativeFreak schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 00:00:
Pffff 3x een reroll aangevraagd op een GA van mij. 2x begrijpelijk, men heeft zelf al de bundel gekocht. Een derde winnaar, hoeft die persoon het spel achteraf niet.... doe dan niet mee :\

Overigens had ik hem 8 uur geleden ook via een public gewonnen dus ik heb die persoon maar om een reroll verzocht.
Mooi zoSempy schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 08:51:
[...]
Thanks, ik ben er blij mee.
Overigens had ik hem 8 uur geleden ook via een public gewonnen dus ik heb die persoon maar om een reroll verzocht.

Ik zie het received vinkje wel verschijnen

Ik zou wel in de Gifts for Tweakers groep willen maar ik heb geen 50 posts in GoT maakt dat veel uit? Heb wel een aantal keys die ik zou willen weggeven maar heb zo geen idee waar. (Ook een Ubisoft game kan dat ook hier op Tweakers/GoT?)
[Voor 13% gewijzigd door BJD1997 op 29-05-2016 21:59]
Aan het rommelen met een DL325 Gen10
Heb de vraag bij de andere moderators uitgezet, want de regels is inderdaad 50 posts in GoT en je hebt er maar 16, maar je hebt wel 50+ reacties op de frontpage.BJD1997 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:54:
Ik zou wel in de Gifts for Tweakers groep willen maar ik heb geen 50 posts in GoT maakt dat veel uit? Heb wel een aantal keys die ik zou willen weggeven maar heb zo geen idee waar. (Ook een Ubisoft game kan dat ook hier op Tweakers/GoT?)
Ubisoft games via uplay kan je niet via steamgifts weggeven, maar je kan hem altijd wel weggeven in het topic (Geef hier je gamevouchers weg! - Deel 2).
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik heb een gemiddelde van 2.3 entries bij mijn laatste 16 giveaways.
Het zijn geen slechte indie-spellen ofzo (vooral Humble Bundle, etc.).
Wat doe ik verkeerd? Ik geef ze weg op lvl 0.
Laat ik ze te kort staan (24 uur)? Of is er iets anders aan de hand?
Tja, als het om bijvoorbeeld Risen gaat of überhaupt dat pakket. Bij mij liep het ook voor geen meter. Mede ook omdat wellicht dat pakket maar 1 dollar was. Heb zelf dan de duurdere gekocht voor Risen 3, maar de rest is niets waard.anandus schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:58:
Ik heb een gemiddelde van 2.3 entries bij mijn laatste 16 giveaways.
Als een bundle weinig kost, dan zullen meer mensen deze kopen en ook meer mensen deze delen.
Zeker, maar toch ging het voorheen makkelijker om Humble Bundle-games weg te geven.Arunia schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:04:
[...]
Als een bundle weinig kost, dan zullen meer mensen deze kopen en ook meer mensen deze delen.
Maar misschien is het omdat er tegenwoordig sterker op leechers gemodereerd wordt?
Ik zal het als een positief teken opvatten dat GfT gezond is

Maar Humble Bundle-games kan je dus beter gewoon publiekelijk weggeven, denk ik

[Voor 7% gewijzigd door anandus op 30-05-2016 21:12]
Misschien dat die jou op de blacklist heeft gegooid omdat je global win/sent ratio best verrot is maar je tweakers ratio is goed.unfor schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 18:04:
Oh wow, ik ben door iemand geblacklist in deze group waarvan ik nog nooit iets van gewonnen heb.
Doet wel lekker mee aan mijn giveaways en heeft er 2 van mij recent gewonnen. (Mad Max, Saints Row 3, niet de minste dacht ik zo)
Wees dan consequent en doe ook niet mee aan mijn giveaways..
Global:
Gifts Won
307 ($2,358.67)
Gifts Sent
107 ($1,559.94)
Tweakers:
unfor 5 72.3 ($1,081.04) 85.6 ($700.65) -13.3 +$380.39
Misschien een domme gedachte, maar de whitelist en blacklist-button zitten naast elkaar. Misschien heeft die persoon na de winst van die games gedacht te whitelisten en verkeerd geklikt?icy schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:02:
[...]
Misschien dat die jou op de blacklist heeft gegooid omdat je global win/sent ratio best verrot is maar je tweakers ratio is goed.
Global:
Gifts Won
307 ($2,358.67)
Gifts Sent
107 ($1,559.94)
Tweakers:
Tja, ik probeer goede games weg te geven ipv bundel bagger dat toch niemand zal spelen.icy schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:02:
[...]
Misschien dat die jou op de blacklist heeft gegooid omdat je global win/sent ratio best verrot is maar je tweakers ratio is goed.
Global:
Gifts Won
307 ($2,358.67)
Gifts Sent
107 ($1,559.94)
Tweakers:
Maargoed, ik blacklist deze persoon ook gewoon.
Ik blacklist ook op basis van global ratio. Geef mij eens 1 hele goede reden waarom jij nog een game mag winnen als je er al 200 meer gewonnen hebt dan je zelf hebt weggegeven.
Vervolgens ga je hier nog lopen huilen terwijl je zo te zien ook alleen maar bundle games aan het weggeven bent en net even een game (Mad Max) noemt die duur klinkt, maar gewoon in de Humble Monthly zat. Deze game is trouwens niet door dezelfde persoon gewonnen als Saints Row 3, tenminste voor zover ik in je profiel kan zien...
Als ik nog even beter kijk zie ik dat je de afgelopen maand bijna VIJFTIG games hebt gewonnen en er zelf maar ZES hebt weggegeven. Je bent dus ook op geen enkele manier bezig om je ratio te verbeteren. Misschien zou je zelf ook wat selectiever kunnen zijn in het meedoen aan gifts. De laatste zes maanden heb je ongeveer 160 games gewonnen. Dat is een gemiddelde van bijna 1 per dag. En het zijn ook nog bijna allemaal games waarvan ik me afvraag wat je ermee moet...
Je hebt mij vast geblacklist omdat je jezelf wel heel zielig vond dat ik je geblacklist heb en dat is je goed recht, maar je situatie wordt er naar mijn idee dan niet echt beter op. Ik ben een beetje klaar met figuren als jij. Beetje lopen janken dat je geblacklist bent terwijl je het daar zelf naar hebt gemaakt en je niet erg bezig lijkt te zijn om het tegendeel te bewijzen.
Het is ook wel een lastige situatie. Om je ratio te verbeteren kun je natuurlijk even 200 kutgames weggeven uit de meest slechte bundles, maar daar zit ook niemand op te wachten. In ieder geval niet in de t.net gifts groep. Je vindt er vast wel iets op
[/frustratie modus off]
Vervolgens ga je hier nog lopen huilen terwijl je zo te zien ook alleen maar bundle games aan het weggeven bent en net even een game (Mad Max) noemt die duur klinkt, maar gewoon in de Humble Monthly zat. Deze game is trouwens niet door dezelfde persoon gewonnen als Saints Row 3, tenminste voor zover ik in je profiel kan zien...
Als ik nog even beter kijk zie ik dat je de afgelopen maand bijna VIJFTIG games hebt gewonnen en er zelf maar ZES hebt weggegeven. Je bent dus ook op geen enkele manier bezig om je ratio te verbeteren. Misschien zou je zelf ook wat selectiever kunnen zijn in het meedoen aan gifts. De laatste zes maanden heb je ongeveer 160 games gewonnen. Dat is een gemiddelde van bijna 1 per dag. En het zijn ook nog bijna allemaal games waarvan ik me afvraag wat je ermee moet...
Je hebt mij vast geblacklist omdat je jezelf wel heel zielig vond dat ik je geblacklist heb en dat is je goed recht, maar je situatie wordt er naar mijn idee dan niet echt beter op. Ik ben een beetje klaar met figuren als jij. Beetje lopen janken dat je geblacklist bent terwijl je het daar zelf naar hebt gemaakt en je niet erg bezig lijkt te zijn om het tegendeel te bewijzen.
Het is ook wel een lastige situatie. Om je ratio te verbeteren kun je natuurlijk even 200 kutgames weggeven uit de meest slechte bundles, maar daar zit ook niemand op te wachten. In ieder geval niet in de t.net gifts groep. Je vindt er vast wel iets op

[/frustratie modus off]
Sommigen van ons gebruiken dingen zoals AutoJoin for SteamGifts, dus dan zie je niet 1-2-3 waar je aan mee doet.unfor schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 18:04:
Wees dan consequent en doe ook niet mee aan mijn giveaways..
Ik snap het niet zo goed, heb nu een giveaway gedaan, maar ben geen level omhoog op steamgifts... (nog steeds level 0).
Had verwacht nu level 1 te zijn?

Valt te zien wat voor waarde die game had. Een bundle game is veel minder waard den aan AAA game bvb.Niekserr schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:15:
Ik snap het niet zo goed, heb nu een giveaway gedaan, maar ben geen level omhoog op steamgifts... (nog steeds level 0).
Level 1 is waarde 1 cent meen ik... Dus dan zou hij gewoon level up moeten gaan.Asskicker schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:19:
[...]
Valt te zien wat voor waarde die game had. Een bundle game is veel minder waard den aan AAA game bvb.
Is de game al confirmed door degene die hem ontvangen heeft? Zo niet, dan zou dat het kunnen zijnNiekserr schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:15:

Oh, excusesIdieEasy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:40:
[...]
Level 1 is waarde 1 cent meen ik... Dus dan zou hij gewoon level up moeten gaan.

Ja, hij heeft op ontvangen geklikt. Bij de waarde stond dacht ik $14.99.IdieEasy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:40:
[...]
Level 1 is waarde 1 cent meen ik... Dus dan zou hij gewoon level up moeten gaan.
[...]
Is de game al confirmed door degene die hem ontvangen heeft? Zo niet, dan zou dat het kunnen zijn
Kijk, het interesseert mij werkelijk geen ene biet dat iemand mij blacklist, om mijn part blacklist heel tweakers me.EdwinB schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:10:
Ik blacklist ook op basis van global ratio. Geef mij eens 1 hele goede reden waarom jij nog een game mag winnen als je er al 200 meer gewonnen hebt dan je zelf hebt weggegeven.
\[/frustratie modus off]
Wat mij wel interesseert is het feit dat er mensen aan mijn giveaways mee doen terwijl ze mij wel blacklisten.
Ik vind overigens dat zo'n blacklist systeem automatisch twee kanten op moet werken.
Ik heb jou dus ook geblacklist omdat je mij blacklist, ik wil namelijk geen games weg geven aan mensen die niet aan mij zouden willen geven. Of is dat niet logisch?

Sure ik win meer dan dat ik weg geef, maar 99% van de games zijn bundle meuk die je alleen start voor de badges.
Wat ik weg geef zijn ook bundle games, maar dan wel bundle games waarvan ik denk dat het de moeite waard is om ze ook echt te spelen.
[Voor 5% gewijzigd door unfor op 12-07-2016 19:21]
het gaat neem ik aan over deze give-away: https://www.steamgifts.co...others-a-tale-of-two-sonsNiekserr schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:10:
[...]
Ja, hij heeft op ontvangen geklikt. Bij de waarde stond dacht ik $14.99.
Hierbij heb je de minimale aantal entries niet gehaald, en dan krijg je geen levels. Meer info over levels vindt je hier:
https://www.steamgifts.co...eir-corresponding-real-cv
De game was al meerdere keren weggegeven, en een vrij niche spel. Vandaar dat je niet de hoeveelheid kreeg

Ah, ik snap hetIdieEasy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:30:
[...]
het gaat neem ik aan over deze give-away: https://www.steamgifts.co...others-a-tale-of-two-sons
Hierbij heb je de minimale aantal entries niet gehaald, en dan krijg je geen levels. Meer info over levels vindt je hier:
https://www.steamgifts.co...eir-corresponding-real-cv
De game was al meerdere keren weggegeven, en een vrij niche spel. Vandaar dat je niet de hoeveelheid kreeg

Thanks!
Hoi iedereen ..Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand met kan helpen . Ik heb een steam account gemaakt en mijn xboxone controller er op aangesloten en dat werkt . Nu wou ik graag Star Wars Knights of the old republic kopen maar dan geeft ie aan dat ik dat niet met de controller kan spelen . Geldt dat voor alle spellen die niet op gameconsoles zijn uitgekomen ? Ik wil ook graag Amnesia spelen maar kan dat wel ?
Op de steam store page staat per game welke bespeelbaar is met een controller.VICECITY schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 16:46:
Hoi iedereen ..Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand met kan helpen . Ik heb een steam account gemaakt en mijn xboxone controller er op aangesloten en dat werkt . Nu wou ik graag Star Wars Knights of the old republic kopen maar dan geeft ie aan dat ik dat niet met de controller kan spelen . Geldt dat voor alle spellen die niet op gameconsoles zijn uitgekomen ? Ik wil ook graag Amnesia spelen maar kan dat wel ?
Soms zijn er games waar geen controller bij staat maar die het wel doet. Dus je kan ook even googlen.
Dat hele bundle game gedoe heeft me blijkbaar een nogal prestigieus steamgroup invite opgeleverd. Ben
blijkbaar niet het enige GOT lid wat in de lijst staat xD
Top 100 steamleden gesorteerd naar aantal games
Gaaf hoor! ProficiatNESFreak schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:09:
Dat hele bundle game gedoe heeft me blijkbaar een nogal prestigieus steamgroup invite opgeleverd. Ben
[afbeelding]

Zit zelf nu eens op die site te kijken maar ik weet niet waar ze de info vandaan halen.
Ik zou ergens op plaats 76/77 horen te staan
Je moet je volgens mij eerst op die rankingsite inloggen met je steam-account om mee te kunnen doen, sta zelf op plekkie 28 maar dat is dus blijkbaar enkel voor personen die deze site bezoeken?NegativeFreak schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 18:50:
[...]
Gaaf hoor! Proficiat![]()
Zit zelf nu eens op die site te kijken maar ik weet niet waar ze de info vandaan halen.
Ik zou ergens op plaats 76/77 horen te staan
Klopt, ik had mijn post nog niet aangepast maar heb ook eens ingelogd en nu sta ik er netjes tussen op plaats 74.Sempy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:19:
[...]
Je moet je volgens mij eerst op die rankingsite inloggen met je steam-account om mee te kunnen doen, sta zelf op plekkie 28 maar dat is dus blijkbaar enkel voor personen die deze site bezoeken?
Oh leip. Kan me niet eens herinneren dat ik er ooit ingelogd heb. Zal vast een tijdje geleden zijn. Verbaasde mij er eigenlijk ook al een beetje over toen ik de invite voor die groep kreeg.
Denk het. Ik zou ergens op de 50e plek komen te staan zo te zien.Sempy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:19:
[...]
Je moet je volgens mij eerst op die rankingsite inloggen met je steam-account om mee te kunnen doen, sta zelf op plekkie 28 maar dat is dus blijkbaar enkel voor personen die deze site bezoeken?
Maar wat heeft dit met Steamgifts te maken?
[Voor 6% gewijzigd door anandus op 28-07-2016 08:50]
geen reclame voor je eigen advertenties ajb 

[Voor 72% gewijzigd door BM op 17-08-2016 10:09]
That Is The Question
Kun je op de een of andere manier zien of een steam game code al gebruikt is? Ik heb een paar codes liggen en ik weet niet zeker of die ooit gebruikt zijn.
Onmogelijk helaas
De melding "game al in bezit" gaat boven "code al gebruikt"
De melding "game al in bezit" gaat boven "code al gebruikt"
Als je het spel zelf al hebt: probeer hem te activeren, als de key al gebruikt is dan krijg je een "duplicate key" bericht, als de key nog niet gebruikt is dan krijg je een "you already own this product" bericht.
Andersom helaas.unfor schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:06:
Als je het spel zelf al hebt: probeer hem te activeren, als de key al gebruikt is dan krijg je een "duplicate key" bericht, als de key nog niet gebruikt is dan krijg je een "you already own this product" bericht.
Ik heb 2 wins vlak achter elkaar van dezelfde game. (mass GA)
Iemand tips hoe hiermee om te gaan?
en met >1600 keys zal ik wel geen re-roll krijgen. Zal over 6 dagen eens contact opnemen met SGArunia schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:27:
[...]
Contact opnemen met één van de twee delers dat die een reroll aan kan vragen. Meer kun je volgens mij niet. Doe je niks, dan ben je gewoon de lul zeg maar.
[Voor 65% gewijzigd door eL_Jay op 11-10-2016 10:45]
Contact opnemen met één van de twee delers dat die een reroll aan kan vragen. Meer kun je volgens mij niet. Doe je niks, dan ben je gewoon de lul zeg maar.eL_Jay schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:09:
Ik heb 2 wins vlak achter elkaar van dezelfde game. (mass GA)
Ben jij diegene die hem geeft of degene die hem 2x ontvangen heeft.
Degene die de code geeft moet contact opnemen met SG om te vragen voor een reroll, niet jij.
[Voor 18% gewijzigd door Arunia op 11-10-2016 10:47]
Zit vijf dagen te wachten op "marked as received", maar de winnaar is al zes dagen niet meer op Steamgifts geweest. Heb maar een mail gestuurd dat ik morgenavond een reroll ga aanvragen. 
[edit] Gelukkig een antwoord gehad en de key is gewoon naar de rechtmatige winnaar gegaan.

[edit] Gelukkig een antwoord gehad en de key is gewoon naar de rechtmatige winnaar gegaan.

[Voor 20% gewijzigd door Tackleberry op 17-10-2016 22:22]
Zit net even te bladeren door Steamgifts en dan mijn stats. Afgezien dat ik het best goed doe. Meer dan de helft gegeven tegenover ontvangen.
Zie wel dat ik 2 whitelists heb en bij 1 iemand geblacklist ben. Gok erop dat dat de persoon is die ik ook in mijn blacklist heb staan. Maar, die heeft ook echt een totaal van 99 cent gegeven en bijna 1000 dollar ontvangen.
Alles wat ik dubbel heb en niemand in mijn omgeving nodig heeft (zijn niet zoveel mensen), gaat gewoon lekker op SG binnen de tweakers omgeving. Wat teruggeven aan de community. Of het iets "duurs" is of niet, dat maakt niet uit. Aan de hand van de prijs gooi ik wel het level omhoog. Maar ga ook niet moeilijk doen als er maar 1 iemand is die het wil hebben. Die krijgt het gewoon, dan maar geen punten.
Zie wel dat ik 2 whitelists heb en bij 1 iemand geblacklist ben. Gok erop dat dat de persoon is die ik ook in mijn blacklist heb staan. Maar, die heeft ook echt een totaal van 99 cent gegeven en bijna 1000 dollar ontvangen.

Alles wat ik dubbel heb en niemand in mijn omgeving nodig heeft (zijn niet zoveel mensen), gaat gewoon lekker op SG binnen de tweakers omgeving. Wat teruggeven aan de community. Of het iets "duurs" is of niet, dat maakt niet uit. Aan de hand van de prijs gooi ik wel het level omhoog. Maar ga ook niet moeilijk doen als er maar 1 iemand is die het wil hebben. Die krijgt het gewoon, dan maar geen punten.
[Voor 35% gewijzigd door Arunia op 11-11-2016 08:56]
Huh, raar. Ik heb net de tycoon humble bundle gekocht met daarin Train Simulator 2016. Ik wil een giveaway creeëren maar kan de game niet vinden in de lijst. Ik kijk op Steam maar kan daar zelf ook geen Train Simulator 2016 vinden.
Dan zet ik hem er bij als 2017. Thx!MRCL schreef op woensdag 14 december 2016 @ 02:53:
Train simulator wordt jaarlijks geüpdate, dus is het ondertussen Train Simulator 2017.
Onlangs viel me op dat het sales-overzicht bij steamgifts is verwijderd.
Weet iemand waarom en een goed alternatief?
De Waarom was gewoon dat er maar heel klein % van de users het gebruikte.eL_Jay schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:43:
Onlangs viel me op dat het sales-overzicht bij steamgifts is verwijderd.
Om prijzen te checken gebruik ik https://isthereanydeal.com/ . Ik veronderstel dat er nog wel meer zo'n sites bestaan

Jammer, ik vond de UI en automatische selectie van bijv je wishlist op SG wel erg prettig.Zinzinneke schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:23:
[...]
De Waarom was gewoon dat er maar heel klein % van de users het gebruikte.
Om prijzen te checken gebruik ik https://isthereanydeal.com/ . Ik veronderstel dat er nog wel meer zo'n sites bestaan
Heb nu je aangeraden site in gebruik genomen maar vind de UI wel echt ruk en moest handmatig mijn wishlist syncen. Dat is zo 2013

Ik zal van het weekend eens verder zoeken en mocht ik een voor mij prettiger alternatief vinden dan drop ik die natuurlijk ook hier.
Inmiddels al een week beëindigd maar de winnaar (GrimBE) heeft zijn feedback nog niet gegeven. En ik weet ook zijn GoT nick niet. Gevolg is dat ik ook nog steeds met een Level 0 account zit...MeltedForest schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:03:
Mijn eerste giveaway, ik hoop dat ik alles goed heb gedaan
[afbeelding]
Wat nu?
Hij is al een week niet meer online geweest bij Steamgifts, dus heeft het waarschijnlijk nog niet gezien. Je zou hem als vriend kunnen toevoegen op Steam en hem een berichtje sturen dat hij nog eens op Steamgifts moet inloggen en zijn gift accepteren. Hier in België is het vorige week vakantie geweest, dus misschien is hij er een weekje tussenuit geweest.MeltedForest schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:55:
[...]
Inmiddels al een week beëindigd maar de winnaar (GrimBE) heeft zijn feedback nog niet gegeven. En ik weet ook zijn GoT nick niet. Gevolg is dat ik ook nog steeds met een Level 0 account zit...
Wat nu?
na een week mag je bij support ook een verzoek doen voor een andere winnaar.
Groot (slecht) nieuws http://steamcommunity.com...etail/1301948399254001159
Dit betekend dat het aanbod van sites als G2A en Kinguin dus aanzienlijk kleiner zal worden aangezien best wel een deel van de games die daar te koop zijn via Steam gift linkjes worden gegeven aan de kopers. Jammer

Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
Even het positieve er aan zien: Geen vage russische gehackte CC gifts meer die worden ingetrokken. 

En dat kan ik alleen maar toejuichenMazzaG schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:19:
[...]
Dit betekend dat het aanbod van sites als G2A en Kinguin dus aanzienlijk kleiner zal worden aangezien best wel een deel van de games die daar te koop zijn via Steam gift linkjes worden gegeven aan de kopers. Jammer

Sites zoals G2A en Kinguin hebben geen bestaansrecht aangezien ze veelal gestolen goederen verhandelen en er niets aan willen doen.
Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf
Daar heb je zeker gelijk in maar je bespaarde er toch flink veel geld meeHomme schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:58:
[...]
En dat kan ik alleen maar toejuichen
Sites zoals G2A en Kinguin hebben geen bestaansrecht aangezien ze veelal gestolen goederen verhandelen en er niets aan willen doen.

Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
Het vervelendste vind ik dat het nu een stuk lastiger wordt om in een aanbieding een paar gifts op de kop te tikken en die via Steamgifts te verloten. Uiteraard kan je de tijd van de de giveaway afstemmen op de aanbieding zodat je op tijd kan kopen, maar met een beetje pech heb je een reroll nodig en moet je voor de nieuwe winnaar full price aanschaffen of hem teleurstellen.
Maar dit gaat alleen om de Gifts van Steam toch? Niet om losse keys ed. Dus er lijkt mij niet al te veel aan de hand, omdat 90% van de gifts uit serials bestaat.
Als de gifts veranderen, dan zal steam heus wel wat gaan bedenken voor de keys. Extra region locks oid.Cybergamer schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:10:
Maar dit gaat alleen om de Gifts van Steam toch? Niet om losse keys ed. Dus er lijkt mij niet al te veel aan de hand, omdat 90% van de gifts uit serials bestaat.
Die zijn er toch al? ROW, EUR, US, RU, ASIA, BR etc.. Zie het probleem niet?icy schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:01:
[...]
Als de gifts veranderen, dan zal steam heus wel wat gaan bedenken voor de keys. Extra region locks oid.
Bedoel meer richting, als je ip wijzigt mag je 24 uur geen key registreren oid. Dan is vpn even wat lastiger. Ze zullen er vast wel wat voor gaan verzinnen om de pricehunting tegen te gaan en dat men steeds meer via je eigen land via steam gaat kopen.Cybergamer schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:23:
[...]
Die zijn er toch al? ROW, EUR, US, RU, ASIA, BR etc.. Zie het probleem niet?
Even de discussie hier verder, aangezien het andere topic voor de keys zelf is.icy schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:43:
[...]
Bedoel meer richting, als je ip wijzigt mag je 24 uur geen key registreren oid. Dan is vpn even wat lastiger. Ze zullen er vast wel wat voor gaan verzinnen om de pricehunting tegen te gaan en dat men steeds meer via je eigen land via steam gaat kopen.
Het enige is dat je straks geen gifts via steam makkelijk kan weggeven. De sites die keys aanbieden zullen hier weinig hinder van ondervinden als ze echt keys aanbieden. Zelf heb ik maar een enkele keer een gift gekocht, ik koop toch liever de key. De keys die verkocht worden zullen nog gewoon blijven werken.
[Voor 11% gewijzigd door YdieresiS op 04-05-2017 13:59]
Latin capital letter y with diaeresis
Dat zou veel te rigoureus zijn. In landen waarin vrijwel iedereen een dynamisch IP heeft, wordt het dan een probleem. Bijvoorbeeld Duitsland, daar verandert je IP eens per dag. Dan zou je nooit keys kunnen registreren.icy schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:43:
[...]
Bedoel meer richting, als je ip wijzigt mag je 24 uur geen key registreren oid. Dan is vpn even wat lastiger. Ze zullen er vast wel wat voor gaan verzinnen om de pricehunting tegen te gaan en dat men steeds meer via je eigen land via steam gaat kopen.
Ehm als valve deze actie niet herroept zal de volgende stap steam keys zijn. Wat resulteert dat je alleen nog via legitieme sites kan kopen.MazzaG schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:19:
[...]
Ahem, steam keys kunnen ook gekocht zijn via gehackte cc dus ... echter is het dan aan de online shop zelf om deze via publisher te revoken of niet.icy schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:25:
Even het positieve er aan zien: Geen vage russische gehackte CC gifts meer die worden ingetrokken.
Klopt ikzelf koop vaak games om deze pas na de sale te activeren of gewoon extra copies vanwege het feit dat de game van steam weggaat.Sempy schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:35:
Het vervelendste vind ik dat het nu een stuk lastiger wordt om in een aanbieding een paar gifts op de kop te tikken en die via Steamgifts te verloten. Uiteraard kan je de tijd van de de giveaway afstemmen op de aanbieding zodat je op tijd kan kopen, maar met een beetje pech heb je een reroll nodig en moet je voor de nieuwe winnaar full price aanschaffen of hem teleurstellen.
Anyway om even snel ene tl:dr; te zetten:
New Rules:
- No more gifts in your inventory (you cant store gifts for later)
- You can ONLY send the gift right away or schedule delivery
- You can ONLY send the gift to your steam friends (no email)
- If the person declines (intentionally or by accident) you get a refund
- Different Region Lock (you can get gifts or gift games but only if the prices are close between regions, if the prices are different, gifting is disabled) Canada Cant Gift to US or UK
- This change doesnt affect gifts that are already in your inventory
If you are a trader/buyer/seller this means:
- More scams (safest game trading was trading gifts through steam) this way scammers can do more damage, use easier methods
- Gift trading will be a little harder
- You need to add traders (because you can only send to your friends)
Nieuw puntensysteem is live:
Je kunt dus meer punten sparen om mee te doen aan giveaways (bij wat dagen inactiviteit) en je ontvangt er nu 5 iedere 15 minuten, plus de hoogste giveaways kosten nu maximaal 50 punten in plaats van 100.
Ze willen hiermee alles ene beetje meer stroomlijnen.
Bron: https://www.steamgifts.co...cWgD/point-system-updatesHi SG,
After the recent discussion, updates to the point system are now live. They are as follows:
Users receive 5 points every 15 minutes.
The point cap has been increased from 300 to 500 points.
The maximum number of points to enter a single giveaway has been decreased from 100 to 50 points.
I think these adjustments will provide a number of improvements for the site. However, I'll keep an eye on user feedback, and try to make sure the changes are working as intended and meeting the needs of the community.
Je kunt dus meer punten sparen om mee te doen aan giveaways (bij wat dagen inactiviteit) en je ontvangt er nu 5 iedere 15 minuten, plus de hoogste giveaways kosten nu maximaal 50 punten in plaats van 100.
Ze willen hiermee alles ene beetje meer stroomlijnen.
Mensen kunnen nu dus aan meer giveaways meedoen. Ik zou het toch liever anders zien waardoor mensen niet zomaar meer klakkeloos zich kunnen aanmelden voor "alle" giveaways maar wat zuiniger zouden moeten doen met hun punten en kunnen inzetten op een spel wat ze echt willen hebben.
De hele discussie op steamgifts is nu ook dat mensen aan minder giveaway's kunnen meedoen. Ik heb ook het idee dat je puntenaantal minder snel groeit, al weet ik niet hoeveel punten je eerst kreeg per tijdseenheid.
Ik ben benieuwd hoe het uitpakt, mensen konden eerst inderdaad aan heel veel giveaway's meedoen. Eerder was het nog wel dat ik op mijn puntenaantal moest letten, maar dat was de laatste tijd veel minder, nu lijkt het erop dat dat wel weer meer moet.
Ik ben benieuwd hoe het uitpakt, mensen konden eerst inderdaad aan heel veel giveaway's meedoen. Eerder was het nog wel dat ik op mijn puntenaantal moest letten, maar dat was de laatste tijd veel minder, nu lijkt het erop dat dat wel weer meer moet.
Persoonlijk vind ik het wel jammer dat de autojoiner niet meer toegestaan wordt. Nu ben je meer kwijt tijd om hetzelfde te doen.
Ik denk dat er ads komen (of al opstaan? Ik heb een adblocker
) en ze daarom willen dat mensen meer naar de site komen?
Ik denk dat er ads komen (of al opstaan? Ik heb een adblocker

Er was een sale afgelopen weekend van Iceberg Interactive. Weet iemand uit welk spel de dame op de screenshot komt? Ik kon het niet achterhalen. 

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ik gebruik een extensie zodat de knop naast het plaatje van de lijst komt te staan. Sla je toch een stapje over.anandus schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:56:
Persoonlijk vind ik het wel jammer dat de autojoiner niet meer toegestaan wordt. Nu ben je meer kwijt tijd om hetzelfde te doen.
Ik denk dat er ads komen (of al opstaan? Ik heb een adblocker) en ze daarom willen dat mensen meer naar de site komen?
@Floks @Cybergamer @Arunia
Om even te verduidelijken na de discussie in het gamevoucher topic: gratis games weggeven was verboden volgens de regels van Steamgifts, maar het is inmiddels toegestaan. Je krijgt er echter geen CV punten voor.
Er worden dus ook geen bans meer uitgedeeld voor gebruikers die gratis games weggeven. En dat is maar goed ook als je het mij vraagt, wat maakt het nu uit of iemand voor iets betaald heeft of niet als hij iets weg geeft.
Om even te verduidelijken na de discussie in het gamevoucher topic: gratis games weggeven was verboden volgens de regels van Steamgifts, maar het is inmiddels toegestaan. Je krijgt er echter geen CV punten voor.
Er worden dus ook geen bans meer uitgedeeld voor gebruikers die gratis games weggeven. En dat is maar goed ook als je het mij vraagt, wat maakt het nu uit of iemand voor iets betaald heeft of niet als hij iets weg geeft.
@Sagat Ik zet het hier, omdat je vraag volgens mij in dit topic hoort.
Ik denk niet dat je dat op Steamgifts zelf kan vinden, maar het Gifts for tweakers groep: http://www.steamcommunity.com/gid/103582791438049822 .Sagat schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:13:
Ik heb een steam coupon voor '-25% on kof 97 global match' valid until: 4/18/18, volgens mij geen code......maar mocht iemand intresse hebben reageer dan kan ik hem vast wel doorsturen ofzo.
[...]
Heh interesse om mee te doen, maar ben niet lid van de required steam groups, waar kan ik vinden welke groepen dit zijn?
Ik wist even niet waar ik het anders moest vragen, maar...
...Is het iemand wel eens overkomen dat een gift link van Humble Bundle zomaar al redeemed is? Is er een mogelijkheid om achter te komen naar wie die verzonden is?
...Is het iemand wel eens overkomen dat een gift link van Humble Bundle zomaar al redeemed is? Is er een mogelijkheid om achter te komen naar wie die verzonden is?
@Cybergamer Volgens mij is het gewoon een gegenereerde hyperlink. Dus als iemand random hyperlinks creeert en die de site in schiet, volgens mij kun je dan wel eens gegenereerde links tegen komen. Maar dat is wat ik zo even snel kan bedenken. Lijkt me sterk overigens, maar wie weet.
Heb het zelf nog niet gehad, denk ik. Meestal unlock ik de codes ipv een link. Alhoewel ik laatst wel een link heb moeten maken om Overwatch weg te geven. Deze is overigens ook door diegene gebruikt.
Heb het zelf nog niet gehad, denk ik. Meestal unlock ik de codes ipv een link. Alhoewel ik laatst wel een link heb moeten maken om Overwatch weg te geven. Deze is overigens ook door diegene gebruikt.
@Arunia My thought exactly... Voortaan dan maar de serials plaatsen ipv van linkjes. 2 van mijn GA's zijn hierdoor komen te vervallen, hoewel ik het erg vreemd vind dat zoiets ook maar mogelijk is bij mij, met 2 GA's die dan nog eens gewonnen zijn door dezelfde persoon.
Ik weet dus niet wat ik hiervan moet vinden, maar voortaan plaats ik serials ipv linkjes in de GA. Dan weet ik zeker dat het werkt.
Ik weet dus niet wat ik hiervan moet vinden, maar voortaan plaats ik serials ipv linkjes in de GA. Dan weet ik zeker dat het werkt.
@Cybergamer heeft de betreffende persoon de games in zijn steam-library staan? Ik krijg via die redeemoptie van Humble ook vaak foutmeldingen terwijl de game zonder problemen aan mijn account is toegevoegd.
@Sempy Net even gekeken. Nee, staan niet in de lijst.
Ik kan mij niet voorstellen dat 2 linkjes van mij niet werken. Krijg een beetje het gevoel dat die persoon de boel flest (door ze misschien op een ander account te zetten?). Dus ik hou het in de gaten.
Het is alleen jammer dat ik niet kan zien door wie ze geclaimed zijn...
Ik kan mij niet voorstellen dat 2 linkjes van mij niet werken. Krijg een beetje het gevoel dat die persoon de boel flest (door ze misschien op een ander account te zetten?). Dus ik hou het in de gaten.
Het is alleen jammer dat ik niet kan zien door wie ze geclaimed zijn...
[Voor 12% gewijzigd door Cybergamer op 01-10-2018 20:47]