• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-06 21:14
Mede-auteurs:
  • Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-06 00:58

Cybergamer

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-05 21:33

TheAnthonyNL

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:41

The_Zohan

Gezien de laatste tijd het Geef hier je game vouchers weg! topic nogal vol staat met vragen over steamgifts heb ik maar besloten een apart topic te openen.

Hieronder kan je vragen stellen als je niet begrijpt hoe de site werkt.

FAQ:

• Je gaat levels omhoog door giveaways the maken. Gifts die in een bundle hebben gezeten zijn minder waard. Meer info zie onderaan.
Vergeet nooit een gift op 'received' te zetten, anders krijgt de ander geen punten.
• De beste manier om een giveaway te maken voor alleen de tweakers is om de tags [ mo ] te gebruiken. Zo kunnen alleen members van tweakers het bericht zien. Optioneel kan je nog een level instellen zodat alleen mensen die zelf hebben gegeven kunnen joinen.
• Voor een steamgifts account is een account waarde van 100 dollar vereist! Dit bedrag kom je zo aan omdat de volledige prijs van de spellen telt. Bij het halen van één humble bundle zou je dus al (bijna) aan dit bedrag zitten.
• Als je een ERROR krijgt op een steamgift, moet je eerst joinen op steam group X. Je moet geaccepteerd worden in de groep. Vervolgens jouw account even opnieuw syncen op steamgifts.com (ergens in de instellingen, de groene button SYNC). SUCCES!
Notitie: Deze Group is ondertussen al door mensen buiten tweakers gejoined. Voortaan beter dus invite only giveaway maken met [ mo ] tags.

Gift value en levels omhoog gaan.

• Je gaat levels omhoog door gifts te versturen. Spellen die in een bundle hebben gezeten zijn maar ~15% waard.
Hier kan je zoeken tussen de games die bundled zijn geweest.
http://www.steamgifts.com/bundle-games

• Hier een overzicht met de levels en de gift value:
Contributor Level Contributor Value Range ($) Approximate number of users (January 29, 2015)
Level 0 0 634,164
Level 1 0.01 - 25 73,280
Level 2 25 - 50 11,234
Level 3 50 - 100 6,809
Level 4 100 - 250 4,441
Level 5 250 - 500 1,468
Level 6 500 - 1000 753
Level 7 1000 - 2000 372
Level 8 2000 - 3000 104
Level 9 3000 - 5000 63
Level 10 5000+ 22

zie: http://www.steamgifts.com...eir-corresponding-real-cv

Dit is een onofficiële tool waarmee je kan bereken hoeveel daadwerkelijke CV je hebt. Hier kunnen echter afwijkingen en foutjes in zitten:
http://www.sgcv.tk/
Link is niet zuiver.

Hoe kan ik lid worden van Gifts for Tweakers?

Simpel! Stuur ff een DM naar Sempy, The_Zohan, mvds, El_Jay of Cybergamer.

Moeten er extra regels komen voor de GfT groep?

• [url=http://...]Nee, we laten GfT zoals het is.[/url] (50+ forumposts en je mag meedoen) en de gifter kan zelf via blacklist of steamlevel ristricties stellen.
• [url=http://...]Ja, we gaan werken met een ratio[/url] van 1:10, gebruikers die negatief staan krijgen een waarschuwing en hebben 1 maand de tijd om dit in te lopen. Daarna eventueel een ban (indien van toepassing).
• [url=http://...]Ja, Fair Use binnen GfT;[/url] iedere gebruiker mag binnen GfT maximaal 25 games -OF- maximaal 250$ in de 'min' staan (we onderzoeken nog wat een beter systeem is). Bereik je dit aantal dan krijg je waarschuwing en heb je 1 maand de tijd om dit in te lopen, daarna eventueel ban (indien van toepassing).

Eindstand:

[Voor 131% gewijzigd door eL_Jay op 19-04-2016 11:49]

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04 11:10
Waarom zeggen mensen altijd "Bedank!" of "Thank you!" als de giveaway nog loopt? Ik snap echt niet waarom mensen dit doen. Is het omdat ze iets aan de community geven?

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

• Anoniem: 185331
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik wil dit even melden. Als je een ERROR krijgt op een steamgift, moet je eerst joinen op steam group TWEAKERS.net (heel origineel bedacht). Join op de steam group en je bent meteen binnen (je hoeft niet te wachten om geaccepteerd te worden). Vervolgens jouw account even opnieuw syncen op steamgifts.com (ergens in de instellingen, de groene button SYNC). SUCCES!

--
Pataar schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:21:
Waarom zeggen mensen altijd "Bedank!" of "Thank you!" als de giveaway nog loopt? Ik snap echt niet waarom mensen dit doen. Is het omdat ze iets aan de community geven?
Het is om die persoon te respecteren dat hij/zij een giveaway weg geeft. Maar bedankjes plaatsen maakt immers het topic alleen maar onoverzichtelijker.

[Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 185331 op 03-03-2015 21:07]

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-06 20:18
Je moet dus nog steeds minimaal 100 euro hebben uit gegeven op steam?

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:10
SurfBoy schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 21:20:
Je moet dus nog steeds minimaal 100 euro hebben uit gegeven op steam?
Niet helemaal, de 100 dollar limiet is een omrekening van al jouw steamgames tegen de reguliere steamprijs. Je mag dus ook via andere sites aan dit bedrag komen, met name bundles als Humble en Indiegala gaan hard. De huidige dragonbundle op Indiegala kost 5 dollar en heeft een steamwaarde van 95 dollar. Ook freebies zoals Indiegala die regelmatig weggeeft tellen tegen de reguliere prijs mee.

Die grens is dus makkelijker te realiseren dan op het eerste gezicht lijkt. Doel is om het hebben van meerdere steamaccounts om meer dan 1 keer mee te loten te ontmoedigen.

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-06 20:18
Sempy schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 23:09:
[...]

Niet helemaal, de 100 dollar limiet is een omrekening van al jouw steamgames tegen de reguliere steamprijs. Je mag dus ook via andere sites aan dit bedrag komen, met name bundles als Humble en Indiegala gaan hard. De huidige dragonbundle op Indiegala kost 5 dollar en heeft een steamwaarde van 95 dollar. Ook freebies zoals Indiegala die regelmatig weggeeft tellen tegen de reguliere prijs mee.

Die grens is dus makkelijker te realiseren dan op het eerste gezicht lijkt. Doel is om het hebben van meerdere steamaccounts om meer dan 1 keer mee te loten te ontmoedigen.
Aha, bedankt! Dan ga ik maar binnenkort even bij humble bundle kijken. Schijnt dat ze daar wel eens flinke korting hebben.

• Deamo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-06-2019
Wat doen jullie met een gift die na een week nog niet geclaimd is?
Zit met bovenstaand probleem..

Wil hem weer opnieuw hier aanbieden, maar geen idee hoe zoiets gaat..:)
Iemand hier ervaring mee?:))

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-05 21:34
Even op request new winner klikken en uitleggen waarom. Verwacht wel een tijdje te wachten, support is niet supersnel met reageren.

Ik heb hetzelfde probleem. Civ 5 is niet geclaimd na bijna 2 weken, maar het gaat om een key dus voor hetzelfde geld is de key wel gebruikt. :'(

Ik denk dat ik voortaan alleen maar level1+ giveaways doe, dat lijkt wat beter te gaan.

Steam/XBL: Avioto

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

Ik wil wel even proberen of de key gebruikt is :)

Everything is better with Bluetooth

• Sempy
De key zou je volgens mij kunnen testen op een account waar de game al bestaat. Volgens mij test steam eerst de geldigheid en daarna of het al in het account zit.

Bij een openbaar steamprofiel zou je zelf kunnen checken of de game nu in bezit is.

Indien gebruikt, support ticket aanmaken en hopelijk een ban voor de leecher.

[Voor 15% gewijzigd door Sempy op 04-03-2015 11:28]

• Avioto
jeanj schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:00:
Ik wil wel even proberen of de key gebruikt is :)
Haha, nee dank je :P
Sempy schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:26:
Bij een openbaar steamprofiel zou je zelf kunnen checken of de game nu in bezit is.
Waarom denk ik hier zelf niet aan? |:( Key is nog niet gebruikt, dus ik vraag wel een nieuwe winnaar aan. Volgens mij is hij ook geen Tweaker, maar goed.

• Sempy
Avioto schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:53:

Waarom denk ik hier zelf niet aan? |:( Key is nog niet gebruikt, dus ik vraag wel een nieuwe winnaar aan. Volgens mij is hij ook geen Tweaker, maar goed.
Ik neem aan dat je via steamgifts de code verstrekt? In dat geval de code even uit de oorspronkelijke giveaway verwijderen, voor het geval die persoon alsnog online komt en de game registreert.

Overigens heb je geen 100% zekerheid dat de code niet gebruikt is, kan ook op een ander account geregistreerd zijn. Gifts worden wel vaker doorverhandeld, ik heb zelfs al gezien dat een private gift op dit forum doodleuk door de winnaar in een nieuwe giveaway werd ingebracht (niet via GOT uiteraard). Moest me erg inhouden om de key niet alsnog te verbruiken....

• jeanj
  • Niet online

jeanj

Avioto schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:53:
[...]

Haha, nee dank je :P

[...]

Of bied hem op nieuw aan, tweakers only :)

• Avioto
Ik wacht even op de reactie van support. De key heb ik weggehaald, nu maar hopen dat de key niet gebruikt is inderdaad. Bedankt heren! Voortaan zet ik de giveaways minimaal op level1. Doe ik nu ook met Mark of the Ninja en ik heb alsnog 16 entries.

• Heilige Kaas
Waar ik wel een beetje mee zit met de gifts via die tweakers group is dat mensen die snel die group joinen altijd dan je giveaway kunnen joinen. Of kan je én een private giveaway (via link) doen die ook nog de voorwaarde heeft voor een group? Dat laatste zou ideaal zijn. Maar als dat niet kan gaat mijn voorkeur nog naar alleen de link via tweakers met de [ mo ] tag

• Sempy
En hoeveel mensen denk je dat er een tweakersaccount hebben enkel om te zien wat er tussen MO-tags staat? Helemaal waterdicht krijg je het nooit. Of je moet een private group op steam maken en dan pas toelaten als mensen aan bepaalde eisen voldoen (aantal posts oid). Komt echter wel erg elitair over en bovendien voor iemand een admin taak. ;)

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-06 08:57
Ik heb tot nu toe twee keys via steamgifts weggegeven aan Tweakers en beide keren snel gereceived zonder problemen :) Of het actieve gebruikers zijn heb ik niet bekeken, er zijn vast mensen die alleen member zijn om te profiteren van dit soort dingen, maar ja je doet er weinig tegen tenzij je er een dagtaak aan wil ;)

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

• Avioto
Kunnen we ook afspreken dat we geen giveaways joinen als je van plan bent om de game meteen weer in het game vouchers te dumpen? Is nu al 2 keer gebeurd met games die ik weggeven heb en dat is niet de bedoeling. Ik snap ook wel dat je met de game kan doen wat je wil als je win, maar dit vind ik niet echt netjes.

• Sempy
Je kan die personen in ieder geval zelf blacklisten voor jouw toekomstige giveaways.

Volgens mij is de regel dat de key binnen een week geactiveerd moet worden op het account waarmee gewonnen is. Weet niet of het zin heeft overtreding te melden bij support?

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:09
kan ik een invite krijgen?
Floks op steam

Floksor

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:58
Zou ik ook een invite kunnen krijgen?
Steamnaam is Markossi

• Sempy
Die invite-verzoeken kan je beter naar de groepseigenaren op Steam sturen, naar mijn weten zijn ze niet actief in dit topic. Die groep is voor het steamgifts-gebeuren gebruikt, omdat je er tot een week geleden zonder invite kon joinen.

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:34

XanderDrake

Build the future!

Ja, ik heb een verzoek gestuurd (binnen Steam, leek me wel zo handig) naar een van de eigenaren. Niet echt een reactie terug gehad, maar vanochtend zat ik ineens in de groep. Dank :)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Heilige Kaas
Dit kwam uit het steamgifts topic:
SgtTitanium schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:55:
[...]

De CV levels hebben te maken met de totaalwaarde van de games die je weggeeft

Contributor Level Contributor Value Range ($) Approximate number of users (January 29, 2015)
Level 0 0 634,164
Level 1 0.01 - 25 73,280
Level 2 25 - 50 11,234
Level 3 50 - 100 6,809
Level 4 100 - 250 4,441
Level 5 250 - 500 1,468
Level 6 500 - 1000 753
Level 7 1000 - 2000 372
Level 8 2000 - 3000 104
Level 9 3000 - 5000 63
Level 10 5000+ 22

zie:http://www.steamgifts.com/discussion/XaCbA/list-of-all-cv-levels-and-their-corresponding-real-cv
Het is niet helemaal waar wat ze zeggen over de waardes. Ik zit op 180 dollar, maar games die gebundeld zijn tellen slechts 15?% mee.

Dit is een onofficiële tool die dit kan berekenen, met wat foutjes hier en daar.
http://www.sgcv.tk/

• Avioto
Nu zitten er mensen in de Tweakers groep op Steam die helemaal niet actief zijn op Tweakers en onze giveaways joinen |:( Uit alle hoeken van de wereld.

[Voor 11% gewijzigd door Avioto op 02-04-2015 15:02]

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Avioto schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:02:
Nu zitten er mensen in de Tweakers groep op Steam die helemaal niet actief zijn op Tweakers en onze giveaways joinen |:( Uit alle hoeken van de wereld.
Wie laat ze dan toe :?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

• Avioto
Geen idee. Ik zie mensen uit Roemenië en Brazilië en als ik ze vragen stel in het nederlands, snappen ze er niks van. Ik zal het lid zijn van de groep geen voorwaarde meer maken in de giveaways.

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Avioto schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:42:
Geen idee. Ik zie mensen uit Roemenië en Brazilië en als ik ze vragen stel in het nederlands, snappen ze er niks van. Ik zal het lid zijn van de groep geen voorwaarde meer maken in de giveaways.
In dat geval werkt de mo-tag en giftlevel het beste inderdaad.

• Heilige Kaas
Avioto schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:42:
Dat is niet zo best. Ik heb de TS een beetje uitgebreid en gezegd dat je het beste de [mo] tags kan gebruiken.
Verder heb ik meer info toegevoegd. Wat mis ik nog?

• Avioto
Volgens mij mis je niks. Het is een hele nette TS, voor een stuk kaas :+

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13:54
Kan iemand mij accepteren in de groep :P

• Sempy
Ik heb eens zitten denken hoe het eenvoudiger kan om een key te giften aan echte Tweakers en leechers met een tweakers-account of Brazilianen die een inactieve steamgroup gejoined zijn te ontlopen. Graag jullie mening, voor ik wat opzet waar geen behoefte aan is en of ik misschien toch iets over het hoofd zie.

Idee is om een nieuwe besloten group op Steam aan te maken. Deze groep is enkel toegankelijk voor "echte Tweakers" die mij een linkje naar hun steamgifts profiel DM-en waarna ik ze toevoeg aan de group.

De drempel voor de group houden we wat mij betreft zo laag mogelijk, doel is enkel om het creeren van een leech-account te omzeilen. Voorstel: 250 posts op het forum en/of frontpage?

Verder geen aanvullende eisen wat betreft de group, giveaways gaan volgens de regels die al op Steamgifts gelden en als iemand die overtreed kan je het met support van Steamgifts regelen. We gaan dus niet nog eens in de group bannen, eventueel kan jezelf iemand blacklisten of een level aan je giveaway hangen.

Volgens mij kunnen we vervolgens de giveaways gewoon in het reguliere topic hier op Tweakers blijven posten. Doordat je een giveaway linkt aan de Steam Group is zelfs het gebruik van MO-tags niet nodig.

Eventueel kan de group ook worden gebruikt voor steamgifts gerelateerde offtopic, echter het is niet de bedoeling om gifts buiten dit forum om te doen.

Graag jullie mening!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-01 22:17
Lijkt me een prima plan.

• Koennnnnn
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-01-2022
Sempy schreef op zondag 19 april 2015 @ 21:36:
Ik heb eens zitten denken hoe het eenvoudiger kan om een key te giften aan echte Tweakers en leechers met een tweakers-account of Brazilianen die een inactieve steamgroup gejoined zijn te ontlopen. Graag jullie mening, voor ik wat opzet waar geen behoefte aan is en of ik misschien toch iets over het hoofd zie.

Idee is om een nieuwe besloten group op Steam aan te maken. Deze groep is enkel toegankelijk voor "echte Tweakers" die mij een linkje naar hun steamgifts profiel DM-en waarna ik ze toevoeg aan de group.

De drempel voor de group houden we wat mij betreft zo laag mogelijk, doel is enkel om het creeren van een leech-account te omzeilen. Voorstel: 250 posts op het forum en/of frontpage?

Verder geen aanvullende eisen wat betreft de group, giveaways gaan volgens de regels die al op Steamgifts gelden en als iemand die overtreed kan je het met support van Steamgifts regelen. We gaan dus niet nog eens in de group bannen, eventueel kan jezelf iemand blacklisten of een level aan je giveaway hangen.

Volgens mij kunnen we vervolgens de giveaways gewoon in het reguliere topic hier op Tweakers blijven posten. Doordat je een giveaway linkt aan de Steam Group is zelfs het gebruik van MO-tags niet nodig.

Eventueel kan de group ook worden gebruikt voor steamgifts gerelateerde offtopic, echter het is niet de bedoeling om gifts buiten dit forum om te doen.

Graag jullie mening!
Klinkt op zich goed, al is een drempel van 250 posts aardig hoog. Ik zit nog (lang) niet aan de 250 posts, maar al veel games weggegeven via Steamgifts en ben hard op weg naar Level 3 *O*

• Sempy
Koennnnnn schreef op zondag 19 april 2015 @ 22:58:
[...]

Klinkt op zich goed, al is een drempel van 250 posts aardig hoog. Ik zit nog (lang) niet aan de 250 posts, maar al veel games weggegeven via Steamgifts en ben hard op weg naar Level 3 *O*
250 is misschien aan de hoge kant, is inderdaad best een drempel voor wie nog niet zo heel lang op Tweakers zit. 100 posts is misschien beter, voldoende om een fake-account aanmaken lastig te maken en voor een nieuw lid in redelijk korte termijn haalbaar als hij daadwerkelijk actief wil zijn op dit forum.

• WWIE92
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-01 00:02
dat haal ik ook niet :p maar lijkt me overduidelijk dat mijn account geen leecher is zoals je omschrijft ;p

• Sempy
WWIE92 schreef op zondag 19 april 2015 @ 23:10:
dat haal ik ook niet :p maar lijkt me overduidelijk dat mijn account geen leecher is zoals je omschrijft ;p
Zoals gezegd, alle reacties op Tweakers bij elkaar. Dus met jouw niet-forumgerelateerde reacties erbij zou je de 100 gewoon halen. :) Zie het ook vooral als een richtlijn. Iemand die de norm niet haalt en actief meedoet door zelf mee te giften, is wat mij betreft van harte welkom. Voor actieve gifters die door de norm buiten de boot vallen, maken we wat mij betreft een uitzondering.

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:36
Best een aardig idee, volgens mij val ik er zelf buiten omdat ik voornamelijk alles lees ipv comment en in de World of Tanks GOT clan zit :P Maar als het blijkbaar een probleem is dat er face accounts tussen zitten, of niet tweakers, dan lijkt het me wel een poging waard iig.

• bizzieboy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-05 23:43
Als je mensen van buiten Tweakers tegen wil gaan maak je je giveaway invite-only tussen mo tags. Mocht je leechers tegen willen gaan, maak je je giveaway tenminste level 1. Zijn er dan nog mensen waarvan jij vindt dat ze niet horen te winnen kan je ze altijd blacklisten. Lijkt me een beetje overbodig om daarvoor helemaal een nieuwe group aan te maken.

En ja ik kom ook bij lange na niet aan de 100 posts dus ik ben ook geen "echte tweaker" :P

• Heilige Kaas
Het is een erg goed idee, hij is echter al uitgevoerd.
De User El Jay heeft dit al meerdere malen gepost, je kan als je hem DM'de op de lijst komen (een steam group)

Ik stel voor dat gezien die al bestaat we daar gebruik van gaan maken, anders krijgen we straks het probleem dat we meerder groups hebben. :P

• Sempy
Heilige Kaas schreef op zondag 19 april 2015 @ 23:49:
Het is een erg goed idee, hij is echter al uitgevoerd.
De User El Jay heeft dit al meerdere malen gepost, je kan als je hem DM'de op de lijst komen (een steam group)

Ik stel voor dat gezien die al bestaat we daar gebruik van gaan maken, anders krijgen we straks het probleem dat we meerder groups hebben. :P
El Jays groep is me bekend, sta er zelf op. Hij heeft er echter voor gekozen dit op te zetten vanuit zijn eigen regels, met name binnen 24 uur ontvangst bevestigen om niet van de lijst te gaan. Voor mij geen probleem, maar er zijn ook mensen die hier niet aan kunnen/willen voldoen. Aantal leden steekt ook rond de 20, dat vind ik te weinig om mij eigen gifts via deze groep te gaan doen.

In feite de oude (inactieve) Tweakersgroup maar dan met een licht deurbeleid van een x-aantal post of actieve gifter om de Brazilianen en Polen buiten de deur te houden. ;)

[Voor 9% gewijzigd door Sempy op 20-04-2015 00:11]

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:05

jdh009

FP ProMod
Ik heb net een giveaway aangemaakt op Steamgifts omdat ik nog een key had liggen van Hearts of Iron 3 die ik volgens mij niet gebruikt hebt. Hoe kan ik controleren of de key nog werkt? Daarnaast heb ik hem al aangemaakt als invite only en wil ik hem hier voor tweakers only weggeven. Hoe kan ik iemand uitnodigen/ de link delen?

@Sempy
Klinkt goed, je zou misschien Karma en regestratie datum ook mee kunnen nemen in de overweging, zo pak je de oude accounts die wel veel op tweakers komen maar minder actief bijdragen ook mee. Echter door meer randzaken mee te nemen kan je wel de passieve actieve accounts schijden van de spookaccounts. Ik ben zelf een zeer actieve lezer, zit/zat in meerdere GoT clans en kom hier al meer dan 10 jaar, echter heb ik maar een relatief laag aantal posts.

[Voor 44% gewijzigd door jdh009 op 23-04-2015 10:01. Reden: Typo]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-06 02:29

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Misschien is dit een hele domme vraag maar hoe komen jullie aan keys om weg te geven?
Ik neem aan dat niemand een spel gaat kopen om het weg te geven. Als ik op Steam een bundel koop waar een spel in zit dat ik al heb dan krijg ik geen extra keys voor de dubbele items. Nu kan ik me voorstellen dat er af en toe een key door een uitgever wordt weggegeven ter promotie maar ik heb al zo veel keys langs zien komen dat me dat niet de (enige) verklaring lijkt.
Dus, hoe komen jullie aan zoveel keys om weg te geven?

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:05

jdh009

FP ProMod
CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:41:
Misschien is dit een hele domme vraag maar hoe komen jullie aan keys om weg te geven?
Ik neem aan dat niemand een spel gaat kopen om het weg te geven. Als ik op Steam een bundel koop waar een spel in zit dat ik al heb dan krijg ik geen extra keys voor de dubbele items. Nu kan ik me voorstellen dat er af en toe een key door een uitgever wordt weggegeven ter promotie maar ik heb al zo veel keys langs zien komen dat me dat niet de (enige) verklaring lijkt.
Dus, hoe komen jullie aan zoveel keys om weg te geven?
Ik krijg ze bij humblebundle, bundlestar of een andere bundle verkoopsite. Daar koop ik voor een paar dollar/euro een spel en krijg er vaak nog 10 spellen bij die in die bundel zitten. Degene die ik niets vind of dubbel heb geef ik weg. Bij de meeste sites krijg je namelijk per spel een key, die je dus kunt weggeven als hem al hebt of niet wilt. Het is (vaak) niet zo dat je één key krijgt voor een heel pakket.

[Voor 9% gewijzigd door jdh009 op 23-04-2015 19:46]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD

• Sempy
jdh009 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:38:

@Sempy
Klinkt goed, je zou misschien Karma en regestratie datum ook mee kunnen nemen in de overweging, zo pak je de oude accounts die wel veel op tweakers komen maar minder actief bijdragen ook mee. Echter door meer randzaken mee te nemen kan je wel de passieve actieve accounts schijden van de spookaccounts. Ik ben zelf een zeer actieve lezer, zit/zat in meerdere GoT clans en kom hier al meer dan 10 jaar, echter heb ik maar een relatief laag aantal posts.
Bedankt voor de feedback, tot op heden past iedereen binnen het plaatje van 50 posts of games weggegeven in het topic. Mocht er een keer een twijfelaccount langskomen dan zal ik jou punten ook meewegen. Ik denk echter dat door het stellen van zeer bescheiden toelatingseisen de echte leechers al afgehaakt zijn.

• Avioto
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje overdreven, al die eisen om giveaways te mogen joinen. De giveaway tussen members only tags zetten en er een level 1/2+ giveaway van te maken is wat mij betreft genoeg. Werkt perfect voor mij, en geen leechers te zien :) Bij de GTA 5 en Star Ruler 2 giveaways deden alleen maar actieve Tweakers mee.

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:10

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Hoe ziet een gift key eruit?
http://store.steampowered...ut/sendgift/1234567891011 of zo? Het is me niet echt duidelijk wat ik nu precies moet invullen.

Cunning linguist.

• Sempy
Bart ® schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 20:31:
Hoe ziet een gift key eruit?
http://store.steampowered...ut/sendgift/1234567891011 of zo? Het is me niet echt duidelijk wat ik nu precies moet invullen.
Bij een key vul je de activatiecode in, meestal iets als: xxxxx-yyyyyy-zzzzz

Bij gift hoef je niks in te vullen en stuur je de winnaar later de game via Steam of e-mail.

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Hoe verstuur ik een gewonnen lotterij? Heb al op send gift gedrukt in steamgifts, maar de desbetreffende spellen staan nog steeds in mijn steaminventory. Moet ik deze mensen apart toevoegen op steam en dan de game giften?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Sempy
Postius schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 21:14:
Hoe verstuur ik een gewonnen lotterij? Heb al op send gift gedrukt in steamgifts, maar de desbetreffende spellen staan nog steeds in mijn steaminventory. Moet ik deze mensen apart toevoegen op steam en dan de game giften?
Inderdaad, de knop op steamgifts is enkel om verzending te melden.

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:10

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Sempy schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 20:53:
[...]

Bij een key vul je de activatiecode in, meestal iets als: xxxxx-yyyyyy-zzzzz

Bij gift hoef je niks in te vullen en stuur je de winnaar later de game via Steam of e-mail.
Maar als ik een game in mijn inventory heb, dan kan ik die dus niet als key alvast invullen?

Cunning linguist.

• Sempy
Bart ® schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 23:19:
[...]

Maar als ik een game in mijn inventory heb, dan kan ik die dus niet als key alvast invullen?
nee, Steam biedt welliswaar de optie voor andere sites om hun login te gebruiken. Dit is echter readonly, steamgifts kan dus niet aan spullen in je inventory komen. Persoonlijk vind ik dat wel een prettige beveiliging.

• al capone226
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-06 22:14
Momentueel is "The hat man" te koop op steam voor 0.19€ (-96%)
Deze game staat niet in de bundle list van steamgifts.

1) Zal deze game voor de volledige CV meetellen? Of gaan ze dit aanpassen?
2) Kan steamgifts je CV naar beneden halen? (bv. ik geef grid autosport weg, 2 maand later zit het in een bundle, zakt mijn CV dan na die 2 maanden?)

• Sempy
al capone226 schreef op maandag 27 april 2015 @ 21:00:
Momentueel is "The hat man" te koop op steam voor 0.19€ (-96%)
Deze game staat niet in de bundle list van steamgifts.

1) Zal deze game voor de volledige CV meetellen? Of gaan ze dit aanpassen?
2) Kan steamgifts je CV naar beneden halen? (bv. ik geef grid autosport weg, 2 maand later zit het in een bundle, zakt mijn CV dan na die 2 maanden?)
1) Dan telt de game voor de catalogusprijs mee, niet voor niks dat je er nu zoveel giveaways ziet van mensen die willen levellen.

2) Nee, je hebt immers de game non-bundle voor de giveaway aangeschaft. Peildatum is het moment dat je de giveaway aanmaakt, dus als je die GRID autosport nu aanmaakt met een looptijd van 2 weken en hij komt over een week in een bundle, dan telt hij toch voor de volle mep mee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:06

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik mis twee belangrijke dingen in de TS:
Hoe maak je een Steamgift en hoe ontvang je die? Ik zie hierboven ook wat onduidelijkheid.

Volgens mij werkt een giveaway als volgt
  • Klik bij steamgifts op het pijltje naar beneden naast 'Giveaways' en klik op 'Create a new giveaway'
  • Vul bij 'select a game' een spel uit je inventaris in die je weg kan en wil geven (ik weet niet of je een spel uit je bibliotheek weg kan geven of alleen keys/gifts in je inventaris?)
  • Vul de rest van de vragen in; kies bij vraag 6 'Who Can Enter' voor Whitelist / Steam Groups en kies daar 'Gifts for Tweakers' (kan alleen als je er zelf al lid bent)
  • Klik als je klaar bent op 'Review Giveaway' en vervolgens op 'Confirm Giveaway'
  • Klik vervolgens weer op het pijltje naast 'Giveaways' en dan op 'view created'
  • Klik je zojuist aangemaakte giveaway aan en klik links op 'Dynamic Signature'
  • Kopieer de code die nu in beeld komt en post deze in Geef hier je gamevouchers weg!
  • Als de tijd op is, stuur dan de key als gift naar de winnaar via Steam
  • Geef op Steamgifts aan dat je de key verzonden hebt
En het accepteren:
  • Klik op een banner en join de giveaway
  • Als je gewonnen hebt, klik je op 'accept giveaway' (?)
  • Kijk in je Steam berichten naar inkomende keys
  • Als je de key ontvangen hebt, activeer hem dan en als hij werkt, meld je op Steamgifts dat je de key ontvangen hebt.
  • Meld in het giveaway topic dat je de game ontvangen hebt en bedank de gever
Zoals jullie zien klopt hier nog één en ander niet aan, maar ik hoop dat het als basis kan dienen voor TS om er een kloppend verhaal van te maken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cybergamer
Daar komt het wel op neer ja. Je kan ook echte keys of (humble bundle) URL's weggeven (maar dat zie je als je een giveaway gaat maken). De rest werk precies hetzelfde.

Games in de huidige bibliotheek kan je niet weggeven.
Kijk in je Steam berichten naar inkomende keys
Dit klopt niet, soms krijg je dus een echte key (of url) ipv een gift en hier krijg je geen melding van in steam. Je kan dus beter Steamgifts zelf in de gaten houden!

In dit geval zie je de key/url staan en kan je die activeren:

Zoals je ziet heb ik hier 3 linkjes en 2 key ontvangen. Tomb Raider en The Waste Land waren idd een gift via steam en ik weet nog niet wat Ironclad zal worden, maar die zie je dan vanzelf (de gever moet het nog bevestigen).

[Voor 83% gewijzigd door Cybergamer op 02-05-2015 13:14]

Nog geen lid van Gifts For Tweakers en voldoe je aan de eisen? Stuur een DM naar 1 vd Mods! | MaakJeSmaak | YouTube | Twitch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

OK, weer wat dingen opgehelderd :).
Die linkjes zijn dan links waarmee je de game direct kan toevoegen aan je library?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sempy
Die linkjes zijn naar sites als Humblebundle of Indiegale. Meestal moet je dan je e-mailadres opgeven en krijg je een linkje waarmee je op die site een losse key kan krijgen. Zelf ben ik gestopt met het weggeven van deze linkjes omdat dit in de praktijk langer duurt voor de gever ze goedkeurt en mijn mailtjes een enkele keer in de spamfolder belandden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

Ik heb net 2x Polarity gewonnen, via de tweakers groep (binnen 3 uur tijd).

Ik heb de eerste geactiveerd, maar wat moet ik met de tweede doen? Moet ik heb of received of niet zetten? Of te wel hoe moet ik hier mee omgaan?

Ik heb in ieder geval de gifter gemaild (dat hij hem mij de gift niet moet sturen)

[Voor 15% gewijzigd door jeanj op 07-05-2015 10:10]

• Cybergamer
Dat is de juiste actie, dan kan de gifter een re-roll doen.

Nog geen lid van Gifts For Tweakers en voldoe je aan de eisen? Stuur een DM naar 1 vd Mods! | MaakJeSmaak | YouTube | Twitch

• Heilige Kaas
jeanj schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:14:
Ik heb net 2x Polarity gewonnen, via de tweakers groep (binnen 3 uur tijd).

Ik heb de eerste geactiveerd, maar wat moet ik met de tweede doen? Moet ik heb of received of niet zetten? Of te wel hoe moet ik hier mee omgaan?

Ik heb in ieder geval de gifter gemaild
Reageer daarnaast ook op de giveaway in het engels dat je een reroll toe staat! Dan kunnen de admins snel en makkelijk de reroll goedkeuren. Anders moet de gifter gaan kloten met screenshots van de chat etc.

• jeanj
  • Niet online

jeanj

Ik heb op verzoek van de gifter (Ruudgo) idd in de comment van de give-away (in het engels) aangegeven dat ik hetzelfde spel al heb ontvangen. De gifter neemt contact op met support om een reroll te doen.

Ik had nog meerdere keren op het betreffende game ingeschreven, die maar gecanceld.

Misschien nog een tip voor steamgifts omdat automatisch te doen bij een win na de sync

[Voor 38% gewijzigd door jeanj op 07-05-2015 10:20]

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04 11:10
Ik zit in de tweakers steam group, maar er is nu opeens een andere groep? Hoe kom ik hierin? Mijn gebruikers naam is Le Pataar BOT

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

• Sempy
Pataar schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:41:
Ik zit in de tweakers steam group, maar er is nu opeens een andere groep? Hoe kom ik hierin? Mijn gebruikers naam is Le Pataar BOT
De "oude" Tweakers group wordt niet meer gebruikt omdat hier allerlei mensen van over de hele wereld zijn gejoined om op giveaways in te schijven. Er is nu een nieuwe Gifts for Tweakers als alternatief, stuur me even een DM met een link naar je steamgiftsprofiel dan krijg je een uitnodiging (toelating vanaf 50+ forumposts).

[Voor 3% gewijzigd door Sempy op 07-05-2015 21:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wuswug
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-06 17:15
Sempy schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:19:
[...]

De "oude" Tweakers group wordt niet meer gebruikt omdat hier allerlei mensen van over de hele wereld zijn gejoined om op giveaways in te schijven. Er is nu een nieuwe Gifts for Tweakers als alternatief, stuur me even een DM
Steamnaam is wuswug

(╯°□°)╯ ︵ ┻━┻

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cybergamer
wuswug schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 01:02:
[...]

Steamnaam is wuswug
Bij deze!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Heilige Kaas
Ik heb het erg druk en weinig zin de TS bij te houden. DM maar als je ook edit rechten wil hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb na mijn vorige post een giveaway aangemaakt, en heb ruim voordat hij afliep proberen deze te verwijderen omdat ik een spel probeerde weg te geven die in mijn bibliotheek stond ipv in mijn inventaris. Support reageerde helaas niet voordat de giveaway afliep, dus is er een winnaar getrokken.
Ik heb support weer gemaild en de situatie uitgelegd, waarop ik antwoord kreeg dat ik contact moet opnemen met de winnnaar. Dit is een fransman (volgens mij) die niet reageert op mijn mails en op een feedbacktopic op zijn profiel.
Vandaag (een week na de eerste mail) heb ik support weer gemaild en de winnaar nog een keer gevraagd een reactie te geven.
Heeft iemand al eerder zoiets meegemaakt? Is het handig om om een nieuwe winner aan te vragen met als gevaar dat die ook niet reageert? De meeste mensen die gereageerd hebben zijn tweakers, maar uiteraard heb ik een niet-tweaker als winnaar gekregen :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Heilige Kaas
Ja, support is echt scheitvervelend als er iets mis gaat. Gaat wel ff duren voor het opgelost is. Zit weinig anders op dan zo veel mogelijk tickets sturen om ze te irriteren, eventueel op het forum je probleem posten.

• Sempy
Wat Heilige Kaas zegt, gewoon je ticket bumpen tot dat je een reactie hebt. Ga in geen geval een andere winnaar requesten. Het lijkt handig om dan met die Tweaker wat te regelen zodat hij de game op received zet, maar met een beetje pech krijgt hij een ban voor niet activeren en jij er een omdat die fransoos gaat klagen. Mag je allebei vijf dagen afkicken van steamgifts en vergeet het maar dat men naar een unban-verzoek luistert. Ben al sinds zaterdag bezig met een onterechte ban en zelfs met mailtjes van Humblebundle dat de fout bij hen lag, geen enkele reactie.

[Voor 21% gewijzigd door Sempy op 13-05-2015 09:39]

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Steamgifts is ook een goede indicator of er een bepaalde bundle of games ergens in de aanbieding is. Ineens stroomt het vol met specifieke games die je eerder amper voorbij zag komen :P Nu bijvoorbeeld met Jagged Alliance.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Sempy schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:36:
[...]

Wat Heilige Kaas zegt, gewoon je ticket bumpen tot dat je een reactie hebt. Ga in geen geval een andere winnaar requesten. Het lijkt handig om dan met die Tweaker wat te regelen zodat hij de game op received zet, maar met een beetje pech krijgt hij een ban voor niet activeren en jij er een omdat die fransoos gaat klagen. Mag je allebei vijf dagen afkicken van steamgifts en vergeet het maar dat men naar een unban-verzoek luistert. Ben al sinds zaterdag bezig met een onterechte ban en zelfs met mailtjes van Humblebundle dat de fout bij hen lag, geen enkele reactie.
Ik heb op een gegeven moment wel reactie gehad van support, maar nog niet van de Fransoos. Ga ik die wel blijven spammen, en elke dag een reactie bij mijn ticket neerzetten...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
Ik zit in de Tweakers.net groep alleen al ga ik naar steam gifts die aan Tweakers.net groep verbonden zijn krijg ik alsnog een Error of doe ik nou iets fout?

game pc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Je moet eerst je Steamgifts synchen met je Steam account, dan pas werkt het.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cybergamer
Altijd ff je account syncen bij veranderingen (gewonnen games ed). Dan heb je geen problemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Emryte
  • Nu online
Gedaan alleen heb het probleem nog steeds???

game pc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koennnnnn
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-01-2022
Redeta schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:21:
Gedaan alleen heb het probleem nog steeds???
Bedoel je de Tweakers. Net groep, of de nieuwe gift for Tweakers groep?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Emryte
  • Nu online
Ik bedoel de groep die je nodig heb bij de gifts

game pc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cybergamer
Gifts For Tweakers dus. Volgens mij ben je daar (nog) geen lid van?

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 17:34

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Vraagje.
Ik heb altijd een allergie gehad voor steam, waarom weet ik niet deze week na 15jaar het kunnen uitstellen toch een account aangemaakt daar ik wat keys van race games had, en ik deze graag spelen wilde.

So far, so good, nouja heel gekloot maar ze staan er nu in, nu wilde ik een maat toevoegen zodat we samen eens racen kunnen, maar ik krijg een popup dat ik dit niet mag, en na de HELP raadplegen ben ik een spammer en moet ik dokken om vrienden te kunnen adden, how wack is dat?

How do I gain access to these features?
You will need to spend at least $5.00 USD within the Steam store.
Some examples of purchases that grant access to these features are:
Adding the equivalent of $5 USD or more to your Steam Wallet
Purchasing game(s) that are equal to $5 USD or more from the Steam store
Adding a Steam Wallet card that is equal to $5 USD or more to your Steam account
Purchasing a Steam gift that is equal to $5 USD or more from the Steam store (Receiving a Steam gift from a friend doesn't count)
Each Steam purchase total will be tracked in USD. If your Steam store's currency isn't in USD, it will be tracked and converted to USD automatically using daily exchange rates.

Steam, whattup?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 10:26
SAiN ONeZ schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:59:
Vraagje.
Ik heb altijd een allergie gehad voor steam, waarom weet ik niet deze week na 15jaar het kunnen uitstellen toch een account aangemaakt daar ik wat keys van race games had, en ik deze graag spelen wilde.

So far, so good, nouja heel gekloot maar ze staan er nu in, nu wilde ik een maat toevoegen zodat we samen eens racen kunnen, maar ik krijg een popup dat ik dit niet mag, en na de HELP raadplegen ben ik een spammer en moet ik dokken om vrienden te kunnen adden, how wack is dat?

How do I gain access to these features?
You will need to spend at least $5.00 USD within the Steam store.
Some examples of purchases that grant access to these features are:
Adding the equivalent of $5 USD or more to your Steam Wallet
Purchasing game(s) that are equal to $5 USD or more from the Steam store
Adding a Steam Wallet card that is equal to $5 USD or more to your Steam account
Purchasing a Steam gift that is equal to $5 USD or more from the Steam store (Receiving a Steam gift from a friend doesn't count)
Each Steam purchase total will be tracked in USD. If your Steam store's currency isn't in USD, it will be tracked and converted to USD automatically using daily exchange rates.

Steam, whattup?
Dit is het steamgifts topic en heeft dus eigenlijk niks te maken met jou vraag/probleem. Ook niet lullig bedoeld maar als je had gezocht op Google naar steam 5 dollar dan was je vrij snel op het volgend adres terecht gekomen https://support.steampowe...le.php?ref=3330-IAGK-7663

Daar staat precies in waarom dat zo is. Denk niet dat we daar nog iets aan toe kunnen voegen. Zoals gewoonlijk hebben we dit te danken aan de mensen die zo'n systeem misbruiken. Gewoon 5 euro credit overmaken en je bent klaar. Zullen genoeg sales voorbij komen waar je iets leuks voor kan kopen :)

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Die link post ik hierboven, vind het alleen van de zotte, maarja dat is die verdorven commercieele cultuur waarin we leven wrs, hebben ze IDEAL mogelijkheden, ben nog van de oude stempel zonder CC en zit me nu al af te vraag hoe dat geld daar te krijgen..?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

• Raven__NL
SAiN ONeZ schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:16:
Die link post ik hierboven, vind het alleen van de zotte, maarja dat is die verdorven commercieele cultuur waarin we leven wrs, hebben ze IDEAL mogelijkheden, ben nog van de oude stempel zonder CC en zit me nu al af te vraag hoe dat geld daar te krijgen..?
mwah of je het nu leuk vind of niet. Ze hebben het niet voor niks ingevoerd. Kwaadwillende konden zo heel makkelijk bot accounts aanmaken en mensen lastig vallen door op rare linkjes te laten klikken. Sinds de invoering heb ik daar eigenlijk geen last meer van (tot nu toe) gelukkig.

Je kan gewoon met ideal/paypal/cc betalen.

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Fair enough, thnx voor je snelle insight.. vond het al een hele kriem om geregistreerd te raken en allerlei verificatie codes door te geven nu dit, mijn vriend word het niet die steam...

Iemand een tip voor die 5$ aan te spenderen, want ik wil die feature natuurlijk, maar of daar nog meer naar toe gaat...

• Raven__NL
Btw je hoeft het niet meteen uit te geven. Je kan ook gewoon 5 euro krediet 'uploaden' en dan kan je altijd op je gemak kijken. Als je nu niets vind dan vind je vast en zeker wel iets tijdens de grote summer/winter sales.

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Agreed, dat is ook wat ik heb gedaan, thnx voor je protips

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-06 14:11

lordsnow

I know nothing

Zou ik ook een invite mogen ontvangen voor Gifts for Tweakers? M'n Steam naam is hetzelfde als op tweakers :)

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:32

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

lordsnow schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:17:
Zou ik ook een invite mogen ontvangen voor Gifts for Tweakers? M'n Steam naam is hetzelfde als op tweakers :)
Zit op mobiel, dus kan je niet alle info geven.

Maar, als je even kijkt in de give-away thread staat daar wat info over wie je een pm kan sturen.
Even een linkje naar je steam profiel mee sturen.
Daar staan ook de requirements.

Mocht je er niet uitkomen, pm maar, dan zoek ik het zo voor je op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Steamgifts is down :/
http://downforeveryoneorjustme.com/Steamgifts.com

Weer online

[Voor 12% gewijzigd door XanderDrake op 22-05-2015 09:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-06 13:48
Hier is hij ook alweer een tijdje down hoor..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Weer online maar best traag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Emryte
  • Nu online
Zou ik een invite voor Gifts voor Tweakers mogen ontvangen?
Op steam heb ik inprincipe dezelfde naam anders even zoeken op the_shooter1

game pc

• Cybergamer
Redeta schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 18:16:
Zou ik een invite voor Gifts voor Tweakers mogen ontvangen?
Op steam heb ik inprincipe dezelfde naam anders even zoeken op the_shooter1
Stuur even een DM naar mij met je profiel link.

• Emryte
  • Nu online
Heb een dm gestuurd

game pc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Zeg ik heb against all odds TWEE publieke steamgifts gewonnen afgelopen week maar (waarvan één van de 1200 deelnemers :X ) maar beide blijven ze heel stil. Hoe kan ik nou contact krijgen met ze?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ietso
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-11-2022
XanderDrake schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 07:58:
Zeg ik heb against all odds TWEE publieke steamgifts gewonnen afgelopen week maar (waarvan één van de 1200 deelnemers :X ) maar beide blijven ze heel stil. Hoe kan ik nou contact krijgen met ze?
Als ik jou was zou ik ze op Steam toevoegen. Kijken of ze daar je friend invite accepteren, en dan vragen hoe het zit. Als je na een week nog niets gehoord hebt toch maar contact opnemen met support.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

ietso schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:04:
[...]

Als ik jou was zou ik ze op Steam toevoegen. Kijken of ze daar je friend invite accepteren, en dan vragen hoe het zit. Als je na een week nog niets gehoord hebt toch maar contact opnemen met support.
Ik ga dat nu proberen inderdaad.

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

XanderDrake schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 07:58:
Nou de ene heb ik gister binnen gekregen via gifting, en de andere daarvan kwam net de key magisch tevoorschijn op de Won pagina. Na 6 dagen wachten :+ als je een key hebt liggen, zet hem er dan meteen op...

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:42

nielsvv

100% Afol

XanderDrake schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:19:
[...]

Nou de ene heb ik gister binnen gekregen via gifting, en de andere daarvan kwam net de key magisch tevoorschijn op de Won pagina. Na 6 dagen wachten :+ als je een key hebt liggen, zet hem er dan meteen op...
Ook al geef je de key onmiddellijk in bij steamgifs, dan moet je nog steeds klikken op 'send gift' nadat de giveaway is afgelopen. Dus moet je nog wachten totdat de creator online komt op steamgifs.

Bricklink Store - Steam

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

nielsvv schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:11:
[...]

Ook al geef je de key onmiddellijk in bij steamgifs, dan moet je nog steeds klikken op 'send gift' nadat de giveaway is afgelopen. Dus moet je nog wachten totdat de creator online komt op steamgifs.
Das waar.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee