• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:58
Alleen jammer dat er steeds meer mensen alleen nog level2 en hoger GA's posten.
Eigen keuze uiteraard maar dan ook niet meedoen aan lagere lvl's vind ik dan weer.
Bij een volgende GA ga ik hier wel rekening mee houden als zo iemand de gift gewonnen heeft en dat motiveert me niet echt meer om nog een GA te maken en dat is jammer.
Kan het natuurlijk fout hebben maar die indruk heb ik momenteel.

star citizen referal code

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:30
Ik kijk zelf naar wat het "waard" is. En daar geef ik een lvl aan. Uiteraard niet hoger dan mijzelf en voor zover is het max wat ik gedaan heb lvl2.
Mijn star wars gifts heb ik een aantal lvl2 gedaan en een aantal lvl1.
Lvl0 doe ik eigenlijk niet echt. Maar wellicht wel als het een simpel spel is.

Qua meedingen met andere gifts doe ik ook gewoon met lvl1 of 0 mee, maar ik doe dan ook alleen mee met hetgeen dat ik ook graag zou willen spelen.
Blind klikken doe ik niet aan.

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:52
shaiwa887 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:49:
Eigen keuze uiteraard maar dan ook niet meedoen aan lagere lvl's vind ik dan weer.
Bij een volgende GA ga ik hier wel rekening mee houden als zo iemand de gift gewonnen heeft en dat motiveert me niet echt meer om nog een GA te maken en dat is jammer.
Probleem is, dat een hoop lvl 0's niets bijdragen. Daarbij, je bent zo lvl 2 met een klein beetje inzet dus waar hebben we het over?

Nog geen lid van Gifts For Tweakers en voldoe je aan de eisen? Stuur een DM naar 1 vd Mods! | MaakJeSmaak | YouTube | Twitch

• Meneer iCy
  • Laatst online: 28-03 12:44
Geef eens een unbundled game weg en je stijgt als een malle. Voorbeeld is the lego movie game. 20 euro GV terwijl je 3 euro voor een key betaald.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-01 22:17
Tja, daar kom je weer op het begin van een hele discussie. Level 0 of 1 users die alleen maar games winnen en niets weggeven.

Zelf geef ik afhankelijk van de waarde van een game er een level aan. Vaak level 1 / 2 / 3.

• Cybergamer
icy schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:25:
[...]

Geef eens een unbundled game weg en je stijgt als een malle. Voorbeeld is the lego movie game. 20 euro GV terwijl je 3 euro voor een key betaald.
€2.43 bij G2A op het moment van schrijven. Keb er net eentje gekocht. :P

Maar ja, mensen willen er geen moeite voor doen...

Nog geen lid van Gifts For Tweakers en voldoe je aan de eisen? Stuur een DM naar 1 vd Mods! | MaakJeSmaak | YouTube | Twitch

• shaiwa887
  • Laatst online: 21:58
Cybergamer schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 19:36:
[...]
€2.43 bij G2A op het moment van schrijven. Keb er net eentje gekocht. :P

Maar ja, mensen willen er geen moeite voor doen...
Is de GA groep alleen maar giften te kopen voor een hogere lvl?
Ik geef nu eea weg omdat ik de game niet speel en iemand anders wel, dus dat zullen meestal bundel games zijn of games die je ergens bij krijgt en dat is waarom ik ze weggeef.
Zie nu steeds meer lvl2/3 bij 5p of lager GA's 8)7 en daarom mijn post maar ieder zijn mening uiteraard ...

@Tackleberry, 4 wins vs 7 gifts dus geeft netjes eea weg alleen niet aan de lopende band en doe alleen mee als ik de game ook echt wil gaan spelen ;)

star citizen referal code

• Arunia
Gaat lekker 1 iemand die 3 van de laatste van mijn gifts heeft gewonnen. Geen idee hoe dat in zijn werk gaat. Maar apart te noemen.

• Tackleberry
shaiwa887 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 01:00:
@Tackleberry, 4 wins vs 7 gifts dus geeft netjes eea weg alleen niet aan de lopende band en doe alleen mee als ik de game ook echt wil gaan spelen ;)
Er wordt nergens gezegd dat iedereen dat doet. Maar ik snap dat mensen kiezen om level 2+ (of hoger) te doen bij giveaways als ze merken dat er soms leechers tussen zitten.

• Cybergamer
shaiwa887 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 01:00:
[...]

Is de GA groep alleen maar giften te kopen voor een hogere lvl?
Ik geef nu eea weg omdat ik de game niet speel en iemand anders wel, dus dat zullen meestal bundel games zijn of games die je ergens bij krijgt en dat is waarom ik ze weggeef.
Zie nu steeds meer lvl2/3 bij 5p of lager GA's 8)7 en daarom mijn post maar ieder zijn mening uiteraard ...

Tuurlijk niet, maar het is ook niet de bedoeling om alles maar te verzamelen en er niets mee te doen ofzo. En dat gebeurd wel door bepaalde mensen. Jij doet het anders ook niet verkeerd hoor :)

Misschien niet het goeie topic, maar ik weet dat een aantal van jullie ook de Humble bundly Monthly hebben. Hoe zit het met early unlocks? Moet ik vroeg betalen of krijg ik de game er gewoon bij als de bunle vrij komt? Ik kan het namelijk nergens terugvinden.

[Voor 13% gewijzigd door Cybergamer op 06-03-2016 01:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:15
Cybergamer schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:45:
[...]
Misschien niet het goeie topic, maar ik weet dat een aantal van jullie ook de Humble bundly Monthly hebben. Hoe zit het met early unlocks? Moet ik vroeg betalen of krijg ik de game er gewoon bij als de bunle vrij komt? Ik kan het namelijk nergens terugvinden.
Je krijgt ze zodra je betaald en dus je bundlesubscription voor april definitief is. Dus nu eerder betalen en gelijk keys of wachten tot de pay date een week voor release. Dat is tenminste wat ik kan terugvinden in het topic op steamgifts.

Acties:
  • 0Henk 'm!
edit:
Weggehaald, want misschien foute info

[Voor 113% gewijzigd door anandus op 06-03-2016 09:53]

• Meneer iCy
Yeah, eerste pagina bereikt :')

http://www.steamgifts.com/group/hux59/giftsfortweakers/users
Sempy schreef op maandag 07 maart 2016 @ 21:21:
Doe ik een weekje geen giveaways omdat ik geen tijd heb de gekochte bundles te sorteren, begin ik opeens allerlei dikke games te winnen. :) Snel maar weer wat giveaways voor mijn saldo helemaal naar de knoppen is. :p
En ik win maar niks de laatste tijd :')

Zit ze wel weg te geven :')

[Voor 11% gewijzigd door Meneer iCy op 08-03-2016 13:23]

• Meneer iCy
Het potverdomme toch niet normaal, al 2 weken niks meer gewonnen in zowel global als ons steamgift tweakers geneuzel :')

Weet iemand nog games die nog leuke real CV value hebben voor een prikkie? De lego movie game is wel een leuke. :+

[Voor 33% gewijzigd door Meneer iCy op 10-03-2016 09:31]

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02 22:42
Cybergamer schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:45:
[...]

Tuurlijk niet, maar het is ook niet de bedoeling om alles maar te verzamelen en er niets mee te doen ofzo. En dat gebeurd wel door bepaalde mensen. Jij doet het anders ook niet verkeerd hoor :)

Ik vind het ook maaar raar geregeld. Als subscriber krijg je de games later en mis je de 10% korting steeds. Mijn advies is dan ook om elke maand je subscription te annuleren zodra de bundle volledig is unlocked om deze dan weer opnieuw af te sluiten zodra je een 10% kortings coupon hebt. (worden volgens mij standaard bij reguliere humble bundles gegegeven (de 2-wekelijkse)

• Cybergamer
icy schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:30:
Het potverdomme toch niet normaal, al 2 weken niks meer gewonnen in zowel global als ons steamgift tweakers geneuzel :')
Tell me about it! Ik heb ook al 5 dagen niets gewonnen! :+
Weet iemand nog games die nog leuke real CV value hebben voor een prikkie? De lego movie game is wel een leuke. :+
Unreal tournament 3 Black Edition, mits niet iedereen die inmiddels al heeft natuurlijk :P
eL_Jay schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:08:
[...]

Ik vind het ook maaar raar geregeld. Als subscriber krijg je de games later en mis je de 10% korting steeds. Mijn advies is dan ook om elke maand je subscription te annuleren zodra de bundle volledig is unlocked om deze dan weer opnieuw af te sluiten zodra je een 10% kortings coupon hebt. (worden volgens mij standaard bij reguliere humble bundles gegegeven (de 2-wekelijkse)
Ja, ik kwam tot diezelfde conclusie. Gekke wereld waar we in leven...

• Meneer iCy
Cybergamer schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:19:
[...]

Unreal tournament 3 Black Edition, mits niet iedereen die inmiddels al heeft natuurlijk :P
Die heb ik zelf al 4x weggegeven :9
[...]

Tell me about it! Ik heb ook al 5 dagen niets gewonnen! :+
PFft :+

Ik weiger gewoon iets te geven meer :+

[Voor 32% gewijzigd door Meneer iCy op 10-03-2016 14:45]

• Cybergamer
icy schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:43:
[...]
Ik weiger gewoon iets te geven meer :+
LOL!

• Camembert1633
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-03 02:24
Ik heb helaas nooit een key mogen ontvangen van deze giveaway die ik heb gewonnen:
http://www.steamgifts.com/giveaway/NYBgu/payday-the-heist

De user is niet meer online geweest nadat hij de giveaway heeft aangemaakt. Friend requests op steam weigert hij en hij heeft mijn nette berichtje op zijn steam profiel verwijderd. En nu ook alle communicatie geblokkeerd. Best balen dus.

Kan ik verder nog iets doen, moet ik hem rapporteren ofzo? Het is een rus BTW
Je kan aanvinken dat je de key "not received" hebt

• Camembert1633
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-03 02:24
Dat heb ik dus gedaan na meer dan geduldig te zijn geweest.
Waarom een giveaway maken en niks geven, ik snap er niks van :s

• Meneer iCy

• LittleBrownie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-03 16:08
Good luck :P

• Arunia
Idd. :P Probeer die ook al constant te winnen, maar no luck.

[Voor 14% gewijzigd door Arunia op 15-03-2016 16:40]

• Meneer iCy
Arunia schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:39:
[...]

Idd. :P Probeer die ook al constant te winnen, maar no luck.
Ik probeer constant van alles te winnen, maar nu al meer dan 3 weken no luck.

Denk dat steamgift mij een big boom laat winnen, GTAV/Fallout 4 ofzo 8)

• Arunia
icy schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:50:
[...]

Ik probeer constant van alles te winnen, maar nu al meer dan 3 weken no luck.

Denk dat steamgift mij een big boom laat winnen, GTAV/Fallout 4 ofzo 8)
Vandaag dan toevallig een kleinere gewonnen (potatoes weaponsshop spel :D).

Maar er is geen pijl op te trekken hoeveel je geeft en hoeveel je terug gaat krijgen.
Maar ga er ook niet minder om weggeven.

• Meneer iCy
Arunia schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:02:
[...]

Vandaag dan toevallig een kleinere gewonnen (potatoes weaponsshop spel :D).

Maar er is geen pijl op te trekken hoeveel je geeft en hoeveel je terug gaat krijgen.
Maar ga er ook niet minder om weggeven.
- Die lijkt me ook geinig. Moet hem alleen installeren :+

- Klopt dat er geen pijl op te trekken is alleen vind ik het wel jammer dat sommige waarvan de gift/sent verhouding erg scheef is ook nog eens regelmatig games winnen. Daarmee doel ik dus ook op de publieke giveaways.

Achja, we gaan gewoon door en beter geluk in de liefde dan geluk in het spel :+

• Arunia
icy schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:41:
[...]

- Die lijkt me ook geinig. Moet hem alleen installeren :+

- Klopt dat er geen pijl op te trekken is alleen vind ik het wel jammer dat sommige waarvan de gift/sent verhouding erg scheef is ook nog eens regelmatig games winnen. Daarmee doel ik dus ook op de publieke giveaways.

Achja, we gaan gewoon door en beter geluk in de liefde dan geluk in het spel :+
Je slaat idd de spijker op de kop.
Hoe vaak ik bepaalde mensen tegen kom die wat winnen, maar een vrij lage ratio hebben voor geven.

We gaan het meemaken. Op naar dat A+ spel!

En die laatste zin. :D Helemaal waar.

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ook een beetje jammer, ik probeer op een goede manier wat free games weg te geven zoals: http://www.steamgifts.com...ked-a-dc-comics-adventure

Maar blijkbaar is het lastig om even aan te geven dat je de gift dan geclaimed hebt :(

Zijn dus ook mensen in de GfT groep die gifts meepakken zonder een bericht achter te laten. Een bedankje hoeft niet, maar het is wel handig om het te laten weten zodat je anderen een click kan besparen lijkt me.

Overigens gaf ik op deze manier nog een game weg in mijn Frozen Synapse GA (deleted) en daar ook geen bericht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cybergamer
Tja, je hebt er van die graaiers bij. Wat je kan doen is gewoon aangeven dat je een game hebt weg te geven en dat je een DM wenst te ontvangen bij interesse.

Oh, ik laat regelmatig ook geen bedankje achter, eigenlijk :$ (het wisselt)
Maar ik moet zeggen dat ik ook meestal geen bedankje krijg bij giveaways.

[Voor 4% gewijzigd door anandus op 18-03-2016 19:37]

• Rylo
  • Niet online
@anandus: het ging om een bonus GA in de omschrijving van de originele GA. Het gaat met niet om het bedankje, maar het is handig om de andere te laten weten dat de gift al vergeven is ;). Het waren IndieGala gift links, dus ik heb nog wel kunnen zien wie ze geclaimed heeft :-).

@Cybergamer: dat ga ik eens proberen.

[Voor 6% gewijzigd door Rylo op 19-03-2016 11:15]

• Cybergamer
adamvansanten schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:22:
[...]

Ik zou eerder neutraal de lichtgroene kleur geven en wat nu lichtgroen is blauw maken. Op het eerste gezicht ziet het er nu heel onlogisch uit (ik zag pas later dat het twee verschillende kleuren groen zijn). Ook zou ik de top contributors bovenaan zetten ipv onderaan! Dus de lijst andersom sorteren.
Working on it :)
Verder natuurlijk een heel goed en overzichtelijk initiatief, bedankt!

EDIT: Misschien een domme vraag, maar ik heb van de SEGA Bundle de volgende gift over om weg te geven:

[...]

Ik vraag me nu alleen af waaronder ik deze moet aanmelden op Steamgifts, als Retribution of als The Last Stand? Of als een ander product wat ik niet kan vinden?
Niet een ander product kiezen! Probeer gewoon als Retribution of als The Lasts Stand. Die games zitten in die bundle, anders krijg je alleen maar problemen.

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-03 10:28

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Cybergamer schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:53:
[...]

Working on it :)

[...]

Niet een ander product kiezen! Probeer gewoon als Retribution of als The Lasts Stand. Die games zitten in die bundle, anders krijg je alleen maar problemen.
Dankjewel! Ik voeg hem toe als Retribution, dan is het in ieder geval goed (die zit er immers in).

[Voor 21% gewijzigd door adamvansanten op 24-03-2016 15:35]

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Cybergamer
adamvansanten schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:43:
[...]

Dankjewel! Ik voeg hem toe als Retribution, dan is het in ieder geval goed (die zit er immers in). Hier is ie:

[afbeelding]
Leuk, maar die moet in het andere draadje:) (Dit is het discussie draadje)

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-03 10:28

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Cybergamer schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:53:
[...]

Leuk, maar die moet in het andere draadje:) (Dit is het discussie draadje)
Derp. Ik pas het aan!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:57

XanderDrake

Build the future!

Zucht. Al paar maanden proberen op Steamgifts, maar sta sinds begin van het jaar droog. Ik denk dat het langzaam aan niet meer de moeite is om door te gaan. Tja, willekeurigheid hè?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

XanderDrake schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 07:52:
Zucht. Al paar maanden proberen op Steamgifts, maar sta sinds begin van het jaar droog. Ik denk dat het langzaam aan niet meer de moeite is om door te gaan. Tja, willekeurigheid hè?
Wordt lid van de Gifts for Tweakers-groep, dan is de kans véél groter dat je iets wint! :)

Zie dit topic: Geef hier je gamevouchers weg! - Deel 2

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

anandus schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:05:
[...]
Wordt lid van de Gifts for Tweakers-groep, dan is de kans véél groter dat je iets wint! :)

Zie dit topic: Geef hier je gamevouchers weg! - Deel 2
Dank je, maar dat ben ik al sinds het starten van die groep. Heb er zelf al meerdere Keys in weergegeven.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

• Meneer iCy
XanderDrake schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:31:
[...]

Dank je, maar dat ben ik al sinds het starten van die groep. Heb er zelf al meerdere Keys in weergegeven.
Zag het ja dat je een bad luck streak heb van 1 maand+

Het komt vanzelf wel weer, ik had het laatst ook. Bijna een maand niets gewonnen en dan doe je mee voor een game enkel voor de naam en juist die win je.

Sommige hebben weliswaar meer geluk

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Wat ik mij nu eigenlijk een beetje afvraag is stel dat ik zoals ik nu sta met +21 difference maar met een grote -300 dollar bijvoorbeeld kom te staan. Hoe wordt er dan omgegaan met waarschuwingen? Heb het topic wel doorgelezen maar niet echt een antwoord kunnen vinden.

• Sempy
bobsquad schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 20:52:
Wat ik mij nu eigenlijk een beetje afvraag is stel dat ik zoals ik nu sta met +21 difference maar met een grote -300 dollar bijvoorbeeld kom te staan. Hoe wordt er dan omgegaan met waarschuwingen? Heb het topic wel doorgelezen maar niet echt een antwoord kunnen vinden.
In principe kijken we naar aantallen en het bedrag is vooral ter indicatie, dat we niet iemand een waarschuwing geven bij -26 terwijl deze persoon vooral bundle games heeft gewonnen en 10x Fallout 4 heeft weggegeven.

• Cybergamer
Inderdaad, het is een beetje wikken en wegen in dat soort gevallen. In eerste instantie niet iets om zorgen over te maken.

• Titus
  • Laatst online: 21:39
Ik zit even te kijken want mijn giveaways zijn net afgelopen van de laatste humble bundle(wilde eigenlijk alleen chivalry namelijk), maar ik ben nu level 3 geworden terwijl ik me niet kan herinneren dat ik dicht bij was. Ik neem aan dat ze dit gaan corrigeren, of ik was dichterbij dan ik dacht. Maar hoe zit het dan nu met meedoen met giveaways van level 3. Iemand ervaring mee?

• Giesber
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-03 15:27
iTitus schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:54:
Ik neem aan dat ze dit gaan corrigeren, of ik was dichterbij dan ik dacht. Maar hoe zit het dan nu met meedoen met giveaways van level 3. Iemand ervaring mee?
Als ik het goed heb wordt er enkel gekeken naar het level op het moment dat je meedoet aan de giveaway. Moest je terug level 2 worden voor de giveaway beëindigd is, doe je nog altijd mee en kan je nog winnen.

Moest je op zoek zijn naar een morele mening: ik zou er zelf geen punt van maken moest iemand zo een giveaway winnen, ik doe toch al geen controle op de winnaars.

• Geo3kant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-06-2020
XanderDrake schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 07:52:
Je moet in (kleine) groepen komen. Maar deze groepen worden vaak strenger gecontroleerd om leechers te voorkomen, maar dat is dan ook in jouw voordeel natuurlijk.

• YdieresiS
  • Laatst online: 17-03 15:25
Heb je een giveaway gewonnen, ben je rustig aan het wachten op de key/link/gift is ineens de giveaway verwijderd zonder enig bericht. Kan dat? En wat kan de reden zijn dat de giveaway verwijderd is? Het was een giveaway in Gift for Tweakers.

Latin capital letter y with diaeresis

• Meneer iCy
YdieresiS schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 07:28:
Heb je een giveaway gewonnen, ben je rustig aan het wachten op de key/link/gift is ineens de giveaway verwijderd zonder enig bericht. Kan dat? En wat kan de reden zijn dat de giveaway verwijderd is? Het was een giveaway in Gift for Tweakers.
Misschien te weinig deelnemers? Anders zou ik het niet weten.

• YdieresiS
  • Laatst online: 17-03 15:25
Er was al een reroll geweest voor een nieuwe winnaar, andere winnaar had de game al. Kan de giveaway ook niet meer terugvinden helaas, anders had ik gekeken of ik bij de gifter kon vragen wat er aan de hand is. Geen probleem als er om wat voor reden ook de giveaway wordt gestopt, maar ik vind het wel fijn om op de hoogte gebracht te worden.

Latin capital letter y with diaeresis

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

De twee maanden zonder gifts is drie geworden. En nu heb ik een ban van een week gekregen.. Voor een dubbele Win op één dag (CoH dlc, die niet geregistreerd kon worden door Steamgifts brakke systeem) en een of andere te late registratie.... Ergens midden 2015!? |:( laat het maar, ik ben weg. Het was leuk jongens :w

• Meneer iCy
XanderDrake schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:38:
De twee maanden zonder gifts is drie geworden. En nu heb ik een ban van een week gekregen.. Voor een dubbele Win op één dag (CoH dlc, die niet geregistreerd kon worden door Steamgifts brakke systeem)
Heb je zelf toen aan de gifter aangegeven dat je deze dubbel hebt gewonnen zodat de gifter een reroll kon aanvragen?
en een of andere te late registratie.... Ergens midden 2015!? |:( laat het maar, ik ben weg. Het was leuk jongens :w
Sjah, sneller redeemen :'(

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

icy schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:51:
Heb je zelf toen aan de gifter aangegeven dat je deze dubbel hebt gewonnen zodat de gifter een reroll kon aanvragen?
op dat moment was ik niet bekend met het concept reroll.
Sjah, sneller redeemen :'(
Sjah, heb opzich ook een leven naast Steamgifts. Vakanties, buitenland?

Nee, hoeft van mij niet meer

• bobsquad
  • Niet online
Echt ik had niet verwacht dat er zulke zielige mensen hier rondlopen. Nu doe ik een giveaway voor Dark Souls III. Speel dat spel toch niet maar ga aub niet mensen lastig vallen hier en/op steam omdat je geblokkeerd bent door mij.

Ben al eerder een half jaar gestopt met giveaways en doe het zo weer. Kan dan wel vertellen dat ik dan nooit meer iets gift via de Tweakers groep.

• Cybergamer
XanderDrake schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:15:
[...]
op dat moment was ik niet bekend met het concept reroll.

[...]
Sjah, heb opzich ook een leven naast Steamgifts. Vakanties, buitenland?

Nee, hoeft van mij niet meer
Dan moet je niet GA's gaan joinen. Andere mensen zitten te wachten op reactie, ik kan me heel goed voorstellen hoe dat voelt hoor. Nou ben ik niet zo strak als Bobsquad, maar ik verwacht zeker wel een reactie binnen 3 dagen. Logisch toch?
bobsquad schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:01:
Echt ik had niet verwacht dat er zulke zielige mensen hier rondlopen. Nu doe ik een giveaway voor Dark Souls III. Speel dat spel toch niet maar ga aub niet mensen lastig vallen hier en/op steam omdat je geblokkeerd bent door mij.

Ben al eerder een half jaar gestopt met giveaways en doe het zo weer. Kan dan wel vertellen dat ik dan nooit meer iets gift via de Tweakers groep.
Ik waardeer je inzet en je GA's enorm, Bobsquad. Maar je moet ophouden zo neerbuigend te doen naar anderen en opletten op je taalgebruik. En dreigementen ben ik al helemaal niet van onder de indruk.

Ik begrijp je frustratie wel hoor, maar het mag allemaal wel wat vriendelijker, ok? Niet iedereen weet alle regels, wijs ze dan gewoon even op de topicstart, daar staat alles in. Dat doe ik ook :) (tenzij het vervelend gaat worden, dan blacklist ik ook hoor).

Anyway, bedankt voor de GA's man! Really appreciated!

[Voor 23% gewijzigd door Cybergamer op 19-04-2016 11:04]

• eL_Jay
bobsquad schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:01:
Kun je misschien verwijzen naar deze specifieke casus?Gaat het om die DM die ik je stuurde?
Als er echt sprake is van overlast dan wil ik er graag naar kijken en eventueel handhaven op ongewenst gedrag, de situatie die je beschrijft klinkt namelijk ongewenst, maar ik ken de casus niet.

Iedereen op GfT mag zijn eigen blacklist hanteren, dus waarom 'handhaaf' je daar niet mee? Het weggeven van games aan mede-Tweakers zou juist leuk moeten zijn, ik krijg de indruk dat het jou alleen maar negativiteit oplevert.
Ik weet zeker dat al die tweakers die wel je GA's winnen hier zeer blij mee zijn, ik zou zeggen probeer je daar op te focussen.
Arunia schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 16:34:
Gaat lekker 1 iemand die 3 van de laatste van mijn gifts heeft gewonnen. Geen idee hoe dat in zijn werk gaat. Maar apart te noemen.
win de laatste tijd verrekte veel, de random factor van dat SG algoritme is volgens mij niet random
Kipje unblockt me en win direct 2 van zijn 4 GA's. Ik zou niet moeten klagen hierover maar ik zie liever een beter algoritme dat het wat eerlijker verdeelt, dan dat ik spaarzaam moet zijn met mijn inschrijvingen.
29 wins in nog geen 2 maanden tijd (stuk of 20 GfT) :S Hopelijk de komende periode een wat lagere winratio op mijn inschrijvingen.
Had onlangs een stuk of 12 GA's tegelijk gehouden wint 1 persoon gewoon 4 GA's 8)7
Ze mogen de RNG engineers van Wargaming wel eens om advies vragen :p
[...]
Ja, ik kwam tot diezelfde conclusie. Gekke wereld waar we in leven...
HB Monthly
Overigens wordt de 10% korting wel verrekend bij subscribers als je een bundel koopt in de tussenliggende periode. Enige nadeel is dus dat je early unlock slechts een week eerder is dan de reguliere unlock. (waar je het met maandelijkse re-subscription 1 maand eerder hebt)

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Cybergamer schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:01:

Dan moet je niet GA's gaan joinen. Andere mensen zitten te wachten op reactie, ik kan me heel goed voorstellen hoe dat voelt hoor. Nou ben ik niet zo strak als Bobsquad, maar ik verwacht zeker wel een reactie binnen 3 dagen. Logisch toch?
Ik heb een limiet van 7 dagen persoonlijk. Volgens mij kan het ook niet lang zijn geweest, paar dagen max.
Daarnaast, de GA niet joinen? Om een beetje kans te maken doe ik maandelijks mee met honderden, soms zelfs duizenden GAs. Daar valt niet veel aan te plannen, zeker als het 99.9% van de keren geen probleem is. Ik had niet gedacht dat er zo moeilijk over gedaan wordt, jammer.

• Giesber
eL_Jay schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:25:
win de laatste tijd verrekte veel, de random factor van dat SG algoritme is volgens mij niet random
Kipje unblockt me en win direct 2 van zijn 4 GA's. Ik zou niet moeten klagen hierover maar ik zie liever een beter algoritme dat het wat eerlijker verdeelt, dan dat ik spaarzaam moet zijn met mijn inschrijvingen.
29 wins in nog geen 2 maanden tijd (stuk of 20 GfT) :S Hopelijk de komende periode een wat lagere winratio op mijn inschrijvingen.
Je kan eens kijken op https://www.steamgifts.com/stats/personal/community of je echt veel geluk hebt. Volgens die grafiek ben ik een pechvogel, behalve in november vorig jaar, toen ik bizar veel gewonnen heb op korte tijd.
XanderDrake schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:41:
[...]

Ik heb een limiet van 7 dagen persoonlijk. Volgens mij kan het ook niet lang zijn geweest, paar dagen max.
Daarnaast, de GA niet joinen? Om een beetje kans te maken doe ik maandelijks mee met honderden, soms zelfs duizenden GAs. Daar valt niet veel aan te plannen, zeker als het 99.9% van de keren geen probleem is. Ik had niet gedacht dat er zo moeilijk over gedaan wordt, jammer.
Ik snap ook niet goed wat er mis is met mogelijk 7 dagen wachten op feedback. Er gebeurt toch niets ergs na een dag of 3 zonder feedback of zo?

Ik stel geen enkele eis, en ik heb nooit iemand moeten vragen om het als received te moeten aanduiden. Het grootste deel doet het nog eens binnen de dag, en het langste wat ik ooit heb moeten wachten was een dag of 3.

• Meneer iCy
eL_Jay schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:25:
[...]

Had onlangs een stuk of 12 GA's tegelijk gehouden wint 1 persoon gewoon 4 GA's 8)7
Ze mogen de RNG engineers van Wargaming wel eens om advies vragen :p
Zijn de laatste tijd ook een flink aantal GA's geweest waar er niet veel mensen aan deelnamen (5-10 entries) en sjah dan is je winkans uiteraard velen malen hoger.

Maarja 3x in 4 giveaways (starwars van mij vorige maand) winnen is dan ook weer raar ook al hebben ze gemiddeld gezien 9-10 entries.

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Giesber schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:05:
Ik snap ook niet goed wat er mis is met mogelijk 7 dagen wachten op feedback. Er gebeurt toch niets ergs na een dag of 3 zonder feedback of zo?
Ik heb er een vijf dagen ban over gekregen. Vraag mij ook niet waarom of hoe of wat :?

• Cybergamer
[...]

Ikzelf doe er niet moeilijk over hoor. Maar anderen wel, ik weet dat Bobsquad dat het expliciet vermeld (en hij is er nogal erg streng in).

Gewoon even opletten en er rekening mee houden. Laat in ieder geval wel iets van je horen als je iets gewonnen hebt maar (nog) niet kan activeren, dan lijkt het me geen enkel probleem.

[...]
Om een beetje kans te maken doe ik maandelijks mee met honderden, soms zelfs duizenden GAs.
Damn, net even gekeken, ik heb in totaal met grofweg 21k GA's meegedaan 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cybergamer
anandus schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:42:
[...]
Damn, net even gekeken, ik heb in totaal met grofweg 21k GA's meegedaan 8)7
Een kleine 372k hierzo :P

Hoe zit dat nou, als er minder dan 5 entries zijn dan telt de GA niet mee ofzo?

Mag je dan gewoon deleten, of wat zijn de regels daaromheen?

• bobsquad
  • Niet online
Ik weet niet wie die statistieken site precies bijhoud maar als het mogelijk is dan zou ik wel lvl's willen zien gezien ik dan kan inschatten hoe hoog ik een giveaway kan houden voor bepaalde games. Wil namelijk lvl 5+ giveaways houden en als er niet veel mensen zijn die dat hebben dan heeft dat weinig zin. Gezien je dan geen punten krijgt.
Cybergamer schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:27:
[...]

Ikzelf doe er niet moeilijk over hoor. Maar anderen wel, ik weet dat Bobsquad dat het expliciet vermeld (en hij is er nogal erg streng in).

Gewoon even opletten en er rekening mee houden. Laat in ieder geval wel iets van je horen als je iets gewonnen hebt maar (nog) niet kan activeren, dan lijkt het me geen enkel probleem.
Valt nu wel mee kan nu rond de 45 giveaways houden en ik heb niet zo heel veel keys meer over wel een paar leuke titels die ik eigenlijk voor de creme de la creme wil doen voor de tweakers groep.

[Voor 49% gewijzigd door bobsquad op 21-04-2016 23:54]

• MarvelousMax
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-03 22:05
anandus schreef op donderdag 21 april 2016 @ 19:02:
Hoe zit dat nou, als er minder dan 5 entries zijn dan telt de GA niet mee ofzo?

Mag je dan gewoon deleten, of wat zijn de regels daaromheen?
Dan krijg je geen CV iig, deleten mag niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cybergamer
bobsquad schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:52:
Ik weet niet wie die statistieken site precies bijhoud maar als het mogelijk is dan zou ik wel lvl's willen zien gezien ik dan kan inschatten hoe hoog ik een giveaway kan houden voor bepaalde games. Wil namelijk lvl 5+ giveaways houden en als er niet veel mensen zijn die dat hebben dan heeft dat weinig zin. Gezien je dan geen punten krijgt.
Je bedoeld www.giftsfortweakers.nl? Ik zou dat kunnen implementeren denk ik... Ik zal er even naar kijken volgende week.

MarvelousMax schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 00:42:
[...]

Dan krijg je geen CV iig, deleten mag niet.
Wat moet ik doen dan? Ik heb giveaways met 0, 1 of 2 entries, ik zou ze dan liever weer opnieuw willen doen op een lager level. Die met 0 entries kán ik niet eens weggeven :P

[Voor 8% gewijzigd door anandus op 22-04-2016 07:59]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-03 23:08
anandus schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 07:58:
[...]

Wat moet ik doen dan? Ik heb giveaways met 0, 1 of 2 entries, ik zou ze dan liever weer opnieuw willen doen op een lager level. Die met 0 entries kán ik niet eens weggeven :P
Vragen ofdat iedereen zijn entry weghaalt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Giesber
Heilige Kaas schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:05:
[...]

Vragen ofdat iedereen zijn entry weghaalt.
De giveaway is al afgelopen, dus dat gaat niet?

Ik heb zo'n giveaway gewonnen (niet zo moeilijk met 50% kans), en ik heb in de giveaway een berichtje voor de moderators geschreven waarin ik zeg dat de giveaway verwijderd mag worden van mij. Van mij mag je een ticket maken om de giveaway te laten verwijderen als je wil, al weet ik niet of ze dat gaan doen.
Giesber schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:31:
[...]

De giveaway is al afgelopen, dus dat gaat niet?

Ik heb zo'n giveaway gewonnen (niet zo moeilijk met 50% kans), en ik heb in de giveaway een berichtje voor de moderators geschreven waarin ik zeg dat de giveaway verwijderd mag worden van mij. Van mij mag je een ticket maken om de giveaway te laten verwijderen als je wil, al weet ik niet of ze dat gaan doen.
Bedankt voor de (uitgebreide) comment! Ik heb een ticket aangemaakt :)

• MarvelousMax
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-03 22:05
AFAIK:
Als maker van de giveaway mag je geen giveaways rerollen (of opnieuw maken) omdat je minder entries hebt dan je hoopte (die van 0 kun je natuurlijk zo opnieuw doen).
Support kan weken duren, ze hebben enorm veel werk.

• Cybergamer
MarvelousMax schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:20:
AFAIK:
Als maker van de giveaway mag je geen giveaways rerollen (of opnieuw maken) omdat je minder entries hebt dan je hoopte (die van 0 kun je natuurlijk zo opnieuw doen).
En dat is als je geluk hebt...

• Sempy
bobsquad schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:52:
https://www.steamgifts.co...59/giftsfortweakers/stats

2e grafiekje is denk ik wat je zoekt, momenteel zijn er voor 5+ 20 (actieve) members waarvan je er waarschijnlijk zelf ook een bent. Mijn inschatting is toch dat deze groep users meestal een aardige collectie heeft en ook geregeld de bundles op met name Humble en bundlestars meepikken, dus of je 5 entries haalt is dan erg afhankelijk van de game die je weg geeft.

• Giesber
MarvelousMax schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:20:
AFAIK:
De giveaway lijkt al verwijderd te zijn. Het is dus mogelijk als de winnaar akkoord is, al hangt dat misschien een beetje van de moderator af.

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-02 23:31
Giesber schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:46:
[...]

De giveaway lijkt al verwijderd te zijn. Het is dus mogelijk als de winnaar akkoord is, al hangt dat misschien een beetje van de moderator af.
Bij 0 entries is er geen verificatie nodig door een moderator. Als er wel entries zijn en de GA is afgelopen dan heb je goedkeuring nodig van de winnaar (laten posten in de GA en daaraan verwijzen in het support ticket). Als de GA niet afgelopen is en er zijn entries (< 5) dan gaat het soms ook nog automatisch in mijn ervaring.

• bobsquad
  • Niet online
Ben trouwens benieuwd wanneer de gift groep weer opgeschoond gaat worden zitten weer een paar goede uitschieters bij zeg.

• Cybergamer
bobsquad schreef op woensdag 27 april 2016 @ 13:22:
Ben trouwens benieuwd wanneer de gift groep weer opgeschoond gaat worden zitten weer een paar goede uitschieters bij zeg.
Komt goed.

• Sempy
bobsquad schreef op woensdag 27 april 2016 @ 13:22:
We waren er juist mee bezig, als het goed is zullen er binnen nu en een week een aantal users geschoond worden afhankelijk van het moment dat hun profiel door Steamgifts gesynced wordt.

• eL_Jay
Regels m.b.t. Humble Monthly 10% off coupon zijn aangepast.
Tegenwoordig zijn die coupons enkel voor nieuwe subscribers. (ik heb bijv die coupon in zijn geheel niet in mijn inventory ondanks dat ik wel wat bundels heb gekocht.)
Jammer, me direct maar uitgeschreven. Voor 10 euro vond ik het wel een mooie deal, maar nu pik ik de games wel wat later in de reguliere bundels op. Bieden vaak ook betere value.

• Cybergamer
eL_Jay schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:47:
Regels m.b.t. Humble Monthly 10% off coupon zijn aangepast.
Tegenwoordig zijn die coupons enkel voor nieuwe subscribers. (ik heb bijv die coupon in zijn geheel niet in mijn inventory ondanks dat ik wel wat bundels heb gekocht.)
Jammer, me direct maar uitgeschreven. Voor 10 euro vond ik het wel een mooie deal, maar nu pik ik de games wel wat later in de reguliere bundels op. Bieden vaak ook betere value.
Was al wat langer zo, daarom had ik me ook al uitgeschreven. Erg jammer. Daarbij vond ik de Maart bundle nou niet echt geweldig. Verwacht deze maand ook niet echt iets bijzonders.

[Voor 8% gewijzigd door Cybergamer op 28-04-2016 17:20]

• eL_Jay
Cybergamer schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:18:
[...]

Was al wat langer zo, daarom had ik me ook al uitgeschreven. Erg jammer. Daarbij vond ik de Maart bundle nou niet echt geweldig. Verwacht deze maand ook niet echt iets bijzonders.
In april kreeg ik wel de discount. (betaalde netto 10 euro, 10,80 in $)

• Cybergamer
eL_Jay schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:17:
[...]

In april kreeg ik wel de discount. (betaalde netto 10 euro, 10,80 in $)
Vaag, ik had begrepen dat het toen al niet meer werkte.

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:20
Ik zie dat ik uit de groep ben verwijderd vanwege mijn ratio. Ik ben echter weer aardig aan het weg geven en heb nog een paar leuke giveaways in petto. Wellicht kunnen jullie mij weer toevoegen aan de groep zodat ik de giveaways tweakers only kan houden.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Arunia
Net maar even aan een groot aantal giveaways mee gedaan. Erg leuk spellen en hoop hier wat van te winnen. Wel goed managen, want er zijn een aantal dubbele bij die achter elkaar af lopen. :p

• Cybergamer
Arunia schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:41:
Net maar even aan een groot aantal giveaways mee gedaan. Erg leuk spellen en hoop hier wat van te winnen. Wel goed managen, want er zijn een aantal dubbele bij die achter elkaar af lopen. :p
Jij gaat er van uit dat je de dubbele meerdere keren gaat winnen? Ambitieus! :+ :P

• Arunia
Cybergamer schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:18:
[...]

Jij gaat er van uit dat je de dubbele meerdere keren gaat winnen? Ambitieus! :+ :P
haha, ik win al een tijd nauwelijks iets. Dus met mijn geluk. >_>
Zit er niet op te wachten om gebanned te worden :P
Gelukkig heb ik een uur tussen de verschillende gifts.

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:45

Whaam

Meer beter

Hey hoe zit het nou met SteamGifts trouwens?
Ik heb een key van Rome: Total War, ooit via humble store gekocht. Nooit geactiveerd en hoeft ook niet wat mij betreft, maar hij is volgens mijn humble profielpagina wel "gekoppeld" aan mijn steam account. Kan ik die dan via SG aanbieden of niet? Kan iemand anders hem überhaput claimen?

mechanical keyboard hebben? ikki68 aurora r1 te koop!

• al capone226
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-03 11:58
Whaam schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:00:
Hey hoe zit het nou met SteamGifts trouwens?
Ik heb een key van Rome: Total War, ooit via humble store gekocht. Nooit geactiveerd en hoeft ook niet wat mij betreft, maar hij is volgens mijn humble profielpagina wel "gekoppeld" aan mijn steam account. Kan ik die dan via SG aanbieden of niet? Kan iemand anders hem überhaput claimen?
Je kan die key aanbieden via SG volgens mij. De koppeling tussen je steamaccount en humble profiel doet er niet toe. Zolang de key niet geactiveerd is kan je de key activeren op gelijk welke account

[Voor 6% gewijzigd door al capone226 op 18-05-2016 16:17]

• Cybergamer
Arunia schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:24:
[...]

haha, ik win al een tijd nauwelijks iets. Dus met mijn geluk. >_>
Zit er niet op te wachten om gebanned te worden :P
Gelukkig heb ik een uur tussen de verschillende gifts.
Ja, is iets om rekening mee te houden. Gelukkig kan je naderhand ook nog om een reroll vragen, maar voorkomen is beter dan genezen idd :)

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:45

Whaam

Meer beter

al capone226 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:16:
[...]

Je kan die key aanbieden via SG volgens mij. De koppeling tussen je steamaccount en humble profiel doet er niet toe. Zolang de key niet geactiveerd is kan je de key activeren op gelijk welke account
Nice :)

mechanical keyboard hebben? ikki68 aurora r1 te koop!

• Sempy
Leuke tip voor degene die Steamgifts ook bezoeken voor de topics over de nieuwste bundles en dan met name de handige tabellen die daar inzitten met game-info. Met onderstaand script worden de games uit de bundle automatisch gecheckt met wat je al hebt.

https://www.steamgifts.co...chart-enhancer-025-stable

• Tackleberry
Sempy schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:51:
Leuke tip voor degene die Steamgifts ook bezoeken voor de topics over de nieuwste bundles en dan met name de handige tabellen die daar inzitten met game-info. Met onderstaand script worden de games uit de bundle automatisch gecheckt met wat je al hebt.

https://www.steamgifts.co...chart-enhancer-025-stable
Erg handig, bedankt! Meteen ook een reminder om de Deals via SG discussions in de gaten te houden.

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 11:35
Pffff 3x een reroll aangevraagd op een GA van mij. 2x begrijpelijk, men heeft zelf al de bundel gekocht. Een derde winnaar, hoeft die persoon het spel achteraf niet.... doe dan niet mee :\

Diablo 3 - WoW - Steam

• Sempy
NegativeFreak schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 00:00:
Pffff 3x een reroll aangevraagd op een GA van mij. 2x begrijpelijk, men heeft zelf al de bundel gekocht. Een derde winnaar, hoeft die persoon het spel achteraf niet.... doe dan niet mee :\
Thanks, ik ben er blij mee. :)

Overigens had ik hem 8 uur geleden ook via een public gewonnen dus ik heb die persoon maar om een reroll verzocht.

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 11:35
Sempy schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 08:51:
[...]

Thanks, ik ben er blij mee. :)

Overigens had ik hem 8 uur geleden ook via een public gewonnen dus ik heb die persoon maar om een reroll verzocht.
Mooi zo :D Ben ik er vanaf :P

Ik zie het received vinkje wel verschijnen :9

Diablo 3 - WoW - Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BJD1997
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-03 09:22
Ik zou wel in de Gifts for Tweakers groep willen maar ik heb geen 50 posts in GoT maakt dat veel uit? Heb wel een aantal keys die ik zou willen weggeven maar heb zo geen idee waar. (Ook een Ubisoft game kan dat ook hier op Tweakers/GoT?)

[Voor 13% gewijzigd door BJD1997 op 29-05-2016 21:59]

Aan het rommelen met een DL325 Gen10

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Meneer iCy
BJD1997 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:54:
Ik zou wel in de Gifts for Tweakers groep willen maar ik heb geen 50 posts in GoT maakt dat veel uit? Heb wel een aantal keys die ik zou willen weggeven maar heb zo geen idee waar. (Ook een Ubisoft game kan dat ook hier op Tweakers/GoT?)
Heb de vraag bij de andere moderators uitgezet, want de regels is inderdaad 50 posts in GoT en je hebt er maar 16, maar je hebt wel 50+ reacties op de frontpage.

Ubisoft games via uplay kan je niet via steamgifts weggeven, maar je kan hem altijd wel weggeven in het topic (Geef hier je gamevouchers weg! - Deel 2).

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik heb een gemiddelde van 2.3 entries bij mijn laatste 16 giveaways.
Het zijn geen slechte indie-spellen ofzo (vooral Humble Bundle, etc.).

Wat doe ik verkeerd? Ik geef ze weg op lvl 0.
Laat ik ze te kort staan (24 uur)? Of is er iets anders aan de hand?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
anandus schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:58:
Ik heb een gemiddelde van 2.3 entries bij mijn laatste 16 giveaways.
Het zijn geen slechte indie-spellen ofzo (vooral Humble Bundle, etc.).

Wat doe ik verkeerd? Ik geef ze weg op lvl 0.
Laat ik ze te kort staan (24 uur)? Of is er iets anders aan de hand?
Tja, als het om bijvoorbeeld Risen gaat of überhaupt dat pakket. Bij mij liep het ook voor geen meter. Mede ook omdat wellicht dat pakket maar 1 dollar was. Heb zelf dan de duurdere gekocht voor Risen 3, maar de rest is niets waard.

Als een bundle weinig kost, dan zullen meer mensen deze kopen en ook meer mensen deze delen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Arunia schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:04:
[...]
Als een bundle weinig kost, dan zullen meer mensen deze kopen en ook meer mensen deze delen.
Zeker, maar toch ging het voorheen makkelijker om Humble Bundle-games weg te geven.
Maar misschien is het omdat er tegenwoordig sterker op leechers gemodereerd wordt?

Ik zal het als een positief teken opvatten dat GfT gezond is ;)

Maar Humble Bundle-games kan je dus beter gewoon publiekelijk weggeven, denk ik :)

[Voor 7% gewijzigd door anandus op 30-05-2016 21:12]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee