bobsquad schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:01:
Echt ik had niet verwacht dat er zulke zielige mensen hier rondlopen. Nu doe ik een giveaway voor Dark Souls III. Speel dat spel toch niet maar ga aub niet mensen lastig vallen hier en/op steam omdat je geblokkeerd bent door mij.
Kun je misschien verwijzen naar deze specifieke casus?Gaat het om die DM die ik je stuurde?
Als er echt sprake is van overlast dan wil ik er graag naar kijken en eventueel handhaven op ongewenst gedrag, de situatie die je beschrijft klinkt namelijk ongewenst, maar ik ken de casus niet.
Iedereen op GfT mag zijn eigen blacklist hanteren, dus waarom 'handhaaf' je daar niet mee? Het weggeven van games aan mede-Tweakers zou juist leuk moeten zijn, ik krijg de indruk dat het jou alleen maar negativiteit oplevert.
Ik weet zeker dat al die tweakers die wel je GA's winnen hier zeer blij mee zijn, ik zou zeggen probeer je daar op te focussen.
win de laatste tijd verrekte veel, de random factor van dat SG algoritme is volgens mij niet random
Kipje unblockt me en win direct 2 van zijn 4 GA's. Ik zou niet moeten klagen hierover maar ik zie liever een beter algoritme dat het wat eerlijker verdeelt, dan dat ik spaarzaam moet zijn met mijn inschrijvingen.
29 wins in nog geen 2 maanden tijd (stuk of 20 GfT)

Hopelijk de komende periode een wat lagere winratio op mijn inschrijvingen.
Had onlangs een stuk of 12 GA's tegelijk gehouden wint 1 persoon gewoon 4 GA's

Ze mogen de RNG engineers van Wargaming wel eens om advies vragen

HB Monthly
Overigens wordt de 10% korting wel verrekend bij subscribers als je een bundel koopt in de tussenliggende periode. Enige nadeel is dus dat je early unlock slechts een week eerder is dan de reguliere unlock. (waar je het met maandelijkse re-subscription 1 maand eerder hebt)