• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-03 23:08
Mede-auteurs:
  • Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:52

Cybergamer

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-03 20:14

TheAnthonyNL

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 12:58

The_Zohan

Gezien de laatste tijd het Geef hier je game vouchers weg! topic nogal vol staat met vragen over steamgifts heb ik maar besloten een apart topic te openen.

Hieronder kan je vragen stellen als je niet begrijpt hoe de site werkt.

FAQ:

• Je gaat levels omhoog door giveaways the maken. Gifts die in een bundle hebben gezeten zijn minder waard. Meer info zie onderaan.
Vergeet nooit een gift op 'received' te zetten, anders krijgt de ander geen punten.
• De beste manier om een giveaway te maken voor alleen de tweakers is om de tags [ mo ] te gebruiken. Zo kunnen alleen members van tweakers het bericht zien. Optioneel kan je nog een level instellen zodat alleen mensen die zelf hebben gegeven kunnen joinen.
• Voor een steamgifts account is een account waarde van 100 dollar vereist! Dit bedrag kom je zo aan omdat de volledige prijs van de spellen telt. Bij het halen van één humble bundle zou je dus al (bijna) aan dit bedrag zitten.
• Als je een ERROR krijgt op een steamgift, moet je eerst joinen op steam group X. Je moet geaccepteerd worden in de groep. Vervolgens jouw account even opnieuw syncen op steamgifts.com (ergens in de instellingen, de groene button SYNC). SUCCES!
Notitie: Deze Group is ondertussen al door mensen buiten tweakers gejoined. Voortaan beter dus invite only giveaway maken met [ mo ] tags.

Gift value en levels omhoog gaan.

• Je gaat levels omhoog door gifts te versturen. Spellen die in een bundle hebben gezeten zijn maar ~15% waard.
Hier kan je zoeken tussen de games die bundled zijn geweest.
http://www.steamgifts.com/bundle-games

• Hier een overzicht met de levels en de gift value:
Contributor Level Contributor Value Range ($) Approximate number of users (January 29, 2015)
Level 0 0 634,164
Level 1 0.01 - 25 73,280
Level 2 25 - 50 11,234
Level 3 50 - 100 6,809
Level 4 100 - 250 4,441
Level 5 250 - 500 1,468
Level 6 500 - 1000 753
Level 7 1000 - 2000 372
Level 8 2000 - 3000 104
Level 9 3000 - 5000 63
Level 10 5000+ 22

zie: http://www.steamgifts.com...eir-corresponding-real-cv

Dit is een onofficiële tool waarmee je kan bereken hoeveel daadwerkelijke CV je hebt. Hier kunnen echter afwijkingen en foutjes in zitten:
http://www.sgcv.tk/
Link is niet zuiver.

Hoe kan ik lid worden van Gifts for Tweakers?

Simpel! Stuur ff een DM naar Sempy, The_Zohan, mvds, El_Jay of Cybergamer.

Moeten er extra regels komen voor de GfT groep?

• [url=http://...]Nee, we laten GfT zoals het is.[/url] (50+ forumposts en je mag meedoen) en de gifter kan zelf via blacklist of steamlevel ristricties stellen.
• [url=http://...]Ja, we gaan werken met een ratio[/url] van 1:10, gebruikers die negatief staan krijgen een waarschuwing en hebben 1 maand de tijd om dit in te lopen. Daarna eventueel een ban (indien van toepassing).
• [url=http://...]Ja, Fair Use binnen GfT;[/url] iedere gebruiker mag binnen GfT maximaal 25 games -OF- maximaal 250$ in de 'min' staan (we onderzoeken nog wat een beter systeem is). Bereik je dit aantal dan krijg je waarschuwing en heb je 1 maand de tijd om dit in te lopen, daarna eventueel ban (indien van toepassing).

Eindstand:

[Voor 131% gewijzigd door eL_Jay op 19-04-2016 11:49]

• Heilige Kaas
Waar ik wel een beetje mee zit met de gifts via die tweakers group is dat mensen die snel die group joinen altijd dan je giveaway kunnen joinen. Of kan je én een private giveaway (via link) doen die ook nog de voorwaarde heeft voor een group? Dat laatste zou ideaal zijn. Maar als dat niet kan gaat mijn voorkeur nog naar alleen de link via tweakers met de [ mo ] tag

• Heilige Kaas
Dit kwam uit het steamgifts topic:
SgtTitanium schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:55:
[...]

De CV levels hebben te maken met de totaalwaarde van de games die je weggeeft

Contributor Level Contributor Value Range ($) Approximate number of users (January 29, 2015)
Level 0 0 634,164
Level 1 0.01 - 25 73,280
Level 2 25 - 50 11,234
Level 3 50 - 100 6,809
Level 4 100 - 250 4,441
Level 5 250 - 500 1,468
Level 6 500 - 1000 753
Level 7 1000 - 2000 372
Level 8 2000 - 3000 104
Level 9 3000 - 5000 63
Level 10 5000+ 22

zie:http://www.steamgifts.com/discussion/XaCbA/list-of-all-cv-levels-and-their-corresponding-real-cv
Het is niet helemaal waar wat ze zeggen over de waardes. Ik zit op 180 dollar, maar games die gebundeld zijn tellen slechts 15?% mee.

Dit is een onofficiële tool die dit kan berekenen, met wat foutjes hier en daar.
http://www.sgcv.tk/

• Heilige Kaas
Avioto schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:42:
Geen idee. Ik zie mensen uit Roemenië en Brazilië en als ik ze vragen stel in het nederlands, snappen ze er niks van. Ik zal het lid zijn van de groep geen voorwaarde meer maken in de giveaways.
Dat is niet zo best. Ik heb de TS een beetje uitgebreid en gezegd dat je het beste de [mo] tags kan gebruiken.
Verder heb ik meer info toegevoegd. Wat mis ik nog?

• Heilige Kaas
Het is een erg goed idee, hij is echter al uitgevoerd.
De User El Jay heeft dit al meerdere malen gepost, je kan als je hem DM'de op de lijst komen (een steam group)

Ik stel voor dat gezien die al bestaat we daar gebruik van gaan maken, anders krijgen we straks het probleem dat we meerder groups hebben. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cybergamer
Daar komt het wel op neer ja. Je kan ook echte keys of (humble bundle) URL's weggeven (maar dat zie je als je een giveaway gaat maken). De rest werk precies hetzelfde.

Games in de huidige bibliotheek kan je niet weggeven.
Kijk in je Steam berichten naar inkomende keys
Dit klopt niet, soms krijg je dus een echte key (of url) ipv een gift en hier krijg je geen melding van in steam. Je kan dus beter Steamgifts zelf in de gaten houden!

In dit geval zie je de key/url staan en kan je die activeren:

Zoals je ziet heb ik hier 3 linkjes en 2 key ontvangen. Tomb Raider en The Waste Land waren idd een gift via steam en ik weet nog niet wat Ironclad zal worden, maar die zie je dan vanzelf (de gever moet het nog bevestigen).

[Voor 83% gewijzigd door Cybergamer op 02-05-2015 13:14]

Nog geen lid van Gifts For Tweakers en voldoe je aan de eisen? Stuur een DM naar 1 vd Mods! | MaakJeSmaak | YouTube | Twitch

• Cybergamer
Dat is de juiste actie, dan kan de gifter een re-roll doen.

Nog geen lid van Gifts For Tweakers en voldoe je aan de eisen? Stuur een DM naar 1 vd Mods! | MaakJeSmaak | YouTube | Twitch

• Heilige Kaas
jeanj schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:14:
Ik heb net 2x Polarity gewonnen, via de tweakers groep (binnen 3 uur tijd).

Ik heb de eerste geactiveerd, maar wat moet ik met de tweede doen? Moet ik heb of received of niet zetten? Of te wel hoe moet ik hier mee omgaan?

Ik heb in ieder geval de gifter gemaild
Reageer daarnaast ook op de giveaway in het engels dat je een reroll toe staat! Dan kunnen de admins snel en makkelijk de reroll goedkeuren. Anders moet de gifter gaan kloten met screenshots van de chat etc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cybergamer
wuswug schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 01:02:
[...]

Zou ik ook een invite kunnen krijgen?
Steamnaam is wuswug
Bij deze!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Heilige Kaas
Ik heb het erg druk en weinig zin de TS bij te houden. DM maar als je ook edit rechten wil hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Heilige Kaas
Ja, support is echt scheitvervelend als er iets mis gaat. Gaat wel ff duren voor het opgelost is. Zit weinig anders op dan zo veel mogelijk tickets sturen om ze te irriteren, eventueel op het forum je probleem posten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cybergamer
Altijd ff je account syncen bij veranderingen (gewonnen games ed). Dan heb je geen problemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cybergamer
Gifts For Tweakers dus. Volgens mij ben je daar (nog) geen lid van?

• Cybergamer
Redeta schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 18:16:
Zou ik een invite voor Gifts voor Tweakers mogen ontvangen?
Op steam heb ik inprincipe dezelfde naam anders even zoeken op the_shooter1
Stuur even een DM naar mij met je profiel link.

• Heilige Kaas
Bij mij is een bedankje een vereiste als je iets hebt gewonnen, zo heb ik al een aantal mensen op de blacklist.

Het mag via steam, pb, sg of wat dan ook. Als het maar gebeurt.

Bedankje voor de giveaway zelf hoeft niet imo.

• Heilige Kaas
Ja dan zie je toch dat de meningen er erg over verschillen.

Bij steamgifts zijn er ook dit soort discussies geweest en daar lopen de meningen nog verder uiteen, waarschijnlijk door de grote cultuurverschillen tussen de landen.

• Heilige Kaas
Kijk de TS anders ff

• Cybergamer
Prodigy.NL schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 07:45:
Ik vind het wel leuk om de winnaars en de bedankjes te zien, dat maakt het topic eneen heel stuk gezelliger.
Same here!

• Cybergamer
Floks schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 08:20:
sorry EdwinB, maar ik heb het niet zo breed, dus ik blijf lekker op level 0
Moet je ook geen GTA V kopen, had je nu wat centjes gehad (j/k). :+

Ik begrijp EdwinB wel hoor (ik doe precies hetzelfde, maar hou de lijst wel actief bij. Want sommige mensen beginnen nu wel te geven).

http://www.steamgifts.com/giveaway/nHh3S/jamestown/signature.png

EDIT: thanks Tackleberry!

[Voor 37% gewijzigd door Cybergamer op 05-09-2015 21:25]

• Cybergamer
Zo denk ik er ook over, daarom doe ik geen lvl 0 GA's. Standaard doe ik lvl 1+, de wat leukere games gaan bij mij weg voor lvl 2 of hoger. Puur omdat ik vind dat mensen die er moeite voor doen, ook betere kansen mogen hebben.

Er zitten er wel een paar bij die blacklisted zijn op mijn lijst btw.

[Voor 13% gewijzigd door Cybergamer op 05-09-2015 15:12]

• Cybergamer
Avioto schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:24:
Hoe versturen jullie gifts van Steam naar winnaars? Ik doe het gewoon via email, maar de helft van mijn afgelopen giveaways zijn niet aangekomen en winnaars moeten mij op Steam toevoegen om de game alsnog te ontvangen |:(
Ik had totaal geen problemen om je game te ontvangen. Misschien dat mensen eens moeten kijken in hun spamfolder, of hun email adres klopt niet?

Codes doe ik altijd gewoon via SG, voor gifts voeg ik mensen toe.

• Cybergamer
eL_Jay schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:24:
Is het mogelijk om keys op validiteit te checken? Ik krijg namelijk geen dupe message als ik de key van een game die ik al heb probeer in te voeren (ook bij dupe keys alleen de message 'Product already owned").
Als je die melding krijgt is het een valid key. Meestal krijg je daarna de optie om het spel te installeren, dan zie je ook om welk spel het gaat.

Ik stop met het plaatsen van keys in het topic, teveel graaiers die niet de moeite kunnen nemen om ff een berichtje te sturen. Voortaan lekker alleen nog maar via SG voor mij.

• Cybergamer
eL_Jay schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:46:
[...]

Probleem is dus dat ik bij keys waarvan ik 100% zeker weet dat ze dupe zijn dezelfde PAO melding krijg.
POA(productalreadyowned) lijkt een hogere prio te hebben dan DK (duplicatekey)
Klopt ja, die indruk heb ik soms ook.

• Heilige Kaas
Yep, het is onmogelijk om te kijken of een key al is gebruikt door dat systeem.

Wanneer gebruikt + al in bezit -> melding om te installeren.
Wanneer ongebruikt + al in bezit -> melding om te installeren.
Wanneer gebruikt + niet in bezit -> melding al gebruikt.
Wanneer ongebruikt + niet in bezit -> activated

• Cybergamer
Level 2 is easy. Als je 2x UT 3 Black weggeeft (ong. 2x 1,65 bij G2A) zit je er volgens mij al aan.

[Voor 4% gewijzigd door Cybergamer op 23-01-2016 14:21]

• Cybergamer
Persoonlijk vind ik optie C wel wat hebben, simpel en duidelijk! Maar is het niet erg veel werk om dat bij te houden?

[Voor 10% gewijzigd door Cybergamer op 28-01-2016 00:23]

• Cybergamer
Sempy schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:20:
[...]

Idee achter het enkel meenemen van GfT was vooral om te voorkomen dat mensen buiten de boot zouden vallen omdat ze teveel public giveaways zouden winnen. Ik gun iedereen binnen GfT zo veel mogelijk public wins, binnen de groep zie ik liever dat het wat gelijker verdeeld is. ;)
Same here! Public is leuk, maar we hebben het hier over GfT groep.

• Cybergamer
Inderdaad lastig. Ik denk ook dat we het redelijk moeten houden. Ik bedoel dat we meer moeten optreden tegen dit:

http://i.imgur.com/NlhWFMs.png

http://i.imgur.com/dwZRXGb.png

http://i.imgur.com/XKMsSAr.png

http://i.imgur.com/GJWBwXi.png

Zo zitten er ook een paar LVL 2 en 3's tussen die het minimale besteden en het maximale eruit willen halen.

Maar daarom hebben we ook deze discussie :)

• Cybergamer
crizyz schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 01:30:
Dus je kan het niet echt meten, behalve zelf af en toe eens hier te kijken wie je nou je gifts onwaardig vind, naam aan te klikken en op het blokeer icoontje te drukken.
Ja, maar dan zou iedereen dat moeten doen. We proberen hier een oplossing voor te vinden zodat we zonder blacklists ed. kunnen werken en IEDEREEN een eerlijk kans heeft, zonder de leechers.

• Cybergamer
What Sempy said. En als er mensen zijn die vinden dat leechers ook een kans moeten hebben dan kunnen die toch gewoon een invite only linkje plaatsen, of de key gewoon in het draadje dumpen. Persoonlijk vind ik het geen leuke manier van weggeven, behalve als het om orphan keys gaat (blijft zonde om die weg te gooien als er dan toch nog iemand is die er blij mee gemaakt kan worden).

Genoeg mogelijkheden dus.

• Cybergamer
foxtrot81 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 09:53:
[...]

Ah zo thanks, sorry voor het verkeerd plaatsen ik wist niet welk topic precies(btw raar hoor dat een hard copy goedkoper is dan een digitale download)
offtopic:
Ligt een beetje aan waar je zoekt. Project Cars zie ik bij een online winkel staan voor 18,- (Steam versie). Ik koop meestal games als er speciale actes zijn (zoals winter/summer sale).

Maar goed, daar is dit topic niet voor bedoeld.
Rylo schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:15:
Prima. Ik kan het overigens ook goed zelf regelen. Zo heb ik iedereen die >250 dollar in de min staat geblacklist. Zal het zo nu en dan updaten/bijwerken. Misschien stel ik de grens nog voor mezelf bij.
Tja, die mensen hoor of zie je nooit, totdat ze ineens geen toegang meer hebben. Dan weten ze niet hoe snel ze contact moeten zoeken met je :)

Ik blijf erbij dat we snel van die leechers af moeten op een of andere manier. Het is veel leuker om te geven EN te winnen als tweakers onder elkaar. Liever een kleinere groep met wat richtlijnen dan hoe het er nu aan toe gaat.

Iemand met ervaring hier hoe je een poll kan opzetten?

[Voor 42% gewijzigd door Cybergamer op 30-01-2016 10:57]

• Cybergamer
Rylo schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 12:48:
Mja, moeten we hierover een poll/stemming houden dan ? Ik ben zelf niet persé voor, omdat ik het zelf kan regelen. Tevens ben ik nog redelijk 'nieuw' in de groep.
Maar je doet wel leuk mee gezien je stats! Nu zeg ik niet dat iedereen meteen zo in het diepe hoeft te springen, maar een beetje keys delen en je ratio op peil houden moet tegenwoordig niet al te moeilijk zijn voor iedereen. Ik zie liever goeie wil en inzet dan ratio, maar ergens moet er een lijn getrokken worden.

Daarbij ben ik altijd bereid te helpen als mensen vragen hebben.
Rylo schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 12:48:
Wat mij betreft mogen de mensen van het eerste uur wat grove richtlijnen uitzetten en deze kunnen eventueel bijgesteld worden. Deze mensen draaien wat langer mee en hebben er waarschijnlijk ook wat beter zicht op met welk doel de groep is opgezet. Degene die het er niet mee eens zijn, kunnen altijd buiten de groep om met invite only links werken. Zo blijft de topic bruikbaar voor iedereen en is alleen de groep wat strakker gereguleerd.
Teveel lurkers en leechers in de Tweakers.net groep van SG. Daarom hebben we deze groep opgezet, nu hebben we controle wie er in de groep mag komen. De enige vereiste op het moment is minimaal 50 posts op Tweakers en daar moet dus verandering in komen. Daarom ook deze discussie, we willen iedereen erbij betrekken om tot een leuke oplossing te komen. Maar als dat niet lukt dan zullen wij (de GfT Admins) naar een oplossing moeten zoeken en die moeten uitvoeren. En iets in de richting van optie C of Rylo's idee hierboven blijft naar mijn idee de beste oplossing.

Maar goed, ik ga eens kijken voor een of andere poll gebeuren (dit kan toch ook bij tweakers in het forum dacht ik?)

[Voor 59% gewijzigd door Cybergamer op 30-01-2016 14:18]

• Heilige Kaas
Waar kon je ook alweer zien wat je ratio precies is? Via sgtools.info is mijn real CV sent 208 dollar en real cv received 119 dollar.

terwijl sg zelf zegt dat ik 407 verzonden en 305 heb gekregen.

Via sgtools is de ratio dus voordeliger :P

• Cybergamer
Heilige Kaas schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 16:52:
Waar kon je ook alweer zien wat je ratio precies is? Via sgtools.info is mijn real CV sent 208 dollar en real cv received 119 dollar.

terwijl sg zelf zegt dat ik 407 verzonden en 305 heb gekregen.

Via sgtools is de ratio dus voordeliger :P
Ik geloof dat het te maken heeft met bundle-games of met bepaalde dlc's. SGtools telt die niet (goed) mee volgens mij.

[Voor 3% gewijzigd door Cybergamer op 31-01-2016 00:22]

• Cybergamer

Moeten er extra regels komen voor de GfT groep?

Nee, we laten GfT zoals het is. (50+ forumposts en je mag meedoen) en de gifter kan zelf via blacklist of steamlevel ristricties stellen.
Ja, we gaan werken met een ratio van 1:10, gebruikers die negatief staan krijgen een waarschuwing en hebben 1 maand de tijd om dit in te lopen. Daarna eventueel een ban (indien van toepassing).
Ja, Fair Use binnen GfT; iedere gebruiker mag binnen GfT maximaal 25 games -OF- maximaal 250$ in de 'min' staan (we onderzoeken nog wat een beter systeem is). Bereik je dit aantal dan krijg je een waarschuwing en heb je 1 maand de tijd om dit in te lopen, daarna eventueel een ban (indien van toepassing).

Tussenstand:

EDIT: De poll is nu ook geplaatst in de TS.

• Cybergamer
Sempy schreef op zondag 31 januari 2016 @ 19:01:
[...]

Zelf ooit door een misverstand een suspension gehad en dat betekent dat je echt niks kan zien of doen op steamgifts, je kan dus ook niet zien dat je iets gewonnen hebt of van wie.
Mij laats nog overkomen, per ongeluk de game in mijn inventory gedaan ipv activeren 8)7. Maar ik was ook erg moe op dat moment.

EDIT: Voor de mensen die willen helpen met de verspreiding van de poll, heb ik een kleine aanpassing gedaan zodat die nu ook werkt op SteamGifts zelf. Zie hier voor een voorbeeld. (Het plaatje van de tussenstand krijg ik niet werkend helaas -FIXED!).

Kopieer de volgende code in de description:

code:
1
2
3
4
5
6
7
## Moeten er extra regels komen voor de GfT groep?

* [Nee, we laten GfT zoals het is.](http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=396322&aid=1) (50+ forumposts en je mag meedoen) en de gifter kan zelf via blacklist of steamlevel ristricties stellen.
* [Ja, we gaan werken met een ratio](http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=396322&aid=2) van 1:10, gebruikers die negatief staan krijgen een waarschuwing en hebben 1 maand de tijd om dit in te lopen. Daarna eventueel een ban (indien van toepassing).
* [Ja, Fair Use binnen GfT;](http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=396322&aid=3) iedere gebruiker mag binnen GfT maximaal 25 games -OF- maximaal 250$ in de 'min' staan (we onderzoeken nog wat een beter systeem is). Bereik je dit aantal dan krijg je een waarschuwing en heb je 1 maand de tijd om dit in te lopen, daarna eventueel een ban (indien van toepassing). 

![Cat](http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=396322&layout=6&sort=org)

[Voor 70% gewijzigd door Cybergamer op 01-02-2016 12:10]

• Cybergamer
Eerlijk gezegd kan het mij niet zo boeien of mensen iets aanbieden wat met een korting gekocht is. Het enige wat telt is een leuke game die gratis aangeboden wordt. En als het een non-bundled of triple A game is die met zowel procent gekocht is, is het een leuke win-win voor beide kanten.

En sommige mensen zijn dom of hebben gewoon geld teveel. Of een combinatie ervan. :)

[Voor 4% gewijzigd door Cybergamer op 01-02-2016 21:08]

• Cybergamer
Giesber schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:44:
Ik deel een beetje de mening van crizyz. Ik denk dat ieder voor zich wel kan uitmaken hoeveel spellen ze kunnen/willen weggeven. Zijn er dat 0 dan zijn er dat 0. Meestal zet ik dan ook geen level op mijn giveaways.
Iedereen kan tegenwoordig wel een game weggeven.
Ik heb liever dat iemand het wint die het spel echt wil hebben, dan iemand die het maar bij z'n andere 2000 spellen laat zitten. Of het 10 uurtjes laat idlen voor de kaarten. En iemand die veel weggeeft kan dat ook doen.

Het probleem met het fel reguleren van de groep is dat er een deeltje van die keuze vervalt. Vind ik het erg dat iemand serieuze restricties zet op zijn giveaway? Nee, het is zijn key. Maar laat gewoon iedereen zijn key weggeven hoe hij dat wil. Is dat aan iemand die zelf nooit iets geeft, dan is dat zo.
Ik heb geen moeite hoe mensen hun key weggeven, ik heb moeite met mensen die alleen maar spellen aan het collecten zijn en niet zelf weggeven of er voor de rest niets mee doet (en ik ben niet de enige). Sure, ik spaar ze ook, maar zorg er wel voor dat mijn ratio redelijk gelijk blijft. Ik win een game, ik geef een game. Vind ik wel zo eerlijk van mezelf.

[Voor 3% gewijzigd door Cybergamer op 02-02-2016 13:03]

• Cybergamer
ShadowBumble schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:03:
Misschien een vreemde constatering maar de discussie die hierboven gestart word over fair use binnen GfT. Volgens mij is dat allang aan de gang ik ken meerdere leden die gewoon blacklists hanteren.(Inclusief ikzelf ook). Niemand staat de Gifter in de weg om zelf ook een blacklist aan te leggen.
Het gaat erom dat niet iedereen een blacklist bijhoud en er altijd gezeur komt waarom iemand blacklisted is. Nu gaan we een paar regels hanteren die duidelijkheid biedt en de GA eerlijker laat verlopen.

[Voor 63% gewijzigd door Cybergamer op 06-02-2016 22:27]

• Cybergamer
crizyz schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 22:56:
Moet trouwens zeggen dat mocht je het niet eens zijn met de GfT policy, je ook nog altijd gewoon een invite only giveaway kan maken met member only tags, al dan niet met sgtools als filter.

-knip!-

Niet dat ik nou zeg dat dat dé manier is, maar het is ook een mogelijkheid natuurlijk als mensen niks voelen voor aangescherpte regels binnen GfT. :)
Sure, iedereen is vrij om om dat te doen.

• Cybergamer
Je krijg een melding dat je blacklisted bent.

• Cybergamer
Dit was inderdaad nog beleefd :) Maar ik heb goeie ruzies gehad via DM.

• Cybergamer
Zo had ik er ook een die per ongeluk blacklisted was in mijn lijst (verkeerd gekeken). Maar ik probeer meestal wel netjes te zijn in mijn antwoorden, probleem is alleen dat ik erg direct ben in dingen noemen zoals ze zijn :P

Wel grappig, 0 gevers die mensen gaan blacklisten! 8)7

[Voor 11% gewijzigd door Cybergamer op 07-02-2016 12:45]

• Cybergamer
Ja, dat is iets wat ik ook wel doe. ff de winnaar checken met sgtools. Maar tot op heden maar 1x een reroll gedaan nog niet zo lang geleden.

• Cybergamer
ShadowBumble schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:08:
het is alleen jammer dat je met sgtools niet in 1 klap de hele gift group kan analyseren naar win/sent ratio :D
Dat kan je in SG zelf, soort van...

• Cybergamer
Level 3 vind ik wel iets te hoog voor nieuwkomers. Level 2 is wel te doen denk ik. Gewoon blacklisten.

• Cybergamer
Verbazend dat die niet perma-banned is door SG zelf...

Even wat dieper onderzoek gedaan, hij activeert zijn gewonnen games gewoon niet. Ook degene die hij wint van GfT... Mijn mede-modjes zijn op de hoogte gesteld...

[Voor 60% gewijzigd door Cybergamer op 11-02-2016 14:12]

• Cybergamer
inmiddels is hij permanent suspended.

• Cybergamer
crizyz schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:34:
Hij heeft net een suspend van 8 maanden op SG zie ik. Maar zo erg heb ik het volgens mij nog niet eerder gezien, meestal worden die er wel eerder uitgepikt heb ik het idee.
Inmiddels is hij permanent suspended.
Avioto schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:46:
Ik zou het wel fijn vinden als iemand een kleine guide maakt voor SGtools, ik zou niet weten hoe ik het moet gebruiken voor mijn giveaways.
Zou ik ook wel prettig vinden. Misschien dat crizyz voor mij een beknopte uitleg wil maken zodat ik die in de Ts kan zetten?

• Cybergamer
Gifts koop ik over het algmeen niet buiten Steam om.. Probleem ermee is dat ze revoked kunnen worden omdat ze gekocht zijn met gestolen creditcards..

• Cybergamer
G2A is prima, en Kinguin.

Gameladen ook.. laats nog gekocht, wel duits.

[Voor 84% gewijzigd door Cybergamer op 12-02-2016 15:13]

• Heilige Kaas
Ik heb eens eens 3 keys gekocht voor Elder Scrolls Online, van twee of drie verkopers. Alle drie de keys werden geblokkeerd (niet door steam maar door ESO) Wel geld terug gekregen van de verkopers.

• Cybergamer
e1ndbaas schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:37:
[...]

Je hebt mij ook geblacklist?
anandus schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:10:
[...]

Ik moest even kijken, maar ik zie het, vanwege je ratio van -45.
Het verbaast me eigenlijk dat je niet geband bent :X

[...]
Ik denk dat je verkeerd gekeken hebt, ik heb een verschil van 22, plus nog een hoop uitstaan ;)
Hij is druk bezig zijn achterstand in te lopen zie ik. :)

[Voor 81% gewijzigd door Cybergamer op 24-02-2016 15:31]

• Cybergamer
K1pje schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:03:
[...]

Je zal snappen dat vanuit mijn perspectief dit niet zozeer lachen was :+
LOL! In ieder geval heb je weer wat geleerd :)

(En ik heb je van de blacklist gehaald, je score ziet er weer goed uit)

[Voor 13% gewijzigd door Cybergamer op 26-02-2016 13:10]

• Cybergamer
iamzero456 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:10:
[afbeelding]

Level 2, mogelijk dat ie niet minimaal 5 entry's haalt - kijk ik even wat ik daarmee doe :)
http://www.steamgifts.com/giveaway/uU2xb/nuclear-dawn

Same here :)

• Cybergamer
rescla schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 20:44:
[afbeelding]

Toch maar eens van dat negatieve saldo af :+
LOL!

Het duurde even, maar ik heb het door.

[Voor 9% gewijzigd door Cybergamer op 26-02-2016 21:07]

• Cybergamer
Idd WTF! Jij hoeft de rest van je het jaar niet meer weg te geven :)

• Heilige Kaas
Avioto schreef op maandag 29 februari 2016 @ 19:19:
Ik heb een uPlay code voor The Division. Zou ik die code via Steamgifts weg kunnen geven, of breek ik dan de regels van Steamgifts?
Gezien de steam library word gechecked zal dat denk ik niet zomaar gaan.

• Cybergamer
Avioto schreef op maandag 29 februari 2016 @ 19:19:
Ik heb een uPlay code voor The Division. Zou ik die code via Steamgifts weg kunnen geven, of breek ik dan de regels van Steamgifts?
Nope, gaat niet en mag niet. Maar je mag hem aan mij geven hoor :P :+

[Voor 7% gewijzigd door Cybergamer op 29-02-2016 20:16]

• Cybergamer
Avioto schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:58:
Ah jammer. Ik verzin wel wat anders dan :)

[...]

Is goed, voor 50 euro stuur ik het zo op :+
hahaha! :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cybergamer
Arunia schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:49:
Al met al is de huidige staat van de groep en hoe er gegift wordt erg goed.
Toch zou ik graag zien dat er bepaalde minners wat eens zouden weggeven (noem geen namen). Andere doen het erg goed om hun negatieve saldo bij te werken, chapeau!

• Cybergamer
shaiwa887 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:49:
Alleen jammer dat er steeds meer mensen alleen nog level2 en hoger GA's posten.
Eigen keuze uiteraard maar dan ook niet meedoen aan lagere lvl's vind ik dan weer.
Bij een volgende GA ga ik hier wel rekening mee houden als zo iemand de gift gewonnen heeft en dat motiveert me niet echt meer om nog een GA te maken en dat is jammer.
Kan het natuurlijk fout hebben maar die indruk heb ik momenteel.
Probleem is, dat een hoop lvl 0's niets bijdragen. Daarbij, je bent zo lvl 2 met een klein beetje inzet dus waar hebben we het over?

• Cybergamer
icy schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:25:
[...]

Geef eens een unbundled game weg en je stijgt als een malle. Voorbeeld is the lego movie game. 20 euro GV terwijl je 3 euro voor een key betaald.
€2.43 bij G2A op het moment van schrijven. Keb er net eentje gekocht. :P

Maar ja, mensen willen er geen moeite voor doen...

• Cybergamer
shaiwa887 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 01:00:
[...]

Is de GA groep alleen maar giften te kopen voor een hogere lvl?
Ik geef nu eea weg omdat ik de game niet speel en iemand anders wel, dus dat zullen meestal bundel games zijn of games die je ergens bij krijgt en dat is waarom ik ze weggeef.
Zie nu steeds meer lvl2/3 bij 5p of lager GA's 8)7 en daarom mijn post maar ieder zijn mening uiteraard ...

@Tackleberry, 4 wins vs 7 gifts dus geeft netjes eea weg alleen niet aan de lopende band en doe alleen mee als ik de game ook echt wil gaan spelen ;)
Tuurlijk niet, maar het is ook niet de bedoeling om alles maar te verzamelen en er niets mee te doen ofzo. En dat gebeurd wel door bepaalde mensen. Jij doet het anders ook niet verkeerd hoor :)

Misschien niet het goeie topic, maar ik weet dat een aantal van jullie ook de Humble bundly Monthly hebben. Hoe zit het met early unlocks? Moet ik vroeg betalen of krijg ik de game er gewoon bij als de bunle vrij komt? Ik kan het namelijk nergens terugvinden.

[Voor 13% gewijzigd door Cybergamer op 06-03-2016 01:00]

• Cybergamer
icy schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:30:
Het potverdomme toch niet normaal, al 2 weken niks meer gewonnen in zowel global als ons steamgift tweakers geneuzel :')
Tell me about it! Ik heb ook al 5 dagen niets gewonnen! :+
Weet iemand nog games die nog leuke real CV value hebben voor een prikkie? De lego movie game is wel een leuke. :+
Unreal tournament 3 Black Edition, mits niet iedereen die inmiddels al heeft natuurlijk :P
eL_Jay schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:08:
[...]

Ik vind het ook maaar raar geregeld. Als subscriber krijg je de games later en mis je de 10% korting steeds. Mijn advies is dan ook om elke maand je subscription te annuleren zodra de bundle volledig is unlocked om deze dan weer opnieuw af te sluiten zodra je een 10% kortings coupon hebt. (worden volgens mij standaard bij reguliere humble bundles gegegeven (de 2-wekelijkse)
Ja, ik kwam tot diezelfde conclusie. Gekke wereld waar we in leven...

• Cybergamer
icy schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:43:
[...]
Ik weiger gewoon iets te geven meer :+
LOL!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cybergamer
Tja, je hebt er van die graaiers bij. Wat je kan doen is gewoon aangeven dat je een game hebt weg te geven en dat je een DM wenst te ontvangen bij interesse.

• Cybergamer
adamvansanten schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:22:
[...]

Ik zou eerder neutraal de lichtgroene kleur geven en wat nu lichtgroen is blauw maken. Op het eerste gezicht ziet het er nu heel onlogisch uit (ik zag pas later dat het twee verschillende kleuren groen zijn). Ook zou ik de top contributors bovenaan zetten ipv onderaan! Dus de lijst andersom sorteren.
Working on it :)
Verder natuurlijk een heel goed en overzichtelijk initiatief, bedankt!

EDIT: Misschien een domme vraag, maar ik heb van de SEGA Bundle de volgende gift over om weg te geven:

[...]

Ik vraag me nu alleen af waaronder ik deze moet aanmelden op Steamgifts, als Retribution of als The Last Stand? Of als een ander product wat ik niet kan vinden?
Niet een ander product kiezen! Probeer gewoon als Retribution of als The Lasts Stand. Die games zitten in die bundle, anders krijg je alleen maar problemen.

• Cybergamer
adamvansanten schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:43:
[...]

Dankjewel! Ik voeg hem toe als Retribution, dan is het in ieder geval goed (die zit er immers in). Hier is ie:

[afbeelding]
Leuk, maar die moet in het andere draadje:) (Dit is het discussie draadje)

• Cybergamer
Inderdaad, het is een beetje wikken en wegen in dat soort gevallen. In eerste instantie niet iets om zorgen over te maken.

• Cybergamer
XanderDrake schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:15:
[...]
op dat moment was ik niet bekend met het concept reroll.

[...]
Sjah, heb opzich ook een leven naast Steamgifts. Vakanties, buitenland?

Nee, hoeft van mij niet meer
Dan moet je niet GA's gaan joinen. Andere mensen zitten te wachten op reactie, ik kan me heel goed voorstellen hoe dat voelt hoor. Nou ben ik niet zo strak als Bobsquad, maar ik verwacht zeker wel een reactie binnen 3 dagen. Logisch toch?
bobsquad schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:01:
Echt ik had niet verwacht dat er zulke zielige mensen hier rondlopen. Nu doe ik een giveaway voor Dark Souls III. Speel dat spel toch niet maar ga aub niet mensen lastig vallen hier en/op steam omdat je geblokkeerd bent door mij.

Ben al eerder een half jaar gestopt met giveaways en doe het zo weer. Kan dan wel vertellen dat ik dan nooit meer iets gift via de Tweakers groep.
Ik waardeer je inzet en je GA's enorm, Bobsquad. Maar je moet ophouden zo neerbuigend te doen naar anderen en opletten op je taalgebruik. En dreigementen ben ik al helemaal niet van onder de indruk.

Ik begrijp je frustratie wel hoor, maar het mag allemaal wel wat vriendelijker, ok? Niet iedereen weet alle regels, wijs ze dan gewoon even op de topicstart, daar staat alles in. Dat doe ik ook :) (tenzij het vervelend gaat worden, dan blacklist ik ook hoor).

Anyway, bedankt voor de GA's man! Really appreciated!

[Voor 23% gewijzigd door Cybergamer op 19-04-2016 11:04]

• Cybergamer
XanderDrake schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:41:
[...]

Ik heb een limiet van 7 dagen persoonlijk. Volgens mij kan het ook niet lang zijn geweest, paar dagen max.
Daarnaast, de GA niet joinen? Om een beetje kans te maken doe ik maandelijks mee met honderden, soms zelfs duizenden GAs. Daar valt niet veel aan te plannen, zeker als het 99.9% van de keren geen probleem is. Ik had niet gedacht dat er zo moeilijk over gedaan wordt, jammer.
Ikzelf doe er niet moeilijk over hoor. Maar anderen wel, ik weet dat Bobsquad dat het expliciet vermeld (en hij is er nogal erg streng in).

Gewoon even opletten en er rekening mee houden. Laat in ieder geval wel iets van je horen als je iets gewonnen hebt maar (nog) niet kan activeren, dan lijkt het me geen enkel probleem.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cybergamer
anandus schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:42:
[...]
Damn, net even gekeken, ik heb in totaal met grofweg 21k GA's meegedaan 8)7
Een kleine 372k hierzo :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cybergamer
bobsquad schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:52:
Ik weet niet wie die statistieken site precies bijhoud maar als het mogelijk is dan zou ik wel lvl's willen zien gezien ik dan kan inschatten hoe hoog ik een giveaway kan houden voor bepaalde games. Wil namelijk lvl 5+ giveaways houden en als er niet veel mensen zijn die dat hebben dan heeft dat weinig zin. Gezien je dan geen punten krijgt.
Je bedoeld www.giftsfortweakers.nl? Ik zou dat kunnen implementeren denk ik... Ik zal er even naar kijken volgende week.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Heilige Kaas
anandus schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 07:58:
[...]

Wat moet ik doen dan? Ik heb giveaways met 0, 1 of 2 entries, ik zou ze dan liever weer opnieuw willen doen op een lager level. Die met 0 entries kán ik niet eens weggeven :P
Vragen ofdat iedereen zijn entry weghaalt.

• Cybergamer
MarvelousMax schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:20:
AFAIK:
Als maker van de giveaway mag je geen giveaways rerollen (of opnieuw maken) omdat je minder entries hebt dan je hoopte (die van 0 kun je natuurlijk zo opnieuw doen).
Support kan weken duren, ze hebben enorm veel werk.
En dat is als je geluk hebt...

• Cybergamer
bobsquad schreef op woensdag 27 april 2016 @ 13:22:
Ben trouwens benieuwd wanneer de gift groep weer opgeschoond gaat worden zitten weer een paar goede uitschieters bij zeg.
Komt goed.

• Cybergamer
eL_Jay schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:47:
Regels m.b.t. Humble Monthly 10% off coupon zijn aangepast.
Tegenwoordig zijn die coupons enkel voor nieuwe subscribers. (ik heb bijv die coupon in zijn geheel niet in mijn inventory ondanks dat ik wel wat bundels heb gekocht.)
Jammer, me direct maar uitgeschreven. Voor 10 euro vond ik het wel een mooie deal, maar nu pik ik de games wel wat later in de reguliere bundels op. Bieden vaak ook betere value.
Was al wat langer zo, daarom had ik me ook al uitgeschreven. Erg jammer. Daarbij vond ik de Maart bundle nou niet echt geweldig. Verwacht deze maand ook niet echt iets bijzonders.

[Voor 8% gewijzigd door Cybergamer op 28-04-2016 17:20]

• Cybergamer
eL_Jay schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:17:
[...]

In april kreeg ik wel de discount. (betaalde netto 10 euro, 10,80 in $)
Vaag, ik had begrepen dat het toen al niet meer werkte.

• Cybergamer
Arunia schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:41:
Net maar even aan een groot aantal giveaways mee gedaan. Erg leuk spellen en hoop hier wat van te winnen. Wel goed managen, want er zijn een aantal dubbele bij die achter elkaar af lopen. :p
Jij gaat er van uit dat je de dubbele meerdere keren gaat winnen? Ambitieus! :+ :P

• Cybergamer
Arunia schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:24:
[...]

haha, ik win al een tijd nauwelijks iets. Dus met mijn geluk. >_>
Zit er niet op te wachten om gebanned te worden :P
Gelukkig heb ik een uur tussen de verschillende gifts.
Ja, is iets om rekening mee te houden. Gelukkig kan je naderhand ook nog om een reroll vragen, maar voorkomen is beter dan genezen idd :)

• Heilige Kaas
VICECITY schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 16:46:
Hoi iedereen ..Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand met kan helpen . Ik heb een steam account gemaakt en mijn xboxone controller er op aangesloten en dat werkt . Nu wou ik graag Star Wars Knights of the old republic kopen maar dan geeft ie aan dat ik dat niet met de controller kan spelen . Geldt dat voor alle spellen die niet op gameconsoles zijn uitgekomen ? Ik wil ook graag Amnesia spelen maar kan dat wel ?
Op de steam store page staat per game welke bespeelbaar is met een controller.
Soms zijn er games waar geen controller bij staat maar die het wel doet. Dus je kan ook even googlen.

• Heilige Kaas
Onmogelijk helaas
De melding "game al in bezit" gaat boven "code al gebruikt"

• Heilige Kaas
unfor schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:06:
Als je het spel zelf al hebt: probeer hem te activeren, als de key al gebruikt is dan krijg je een "duplicate key" bericht, als de key nog niet gebruikt is dan krijg je een "you already own this product" bericht.
Andersom helaas.

• Cybergamer
Maar dit gaat alleen om de Gifts van Steam toch? Niet om losse keys ed. Dus er lijkt mij niet al te veel aan de hand, omdat 90% van de gifts uit serials bestaat.

• Cybergamer
icy schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:01:
[...]

Als de gifts veranderen, dan zal steam heus wel wat gaan bedenken voor de keys. Extra region locks oid.
Die zijn er toch al? ROW, EUR, US, RU, ASIA, BR etc.. Zie het probleem niet?

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-03 20:14
MazzaG schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:19:
[...]

Dit betekend dat het aanbod van sites als G2A en Kinguin dus aanzienlijk kleiner zal worden aangezien best wel een deel van de games die daar te koop zijn via Steam gift linkjes worden gegeven aan de kopers. Jammer :'(
Ehm als valve deze actie niet herroept zal de volgende stap steam keys zijn. Wat resulteert dat je alleen nog via legitieme sites kan kopen.
icy schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:25:
Even het positieve er aan zien: Geen vage russische gehackte CC gifts meer die worden ingetrokken. :+
Ahem, steam keys kunnen ook gekocht zijn via gehackte cc dus ... echter is het dan aan de online shop zelf om deze via publisher te revoken of niet.
Sempy schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:35:
Het vervelendste vind ik dat het nu een stuk lastiger wordt om in een aanbieding een paar gifts op de kop te tikken en die via Steamgifts te verloten. Uiteraard kan je de tijd van de de giveaway afstemmen op de aanbieding zodat je op tijd kan kopen, maar met een beetje pech heb je een reroll nodig en moet je voor de nieuwe winnaar full price aanschaffen of hem teleurstellen.
Klopt ikzelf koop vaak games om deze pas na de sale te activeren of gewoon extra copies vanwege het feit dat de game van steam weggaat.

Anyway om even snel ene tl:dr; te zetten:

New Rules:
- No more gifts in your inventory (you cant store gifts for later)
- You can ONLY send the gift right away or schedule delivery
- You can ONLY send the gift to your steam friends (no email)
- If the person declines (intentionally or by accident) you get a refund
- Different Region Lock (you can get gifts or gift games but only if the prices are close between regions, if the prices are different, gifting is disabled) Canada Cant Gift to US or UK
- This change doesnt affect gifts that are already in your inventory

If you are a trader/buyer/seller this means:
- More scams (safest game trading was trading gifts through steam) this way scammers can do more damage, use easier methods
- Gift trading will be a little harder
- You need to add traders (because you can only send to your friends)

Add me on Steam

• Cybergamer
anandus schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:56:
Persoonlijk vind ik het wel jammer dat de autojoiner niet meer toegestaan wordt. Nu ben je meer kwijt tijd om hetzelfde te doen.
Ik denk dat er ads komen (of al opstaan? Ik heb een adblocker :P ) en ze daarom willen dat mensen meer naar de site komen?
Ik gebruik een extensie zodat de knop naast het plaatje van de lijst komt te staan. Sla je toch een stapje over.

• Cybergamer
Ik wist even niet waar ik het anders moest vragen, maar...

...Is het iemand wel eens overkomen dat een gift link van Humble Bundle zomaar al redeemed is? Is er een mogelijkheid om achter te komen naar wie die verzonden is?

• Cybergamer
@Arunia My thought exactly... Voortaan dan maar de serials plaatsen ipv van linkjes. 2 van mijn GA's zijn hierdoor komen te vervallen, hoewel ik het erg vreemd vind dat zoiets ook maar mogelijk is bij mij, met 2 GA's die dan nog eens gewonnen zijn door dezelfde persoon.

Ik weet dus niet wat ik hiervan moet vinden, maar voortaan plaats ik serials ipv linkjes in de GA. Dan weet ik zeker dat het werkt.

• Cybergamer
@Sempy Net even gekeken. Nee, staan niet in de lijst.

Ik kan mij niet voorstellen dat 2 linkjes van mij niet werken. Krijg een beetje het gevoel dat die persoon de boel flest (door ze misschien op een ander account te zetten?). Dus ik hou het in de gaten.

Het is alleen jammer dat ik niet kan zien door wie ze geclaimed zijn...

[Voor 12% gewijzigd door Cybergamer op 01-10-2018 20:47]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee