• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-03 14:32

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

EdwinB schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 01:49:
Ik ga maar eens wat mensen blacklisten op SteamGifts waarbij de verhouding tussen gifts sent en won erg uit balans is in negatieve zin. 50 won en 5 sent bijvoorbeeld. Zijn ook vaak net in lvl 1 en doen zo te zien ook weinig moeite om in level te stijgen.

Vandaag lvl 3 geworden trouwens :)
Het is natuurlijk compleet je eigen keus, maar ik denk dat als we met alleen maar actieve gifters zitten iedereen alle spelletjes al heeft :P

Wat vindt de rest?

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:15
ieder zijn keuze, maar persoonlijk vind ik de keuze om op een hogere level te giften handiger dan blacklisten.

Overigens las ik in het andere topic het argument dat niet iedereen het geld heeft om te giften. Mijn giveaways komen voor het overgrote deel uit bundels voor gemiddeld 25 cent. Via de steamgroup Groupbuys kan je zelfs Indiegala bundles scoren voor 1$ voor 12 games. Ook kan je steamcards van je games erkopen en dan op steam een uitverkoopje aanschafcen. voor ieder haalbaar lijkt me.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-03 12:44
Win ik een key sinds een tijdje. Blijk ik de key al te hebben. Mijn vriendin heeft hem afgelopen zaterdag al gekocht.

De weggever al gepmed en op steamgift een berichtje achtergelaten dat hij een andere winnaar mag uit kiezen.

[Voor 32% gewijzigd door Meneer iCy op 07-09-2015 10:04]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Sempy
Rylo schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:28:
Ik ontvang ook geen mails van SG op de 1 of andere manier, moet altijd de site zelf bekijken om te zien of er iets afgelopen is.

/offtopic/ ben blij dat mn War of the Roses: Kingmaker is afgelopen en naar iemand gaat die de game nog niet heeft :-).
Steamgifts stuurt geen mails als je iets wint. Je moet zelf naar de site komen of hopen dat de gever je mailt.

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-03 23:08
Yep, het is onmogelijk om te kijken of een key al is gebruikt door dat systeem.

Wanneer gebruikt + al in bezit -> melding om te installeren.
Wanneer ongebruikt + al in bezit -> melding om te installeren.
Wanneer gebruikt + niet in bezit -> melding al gebruikt.
Wanneer ongebruikt + niet in bezit -> activated

• Sempy
NegativeFreak schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 09:37:
[...]

Het idee is misschien goed maar het gaat dan wel 'oneerlijk' worden.
Werken met levels is, naar mijn idee, al voldoende. Anders krijg je nog meer verschillende regels en eisen om mee te doen.

Ik begrijp ook wel dat er een hoop 'leechers' tussen zitten maar dat blijf je toch wel houden met dingen die men gratis weggeeft.

De Postcode Lotterij zou zoiets maar eens doen. "Om voor deze trekking mee te doen moet u al minimaal 2 jaar lid (betaald hebben) zijn". :9
Het vervelende van levels is dat level 1 niks voorstelt, veel leechers investeren 20 cent in de steamstore om zo meer winkans te genereren. Je zal dus op level 2 of hoger moeten giften en dan ga je de lat voor nieuwkomers in de groep hoog leggen, die moeten immers eerst een stapel games weggeven voor ze hoog genoeg zijn om ook een keertje kans te maken. Zelf gebruik ik de laatste tijd ook steeds vaker een hogere level, maar eerlijk gezegd zijn er genoeg mensen in de groep op level 0 of 1 die ik de games ook gun.

Met de initiatiefnemers van GfT hebben we daarom besloten om eerst een oproep te doen aan iedereen om ook wat eigen verantwoording te nemen. Het gaat er niet om dat iedereen min of meer rond de nul moet uitkomen met de verhouding won/gifts, maar nu is er een klein groepje verzamelaars die 20-60 games in de min staan (voor wat betreft GfT, daarnaast winnen ze ook veel publics), gewonnen games worden ook nog eens niet gespeeld. Zelf ga ik voor mijn giveaways nu werken met een blacklist, zodat ik weer level 0 kan hanteren.

Voor de toekomst zou er voor de groep misschien een soort Fair Use Policy kunnen komen, dus een grens van bijvoorbeeld 20 games in de min en als je daaronder komt krijg je een reminder en bij geen gehoor een uitsluiting. Klinkt misschien erg streng, maar ik vergelijk het maar als je met een groep vrienden gaat stappen. Ik ga er echt niet op zitten letten of iedereen even vaak een rondje bier gaat halen, maar zou er echt wat van zeggen als iemand enkel meedrinkt en nooit zelf tracteert.

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-03 14:57

XanderDrake

Build the future!

Ik vind Gifts for Tweakers een groep Door Tweakers en Voor Tweakers. Ik snap de motivatie een beetje, maar ik vind dat er al allerlei barricades worden opgegooid (gift levels, whitelisting, specifieke groepen) om leechers tegen te gaan. Als je giftlevel 1 te laag vind omdat leechers dat niveau makkelijk kunnen bereiken, doe je toch level 2.
Dat je het spel moet spelen als ontvanger, das leuk, maar dan heb je veel controleerwerk zeg. Naast dat het nogal betuttelend overkomt.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-02 23:31
Denk dat we voor optie A moeten gaan. Uiteindelijk is het de gifter die de regels stelt en niet de groep GfT. Hoewel ik optie C ook heel redelijk vind.

Ik vind de stats page wel erg handig om te zien we er kandidaat zijn voor een blacklist. Ik wil echter wel de gehele SteamGifts info meenemen en niet enkel binnen de GfT groep. Mijns inziens is men niet verplicht om in de groep terug te doneren.

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

Ik moet zeggen dat ik niet erg actief ben binnen GfT (of Tweakers for that matter de laatste tijd) maar loop wel alweer een tijdje rond op SG (zag net dat ik een van de vier level 6 SG members binnen deze groep yeey haha). Ik zou zeggen, voor excessen als hierboven, gebruik lekker de blacklist. Hoef je je niet te verantwoorden, geef je ook niet weg aan mensen waaraan je niet weg wil geven en vind je het niet erg als zo iemand het krijgt, ook prima.

Mensen proberen toch het systeem te gamen, zelfs sommige hoge level gebruikers op SG kun je gewoon zien aan wat ze weggeven etc en hoe dat het er meer om gaat er ook iets voor terug te krijgen dan het weggeven. Dat hou je toch niet tegen. Ga je naar het aantal kijken? Zullen ze veel bundle junk geven voor de aantallen te halen. Ga je voor 'real cv' (real staat hier trouwens voor de oude manier van CV van vóór de levels, heeft niks te maken met wat iemand echt betaald heeft!) dan gaan mensen voor de extreem goedkope spellen die relatief toch het meeste 'cv' opleveren.

Koop een shit spel dat niemand wil hebben en een extreme korting heeft, maar niet zo erg dat het op de bundel lijst komt (zolang het onder de 95% is komt het niet op de bundle lijst zo uit het hooffd, kan incorrect zijn) en je bent dan 'meer waard' als iemand die een paar overgebleven bundel keys weggegeven geeft?

En een hoop regels gaan implementeren haalt ook een beetje het vrijgevige eruit en maakt het wat meer een eliteclubje, misschien niet met die intentie, maar zo zal het wel gaan ogen denk ik.

Dus je kan het niet echt meten, behalve zelf af en toe eens hier te kijken wie je nou je gifts onwaardig vind, naam aan te klikken en op het blokeer icoontje te drukken.

Crizyz op Steam

• Sempy
D4NG3R schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 23:34:

Maar hoe wil je dit gaan doorvoeren? Het aantal wins zegt imho bar weinig, als ik 10x een game van 2 euro heb gewonnen en 1x een game van 60 euro weggeef dan sta ik volgens die berekening 9 in de min. En dat terwijl ik 200% meer heb weggegeven in euros dan dat ik heb gewonnen. Quantity over quality dus? Een lekker bericht om af te geven, zeker hier op GoT. ;(
Aantallen en waarde in euro's zijn beide kwantiteit. Als prijs een maatstaf voor kwaliteit was, zou een groot deel van Tweakers overbodig zijn. Kunnen we alle tests afdoen met een linkje naar de pricewatch. ;)

Achtergrond van dit voorstel is enkel om deelnemers zoals Cybergamer hierboven aangeeft uit te sluiten. Het stoort mij (en ook enkele anderen die vooral weggeven) dat enkele users in extreme mate games binnenschrapen en die ook nog eens niet spelen. Sommetje dat ik van de week heb gemaakt is dat 7 niet nader te noemen users (van de 200+) 1 op de 6 giveaways winnen en gezamenlijk slechts 12 games hebben weggegeven (verrassend vaak Squishi the Pig die rond de oprichting van de groep voor nog geen 0,20 in de steam store stond en waarmee je gelijk lvl 1 was). Zou je een heel ruime grens van -25 stellen, dan is er meer kans voor de mensen die zowel geven als nemen, zijn levels overbodig (leuk voor nieuwkomers) en voorkom je dat gifters afhaken en buiten GfT gaan giften.

Overigens kan er bij een ban altijd gekeken worden naar wat iemand heeft weggeven, dus die user met 5 gifts van Fallout 4 en 30 keer Bad Rats gewonnen is dan ook veilig. Wat is een Nederlandse groep zonder gedoogbeleid. ;)

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Niet helemaal het juiste topic misschien, maar voor zover ik uit je verhaal op kan maken heb je een steam wallet kaart in de winkel gehaald ter waarde van 50 euro en wil hij de volledige 50 euro gebruiken op het moment van aankopen?

Steam wallet blijft op je account staan. Zelf nog nooit met die kaartjes gewerkt, maar wel met steam wallet. Ik zou vandaag voor 50 euro steam wallet kunnen kopen (via paypal in mijn geval). Dan heb ik 50 euro op steam te besteden. Morgen kan ik dan dus een spel voor 45 euro kopen zonder bij te betalen. Dan heb ik die 5 euro nog in mijn steam wallet. Wil ik vervolgens een spel kopen van 9,99, kan ik die 5 euro gebruiken en zal ik de resterende 4,99 op een andere manier moeten betalen (bijvoorbeeld paypal), waarna ik dus 0 euro steam wallet over hou.

Als jij dus 50 euro op je steam wallet zet, kun je dat spel voor 40 euro gewoon kopen en later de resterende 10 aan een ander spel uitgeven.

Edit: op steam kost project cars 50 euro op het moment, dus ik snap niet helemaal wat je bedoelt.

Edit2: steam prijzen staan los van retail prijzen. Je moet het echt als een aparte 'winkel' zien. Net zoals een prijsverlaging van een spel bij de bart smit niet betekent dat het bij de gamemania ook verlaagd is. Steam zelf is digitaal, maar hoeft zeker niet altijd goedkoper te zijn, vooral niet buiten de sales om. In dit geval zou ik eens op humblebundle.com/store kijken als ik jou was, daar is ie namelijk voor 20 nu. Maar ben wel erg offtopic aan het gaan nu.

[Voor 23% gewijzigd door crizyz op 30-01-2016 06:28]

Crizyz op Steam

• Giesber
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-03 15:27
Ik deel een beetje de mening van crizyz. Ik denk dat ieder voor zich wel kan uitmaken hoeveel spellen ze kunnen/willen weggeven. Zijn er dat 0 dan zijn er dat 0. Meestal zet ik dan ook geen level op mijn giveaways.

Ik heb liever dat iemand het wint die het spel echt wil hebben, dan iemand die het maar bij z'n andere 2000 spellen laat zitten. Of het 10 uurtjes laat idlen voor de kaarten. En iemand die veel weggeeft kan dat ook doen.

Het probleem met het fel reguleren van de groep is dat er een deeltje van die keuze vervalt. Vind ik het erg dat iemand serieuze restricties zet op zijn giveaway? Nee, het is zijn key. Maar laat gewoon iedereen zijn key weggeven hoe hij dat wil. Is dat aan iemand die zelf nooit iets geeft, dan is dat zo.

Ik vind het ook opmerkelijk dat er zulke discussies ontstaan hier op Tweakers. Enkele jaren geleden smeet men hier een key op het forum en klaar. Toen was de snelste de winnaar. Nu is er met Steamgifts volgens mij een beter systeem, maar dat lijkt alleen maar meer discussies uit te lokken :). Niet dat er iets mis is met zulke discussies, al vind ik het een opmerkelijk feit.

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Moet trouwens zeggen dat mocht je het niet eens zijn met de GfT policy, je ook nog altijd gewoon een invite only giveaway kan maken met member only tags, al dan niet met sgtools als filter.

Mocht je bang zijn dat zo'n link buiten tweakers verspreid word, in de beschrijving zetten dat de winnaar je op tweakers een berichtje moet sturen. Support houd er ook niet echt van als mensen private giveaways delen. Als het geen tweaker is, dan zal ie je ook geen berichtje kunnen sturen (tenzij die even snel een account aanmaakt, maar dat valt ook wel op natuurlijk).

Of toevoegen->zeggen, stuur me eens een berichtje op tweakers,

"Respect the privacy of invite only giveaways, and if you're invited to a private giveaway, do not share the link with other users unless given permission by the giveaway creator."

Nou weet ik niet hoe support er precies mee om zou gaan aangezien het om een extern iets gaat voor hun waar ze geen zicht op hebben natuurlijk, maar ik weet wel dat er in het verleden actie is genomen tegen gebruikers die private giveaway links deelden met anderen.

Niet dat ik nou zeg dat dat dé manier is, maar het is ook een mogelijkheid natuurlijk als mensen niks voelen voor aangescherpte regels binnen GfT. :)

Crizyz op Steam

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Die DLC wordt standaard genegeerd door sgtools, eigenlijk alles dat je als geel ziet.

Hier is het gele/oranje niet erg relevant, aangezien dat waarschijnlijk gewoon iets is dat niet zichtbaar is op je profiel (DLC en packs etc en nog wat uitzonderingen, zie de verschillende categorieën) maar het rode is wat niet bekend staat als dat niet goed gezien word. Kan je altijd nog handmatig checken natuurlijk door even het profiel te bezoeken van die persoon.

Dus vooral op het rode letten. En als je giveaways entered, altijd bij DLC en packs (bijvoorbeeld Fallout 3 GOTY etc) even goed opletten of je het niet al hebt (click het steam linkje aan bijvoorbeeld) omdat SG niet altijd kan zien of je het al hebt, en je dus wel kan enteren als je die DLC of pack al hebt.

Edit: Plaatje aangepast om het wat duidelijker te maken. Nu ook groen enzo te zien, yeey. :+

[Voor 4% gewijzigd door crizyz op 11-02-2016 16:29]

Crizyz op Steam

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:52
Arunia schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:49:
Al met al is de huidige staat van de groep en hoe er gegift wordt erg goed.
Toch zou ik graag zien dat er bepaalde minners wat eens zouden weggeven (noem geen namen). Andere doen het erg goed om hun negatieve saldo bij te werken, chapeau!

Nog geen lid van Gifts For Tweakers en voldoe je aan de eisen? Stuur een DM naar 1 vd Mods! | MaakJeSmaak | YouTube | Twitch

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cybergamer
Tja, je hebt er van die graaiers bij. Wat je kan doen is gewoon aangeven dat je een game hebt weg te geven en dat je een DM wenst te ontvangen bij interesse.

Nog geen lid van Gifts For Tweakers en voldoe je aan de eisen? Stuur een DM naar 1 vd Mods! | MaakJeSmaak | YouTube | Twitch

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cybergamer
anandus schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:42:
[...]
Damn, net even gekeken, ik heb in totaal met grofweg 21k GA's meegedaan 8)7
Een kleine 372k hierzo :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cybergamer
bobsquad schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:52:
Ik weet niet wie die statistieken site precies bijhoud maar als het mogelijk is dan zou ik wel lvl's willen zien gezien ik dan kan inschatten hoe hoog ik een giveaway kan houden voor bepaalde games. Wil namelijk lvl 5+ giveaways houden en als er niet veel mensen zijn die dat hebben dan heeft dat weinig zin. Gezien je dan geen punten krijgt.
Je bedoeld www.giftsfortweakers.nl? Ik zou dat kunnen implementeren denk ik... Ik zal er even naar kijken volgende week.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-03 23:08
anandus schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 07:58:
[...]

Wat moet ik doen dan? Ik heb giveaways met 0, 1 of 2 entries, ik zou ze dan liever weer opnieuw willen doen op een lager level. Die met 0 entries kán ik niet eens weggeven :P
Vragen ofdat iedereen zijn entry weghaalt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Giesber
Heilige Kaas schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:05:
[...]

Vragen ofdat iedereen zijn entry weghaalt.
De giveaway is al afgelopen, dus dat gaat niet?

Ik heb zo'n giveaway gewonnen (niet zo moeilijk met 50% kans), en ik heb in de giveaway een berichtje voor de moderators geschreven waarin ik zeg dat de giveaway verwijderd mag worden van mij. Van mij mag je een ticket maken om de giveaway te laten verwijderen als je wil, al weet ik niet of ze dat gaan doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Meneer iCy
BJD1997 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:54:
Ik zou wel in de Gifts for Tweakers groep willen maar ik heb geen 50 posts in GoT maakt dat veel uit? Heb wel een aantal keys die ik zou willen weggeven maar heb zo geen idee waar. (Ook een Ubisoft game kan dat ook hier op Tweakers/GoT?)
Heb de vraag bij de andere moderators uitgezet, want de regels is inderdaad 50 posts in GoT en je hebt er maar 16, maar je hebt wel 50+ reacties op de frontpage.

Ubisoft games via uplay kan je niet via steamgifts weggeven, maar je kan hem altijd wel weggeven in het topic (Geef hier je gamevouchers weg! - Deel 2).

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:25
icy schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:02:
[...]

Misschien dat die jou op de blacklist heeft gegooid omdat je global win/sent ratio best verrot is maar je tweakers ratio is goed.

Global:
Gifts Won
307 ($2,358.67)
Gifts Sent
107 ($1,559.94)

Tweakers:
unfor 5 72.3 ($1,081.04) 85.6 ($700.65) -13.3 +$380.39
Tja, ik probeer goede games weg te geven ipv bundel bagger dat toch niemand zal spelen.
Maargoed, ik blacklist deze persoon ook gewoon.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:16
Ik blacklist ook op basis van global ratio. Geef mij eens 1 hele goede reden waarom jij nog een game mag winnen als je er al 200 meer gewonnen hebt dan je zelf hebt weggegeven.

Vervolgens ga je hier nog lopen huilen terwijl je zo te zien ook alleen maar bundle games aan het weggeven bent en net even een game (Mad Max) noemt die duur klinkt, maar gewoon in de Humble Monthly zat. Deze game is trouwens niet door dezelfde persoon gewonnen als Saints Row 3, tenminste voor zover ik in je profiel kan zien...

Als ik nog even beter kijk zie ik dat je de afgelopen maand bijna VIJFTIG games hebt gewonnen en er zelf maar ZES hebt weggegeven. Je bent dus ook op geen enkele manier bezig om je ratio te verbeteren. Misschien zou je zelf ook wat selectiever kunnen zijn in het meedoen aan gifts. De laatste zes maanden heb je ongeveer 160 games gewonnen. Dat is een gemiddelde van bijna 1 per dag. En het zijn ook nog bijna allemaal games waarvan ik me afvraag wat je ermee moet...

Je hebt mij vast geblacklist omdat je jezelf wel heel zielig vond dat ik je geblacklist heb en dat is je goed recht, maar je situatie wordt er naar mijn idee dan niet echt beter op. Ik ben een beetje klaar met figuren als jij. Beetje lopen janken dat je geblacklist bent terwijl je het daar zelf naar hebt gemaakt en je niet erg bezig lijkt te zijn om het tegendeel te bewijzen.

Het is ook wel een lastige situatie. Om je ratio te verbeteren kun je natuurlijk even 200 kutgames weggeven uit de meest slechte bundles, maar daar zit ook niemand op te wachten. In ieder geval niet in de t.net gifts groep. Je vindt er vast wel iets op :p

[/frustratie modus off]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-02 22:26
IdieEasy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:30:
[...]

het gaat neem ik aan over deze give-away: https://www.steamgifts.co...others-a-tale-of-two-sons

Hierbij heb je de minimale aantal entries niet gehaald, en dan krijg je geen levels. Meer info over levels vindt je hier:
https://www.steamgifts.co...eir-corresponding-real-cv

De game was al meerdere keren weggegeven, en een vrij niche spel. Vandaar dat je niet de hoeveelheid kreeg ;)
Ah, ik snap het :P .
Thanks!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Train simulator wordt jaarlijks geüpdate, dus is het ondertussen Train Simulator 2017.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Meneer iCy
Even het positieve er aan zien: Geen vage russische gehackte CC gifts meer die worden ingetrokken. :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Homme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-03 21:42
MazzaG schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:19:
[...]

Dit betekend dat het aanbod van sites als G2A en Kinguin dus aanzienlijk kleiner zal worden aangezien best wel een deel van de games die daar te koop zijn via Steam gift linkjes worden gegeven aan de kopers. Jammer :'(
En dat kan ik alleen maar toejuichen :)
Sites zoals G2A en Kinguin hebben geen bestaansrecht aangezien ze veelal gestolen goederen verhandelen en er niets aan willen doen.

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Meneer iCy
Cybergamer schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:23:
[...]

Die zijn er toch al? ROW, EUR, US, RU, ASIA, BR etc.. Zie het probleem niet?
Bedoel meer richting, als je ip wijzigt mag je 24 uur geen key registreren oid. Dan is vpn even wat lastiger. Ze zullen er vast wel wat voor gaan verzinnen om de pricehunting tegen te gaan en dat men steeds meer via je eigen land via steam gaat kopen.

• Giesber
@Floks @Cybergamer @Arunia

Om even te verduidelijken na de discussie in het gamevoucher topic: gratis games weggeven was verboden volgens de regels van Steamgifts, maar het is inmiddels toegestaan. Je krijgt er echter geen CV punten voor.

Er worden dus ook geen bans meer uitgedeeld voor gebruikers die gratis games weggeven. En dat is maar goed ook als je het mij vraagt, wat maakt het nu uit of iemand voor iets betaald heeft of niet als hij iets weg geeft.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Giesber
@Sagat Ik zet het hier, omdat je vraag volgens mij in dit topic hoort.
Sagat schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:13:
Ik heb een steam coupon voor '-25% on kof 97 global match' valid until: 4/18/18, volgens mij geen code......maar mocht iemand intresse hebben reageer dan kan ik hem vast wel doorsturen ofzo.

[...]

Heh interesse om mee te doen, maar ben niet lid van de required steam groups, waar kan ik vinden welke groepen dit zijn?
Ik denk niet dat je dat op Steamgifts zelf kan vinden, maar het Gifts for tweakers groep: http://www.steamcommunity.com/gid/103582791438049822 .

• Cybergamer
@Arunia My thought exactly... Voortaan dan maar de serials plaatsen ipv van linkjes. 2 van mijn GA's zijn hierdoor komen te vervallen, hoewel ik het erg vreemd vind dat zoiets ook maar mogelijk is bij mij, met 2 GA's die dan nog eens gewonnen zijn door dezelfde persoon.

Ik weet dus niet wat ik hiervan moet vinden, maar voortaan plaats ik serials ipv linkjes in de GA. Dan weet ik zeker dat het werkt.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee