Even voor de goede orde: we hadden al een deel van het meubel. Twee 120cm brede kastjes en twee schuifdeuren.
Vwb de rand: ook een stuk lichtval. Donkerder zou kunnen, maar dan ga je meteen heel donker (Ikea kleuren) en aangezien speakerdoek fijnmazig is dus bewust gekozen om dat niet te doen. Contrast zie je toch. Eige
nlijk had ik liever een dunnere rand gehad, maar dan had ik een issue gehad met de scharnieren.
Het is trouwens ook een stukje luiheid: ik had al twee deurtjes, heb er drie bijgekocht toen ik ik het meubel zo dichtmaakte. Het deurtje dat het meeste kleurverschil met de rest had heb ik opgeofferd. Weet alleen ff niet of dat een nieuw of een oud deurtje was, maar dan kon ik iig zo kiezen dat de rest van de deurtjes wel mooi integraal was

serial_killa159 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:07:
[...]
Uw knutselwerken zijn wel heel goed gelukt, mooi strak en zo met de center en de sub die weg zit. Gaat de kast niet trillen met de sub?
Ik vind het wel een beetje jammer dat de receiver zo op de kast staat.
Als je een gat zou zagen aan de achterkant van de kast zou die waarschij
nlijk wel passen.
Kast trilt niet mee. Dat ding weegt nogal (Klipsch sub 10) en staat als een huis op rubberpootjes op de tegelvloer. Rondom de sub heb ik iets van 2,5 cm ruimte gelaten, dus hij staat vrij en zou zelfs nog iets kunnen schuiven als het moet.
Achterkant uit de kast ivm receiver had idd ook gekund, maar dan had ik mijn hele meubel leeg moeten ruimen en de hele bende aan en afkoppelen, en moest ik ook een Ir extender hebben. Voelde ik allemaal weinig voor

Dit was een snelle budgetoplossing met een prima resultaat
Zie hier voor en na:
The Eagle in "Het grote Audiomeubel topic!"
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)