Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 19:24
Hironshy schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:22:
[...]

Deze maandag ook besteld de 3GB zwarte versie. Die is wel op voorraad volgens hun helpdesk maar staat al paar dagen ook al op processing. Dus of ik dat geloof is maar de vraag. Volgens jou hebben ze al heel lang het toestel niet meer in stock. Welke versie en kleur heb je besteld?

Vraag via de forum je order status en je krijgt binnen 1 dag antwoordt.
http://pandawillforum.com...er-Status-Check-amp-Track
Hij is inmiddels verzonden. Precies 1 week na het plaatsen en betalen vd bestelling. Dat was wel lang wachten...
Het ging om de 3GB zwarte versie overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:15
Das wel fors, die van mij kwam vandaag op dag 10 na bestelling aan.

(edit: dat was overigens via geekbuying a 177 euro)

[ Voor 29% gewijzigd door ASW1 op 28-05-2015 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:42
Mijn verzending via SingPost staat al een paar dagen op "Arrived at overseas (Country code: NL)", kan ik daaruit al afleiden dat het pakket toch douane controle krijgt (+kosten). Of gebeurt dit vaker zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
IPeukieI schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:42:
kan ik daaruit al afleiden dat het pakket toch douane controle krijgt (+kosten).
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:46

RobertowNL

For your gear!

Topicstarter
IPeukieI schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:42:
Mijn verzending via SingPost staat al een paar dagen op "Arrived at overseas (Country code: NL)", kan ik daaruit al afleiden dat het pakket toch douane controle krijgt (+kosten). Of gebeurt dit vaker zo?
https://www.internationalparceltracking.com/#/search
Hier de code van Singapore plus je postcode invullen dan kan je de NL code en de status vinden (als hij een sticker heeft ontvangen van de douane).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Thx!! Er zit nog beweging in:

Wed Jun 3 08:52 Shipment is pre-alerted
Wed Jun 3 05:52 NL Request for information regarding import declaration
Mon Jun 1 05:34 NL Received in country of destination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Topicstarter
IPeukieI schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:02:
Thx!! Er zit nog beweging in:

Wed Jun 3 08:52 Shipment is pre-alerted
Wed Jun 3 05:52 NL Request for information regarding import declaration
Mon Jun 1 05:34 NL Received in country of destination
Je gaat moeten betalen, tweede zinnetje is het verzenden van een brief met de vraag om meer informatie.
Helaas ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Daar was ik al bang voor.. Maar het glas is half vol, het pakket is in ieder geval niet zoek ;) Hoe gaat die betaling in zijn werk? Is dat aan de deur, of kan het straks ergens online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 22:23
Hier ook een Jiayu S3 Black 3GB geimporteerd, Via DHL Express vanaf Pandawill.com

Besteld op: Donderdag - 28 Mei, ergens rond 10/11 in de ochtend
Verzonden op: Maandag - 01 Juni
Douane bericht: Woensdag - 03 Juni, 20 euro en een paar cent.
Afgeleverd op: Donderdag - 04 Juni

Al met al tevreden, met de telefoon & de verzending. Had van te voren gemaild met de vraag of het op voorraad was, al duurde het wel even voordat deze op de post ging.

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:59
Bij deze verkoper staat hij wel erg scherp geprijsd en er staat bij dat hij van een UK Warehouse komt dus dat er geen taxen bijkomen etc ... Best wel verleidelijk maar toch een risico aangezien die verkoper nog geen feedback heeft. Heb zo nog een paar verkopers gevonden die wel feedback hadden en daar kon je lezen dat er ondanks de beweringen toch douanekosten bijkwamen.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Gewoon met PostNL laten versturen, staat dat het kan, duurt het ook maar een ruime week.
En de kans op douanekosten is in dat geval zeer klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Update: Ik moet inderdaad inklaringskosten betalen.. €51,51 :| En dat moet gepast/contant aan de deur.. Hij wordt vandaag dan wel eindelijk bezorgd. Besteld op 23 mei..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Autch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
IPeukieI schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 08:21:
Update: Ik moet inderdaad inklaringskosten betalen.. €51,51 :| En dat moet gepast/contant aan de deur.. Hij wordt vandaag dan wel eindelijk bezorgd. Besteld op 23 mei..
Wow, dat is de moeite. Daar zal wel een boete bijzitten voor een te lage waarde op het pakket vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 11:12

Flabergasted

Prepare to die !

Largamelion schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:10:
Bij deze verkoper staat hij wel erg scherp geprijsd en er staat bij dat hij van een UK Warehouse komt dus dat er geen taxen bijkomen etc ... Best wel verleidelijk maar toch een risico aangezien die verkoper nog geen feedback heeft. Heb zo nog een paar verkopers gevonden die wel feedback hadden en daar kon je lezen dat er ondanks de beweringen toch douanekosten bijkwamen.
Je moet dan volgens mij wel kiezen voor DHL waarbij de verzendkosten 22,11 dolar zijn.

Zie productbeschrijving "choose DHL"........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Largamelion schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:13:
[...]Daar zal wel een boete bijzitten voor een te lage waarde op het pakket vermoed ik.
Nee.
177X0.21btw+14 inklaringskosten post.nl= 51euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Het blijft een gokje natuurlijk.. Maar op deze manier is het meebestellen van import heffing wel interessant. Ik heb daar niet voor gekozen omdat het ook de levering wat zou vertragen. Maar als je er dan toch uit gehaald wordt bij de douane dan schiet dat niet op.. Daarbij moet je echt met de post je factuur/paypal betaling bewijs o.i.d. doorsturen, geen vlotte online oplossing dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Flabergasted schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:27:
[...]

Je moet dan volgens mij wel kiezen voor DHL waarbij de verzendkosten 22,11 dolar zijn.

Zie productbeschrijving "choose DHL"........
Klopt, ik zie het nu ook in dat GIFje eronder. In de foto staat nochtans 'Seller ship method EU VAT & Duty free UK Warehouse'. Prijs valt dan nog altijd mee vind ik, 193€ met 'garantie' op geen extra kosten. Vraag blijft of het echt zo is want zonder feedback weet je nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Largamelion schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:21:
[...]
Klopt, ik zie het nu ook in dat GIFje eronder. In de foto staat nochtans 'Seller ship method EU VAT & Duty free UK Warehouse'. Prijs valt dan nog altijd mee vind ik, 193€ met 'garantie' op geen extra kosten. Vraag blijft of het echt zo is want zonder feedback weet je nooit.
Ik weet niet of ik dat in deze thread heb gelezen maar ik heb dat wel ergens op GoT bevestigd gezien. Mogelijk heeft de UK lagere import heffingen i.c.m. vrij verkeer van goederen binnen EU..

Maar daarom blijft het een gok:
  • geen risico: vooraf wat meer betalen + iets langere levertijd
  • gokje met geluk: minder vooraf betalen, sneller geleverd zonder extra kosten
  • gokje met pech: minder vooraf betalen, weken later geleverd + toch wel aanzienlijk extra kosten

[ Voor 20% gewijzigd door IPeukieI op 12-06-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Methode via de UK lijkt me veilig en volkomen legaal.
Het is een loophole in de invoerheffingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Ik snap alleen nog steeds niet, waarom er in de UK geen invoer betaald dient te worden. Daar wordt het immers ook geïmporteerd van buiten de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Waarschijnlijk gaat het uberhaupt nooit langs de UK customs omdat het het land weer uit gaat.
En Nederland ziet het niet als import vanwege herkomst uit de UK.
Hoe ze die verzending dan als twee formeel aparte zendingen kunnen scheiden, geen idee.
Missschien gaat dat via een tussenbedrijfje dat ook achter de customs op de luchthaven zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Ik heb dit even gecheckt via http://www.dutycalculator.com. De import heffingen zijn voor UK en NL nagenoeg gelijk voor electronica. Dus het lijkt erop dat ze idd toch een soort loophole gevonden hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:48
IPeukieI schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:28:
Ik heb dit even gecheckt via http://www.dutycalculator.com. De import heffingen zijn voor UK en NL nagenoeg gelijk voor electronica. Dus het lijkt erop dat ze idd toch een soort loophole gevonden hebben..
Let wel op processing time is 27 days!

Iemand al ervaring met deze verkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
De tot nog toe bekende ervaringen zijn positief:

http://www.aliexpress.com/store/feedback-score/1806090.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
IPeukieI schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:25:
[...]
Maar daarom blijft het een gok:
  • geen risico: vooraf wat meer betalen + iets langere levertijd
  • gokje met geluk: minder vooraf betalen, sneller geleverd zonder extra kosten
  • gokje met pech: minder vooraf betalen, weken later geleverd + toch wel aanzienlijk extra kosten
Probleem is dat er verkopers zijn op AliExpress die zeggen deze methode te gebruiken (via UK) en waar kopers uit de EU toch beweren in de feedback dat ze douanekosten moesten betalen. Zo betaal je natuurlijk 2x en dat is nu net het probleem met deze verkoper, hij heeft amper feedback. Volgende 2 hebben al meer dan 200x feedback gekregen en daar lees ik nergens dat er douanekosten bijkwamen:
http://www.aliexpress.com...7Ghz-2GB/32251122929.html
http://www.aliexpress.com.../1153179_32255381752.html

Ik zal het maar safe spelen en hem daar bestellen denk ik, scheelt uiteindelijk maar 10€ met die andere. Denk trouwens niet dat ie langer onderweg is want met DHL heb je hem na 8-12 dagen terwijl het via Singapore Post een pak langer kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Topicstarter
Bij top one hebben we ook nog een coupon (via FOK! kunnen regelen).

NL-Support-Discount = $3 korting.
Vul die in bij opmerkingen over je order, plaats de order maar betaal nog niet.
Ze passen dan de prijs aan en geven je nog $3 korting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 15:31
ASW1 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:18:
Waarschijnlijk gaat het uberhaupt nooit langs de UK customs omdat het het land weer uit gaat.
En Nederland ziet het niet als import vanwege herkomst uit de UK.
Hoe ze die verzending dan als twee formeel aparte zendingen kunnen scheiden, geen idee.
Missschien gaat dat via een tussenbedrijfje dat ook achter de customs op de luchthaven zit?
Ik heb hem via AliExpress bij Shenzhen Chigon Technology gekocht, DHL verzending gekozen en had geen extra kosten.
Op het DHL verzendetiket stond als afzender een adres in de UK en dat was het enige etiket op het pakket. (Niet ergens nog een ander etiket met gegevens over de zending van China/HK naar de UK.)

Wellicht nemen ze wel gewoon echt de kosten voor hun rekening; als ze hem tegen inkoopsprijs verkopen aan hun tussenpersoon, dan betaalt de tussenpersoon de relatief veel lagere importheffing en is dat volkomen legaal. Bij verzending in bulk (bijv per 10 stuks tegelijk) heb je waarschijnlijk ook maar één keer inklaringskosten.
Verder transport binnen de EU is vervolgens heffingsvrij.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Buzz-01 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 17:02:
[...]
..dan betaalt de tussenpersoon de relatief veel lagere importheffing
Waarom zou die lager zijn, lager dan wat?
Die moet theoretisch dan toch nog steeds 20% VAT aftikken?

Ik denk dat er helemaal niets betaald wordt, de verkoopprijzen wijzen daar op want die liggen gelijk aan de Chinese shops.
De verzendkosten zijn duurder vanwege de keuzen van koerier en de tweetrapsraketmethode, en die extra kosten betaalt de klant bovenop de "normale" Chinese prijs.

Ik ga er nog steeds vanuit dat dit een zgnd. legal loophole is en dat er niets gedaan wordt dat het daglicht niet kan verdragen, maar soms moet je de dingen ook niet stukchecken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 15:31
Klopt, maar 20% van (bijv) $120 is nog altijd minder dan 20% van $190.
Verder heb ik geen idee of ze betalen of een loophole gebruiken, het was slechts een theorie.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:48
Largamelion schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:00:
[...]
Probleem is dat er verkopers zijn op AliExpress die zeggen deze methode te gebruiken (via UK) en waar kopers uit de EU toch beweren in de feedback dat ze douanekosten moesten betalen. Zo betaal je natuurlijk 2x en dat is nu net het probleem met deze verkoper, hij heeft amper feedback. Volgende 2 hebben al meer dan 200x feedback gekregen en daar lees ik nergens dat er douanekosten bijkwamen:
http://www.aliexpress.com...7Ghz-2GB/32251122929.html
http://www.aliexpress.com.../1153179_32255381752.html

Ik zal het maar safe spelen en hem daar bestellen denk ik, scheelt uiteindelijk maar 10€ met die andere. Denk trouwens niet dat ie langer onderweg is want met DHL heb je hem na 8-12 dagen terwijl het via Singapore Post een pak langer kan duren.
Gisteren een witte S3 3Gb RAM besteld bij de eerste leverancier. Blijkt ie helemaal uitverkocht te zijn.
Iemand nog een webshop die deze op voorraad heeft en zonder BTW / invoerrechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etwintje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 21:21
Vandaag ook de S3 3GB besteld bij Pandawill en laten verzenden met Singapore Post. Ben benieuwd wanneer hij binnen komt. Met een couponcode op internet nog 5 dollar korting gekregen (PW4SA weet niet hoelang die geldig is). Ik zag op internet een aantal hoesjes met window, iemand hier ervaring mee? Doet de S3 nog wat met deze hoesjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
etwintje schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:59:
Vandaag ook de S3 3GB besteld bij Pandawill en laten verzenden met Singapore Post. Ben benieuwd wanneer hij binnen komt. Met een couponcode op internet nog 5 dollar korting gekregen (PW4SA weet niet hoelang die geldig is). Ik zag op internet een aantal hoesjes met window, iemand hier ervaring mee? Doet de S3 nog wat met deze hoesjes?
Ik heb ook zo'n hoesje besteld, nog niet binnen, toestel sinds vrijdag wel. Draai een vroege 5.1 rom, daar matchen de notifications iig niet met het scherm vermoed ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
Morgen in de happy hour bij pandawill € 166 lijkt me prima prijs :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:40
is de "advanced" nu een andere versie ? ".... vraagt deze Jiayu S3 noob ;) ......

(Heb 40$ korting op p8000 bij geekbuying, maar krijg deze Jiayu S3 aangeraden als "betere" chinaphone , en zie soms de term "advanced" voorbij komen ;) )

[ Voor 59% gewijzigd door Ted038 op 16-06-2015 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Advanced is de versie met 3Gb ram + NFC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
ASW1 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:46:
Advanced is de versie met 3Gb ram + NFC.
Ah, en de "normale" dus de 2GB, die veel uitverkocht is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Die wordt meestal als "B" of basic aaangeduid, en wordt denk ik niet meer gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
jernij schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:39:
Morgen in de happy hour bij pandawill € 166 lijkt me prima prijs :-)
Gaan we eens proberen ... het zijn er maar 5 echter ..... ( Ga er geen wekker voor zetten ;) )

Aan de andere kant, als je via Pandawill "vrij zeker" douanekosten krijgt, dan maakt t nog weinig uit ....
Hoe gaat het met pandawill & douanekosten ?

[ Voor 22% gewijzigd door Ted038 op 16-06-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Bij geekbuying heb je hem met de 6% code ook voor 170,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Ted038 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:22:
[...]

Gaan we eens proberen ... het zijn er maar 5 echter ..... ( Ga er geen wekker voor zetten ;) )

Aan de andere kant, als je via Pandawill "vrij zeker" douanekosten krijgt, dan maakt t nog weinig uit ....
Ha, ik twijfel ook maar 5 toestellen is idd zeer weinig. Om 7u ben ik in principe al op dus misschien waag ik wel een kans. Kan je die best al in je winkelkarretje steken of moet je daarmee wachten tot happy hour?

Hmmm, merk net dat de website nog steeds vastloopt van zodra ik inlog ... beetje kansloos. Mss lukt het thuis beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
ASW1 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:23:
Bij geekbuying heb je hem met de 6% code ook voor 170,-
Klopt, en ook geekbuying verstuurd uit azie, dus daar zelfde douanekosten-vraag ;)
Bestel er wel klein grut en dan geen problemen, maar geen ervaring met het "duurdere" spul ....

50 euro wel/geen kosten erbovenop weegt toch zwaarder dan 20 euro voordeliger .... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Geekbuying zet standaard een bedrag van $30 op je pakje, en dan betaal je dus meestal importkosten.
Die $30 klopt uiteraard niet, ik stuur altijd direct na aankoop een mailtje met de vraag om het vermelde bedrag aan te passen, en dat doen ze dan ook altijd.
Uiteraard doe je alles volgens de regeltjes en vraag je om de werkelijke waarde erop te zetten.

(Maar theoretisch; stel dat je zou vragen $20 erop te zetten dan doen ze dat ook. O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem1
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-07 23:11
etwintje schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:59:
Waarom via singapore post? heeft dit voordeel tegenover de china post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etwintje
anoniem1 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:04:
[...]

Waarom via singapore post? heeft dit voordeel tegenover de china post?
De ervaringen die ik zo over het internet lees zijn bij singapore post beter, of er echt veel verschil in zit weet ik niet, maar voor die 3 euro extra probeer ik het maar. Ik heb er geen haast mee, een dag langer of korter maakt mij niet uit.

Edit: bedenk me trouwens net dat mijn eigen ervaring met singapore post niet zo goed is, dacht even dat dat china post was. Mijn pakketje is toen terug gestuurd naar china en ergens kwijt geraakt. Nahja, hopen op meer succes deze keer.

[ Voor 21% gewijzigd door etwintje op 16-06-2015 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
knip i.v.m. 2GB

[ Voor 90% gewijzigd door jernij op 16-06-2015 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem1
etwintje schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:26:
[...]

De ervaringen die ik zo over het internet lees zijn bij singapore post beter, of er echt veel verschil in zit weet ik niet, maar voor die 3 euro extra probeer ik het maar. Ik heb er geen haast mee, een dag langer of korter maakt mij niet uit.

Edit: bedenk me trouwens net dat mijn eigen ervaring met singapore post niet zo goed is, dacht even dat dat china post was. Mijn pakketje is toen terug gestuurd naar china en ergens kwijt geraakt. Nahja, hopen op meer succes deze keer.
okej, op die manier. Kzit er over te denken om de jiayu s3 met het happy hour te bestellen op pandawill, vandaar als ik daar even nieuwsgierig naar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etwintje
anoniem1 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:08:
[...]

okej, op die manier. Kzit er over te denken om de jiayu s3 met het happy hour te bestellen op pandawill, vandaar als ik daar even nieuwsgierig naar was.
Als je hem echt snel wil hebben kun je beter bij DHL bestellen, maar dan is de kans op invoerrechten aardig hoog. Mijn laatste pakketje met DHL uit China (van geekbuying) deed er iets van 7 dagen over, inclusief douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem1
etwintje schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:42:
[...]

Als je hem echt snel wil hebben kun je beter bij DHL bestellen, maar dan is de kans op invoerrechten aardig hoog. Mijn laatste pakketje met DHL uit China (van geekbuying) deed er iets van 7 dagen over, inclusief douane.
De snelheid is het probleem niet echt mn scherm is welliswaar kapot, maar ik red me dr nu al een maand of twee mee. Kheb al is een keer wat in het mobiel aankoopadvies forum een topic geoepend, (Smartphone onder de €250) en eigenlijk lijkt mij 5,5" toch net te groot in de broekzak, Vandaar als ik nogal twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
anoniem1 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:38:
[...]
en eigenlijk lijkt mij 5,5" toch net te groot in de broekzak, Vandaar als ik nogal twijfel.
Daar twijfel ik dus ook al meer dan een maand over, zou liever 5" of 5,2" hebben maar die zijn heel zeldzaam bij de Chinezen, toch zeker als je een full HD scherm wenst en 4G. Heb de S3 zelfs al uitgeprint en gevouwen om een idee te krijgen van de grootte, maar dat doet me alleen nog meer twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Ted038 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:22:
[...]

nu 171 bij pandawill, code eraf en je hebt dezelfde prijs als in de happy hour....
had ze gemaild dat ie elders voor 167 was, misschien verklaart dat de pricedrop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted

Flabergasted

Prepare to die !

Largamelion schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 23:14:
[...]
Daar twijfel ik dus ook al meer dan een maand over, zou liever 5" of 5,2" hebben maar die zijn heel zeldzaam bij de Chinezen, toch zeker als je een full HD scherm wenst en 4G. Heb de S3 zelfs al uitgeprint en gevouwen om een idee te krijgen van de grootte, maar dat doet me alleen nog meer twijfelen.
Ha, ha, heel herkenbaar, zit zelf ook behoorlijk te dubben.
Hoe handzaam is dit formaat is om dagelijks mee te nemen ( zonder tas ).
Heb ook al eens een model uitgeknipt en gevouwen :F
Ik hak vandaag de knoop door of een Lenovo K30 ( 5.0") of de S3. gaat worden.
De S3 lijkt me overigens wel een perfecte vervanger voor mijn nu losse GPS in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Flabergasted schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 08:41:
[...]

Ha, ha, heel herkenbaar, zit zelf ook behoorlijk te dubben.
Hoe handzaam is dit formaat is om dagelijks mee te nemen ( zonder tas ).
Heb ook al eens een model uitgeknipt en gevouwen :F
Ik hak vandaag de knoop door of een Lenovo K30 ( 5.0") of de S3. gaat worden.
De S3 lijkt me overigens wel een perfecte vervanger voor mijn nu losse GPS in de auto.
Inderdaad 5.0 zou perfect zijn! Maar welk toestel met dezelfde specs en kwaliteit voor dat geld is er....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
jernij schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 08:35:
[...]

nu 171 bij pandawill, code eraf en je hebt dezelfde prijs als in de happy hour....
had ze gemaild dat ie elders voor 167 was, misschien verklaart dat de pricedrop
"coupon code not available fo this cart" :( ;)
Uitgeschakeld vanwege al lage prjs van GSM, of hebben ze echt alleen een hekel aan mij ? :| :+

(Kan geen enkele code ingeven, maar welke code had jij het over ? Heb zelf een code voor "nieuwe klant" .... )

Die 171 euro is overigens vanwege de happy hour en daarvan zijn er nog "maar" 239 beschikbaar, dus al vermoedelijk morgen zal de prijs weer hoger zijn.....

[ Voor 23% gewijzigd door Ted038 op 17-06-2015 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jameslast17
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 13:41
Bij Pandawill krijg ook ik de melding "coupon code not available fo this cart". Desondanks besteld uiteindelijke prijs €169,91. Gelijk in een aparte bestelling extra batterij, screenprotector en flip case besteld voor €25,69. Heb ik in ieder geval de keuze uit 2 nota's mocht daar iemand naar vragen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Die "paar euro" voordeel verhoudt zich niet tegen de eerdergenoemde douane-opslag van de eerdervermelde 50 euro, denk "als controlfreak / cijferaar" ik voor zeker ga en wacht op goede aanbieding incl. verzending via UK .....

Of is die douane opslag niet standaard maar is dat meer pech hebben ? kans% bekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Ted038 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:55:Of is die douane opslag niet standaard is is dat meer pech hebben ? kans% bekend ?
Naar de posts die ik hier overal lees zou ik denken zo'n 20 tot 30% pakkans bij Pandawill, maar dat is een persoonlijke schatting. Ik ga zelf het risico niet nemen want je kan 'm voor 205€ bestellen via AliExpress met verzending via de UK. Dan heb je 'm op 8-12 dagen en dan loop je geen risico voor gezever met de douane. Je zou ook de VAT verzekering van Pandawill kunnen nemen maar dan zit je met die 10% al bijna aan 200€ als je 'm laat verzenden via Singapore post en dan moet je nog geluk hebben met de levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Bij jiayu-store.com issie € 168.67

edit: verzendkosten verplicht....

[ Voor 35% gewijzigd door jernij op 17-06-2015 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Ted038 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:55:
Die "paar euro" voordeel verhoudt zich niet tegen de eerdergenoemde douane-opslag van de eerdervermelde 50 euro, denk "als controlfreak / cijferaar" ik voor zeker ga en wacht op goede aanbieding incl. verzending via UK .....

Of is die douane opslag niet standaard maar is dat meer pech hebben ? kans% bekend ?
Verzekeren is volgens mij 10% bij pandawill? dus 171 + 17.10 = 188.10 euro voor de foon

Edit: verzekering tegen douanekosten betekent verplicht verzenden met DPD = $11.80
Foon is weer $194.99 dus wordt het $194.99 - $5,00 korting van vaderdagcode + insurance $19.50 + DPD $ 11.80 totaal $221.29 oftwel €196.20....
Of $194.99 - $5.00 (is €168.45) en de gok nemen :-)
(de dollarkoers van pandawill is trouwens niet de juiste.... volgens hun is het ietsje meer)

[ Voor 26% gewijzigd door jernij op 17-06-2015 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etwintje
De reden voor mij om niet bij aliexpress te kopen is dat de meeste verkopers geen PayPal accepteren en ik heb geen cc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted

Flabergasted

Prepare to die !

Pandwill is door de voorraad goedkope S3's heen.
Niet meer te krijgen voor de actieprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Flabergasted schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:41:
Pandwill is door de voorraad goedkope S3's heen.
Niet meer te krijgen voor de actieprijs.
Krijg de site niet eens meer aan de praat als ik probeer in te loggen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
jernij schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:45:
[...]

Krijg de site niet eens meer aan de praat als ik probeer in te loggen ;-)
Bij mij blokkeert die site dus altijd als ik inlog, bestellen is dus geen optie. Van zodra ik uitlog werkt alles weer perfect... getest op meerdere pc’s. Soms lukt het in te loggen maar zodra ik iets aanklik doet ie weer niets. Kansloos ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Iemand nog andere goedkope opties waar te bestellen? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem1
Largamelion schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 23:14:
[...]
Precies, dat had ik dus ook, en ook een dummie gemaakt :+
Maar kvond het in de broekzak eigenlijk wel mee vallen, alleen met 1 hand bedienen gaat toch niet heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik vind het niet meevallen, en vind hem eigenlijk te groot, bediening met 1 hand is niet prettig.
Maar veel keuze is er niet wanneer je kleiner dan 5,5 inch wilt, en dan moet je vaak weer op andere eigenschappen inleveren.
De eigenschappen en de prijs van de S3 hebben me over de streep getrokken om dan toch maar de grootte van de telefoon te accepteren.
Met navigatie in de auto of wanneer ik twee handen vrij hebt is de grootte wel prettig overigens, maar als ik kiezen kon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGOoSTaD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23
Inmiddels heb ik ook mijn Jiayu s3 ontvangen, maar dat ging niet helemaal vlekkeloos.
Besteld via To2c. Laten versturen via Singapore mail maar helaas in NL door de douane onderschept. Nadat het daar ongeveer een week lag kreeg ik een brief waarin ze om informatie vroegen omdat ze de inhoud en waarde niet konden vaststellen. Netjes naar waarheid ingevuld en bon (uit de e-mail van to2c) bijgevoegd. Het duurde toen ongeveer nog een week totdat ik het pakketje thuis had.
Ik moest nog 21% btw betalen + postnl rembours kosten a 13 euro. Telefoon koste ongeveer 180 euro waar dus nog 50 euro bij kwam.
Het pakje had wel een sticker met home & garden, gift, 25 dollar erop, maar dat heeft niet mogen baten.

Ondanks dat het 50 euro duurder werd dan gehoopt ben ik erg over de telefoon te spreken, voelt degelijk aan en prestaties zijn top. Nu alleen nog even de internationale rom installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Iemand ervaring met vopmart.com?
Daar kost de S3 $180

http://www.vopmart.com/cs....com&utm_content=jiayu-s3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Daar was ik ook naar het kijken maar daar komen op het allerlaatste moment ineens nog verzendkosten bij, op een manier dat het grenst aan oplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
ASW1 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 20:53:
[...]

Daar was ik ook naar het kijken maar daar komen op het allerlaatste moment ineens nog verzendkosten bij, op een manier dat het grenst aan oplichting.
inderdaad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Het heet natuurlijk niet voor niets Vopmart... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Laatst online: 07-09-2024
Ik heb de S3 advanced hier besteld: http://www.aliexpress.com...-RAM-5-5/32247923121.html

Afgelopen zaterdag 20-6 besteld, witte uitvoering, inclusief verzending via DHL was het bedrag $216,31
Woensdagnacht 0:30 kwam het bericht dat de verzending had plaatsgevonden, woensdagochtend 9:00 een SMS van DHL met het verzoek de invoer en BTW te betalen. Volgens de DHL tracker was de telefoon toen nog in Hong Kong. Het bedrag was 25 euro + 10 euro administratiekosten van DHL.... direct online betaald met iDeal. Donderdagavond 21:30 is de telefoon bezorgd.

Telefoon is prima in orde met android 4.4.4. en build S3SW 20150314-141844 met extra tempered glass, siliconen hoesje, OTG kabel, 1A lader met stekkerverloop, micro SD kaart lezertje, telefoonstandaard. Prima in orde dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Frank B268 op 26-06-2015 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Frank B268 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 20:56:
Ik heb de S3 advanced hier besteld: http://www.aliexpress.com...-RAM-5-5/32247923121.html

Afgelopen zaterdag 20-6 besteld, witte uitvoering, inclusief verzending via DHL was het bedrag $216,31
Woensdagnacht 0:30 kwam het bericht dat de verzending had plaatsgevonden, woensdagochtend 9:00 een SMS van DHL met het verzoek de invoer en BTW te betalen. Volgens de DHL tracker was de telefoon toen nog in Hong Kong. Het bedrag was 25 euro + 10 euro administratiekosten van DHL.... direct online betaald met iDeal. Donderdagavond 21:30 is de telefoon bezorgd.

Telefoon is prima in orde met android 4.4.4. en build S3SW 20150314-141844 met extra tempered glass, siliconen hoesje, OTG kabel, 1A lader met stekkerverloop, micro SD kaart lezertje, telefoonstandaard. Prima in orde dus.
Poeh! € 229 dus?

Had meer € 175 in mijn hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Met gewone post kost hij nu 168, plus eventuele importtaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 21:30

fub

Net besteld bij Pandawill, met de import-bescherming (en dus shipping via DPD). Met de $5-dollar coupon voor nieuwe klanten kwam mijn totaal uit op EUR 204,63. Da's alvast iets minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
fub schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:48:
[...]
Net besteld bij Pandawill, met de import-bescherming (en dus shipping via DPD). Met de $5-dollar coupon voor nieuwe klanten kwam mijn totaal uit op EUR 204,63. Da's alvast iets minder...
Kom met datzelfde ook uit op 204 euro inderdaad, vind het wel zonde geld, maar ja anders ben je dus 25 euro duurder uit....
Hoe lang duurde de reis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Woensdag in de happy hour waarschijnlijk nog iets minder :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielFeyenoord
  • Laatst online: 10-09-2023
http://nl.aliexpress.com/...7Ghz-2GB/32251122929.html

Dus als ik het goed begrijp na wat ik hier gelezen heb, kan ik hem hier kopen, en dan optie DHL aanklikken voor €22,90 (is dat dus dhl>uk en fedex>nl?) en dan heb ik hem heel snel in huis, gegarandeerd zonder extra (douane)kosten? Totaal (inclusief screenprotector, exclusief hoesje) voor €208,69
€ 22,90 aanNetherlands via DHL
Aflevering: 3-8 days (wordt verzonden binnen 6 dagen)

Of toch bij Pandawill bestellen? (dan met random hoesje en ook een screenprotector) voor €211,53
Moet die verzekering tegen douanekosten per sé i.c.m. de DPD verzending, zoals ik hier gelezen had?
Hoe zit het hier met verzendtijd?
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t34.0-12/11650734_694508380655284_175291111_n.jpg?oh=c0bfde9773f33fb786a896a0b5b9277a&oe=5594F3B5

in januari kreeg je nog 1,25 dollar voor je verdiende euro. Nu niet meer helaas :'(

Jiayu S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
DanielFeyenoord schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:27:
http://nl.aliexpress.com/...7Ghz-2GB/32251122929.html

Dus als ik het goed begrijp na wat ik hier gelezen heb, kan ik hem hier kopen, en dan optie DHL aanklikken voor €22,90 (is dat dus dhl>uk en fedex>nl?) en dan heb ik hem heel snel in huis, gegarandeerd zonder extra (douane)kosten? Totaal (inclusief screenprotector, exclusief hoesje) voor €208,69
€ 22,90 aanNetherlands via DHL
Aflevering: 3-8 days (wordt verzonden binnen 6 dagen)

Of toch bij Pandawill bestellen? (dan met random hoesje en ook een screenprotector) voor €211,53
Moet die verzekering tegen douanekosten per sé i.c.m. de DPD verzending, zoals ik hier gelezen had?
Hoe zit het hier met verzendtijd?
[afbeelding]

in januari kreeg je nog 1,25 dollar voor je verdiende euro. Nu niet meer helaas :'(
Of hier dan heb je hoesje en screenprotector (is wel geen tempered glass) erbij voor 209,88€. Gaat ook via DHL via UK dus geen extra kosten normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 16:35

ronalddus

Buffalo77

Ik heb ook een beetje dezelfde vragen als Daniel

Wat zijn de voor en nadelen van al deze verzendwijzes?
Als je DHL aanvinkt voor 25,35, hoef ik dan niet meer het vinkje van import tax insurance aan te klikken?

Afbeeldingslocatie: http://i473.photobucket.com/albums/rr93/ronalddus/verzenden%20pandawill_zpsby5bi59l.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door ronalddus op 30-06-2015 17:36 ]

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
ronalddus schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:09:
Ik heb ook een beetje dezelfde vragen als Daniel

Wat zijn de voor en nadelen van al deze verzendwijzes?
Als je DHL aanvinkt voor 25,35, hoef ik dan niet meer het vinkje van import tax insurance aan te klikken?

[afbeelding]
DHL bij Pandawill biedt geen garantie voor geen extra douane kosten dus als je die wilt dekken moet je de vax insurance erbij nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielFeyenoord
Largamelion schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:58:
[...]
DHL bij Pandawill biedt geen garantie voor geen extra douane kosten dus als je die wilt dekken moet je de vax insurance erbij nemen.
Is HongKong FedexIE €24.15 van Pandawill wel een garantie voor geen extra douane kosten?

Heb ook veel over die Fedex gelezen op tweakers in combinatie met AliExpress Shenzhen Top-One Trading, dit zou geen extra kosten opleveren las ik ivm met CH>UK>NL. Alleen bij Shenzhen Top-One Trading zie ik geen optie Fedex...?

Jiayu S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Nee, bij Pandawill kun je alleen een verzekering bijkopen. De verzendmethodes zijn geen garanties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielFeyenoord
Zoveel keuze, en dan ook nog verzekering (EDIT:) wel of niet kiezen..

Express Shipping Method
HongKong FedexIE $22.38
DHL Hongkong $25.32
2
Airmail
Reg Airmail By China Post $0.00
Reg Airmail By Singapore Post $5.17
DPD $12.48
8

Dan vraag ik me af, welke levert relatief snel en is de kans klein dat je import moet gaan betalen?
Uiteraard zullen fedex en dhl het snelste leveren, maar daar betaal je dan ook voor, en heb niet veel verhalen gelezen over mensen die geen import hoefden te betalen.

Die onderste 3 zullen uiteraard langzamer zijn dan de bovenste 2. Voor zover ik weet is Singapore post sneller dan China Post. Ik weet niet hoe dit met DPD zit.

Is er over de kans dat je import moet betalen wat te vertellen over die onderste drie? Heb zelf wel veel mensen gelezen die positieve ervaring hadden met Singapore Post (geen importkosten).

Jiayu S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Singapore Post zal tussen de twee en drie weken duren en de kans op importkosten is klein.
Waarom niet gewoon via de AliExpress links die eerder hier stonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielFeyenoord
Momus schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 19:38:
Singapore Post zal tussen de twee en drie weken duren en de kans op importkosten is klein.
Waarom niet gewoon via de AliExpress links die eerder hier stonden?
Is ook een optie. Maar misschien dat happy hour morgenochtend 7u op panda nog interssanter is voor 179$, alleen voor zover ik lees zijn het er maar 5 :P. Iemand ervaring met Happy Hours op Pandawill, (EDIT:) als er maar 5 zijn?

Jiayu S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
DanielFeyenoord schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 18:09:
[...]
Heb ook veel over die Fedex gelezen op tweakers in combinatie met AliExpress Shenzhen Top-One Trading, dit zou geen extra kosten opleveren las ik ivm met CH>UK>NL. Alleen bij Shenzhen Top-One Trading zie ik geen optie Fedex...?
Fedex is vervangen door DHL bij die verkopers op AliExpress, principe blijft wel hetzelfde. Geldt echter niet voor alle verkopers op AliExpress maar enkel diegene die het uitdrukkelijk vermelden, zoals Shenzhen Top-One Trading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
DanielFeyenoord schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 19:50:
[...]

Is ook een optie. Maar misschien dat happy hour morgenochtend 7u op panda nog interssanter is voor 179$, alleen voor zover ik lees zijn het er maar 5 :P. Iemand ervaring met Happy Hours op Pandawill, (EDIT:) als er maar 5 zijn?
Ik had hem voor dat geld, alleen wou ik er verzekering bij, ff opnieuw gedaan en toen wassie alweer 184 ;-)
Ff een rondje wachten dus :p
Dat aliexpress via uk iemand ervaring mee dan?
Edit:
Bij pandawill met verzekering $215 (€197.41) doe ik liever dan voor €211 bij ali?

[ Voor 6% gewijzigd door jernij op 01-07-2015 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Vanochtend even de S3 besteld op pandawill tijdens het happy hour :)

Ik heb hem met dpd laten verzenden en met import verzekering.
Bij elkaar 193EU

Ben ik zeker van de kosten en een niet al te lange levertijd.

Het zou misschien nog een paar euro goedkoper kunnen, alleen daar had ik het geduld niet voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.M.E
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-12-2021
Ik heb de mijne besteld bij Pandawill op 12 juni via FedexIE met verzekering voor inklaringskosten. De 18e is het pakket aangekomen in Utrecht. Helaas is er weinig verandering gekomen in de status - nu nog steeds in Utrecht.
Is dit een warenhuis van PostNL? Douane? Wie kan ik hierover bellen? @geenideewaaromhetzolangduurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
Heb mijn S3 besteld bij geekbuying. 171.77 Euro''tjes inclusief verzenden en aankomst verzekering. Hij gaat wel met de Singapore Post mee. Komt uit ervaring wel aan maar duurt ongeveer een maandje, Ik heb nooit invoerkosten hoeven te betalen via Singapore Post dus ik heb stille hoop dat de foon niet een stuk duurder uit gaat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
HowlingMad schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 21:50:
Ik heb nooit invoerkosten hoeven te betalen via Singapore Post dus ik heb stille hoop dat de foon niet een stuk duurder uit gaat vallen.
Het komt uiteindelijk allemaal in dezelfde bak terecht van post.nl, dus zolang je het niet met een koeriersdienst verstuurt maakt het echt niet uit.
Zolang de waarde aangegeven staat op de zending en deze niet boven de 22 euro komt hoef je niet bij te betalen is mijn ervaring.
Wanneer het erboven zit of geen waarde is aangegeven is het prijs.
Doet er tegenwoordig meestal 1,5 a 2 weken over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
1,5 tot 2 weken met SG post vanaf verzending webshop of vanaf de dispatched to overseas (NL) date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

18 juni: Besteld bij pandawill ($189.99)
23 juni: een update bij mijn order met daarin het tracking number van Singpost

Volgende meldingen zijn van singpost:

24-06-2015 Received from Customer
26-06-2015 Despatched to overseas (Country code: NL)
29-06-2015 Arrived at overseas (Country code: NL)
30-06-2015 Product Delivered (Country code: NL)

Toen ik de melding van 29-06 (Arrived at overseas) ontvangen heb een tweetje gestuurd naar @postnl voor de 3S code.

3S code ontvangen en de volgende status updates gehad via postnl:

ma 29 jun. 11:12 NL Ontvangen in land van bestemming
ma 29 jun. 18:26 NL Zending is ontvangen door PostNL
ma 29 jun. 18:26 NL Zending gesorteerd in sorteercentrum
di 30 jun. 10:01 NL Zending gesorteerd in sorteercentrum
di 30 jun. 10:20 NL Bezorger is onderweg
di 30 jun. 12:33 NL Zending bezorgd

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
23 juni besteld bij geekbuying, zojuist bezorgd.
172 euro, geen invoerheffings.
Niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Bij Banggood op het moment ook in de aanbieding(volgens mij nog 2 dagen). Heb er gisteren een met standard shipping voor 176 euro gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 21:30

fub

Vorige week zaterdag besteld bij pandawill, meteen met paypal betaald. Maar mijn order staat nog steeds in de status 'processing'...
Is dit normaal, of moet ik eens mailtjes gaan sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

fub schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 16:55:
Vorige week zaterdag besteld bij pandawill, meteen met paypal betaald. Maar mijn order staat nog steeds in de status 'processing'...
Is dit normaal, of moet ik eens mailtjes gaan sturen?
Ik heb ook wat bij pandawill besteld. Afgelopen woensdag. Daar is ook nog niets veranderd. Er staan 3-7 dagen voor dus ik heb nog even geduld. Anders zou ik het in de chat vragen bij hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Iemand ervaring met hoesjes/screen protectors voor de S3? Ik heb de telefoon onlangs besteld (Antelife) en verwacht hem komende week.
Ik wil er zo snel mogelijk een hoesje omheen plakken en ik ben ook wel benieuwd naar die glass protectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 22:00
BramSd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:32:
Iemand ervaring met hoesjes/screen protectors voor de S3? Ik heb de telefoon onlangs besteld (Antelife) en verwacht hem komende week.
Ik wil er zo snel mogelijk een hoesje omheen plakken en ik ben ook wel benieuwd naar die glass protectors.
Gewoon de originele glass screen protector en het origineel siliconen hoesje van de Jiayu kopen.
Vind je genoeg en voor een goede prijs op AliExpress
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste