@Phyrro,Phyrro schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:45:
[...]
Wow, vervelend dat dit zo omslachtig moet allemaal. Ik heb, zodra ik doorhad dat het een scam was, een claim gemaakt voor 'niets ontvangen'. 10 dagen later heb ik keurig mijn geld teruggekregen. De verkoper reageerde nergens op, niet op mails van Paypal en niet op berichten van mij. In de tussentijd is de screenprotector bij mij thuis aangekomen, maar ik had besloten om Paypal daar maar niks van te vertellen ivm terugsturen etc.
Goed zo Phyrro, heb je dus slimmer gedaan dan ik! Ik had er wel aan gedacht om alleen de verpakking te terug te sturen maar ik kreeg een screen guard voor een Iphone en de enige die nog z'n Iphone heeft in de familie is mijn Vader en die wilde hem niet, hij wil nooit wat!
Het is inderdaad een gedoe met PP ik weet niet wat de rede is dat je een site nog zo bouwt maar ze zitten natuurlijk wel tussen 2 vuren! Ze garandeerde wel dat ze het met dat TT nummer het oplossen maar dat was een telefonische garantie en dat vind ik eigelijk niks voorstellen! Ik heb alles bewaart en op rij dus ik wacht het rustig af en weer wat geleerd! MVGR, Rob