Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
@BramSd
Gedeeltelijk akkoord met bottom line.

Inderdaad de originele screen protector erop plaatsen en niet die dat je gratis erbij krijgt van de leverancier. Die gratis zijn mat en trekken op niets, originele is glanzend en een pak mooier en voelt fijner aan.

Eerst had ik een flip case, maar dat maakt het formaat ineens groter alsook het gewicht zwaarder. Uiteindelijk gebruik ik toch het siliconen hoesje.
Enig klein vervelend detail is dat je met dat Jiayu siliconen hoesje, je de rand van het hoesje voelt tijdens het bellen en er kan soms wrijving ontstaan aan je oor als je wat beweegt.

Ik vraag mij dus af of ik niet best een 2de back cover case koop (voor die prijs), en zonder het siliconen case gebruikt. Veel krassen op de back cover na een tijdje? Gewoon vervangen dan.
Maar dan moet ik eerst nog iets vinden voor de camera, siliconen hoesje beschermt toch een heel klein beetje de camera als je je telefoon met de rug op de tafel plaatst, hoesje is een millimeter dik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodlan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-08 14:58
ronalddus schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 20:46:
[...]

Ik heb ook wat bij pandawill besteld. Afgelopen woensdag. Daar is ook nog niets veranderd. Er staan 3-7 dagen voor dus ik heb nog even geduld. Anders zou ik het in de chat vragen bij hun
Ik heb hem ook vorige week 01-07 besteld bij Pandawill tijdens Happy hour. Staat ook nog steeds op Processing. Ik heb een ticket aangemaakt met de vraag wat de status is. Komen ze met het antwoord dat hij out of stock is en dat ik tegen bijbetaling van $15 een witte kan krijgen. 8)7
Ik wil geen witte... Nu maar weer de vraag gesteld waarom de voorraad indicator toen enkele tientallen exemplaren op voorraad aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 16:35

ronalddus

Buffalo77

rodlan schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:43:
[...]

Ik heb hem ook vorige week 01-07 besteld bij Pandawill tijdens Happy hour. Staat ook nog steeds op Processing. Ik heb een ticket aangemaakt met de vraag wat de status is. Komen ze met het antwoord dat hij out of stock is en dat ik tegen bijbetaling van $15 een witte kan krijgen. 8)7
Ik wil geen witte... Nu maar weer de vraag gesteld waarom de voorraad indicator toen enkele tientallen exemplaren op voorraad aangaf.
Mooi is dat!

Ik heb vanmiddag ook een vraag gesteld maar nog geen antwoord gekregen.

Een beetje je toestel aanbieden met een happy hour en vervolgens hem niet op voorraad hebben...

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Bij pandawill een week geleden besteld, nog steeds niet verzonden, blijkt niet op voorraad te zijn. Terwijl toen ik bestelde er voorraad was.

Nu ben ik van plan bij geekbuying te kopen. Nu ben ik benieuwd wat het verschil is tussen TNT en DHL?
En wat zijn de pakkansen op import tax bij deze 3 opties?

Afbeeldingslocatie: http://i473.photobucket.com/albums/rr93/ronalddus/shipping%20costs_zpsekeq1hqg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Dhl en Tnt bijna 100%, registered bijna 0% wanneer je er $20 op zou laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

ASW1 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:21:
Dhl en Tnt bijna 100%, registered bijna 0% wanneer je er $20 op zou laten zetten.
Danku! Misschien toch maar iets meer geduld hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodlan
Nu kon ik kiezen bij Pandawill om voor $5 ipv $15 bijbetaling een witte te ontvangen. Ik wil een zwarte. Dus ik was ook al bij Geekbuying aan het kijken. Als je daar aanmeld krijg je een code en dan kan je nog 5% korting krijgen, dat scheelt weer. Ik kies dan maar voor Registered Airmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
Ik maak inderdaad voor iedere bestelling een nieuwe account om zo die 5% mee te pakken. Zodra ik de bestelling heb geplaatst stuur ik een mailtje naar hun sales email met de instructies voor wat op het pakje te zetten.
Dat gaat altijd goed tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

ASW1 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:21:
Ik maak inderdaad voor iedere bestelling een nieuwe account om zo die 5% mee te pakken. Zodra ik de bestelling heb geplaatst stuur ik een mailtje naar hun sales email met de instructies voor wat op het pakje te zetten.
Dat gaat altijd goed tot nu toe.
welke instructies geef je dan door om er op te zetten, behalve de 20 dollar aan waarde.
En zitten er nog haken en ogen aan de flink lagere waarde die je toekent aan het pakketje.

Alvast dank voor je antwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
Ik zou het natuurlijk niet durven er een onjuiste waarde op te laten zetten. O-)
Maar theoretisch zou dat kunnen aangezien ze erop zetten wat je zelf aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielFeyenoord
  • Laatst online: 10-09-2023
Ik heb donderdag 2 juli de Jiayu S3 bij Shenzhen Top-One Trading Co., Ltd. besteld (EDIT: op Aliexpress). Zie hieronder de chronologische voortgang:

02-07-15
Payment received

10-07-2015 04:02:47
Dear Daniels
lastest news
Jiayu company boss sold his factory to another company
recently the factory does not produce S3 ,in shenzhen no have stock
yesterday ,we bought 10pcs stock from Jiayu agent in another city
will receive it in several house
Pls wait patinetly ,sorry for this bad situation

Hierop heb ik gestuurd:
10-07-2015 08:23:05
Thank you for your update. I am looking forward to receive a shipment notification in the coming days.

-Kan iemand hier toevallig bevestigen dat Jiayu verkocht is aan een ander bedrijf? Ik kan het nergens vinden.
-Bij Aliexpress staat het volgende:
Reminder: This order will be automatically cancelled if the supplier does not ship your order within: 2days 7hours 38minutes 46seconds.
Ik kan kiezen "Extend Processing Time" of "Request Order Cancellation".
Iemand een advies over wat nu te doen (voordat de tijd verstrijkt)?

Jiayu S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielFeyenoord
DanielFeyenoord schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 20:22:
Ik heb donderdag 2 juli de Jiayu S3 bij Shenzhen Top-One Trading Co., Ltd. besteld op Aliexpress. Zie hieronder de chronologische voortgang:

02-07-15
Payment received

Dear Daniels
lastest news
Inmiddels de volgende berichten gekregen:
10-07-2015 21:10:26
Dear Daniel
have a nice weekend
You are welcome
we can repare the package today
but at weekend ,DHL Agent to not pick up packages
so we plan to send it to DHL Agent Next Monday

En nu lijkt het alsof de telefoon nog voor het weekend geshipt is:
11-07-2015 02:18:02
Dear Daniel
Good day
You are welcome and we sent your parcel today
Have a nice weekend :D

Daarnaast heb ik ook de standaard mail van Top-One gekregen dat de shipment geboekt is.Hierbij stond o.a. het volgende:
To have a better shopping experience,we hope you read the following shipping TIPS carefully:
1,Please leave us message for requesting extending delivery date if the shipping delays.We will handle it at 8am-6pm at Beijing time.We will call the courier and ask it investigate where the package is if you haven't received it over 10 working days.
2,Please use a scale to weigh the package to find out if the weight matches the marked "kg" when the postman deliver the package.Just estimate the weight if you don't have a scale.Please contact us immediately if the weight doesn't match the "kg" or you feel it's lighter than it should be.Please unpack the package to check if anything is missing if the weight is ok.DO NOT sign without unpacking and checking.It would be great if you could record a unpacking video before signing.And try to turn on the item if it is cellphone or tablet when you make video.You can use a cellphone to record video.It's very convenient!Recording video will be very helpful as the proof in case there is any problem with the item.As you know,the whole transport is a long way.The package will be processed by many hands of different people.The item might be stolen,broken,or not turned on.We met so many these issues before.It will be safe for both of us.
Please contact us immediately if you find out the package has ever been unpacked or any other problem.Please don't make dispute before communicating with us.

-Heeft iemand een advies over wat te doen bij aflevering door de koerier? Want het hele pakketje open maken, batterij in telefoon doen, en kijken of hij aan gaat staat meneer de koerier niet toe lijkt me, alvorens er ondertekend is voor aflevering.
Mij lijkt het belangrijkste om te checken of het gewicht overeen komt met wat op het pakketje staat, met behulp van een keukenweegschaal aan de voordeur. En dan niet tekenen als het niet blijkt te kloppen lijkt me...? Denk dat meneer de koerier dat afwegen nog wel toelaat.

Jiayu S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
nevermind

[ Voor 91% gewijzigd door jernij op 13-07-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
ronalddus schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:01:
[...]

Mooi is dat!

Ik heb vanmiddag ook een vraag gesteld maar nog geen antwoord gekregen.

Een beetje je toestel aanbieden met een happy hour en vervolgens hem niet op voorraad hebben...
Is nog steeds niet op voorraad, next batch will be in 3-5 days (in Nederlands: 7-10 dagen)
Geldt voor alle kleuren....

Edit: Deze zijn alle al verkocht, volgende voorraad over 3 weken op zijn vroegst bij Pandawill

[ Voor 10% gewijzigd door jernij op 13-07-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:52
DanielFeyenoord schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 20:22:
Dear Daniels
lastest news
recently the factory does not produce S3
,in shenzhen no have stock
Vraagje : Deze telefoon is vooral geliefd ivm bovengemiddelde bouwkwaliteit, want qua specs zijn er genoeg concurrenten uit oa China, maar als als het bedrijf overgenomen wordt en in andere fabriek gemaakt gaat worden, er vanuit gaande dat de S3 wel weer geproduceerd gaat worden, in hoeverre is dan zeker dat de bouwkwaliteit hetzelfde blijft ?

Nu de specs toch wat ouder worden zou er daarop bezuinigd kunnen worden om zo de "naam" uit te kunnen melken ? ( Of denk ik alleen zo "evil"? )
(Het nu verkopen van de Jiayu fabriek is immers toch ook cashen van de eigenaar, lijkt mij zo .... )

[ Voor 3% gewijzigd door Ted038 op 13-07-2015 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Ted038 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:49:
[...]
(Het nu verkopen van de Jiayu fabriek is immers toch ook cashen van de eigenaar, lijkt mij zo .... )
Op pandawill wisten ze niks van een verkoop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ted038 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:49:
[...]

Vraagje : Deze telefoon is vooral geliefd ivm bovengemiddelde bouwkwaliteit, want qua specs zijn er genoeg concurrenten uit oa China, maar als als het bedrijf overgenomen wordt en in andere fabriek gemaakt gaat worden, er vanuit gaande dat de S3 wel weer geproduceerd gaat worden, in hoeverre is dan zeker dat de bouwkwaliteit hetzelfde blijft ?

Nu de specs toch wat ouder worden zou er daarop bezuinigd kunnen worden om zo de "naam" uit te kunnen melken ? ( Of denk ik alleen zo "evil"? )
Als het al klopt van de verkoop want daar heb ik serieuze twijfels over dan denk ik niet dat ze even de productielijnen gaan opdoeken en in een andere fabriek opstarten.

Op de officiële website is er ook niets over te lezen: http://www.ejiayu.com/en/News.html

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Largamelion schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:32:
[...]
Als het al klopt van de verkoop want daar heb ik serieuze twijfels over dan denk ik niet dat ze even de productielijnen gaan opdoeken en in een andere fabriek opstarten.

Op de officiële website is er ook niets over te lezen: http://www.ejiayu.com/en/News.html
OK, dus vooralsnog houden we het op een slap excuus van Shenzhen Top-One voor een te late levering .....
(laatste nieuws volgens die link is wel van maart dit jaar, dus of het wel actueel gehouden wordt ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benny.ria
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-12-2022
Zijn de telefoons die jullie via Pandawill besteld hebben nu verstuurd geraakt?

Op 09-07 vroeg nog iemand of de telefoon op voorraad was, waarbij het antwoord "ja" was.
(Zie Q&A)
http://www.pandawill.com/...n-black-p97209.html?qp=25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 21:30

fub

benny.ria schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 20:55:
Zijn de telefoons die jullie via Pandawill besteld hebben nu verstuurd geraakt?
Nee, nog steeds niet -- bijna drie weken later. Toen ik er naar vroeg kreeg ik een verhaal over 'quality testing'.
Ik denk dat ik zaterdag (exact drie weken later) maar eens om een refund ga vragen, en verder ga kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
Drie weken? Cancellen die hap. Normaal heb je zoiets na 1,5 week al thuis tegenwoordig.
Laat staan dat het nog niet eens verstuurd is.

[ Voor 21% gewijzigd door ASW1 op 15-07-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Ik had hetzelfde bij pandawill. Na een dikke week nog steeds niet verscheept, dus gecancelled. Nu heb ik er één besteld bij geekbuying. Dat is ook alweer een week geleden, maar ze hebben een mail gestuurd dat het toestel erg populair is en dat het deze week verzonden wordt.

Ik hoop maar dat ze zich aan hun woord houden. Elke keer netjes antwoorden dat de Jiayu zeker op voorraad is en vervolgens moet je er achteraan, omdat ze niet verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub

fub

ASW1 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:45:
Drie weken? Cancellen die hap.
Huh, ik log in bij Pandawill om mijn order dan maar meteen te cancellen -- blijkt het al verstuurd te zijn. Nou, dan wacht ik daar nog maar even op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodlan
Bij Pandawill gisteren verstuurd via registered airmail La Poste (France). Ondertussen had ik hem ook bij Geekbuying besteld een week geleden, daar nog niet verstuurd. Deze ga ik misschien nog cancellen of anders doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

rodlan schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:00:
Bij Pandawill gisteren verstuurd via registered airmail La Poste (France). Ondertussen had ik hem ook bij Geekbuying besteld een week geleden, daar nog niet verstuurd. Deze ga ik misschien nog cancellen of anders doorverkopen.
Ik heb 2 maal de bevestiging gekregen dat hij (bij mij) deze week verstuurd wordt. Misschien nog heel even geduld? ;) (Bij geekbuying besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielFeyenoord
Bij deze nog even een update:

02-07-15
Payment received

Dear Daniels
lastest news

10-07-2015 21:10:26
Dear Daniel
have a nice weekend
You are welcome
we can repare the package today
but at weekend ,DHL Agent to not pick up packages
so we plan to send it to DHL Agent Next Monday

En nu lijkt het alsof de telefoon nog voor het weekend geshipt is:
11-07-2015 02:18:02
Dear Daniel
Good day
You are welcome and we sent your parcel today
Have a nice weekend :D

Vandaag 15-7-2015:
Plaats van bestemming:
AMSTERDAM - EERBEEK,Gelderland - NETHERLANDS, THE
Verwachte levertijd:
Donderdag, juli 16, 2015
Voor het einde van de dag

Zou hij morgen al aan huis komen oOo?? Of zal hij morgen pas in amsterdam zijn, en vrijdag/zaterdag aan huis?

-Heeft iemand een advies over wat te doen bij aflevering door de koerier? Want het hele pakketje open maken, batterij in telefoon doen, en kijken of hij aan gaat staat meneer de koerier niet toe lijkt me, alvorens er ondertekend is voor aflevering.
Mij lijkt het belangrijkste om te checken of het gewicht overeen komt met wat op het pakketje staat, met behulp van een keukenweegschaal aan de voordeur. En dan niet tekenen als het niet blijkt te kloppen lijkt me...? Denk dat meneer de koerier dat afwegen nog wel toelaat.

Jiayu S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielFeyenoord
Na gister de koerier gemist te hebben, is mn Jiayu S3 vandaag aangekomen van Shenzhen Top-One Trading op Alieexpress, 15 dagen na betaling op 2 juli dus, met DHL. Wat een megatelefoon :P, lijkt naar behoren te functioneren op het eerste gezicht. Verpakking was ook prima opzich.

Jiayu S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub

fub

Vandaag was'ie binnen, van Pandawill, via de DPD, geen importkosten (maar daar had ik dan ook een verzekering voor afgesloten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
HowlingMad schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 21:50:
Heb mijn S3 besteld bij geekbuying. 171.77 Euro''tjes inclusief verzenden en aankomst verzekering. Hij gaat wel met de Singapore Post mee. Komt uit ervaring wel aan maar duurt ongeveer een maandje, Ik heb nooit invoerkosten hoeven te betalen via Singapore Post dus ik heb stille hoop dat de foon niet een stuk duurder uit gaat vallen.
Hij is dan eindelijk daar! Vandaag heeft de vriendelijke PostNL bezorger mijn foon bezorgd zonder meerkosten!

Bestelling geplaatst: 1 Juli
Telefoon opgestuurd: 14 Juli
Telefoon ontvangen : 22 Juli
Heb tussentijds nog contact gehad met geekbuying waarom het zo lang duurde met versturen. Ze konden door de populariteit niet aan de vraag voldoen...

Ik had bij het bestellen bij Geekbuying per ongeluk ''Dropshipping'' aangevinkt. Was bang dat dit gevolgen zou hebben omdat officieel het betaal adres en het aflever adres dan van elkaar moeten verschillen. Dit heeft er echter enkel voor gezorgd dat op de verpakking bij From: enkel een kruisje stond.

De verpakking was niet geweldig, voor het uitpakken rammelde het een en ander, maar dit was volkomen de schuld van de verpakking waarin Jiayu de boel in stopt.

Heb ondertussen twee uurtjes met de foon gespeeld, kan er alleen nog positief over zijn!
Nu maar eens een andere rom erop zetten, maar dat is weer voor een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodlan
Gisteren heb ik hem ook ontvangen!

01-07 : besteld bij Pandawill met verzending via DPD (maar geen extra verzekering)
14-07 : verstuurd
22-07 : ontvangen, zonder extra kosten

Android ROM is S3SW 20150213-171816

Bij Geekbuying heb ik er ook nog 1 in bestelling staan. Zit nog geen beweging in.

[ Voor 5% gewijzigd door rodlan op 23-07-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Mmmm.. Eerst op 2juli bij pandawill besteld. Toen gecancelled omdat hij pas het eind van de maand leverbaar zou zijn.
Op 7juli bij geekbuying besteld, maar nog steeds niet verzonden omdat hij nogal populair is.. Het zit niet echt mee haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Waarom bestelt niemand bij Spemall? Witte versie $185 + verzendkosten $8.65
Voordeel van deze verzendkosten is dat Spemall de kosten bij douane betaalt :-)
Levertijd is ietsje langer, maar dat is overal lijkt het :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marathonna
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-06 15:24
waar is deze nu het goedkoopste..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
pandawill "had" vandaag de witte in de aanbieding, 171 dollar , maar zal nu wel "uitverkocht" zijn ...

op chinaprices kan je ook prijzen controleren

[ Voor 36% gewijzigd door Ted038 op 27-07-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20/07 tijdens happy hour voor $176 de S3 3GB gekocht, gisteren (28/07) al geleverd!
Geen extra kosten voor het invoeren :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:32:
20/07 tijdens happy hour voor $176 de S3 3GB gekocht, gisteren (28/07) al geleverd!
Geen extra kosten voor het invoeren :*)
Je hebt geluk dat het zo snel is gegaan!
Was het de zwarte versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronalddus schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:39:
[...]

Je hebt geluk dat het zo snel is gegaan!
Was het de zwarte versie?
Ja de zwarte versie inderdaad. Erg blij mee tot nog toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Bij pandawill vandaag ook een Jiayu S3 gekocht, een zwarte met 3GB voor 177 USD, met gratis origineel siliconenhoesje.
De 171 USD 5stuks-in-happyhoure "net gemist" ;) Zat al in paypal, maar blijkbaar kan dan nog de prijs worden aangepast, "update order" moet ik op klikken ipv de "buy" knop ....

Via de chatfunctie binnen de site de waarde op de verpakking doorgegeven, ging ook prima ;)

Nu eerst 2 weken op vakantie, eens zien of deze voor mij klaarligt als ik terug kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marathonna
Inmiddels ook bij pandawill besteld...ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:54

Flabergasted

Prepare to die !

Ted038 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:43:
Bij pandawill vandaag ook een Jiayu S3 gekocht, ...
Ha, ik ook. Het hem stipt om 7.00 uur vanochtend in de basket gegooid, maar kreeg niet de actieprijs.
Ach 177 dollar was ook niet verkeerd. Gekozen voor verzending via Singapore Post.
Overigens geen "douane kosten verzekering" afgesloten...
Wachten kan beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Ik heb gisteren mijn S3 (zwart 3GB) binnengekregen! Besteld op 7 juli bij Geekbuying voor 185 dollar, helaas duurde het lang voordat hij verzonden werd namelijk de 28e juli. Verzonden via Singapore post ook zonder verzekering of iets dergelijks.

Het tracken werkte niet echt lekker en opeens werd hij gister (ook nog op mijn verjaardag :) ) afgeleverd. Geekbuying heeft er zelf een waarde van 20 dollar opgezet en ik hoef geen extra importkosten te betalen. Totdat het verzonden werd duurde het even, maar toch tevreden met de phone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Ha, 3 tegelijk hier aangeschaft dus :)
Met beetje (veel) geluk kunnen we gelijk updaten naar lollipop via Jiayu zelf, zodra we de phones ontvangen ;)
( geruchten dat DAT eraan zit te komen wordt steeds sterker, of zal dat wishful thinking zijn ? 8)7 eigenlijk ook de reden dat ik deze heb gekocht " een beetje" )

[ Voor 35% gewijzigd door Ted038 op 05-08-2015 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted

Flabergasted

Prepare to die !

Flabergasted schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:43:
[...]

Ha, ik ook. Het hem stipt om 7.00 uur vanochtend in de basket gegooid, maar kreeg niet de actieprijs.
Ach 177 dollar was ook niet verkeerd. Gekozen voor verzending via Singapore Post.
Overigens geen "douane kosten verzekering" afgesloten...
Wachten kan beginnen ;)
En hij is binnen ! gelukkig geen douane kosten, was aangemerkt als gift 15 dollar.
Nu eens gaan uitzoeken welke Rom we er op zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marathonna
De mijne is ook binnen..2 aug besteld vandaag binnen ...netjes..
Maar hoe kan je zien dat je een 3 gb versie hebt en geen 2 gb versie..???
Ik kan dat nergens vinden..??
Bij mij ook geen douane kosten (Gift 20 dollar)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-07 10:41
marathonna schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:10:
De mijne is ook binnen..2 aug besteld vandaag binnen ...netjes..
Maar hoe kan je zien dat je een 3 gb versie hebt en geen 2 gb versie..???
Ik kan dat nergens vinden..??
Bij mij ook geen douane kosten (Gift 20 dollar)..
Je kan in de Antutu Benchmark app kijken hoeveel RAM je toestel in totaal heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helaasken
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-06 20:22
Vrijdag bij Geekbuying besteld en betaald via Paypall en mijn order staat momenteel nog steeds in "Payment Confirmed (Processing)". Gisterenavond dan een mailtje gestuurd met de vraag wanneer het verzonden ging worden en volgend antwoord gekregen:

"Thanks for your order and waiting .
We are glad to tell you that the product is being tested .
After testing well and packing ,we will send out soon .
When sending out ,you will get the tracking number .
If you have any problem ,we will try our best to help you ."

Wel benieuwd welke "testen" ze aan het doen zijn op een nieuw toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Nu online
Helaasken schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:14:
Vrijdag bij Geekbuying besteld en betaald via Paypall en mijn order staat momenteel nog steeds in "Payment Confirmed (Processing)". Gisterenavond dan een mailtje gestuurd met de vraag wanneer het verzonden ging worden en volgend antwoord gekregen:

"Thanks for your order and waiting .
We are glad to tell you that the product is being tested .
After testing well and packing ,we will send out soon .
When sending out ,you will get the tracking number .
If you have any problem ,we will try our best to help you ."

Wel benieuwd welke "testen" ze aan het doen zijn op een nieuw toestel...
Testen of alles werkt zodat je zeker geen DOA ontvangt? Op zich niet slecht want ik zou toch zwaar teleurgesteld zijn met een DOA uit China, kan je al direct beginnen met de boel terug te sturen en dan ben je al snel een paar weken/maanden verder voor je een nieuwe hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
Het duurt altijd even voordat ie de deur uit gaat, en daarna duurt het weer een paar dagen voordat de tracking code iets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrabpPeople
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:04
Aaargh, 2 weken geleden de Jiayu S3 besteld bij Pandawill. Zou een mailtje krijgen wanneer hij verstuurd werd, maar die niet gekregen.

Toen ik de order wilde cancelen (niet eens omdat het 'lang' duurde, maar meer omdat ik toch denk dat hij te groot is (impulsaankoop :'))) zag ik dat hij al in Nederland was aangekomen. En nu krijg ik ook nog eens een brief van PostNL dat ik invoerrechten moet betalen. Bah.

Overigens gratis laten verzenden (Chinapost? Het is uiteindelijk verstuurd met Singapore Post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Ted038 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:43:
Bij pandawill vandaag ook een Jiayu S3 gekocht, een zwarte met 3GB voor 177 USD, met gratis origineel siliconenhoesje.
De 171 USD 5stuks-in-happyhoure "net gemist" ;) Zat al in paypal, maar blijkbaar kan dan nog de prijs worden aangepast, "update order" moet ik op klikken ipv de "buy" knop ....

Via de chatfunctie binnen de site de waarde op de verpakking doorgegeven, ging ook prima ;)

Nu eerst 2 weken op vakantie, eens zien of deze voor mij klaarligt als ik terug kom :)
15-8 was de eerste bezorgpoging al, dus toen ik de 18de terug kwam kon ik deze bij postkantoor ophalen :)

GEEN extra kosten >:)

Nu 2 dagen mee aan het spelen, maar moet er nog wel aan wennen ..... Is ook 3 keer "opeens" gereboot op de originele android kitkat, hoop dat dat niet erger wordt 8)7 (wordt nu wel veel gebruikt en mogelijk dan eerder een bitje fout ? )

Is er anders een reden om er een andere rom overheen te gooien ? ( en zo ja, welke ? )
Hoop stiekem op een snelle lollipop van Jiayu zelf O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Ted038 op 21-08-2015 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted

Flabergasted

Prepare to die !

..Nu 2 dagen mee aan het spelen, maar moet er nog wel aan wennen ..... Is ook 3 keer "opeens" gereboot op de originele android kitkat, hoop dat dat niet erger wordt 8)7 (wordt nu wel veel gebruikt en mogelijk dan eerder een bitje fout ? )
Ik heb hem nu een week en nog geen reboot gehad. Bevalt tot nu toe prima op de Stock-Rom.
Ik heb echter wel last van vervelende reclame en dat is volgens mij ook een gekend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweets
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09-2023
Na lang wikken en wegen Zondag mijn Jiayu S3 besteld Bij geek buying in china a €170,- ( met european warehouse retour €2,- ).
Maandag bericht dat ie verzonden was , vandaag belt DHL Meneer al of ik €38,- kan betalen aan BTW en administratie kosten . :'(
Als alles gaat zoals DHL meneer zie wordt ie vrijdag geleverd aan de deur :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
Met DHL betaal je altijd extra.
Ook met andere koeriersdiensten overigens.

Alleen wanneer je het door een koeriersdienst via een omweg door de UK laat versturen kom je zonder extra betaling weg.
Met de gewone langzame post kun je geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terrier
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2019
Ik zie deze telefoon voor 110,77 dollar met gratis verzenden op dhgate, heeft hier iemand ook ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
terrier schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:14:
Ik zie deze telefoon voor 110,77 dollar met gratis verzenden op dhgate, heeft hier iemand ook ervaring mee??
"FF gecheckt" , Zie het ook ERG voordelig daar staan, 101 US dollar zelfs : http://www.dhgate.com/pro...52/250098523.html#s1-6-1b|1888090315

Wordt er wantrouwend van ..... O-)
" gevoelsmatig" lijkt t niet te kunnen, de normale concurrentie gaat om paar dollar verschil, dus " ineens" zo goedkoop is verdacht ....

http://chinakopen.nl/dhgate/

En wordt nu door 3 partijen in die prijsrange aangeboden, alle 3 nietszeggende naam met H beginnend ( hbnfnoes , hyfodoseg en hfyuudosei ) , en alle3 0 (positive) feedback ......
Als ik moet gokken, 3 x zelfde aanbieder met oplichtingsintentie en/of brakke telefoons, en HEEL misschien een hele aardige chinees die ze voor 100 dollar verkoopt terwijl ze voor 150 dollar ook als zoete broodjes verkocht zouden worden ..... 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door Ted038 op 26-08-2015 23:37 ]

• terrier
@ted038, dat is dezelfde inderdaad en hij geeft ook 101 dollar aan, als je 50 toestellen besteld bij die aanbieder krijg je hem zelfs voor rond de 50 dollar per stuk, ik vertrouw het ook niet zo omdat er bij de andere aanbieders geen groot prijsverschil is, maar goed je hebt wel kopersbescherming bij dhgate.....

• terrier
Of zou het hier om een chinakloon gaan? Zou de eerste chineesche telefoon zijn die gekloond is.......

• ASW1
  • Nu online
Ongetwijfeld fake, het enige dat je niet weet is hoe je nu precies opgelicht wordt.
Of je ontvangt niets, of je ontvangt een ander telefoontje.
Wat je wel zeker weet is dat het gedoe is om je geld weer terug te krijgen.
Wanneer (ik noem maar wat) 1 op de 20 mensen het erbij laat zitten kan het voor de verkoper nog steeds leuke handel zijn.

• Largamelion
  • Nu online
Iets dat te mooi klinkt om waar te zijn is dat meestal ook. Sowieso zou ik nooit bestellen bij iemand zonder feedback.

• tweets
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09-2023
_/-\o_ Nou,DHL gaat echt lekker. Telefoon zou vrijdag pas komen , bezorger stond vanmiddag al aan de deur . _/-\o_.

Meteen aangezet en aan de lader gehangen , tis wel ff wennen met de knoppen had eerst een Samsung S3 .
Morgen maar beginnen met omzetten en play store erop gooien Ect. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrabpPeople
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:04
Bijna 50 euro armer is hij nu eindelijk binnen. PostNL heeft er 2 weken over gedaan om hem vanuit hun sorteercentrum bij mij thuis te krijgen.

Eerste indruk: Mooi scherm, op het eerste oog geen backlight-bleeding, loopt soepel en de Play Store staat erop geinstalleerd.

Hij is inderdaad wel erg groot. Niet veel breder dan mijn defecte LG G2, maar wel een stuk hoger. Twijfel of ik hem nu alle folie enzo er nog op zit om hem tóch op V&A te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier iemand een 2e batterij aangeschaft en is er tevreden mee? Mijn batterij heeft vanaf het begin niet goed gewerkt, max 83 % na 20 uur laden etc. (zie ervaringen topic). Wil graag een originele, maar overal staat 'original' bij en de prijzen lopen uiteen van van 10 tot 25 dollar. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helaasken
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-06 20:22
Besteld op Geekbuying en betaald via Paypall op woensdag 14 augustus.
Mail van verzending (Singapore Airlines) op op vrijdag 19 augustus, trackingnummer werd meestal met een dag of 2 vertraging geupdate.
Geleverd op woensdag 2 september, geen importkosten ofzo moeten betalen, play store stond er al op.

Eerste indruk: nice! :)

• Drusillala
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-09 16:05
Ik heb de witte Jiayu S3 besteld bij Pandawill op 18 augustus. Op 21 augustus is hij verstuurd en hij werd op 1 september bezorgd. Netjes!

Tracking heb ik niet gevolgd, omdat ik niet eens door had dat hij al was verstuurd, totdat de PostNL-postbode aanbelde (geen verzendmail gehad, zag wel dat ik de tracking in m'n account had kunnen zien).

Ook geen extra kosten, ik heb gekozen voor Singapore post en geen verzekering o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:44:
Heeft hier iemand een 2e batterij aangeschaft en is er tevreden mee? Mijn batterij heeft vanaf het begin niet goed gewerkt, max 83 % na 20 uur laden etc. (zie ervaringen topic). Wil graag een originele, maar overal staat 'original' bij en de prijzen lopen uiteen van van 10 tot 25 dollar. Tips?
Volgens mij ligt dat aan de ROM die jij draait. Een andere ROM installeren.

En als er echt iets scheelt met de batterij, contacteer je toch de verkoper? Je hebt waarborg op het toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Info ivm DHgate:

How to Stay Away from Scams on DHgate?
DHgate Scam?

DHgate is een legitieme site, maar zoals op andere Chinese sites niet vrij van scammers.

Gouden regel is als je iets wilt kopen, betaal het op een manier dat je beveiligd bent.
Bv Visa heeft standaard een verzekering hiervoor (lees wel eerst de kleine letters van je contract)

Je moet altijd naar de verkoper kijken, 0% positieve feedback op 29 transacties? Bizar!
Eerlijk tegen jezelf zijn ook, je weet dat de prijs van het toestel rond de 170 euro is. Als iemand het aanbiedt voor 100 euro, dan weet je dat er iets scheelt.
Wholesale shop in Telecommunicatie maar het verkoopt ook fietsen? :X

Lin Cheng Technologies is toch wel een ander bedrijf ;)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste