DEYE SUN 20K-SG01HP3-EU-AM2 met Tesla Model 3 60kw accu. 20x580wp bifacial panelen op dak. Quatt Duo warmtepomp.
hopelijk volgendeweek binnen ?.
Number (Registered): RF31*********
Status: Transit
Destination: Netherlands
Origin: Singapore
2015-03-04 16:05 Despatched to overseas (Country code: NL)
2015-03-02 16:05 Received from Customer
======================================
Powered by www.17track.net
en is nu (9maart) afgeleverd in de UK,
daar wordt die als het goed is met FedEx naar mij in NL gestuurd
nog even geduld dus
Op xda al wel een melding gezien dat een 3gb exemplaar van jiayu store aangekomen is, dus ben benieuwd hoe lang ik nog mag wachten.
So sorry for the delay .
Since the Jiayu S3 is limited version from the factory ,do not worry, now your package is on the way to you ,the tracking number should be updated to your account in 48 hours .
Kind regards .
Rady.
Van Jiayu-Store, zeuren werkt
CooliCool zijn wel prutsers, mn accesoire van 13 dagen gelede nog niet verzonden.
[ Voor 12% gewijzigd door Jvann op 10-03-2015 07:48 ]
Ik ga ook nog eens een mail sturen, ik heb zo'n vermoeden dat ik dezelfde mail ga krijgenJvann schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 07:45:
Van Jiayu-Store, zeuren werkt
CooliCool zijn wel prutsers, mn accesoire van 13 dagen gelede nog niet verzonden.
So sorry for the delay .
We will check it for you soon and try our best to send out your package first . do not worry, if you have not got the tracking number by 11th March, i will apply fully refund you .
Any news we got ,we will keep you informed at the first time.your kindly consideration shall be much appreciated .
Kind regards .
Rady.
Mijn pakket is vrijdag 6 maart verzonden maar de track code werkt ook nog niet eens.
DEYE SUN 20K-SG01HP3-EU-AM2 met Tesla Model 3 60kw accu. 20x580wp bifacial panelen op dak. Quatt Duo warmtepomp.
Mogen jullie raden wat ik zojuist heb gekregen!Dear Rady,
In your mail of last Friday, you mentioned I would probably receive my tracking number before 10 March.
Now I have logged in to my account on jiayu-store.com, but unfortunately I don't see a tracking number.
Do you know when my Jiayu S3 will be send to me?
Kind regards,
Frank
Toch een paar dagen. Tracking hier gecheckt? http://www.17track.net/en/magin12 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:21:
Wat is gemiddeld de levertijd als het met DHL naar engeland gaat en dan met FedEx naar NL?
Mijn pakket is vrijdag 6 maart verzonden maar de track code werkt ook nog niet eens.
Mijn nummer is ook nog niet actief in de tracking logs maar wel geregistreerd voor een ander order.
Transit time afhankelijk van keuze. Hieronder, niet 100% juist maar krijg je een idee:
http://www.cn.dhl.com/en/...eight_transportation.html
- DHL Air Priority - Urgent
Transit time: typically 1-2 days
First flight out or best connection flight
Priority handling
Delivery: door to door but other options also available
Contact us
- DHL Air Connect - Fast & Affordable
Transit time: typically 3-5 days
Over 17,000 scheduled departures
Contact us
- DHL Air Economy
Transit time: typically 5-7 days
Cost effective
Same high standard of customer service
Contact us
- DHL Air Charter
Flexible capacity and routing options
Special lift requirements
Oversize and heavy goods handling
Fedex (is maar een voorbeeld):
https://www.fedex.com/ratefinder/home?cc=nl&language=nl
Get Transit Times
Help
Use this simple tool to obtain the expected delivery date and time for your shipment.
* Denotes required field Clear all fields
1. Ship From / To
Help Edit
From: Coldred, W5, United Kingdom | To: Amsterdam, 1012NX, Netherlands on March 10, 2015.
2. Package and Shipment Details
Help Edit
Package Details: 1 package, .60 kgs, FedEx Box, 0.00 USD.
3. Transit Times
Help
Select Delivery Date/Time Service
Wed Mar 11, 2015 by 12:00 PM FedEx International Priority®
Mon Mar 16, 2015 by 6:00 PM FedEx International Economy®
even twee weken w88 denk ik dan zal ie er wel zijn.
Hoop maar dat ze de waarde laag hebben gehouden.
We shall see
[ Voor 5% gewijzigd door henkb123 op 10-03-2015 19:27 ]
Mijn tracking number werkt in ieder geval op de site van DHL
eYaTed schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:11:
[...]
Toch een paar dagen. Tracking hier gecheckt? http://www.17track.net/en/
Mijn nummer is ook nog niet actief in de tracking logs maar wel geregistreerd voor een ander order.
Transit time afhankelijk van keuze. Hieronder, niet 100% juist maar krijg je een idee:
http://www.cn.dhl.com/en/...eight_transportation.html
Hij is inmiddels onderweg naar me huis! ze hadden vekreerde track code gegeven! wel jammer watn nu ben ik er natuurlijk niet:(henkb123 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 21:23:
We horen het graag van je Magin
[ Voor 11% gewijzigd door magin12 op 10-03-2015 13:00 ]
Supermagin12 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:50:
[...]
[...]
Hij is inmiddels onderweg naar me huis! ze hadden vekreerde track code gegeven! wel jammer watn nu ben ik er natuurlijk niet:(
Je kan altijd bellen en in het depot gaan halen na je werk. Als dat kan natuurlijk.
Heb dat voor een andere levering ook gedaan. Ik was niet thuis, belde, en mocht die op het einde van de dag in het depot gaan afhalen na dat de chauffeur zijn ronde had gedaan.
Of het op het werk laten leveren de volgende keer
Succes met je aankoop!
[ Voor 4% gewijzigd door eYaTed op 10-03-2015 13:07 ]
Dat is een verekt goed idee! ga ik doen:D dankjeeYaTed schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:05:
[...]
Super![]()
Je kan altijd bellen en in het depot gaan halen na je werk. Als dat kan natuurlijk.
Heb dat voor een andere levering ook gedaan. Ik was niet thuis, belde, en mocht die op het einde van de dag in het depot gaan afhalen na dat de chauffeur zijn ronde had gedaan.
Of het op het werk laten leveren de volgende keer
Succes met je aankoop!
En vandaag binnen met FedExgphg schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:55:
Mijn 2G versie is 4 maart verstuurd met DHL
en is nu (9maart) afgeleverd in de UK,
daar wordt die als het goed is met FedEx naar mij in NL gestuurd
nog even geduld dus
Eerste indruk:
Mijn Jiayu S3 Advanced (3GB) is vanmiddag bezorgt (besteld bij Jiayu-Store.com).
Zoals ik tot nu toe heb gezien is het een zeer fijn toestel en ben er zeer tevreden mee.
Mijn toestel werd echter geleverd zonder gapps! Onderstaande is wat ik heb gedaan om ze er op te krijgen, het is niet moeilijk!
Google apps installeren:
1. Instellingen > Beveiliging > Superuser > Zet deze aan!
2. Download Aptoide en Installeer deze > http://m.aptoide.com/installer
3. Download gapps en zorg dat ze op je telefoon staan, ik heb deze van Slim Roms gebruikt na aanraden van iemand op needrom > http://slimroms.net/index...ps-4-4-4-build-9-20150107
3. Zoek in Aptoide naar Jiayu.es en installeer deze (huidige versie = 1.15)
4. Jiayu.es App > Downloads > Download CWM 6.0.5.1 Custom Recovery (TWRP staat er niet bij omdat deze niet werkt op de advanced versie, ik heb het handmatig geprobeerd)
5. Jiayu.es App > Device Tools > Install recovery > Klik op Recoverys downloaded en selecteer CWM > Install Recovery
6. Als het goed gaat restart de telefoon en start CWM Recovery > Gebruik de volume knoppen om te navigeren en de power knop om te selecteren > Install zip > Choose zip from /sdcard > 0/ > Kies je gapps (Slim-Addons-normal...zip) > Yes
7. Go Back > Reboot Phone
8. Gefeliciteerd! Je hebt nu de google apps geinstalleerd. Mocht je problemen hebben, probeer dan de cache van de Play Store te verwijderen > Instellingen > Apps > Alles > Google Play Store > Gegevens wissen
CWM Recovery handmatig starten:
1. Schakel de telefoon uit
2. Druk de Volume Omhoog knop in en DAARNA de Power knop
3. Je krijgt nu 3 opties: Recovery, Fastboot & Normal > Ga met de Volume Omhoog knop naar Recovery en druk dan op de Volume Omlaag knop om te selecteren
Als jullie nog vragen hebben dan kan dat ik blijf het hier nog wel even volgen
Wat maakt het uit op welke telefoon je nieuwe abonnement in gaat?infidel011 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:29:
Zojuist de 2G versie besteld op aliexpress bij Shenzen Top-One trading. Wordt via FedEx verzonden, wil de telefoon namelijk zo snel mogelijk in huis hebben i.v.m. ingaan nieuwe abonnement. Ik houd jullie op de hoogte van mijn ervaringen!
Zit er een standaard, micro of nano sim in de S3?bastiaansmit199 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 19:58:
Dan weet ik tenminste of ik eventueel een nieuwe simkaart moet bestellen.
Waarom installeer je niet de internationale ROM? Dan heb je ook direct de Google apps en alle eventuele andere ''zooi'' er af.bastiaansmit199 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 19:58:
Zoals eerder beloofd is hier de status update!
Mijn Jiayu S3 Advanced (3GB) is vanmiddag bezorgt (besteld bij Jiayu-Store.com).
Zoals ik tot nu toe heb gezien is het een zeer fijn toestel en ben er zeer tevreden mee.
Mijn toestel werd echter geleverd zonder gapps! Onderstaande is wat ik heb gedaan om ze er op te krijgen, het is niet moeilijk!
Google apps installeren:
1. Instellingen > Beveiliging > Superuser > Zet deze aan!
2. Download Aptoide en Installeer deze > http://m.aptoide.com/installer
3. Download gapps en zorg dat ze op je telefoon staan, ik heb deze van Slim Roms gebruikt na aanraden van iemand op needrom > http://slimroms.net/index...ps-4-4-4-build-9-20150107
3. Zoek in Aptoide naar Jiayu.es en installeer deze (huidige versie = 1.15)
4. Jiayu.es App > Downloads > Download CWM 6.0.5.1 Custom Recovery (TWRP staat er niet bij omdat deze niet werkt op de advanced versie, ik heb het handmatig geprobeerd)
5. Jiayu.es App > Device Tools > Install recovery > Klik op Recoverys downloaded en selecteer CWM > Install Recovery
6. Als het goed gaat restart de telefoon en start CWM Recovery > Gebruik de volume knoppen om te navigeren en de power knop om te selecteren > Install zip > Choose zip from /sdcard > 0/ > Kies je gapps (Slim-Addons-normal...zip) > Yes
7. Go Back > Reboot Phone
8. Gefeliciteerd! Je hebt nu de google apps geinstalleerd. Mocht je problemen hebben, probeer dan de cache van de Play Store te verwijderen > Instellingen > Apps > Alles > Google Play Store > Gegevens wissen
CWM Recovery handmatig starten:
1. Schakel de telefoon uit
2. Druk de Volume Omhoog knop in en DAARNA de Power knop
3. Je krijgt nu 3 opties: Recovery, Fastboot & Normal > Ga met de Volume Omhoog knop naar Recovery en druk dan op de Volume Omlaag knop om te selecteren
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Je kan er twee micro sims in doenAudiowaste schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 08:44:
[...]
Zit er een standaard, micro of nano sim in de S3?
Dan weet ik tenminste of ik eventueel een nieuwe simkaart moet bestellen.
Nieuwe abonnement heeft 4G, iets dat mijn huidige telefoon niet ondersteund. Tevens gaat die abonnement over anderhalve week al in. Als ik lang op de Jiayu S3 moet wachten betaal ik dus al voor iets waar ik nog geen gebruik van kan maken.Momus schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:47:
[...]
Wat maakt het uit op welke telefoon je nieuwe abonnement in gaat?
Nu even aan de lader voor hij aan gaat en dan ermee spelen:D:D:D
Iemand nog iets wat ik moet weten voor ik aan men eerste Android telefoon begin? Kan ik iets onomkeerbaar verkeerd doen? Ik kom van iPhone en daar was het niet echt mogelijk om een device te 'bricken'.
Verwijderd
Ik heb de mijne ook besteld bij Shenshen Top-One, eergisteren besteld en gisteravond verzonden.magin12 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:46:
Hij is geleverd! AliExpress is dus prima te vertrouwen en de leverancier Shenzhen Top-One Trading Co., Ltd.
Nu even aan de lader voor hij aan gaat en dan ermee spelen:D:D:D
Ik verblijf momenteel in de UK dus zou hem vrijdag of maandag zeker moeten hebben
Goede communicatie idd met die verkoper ook!
Magin12, staat er bij jou nog chinese zooi op? Ik heb in ieder geval gevraagd de Gapps en store erop te zetten...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2015 16:14 ]
Ja staat troep software op, maar ook play store enzo:D dus dat scheelt, probeer nu met Link2SD troep te verwijderen maar heb rood acces nodig maar weet niet hoe ik dat moet fixenVerwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:13:
[...]
Ik heb de mijne ook besteld bij Shenshen Top-One, eergisteren besteld en gisteravond verzonden.
Ik verblijf momenteel in de UK dus zou hem vrijdag of maandag zeker moeten hebben![]()
Goede communicatie idd met die verkoper ook!
Magin12, staat er bij jou nog chinese zooi op? Ik heb in ieder geval gevraagd de Gapps en store erop te zetten...

Verwijderd
Denk dat je 'superuser' functie moet activeren en dat hij sowieso geroot is.magin12 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:52:
[...]
Ja staat troep software op, maar ook play store enzo:D dus dat scheelt, probeer nu met Link2SD troep te verwijderen maar heb rood acces nodig maar weet niet hoe ik dat moet fixen
Ik heb veel reacties van mensen gelezen op xda, needrom en andere websites. En er waren meerdere mensen die melden dat de ferquenties voor 4g niet kloppen en dat root een probleem was.RobertowNL schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:11:
[...]
Waarom installeer je niet de internationale ROM? Dan heb je ook direct de Google apps en alle eventuele andere ''zooi'' er af.
Dat is de reden dat ik het zo heb opgeslot. Overigens heb ik daarna direct root uninstaller gedownload en daar mee de chineese meuk er afgehaald. Ik heb geen zin in problemen en gedoe met een andere rom dat heb ik al vaak genoeg gehad met mijn oude LG Optimus 4X HD die ik hier voor gebruikte.
Ik wacht wel even op de Lollipop update en kijk dan wel even opnieuw.
Spemall S3 3GB
Had ik het geweten dan had ik daar wellicht besteld.
nu maar hopen dat ze voldoende voorraad hebben. ik heb de telefoon op de 25-02-15 bestelt.
Hello everyone, really sorry for being late!!! We apologize for the delay of shipping, we will ship all the orders as soon as possible according to the payment date Thanks for all of your support!
met foto erbij van de voorraad.
[ Voor 4% gewijzigd door bertieX op 12-03-2015 09:09 ]
Maar soms is het resultaat zoveel beter, mooier, overweldigender als je er wat langer op hebt moeten wachten.
Het is moeilijk op te brengen voor sommige mensen omdat ze meegaan in de hectiek van deze maatschappij. Iets moet nu gebeuren, nu af zijn, nu in bezit zijn.. Mensen zijn veel te bang om achter te blijven bij de rest.
Constant de leverancier lastig vallen om dan toch maar zo snel mogelijk die telefoon vast te krijgen. Als je een nieuwe auto bestelt en de levering is binnen 6 maand, ga je toch ook niet om de 5 voet de garagist lastig vallen met de vraag wanneer je auto geleverd wordt. Neen, hier heeft men dan wel geduld voor.

Het komt wel goed hoor
Yeps! Ze zijn inderdaad binnen. Hopelijk zit er een telefoon bij voor mijn order van 25-2...bertieX schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:06:
coolicool heeft de Jiayu s3 3GB nu ook binnen gekregen.
nu maar hopen dat ze voldoende voorraad hebben. ik heb de telefoon op de 25-02-15 bestelt.
Hello everyone, really sorry for being late!!! We apologize for the delay of shipping, we will ship all the orders as soon as possible according to the payment date Thanks for all of your support!
met foto erbij van de voorraad.
Laten we het maar hopen!
Hebben jullie deze optie ook gekozen? Of gewoon via Singapore post?
Heb ik gekozen en was in 5 dagen bij me thuis na verzenden en idd geen Duty kosten!Robje1244 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:53:
Ik ben van plan de Jiayu S3 te bestellen. Nu staat er op aliexpress dat als je met FedEx besteld er geen "Custom Duty" of 'VAT' bij komt. Verzenden via Fedex kost 23 euro.
zeker de euro's waard naar mijn mening.
Ik zou het doen! Ik heb namenlijk 40 euro moeten betalen aan import kosten bij DHL (besteld via Jiayu-Store). Ook is je telefoon dan een stuk sneller bij jou dan via Singapore post.Robje1244 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:53:
Ik ben van plan de Jiayu S3 te bestellen. Nu staat er op aliexpress dat als je met FedEx besteld er geen "Custom Duty" of 'VAT' bij komt. Verzenden via Fedex kost 23 euro.
De kans op kosten bij DHL is 100% groter dan bij Singapore Post.bastiaansmit199 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:14:
[...]
Ik zou het doen! Ik heb namenlijk 40 euro moeten betalen aan import kosten bij DHL (besteld via Jiayu-Store). Ook is je telefoon dan een stuk sneller bij jou dan via Singapore post.
Die 23 euro is eigenlijk alleen voor een week eerder in huis.
Dat is klopt wel ongeveer jaMomus schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:48:
[...]
De kans op kosten bij DHL is 100% groter dan bij Singapore Post.
Dus gewoon bestellen via Singapore Post? Er zit namelijk geen haast achterMomus schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:48:
[...]
De kans op kosten bij DHL is 100% groter dan bij Singapore Post.
Dat moet jij weten, ik heb met SP iig nog nooit invoer hoeven betalen met 100+ bestellingen.Robje1244 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:59:
[...]
Dus gewoon bestellen via Singapore Post? Er zit namelijk geen haast achter
Nee mijne werkt ook nog niet, bekeek de verkeerde trackingnummer

[ Voor 28% gewijzigd door Jvann op 17-03-2015 16:56 ]
edit1: Op 18-3 wordt hij verzonden via deze website.
edit2: Volgens verkoper 100% zeker morgen TTcode (20-3)
[ Voor 21% gewijzigd door DiMacho op 19-03-2015 15:09 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Exterminator op 13-03-2015 11:14 ]
Ik heb erg goede ervaringen met Top-one op Aliexpress. Reageren ook snel op berichten / vragen over het algemeen. Erg goed gevoel aan de aankoop daar overgehouden.keetoo schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:48:
Via welke site gekocht infidel011 ? Ben zelf ook van plan met FedEx te laten komen, maar twijfel nog via wie te kopen.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Krijg je een bericht van:Exterminator schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:13:
Wanneer begint zo 'n singapore tracknr te werken? Maandag eentje gekregen van banggood, maar doet 't nog steeds niet...
Please wait for at least 24 hours for the status information of the following items to be available
?
Ik heb net als RobertowNL bij Shenzen Top-One besteld op aliexpress. Prima verkoper inderdaad.keetoo schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:48:
Via welke site gekocht infidel011 ? Ben zelf ook van plan met FedEx te laten komen, maar twijfel nog via wie te kopen.
Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
wil zoveel zeggen dat de gsm nog niet eens ingeleverd is voor verzending lijkt me.
Klopt.henkb123 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 23:19:
Ik heb net gekeken en de track werkt nu.
Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
wil zoveel zeggen dat de gsm nog niet eens ingeleverd is voor verzending lijkt me.
Meestal duurt dat vervolgens nog een week ofzo.
Ja, klopt!Jvann schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 20:18:
[...]
Krijg je een bericht van:
Please wait for at least 24 hours for the status information of the following items to be available
?
vandaag 14-3:
Item recieved from customer
ze verzenden denk ik met een koerier die verzameld en het naar een centraal punt van Singapore Post brengt. Is een aanname maar gezien de tijd die het onderweg is en de vele deuken in de pakketjes gaat het door veel handen en duurt het erg lang.
Ik heb wel wat geduld en bespaar liever die 60 euro die je anders kwijt bent aan DHL en invoerkosten.
Prepare for unforeseen consequences
Raar, ik heb daar 1 maart besteld en ik moest wachten tot dinsdag op nieuwe stock.glrfndl schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:45:
Afgelopen nacht heb ik bericht gekregen dat mijn 3GB telefoon is verstuurd. Had hem besteld bij aliexpress, bij Shenzhen Top-One Trading, heeft denk ik wel 2 weken geduurd sinds plaatsen van de bestelling en hij zal nog wel een goede week onderweg zijn. De verkoper heeft er nog wel een protector, een otg kabel en een silicon sleeve bij gedaan. Communicatie was ook vlot, dus voorlopig redelijk tevreden met de gang van zaken.
Verwijderd
Ja, ik heb daar 1 maart besteld en DHL werkt prima, misschien volgende week woensdag en donderdag (afgeleverd)Lucky0wn schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:45:
[...]
Raar, ik heb daar 1 maart besteld en ik moest wachten tot dinsdag op nieuwe stock.
Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG
Ontvang een statusbericht van uw zending.
zaterdag, Maart 14, 2015 om 12:47
Service Area plaats van herkomst:
SHENZHEN - SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC
Service Area bestemming:
AMSTERDAM - DEN HAAG - NETHERLANDS, THE
1 Collo
zaterdag, Maart 14, 2015 Locatie Tijd Collo
9 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 12:47
1 Collo
8 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 12:30
1 Collo
7 Douane inklaring compleet om HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 01:46
1 Collo
6 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 01:37
1 Collo
vrijdag, Maart 13, 2015 Locatie Tijd Collo
5 Status douane bijgewerkt HONG KONG - HONG KONG 23:23
4 Vertrokken van DHL vestiging in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 22:27
1 Collo
3 Verwerkt in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 22:14
1 Collo
2 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 21:59
1 Collo
1 Zending opgehaald SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 17:56
1 Collo
zeer nette service bij Antelife
werd binnen 12 uur gereplied.
enigste nadeel was de lange wachtijd voordat ze het verzonden , (eerst 8 februari) (nu rond 15 maart)
de mijne is op 13 maart verzonden, kreeg zeer snel mijn track'n'trace, (duurt normaal een 4 dagen)
2015-03-12 17:24
Product Delivered (Country code: NL)
2015-03-12 12:05
Attempted Delivery (Country code: NL)
2015-03-12 12:00
2015-03-11 15:25
2015-03-10 11:22
Arrived at overseas (Country code: NL)
2015-03-04 16:05
Despatched to overseas (Country code: NL)
2015-03-02 16:05
Received from Customer
Playstore werkte niet, dus google gapps er op gezet mbv turial die ik hier gevonden had, en nu werkt alles ok.
Rom S3 20150204-161147
4G via Vodafone werkt uitstekend ruim 20 Mbps in huis.
Het toestel voelt nogal glad aan, slipt snel uit je handen als je niet uitkijkt.
Kwam in het orginele doosje met wat wrap plastic er omheen, mag wel iets beter verpakt worden wat mij betreft, maar onbeschadigd over gekomen.
Veder prima toestelletje voor dat geld, 171 euro hoefde niks bij te betalen.
Nog een tip als je paketje in nederland is aangekomen en je vult je tracking code hier https://www.internationalparceltracking.com/#/search in zie je meteen je S3 code.
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=Monday
Korting duurt 1 uur en de eerste 5 zijn goedkoper (daarna iets van 205 dollar oid)
2015-03-16 15:28
2015-03-14 15:28
Received from Customer
Verwijderd
dinsdag, Maart 17, 2015 Locatie Tijd Collo
Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:52 1 Collo
Na hoeveel dagen werkte jouw Tracking Nummer? Ik heb de mijne nu al 5 dagen en werkt nu nog steeds niet, Jiayu-Store zegt dat ze geen oplossing ervoor hebben.henkb123 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:31:
Mijn S3 3Gb is onderweg zoals het nu lijkt
2015-03-16 15:28
2015-03-14 15:28
Received from Customer
Join de club (maar dan bij Banggood)... Heb contact gehad met Banggood, ze zeggen dat dit 'n week kan duren voordat je de trackcode kan traceren.Jvann schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:59:
[...]
Na hoeveel dagen werkte jouw Tracking Nummer? Ik heb de mijne nu al 5 dagen en werkt nu nog steeds niet, Jiayu-Store zegt dat ze geen oplossing ervoor hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door henkb123 op 17-03-2015 22:10 ]
Jiayu-Store zij ook dat het een week kan duren,Exterminator schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:56:
[...]
Join de club (maar dan bij Banggood)... Heb contact gehad met Banggood, ze zeggen dat dit 'n week kan duren voordat je de trackcode kan traceren.
maar jij hebt hem toch al een week? Uitgaande van een eerder bericht van je.
Nee joh, helaas niet...Jvann schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:04:
[...]
Jiayu-Store zij ook dat het een week kan duren,
maar jij hebt hem toch al een week? Uitgaande van een eerder bericht van je.
Krijg er als het goed is een glass screen protector en protective case bij.
Nu nog op DHL wachten.
Met "Jij hebt hem toch al een week" bedoelde ik de trackingcode niet de telefoon zelf
Iig, mijne is vandaag gaan werken, na 6 dagen.
TEM STATUS
Item No/Ref No Latest Status
RF321731445SG Received from Customer
Onbegrensde snelheden

Ohww haha, ja dat klopt...Jvann schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:15:
[...]
Met "Jij hebt hem toch al een week" bedoelde ik de trackingcode niet de telefoon zelf.
Iig, mijne is vandaag gaan werken, na 6 dagen.
TEM STATUS
Item No/Ref No Latest Status
RF321731445SG Received from Customer
Onbegrensde snelheden
Maar de ship date is de 12de. Zou morgen dus n week zijn. Hier nog niets werkend. Dus je weet nu nog niets... Haha
[ Voor 4% gewijzigd door Exterminator op 18-03-2015 13:38 ]
Bij CooliCool kan je voor orders onder de 60 euro (dacht ik) een tracking nummer voor 2€ ofzo kopen, maar ik vind het niet eens 2 euro waardig Lol .
Verwijderd
hoe zijn de ervaringen van fastcardtech.com
Jiayu s3 3gb is 212,50 https://www.fastcardtech....GB-Ram-Android-Phone.html
2 gb is 181
Slecht, zoek er maar het een en ander over op. Geen support, traag met verzenden, geen stock en matig alternatief opdringen etc, etc.Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:15:
dag,
hoe zijn de ervaringen van fastcardtech.com
Jiayu s3 3gb is 212,50 https://www.fastcardtech....GB-Ram-Android-Phone.html
2 gb is 181
Natuurlijk is geen enkele shop in China vrij van smetten maar die site zou ik niets bestellen.
YOU YOU
1025 DJJDJ KKD CJIU LONG HK HK
HONG KONG,HK
HONG KONG, HK 518000
HK EVERTOP EUROPE LTD
100 SOUTH STREET BISHOPS STORTFORD
HERTFORDSHIRE CM23 3BG UNITED KINGD
BISHOP'S STORTFORD, CM CM23 3BG
GB
EVENT CATEGORY
18 Mar 15 10:23 PM - Shipment on hold - HONG KONG,HONG KONG
Iemand idee wat deze status betekent? is mijn Jaiyu s3.
Dat shipment on hold bevalt me niet
Ik gok dat het word tegengehouden door de Douane ofzo, dit is in ieder geval het enige wat Google zegtLucky0wn schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 20:04:
18 Mar 15 10:23 PM - Shipment on hold - HONG KONG,HONG KONG
Iemand idee wat deze status betekent? is mijn Jaiyu s3.
Dat shipment on hold bevalt me niet
Verwijderd
[url]

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2015 00:52 ]

Wodka the cat schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:28:
Vandaag de daad bij het woord gevoegd en de 3 GB versie besteld bij Bloomberg Mikki via Aliexpress. Als het goed is Europese ROM (met Play store) en flipcase en overige extra's. Benieuwd hoe lang het duurt. Zelf geeft hij aan dat er binnen 2-3 werkdagen na betaling akkoord verstuurd wordt.
Jvann schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:36:
[...]
Ik gok dat het word tegengehouden door de Douane ofzo, dit is in ieder geval het enige wat Google zegt.
Op zijn site staat specifiek dat het de versie met Google Play store is dus ik ga er wel van uit. Anders zal ik zelf aan het tweaken moeten. Ik laat het zeker weten als ik de telefoon heb. De recensies van de shop zijn met 99,7% positief dus we gaan het zien. Anders gewoon de instructie hier op tweakers volgen of die van Bloomberg Mikki (https://www.youtube.com/watch?v=UuCLBPTHmBk).henkb123 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:38:
Op zich een goede seller. Heb daar eerder een gsm besteld. Geeft ook wel goede service als het nodig is. Maar de laatste gsm zou hij ook EU rom installeren echter je raad het al...
[...]
Ben heel benieuwd naar mijn nieuwe telefoon.

Ik ben bang dat de verkoper weinig invloed op de gang van zaken bij de douane heeft.henkb123 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:39:
Mail de verkoper maar even, laat hem maar zorgen dat het pakket doorgaat.
[...]
Nu zag ik al wel dat er geen Play Store op stond..
Hierover zal ik wel verder babbelen in het andere topic.
Edit:
Vergeten te vermelden. Heb netjes foto's ontvangen van de seller van mijn goederen alsook de verzendlabel. Dus communicatie top. Ik zie op de foto's dat de Google services als geinstalleerd zijn, mooi meegenomen.
[ Voor 26% gewijzigd door eYaTed op 19-03-2015 17:43 ]
Zeer mooi. Als je ook de hoesje om heen doet dan zie je niet eens dat je een extra laagje heb.keetoo schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:30:
iemand hier die een tempered glass screen protector mee heeft besteld ? en wat zijn/haar ervaringen daarmee zijn. twijfel deze mee te bestellen
En tja, vingerafdrukken blijf je houden, kan geen vergelijking maken met de normale screen protector.
Je moet wel zelf heel goed, schoon en stofvrij het erop kunnen plakken, gelukkig hebben ze dat voor mij in de winkel al gedaan.
o.o
Verwijderd
@Phyrro,Phyrro schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:05:
Zijn er toevallig nog Tweakers met updates van club1941-gate?
Op XDA is ook een uitgebreide discussie te lezen tussen velen die besteld hebben. Tot op heden is er volgens mij bij die users nog geen enkel toestel aangekomen.
Bij mij is de situatie:
Datum bestelling: 27-02
Product: Jiayu S3 3GB
Ordernummer: 1982
Tracking nummer: Ja
Tracking status:03-03-2015 Received from Customer
Vanwege Paypal-bescherming maak ik me op dit moment niet echt zorgen.
Ik had een screen guard ontvangen van club1941 toen heb ik natuurlijk gelijk een claim aan gemaakt in PP
maar er zijn toch een paar vreemde dingen in PP ten eerst kan je geen claim aan maken al je geen werkende site/link heb. wat dus het geval is want die is uit de lucht! Ik bellen PP 0800 deze hebben toen de claim er ingezet.
Toen kreeg ik een mail via PP en ik denk van club1941 dat ik de sceen guard moest terug sturen met een raar chinees adres er bij. daar kan je ook niet op reageren wat je moet een TT nummer invoeren wat me €16,- kosten (aangetekend china) ik weer PP gebeld, zij vertelde dat te nu alleen in NL je retour verzend kosten terug kan krijgen en dat zij de verkoper gingen verzoeken voor een goed adres en die kreeg ik ook 2 dagen later wel in het chinees maar dat zag er een beetje uit als een adres. Heb ik gelijk retour gestuurd. Ik hou niet van telefonische contacten liever mail dan heb je altijd bewijzen maar dat gaat nu dus niet door de rare bouw van de PP site en nu is het afwachten.
Club1941 reageert niet direct op mijn mails en PP ook al niet op mijn mails dan. Dat is gunstig denk ik in dit geval. wel de bewijzen goed bewaren!
Nu heb ik de S3 3gb besteld bij pandawill voor $203.49, hopen dat het goed gaat! MVGR, Rob
Wow, vervelend dat dit zo omslachtig moet allemaal. Ik heb, zodra ik doorhad dat het een scam was, een claim gemaakt voor 'niets ontvangen'. 10 dagen later heb ik keurig mijn geld teruggekregen. De verkoper reageerde nergens op, niet op mails van Paypal en niet op berichten van mij. In de tussentijd is de screenprotector bij mij thuis aangekomen, maar ik had besloten om Paypal daar maar niks van te vertellen ivm terugsturen etc.Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:18:
[...]
@Phyrro,
Ik had een screen guard ontvangen van club1941 toen heb ik natuurlijk gelijk een claim aan gemaakt in PP
maar er zijn toch een paar vreemde dingen in PP ten eerst kan je geen claim aan maken al je geen werkende site/link heb. wat dus het geval is want die is uit de lucht! Ik bellen PP 0800 deze hebben toen de claim er ingezet.
Toen kreeg ik een mail via PP en ik denk van club1941 dat ik de sceen guard moest terug sturen met een raar chinees adres er bij. daar kan je ook niet op reageren wat je moet een TT nummer invoeren wat me €16,- kosten (aangetekend china) ik weer PP gebeld, zij vertelde dat te nu alleen in NL je retour verzend kosten terug kan krijgen en dat zij de verkoper gingen verzoeken voor een goed adres en die kreeg ik ook 2 dagen later wel in het chinees maar dat zag er een beetje uit als een adres. Heb ik gelijk retour gestuurd. Ik hou niet van telefonische contacten liever mail dan heb je altijd bewijzen maar dat gaat nu dus niet door de rare bouw van de PP site en nu is het afwachten.
Club1941 reageert niet direct op mijn mails en PP ook al niet op mijn mails dan. Dat is gunstig denk ik in dit geval. wel de bewijzen goed bewaren!
Nu heb ik de S3 3gb besteld bij pandawill voor $203.49, hopen dat het goed gaat! MVGR, Rob