Iemand ervaring met vopmart.com?
Daar kost de S3 $180
http://www.vopmart.com/cs....com&utm_content=jiayu-s3
Daar kost de S3 $180
Daar was ik ook naar het kijken maar daar komen op het allerlaatste moment ineens nog verzendkosten bij, op een manier dat het grenst aan oplichting.jernij schreef op zondag 21 juni 2015 @ 14:54:
Iemand ervaring met vopmart.com?
Daar kost de S3 $180
inderdaad....ASW1 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 20:53:
[...]
Daar was ik ook naar het kijken maar daar komen op het allerlaatste moment ineens nog verzendkosten bij, op een manier dat het grenst aan oplichting.
[ Voor 6% gewijzigd door Frank B268 op 26-06-2015 21:26 ]
Poeh! € 229 dus?Frank B268 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 20:56:
Ik heb de S3 advanced hier besteld: http://www.aliexpress.com...-RAM-5-5/32247923121.html
Afgelopen zaterdag 20-6 besteld, witte uitvoering, inclusief verzending via DHL was het bedrag $216,31
Woensdagnacht 0:30 kwam het bericht dat de verzending had plaatsgevonden, woensdagochtend 9:00 een SMS van DHL met het verzoek de invoer en BTW te betalen. Volgens de DHL tracker was de telefoon toen nog in Hong Kong. Het bedrag was 25 euro + 10 euro administratiekosten van DHL.... direct online betaald met iDeal. Donderdagavond 21:30 is de telefoon bezorgd.
Telefoon is prima in orde met android 4.4.4. en build S3SW 20150314-141844 met extra tempered glass, siliconen hoesje, OTG kabel, 1A lader met stekkerverloop, micro SD kaart lezertje, telefoonstandaard. Prima in orde dus.
Net besteld bij Pandawill, met de import-bescherming (en dus shipping via DPD). Met de $5-dollar coupon voor nieuwe klanten kwam mijn totaal uit op EUR 204,63. Da's alvast iets minder...jernij schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 19:06:
Poeh! € 229 dus?
Kom met datzelfde ook uit op 204 euro inderdaad, vind het wel zonde geld, maar ja anders ben je dus 25 euro duurder uit....fub schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:48:
[...]
Net besteld bij Pandawill, met de import-bescherming (en dus shipping via DPD). Met de $5-dollar coupon voor nieuwe klanten kwam mijn totaal uit op EUR 204,63. Da's alvast iets minder...
Jiayu S3
Of hier dan heb je hoesje en screenprotector (is wel geen tempered glass) erbij voor 209,88€. Gaat ook via DHL via UK dus geen extra kosten normaal.DanielFeyenoord schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:27:
http://nl.aliexpress.com/...7Ghz-2GB/32251122929.html
Dus als ik het goed begrijp na wat ik hier gelezen heb, kan ik hem hier kopen, en dan optie DHL aanklikken voor €22,90 (is dat dus dhl>uk en fedex>nl?) en dan heb ik hem heel snel in huis, gegarandeerd zonder extra (douane)kosten? Totaal (inclusief screenprotector, exclusief hoesje) voor €208,69
€ 22,90 aanNetherlands via DHL
Aflevering: 3-8 days (wordt verzonden binnen 6 dagen)
Of toch bij Pandawill bestellen? (dan met random hoesje en ook een screenprotector) voor €211,53
Moet die verzekering tegen douanekosten per sé i.c.m. de DPD verzending, zoals ik hier gelezen had?
Hoe zit het hier met verzendtijd?
[afbeelding]
in januari kreeg je nog 1,25 dollar voor je verdiende euro. Nu niet meer helaas![]()
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
[ Voor 22% gewijzigd door ronalddus op 30-06-2015 17:36 ]
Buffalo77 | Pokemon Unite
DHL bij Pandawill biedt geen garantie voor geen extra douane kosten dus als je die wilt dekken moet je de vax insurance erbij nemen.ronalddus schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:09:
Ik heb ook een beetje dezelfde vragen als Daniel
Wat zijn de voor en nadelen van al deze verzendwijzes?
Als je DHL aanvinkt voor 25,35, hoef ik dan niet meer het vinkje van import tax insurance aan te klikken?
[afbeelding]
Is HongKong FedexIE €24.15 van Pandawill wel een garantie voor geen extra douane kosten?Largamelion schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:58:
[...]
DHL bij Pandawill biedt geen garantie voor geen extra douane kosten dus als je die wilt dekken moet je de vax insurance erbij nemen.
Jiayu S3
Jiayu S3
Is ook een optie. Maar misschien dat happy hour morgenochtend 7u op panda nog interssanter is voor 179$, alleen voor zover ik lees zijn het er maar 5Momus schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 19:38:
Singapore Post zal tussen de twee en drie weken duren en de kans op importkosten is klein.
Waarom niet gewoon via de AliExpress links die eerder hier stonden?
Jiayu S3
Fedex is vervangen door DHL bij die verkopers op AliExpress, principe blijft wel hetzelfde. Geldt echter niet voor alle verkopers op AliExpress maar enkel diegene die het uitdrukkelijk vermelden, zoals Shenzhen Top-One Trading.DanielFeyenoord schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 18:09:
[...]
Heb ook veel over die Fedex gelezen op tweakers in combinatie met AliExpress Shenzhen Top-One Trading, dit zou geen extra kosten opleveren las ik ivm met CH>UK>NL. Alleen bij Shenzhen Top-One Trading zie ik geen optie Fedex...?
Ik had hem voor dat geld, alleen wou ik er verzekering bij, ff opnieuw gedaan en toen wassie alweer 184 ;-)DanielFeyenoord schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 19:50:
[...]
Is ook een optie. Maar misschien dat happy hour morgenochtend 7u op panda nog interssanter is voor 179$, alleen voor zover ik lees zijn het er maar 5. Iemand ervaring met Happy Hours op Pandawill, (EDIT:) als er maar 5 zijn?
[ Voor 6% gewijzigd door jernij op 01-07-2015 07:15 ]
Het komt uiteindelijk allemaal in dezelfde bak terecht van post.nl, dus zolang je het niet met een koeriersdienst verstuurt maakt het echt niet uit.HowlingMad schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 21:50:
Ik heb nooit invoerkosten hoeven te betalen via Singapore Post dus ik heb stille hoop dat de foon niet een stuk duurder uit gaat vallen.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2015 13:21 ]
Ik heb ook wat bij pandawill besteld. Afgelopen woensdag. Daar is ook nog niets veranderd. Er staan 3-7 dagen voor dus ik heb nog even geduld. Anders zou ik het in de chat vragen bij hunfub schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 16:55:
Vorige week zaterdag besteld bij pandawill, meteen met paypal betaald. Maar mijn order staat nog steeds in de status 'processing'...
Is dit normaal, of moet ik eens mailtjes gaan sturen?
Gewoon de originele glass screen protector en het origineel siliconen hoesje van de Jiayu kopen.BramSd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:32:
Iemand ervaring met hoesjes/screen protectors voor de S3? Ik heb de telefoon onlangs besteld (Antelife) en verwacht hem komende week.
Ik wil er zo snel mogelijk een hoesje omheen plakken en ik ben ook wel benieuwd naar die glass protectors.
Ik heb hem ook vorige week 01-07 besteld bij Pandawill tijdens Happy hour. Staat ook nog steeds op Processing. Ik heb een ticket aangemaakt met de vraag wat de status is. Komen ze met het antwoord dat hij out of stock is en dat ik tegen bijbetaling van $15 een witte kan krijgen.ronalddus schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 20:46:
[...]
Ik heb ook wat bij pandawill besteld. Afgelopen woensdag. Daar is ook nog niets veranderd. Er staan 3-7 dagen voor dus ik heb nog even geduld. Anders zou ik het in de chat vragen bij hun
Mooi is dat!rodlan schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:43:
[...]
Ik heb hem ook vorige week 01-07 besteld bij Pandawill tijdens Happy hour. Staat ook nog steeds op Processing. Ik heb een ticket aangemaakt met de vraag wat de status is. Komen ze met het antwoord dat hij out of stock is en dat ik tegen bijbetaling van $15 een witte kan krijgen.![]()
Ik wil geen witte... Nu maar weer de vraag gesteld waarom de voorraad indicator toen enkele tientallen exemplaren op voorraad aangaf.
Danku! Misschien toch maar iets meer geduld hebbenASW1 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:21:
Dhl en Tnt bijna 100%, registered bijna 0% wanneer je er $20 op zou laten zetten.
welke instructies geef je dan door om er op te zetten, behalve de 20 dollar aan waarde.ASW1 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:21:
Ik maak inderdaad voor iedere bestelling een nieuwe account om zo die 5% mee te pakken. Zodra ik de bestelling heb geplaatst stuur ik een mailtje naar hun sales email met de instructies voor wat op het pakje te zetten.
Dat gaat altijd goed tot nu toe.
Jiayu S3
Inmiddels de volgende berichten gekregen:DanielFeyenoord schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 20:22:
Ik heb donderdag 2 juli de Jiayu S3 bij Shenzhen Top-One Trading Co., Ltd. besteld op Aliexpress. Zie hieronder de chronologische voortgang:
02-07-15
Payment received
10-07-2015 04:02:47
Dear Daniels
lastest news
Jiayu company boss sold his factory to another company
recently the factory does not produce S3 ,in shenzhen no have stock
yesterday ,we bought 10pcs stock from Jiayu agent in another city
will receive it in several house
Pls wait patinetly ,sorry for this bad situation
Jiayu S3
[ Voor 91% gewijzigd door jernij op 13-07-2015 10:02 ]
Is nog steeds niet op voorraad, next batch will be in 3-5 days (in Nederlands: 7-10 dagen)ronalddus schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:01:
[...]
Mooi is dat!
Ik heb vanmiddag ook een vraag gesteld maar nog geen antwoord gekregen.
Een beetje je toestel aanbieden met een happy hour en vervolgens hem niet op voorraad hebben...
[ Voor 10% gewijzigd door jernij op 13-07-2015 10:05 ]
Vraagje : Deze telefoon is vooral geliefd ivm bovengemiddelde bouwkwaliteit, want qua specs zijn er genoeg concurrenten uit oa China, maar als als het bedrijf overgenomen wordt en in andere fabriek gemaakt gaat worden, er vanuit gaande dat de S3 wel weer geproduceerd gaat worden, in hoeverre is dan zeker dat de bouwkwaliteit hetzelfde blijft ?DanielFeyenoord schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 20:22:
10-07-2015 04:02:47
Dear Daniels
lastest news
Jiayu company boss sold his factory to another company
recently the factory does not produce S3 ,in shenzhen no have stock
yesterday ,we bought 10pcs stock from Jiayu agent in another city
will receive it in several house
Pls wait patinetly ,sorry for this bad situation
[ Voor 3% gewijzigd door Ted038 op 13-07-2015 09:50 ]
Op pandawill wisten ze niks van een verkoop....Ted038 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:49:
[...]
(Het nu verkopen van de Jiayu fabriek is immers toch ook cashen van de eigenaar, lijkt mij zo .... )
Als het al klopt van de verkoop want daar heb ik serieuze twijfels over dan denk ik niet dat ze even de productielijnen gaan opdoeken en in een andere fabriek opstarten.Ted038 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:49:
[...]
Vraagje : Deze telefoon is vooral geliefd ivm bovengemiddelde bouwkwaliteit, want qua specs zijn er genoeg concurrenten uit oa China, maar als als het bedrijf overgenomen wordt en in andere fabriek gemaakt gaat worden, er vanuit gaande dat de S3 wel weer geproduceerd gaat worden, in hoeverre is dan zeker dat de bouwkwaliteit hetzelfde blijft ?
Nu de specs toch wat ouder worden zou er daarop bezuinigd kunnen worden om zo de "naam" uit te kunnen melken ? ( Of denk ik alleen zo "evil"? )
(Het nu verkopen van de Jiayu fabriek is immers toch ook cashen van de eigenaar, lijkt mij zo .... )
OK, dus vooralsnog houden we het op een slap excuus van Shenzhen Top-One voor een te late levering .....Largamelion schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:32:
[...]
Als het al klopt van de verkoop want daar heb ik serieuze twijfels over dan denk ik niet dat ze even de productielijnen gaan opdoeken en in een andere fabriek opstarten.
Op de officiële website is er ook niets over te lezen: http://www.ejiayu.com/en/News.html
Nee, nog steeds niet -- bijna drie weken later. Toen ik er naar vroeg kreeg ik een verhaal over 'quality testing'.benny.ria schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 20:55:
Zijn de telefoons die jullie via Pandawill besteld hebben nu verstuurd geraakt?
[ Voor 21% gewijzigd door ASW1 op 15-07-2015 09:46 ]
Huh, ik log in bij Pandawill om mijn order dan maar meteen te cancellen -- blijkt het al verstuurd te zijn. Nou, dan wacht ik daar nog maar even op.ASW1 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:45:
Drie weken? Cancellen die hap.
Ik heb 2 maal de bevestiging gekregen dat hij (bij mij) deze week verstuurd wordt. Misschien nog heel even geduld?rodlan schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:00:
Bij Pandawill gisteren verstuurd via registered airmail La Poste (France). Ondertussen had ik hem ook bij Geekbuying besteld een week geleden, daar nog niet verstuurd. Deze ga ik misschien nog cancellen of anders doorverkopen.
Jiayu S3
Jiayu S3
Hij is dan eindelijk daar! Vandaag heeft de vriendelijke PostNL bezorger mijn foon bezorgd zonder meerkosten!HowlingMad schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 21:50:
Heb mijn S3 besteld bij geekbuying. 171.77 Euro''tjes inclusief verzenden en aankomst verzekering. Hij gaat wel met de Singapore Post mee. Komt uit ervaring wel aan maar duurt ongeveer een maandje, Ik heb nooit invoerkosten hoeven te betalen via Singapore Post dus ik heb stille hoop dat de foon niet een stuk duurder uit gaat vallen.
[ Voor 5% gewijzigd door rodlan op 23-07-2015 12:19 ]
[ Voor 36% gewijzigd door Ted038 op 27-07-2015 14:29 ]
Verwijderd
Je hebt geluk dat het zo snel is gegaan!Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:32:
20/07 tijdens happy hour voor $176 de S3 3GB gekocht, gisteren (28/07) al geleverd!
Geen extra kosten voor het invoeren
Verwijderd
Ja de zwarte versie inderdaad. Erg blij mee tot nog toe!ronalddus schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:39:
[...]
Je hebt geluk dat het zo snel is gegaan!
Was het de zwarte versie?
http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-jiayu-s3marathonna schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:00:
waar is deze nu het goedkoopste..??
Ha, ik ook. Het hem stipt om 7.00 uur vanochtend in de basket gegooid, maar kreeg niet de actieprijs.Ted038 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:43:
Bij pandawill vandaag ook een Jiayu S3 gekocht, ...
[ Voor 35% gewijzigd door Ted038 op 05-08-2015 23:19 ]
En hij is binnen ! gelukkig geen douane kosten, was aangemerkt als gift 15 dollar.Flabergasted schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:43:
[...]
Ha, ik ook. Het hem stipt om 7.00 uur vanochtend in de basket gegooid, maar kreeg niet de actieprijs.
Ach 177 dollar was ook niet verkeerd. Gekozen voor verzending via Singapore Post.
Overigens geen "douane kosten verzekering" afgesloten...
Wachten kan beginnen
Je kan in de Antutu Benchmark app kijken hoeveel RAM je toestel in totaal heeft.marathonna schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:10:
De mijne is ook binnen..2 aug besteld vandaag binnen ...netjes..
Maar hoe kan je zien dat je een 3 gb versie hebt en geen 2 gb versie..???
Ik kan dat nergens vinden..??
Bij mij ook geen douane kosten (Gift 20 dollar)..
Testen of alles werkt zodat je zeker geen DOA ontvangt? Op zich niet slecht want ik zou toch zwaar teleurgesteld zijn met een DOA uit China, kan je al direct beginnen met de boel terug te sturen en dan ben je al snel een paar weken/maanden verder voor je een nieuwe hebt.Helaasken schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:14:
Vrijdag bij Geekbuying besteld en betaald via Paypall en mijn order staat momenteel nog steeds in "Payment Confirmed (Processing)". Gisterenavond dan een mailtje gestuurd met de vraag wanneer het verzonden ging worden en volgend antwoord gekregen:
"Thanks for your order and waiting .
We are glad to tell you that the product is being tested .
After testing well and packing ,we will send out soon .
When sending out ,you will get the tracking number .
If you have any problem ,we will try our best to help you ."
Wel benieuwd welke "testen" ze aan het doen zijn op een nieuw toestel...
15-8 was de eerste bezorgpoging al, dus toen ik de 18de terug kwam kon ik deze bij postkantoor ophalenTed038 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:43:
Bij pandawill vandaag ook een Jiayu S3 gekocht, een zwarte met 3GB voor 177 USD, met gratis origineel siliconenhoesje.
De 171 USD 5stuks-in-happyhoure "net gemist"Zat al in paypal, maar blijkbaar kan dan nog de prijs worden aangepast, "update order" moet ik op klikken ipv de "buy" knop ....
Via de chatfunctie binnen de site de waarde op de verpakking doorgegeven, ging ook prima![]()
Nu eerst 2 weken op vakantie, eens zien of deze voor mij klaarligt als ik terug kom
[ Voor 8% gewijzigd door Ted038 op 21-08-2015 22:16 ]
Ik heb hem nu een week en nog geen reboot gehad. Bevalt tot nu toe prima op de Stock-Rom...Nu 2 dagen mee aan het spelen, maar moet er nog wel aan wennen ..... Is ook 3 keer "opeens" gereboot op de originele android kitkat, hoop dat dat niet erger wordt(wordt nu wel veel gebruikt en mogelijk dan eerder een bitje fout ? )
"FF gecheckt" , Zie het ook ERG voordelig daar staan, 101 US dollar zelfs : http://www.dhgate.com/pro...52/250098523.html#s1-6-1b|1888090315terrier schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:14:
Ik zie deze telefoon voor 110,77 dollar met gratis verzenden op dhgate, heeft hier iemand ook ervaring mee??
[ Voor 43% gewijzigd door Ted038 op 26-08-2015 23:37 ]
Verwijderd
Volgens mij ligt dat aan de ROM die jij draait. Een andere ROM installeren.Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:44:
Heeft hier iemand een 2e batterij aangeschaft en is er tevreden mee? Mijn batterij heeft vanaf het begin niet goed gewerkt, max 83 % na 20 uur laden etc. (zie ervaringen topic). Wil graag een originele, maar overal staat 'original' bij en de prijzen lopen uiteen van van 10 tot 25 dollar. Tips?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq