Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:46

RobertowNL

For your gear!

Topicstarter

[Jiayu S3] Levertijden en prijzen

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FTV7RERl.jpg?1
  • CPU:
    • MTK6752 Octacore 1.7GHz
    • Mali-T760
    • Android 4.4.4
  • Memory:
    • 2/3GB RAM+ 16GB ROM
    • Up to (TF-Card), MAX support 64GB
  • Screen:
    • 5.5 inch FHD IPS Capacitive Multitouch
    • 1920x1080
    • Gorilla Glass
  • 4G Network:
    • FDD-LTE B3 (1800MHz), B7 (2600MHz), B20 (800MHz)
    • TDD-LTE B39 (1900MHz), B40 (2300MHz), B41 (2600MHz)
  • 3G Network:
    • WCDMA 850/1900/2100MHz
  • 2G Network:
    • 850/900/1800/1900
  • WIFI
    • B/G/N/AC: Ja
    • 5GHz: Ja
  • Bluetooth:
    • 4.0: Ja
    • Extra: Losless audio
  • Audio:
    • 3.5MM headphone jack
    • Built in Microphone
  • Built-in GPS & A-GPS, Glonass
  • FM
  • 5.0MP front camera,13MP Sony back camera
  • Gravity Sensor
  • Proximity Sensor
  • Light Sensor
  • Multi-touch
  • Dual SIM G+G 4G+G
  • 152 * 75.5 * 8.9mm,121g
Batterij:
  • 3000-3100mAh

De prijs in China bedraagt +- 130 Euro voor het 2GB model en +- 145 Euro voor het 3GB model (met NFC). De prijzen voor ons zijn hoger door verzend, agent en andere kosten.
Jiayu verkoopt niet rechtstreeks aan buitenlandse klanten maar doet dit via internationale resellers zoals hier te zien: http://ejiayu.com/en/Store.html

Officiële distributeurs die vanuit China naar Europa leveren zijn er niet! Sites die dit claimen te zijn veelal geen officieel distributeur en bestellen dus ook gewoon via de website van Jiayu.

Natuurlijk betaal je bij winkels binnen Europa een premium voor import, garantie, en andere zaken. Een veelgebruikte optie is dus het importeren uit China. Dit importeren kan via diverse webwinkels en resellers zoals:

- Aliexrpess (martkplaats voor bedrijven die aan consumenten verkopen, let op de feedback).
- Pandawill.com
- Ebay
- Coolicool
- Antelife
- To2c

Deze sites en veen anderen kunnen de Jiayu S3 dus leveren. Voor meer informatie over deze sites kan je terrecht in de andere topics binnen GOT die hier onder benoemd worden.

Voor meer informatie met betrekking tot ervaringen en informatie over het importeren uit China kan je terecht in diverse andere topics:
- \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a
- Fok! Chinese webshops topic
- En de andere, niet gelimiteerde lijst sites over importeren uit het oosten.

Voor ervaringen en discussie op dit toestel kan je terecht in: [Jiayu S3] Ervaringen en Discussie

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Topicstarter
Denk zelf een 3GB versie te gaan bestellen op Aliexpress:
http://www.aliexpress.com...B/342812_32251122929.html

Voordeel dat je met FedEx geleverd krijgt vanuit de UK en de importkosten dus al voor je betaald zijn :D. Daar in tegen is de prijs helaas wel weer (veel) hoger...

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-01 12:44
Ben wel benieuwd hoe het afloopt met Club1941 mbt de cheap S3. Op xda staat een mooie scam review.

Opvallend was dat er een commentaar stond van iemand die meldde dat er geen IMEI stickers aan de binnenkant zaten.

Geen idee of dat iets zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:06
Even naar dit topic gekopieerd;
Hoe is de import geregeld als ik het via Duitsland invoer? Is dat EU geregeld?
Werk in Duitsland en kan hem daar laten bezorgen. Of worden daar net zo goed importkosten door de douane berekend?

Mocht dit anders zijn, dan kan ik er wel meerdere daar ontvangen en in Nederland doorsturen.

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Topicstarter
ariedude schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 18:33:
Ben wel benieuwd hoe het afloopt met Club1941 mbt de cheap S3. Op xda staat een mooie scam review.
ah, nu al? Dan zou ik maar snel annuleren als ik daar besteld had :P?
Opvallend was dat er een commentaar stond van iemand die meldde dat er geen IMEI stickers aan de binnenkant zaten.

Oh, waren dat niet de eerste modellen? Je kon in het begin toch een bèta unit krijgen van Jiayu (zonder netwerk licentie binnen China). Maar dat had als consequentie dat je geen stickers aan de binnenkant kreeg.

Wellicht was het zo'n model.
groxgrox schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 19:44:
Even naar dit topic gekopieerd;
Hoe is de import geregeld als ik het via Duitsland invoer? Is dat EU geregeld?
Werk in Duitsland en kan hem daar laten bezorgen. Of worden daar net zo goed importkosten door de douane berekend?

Mocht dit anders zijn, dan kan ik er wel meerdere daar ontvangen en in Nederland doorsturen.
Ze zijn daar vaak strenger, zeker met betrekking tot CE en/of de de Duitse tegenhanger er van. Als die er niet opzitten vernietigen ze zelfs soms toestellen.

Hoe het verder zit durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
Naast de onzekere club1941, is er nog een voordeligere. Wie heeft er ervaring met ghdeal?

http://www.ghdeal.com/jia...gb-android-4-4-black.html

137 euro, lijkt me te mooi om waar te zijn....voor de 3gb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyrro
  • Laatst online: 25-11-2024
Phyrro schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:01:
[...]

Ik kon het koopje niet weerstaan en heb (na weken peinzen) toch toegeslagen. Omgerekend €157,- betaald via Paypal, dus mocht het mislopen kan ik altijd het bedrag nog terugkrijgen. Ik zal jullie hier op de hoogte houden.

Ik kan niet wachten om mijn Huawei P6 vaarwel te zeggen!
Ik heb inmiddels een tracking code via Singapore Post, het duurt alleen wel twee werkdagen voordat ik deze kan tracken. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Topicstarter
groxgrox schreef op zondag 01 maart 2015 @ 08:09:
Naast de onzekere club1941, is er nog een voordeligere. Wie heeft er ervaring met ghdeal?

http://www.ghdeal.com/jia...gb-android-4-4-black.html

137 euro, lijkt me te mooi om waar te zijn....voor de 3gb versie.
Zover ik zie kom je op 157 euro uit (koers paypal rond de €1 = $1.08). En hij is (nu) niet meer in voorraad.
Phyrro schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:01:
[...]

Ik heb inmiddels een tracking code via Singapore Post, het duurt alleen wel twee werkdagen voordat ik deze kan tracken. Ik ben benieuwd!
Nu hopen dat het geen baksteen is ;).
RobertowNL schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 19:57:
[...]
ah, nu al? Dan zou ik maar snel annuleren als ik daar besteld had :P?
Toch maar niet geannuleerd O-) , die van mij is ook verzonden met NL post (op aanvraag). Ze reageren wel snel moet ik zeggen; hopen dat het goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jer123c
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:46
Op welke betrouwbare website is de s3 een beetje goedkoop te krijgen?

Zit nog wel te twijfelen tussen deze s3, een asus zenfone 2 of een archos 50 diamond. De laatste 2 zouden deze maand uitkomen en waarschijnlijk ook in nl.

misschien dat de prijs me over kan halen! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
RobertowNL schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:46:
[...]

Zover ik zie kom je op 157 euro uit (koers paypal rond de €1 = $1.08). En hij is (nu) niet meer in voorraad.
Bovenin op de site kan je hem op euro's zetten.
Waar heb jij, ik neem aan de 3gb versie, gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel36
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-01 11:32
bij 137 euro gaan bij mij de alarmbellen af, dat is echt te mooi om waar te zijn. Ik zelf zit te twijfelen over club1941, ik snap dat je miss marktaandeel wilt pakken door als nieuwe speler de telefoon bijna gratis weg te doen, maar het kan natuurlijk net zo goed een dikke scam zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
3GB versie besteld se. Wacht in volle spanning af.
Heb er ineens ook deze case bij besteld: http://tinyurl.com/phs88gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jer123c
eYaTed schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:45:
3GB versie besteld se. Wacht in volle spanning af.
Heb er ineens ook deze case bij besteld: http://tinyurl.com/phs88gg
waar heb je die besteld en voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ariedude schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 18:33:

Zo, er is zeker een discussie op xda ivm het review! Ik heb de Jiayu S3 3gb ook besteld bij Club1941.
Ik denk als je goed aan de spelregels houd van PayPal je hoogstens een paar € kun verliezen door de dollar, euro koers.

Nogmaals, de regels zijn, houdt contact met de verkoper, zend hem zo vaak mogelijk een email, ook al zijn het allemaal onzin vragen. Op xda adviseert de reviewer zelfs elke dag! Als het verkeerd gaat of je het gevoel hebt dat het verkeerd gaat claim direct bij PayPal binnen 21 dagen en start zelf de geschillen procedure op in PayPal en laat dan je mails naar de verkoper via PayPal lopen. Bewaar alle emails tussen verkoper en je zelf tot je je geld terug hebt!

De reviewer die in de scam zou moeten zitten op xda schrijft goed Engels zo te zien en het mailtje die ik terug kreeg van Club1941 zag er wat raar uit, typisch Chinees.

Ik heb een slechte ervaring gehad met Fastcardtech, naar mijn mening echte cowboys maar ze bestaan nog steeds en je kan er nog steeds betalen via PayPal. Als je daar de klachten reviews van zag op internet dan zakt de moed je gelijk in de schoenen.

Zet de 21 PayPal dagen in je agenda, beter maak er 15 dagen van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

hier is hij 181 dollar de 2g versie
http://www.aliexpress.com...920-1080/32250600838.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
jer123c schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:47:
[...]

waar heb je die besteld en voor hoeveel?
Ik heb de prijzen vergeleken tussen coolicool, to2c, jiayu-store en Aliexpress. Er is geen waanzinnig verschil tussen die allemaal. De goedkoopste van de 4 was wel jiayu-store.

Heb hem uiteindelijk op Aliexpress gekocht met de link hierboven van RobertowNL. Waarom? Omdat ik een snelle levering wou en zij de enigen zijn met FedEx verzending. Met DHL heb ik in het verleden teveel miserie gekend met extra kosten. We zullen zien wat het nu geeft met FedEx.
EMS express levering had ook een optie geweest, maar dat is nog duurder.

Iedereen zit te kijken waar het goedkoopst is om het toestel te bestellen. Mij maakt het niet uit om hiervoor 232 euro te hebben voor neergeteld met express delivery. Het is een toptoestel en alleszins goedkoper dan eender welk ander bekend merk hier in EU en zelfs de OnePlus.

Qua verzekering heb je die van Aliexpress, BuyersProtection. Tevens heb ik het bedrag met mijn MasterCard betaalt en hierbij ben ik ook volledig verzekerd tegen niet-levering en niet-conforme levering van het product. Dus dubbel verzekerd.
Ik ben dus niet ongerust.

Heb een nota bijgeschreven naar de verkoper om het pakket als sample product te declareren met een value van 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gphg
  • Laatst online: 01-07 12:39
Bij Shenzhen Top-One heb ik 22 feb besteld en betaald,
nog steeds niet verzonden,
na een mail van mij was de reactie:

oh,sorry ,these days too busy
plan to ship out in 2-4 days

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
gphg schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:35:
Bij Shenzhen Top-One heb ik 22 feb besteld en betaald,
nog steeds niet verzonden,
na een mail van mij was de reactie:

oh,sorry ,these days too busy
plan to ship out in 2-4 days

...
Nooit gehoord van het Chinees Nieuwjaar ??

Quote: "In 2015 valt het Chinees Nieuwjaar op 19 februari 2015. Belangrijk voor jou als klant is het feit dat hierdoor in de periode van 16 februari tot en met 6 maart 2015 er vertragingen in de producties kunnen optreden. Alle fabrieken sluiten hun deuren, medewerkers keren huiswaarts en boten blijven aan de kade. Vooraf willen wij ons graag verontschuldigen voor deze onderbreking, maar ook je waarschuwen zodat je hier rekening mee kunt houden en tijdig je bestelling kan plaatsen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gphg
ja, maar op de AliExpress pagina staat dat ze vanaf 24 feb weer zouden gaan shippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Laatst online: 16-09 20:19
Zijn er meer mensen die hem via onderstaande link hebben gekocht (jiayu-store.com).
http://www.jiayu-store.co...-4g-lte-mobile-phone.html

Vorige week woensdag heb ik hem besteld, maar tot nu toe nog geen bevestiging gehad dat hij ook daadwerkelijk verstuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:06
Audiowaste schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:40:
Zijn er meer mensen die hem via onderstaande link hebben gekocht (jiayu-store.com).
Ook ik heb hem bij jiayu-store gekocht en er achterna gemaild. Het antwoord:
Jiayu S3 RAM 3GB Mobile Phone is just released from our Jiayu factory ,Do not worry,we will send your package according your order number in no more 3 days.
When we send your package,we will email you.thank you for your kindly understanding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Vreemd, er zijn dus verschillende antwoorden, ik kreeg namelijk ook nog onderstaand antwoord:
Thank you for your mail.

Your Order is Black Color version,we have JIayu S3 Black Color version in stock and ready to send.

Have a nice day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:53
Mijn bestelling op Jiayu-Store. Maar eens gemailt om de druk er op te houden en hen gevraagd of er iets mis was omdat hij na 3 dagen nog op processing stond. Moet er eerlijkheidshalve wel bij vertellen dat bestelling op vrijdagmiddag was en dus bij hen al weekend is.

reactie Jiayu-Store
Dear Henk.

Thank you for your mail.

Jiayu S3 RAM 3GB Mobile Phone is just released from our Jiayu factory ,we will send your package according your order number in no more 3 days.
Do not worry,we are Jiayu Mobile online store,all our package come with tracking number.
When we send your package,we will email you.thank you for your kindly understanding.

Happy New Year!

Best regards.

Rady.

Nu maar afwachten haha. Maar zoals alles in China, geduld geduld geduld 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door henkb123 op 03-03-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Nu maar afwachten haha. Maar zoals alles in China, geduld geduld geduld 8)7
Inderdaad geduld. Sommigen begrijpen dat niet.
Het komt allemaal goed.

Wat voor levering had jij gekozen? Express, airmail, ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyrro
Zijn er toevallig nog Tweakers met updates van club1941-gate?

Op XDA is ook een uitgebreide discussie te lezen tussen velen die besteld hebben. Tot op heden is er volgens mij bij die users nog geen enkel toestel aangekomen.

Bij mij is de situatie:

Datum bestelling: 27-02
Product: Jiayu S3 3GB
Ordernummer: 1982
Tracking nummer: Ja
Tracking status:03-03-2015 Received from Customer

Vanwege Paypal-bescherming maak ik me op dit moment niet echt zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin26
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 23:49
Ik wou hem vandaag bestellen bij Club1941 maar de prijs is omhoog geschoten :( Kost nu $229,99 voor de 3GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gphg
Shenzhen Top-One op AliExpress heeft m'n S3 2G net verzonden
Ik heb een DHL tracking nummer gekregen (dat nog niet werkt)
terwijl ik voor Fed Ex gekozen had, maar dat schijnt elkaar niet uit te sluiten.
Nog even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel36
Kevin26 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:09:
Ik wou hem vandaag bestellen bij Club1941 maar de prijs is omhoog geschoten :( Kost nu $229,99 voor de 3GB versie.
Shit, dat is jammer. Het loopt al te fucken met mijn "je hebt het helemaal niet nodig" geweten en nu dus helemaal. Voor 157,- euro kon ik mezelf nog wel voor de gek houden :+ .

edit: Of de scam is succesvol en meneer wilt er meer uit slaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Michiel36 op 03-03-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-07 10:41
Oke heb het geld van CooliCool teruggekregen (binnen 1 dag terwijl ze 5 zijden, best wel netjes naar mijn mening) en nu bij Jiayu-Store gekocht met airmail, ben benieuwd :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michiel36 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:24:
[...]

Shit, dat is jammer. Het loopt al te fucken met mijn "je hebt het helemaal niet nodig" geweten en nu dus helemaal. Voor 157,- euro kon ik mezelf nog wel voor de gek houden :+ .

Tot nu toe heb je nog helemaal niks verloren Michel, Ik ben alvast die €157,62 kwijt!

Ik zie wel dat het mij gegeven tracking nummer van status veranderd, het pakketje zou nu in handen zijn van Singapore post maar voor wie het is en wat er in zit?

Ik hoop niet dat die Club1941 mij loopt te fucken wat ik heb al mijn excuses moet aan bieden aan hem, omdat hij vond dat ik hem niet vertrouwde. Ik moet wel zeggen dat hij snel en keurig al mijn mailtjes beantwoord maar ja, daar mee heb je nog niks!

Als ik jou was zal ik hem bestellen als iemand daad werkelijk heeft ontvangen als ik snel reken kom de prijs nu rond de €166,- , de nieuw jaar coupon staat nog steeds op zijn site! Ik zou zeker gaan onderhandelen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
gphg schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:17:
terwijl ik voor Fed Ex gekozen had, maar dat schijnt elkaar niet uit te sluiten.
Nog even geduld dus.
Ha ik dacht dat je de 3Gb versie had gekocht!
Ok dan zie je maar dat een beetje geduld wel hielp. Succes met je aankoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Ik heb precies het gevoel dat de eerdere prijs die van de 2GB was. En nu dat de 3GB uit is, heeft hij zijn prijs aangepast.

Heb op een Franstalige website ook een post gevonden met allemaal mensen die bij club1941 hebben besteld en allemaal een tracking hebben ontvangen de laatste dagen. Er is dus bij iedereen iets onderweg.

Er staat wel een interessante commentaar van een gebruiker daar:
- controlleer bij levering alles na dat je een 3GB versie heb en geen namaak:
antutu test > 39k
cpu-z erop te laten draaien

Nota: De rom geleverd door club1941 voor de 3GB is in princiepe S3SW 20150213-171816

Post in het Frans te lezen hier: http://forum.frandroid.co...e-jiayu-s3-chez-club1941/

Ik hoop voor jullie dat het gelukt is en jullie een goede koop hebben gedaan. ;) Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Nog even geduld dus.
Geert, nu dat ik eraan denk. Heb je foto's ontvangen?

Quote van hun : " 3--- we take package photos to show all buyers when pack the packages ,You
You will see your phone Imei Number ,Package Weight ,Declared Value on the photos ,we can send photos to you by email in 2 days after shipping .
In case , Forgot to take some package photos , you will get 1pcs Mitu As Gift "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Topicstarter
Nog even geduld dus.
Klopt, hij gaat met DHL naar de UK toe en vervolgens worden ze vanuit de UK met FedEx naar Nederland verzonden. De inklaring word dus ook voor je gedaan in de UK en dus heb je geen extra kosten.
eYaTed schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:48:
[...]

Geert, nu dat ik eraan denk. Heb je foto's ontvangen?

Quote van hun : " 3--- we take package photos to show all buyers when pack the packages ,You
You will see your phone Imei Number ,Package Weight ,Declared Value on the photos ,we can send photos to you by email in 2 days after shipping .
In case , Forgot to take some package photos , you will get 1pcs Mitu As Gift "
Ik kreeg de foto's netjes toen de DHL code begon te werken ;). Toen ik ze zag was het pakket net in de UK aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gphg
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jer123c
RobertowNL schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:12:
[...]

Klopt, hij gaat met DHL naar de UK toe en vervolgens worden ze vanuit de UK met FedEx naar Nederland verzonden. De inklaring word dus ook voor je gedaan in de UK en dus heb je geen extra kosten.
[...]

Ik kreeg de foto's netjes toen de DHL code begon te werken ;). Toen ik ze zag was het pakket net in de UK aangekomen.
geld dit ook voor verzending met Singapore post/volledige DHL verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Topicstarter
jer123c schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:18:
[...]

geld dit ook voor verzending met Singapore post/volledige DHL verzending?
Nee, is alleen met FedEx het geval. De foto krijg je wel altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
[...]

Mooi zo, bedankt voor de info _/-\o_ . Nu nog wachten dat ze de 3GB in stock krijgen en ze verzenden dadelijk.
No worries 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
[...]

[...]

Ik snap de dus niet. In de UK kun je toch ook extra kosten oplopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ook ik ben gevallen voor de Jiayu S3, en heb deze 26 februari besteld bijCoolicool.com, via Paypal. Het was hier het goedkoopst en er werd vermeld dat de pre-orders 27-02 verstuurd zouden worden.
Gisteren even gemaild hoe het zat met de verzending en netjes een bericht terug gekregen. Hier werd echter vermeld dat de telefoons pas 15 maart worden verzonden.

Ik volg dit forum al een poosje en las dat wanneer het pakket niet direct verzonden wordt je beter de order kunt annuleren. Nu zal het dus langer duren dan 15 dagen voordat het verzonden is, is het na de 15 dagen nog mogelijk om geld terug te krijgen via PayPal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:58:
Hallo,

Ook ik ben gevallen voor de Jiayu S3, en heb deze 26 februari besteld bijCoolicool.com, via Paypal. Het was hier het goedkoopst en er werd vermeld dat de pre-orders 27-02 verstuurd zouden worden.
Gisteren even gemaild hoe het zat met de verzending en netjes een bericht terug gekregen. Hier werd echter vermeld dat de telefoons pas 15 maart worden verzonden.

Ik volg dit forum al een poosje en las dat wanneer het pakket niet direct verzonden wordt je beter de order kunt annuleren. Nu zal het dus langer duren dan 15 dagen voordat het verzonden is, is het na de 15 dagen nog mogelijk om geld terug te krijgen via PayPal?
De claimtijd via Paypal was altijd 45 dagen. Onlangs is dat zelfs verlengt naar 180 dagen. Je hoeft je dus (nog) geen zorgen te gaan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 06:34
Als ik alles goed begrijp is de telefoon (3GB versie) nog nergens op voorraad en is er ook nog niet echt een betrouwbare webshop waar deze te bestellen is?

[ Voor 4% gewijzigd door Exterminator op 03-03-2015 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:58:
Hallo,

Ik had hetzelfde - een mailtje gestuurd dat zij de data verschoven hadden en ik mij afvroeg of een refund mogelijk was.
Het antwoord:
Hi,thanks for your email and we apologize for the delay and sure you can ask for a refund., and we will cancel it and give a refund as soon as possible.
Een paar uur later stond het geld weer op mijn paypal.
Althans... terugbetaling met status voltooid staat er bij Paypal, maar later 'Tijdelijk blokkeren' met geplaatst; even kijken hoe het verder gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exterminator schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:41:
Als ik alles goed begrijp is de telefoon (3GB versie) nog nergens op voorraad en is er ook nog niet echt een betrouwbare webshop waar deze te bestellen is?
Oke, bedankt :) . Dan wacht ik nog even rustig af, zal contact houden met coolicool om te kijken of er geen extra wijzigingen komen in de verzenddatum. Kiezen voor een andere webshop zal niet veel opleveren neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:12:
[...]

Oke, bedankt :) . Dan wacht ik nog even rustig af, zal contact houden met coolicool om te kijken of er geen extra wijzigingen komen in de verzenddatum. Kiezen voor een andere webshop zal niet veel opleveren neem ik aan.
Ik weet niet of het klopt wat ik zeg hoor, maar dat is een beetje wat ik uit de topics kan opmaken.
Antelife is misschien ook 'n optie wat betreft webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelsius
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-07-2024
Ik zie hem toevallig net hier staan alsof hij in stock is, dat was een paar dagen geleden nog een pre-sale 3GB versie.

http://nl.aliexpress.com/...9.html?recommendVersion=2

Ik heb er al een mailtje naar toe gestuurd (ben ook erg benieuwd naar de PlayStore mogelijkheid omdat de 3GB toch een andere ROM heeft dan de 2GB versie.

Maar met een Antutu score van bijna 41,000, lijkt hij wel erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exterminator schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:17:
[...]

Ik weet niet of het klopt wat ik zeg hoor, maar dat is een beetje wat ik uit de topics kan opmaken.
Antelife is misschien ook 'n optie wat betreft webshop?
Mijn excuses, het was al reactie op RobertowNL bedoeld 8)7 , maar voor zover ik het lees is de 3G versie nog niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Antelife zou ik links laten liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Momus schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:58:
Antelife zou ik links laten liggen...
Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Gewone via Chinapost denk ik. Ik heb wel ff tijd en de kans op douane is kleiner
eYaTed schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:41:
[...]

Inderdaad geduld. Sommigen begrijpen dat niet.
Het komt allemaal goed.

Wat voor levering had jij gekozen? Express, airmail, ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:51

LVL

Ook ik ben gevallen voor deze prachtige mobiel.
Jammer genoeg is coolicool nog een beetje vaag omtrent levertijd.
Hopelijk wordt hij toch echt deze week verzonden(heb op 25-2 besteld), anders kan ik tot 15 maart wachten denk ik. |:(
Kheb gelukkig wel DHL geselecteerd. China/Singapore post na nieuwjaar kan alleen maar een enorme wachttijd betekenen lijkt me...

Vroeg met trouwens af wat coolicool er nog meer bij doet. Ik heb een UMI X3 voor iemand besteld bij coolicool(die was echt heel snel binnen met DHL trouwens) en daar zat een glazen screenprotector bij en een hoesje. Ik ben zeer overtuigd van de glazen screenprotector en kan echt iedereen dit aanraden, die plastic ondingen wil je echt niet meer hebben geloof me. Hopelijk zit er ook zo'n mooie screenprotector met hoesje bij voor mijn 3GB model. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
Ja had goedkoop prul besteld, niks tot op heden via tracking sites

[ Voor 3% gewijzigd door ariedude op 04-03-2015 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Topicstarter
Maken veel fouten en lossen weinig op.
Overigens maken ze ook wel eens een positief foutje weet ik uit ervaring...

*Robert mopelt iets over 2 gratis toestellen bij een bestelling van 2 hoesjes*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Want Antelife=Efox en die staan niet erg goed bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Gisteren een mail gekregen van Jiayu-store, waarin ze vermelden dat de telefoon binnen 3 dagen verstuurd zou worden. Aangezien het gewoon de officiële Jiayu store is, verwacht ik wel dat alles gewoon netjes afgehandeld wordt. Vandaag exact een week geleden besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiggyL
  • Laatst online: 11-07 15:19
Ik wilde ook dit toestel bestellen en dacht ik ga eerst een mailtje sturen over de levering van de Jiayu S3 3GB en ik kreeg ongeveer hetzelfde antwoord. Het lijkt alsof zij niet eens onze mails lezen.

Thank you for your mail.

Jiayu S3 RAM 3GB Mobile Phone is just released from our Jiayu factory ,we will send your package according your order number in 3 to 5 days.
Do not worry,we are Jiayu Mobile online store,all our package come with tracking number.

Happy New Year!

Best regards.

Rady.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Inderdaad bijna exact dezelfde mail gekregen:
Thank you for your mail.

Jiayu S3 RAM 3GB Mobile Phone is just released from our Jiayu factory ,we will send your package according your order number in no more 3 days.

Happy New Year!

Best regards.

Rady.
Echter ik heb ook al meer gedetailleerde vragen gesteld en daar kreeg ik ook netjes antwoord.
Ik denk dat ze de mails wel lezen, maar dat gewoon een paar standaard regels hebben omdat hun Engels niet om over naar huis te schrijven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Voila se. bericht van de verkoper op AliExpress:

Quote:"

2015-03-03 19:41:41

###################
Value :30 EURO
##################
But if write real price ,you no need pay for duty taxe too

2015-03-03 19:40:09

Dear Alain
Thank you for your understanding very much
we plan to ship out Next Tuesday ,as we are wating for more stock now too

2015-03-03 02:29:00

Hi there,
I know you are very busy with all the orders and mails to handle, plus you're awaiting the new productions of the S3 3GB. But just for my knowledge, do you have an idea when approximately you will send my order?
Thank you for the information and you have a great store ;)
Best regards,
Alain

"

Het komt allemaal goed, gewoon beetje geduld 8) . De 3GB is gewoon niet in stock momenteel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Idd stock is altijd een probleem in China. Trouwens is het woord van een chinees niks waard. Soms is het voor onze Nederlandse geest lastig te aanvaarden dat een andere waarheid vertellen in die landen niet als liegen wordt ervaren. Elke handelaar die zaken doet met chinezen ervaart hetzelfde.

Ik heb echter altijd nog mijn spullen gekregen die ik besteld en betaald heb. Soms duurde het 6 tot 8 weken maar het kwam altijd. In het enkele geval dat de chinese post het pakket terugstuurde werd mijn claim altijd netjes afgehandeld.

Geduld dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastiaansmit199
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-08 21:08
Ik had op de 25e de 3GB versie besteld bij de Jiayu Store.
Gisteren een bevestiging gekregen dat mijn telefoon was overhandig aan de koerier.
En vanmorgen was de trankings code actief.
Zij hebben dus wel de 3GB versie op voorraad, hoeveel dat er zijn weet ik natuurlijk niet.

Ik heb het overigens verstuurd met DHL, wat ik overigens niet weer zou aanraden ivm extra douane kosten, tenzij je hem net als ik snel wilt hebben ;)

[ Voor 13% gewijzigd door bastiaansmit199 op 04-03-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Gisteren besteld bij AliExpress, Shenzhen Top-One Trading Co. Vandaag een berichtje gestuurd voor een indicatie wanneer de telefoon verstuurd wordt en zojuist reactie:

sorry ,no stock
I think will get more stock in 3-7 days

Prepare for unforeseen consequences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
had wat eisen aan mn package gesteld bijJiayuStore en gevraagd wanner die verstuurd werd, kreeg dit:

Dear Julian van Noordennen,

Thank you for your mail.

Do not worry, we will keep your words in mind.
Since the Jiayu S3 RAM 3GB Mobile Phone is just released from our Jiayu factory ,we will send your package according your order number in no more 3 days.When we send your package,we will email you.thank you for your kindly understanding.

Best regards.

Rady.

Had gistere besteld, als ze dit waarmaken krijgen ze van mij een lolly.

[ Voor 8% gewijzigd door Jvann op 04-03-2015 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
geef die lolly dan maar aan mij want dat zeggen ze tegen iedereen. Ik w8 sinds vrijdag op een verzendcode

Had gistere besteld, als ze dit waarmaken krijgen ze van mij een lolly.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
Dee eerste "fake" pakketten van Club1941 zijn gearriveerd (Bron XDA) Screenprotector en dat soort dingen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
ariedude schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:21:
Dee eerste "fake" pakketten van Club1941 zijn gearriveerd (Bron XDA) Screenprotector en dat soort dingen ;-)
Paniek omdat er 1 persoon een screenprotector heeft ontvangen bij een bestelling van een andere telefoon (G4 of zoiets) en 2 Russische personen een pakket gewicht hebben van 20 gram.
Dat gewicht kan een fout zijn van de transporteur. Er zijn foto's in andere posts van een verkeerd oorspronkelijk gewicht maar bij aankomst het juiste.

Maar het is inderdaad verdacht dat de verkoper niet meer antwoord en zijn Youtube/Facebook offline zijn.

Nu ja ofwel krijgen ze idd screenprotectors, ofwel de 2GB. Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet geloof dat ze de 3GB versie gaan krijgen. Maar laten we hopen voor de kopers van wel. Afwachten tot er effectief levering is gebeurd van de S3 bestellingen op club1941.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 21:08
Er heeft iemand een rookgordijn opgetrokken, goed gecasht en is met de noorderzon vertrokken... Stel dat hij er 1000 heeft kunnen verkopen, dan heeft hij anderhalve ton op zijn bankrekening staan en zingt hij het wel even uit in China...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Haha, heb je die topic überhaupt gelezen?
Iedereen die daar besteld heeft, is genaaid. Simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
KoffieAnanas schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:37:
Er heeft iemand een rookgordijn opgetrokken, goed gecasht en is met de noorderzon vertrokken... Stel dat hij er 1000 heeft kunnen verkopen, dan heeft hij anderhalve ton op zijn bankrekening staan en zingt hij het wel even uit in China...
1000?
Meer dan 2000 bestellingen sowieso...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Ik was nog voorzichtig met de schatting... Tel maar uit hoe lucratief zoiets kan zijn. Gewoon goed voorbereiden, en een scam opzetten bij een product waarvan te verwachten is dat het erg populair is en net iets onder de marktprijs gaan zitten, net genoeg zodat het niet te verdacht is, en je bent binnen. En reken er maar op dat hij alleen maar scams naar buitenlanders heeft gestuurd en niet binnen China zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Gisteren ook even gemeld naar jiayu-store mbt de voorraad, kreeg dit als reactie:

Hello,

We have Jiayu S3 Phone in stock and ready to send,as many orders,we will update the tracking number according your order in 3 business days.

Have a nice day.

Micheal

Maar is jiayu-store nu wel betrouwbaar of niet? Vooral naar aanleiding van bovenstaande post over club1941 zojuist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Zolang nog niemand iets heeft ontvangen van jiayu-store, blijft het afwachten.
bastiaansmit199 heeft een bericht gekregen dat zijn pakket is overhandigd aan de koerier en dat zijn tracking code actief is. Overigens heb ik mijn S3 op dezelfde dag als hem besteld, maar nog geen bericht gehad.

Hopelijk kan bastiaansmit199 ons snel op de hoogte brengen, maar het lijkt mij in ieder geval een stuk betrouwbaarder dan club1941.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ariedude schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:21:
Het is voor 100% zeker een scam, alles is uit de lucht nu! Ik ga me alvast voorbereiden voor PayPal. ;w
Ik hoop dat de dollar niet gestegen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:59:
Het is voor 100% zeker een scam, alles is uit de lucht nu! Ik ga me alvast voorbereiden voor PayPal. ;w
Ik hoop dat de dollar niet gestegen is!
Dispute openen bij Paypal, dat ga je sowieso winnen omdat de seller al bekend is bij Paypal.
De waarde van de dollar moet je maar op de koop toenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RootsB
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-04-2022
Heeft iemand ervaring met de GHdealcom? Een betere prijs als deze heb ik nog niet gevonden:
S2 2GB voor 121euro
S3 3GB voor 137 euro.

helaas zijn hier op dit moment ze niet voorradig. Heeft iemand ervaring met lagere prijzen onderhandelen door een goedkopere site door te sturen naar de concurrentie?

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Overigens zag ik nog een reactie over jiayu-store.com:
I command a phone in 2 September 2014, since today I didn't receive my G2F.
Since the first day day I've received a checking track number from Singapore POST (RF259597796SG) but never the Item.
Be careful, Because I still waiting the command or my refunds.
Isn't a serious site on my opinion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audiowaste schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:03:
[...]

Dispute openen bij Paypal, dat ga je sowieso winnen omdat de seller al bekend is bij Paypal.
De waarde van de dollar moet je maar op de koop toenemen.
Ja, ik heb dat al eens moeten doen bij een Fastcardtech koop. Ik wacht even tot ik de screenprotector thuis heb want er is iets naar NL gestuurd volgens Singapore post!

De dollar blijft (hopelijk) het enige risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is geekbuying.com wel betrouwbare site? volgens mij wel toch.

http://chinakopen.nl/betrouwbare-chinese-webshops/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De site van club1941 is down. FB en Youtube zijn offline gehaald. Ik heb in ieder geval een dispute geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Ja, verschillende collega's daar hun telefoon besteld en netjes ontvangen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig
eYaTed schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:47:
[...]

Ja, verschillende collega's daar hun telefoon besteld en netjes ontvangen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
RootsB schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:11:
Heeft iemand ervaring met de GHdealcom? Een betere prijs als deze heb ik nog niet gevonden:
S2 2GB voor 121euro
S3 3GB voor 137 euro.

helaas zijn hier op dit moment ze niet voorradig. Heeft iemand ervaring met lagere prijzen onderhandelen door een goedkopere site door te sturen naar de concurrentie?

R
Is verdacht goedkoop. De prijs gaat vast omhoog als de toestellen wel voorradig zijn... Als je besteld, dan zullen ze aangeven dat het toestel niet voorradig is en komen ze met een alternatieve telefoon voor die prijs. ;) Of de optie om je bestelling te annuleren.
Volgens mij is deze site redelijk betrouwbaar, maar niet overal krijgen ze een goede waardering. Ik zou er zelf niet zo snel bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyrro
Phyrro schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:05:
Zijn er toevallig nog Tweakers met updates van club1941-gate?

Op XDA is ook een uitgebreide discussie te lezen tussen velen die besteld hebben. Tot op heden is er volgens mij bij die users nog geen enkel toestel aangekomen.

Bij mij is de situatie:

Datum bestelling: 27-02
Product: Jiayu S3 3GB
Ordernummer: 1982
Tracking nummer: Ja
Tracking status:03-03-2015 Received from Customer

Vanwege Paypal-bescherming maak ik me op dit moment niet echt zorgen.
Boy was I wrong. Net een geschil geopend bij PayPal, verwezen naar de thread op XDA als bewijs van scam. Alles is nu uit de lucht; website, facebook en youtube-account.

Ach, het kan even duren, maar ik ga er vanuit dat ik mijn geld terugkrijg. PayPal lijkt me in dit geval wel betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
KoffieAnanas schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:40:
Ik was nog voorzichtig met de schatting... Tel maar uit hoe lucratief zoiets kan zijn. Gewoon goed voorbereiden, en een scam opzetten bij een product waarvan te verwachten is dat het erg populair is en net iets onder de marktprijs gaan zitten, net genoeg zodat het niet te verdacht is, en je bent binnen. En reken er maar op dat hij alleen maar scams naar buitenlanders heeft gestuurd en niet binnen China zelf.
Hij had zelfs een exemplaar naar een member van XDA gestuurd, zodat die een review kon plaatsen op XDA, over het toestel en de shop.
Zijn investering was dus 1 toestel, waarmee hij een paar ton heeft opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Momus schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:25:
Hij had zelfs een exemplaar naar een member van XDA gestuurd, zodat die een review kon plaatsen op XDA, over het toestel en de shop.
Zijn investering was dus 1 toestel, waarmee hij een paar ton heeft opgehaald.
Over dat punt bestaat ook nog enige twijfel, het kan goed zijn dat de betreffende member onderdeel uitmaakte van het hele oplichtingsgilde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Nee hoor. Hij heeft net een post geplaatst, waaruit pure wanhoop spreekt.
Het toestel dat hij heeft gehad, verloot ie onder de gedupeerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Hoe zijn de ervaringen met webshop Focalprice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastiaansmit199
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-08 21:08
Audiowaste schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:46:
Zolang nog niemand iets heeft ontvangen van jiayu-store, blijft het afwachten.
bastiaansmit199 heeft een bericht gekregen dat zijn pakket is overhandigd aan de koerier en dat zijn tracking code actief is. Overigens heb ik mijn S3 op dezelfde dag als hem besteld, maar nog geen bericht gehad.

Hopelijk kan bastiaansmit199 ons snel op de hoogte brengen, maar het lijkt mij in ieder geval een stuk betrouwbaarder dan club1941.
Even een update over mijn pakketje, verstuurd via DHL, besteld besteld via Jiayu-Store.com ;)
Mijn pakketje is nu vertrokken uit Hong Kong.
Erg vervelend voor de mensen die bij club1941 besteld hebben, hopelijk krijg ik wel gewoon de 3GB versie binnen en geen screenprotector of iets dergelijks. Ik houd jullie op de hoogte!
Overigens heb ik veel mail verkeer over en weer gehad misschien dat dat iets heeft geholpen dat die van mij al wel is verstuurd? Misschien waren ze mijn gezeur zat? :P
donderdag, Maart 05, 2015 Locatie Tijd

9 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:33
8 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:23
7 Douane inklaring compleet om HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 13:09
6 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 12:24
5 Status douane bijgewerkt HONG KONG - HONG KONG 11:06
4 Vertrokken van DHL vestiging in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 10:25
3 Verwerkt in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 10:14
2 Verwerkt in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 09:37

woensdag, Maart 04, 2015 Locatie Tijd

1 Zending opgehaald SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 17:44

De tijden zijn GMT+8 dus 7 uur minder voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PdC

Wellicht off-topic/ter info:

Ik heb 'm (2GB versie) 9 feb besteld, 12 feb aan de deur geleverd door DHL. Geen btw/douanerechten betaald... Had me er wel voor 'verzekerd' bij Pandawil maar dat was dus niet nodig.
Was incl screensaver trouwens, met de internationale rom voorzien van gapps etc; en met een China -> Euro converterje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
PdC schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 16:56:
Wellicht off-topic/ter info:

Ik heb 'm (2GB versie) 9 feb besteld, 12 feb aan de deur geleverd door DHL. Geen btw/douanerechten betaald... Had me er wel voor 'verzekerd' bij Pandawil maar dat was dus niet nodig.
Was incl screensaver trouwens, met de internationale rom voorzien van gapps etc; en met een China -> Euro converterje erbij.
Niet off-topic, gaat uiteindeljk over import van de S3 en ook de 2GB. Ook al gaat het meestal wel over de 3GB ;)

Waar had je hem besteld? Misschien goed om te weten als er nog mensen de 2GB willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 10:09
eYaTed schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 18:17:
[...]

Niet off-topic, gaat uiteindeljk over import van de S3 en ook de 2GB. Ook al gaat het meestal wel over de 3GB ;)

Waar had je hem besteld? Misschien goed om te weten als er nog mensen de 2GB willen ;)
"Had me er wel voor 'verzekerd' bij Pandawil"

http://www.pandawill.com/...-screen-black-p97208.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
rednaz420 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 18:28:

"Had me er wel voor 'verzekerd' bij Pandawil"
Mijn excuses, had erover gelezen.

}:O 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
Ikzelf denk dat Jiayu-Store een prima website is, aangezien deze al vrij oud is (anders zou hij wel uit de lucht gehaald zijn) en omdat er al eerder tweakers hier Jiayu telefoons hebben gekocht (Oudere telefoons).

Hier even een voorbeeld:
Verwijderd in "[JiaYu G5] Ervaringen en Discussie"
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen.
gekocht op 2/12 op jiayu-store.com voor $312.40

de ROM van gomez2010 erop en lijkt proper nu (geen chinese kalender meer :) )

@gomez2010, de MT6589_modem_v7_10.07.2013.zip is toch enkel wanneer je problemen hebt met de SIM?
Of zijn er nog dingen die hiermee beter zouden gaan?

Mijn eerste indruk is vrij positief _/-\o_
Hier nog eentje:
roy_dekker in "[JiaYu G5] Ervaringen en Discussie"
Gisteren mijn Jiayu G5s ontvangen. Besteld op www.jiayu-store.com voor 180 euro + 27 euro aan douane kosten. Nu ondervind ik meteen wat probleem waar jullie misschien antwoord op weten.

- Mag Baidu IME verwijderd worden? Wat heel irritant dat toestenbord niet volledig Engels of Nederlands is.
- Telefoon vielt gister meerdere malen uit bij het maken van een foto. Probleem doet zich nu niet meer voor.
- Officiele Facebook app crash steeds.

Verder geen problemen, misschien dat de nieuwste ROM de problemen verhelpt. Iemand een idee waar ik deze het beste kan downloaden en werkt het ook zonder extern SD kaart?

Verder een fijn toestel. Nog mooier dan op de foto's!

[ Voor 35% gewijzigd door Jvann op 05-03-2015 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Ik heb Jiayu Store maar weer een mailtje gestuurd. Nog geen bericht ontvangen maar denk dat ze gegokt hebben op een snelle levering maar dat de fabriek de hoeveelheden niet aankan. Derhalve kunnen ze niet op tijd leveren.

Chinezen verkopen vaak "uit de fabriek" heb ik het idee,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
Bij mij heeft de Jiayu Store wel gereageerd.
So sorry for the delay .
We will check it for you soon and try our best to send out your package first . do not worry, if you have not got the tracking number before 10th March, i will apply fully refund you .
Any news we got ,we will keep you informed at the first time.your kindly consideration shall be much appreciated .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me iedere keer wel enorm op dat die bezel in filmpjes een stuk breder is dan op de promo-plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Ter info:

Dear Trollex,

We have received your question about item-339486-Jiayu S3 5.5" FHD Android 4.4 Smartphone 4G LTE MTK6752 Octa Core 1.7 GHz 3GB RAM 16GB ROM 13.0MP NFC Miracast OTG-Black:
Hi, Can you confirm you have the S3 3GB black in stock and ready to be sent directly after ordering?

Our reply:

Dear Sir,

Thank you for your inquiry.

It is limited in stock now, grab it quickly.

Thank you.
Hope you enjoy your shopping.
Best Regards!

Is this answer helpful? If not,click the following link to submit your question:
http://www.geekbuying.com...rd/reply?id=174243&type=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel36
Geekbuying is gewoon te vertrouwen.

Een alternatief is Banggood:

S3 2gb

S3 3gb

Balen van Club1941, maar het was ook te mooi om waar te zijn. Eigenlijk moeten we niet zo krenterig doen over een paar tientjes goedkoper, want al die tijd die je er nu mee kwijt bent om je geld terug te krijgen etc. is veel meer dan die paar tientjes waard. Ben wel nieuwsgierig of er serieus achter zon persoon wordt aangegaan. Het lijkt mij toch zon 3 ton die Paypal moet lappen aan de gedupeerde. Wat hij zelf asap van die rekening heeft afgehaald natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Michiel36 op 06-03-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Ik kreeg dezelfde reactie als Pinkelmans

Dear Greetz Henk.

So sorry for the delay .
We will check it for you soon and try our best to send out your package first . do not worry, if you have not got the tracking number before 10th March, i will apply fully refund you .
Any news we got ,we will keep you informed at the first time.your kindly consideration shall be much appreciated .

Kind regards .

Rady.

Gezien de toekomstige groei in apps wil ik toch voor de Advance 3Gb versie gaan. Dan maar w88 dus. :z

[ Voor 13% gewijzigd door henkb123 op 06-03-2015 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magin12
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-08 15:05
Mijn S3 is zojuist verzonden bij AliExpress, ik stond in de wachtrij omdat er nog wat mensen voor mij waren die eerder hadden betaald maar paar keer met Shenzhen Top-One Trading Co., Ltd. via de site gechat en het vriendelijk gedaan en toen stond ik opeens vooraan in de rij voor verzending^^

Eerst met DHL naar Engeland nu en dan met Fedex deze kan op, Volgende week dus eindelijk mijn S3 in handen als het een beetje meezit. 22 Feb besteld dus is redelijk snel gegaan voor China begrippen als je ook nog meeneemt dat de tel niet op voorraad was.

DEYE SUN 20K-SG01HP3-EU-AM2 met Tesla Model 3 60kw accu. 20x580wp bifacial panelen op dak. Quatt Duo warmtepomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Heb je de advance besteld Magin?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste