Ja, er staat ook nog developer editie op de achterkant. Maar ik ga denk ik naar bed, hoe lastig dat op dit moment nog is. Het enige probleem is dat hij zwart is, dus ik heb straks twee zwarte...wpuntnl schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 00:35:
Tof! Gefeliciteerd eew! Heb je hem al? Dan mogen we je vast een review vragen ;-)
Het eerste wat mij opvalt is dat de slechte verhalen van de reviewers over het scherm totaal ontrecht lijken. Ik zit hier in een niet zo goed verlichte woonkamer met twee monitoren voor mijn neus en ik kan toch echt heel duidelijk zien wat er op het schermpje staat. Als ik er een lamp op schijn worden de kleuren heel veel beter, maar het is echt niet zo dat het scherm onleesbaar is in een slecht verlichte kamer.
Ik heb hem trouwens gewonnen voor mijn watchface Solar Time. Kat van Pebble vond dat mijn app het meeste te winnen had van de toevoeging van kleur. Ik had totaal niet verwacht dat ik naar een Pebble meetup zou gaan en terug zou komen met een gratis Pebble time voor een watchface die in aan het maken ben.
Ik heb ook een shirt en een pyjamabroek
Edit: Dit ding lijkt wel heel vreemd om te gaan met zijn Batterij, die springt van vol naar leeg. Ik denk dat ik hem maar een nachtje aan een lader leg en mij daar morgen verder om bekommer.
[ Voor 7% gewijzigd door eew op 29-05-2015 00:53 ]