Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018
wpuntnl schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 00:35:
Tof! Gefeliciteerd eew! Heb je hem al? Dan mogen we je vast een review vragen ;-)
Ja, er staat ook nog developer editie op de achterkant. Maar ik ga denk ik naar bed, hoe lastig dat op dit moment nog is. Het enige probleem is dat hij zwart is, dus ik heb straks twee zwarte...

Het eerste wat mij opvalt is dat de slechte verhalen van de reviewers over het scherm totaal ontrecht lijken. Ik zit hier in een niet zo goed verlichte woonkamer met twee monitoren voor mijn neus en ik kan toch echt heel duidelijk zien wat er op het schermpje staat. Als ik er een lamp op schijn worden de kleuren heel veel beter, maar het is echt niet zo dat het scherm onleesbaar is in een slecht verlichte kamer.

Ik heb hem trouwens gewonnen voor mijn watchface Solar Time. Kat van Pebble vond dat mijn app het meeste te winnen had van de toevoeging van kleur. Ik had totaal niet verwacht dat ik naar een Pebble meetup zou gaan en terug zou komen met een gratis Pebble time voor een watchface die in aan het maken ben.

Ik heb ook een shirt en een pyjamabroek 8)

Edit: Dit ding lijkt wel heel vreemd om te gaan met zijn Batterij, die springt van vol naar leeg. Ik denk dat ik hem maar een nachtje aan een lader leg en mij daar morgen verder om bekommer.

[ Voor 7% gewijzigd door eew op 29-05-2015 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

You lucky bastard :P Gefeliciteerd !
en dan was je nog wel bang dat je pledge niet goed was gegaan door dat cc probleempje..... Nu heb je m zelfs nog eerder als de Europese backers... 8)

[ Voor 7% gewijzigd door LoneWolf op 29-05-2015 08:31 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Yosecret schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:57:
[...]

[...]

Dat ziet er al erg netjes uit! Het lettertype mag van mij wel iets kleiner. Ik neem aan dat dit die plugin is?

[...]

Correct, hij heeft dit laten weten (korte mailconversatie):

"Yes I plan to release another TTMM app for Pebble Time with color models
and there will be on start 12 the best watch faces with color option."

In ieder geval geen losse apps voor iedere watch face, of bundels zoals nu het geval is voor Android Wear. Lekker alles in één overzichtelijke app :)
Voor iOS is dat op dit moment al zo, alles zit netjes in de TTMM-app. Klik er één aan en hij stuurt je via deeplink door naar de Pebble-app, waarna de watchface op je Pebbles wordt gedumpt of naar je Locker gaat. :)

[ Voor 8% gewijzigd door me_mrtn op 29-05-2015 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:21
eew schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 00:47:
[...]
Ik heb hem trouwens gewonnen voor mijn watchface Solar Time. Kat van Pebble vond dat mijn app het meeste te winnen had van de toevoeging van kleur. Ik had totaal niet verwacht dat ik naar een Pebble meetup zou gaan en terug zou komen met een gratis Pebble time voor een watchface die in aan het maken ben.

Ik heb ook een shirt en een pyjamabroek 8)
Op de foto die Pebble op Twitter heeft geplaatst kijk je ook een beetje onwerkelijk of je het nog steeds niet geloofd dat je iets gewonnen hebt haha! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 00:10

wpuntnl

tja... waarom ook niet...

Hadden ze nog nieuws over de verzending?

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Ja, dat klopt.

Ik heb nog een paar foto's gemaakt van de Time in de schaduw met en zonder backlight
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XiK2jKt.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/soCtAva.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door noobgrinder op 29-05-2015 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
SkyThes schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:04:
[...]

Op de foto die Pebble op Twitter heeft geplaatst kijk je ook een beetje onwerkelijk of je het nog steeds niet geloofd dat je iets gewonnen hebt haha! ;)
Haha, ja. Die foto is niet echt het moment trouwens. Alles was al opgeruimd en bijna iedereen was al weg, maar omdat ik daar dichtbij woon en met een aantal mensen in gesprek was geraakt had ik niet echt haast. Op gegeven moment kwamen ze erachter dat ze vergeten waren een foto te maken. Maar het was daar verschrikkelijk heet omdat er iets meer mensen waren dan verwacht en niemand de hele avond op het idee was gekomen een raam open te zetten.

Dit ding is zoveel beter gebouwd en zoveel beter uitgedacht dat de originele Pebble. Vooral het feit dat hij korter is is geweldig. Ik heb hem nu aan mijn gele NATO strap zitten, en die moet dus een gaatje kleiner, omdat de originele Pebble eigenlijk te lang was voor de breedte van mijn pols en er best wel grote luchtgaten zaten, die zitten hier niet meer.

Ook is hij lekker dun. Ik denk dat hij met Nato strap ongeveer even dik is als de originele Pebble zonder Nato strap. De siliconen band die er bij zit is zoveel beter dan de PTU band van de originele Pebble dat ik deze waarschijnlijk aan mijn originele Pebble maak en die ga dragen tijdens het zwemmen, om te voorkomen dan ik de halve dag met een nat bandje rondloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
noobgrinder schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:12:
[...]

Ja, dat klopt.

Ik heb nog een paar foto's gemaakt van de Time in de schaduw met en zonder backlight
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vraag mij af of dat ding wat ik heb gekregen een vroeg productiemodel is of ook een preproductie. Wat is jouw hardware revisie. Deze is snowy21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Nu online

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

eew schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:58:
[...]

Ik vraag mij af of dat ding wat ik heb gekregen een vroeg productiemodel is of ook een preproductie. Wat is jouw hardware revisie. Deze is snowy21.
Die van mij is snowy22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Dat is vreemd. Ik vraag mij af of ik de uiteindelijke lader heb, hij blijft in ieder geval goed zitten, maar is wel wat aan de dikke kant. Ik kan het niet echt afleiden uit de afbeeldingen die ik eerder gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Nu online

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Mijn lader heeft een stuk metaal dat ongeveer net zo dik is als het stuk plastic.
Als het goed is heeft de uiteindelijke lader niet dat stuk metaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
noobgrinder schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:46:
Mijn lader heeft een stuk metaal dat ongeveer net zo dik is als het stuk plastic.
Als het goed is heeft de uiteindelijke lader niet dat stuk metaal.
Dan heb ik de uiteindelijke lader, want ik heb geen stuk metaal gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

eew schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 00:09:
De meetup in Amsterdam was een heel groot succes, mede omdat ik (voor mij totaal onverwacht) een Pebble Time heb gewonnen.
Gefeliciteerd! Zag het net op reddit voorbij komen. :)F
me_mrtn schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:42:
[...]

Voor iOS is dat op dit moment al zo, alles zit netjes in de TTMM-app. Klik er één aan en hij stuurt je via deeplink door naar de Pebble-app, waarna de watchface op je Pebbles wordt gedumpt of naar je Locker gaat. :)
Voor de Pebble zit ook op Android al alles in één app. Voor Android Wear niet, vandaar dat ik hem daar over mailde. Koop liever al z'n meesterwerken in één keer voor een redelijke prijs in plaats van voor alles apart te moeten betalen.
eew schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:04:
[...]

Dit ding is zoveel beter gebouwd en zoveel beter uitgedacht dat de originele Pebble. Vooral het feit dat hij korter is is geweldig. Ik heb hem nu aan mijn gele NATO strap zitten, en die moet dus een gaatje kleiner, omdat de originele Pebble eigenlijk te lang was voor de breedte van mijn pols en er best wel grote luchtgaten zaten, die zitten hier niet meer.
@Noobgrinder/@Eew Nu word ik toch wel nieuwsgierig naar de dikte en lengte in vergelijking met de originele Pebble. Zou een van jullie een foto kunnen maken waarop de Time en OG op elkaar liggen, vanaf de zijkant genomen (knoppen naar de camera toe)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DTfVwFu.jpg

Beetje een mislukte foto, maar ik denk dat het wel te zien is. Dit ding is echt verrassend licht en klein, ondanks dat hij iets breder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Thanks! Het zal ook wel met de kleine bolling te maken hebben dat hij beter om te pols zit. Nog korter en dunner dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ooojeee
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 12:27
Ziet er allemaal goed uit! Kan niet wachten!

Kwam deze review van de Guardian nog tegen die ik nog niet gepost zag:

http://www.theguardian.co...ective-answer-apple-watch

Zeer positief en een paar aardige foto's en korte filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ik heb na 1 dag met een Pebble Time toch wel een aantal kleine ergernissen die ik eigenlijk van mij af moet schijven en aan Pebble moet melden. Dit zijn echter allemaal software problemen en ik denk dat dit wel goed komt.

En behoorlijk irritante is dat als je wil scrollen door tekst en je doet dat door de down knop in te drukken dit veel te langzaam gaat. Als je de hele tijd op de knop drukt gaat het wel goed.

Daarnaast duurde het erg lang voordat mijn Pebble door had dat ik de telefoon had opgenomen, en toen ik ophing melde hij calll declined. Ook heeft hij het in tegenstelling tot de origineel Pebble niet door als je iemand belt.

Edit: Ha, ik heb mijn badge terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Dit is heel erg fout. Vooral ook dat Pebble nu het vermoeden bevestigd dat heel veel mensen al hadden: "Apple heeft sinds februari updates voor de originele Pebble app tegen gehouden"

Ik zou niet weten hoe dit nog goed moet komen. En ik zou ook niet weten hoe Pebble dit zou moeten overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:54

RobertowNL

For your gear!

eew schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:54:
Dit is heel erg fout. Vooral ook dat Pebble nu het vermoeden bevestigd dat heel veel mensen al hadden: "Apple heeft sinds februari updates voor de originele Pebble app tegen gehouden"

Ik zou niet weten hoe dit nog goed moet komen. En ik zou ook niet weten hoe Pebble dit zou moeten overleven.
Door druk van de pers. Zou niet de eerste keer zijn dat zoiets op deze manier wel gefixt gaat worden.
Regels of niet, het slaat natuurlijk nergens op dat Apple de app nu ineens gaat tegenhouden als hun eigen product ''toevallig'' net uit is.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
RobertowNL schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:10:
[...]

Door druk van de pers. Zou niet de eerste keer zijn dat zoiets op deze manier wel gefixt gaat worden.
Regels of niet, het slaat natuurlijk nergens op dat Apple de app nu ineens gaat tegenhouden als hun eigen product ''toevallig'' net uit is.
Ik vraag mij af of de pers dit op gaat pakken. :?

Ik hoop echt dat Pebble overleeft zonder iOS functionaliteit, maar ik vrees het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik heb er in elk geval maar een mail naar de telegraaf aan gewaagd,(met het pebble bericht erbij) aangezien die ook altijd wel over de pebble en applewatch enzo schrijven.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:49
Ook gesubmit naar de frontpage hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:19
LoneWolf schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:24:
Ik heb er in elk geval maar een mail naar de telegraaf aan gewaagd,(met het pebble bericht erbij) aangezien die ook altijd wel over de pebble en applewatch enzo schrijven.
Ben benieuwd.
Hopelijk komt het meteen bij Alfred Monterie terecht. Anders FF direct naar hem sturen. Ik ga morgen eens kijken wat wij als pers (c't, Android Magazine, iCreate) hiermee kunnen. Voordat wij weer in de winkel liggen zijn we weken verder en dat snelle internetgebeuren, daar doen we nog niet zo heel veel mee, helaas...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Tsja, ben geen Apple liefhebber maar heb zojuist uit solidariteit toch maar even een berichtje naar Apple gestuurd. Als genoeg mensen klagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
LoneWolf schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:24:
Ben benieuwd.
De grote Amerikaanse tech sites moeten het oppakken, anders gebeurt er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:49
eew schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:34:
[...]

De grote Amerikaanse tech sites moeten het oppakken, anders gebeurt er niets.
Daar zijn de eerste al,
Yahoo: https://www.yahoo.com/tec...soc_src=unv-sh&soc_trk=tw
9to5mac.com: http://9to5mac.com/2015/0...-backers-receive-watches/
MacRumors: http://www.macrumors.com/...-ios-app-in-review-limbo/

[ Voor 25% gewijzigd door jip_86 op 03-06-2015 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
9to5mac lijkt het alleen maar erger te maken, en gaat geeft tussen de regels door Pebble de schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Ik wil jullie dromen niet kapot maken jongens, maar we leven helaas al geruime tijd in een Apple wereld. En hoewel ik denk dat het bedrijf zichzelf door dit soort acties zelf wel eens kapot kon maken op de lange termijn zijn ze op dit moment alleen maar groter aan het worden. Dit is strategisch gezien weer een geniale stap van die modemannetjes in California. Letterlijk over lijken gaan heet dat.

en deze opmerking betekent natuurlijk oorlog:
We’re sure Apple, like Pebble, loves its fans and is responsive to feedback. Together, we can kindly express our desire to see the AppStore #FreeOurPebbleTime with a speedy approval of Pebble Time Watch for iPhone.

En als de grote tech sites moeten gaan kiezen voor de kleine Pebble of de grote Apple, dan is de strijd al gestreden.

[ Voor 21% gewijzigd door Druss op 04-06-2015 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:31

St@m

@ Your Service

eew schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 22:12:
9to5mac lijkt het alleen maar erger te maken, en gaat geeft tussen de regels door Pebble de schuld.
Dat valt toch wel mee? Ik lees het in ieder geval niet tussen de regels :)
Ik zet mijn geld op: Het gaat goedkomen.Maar Apple laat hier even duidelijk zien wie de baas is, maar goed, dat is natuurlijk ook een bewust risico wat Pebble heeft genomen. Misschien hadden ze van te voren even moeten checken/contract opstellen met Apple.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 23:22
Op zich is het geen handige zet geweest van Pebble om de app die op dat moment goedgekeurd was en dus kon worden vrijgegeven, opnieuw aan te bieden voor een minor bug. Dat risico hebben ze zelf genomen. Her is zuur, maar begrijp dat momenteel de review periode van een app 10 dagen is. 25 mei hebben ze in de VS nog vrij gehad, dus reken op 8 juni of later die week. Het is niet anders.

Oh en daarnaast heeft Pebble de afgelopen 3 maanden Apple ook redelijk belachelijk gemaakt in hun reclame campagnes, niet handig...

[ Voor 14% gewijzigd door Prutsky op 04-06-2015 09:07 . Reden: jennen Apple toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
prutksy schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:06:
Op zich is het geen handige zet geweest van Pebble om de app die op dat moment goedgekeurd was en dus kon worden vrijgegeven, opnieuw aan te bieden voor een minor bug. Dat risico hebben ze zelf genomen. Her is zuur, maar begrijp dat momenteel de review periode van een app 10 dagen is. 25 mei hebben ze in de VS nog vrij gehad, dus reken op 8 juni of later die week. Het is niet anders.

Oh en daarnaast heeft Pebble de afgelopen 3 maanden Apple ook redelijk belachelijk gemaakt in hun reclame campagnes, niet handig...
Je ziet een aantal dingen over het hoofd. Allereerst natuurlijk die 44 dagen voor de oorspronkelijke Pebble app, deze kan je hier niet los van zien en daar klopt duidelijk iets niet. Ten tweede dat Pebble een expedited review heeft aangevraagd. Het schijnt meestal het wachten op review te zijn dat lang duurt, niet de review zelf. En zoals je in de screenshots van Pebble kan zien duurde het wachten op review ook niet meer dan een dag. Het feit dat het reviewprosess zo lang duurt is is dus niet normaal.

Daarnaast, wist ik niet dat het normaal was om zo te reageren op enige negatieve reactie van een van je concurrenten, en over het algemeen is Pebble heel erg positief over Apple. In mijn ogen zelfs een beetje te.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Laatst online: 16-08 20:29

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Waar niets staat over die 43 dagen voor de OG app, wat een heel belangrijk gegeven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Nou, ik ben zojuist met mijn Pebble Time tegen een bakstenen muur aan gelopen, en de kras op de bezel is niet mis. Nu vrees ik dat er toch niets anders op zit dan de Gadgetwrap erop pakken...

Arg...

[ Voor 23% gewijzigd door eew op 04-06-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
eew schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:18:
Nou, ik ben zojuist met mijn Pebble Time tegen een bakstenen muur aan gelopen, en de kras op de bezel is niet mis.

Arg...
Ach, je krijgt er binnenkort toch nog één? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
eew schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:18:
Nou, ik ben zojuist met mijn Pebble Time tegen een bakstenen muur aan gelopen, en de kras op de bezel is niet mis. Nu vrees ik dat er toch niets anders op zit dan de Gadgetwrap erop pakken...

Arg...
Ah kut, dat doet zeer... :( Durf er niet om te vragen maar zijn er foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 23:22
De 44 dagen van de originele app is inderdaad opmerkelijk. Maar goed dit gegeven had Pebble ook. De Tima app was goedgekeurd... achteraf gezien hadden ze dit moeten laten releasen en daarna pas de bugfix in moeten sturen.
Dit is helaas niet gedaan. Het komt vast goed, maar duurt nog iets langer. Het is voor mij geen reden om mijn order te cancelen of terug te sturen als ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Druss schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:20:
[...]

Ah kut, dat doet zeer... :( Durf er niet om te vragen maar zijn er foto's?
Uiteraard

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ip46NBV.jpg
dreamscape schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:19:

[...]

Ach, je krijgt er binnenkort toch nog één? :)
Mijn vader was van plan om deze over te menen, ook omdat ik hem alle CC kosten nog niet betaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
ja die ontgaat je niet.. :'( Zonde man! Was je zo druk met je klokje aan het spelen dat je tegen een muur aanliep? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Druss schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:40:
ja die ontgaat je niet.. :'( Zonde man! Was je zo druk met je klokje aan het spelen dat je tegen een muur aanliep? |:(
Nee, ik zit in een jaren 70 gebouw met basketstenen muren binnen. En de toiletdeur is links het de bocht om aan het einde van de gang. Daar zit een nogal scherpe muur voor waar ik vaker bijna tegenaan kom, en gisteren nog van dacht dat ik op moest passen |:( . Ik ben er langs geschraapt.

Ik heb een diamonds gadget wrap liggen, maar ik vond het zonde van die mooie bezel om daar een stuk plastic op te plakken, en ik wilde daar ook eigenlijk even mee wachten totdat ik besloten had wat ik met de 2e ging doen, en welke ik ging houden. Maar die gaat nu vanavond hoe dan ook op, want ik kan hier echt niet naar kijken. Misschien dat er wat te regelen is met metaalverf van die kleur, maar ik heb geen idee hoe je zo een klein beetje kan bijschilderen.

[ Voor 35% gewijzigd door eew op 04-06-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
eew schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:44:
[...]

Nee, ik zit in een jaren 70 gebouw met basketstenen muren binnen. En de toiletdeur is links het de bocht om aan het einde van de gang. Daar zit een nogal scherpe muur voor waar ik vaker bijna tegenaan kom, en gisteren nog van dacht dat ik op moest passen |:( . Ik ben er langs geschraapt.

Ik heb een diamonds gadget wrap liggen, maar ik vond het zonde van die mooie bezel om daar een stuk plastic op te plakken, en ik wilde daar ook eigenlijk even mee wachten totdat ik besloten had wat ik met de 2e ging doen, en welke ik ging houden. Maar die gaat nu vanavond hoe dan ook op, want ik kan hier echt niet naar kijken. Misschien dat er wat te regelen is met metaalverf van die kleur, maar ik heb geen idee hoe je zo een klein beetje kan bijschilderen.
Dat en hoe fix je de exacte kleur? Heb ooit een blauwe auto gehad en er zo'n aanstipstift bij gekocht met de exacte kleurcode. Trust me dat zie je, dat wijkt altijd af! Das bij een auto alleen handig tegen roest op de beschadiging, denk niet dat jij daar echt last van zult krijgen bij je Pebble. Denk dat zo'n wrap dan je beste optie is. Die zijn trouwens sowieso wel cute.

http://www.gadgetwraps.com/devices/smart-watch/pebble-watch/pebble-time.html

[ Voor 14% gewijzigd door Druss op 04-06-2015 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ik heb overigens een donkerbruin vermoeden dat ik niet de eerste en de enige zal zijn die dit overkomt. Dat gedeelte steekt behoorlijk uit en krast dus behoorlijk snel. Er waren toch ook dit soort problemen met de zwarte Steel?

Ik heb deze nota-bene in huis:
http://www.gadgetwraps.co...category&faceted_search=0

En dat is ook het patroon dat ik op mijn OG Pebble heb zitten, maar ik wilde even wachten totdat de Kickstarter Time er is en ik besloten had wat ik met welke ging doen.

[ Voor 44% gewijzigd door eew op 04-06-2015 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Aangezien jij een developer editie hebt, en dit waren pre-productie modellen, zou zou eens kunnen dat de pvd laag nog niet zo sterk is als de definitieve versie. (zag dat noobgrinder ook al een nieuwere hw versie had als jij)

Heb ook op reddit eens gelezen dat de dev/pre-productie modellen nog geen gorilla glas hadden nl.

Kan t op de foto nog niet zo beoordelen (niet echt scherp) hoe diep de wond is... maar vaak is bij pvd coatings wel zo, dat als je er een beetje over wrijft, te een stuk minder zichtbaar wordt.

[ Voor 23% gewijzigd door LoneWolf op 04-06-2015 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
LoneWolf schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 15:23:
Aangezien jij een developer editie hebt, en dit waren pre-productie modellen, zou zou eens kunnen dat de pvd laag nog niet zo sterk is als de definitieve versie. (zag dat noobgrinder ook al een nieuwere hw versie had als jij)

Heb ook op reddit eens gelezen dat de dev/pre-productie modellen nog geen gorilla glas hadden nl.

Kan t op de foto nog niet zo beoordelen (niet echt scherp) hoe diep de wond is... maar vaak is bij pvd coatings wel zo, dat als je er een beetje over wrijft, te een stuk minder zichtbaar wordt.
Dit is nadat ik dat al heb gedaan. Er is een stukje waar de coating volledig door is, ik denk niet dat daar heel veel aan te doen is.

Ik weet nog steeds niet hoe dat zit met mijn hardware revisie. Want hij is mij uitgereikt in een dichte productie doos, heeft een ean code en kwam met een productie lader. Niets aan dit ding straalt uit dat het preproductie is. Die hardware revisie lijkt ook niet veel te zeggen, sinds de productie modellen ook snowy22 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Nu online

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Ik heb mijn Time ook al eens langs een muur geschuurd (spackmuur) maar dat liet geen enkele sporen achter.
Het leek eerst wel of er krassen op de bezel zaten maar ik poetste er even stevig overheen met een doek en er was niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

eew schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:58:
Ik heb overigens een donkerbruin vermoeden dat ik niet de eerste en de enige zal zijn die dit overkomt. Dat gedeelte steekt behoorlijk uit en krast dus behoorlijk snel. Er waren toch ook dit soort problemen met de zwarte Steel?
Yep, die waren er zeker. Daarom gaat m'n voorkeur nu ook uit naar brushed. Moet helaas nog even wachten want ik ben voor de Time Steel gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
De oplossing voor de kras is best wel netjes geworden. Al is het natuurlijk zo dat je die dingen altijd scheef plakt, en deze is precies zo scheef geplakt dat op het gedeelte met de kras nog de meeste rand zichtbaar is. Ik vrees dus dat er niets anders op zit dan er nog een paar te bestellen. Maar voorlopig denk ik dat ik hier mee kan leven.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YHr2w58.jpg

Ik kreeg op eens nog een geniaal idee, de stukjes van de kras die nog zichtbaar waren heb ik met een potlood weg gewerkt. Dat zwal wel niet zo heel lang blijven zitten, maar het is in ieder geval iets.

[ Voor 20% gewijzigd door eew op 04-06-2015 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Ik probeer een all-day pin aan de timeline toe te voegen, iemand een idee?

http://www.reddit.com/r/p...y_allday_pin_in_timeline/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
The Verge:
http://www.theverge.com/2...me-app-stuck-store-review

Nu gaat er waarschijnlijk iets gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

eew schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:02:
De oplossing voor de kras is best wel netjes geworden. Al is het natuurlijk zo dat je die dingen altijd scheef plakt, en deze is precies zo scheef geplakt dat op het gedeelte met de kras nog de meeste rand zichtbaar is. Ik vrees dus dat er niets anders op zit dan er nog een paar te bestellen. Maar voorlopig denk ik dat ik hier mee kan leven.

[afbeelding]

Ik kreeg op eens nog een geniaal idee, de stukjes van de kras die nog zichtbaar waren heb ik met een potlood weg gewerkt. Dat zwal wel niet zo heel lang blijven zitten, maar het is in ieder geval iets.
Lijkt t nu zo of is je scherm nu ook beschadigd ? Leek op die foto met de rand niet zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

@LoneWolf, volgens mij stukjes stof waar de zon direct op schijnt. Buiten de focus waardoor t op een beschadiging lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Sjonge een stukje op The Verge zonder dat ze Apple helemaal de hemel in prijzen! Dat mag ook wel in de krant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
LoneWolf schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 22:15:
[...]

Lijkt t nu zo of is je scherm nu ook beschadigd ? Leek op die foto met de rand niet zo ?
Als je de zon er op bepaalde manier op schijnt krijg je een soort dubbele reflecties die op beschadigingen kunnen lijken, zelfs in het echt. Met het scherm is gelukkig niets aan de hand. Ik heb nog een protector liggen, maar ik ben natuurlijk de eigenwijs om deze er op te plakken. Ik denk dat ik dat toch maar moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

@eew
Oef ik dacht al....

Verder:
Mijn 1e indruk van de Pebble Time is best positief, hij is lekker licht, ik heb de kunststof schakelband er op (Luminox band van ebay, nav een interview met Eric waarin hij deze had ).
Voelt lekkerder om de pols al mm pebble steel met stalen band.
De grootte is precies goed voor mij, niet te lomp, maar ook niet te klein. Ik heb niet heel dikke polsen, de steel moest ik 6 schakels uithalen voor hij paste.

Heb ook even een ZULU en een NATO strap geprobeerd, de ZULU was haast te grof voor de time.... En met fat spring bars passen de ZULU straps er niet meer er door, de NATO straps die ik heb wel.
Denk dat ik nog wat NATO straps met matte hardware er bij ga zoeken, lekker fel rood, en iets van groen of zo.

Scherm is goed leesbaar, alhoewel verkeerde kleurkeuze in watchfaces dat wel erg minder kan maken zie ik. Zwart-wit watchfaces zijn net zo goed als op de pebble steel bij mij, vind daar geen verschil in zitten.(vrij donkere kamer, zonder backlight)
(Heb m even aan een Android device gekoppeld in afwachting van de Apple app)

Wat ik jammer vindt van de app is dat er geen gescheiden app locker is voor de gewone en de time. Apps zijn zowel in de Pebble time app als in de oude app t zelfde, ik heb op de originele pebble maar 2 watchfaces die ik ook op de time wil, en van de time wil ik echt niet alle apps op mm steel. (For ie Sunshine en Love Weather)

UPDATE:
in het (kantoor)licht vind ik hem niet al te goed afleesbaar, vooral dus met gekleurde watchfaces.
je moet de watch onder een behoorlijke hoek houden, de reflectie lijkt minder als van de voorgaande zwart-wit pebbles.
Met een polaroid zonnebril op in de auto, was de time niet af te lezen, ondanks een zwart-wit watchface. De pebble steel was geen probleem .
Om een gekleurde watchface met een gekleurde achtergrond goed te zien, moet eigenlijk altijd de backlight aan, wat de kleuren ook aardig veranderd.
Waar ik op de pebble steel de backlight op "auto" had staan, heb ik hem nu voorlopig maar op "on" gezet.

[ Voor 39% gewijzigd door LoneWolf op 05-06-2015 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ik vind de gele NATO die ik op mijn OG had eigenlijk de bulky voor de Time, en ik moet hem ook een gaatje strakker dragen, en dan is hij nog te los. Iemand op Reddit had het over deze perlon straps. http://www.cheapestnatostraps.com/collections/perlon-straps
Deze zien er ook wel goed uit, omdat er dan maar een laag stof onder de Pebble door loopt, en omdat je veel meer verstelbaarheid heb omdat ze geen gaatjes hebben, ze zijn helaas waarschijnlijk te lang voor mij, en die verstelbare hebben een hele lelijke buckle.

Ik begin het zo langzamerhand een beetje irritant te vinden dat alle bandjes te lang zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door eew op 04-06-2015 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Nu online

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Muchachooo schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 22:08:
Ik probeer een all-day pin aan de timeline toe te voegen, iemand een idee?

http://www.reddit.com/r/p...y_allday_pin_in_timeline/
Ik heb dit zelf niet getest, maar hoe moet dat dan visueel worden weergegeven?
Ik gebruik zelf ook sickbeard en ik haal de "today" op en maak dan een pin aan voor de volgende dag om 18:00.
eew schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 23:52:
Ik vind de gele NATO die ik op mijn OG had eigenlijk de bulky voor de Time, en ik moet hem ook een gaatje strakker dragen, en dan is hij nog te los. Iemand op Reddit had het over deze perlon straps. http://www.cheapestnatostraps.com/collections/perlon-straps
Deze zien er ook wel goed uit, omdat er dan maar een laag stof onder de Pebble door loopt, en omdat je veel meer verstelbaarheid heb omdat ze geen gaatjes hebben, ze zijn helaas waarschijnlijk te lang voor mij, en die verstelbare hebben een hele lelijke buckle.

Ik begin het zo langzamerhand een beetje irritant te vinden dat alle bandjes te lang zijn.
Ik heb er eentje met een verstelbare buckle besteld, ben benieuwd hoe het er uit ziet.

[ Voor 45% gewijzigd door noobgrinder op 05-06-2015 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
noobgrinder schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:29:
Ik heb er eentje met een verstelbare buckle besteld, ben benieuwd hoe het er uit ziet.
Ja, ik vrees dat ik ook voor de verstelbare buckle moet gaan, die kan je dan waarschijnlijk zelfs onzichtbaar inkorten omdat het afgeknipte gedeelte dan onder de buckle zit. Maar de niet verstelbare buckle is gewoon veel mooier en minimalistischer. Ik heb naar de eigenaresse gemaild en zij zegt dat ze de niet verstelbare gewoon opvouwt als een NATO strap, maar dat lijkt mij dus echt geen gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Nato strap kan je goed inkorten, neem 2 muntjes, om m mooi rond af te knippen (klem ze met een tang) en ga daarna terwijl ze nog steeds geklemd zitten tussen de muntjes met een aansteker langs de rand.

[ Voor 13% gewijzigd door LoneWolf op 05-06-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Dat weet ik, maar ik ben bang dat dat mis gaat. Ik heb nooit heel veel succes met het branden van nylon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Als je de muntjes maar laat zitten, zoals in t filmpje !
Ik haal mn bandjes overigens niet meer bij cheapest nato straps, vind ze niet zo prettig, zijn erg stug in verhouding. De prijs is ex 25% btw en verzendkosten, pas bij een stuk of 5 tegelijk is t nog beetje interessant.

Als je er 2 of zo besteld is horlogebanden.com, hier in nederland eigenlijk net zo interessant.. de dievas banden zijn veel prettiger dragen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
LoneWolf schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:54:
Als je de muntjes maar laat zitten, zoals in t filmpje !
Ik haal mn bandjes overigens niet meer bij cheapest nato straps, vind ze niet zo prettig, zijn erg stug in verhouding. De prijs is ex 25% btw en verzendkosten, pas bij een stuk of 5 tegelijk is t nog beetje interessant.

Als je er 2 of zo besteld is horlogebanden.com, hier in nederland eigenlijk net zo interessant.. de dievas banden zijn veel prettiger dragen ook.
Ja, ik heb een Dievas (die gele op al mijn foto's) van horlogebanden.com, maar ik heb het nu over de perlon straps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Nu online

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Een nieuwe watchface om alvast in de stemming voor Fallout 4 te komen
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IOZ88CA.jpg
https://apps.getpebble.co.../557184a72cf3a34c20000029

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
LoneWolf schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 23:20:
UPDATE:
in het (kantoor)licht vind ik hem niet al te goed afleesbaar, vooral dus met gekleurde watchfaces.
je moet de watch onder een behoorlijke hoek houden, de reflectie lijkt minder als van de voorgaande zwart-wit pebbles.
Eens! Ik vind het ook een stuk minder. Komt waarschijnlijk omdat het schermpje nu een stuk dieper in het horloge ligt dan bij de OG/Steel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Volgens mij light het scherm even diep als in de OG, ik zou niet weten hoe dat met de Steel zit. Ik zie overigens totaal geen verschil tussen het zwart wit contrast als ik ze naast elkaar houd. Ik heb het idee dat hij minder goed afleesbaar lijkt omdat het contrast tussen twee willekeurige kleuren altijd minder is dan tussen zwart en wit. Je moet gewoon een goede watchface zoeken die echt donker op licht is of andersom. Dit hoeft geen zwart wit te zijn, maar twee gerestaureerde kleuren naast elkaar werkt gewoon niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
noobgrinder schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:29:
[...]

Ik heb dit zelf niet getest, maar hoe moet dat dan visueel worden weergegeven?
Ik gebruik zelf ook sickbeard en ik haal de "today" op en maak dan een pin aan voor de volgende dag om 18:00.
Precies wat ik zeg: zou het chill vinden als die pin er de hele dag staat, met niet "00:00" erboven, maar meer iets van "today".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Nog even geduld tot ie ook in de Nederlandse store staat nog dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:14

Martijn02

/* No Comment */

https://itunes.apple.com/app/pebble-time-watch/id957997620

Ik heb de app net geïnstalleerd... Profiel gekoppeld, enz... Nu is het (weer) wachten op m'n time...

[ Voor 25% gewijzigd door Martijn02 op 06-06-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Het is bijna niet te zien, maar ik heb binnen twee dagen ook de eerste beschadiging op mijn PT te pakken... Stootte op een iets te krap toilet bij een kennis tegen de rand van het wastafeltje. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xypds
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-06 16:07
dreamscape schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:48:
Het is bijna niet te zien, maar ik heb binnen twee dagen ook de eerste beschadiging op mijn PT te pakken... Stootte op een iets te krap toilet bij een kennis tegen de rand van het wastafeltje. :(
Daarom moet j het je eigen maken dat j alleen op j eigen pot kak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ik heb net de screen protector er even op geplakt, en deze er maar weer afgehaald voordat hij verpest was. Hij maakt de Pebble veel te reflectief, en waar je eerst van het mooie scherm kan genieten als je hem in de zon houdt wordt je met de protector verblind door de reflectie van de zon. Ik heb hem er dus maar snel weer afgetrokken en met wat water weer aan het plasticje bevestigd, zodat ik deze misschien nog kan gebruiken als ik op vakantie ga.

Nou zal je zien dat ik morgen opeens een giga kras op het scherm heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

T laden van de time is nog niet war t wezen moet lijkt het.
Ik merk na een dag of twee nu in gebruik, dat het laden van de pebble time een hit en miss is, de lader wordt wel door de magneten aangetrokken, maar als je de handel neerlegt gaat de lader soms al iets scheef, waardoor t laden stopt. Zelfs t trillen van een binnenkomende notificatie kan de boel onderbreken lijkt t.
Verder gaf hij straks na een uur (komende vanaf 40%) aan dat hij fully charged was, maar een kwartiertje later nadat ik hem weer om mijn pols had gedaan, stond hij op 50%.

Qua apps zijn er wel heel leuke en mooie, weather radar, laat radar weerbeeld zien, pushline om notities op je timeline te zetten, en getback in time, om plaatsen op je timeline te pinnen, handig als je aan t winkelen bent om een winkel terug te vinden of je auto.(bushalte/trein..)

[ Voor 20% gewijzigd door LoneWolf op 07-06-2015 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Batterij indicatoren bij dit soort kleine batterijen werken zijn vaak niet dat het met zijn. De mijne roept dat hij 100% is nadat je hem van de lader trekt voordat hij aangeeft volledig opgeladen te zijn. Ik denk dat het gewoon even een paar cycles af moet wachten om te kijken of het dan wel goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik ben met mijn nieuwe Pebble Time maar weer aan het developen geslagen en heb mijn 'oude' Buienalarm-watchapp herschreven, met ondersteuning voor de originele Pebble en de Pebble Time.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/717032/Pebble/pebble-screenshot_2015-06-09_00-07-32.png

Ik gebruik nu maar even de kleuren die ik vroeger in Buienalarm voor iPhone en Android gebruikte, puur omdat ik het leuk vind dat de Pebble Time kleuren ondersteunt. ;)

Nu nog even uitzoeken of ik wat met de timeline kan gaan doen. :)

[ Voor 18% gewijzigd door gday op 09-06-2015 00:13 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Je kan pins pushen als er regen verwacht wordt, met een optie om de app te openen om de details te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

^ Dat vind ik een goed idee. Alleen als de herfst weer begint dan regent het soms hele dagen, dan blijft die pin er dus gewoon nonstop staan?

Die kleuren zien er prima uit, het hoeft geen complete regenboog te worden. Dat subtiele blauw met gekleurde lijnen heeft wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik heb zojuist de nieuwe versie geüpload in de Pebble App Store. (Ik weet niet hoe lang het duurt voordat die update live staat.)

Getest op zowel de 'oude' Pebble als de Pebble Time, maar laat het vooral weten als er dingen misgaan. :)

https://apps.getpebble.co.../52b43382f60b557b0a000018

Of ik ondersteuning voor de Timeline goed kan toevoegen aan de push servers van Buienalarm ben ik nog aan het onderzoeken.

[ Voor 8% gewijzigd door gday op 09-06-2015 18:41 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
gday schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:53:
Ik heb zojuist de nieuwe versie geüpdatet in de Pebble App Store. (Ik weet niet hoe lang het duurt voordat die update live staat.)

Getest op zowel de 'oude' Pebble als de Pebble Time, maar laat het vooral weten als er dingen misgaan. :)

https://apps.getpebble.co.../52b43382f60b557b0a000018

Of ik ondersteuning voor de Timeline goed kan toevoegen aan de push servers van Buienalarm ben ik nog aan het onderzoeken.
Ik heb hem binnen! 8)
Als er ondersteuning voor de timeline mogelijk is dan zou dat natuurlijk top zijn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Op de store staat nog dat het de oude, maar als je hem download krijg je de nieuwe. Het duurt volgens mij vrij lang voordat die pagina zich aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Inmiddels is de pagina aangepast. Meteen even gedownload, ook al lijkt het de komende dagen niet echt te gaan regenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dgerritsen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-09 22:47
eew schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:19:
Ik heb net de screen protector er even op geplakt, en deze er maar weer afgehaald voordat hij verpest was. Hij maakt de Pebble veel te reflectief, en waar je eerst van het mooie scherm kan genieten als je hem in de zon houdt wordt je met de protector verblind door de reflectie van de zon. Ik heb hem er dus maar snel weer afgetrokken en met wat water weer aan het plasticje bevestigd, zodat ik deze misschien nog kan gebruiken als ik op vakantie ga.

Nou zal je zien dat ik morgen opeens een giga kras op het scherm heb.
Je weet dat de protector pas na 2 tot 5 dagen is gehecht aan het scherm en pas dan zijn reflectie e.d. verliest? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
dgerritsen schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:18:
[...]

Je weet dat de protector pas na 2 tot 5 dagen is gehecht aan het scherm en pas dan zijn reflectie e.d. verliest? ;)
Ik dacht dat dat alleen om het gevoel en de hechting ging. Volgens mij heeft dat niets met deze reflecties te maken. Ze komen ook duidelijk van de bovenkant van de protector, en niet van de hechting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08:28
Ben me nu een beetje aan het inlezen over de pebble time en de mogelijkheden. Wat mij vooral interesseerde zijn de mogelijke smartstraps die 3rd party fabrikanten uit zouden gaan brengen.

Echter heb ik nergens echt concreet iets gelezen over de ontwikkeling van smartstraps met bijv GPS, zie ik iets over het hoofd of is dit echt nog toekomstmuziek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Echter heb ik nergens echt concreet iets gelezen over de ontwikkeling van smartstraps met bijv GPS, zie ik iets over het hoofd of is dit echt nog toekomstmuziek?
Daar is inderdaad tot nu toe nog niets concreets over verschenen. Wellicht volgt dat als de Kickstarter-modellen uitgeleverd zijn en Pebble ook vanuit hun eigen shop gaat verkopen. Bandjes en dus ook smartstraps horen daar natuurlijk bij. Al ben ik wel benieuwd of ontwikkelaars er ook echt mee aan de slag zijn gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

dgerritsen schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:18:
[...]

Misschien domme vraag, maar zit die protector er standaard bij? Zo niet, is het een specifieke voor Pebble Time en waar kan je die kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
rud schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:22:
[...]

Misschien domme vraag, maar zit die protector er standaard bij? Zo niet, is het een specifieke voor Pebble Time en waar kan je die kopen?
Nee zit er niet standaard bij.
http://www.gadgetwraps.co...le-watch/pebble-time.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero

Yero

Reviewer
Weet iemand of de intensiteit van de backlight ergens te regelen is? Persoonlijk vind ik de backlight een beetje zwakjes. In het donker is het prima, maar bijvoorbeeld in de schaduw of een omgeving met matig kunstlicht vind ik het slecht leesbaar (kan ook aan mij liggen). In de opties zie ik alleen mogelijkheden om het aan of uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Nu online

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Yero schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:56:
Weet iemand of de intensiteit van de backlight ergens te regelen is? Persoonlijk vind ik de backlight een beetje zwakjes. In het donker is het prima, maar bijvoorbeeld in de schaduw of een omgeving met matig kunstlicht vind ik het slecht leesbaar (kan ook aan mij liggen). In de opties zie ik alleen mogelijkheden om het aan of uit te zetten.
Er is geen mogelijkheid om dit aan te passen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Ik heb helaas ook mijn eerste krasje op de bezel van mijn Time... :'(
Toch ook maar een gadgetwrap aanschaffen want kan me niet herinneren dat ik ergens langs/tegenaan geschaaft ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Beschermt de gadgetwrap ook de zijkanten? Van wat ik op die pagina zie toch alleen de bovenkant? Dus als je met de zijkant van de bovenkant ergens tegenaan stoot heb je alsnog een deuk of kras. Eigenlijk ben ik op zoek naar iets dat ook de randen beschermt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Plastidip ? Schermpje en de knoppen afplakken en sprayen maar .... :+
In allerlei kekke kleurtjes ook hoor...

[ Voor 82% gewijzigd door LoneWolf op 12-06-2015 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
rud schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:42:
Beschermt de gadgetwrap ook de zijkanten? Van wat ik op die pagina zie toch alleen de bovenkant? Dus als je met de zijkant van de bovenkant ergens tegenaan stoot heb je alsnog een deuk of kras. Eigenlijk ben ik op zoek naar iets dat ook de randen beschermt.
Ik denk niet dat het nodig is de zijkanten te beschermen. Deze voelen in tegenstelling tot de bovenkant van de bezel zeer krasvast en het oppervlak is kleiner, dus de kans dat het mis gaat is ook kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Zijkant is gepolijst, je zou ook de bovenkant kunnen polijsten, misschien moet je dan eerst de coating wegschuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Volgens mij is de zijkant ook op de een of andere manier gecoat. De kleur die er onder mijn bezel kras vandaan kwam is veel lichter dan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

En aan de andere kant....
T is maar een horloge, ook mijn titanium tissot t-touch (van dik achthonder euro toen ik m kocht) heeft de nodige krassen en slijtage op zn kast en bezel. (Maar die heb ik dan ook bijna 10 jaar nu)
voordeel wel is dat daar saffierglas in zit. En ook dat is samen met een afgebroken knop (bleef ergens achter hangen) al eens vervangen. (En dat kostte 170 euro, dus al bijna net zo veel als de pebble time.)

[ Voor 31% gewijzigd door LoneWolf op 13-06-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een kleine post geplaatst over de Pebble Time in combinatie met twee Nato Straps: https://outliners.nl/pebble-time-with-nato-strap/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero

Yero

Reviewer
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 23:20:
Ik heb een kleine post geplaatst over de Pebble Time in combinatie met twee Nato Straps: https://outliners.nl/pebble-time-with-nato-strap/
Ik heb een leren Nato strap, maar vind die niet echt prettig. De sluiting zit bijna aan de zijkant van m'n pols (niet verstelbaar) en het uiteinde steekt lelijk uit. Bij een nylon strap kun je het uitstekende deel naar achteren schuiven, maar bij de wat dikkere leren strap niet. Heb jij die ervaring ook?

Ik heb nu de originele strap er weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Nu online

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Ik heb een app gemaakt om Google Now te starten vanaf de Pebble Time en/of Tasker iets met de gedicteerde tekst laten doen.
https://play.google.com/s...tails?id=nl.phlux.awreply

Het werkt door de watchapp te starten, deze stuurt een bericht naar de app en die maakt een notificatie aan waar een android wear reply op mogelijk is.

Er zit wel één maar bij... Google Now doet niks totdat je scherm aan is en unlocked.
Zoland er alleen een slide lockscreen word gebruikt dan gaat het automatisch, maar bij een pincode/pattern nu nog niet.
Tasker heeft hier uiteraard geen last van.
Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble E-Paper Watch / Pebble Steel: [Pebble E-Paper Watch] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over Levertijd & Prijzen horen in: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Levertijden, verzending en prijzen

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.