Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een pakketje met RIxxxxxxxxxCN T&T code erop waar ik voor moest tekenen thuis bezorgd gekregen. Waren dat niet de paketten die naar de postkantoren zouden gaan? :? Snap er echt niks meer van. :'(

Wel weer wat leuk speelgoed voor de raspberry pi binnen nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 09:42
sambalbaj schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:26:
BlitzWolf gaat het assortiment flink uitbreiden

Met ook een powerbank met snellaadfunctie:
http://blog.blitzwolf.com...uickcharge-powerbank.html
Lijkt erg veel op een Xiaomi powerbank...

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09 09:07
Speedfightserv schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:15:
[...]

Mijn schoonvader had er 2 zonder enig merk besteld van 32 Gb voor 4,50 per stuk.. van de 32 Gb werkte er 7,5 Gb.

Met zo'n duits tooltje getest.
Ja, daar zit ik dus een beetje mee. Maar 4,50 is ook wel heel erg goedkoop. Hier is de 32GB versie 2x zo duur.
Zelf zou ik voor de 64GB versie gaan, en met Nederland scheelt dat ongeveer 35%. Opzich ziet het er wel legitiem uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Kenzi schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:11:

Niet vindt, is. 'Taiwan' heet ook officieel gewoon Republic of China. Zowel de PRC als de ROC claimen de legitieme China te zijn. Taiwan is de naam die de Westerse wereld aan geeft.
Ook wel "Chinese Taipei" genoemd op bijv. de Olympische Spelen
Dank voor opheldering.

Dacht altijd dat PRC vindt dat RoC een afvallige provincie is en dat zij (PRC) deze (RoC) het liefst in zou lijven en weer een provincie van PRC zou maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:23
Speedfightserv schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:18:
[...]

Lijkt erg veel op een Xiaomi powerbank...
Doet de Xiaomi ook quickcharge? Anders is het gewoon een rebrand ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
dutchgio schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:42:
[...]

De 10000mAh die ik heb wel ja, ben er ook bang voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ik mis nog steeds een quickcharge functie voor de powerbank zelf... :Y

M.a.w. een eenmaal geladen powerbank zal best wel de aangesloten devices snel(ler) kunnen opladen, maar nu de powerbank zelf nog. O-)
Ben zeer tevreden over de Xiaomi 10400 lader. Doet al bijna een jaar z'n werk perfect; laadt diverse mobiele devices vlot en betrouwbaar op (iFeun, Nexus modellen, etc). Alleen het laden van de powerbank zelf duurt vrij lang... :S

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik heb zojuist na ruim 2 maanden een nieuwe Xiaomi 10.000 mah powerbank in gebruik genomen die oorspronkelijk bedoeld was als cadeautje. Nu merk ik echter dat bij deze (anders dan bij de andere hier in huis) de button om de powerbank aan te zetten redelijk los zit en hierdoor geluid maakt bij het bewegen van de powerbank (je hoort het echt duidelijk bewegen). Hebben meerdere mensen dit en hoe zal Banggood hiermee omgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:16:
Vandaag een pakketje met RIxxxxxxxxxCN T&T code erop waar ik voor moest tekenen thuis bezorgd gekregen. Waren dat niet de paketten die naar de postkantoren zouden gaan? :? Snap er echt niks meer van. :'(

Wel weer wat leuk speelgoed voor de raspberry pi binnen nu. :)
Zendingen met een R*-nummer zijn gewoon klassieke aangetekende zendingen. Die worden dus standaard thuis afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-09 13:04
dutchgio schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:42:
[...]

Nee. De Xiaomi heeft geen Qualcomm Quickcharge. De Aukeys en Ankers die je oa bij Amazon kan kopen hebben dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
MrGangstaQ schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:34:
Ik heb zojuist na ruim 2 maanden een nieuwe Xiaomi 10.000 mah powerbank in gebruik genomen die oorspronkelijk bedoeld was als cadeautje. Nu merk ik echter dat bij deze (anders dan bij de andere hier in huis) de button om de powerbank aan te zetten redelijk los zit en hierdoor geluid maakt bij het bewegen van de powerbank (je hoort het echt duidelijk bewegen). Hebben meerdere mensen dit en hoe zal Banggood hiermee omgaan?
Ik denk dat je pech hebt. Je kunt niet na 2 maanden nog eens gaan klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Whatson schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 18:12:
[...]

Ik denk dat je pech hebt. Je kunt niet na 2 maanden nog eens gaan klagen.
Daar was ik ook al bang voor... Had vandaag het hoesje ervoor binnen gekregen dus nu toch maar gaan gebruiken aangezien het cadeautje wat anders was geworden:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:29
Speedfightserv schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:15:
[...]

Mijn schoonvader had er 2 zonder enig merk besteld van 32 Gb voor 4,50 per stuk.. van de 32 Gb werkte er 7,5 Gb.

Met zo'n duits tooltje getest.
Als je maar 7,5 GB van de "32 GB" kan gebruiken heb je gewoon een fake kaart.
Je telefoon / pc denkt dat het 32 GB is maar dat is het niet.

Heb er zelf ook mee te maken gehad. Ik koop de geheugenkaarten nu meestal bij amazon.de
Soms via ebay mits de verkoper een goede rating heeft.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 18:01
Tot nu toe veel goede ervaringen gehad met Banggood qua verzending en verzendsnelheid.
Gearbest valt mij nog wat tegen.

1x een Redmi2Pro besteld uit EU warehouse besteld op 5 oktober geleverd op 14 oktober, dus nog wel prima, maar gezien verzending uit EU warehouse niet snel.

1x XTAR VC4 lader besteld op 20 september maar nog niets gezien.
Volgens de klantenservice gewoon maximaal 3 maanden wachten |:(
Dat gaat mij wel te ver.

Hoelang zouden jullie max. wachten op levering?
Dear Jelle,

We are extremely sorry that you have not received your order yet.

With international surface mail the delivery is slower than expidited shipping(ie DHL).
There are some external factors which may cause some delay on delivery time,such as remote locations, peak shopping and shipping periods, Holidays and Festivals, weather, customs clearance.

Your order has been shipped out on 2015-09-21,therefore your delivery deadline will expire on 2015-11-21.
Please free to contact us on that date if you haven't received the package.

We can resend or refund to you based on our company policy.
We also stongly recommend going to your local post office in case they received it.

Thanks for your understanding and assistance.Hope you will receive your package soon.

Best Regards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-09 11:56
JvdW schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 23:31:

Dat gaat mij wel te ver.

[...]
2 maand, en dan begin ik te polsen. Lang geleden dat ik dit nog eens moest doen trouwens. Vergeet ook niet dat het vanaf 1 oktober vakantie was in China ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 12:13
Weer iets moois: Dubbelzijdige USB kabels van BlitzWolf.
Geen USB c, maar de reguliere mainstream USB....

Weg met de problemen die stomme stekkertjes er 3x in te steken....
Eerst goed maar je dacht fout; dan fout en je komt er achter fout...dan eindelijk goed...

http://www.blitzwolf.com/...-1m-for-android-p-14.html

http://www.banggood.com/B...for-Android-p-998319.html
Afbeeldingslocatie: http://www.blitzwolf.com/bg_os/other/upload_temp/products/original/201509/1442814948_2.gif

[ Voor 9% gewijzigd door kwakzalver op 16-10-2015 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 12:13

[...]
Verkoper meldt shipping aan: Track & Trace: Tijd onbekend...soms melden ze het aan om je aan de lijn te houden....Dit is de tijdvreter....soms veranderen ze weer de track en trace omdat die verlopen is en ze weer een nieuwe moeten aanmelden.

Shipper haalt pakket op....en die gaat op de grote hoop....: Duurt meestal 24-72 uur; Soms tot een 5 dagen.
Pakket is geregistreerd voor Export: Dan wachten tot er plek is in het vliegtuig (fill empty spaces for vely low plice). Op dit moment 1-3 dagen.
Pakket wordt aangemerkt voor verzending: Duurt gemiddeld 4-10 dagen totdat het hier in NL aankomt.
Customs: 0-7 dagen
Postbesteller NL: 1-2 dagen

Let Op! gezien de markteconomische situatie...is er nogal wat vrachtruimte beschikbaar...dus een pakket kan tegenwoordig binnen 7-12 dagen binnen zijn. Meer dan de helft van mijn pakketje is dus tegenwoordig binnen 10 dagen binnen. China Post over-the-counter van vrouwlief was binnen een week binnen.

Dus 3 maanden wachten is 'ammehoela'. Zeggen dat je de bestelling maar annuleert bij gebrek aan een 'aktieve' track en trace....wilt nog wel eens helpen om je bestelling 'versneld' te verwerken. Moet er meestal wel een ander iets langer wachten op zijn bestelling....

[ Voor 4% gewijzigd door kwakzalver op 16-10-2015 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Hier zijn we blij mee _/-\o_
Met de code 12blitzw ook nog eens 12% korting bij BG
kwakzalver schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 00:48:

Eerst goed maar je dacht fout; dan fout en je komt er achter fout...dan eindelijk goed...

http://www.blitzwolf.com/...-1m-for-android-p-14.html

http://www.banggood.com/B...for-Android-p-998319.html
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09 20:18
Pyramiden schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:23:
[...]

Ja, daar zit ik dus een beetje mee. Maar 4,50 is ook wel heel erg goedkoop. Hier is de 32GB versie 2x zo duur.
Zelf zou ik voor de 64GB versie gaan, en met Nederland scheelt dat ongeveer 35%. Opzich ziet het er wel legitiem uit.
Onderstaande store op ebay is hier al vaker langskomen. Heeft hele goede recensies.

En goedkoop.

http://stores.ebay.com/co...936&_trksid=p4634.c0.m322

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 11:55
Gisteren van dx.com de Mi Tab ontvangen. Prachtig apparaatje voor 160 euro! Geen 'last' van de douane gehad.
Door de vakantie in China heeft verzending wel lang geduurd en de informatie van postnl klopte van geen kant. De postbode is gewoon langs de deur geweest. De RCxxxxxNL code staat nog steeds in mijn postnl app.

[ Voor 8% gewijzigd door FunFair op 16-10-2015 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:55
Zaterdag bij Lightinthebox een werphengel besteld. Gister al bezorgd door Postnl aan huis. Zat in een behoorlijk grote doos en kwam van Litb Europe Zwolle NL. Wist niet dat ze daar ook een depot hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:39

ITsEZ

parttime all-rounder

laredo schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:29:
Zaterdag bij Lightinthebox een werphengel besteld. Gister al bezorgd door Postnl aan huis. Zat in een behoorlijk grote doos en kwam van Litb Europe Zwolle NL. Wist niet dat ze daar ook een depot hebben.
Mitb wel, maar daar betaal je ook aardig voor ;)

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
maurits82 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:58:
[...]

Die 3d bril?
Heb ik ook nog niet ontvangen, maar ook een dispute openen denk ik.
Zelf heb ik nog geen dispute geopend. Wel een ticket aangemaakt bij Gearbest. Zij vroegen eerst tot 10 oktober te wachten (dat was de 2 maanden termijn). Rustig afgewacht, maar nog steeds niks ontvangen.

Maandag ticket aangevuld met info en om een resend gevraagd. Vervolgens niks meer gehoord. Gisteren via het webcare topic van Gearbest op fok een verzoek gedaan om naar de ticket te kijken. Vannacht instant een reactie in mijn ticket dat ze een resend gaan doen.

Een dispute bij Paypal kan ik tot 14 januari openen, dus daar wacht ik nog even mee. Ik geef ze rustig de kans om de bestelling met eventuele vertragingen/verloren pakjes/whatever af te handelen met ouderwetse Chinese snelheden.

Ook al zijn we de laatste tijd erg verwend met snelle leveringen, nog steeds kan het zomaar zijn dat pakjes erg lang onderweg zijn (en bij Gearbest is dat in mijn ervaring eerder regel dan uitzondering).

Wat ik wel erg jammer vind, is dat Gearbest via hun eigen ticketsysteem matig/niet reageert, maar als ik het via webcare bij fok doe, het dan wel allemaal snel kan. Imo zou dat geen verschil mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Ik heb een tweetal weken geleden een Xiaomi MiBand besteld bij Allbuy. Dit werd volgens de klantenservice verzonden via DHL/Deutsche Post. Ik kreeg een code die ik kon traceren via XFL Express. Op internet kan ik alleen helemaal niks vinden over ervaringen met XFL.

Ik vermoed dat XFL Express gewoon een 'reseller' is van o.a. DHL/Deutsche Post, maar vind het nogal eigenaardig dat ik nergens wat kan vinden over dat bedrijf.

[ Voor 21% gewijzigd door oohh op 16-10-2015 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

oohh schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:45:
Ik heb een tweetal weken geleden een Xiaomi MiBand besteld bij Allbuy. Dit werd volgens de klantenservice verzonden via DHL/Deutsche Post. Ik kreeg een code die ik kon traceren via XFL Express. Op internet kan ik alleen helemaal niks vinden over ervaringen met XFL.

Ik vermoed dat XFL Express gewoon een 'reseller' is van o.a. DHL/Deutsche Post, maar vind het nogal eigenaardig dat ik nergens wat kan vinden over dat bedrijf.
Er is zat te vinden over XFL, je moet alleen wel in het Chinees zoeken.
Het is gewoon 1 van de 100en koeriersdiensten in China, net zoals Flytexpress, SF Express en al die andere. Is wel wat minder groot dan deze 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 08:40
Ibuygou heeft nu een 4 jarig feest. Hier vieren ze dat : https://www.ibuygou.com/ibuygou-4th-anniversary-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
kwakzalver schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 00:48:

Heeey bedankt voor de tip.
Alleen jammer dat het pre-orders zijn en pas in november verzonden worden.

Ik heb er hier 5 besteld a $2,19 , verzonden binnen 7 werkdagen:
http://www.aliexpress.com...icro-USB/32478744507.html

Wel ander merk maar boeit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje12
  • Laatst online: 12-09 16:32
Hmmm en toen gebeurde er helemaal niks meer ... Misschien toch maar kijken bij het postkantoor?! :/

Date / Time Process Office
08 Oct 2015, 06:00:00AM Item Arrived at Netherlands Netherlands
07 Oct 2015, 12:58:31PM Item Sent to NETHERLANDS MPC PMIH (KLIA)
07 Oct 2015, 12:20:47PM Item Posted Over The Counter to Netherlands MPC PMIH (KLIA)
28 Sep 2015, 17:11:09PM Dispatch PreAlert to Netherlands MPC PMIH (KLIA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• China_buyer
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-10-2018
Nijntje12 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:23:
Hmmm en toen gebeurde er helemaal niks meer ... Misschien toch maar kijken bij het postkantoor?! :/

Date / Time Process Office
08 Oct 2015, 06:00:00AM Item Arrived at Netherlands Netherlands
07 Oct 2015, 12:58:31PM Item Sent to NETHERLANDS MPC PMIH (KLIA)
07 Oct 2015, 12:20:47PM Item Posted Over The Counter to Netherlands MPC PMIH (KLIA)
28 Sep 2015, 17:11:09PM Dispatch PreAlert to Netherlands MPC PMIH (KLIA)
Ik zou even contact opnemen met PostNL voor een NL trackingcode(via Chat of Twitter werkt best). Die zou meer duidelijkheid moeten verschaffen, en anders even op het postkantoor vragen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje12
China_buyer schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:26:
[...]

Ik zou even contact opnemen met PostNL voor een NL trackingcode(via Chat of Twitter werkt best). Die zou meer duidelijkheid moeten verschaffen, en anders even op het postkantoor vragen ja.
Post nl kan er niks mee want het is via malysia post verstuurd. Had ik zelf ook nog geen ervaring mee. Het gaat om een simpel telefoonhoesje maarja, ik baal er wel van :p :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 17:33
ralph075 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:10:
[...]

Zelf heb ik nog geen dispute geopend. Wel een ticket aangemaakt bij Gearbest. Zij vroegen eerst tot 10 oktober te wachten (dat was de 2 maanden termijn). Rustig afgewacht, maar nog steeds niks ontvangen.

Maandag ticket aangevuld met info en om een resend gevraagd. Vervolgens niks meer gehoord. Gisteren via het webcare topic van Gearbest op fok een verzoek gedaan om naar de ticket te kijken. Vannacht instant een reactie in mijn ticket dat ze een resend gaan doen.

Een dispute bij Paypal kan ik tot 14 januari openen, dus daar wacht ik nog even mee. Ik geef ze rustig de kans om de bestelling met eventuele vertragingen/verloren pakjes/whatever af te handelen met ouderwetse Chinese snelheden.

Ook al zijn we de laatste tijd erg verwend met snelle leveringen, nog steeds kan het zomaar zijn dat pakjes erg lang onderweg zijn (en bij Gearbest is dat in mijn ervaring eerder regel dan uitzondering).

Wat ik wel erg jammer vind, is dat Gearbest via hun eigen ticketsysteem matig/niet reageert, maar als ik het via webcare bij fok doe, het dan wel allemaal snel kan. Imo zou dat geen verschil mogen maken.
Gearbest reageert heel snel als je een dispute aanmaakt bij Paypal. Jammer genoeg niet via hun eigen ticketssysteem behalve dat ze dan aangeven dat je moet wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door m3gA op 16-10-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-09 04:19
Een tijdje terug een (14 september) Teclast X98 pro besteld met de Aliexpress actie toen. Maar sinds 4 oktober is de status;
Number (Registered): RN********MY
Status: Transit
Destination: Netherlands
Origin: Malaysia
2015-10-03 14:15 KUALA LUMPUR B, Your item has been processed to Netherlands
2015-10-03 09:00 In Transit, Dispatch Pre-Alert

Ze zouden het volgens de beschrijving eerst met Hong Kong Post opsturen maar dat is dus blijkbaar Malaysia post geworden. Houd deze status nu in dat het ding al vanaf 3 oktober hier in Nederland ligt of dat ie nog steeds op de grote stapel ligt om naar Nederland verzonden te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 14:29
Gotez schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:40:
Heeft iemand ervaring met de xiaomi controller? Wil in de huiskamer op de HTPC wel een potje gamen. Ik heb dit gevonden om hem te pairen op windows:

http://forums.gameaxis.com/showthread.php?p=23330090

Is dat iemand al gelukt? Ik wil gewoon een beetje GTA SA en racespellen spelen. Geen speciale dingen.
Ik heb deze al een tijdje en hij werkt prima op mijn android telefoon.
Probeer hem momenteel met mijn pc te pairen, maar die ziet hem niet... (hij ziet wel mijn telefoon, die op zijn beurt weer de controller ziet). |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootahH
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:13
frietsje schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:20:
[...]

Ik heb deze al een tijdje en hij werkt prima op mijn android telefoon.
Probeer hem momenteel met mijn pc te pairen, maar die ziet hem niet... (hij ziet wel mijn telefoon, die op zijn beurt weer de controller ziet). |:(
Is het wel allemaal bluetooth3.0 of hoger? Op zowel mijn pipo x7 als win8+orico 4.0 bluetooth adapter als mijn s4 werkt hij prima. Voor windows gebruik ik additioneel wel t x360ce programma . Verder niks nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:31
Tot nu toe veel goede ervaringen gehad met Banggood qua verzending en verzendsnelheid.
Gearbest valt mij nog wat tegen.

1x een Redmi2Pro besteld uit EU warehouse besteld op 5 oktober geleverd op 14 oktober, dus nog wel prima, maar gezien verzending uit EU warehouse niet snel.

Dat gaat mij wel te ver.

[...]
Hier precies hetzelfde 12-09 zou het pakketje verstuurd zijn maar tot op heden nog niks gezien van gearbest terwijl andere dingen met banggood en geekbuying due later zijn besteld al wel binnen zijn.

Ook al op het postkantoor geweest om te vragen of het daar lag maar ook dat niet. wacht het nog even af en dan ga ik ook mailen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De laatste 3 zendingen die ik deze maand uit China heb ontvangen, zijn allemaal op het postkantoor (hier AH en Deen) bezorgd en krijg ik dus 3 dagen later een brief in de bus dat ik ze kan komen ophalen.

Bij de laatste (Deen) begrepen ze er niets van. Opeens krijgen ze allemaal zendingen uit China bij hun afgeleverd en kan de klant ze komen ophalen.
Eerst dacht ik nog dat ik of mijn buren niet thuis waren, maar het komt blijkbaar breeder voor hier in Lelystad.

Hebben jullie dit ook meegemaakt?

Ik woon trouwens in Lelystad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mastermind schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:53:
[...]

Dat linkje gaat bij mij nergens heen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:46:
[...]

Dat linkje gaat bij mij nergens heen? :'(
Hier wel hoor...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 00:23
Blue Knight schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:40:
De laatste 3 zendingen die ik deze maand uit China heb ontvangen, zijn allemaal op het postkantoor (hier AH en Deen) bezorgd en krijg ik dus 3 dagen later een brief in de bus dat ik ze kan komen ophalen.

Bij de laatste (Deen) begrepen ze er niets van. Opeens krijgen ze allemaal zendingen uit China bij hun afgeleverd en kan de klant ze komen ophalen.
Eerst dacht ik nog dat ik of mijn buren niet thuis waren, maar het komt blijkbaar breeder voor hier in Lelystad.

Hebben jullie dit ook meegemaakt?

Ik woon trouwens in Lelystad.
Ja, os uitgebreid aan bod gekomen, een stuk terug. ;)
Dit is nu de nieuwe methode van Postnl om china paketten te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Laatst online: 22:27
Helaas is mijn Nillkin lightning cable toch niet helemaal wat ik er van verwacht had, je moet goed opletten of hij wel contact maakt en stoort soms waardoor ie midden in de nacht je telefoon laat trillen. Niet echt ideaal dus.

Ik las dat enkele hier goede ervaringen hadden met orico kabels, helaas kan ik deze zelf nergens vinden. Iemand een linkje of een andere goede kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Laatst online: 26-09 14:29
wootahH schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:43:
[...]

Is het wel allemaal bluetooth3.0 of hoger? Op zowel mijn pipo x7 als win8+orico 4.0 bluetooth adapter als mijn s4 werkt hij prima. Voor windows gebruik ik additioneel wel t x360ce programma . Verder niks nodig
Jup. Met deze bluetooth 4.0 dongle geen enkel spoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:59:
[...]

Ja, os uitgebreid aan bod gekomen, een stuk terug. ;)
Dit is nu de nieuwe methode van Postnl om china paketten te leveren.
AH thx, ik had wel even teruggekeken of het al behandeld was, maar blijkbaar niet ver genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
BlackMonkey schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:28:
Ik las dat enkele hier goede ervaringen hadden met orico kabels, helaas kan ik deze zelf nergens vinden. Iemand een linkje of een andere goede kabel?
Ik heb net 5 van deze kabels besteld.

Het unieke aan deze kabel is dat je het Micro-USB stekkertje op 2 manieren in kan doen. Dus geen gepiel meer dat je hem verkeerdom in je telefoon e.d. hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor wie niet genoeg kan krijgen van het gele Chinese plakband :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ze zijn er handig in, en er erg kwistig mee. ;)

Kreeg van de week ook een pakje met twee Li-Ion batterijen. Een 18650 en een 14500. Uit het grijze plastic kwam een compleet in geel plakband gewikkeld pakje van de eerst in een flinke homp van het onvermijdelijke schuim gewikkelde batterijen. Gewoon in een bubbeltjesenvelop had het door de brievenbus gekund maar ik neem aan dat ze het heel netjes voor de veiligheid doen zodat die cellen niet tijdens het transport in het vliegtuig beschadigd kunnen raken met risico op brand. Ik was nieuwsgierig hoeveel er om zat en heb het afgewikkeld i.p.v. losgeknipt. Ik schat dat ze de moeite hebben genomen om er in drie stukken zo'n 4-5 meter omheen te wikkelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• China_buyer
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-10-2018
Geweldig die video!
Erg herkenbaar dat gele tape. Kost dat daar niets ofzo?

Serieuze vraag, is dat tape ook ergens in een Chinese webshop te koop?
Het lijkt erg goed te werken, plakt goed.
In NL kom je dan op PVC tape uit wat bij kleine hoeveelheden zo 2,50 per rol kost.

Dat schuim ook ja, iemand enig idee van wat voor materiaal dat gemaakt is?

Edit: tape is inderdaad te vinden op AliExpress, niet heel goedkoop, verzendkosten zijn te hoog denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door China_buyer op 16-10-2015 23:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djeen84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:34
Ik vind dit wel een interessant dingetje, lader en bluetooth FM transmitter voor nog geen 15 eurootjes. Volgens mij Banggood de eerste die de Xiaomi Roidmi gaat uitgeven.

http://m.banggood.com/Xia...ccessories-p-1004703.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

China_buyer schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 23:24:
Geweldig die video!

In NL kom je dan op PVC tape uit wat bij kleine hoeveelheden zo 2,50 per rol kost.
Action heeft ook vaak goedkope brede rollen tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, nou heb ik toch weer wat raars..... 2 bestellingen bij aliexpress gedaan van ongeveer $2 per stuk. In alle omschrijvingen, inclusief een comment door de seller bij de verzendgegevens, staat dat je onder de $25 geen tracking code krijgt. Echter staat bij beide bestellingen wel een RIxxxxxxxxxCN code..... Gaat wel om wat groter spul, dus het Is sowieso geen brievenbus post maar een pakket. Tracking code doet op dit moment nog niks, maar dat komt wel vaker voor aangezien het nog slechts een week verstuurd zou moeten zijn. Duurt wel vaker 2 weken voor het eens werkt in mijn ervaring. Maar waarom zet die seller er dan specifiek bij dat je geen tracking code krijgt voor zo'n goedkope bestelling vraag ik mij dan af.

Bij de remarks bij de tracking info op aliexpress staat dus naast de tracking code specifiek: Hi friend, under $25 order, we send by Hong Kong Post WITHOUT tracking number. normally it\nneeds 40-50 work days to arrivel.if not arrived finally we will full refund! Tks!

Gewoon standaard tekst die in dit geval gewoon verkeerd geplakt Is of gaat er iets mis? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:25
China_buyer schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 23:24:
Geweldig die video!

Dat schuim ook ja, iemand enig idee van wat voor materiaal dat gemaakt is?

Edit: tape is inderdaad te vinden op AliExpress, niet heel goedkoop, verzendkosten zijn te hoog denk ik.
Transparante tape betaal je toch overal EUR6/sixpack, of bedoel je andere tape?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Laatst online: 22:27
lees de topicwaarschuwing, geen aankoopadviesvraagjes

[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 17-10-2015 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 14:11
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 00:47:
Hmmm, nou heb ik toch weer wat raars..... 2 bestellingen bij aliexpress gedaan van ongeveer $2 per stuk. In alle omschrijvingen, inclusief een comment door de seller bij de verzendgegevens, staat dat je onder de $25 geen tracking code krijgt. Echter staat bij beide bestellingen wel een RIxxxxxxxxxCN code..... Gaat wel om wat groter spul, dus het Is sowieso geen brievenbus post maar een pakket. Tracking code doet op dit moment nog niks, maar dat komt wel vaker voor aangezien het nog slechts een week verstuurd zou moeten zijn. Duurt wel vaker 2 weken voor het eens werkt in mijn ervaring. Maar waarom zet die seller er dan specifiek bij dat je geen tracking code krijgt voor zo'n goedkope bestelling vraag ik mij dan af.

Bij de remarks bij de tracking info op aliexpress staat dus naast de tracking code specifiek: Hi friend, under $25 order, we send by Hong Kong Post WITHOUT tracking number. normally it\nneeds 40-50 work days to arrivel.if not arrived finally we will full refund! Tks!

Gewoon standaard tekst die in dit geval gewoon verkeerd geplakt Is of gaat er iets mis? :?
Volgens mij zijn ze bij aliexpress verplicht een tracecode op te geven. Dus vaak verzinnen ze er maar 1 als deze niet bestaat.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk koopje, de originele USB-C adapter tijdelijk voor $1.99 bij ibuygou.

Afbeeldingslocatie: https://ibuygou.com/images/upfilepic2015/2015923153130495.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Chocoball op 17-10-2015 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Mastermind schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:53:
[...]

Van die is alleen de micro usb double sided, niet de normale usb plug. De blitzwolf heeft beide. Daarnaast is het de grote vraag of de merkloze kabels daadwerkelijk de opgegeven ampere aankunnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-07 07:18
Ik heb van de week deze Prolink dubbelzijdige micro USB kabel ontvangen van Banggood.

Dankzij de dubbelzijdige / symmetrische micro USB connector zou het niet meer uit moeten maken op welke manier je de kabel aansluit. Helaas maakt het in praktijk nog steed wél uit. Afhankelijk van hoe je de kabel aansluit levert de kabel 0.3A of 1.0A stroom.

Ik heb de volgende apparaten in combinatie met de kabel getest:
  • Nexus 5 -> Laptop: Data verbinding werkt op beide manieren
  • USB3 HD -> Laptop: Harde schijf werkt maar op één van de twee manieren
  • Tablet -> Stroom meter -> Voeding: Afhankelijk van de manier van aansluiten krijgt de tablet 0.3A of 1.0A
  • iPad Mini -> Lightning adapter -> Stroom meter -> Laptop: Soms dataverbinding / soms opladen / soms alleen een waarschuwing dat de kabel niet ondersteund wordt
De kabel gebruiken om een iPad mini aan te sluiten is vragen om problemen. Het is echter wel de ultieme test. Helaas faalt de kabel ook in andere situaties. De kabel alleen voor dataverbindingen gebruiken lijkt goed te werken. Gebruik je de kabel ook om je apparatuur op te laden, dan weet je nu helemaal niet meer of je de kabel goed hebt aangesloten.

Deze kabel gaat dus de prullenbak in. ;w

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
f.v.b schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:11:
Ik heb van de week deze Prolink dubbelzijdige micro USB kabel ontvangen van Banggood.

Dankzij de dubbelzijdige / symmetrische micro USB connector zou het niet meer uit moeten maken op welke manier je de kabel aansluit. Helaas maakt het in praktijk nog steed wél uit. Afhankelijk van hoe je de kabel aansluit levert de kabel 0.3A of 1.0A stroom.

Ik heb de volgende apparaten in combinatie met de kabel getest:
  • Nexus 5 -> Laptop: Data verbinding werkt op beide manieren
  • USB3 HD -> Laptop: Harde schijf werkt maar op één van de twee manieren
  • Tablet -> Stroom meter -> Voeding: Afhankelijk van de manier van aansluiten krijgt de tablet 0.3A of 1.0A
  • iPad Mini -> Lightning adapter -> Stroom meter -> Laptop: Soms dataverbinding / soms opladen / soms alleen een waarschuwing dat de kabel niet ondersteund wordt
De kabel gebruiken om een iPad mini aan te sluiten is vragen om problemen. Het is echter wel de ultieme test. Helaas faalt de kabel ook in andere situaties. De kabel alleen voor dataverbindingen gebruiken lijkt goed te werken. Gebruik je de kabel ook om je apparatuur op te laden, dan weet je nu helemaal niet meer of je de kabel goed hebt aangesloten.

Deze kabel gaat dus de prullenbak in. ;w
Ja, hehe... waarom denk je dat je een normale USB-B maar op een manier kan aansluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Laatst online: 21:22
Douane heeft het zeker druk, eind juni een verzoek ingediend tot terugbetaling btw omdat Banggood een verkeerd bedrag heeft verzonnen voor op de factuur. Zowaar kreeg ik vandaag al bericht dat ze een volledige terugbetaling toekennen, nu moet DHL dat nog even aan mij geven 8)

Het heeft toch zin om bezwaar aan te tekenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-07 07:18
Whatson schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:21:
[...]

Ja, hehe... waarom denk je dat je een normale USB-B maar op een manier kan aansluiten :)
Uhm, nee dat moet je even uitleggen. Ik ging ervan uit dat deze kabel, net zoals een Lightning kabel ingebouwde electronica zou hebben.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinned123 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 07:19:
[...]

Volgens mij zijn ze bij aliexpress verplicht een tracecode op te geven. Dus vaak verzinnen ze er maar 1 als deze niet bestaat.
Is dat zo? Ik bestel niet erg vaak bij aliexpress, maar de vorige 3 bestellingen hebben geen trekking tracking code erbij staan in mijn account, deze 2 wel. Dus dan zou dat nieuw moeten zijn. (vorige bestellingen zijn ongeveer een halfjaar oud.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Djeen84 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 23:30:
Ik vind dit wel een interessant dingetje, lader en bluetooth FM transmitter voor nog geen 15 eurootjes. Volgens mij Banggood de eerste die de Xiaomi Roidmi gaat uitgeven.

http://m.banggood.com/Xia...ccessories-p-1004703.html
Mm, intressant dingetje. Begrijp ik het goed dat die een bluetooth signaal omzet naar FM signaal? Dat zou ideaal zijn voor mijn moeders auto, die zo'n ingebouwde radio heeft die er niet uit wil, maar waar je verder ook niets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Cyleo schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:05:
[...]

Mm, intressant dingetje. Begrijp ik het goed dat die een bluetooth signaal omzet naar FM signaal? Dat zou ideaal zijn voor mijn moeders auto, die zo'n ingebouwde radio heeft die er niet uit wil, maar waar je verder ook niets mee kan.
Zo begrijp ik dat ook, van device naar roidmi via bluetooth, vervolgens via roidmi naar radio via FM.

Goed ding. het met audiokabels aansluiten is ook niet altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:54
ff een vraagje misschien weten jullie het.

Ik moest een pakketje versturen naar China.
Adres enz heb ik gekregen.

Alles heb ik gekopieerd en staat goed op de doos.

Nu krijg ik thuis op het verzendbewijs en dan zie ik dat er bij de TrackTrace een andere postcode staat.
Namelijk 51800 IPV 518000.

Ik heb het wel aangetekend laten verzenden tot 500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Laatst online: 21:22
Aggressor schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 19:24:
ff een vraagje misschien weten jullie het.

Ik moest een pakketje versturen naar China.
Adres enz heb ik gekregen.

Alles heb ik gekopieerd en staat goed op de doos.

Nu krijg ik thuis op het verzendbewijs en dan zie ik dat er bij de TrackTrace een andere postcode staat.
Namelijk 51800 IPV 518000.

Ik heb het wel aangetekend laten verzenden tot 500 euro.
Online de tracking al bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 00:40

Quad

Doof

En wat is de vraag nu?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:54
of het dan wel aankomt... bij de tracking werkt het soieso niet.
Want bij postcode moet je minimaal 6 cijfers doen.

Maar ik ben zonet al naar de winkel geweest, en ze hebben gewoon een hele nieuwe sticker erop gedaan. (alles opnieuw ingevoerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:43
Gearbest heeft vandaag weer een FLASH sale. Vandaag tussen 15.00 en 22.00 (NL tijd) zijn van de volgende items een beperkt aantal met hoge korting. Meestal is de korting meer dan 50%.

1) Nitefighter BT21 Mountain Bike Lights
2) Fenix HL50 LED Headlamp Keychain Light
3) Fenix CL25R Rechargeable 18650 / CR123A LED Flashlight Camping Lamp

Geen onderdeel van de FLASH sales, maar wel met korting:
1. Convoy S2+ LED Flashlight Torch -- Prijs €11,61 Coupon: S2490
2. CooYoo Quantum Mini LED Flashlight- STAINLESS version-- Prijs €19,65 Coupon: cyss
- BRASS, RED COPPER version -- Prijs €23,22 Coupon: cycobr
- METAL WIREDRAWING, SAND BLASTING , BLUING TITANIUM ALLOY version -- Prijs €43,60 Coupon: cyti

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:43
L.N. schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 07:28:
Gearbest heeft vandaag weer een FLASH sale. Vandaag tussen 15.00 en 22.00 (NL tijd) zijn van de volgende items een beperkt aantal met hoge korting. Meestal is de korting meer dan 50%.

2. CooYoo Quantum Mini LED Flashlight- STAINLESS version-- Prijs €19,65 Coupon: cyss
- METAL WIREDRAWING, SAND BLASTING , BLUING TITANIUM ALLOY version -- Prijs €43,60 Coupon: cyti
Het enige wat jij hier continu neerplempt zijn reclamestukjes voor een van de beroerdste Chinashop die er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
Dersan schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 09:33:
[...]

Het enige wat jij hier continu neerplempt zijn reclamestukjes voor een van de beroerdste Chinashop die er is?
Jammer dat je het zo ziet. Mijn posts zijn door Gambieter vanuit een aantal andere topics hier naar toe zijn verplaatst (o.a. Het grote (LED-)zaklampentopic en Meld hier uw kortingscodes/coupons) waardoor ze erg dicht op elkaar staan. In die topics plaats ik ook inhoudelijke berichten. Van verschillende Tweakers heb ik pm's gehad dat ze blij zijn met de aanbiedingen en coupons die ik plaats. Zowel met Orion84 als Gambieter heb ik gesproken waar ik ze plaats.

Ik ben ook open in mijn verhaal rond GearBest. Ik krijg de codes van een GearBest medewerker en heb toestemming om ze te posten. Ik ben niet verbonden aan GearBest en krijg ook geen vergoeding voor het posten van de codes. Ik die het dus puur om de medetweakers een financieel voordeeltje te geven. Mijn enige voordeel is dat ik veel codes krijg en dus regelmatig iets met korting kan kopen (voor de duidelijkheid: dit is dezelfde korting die iedereen met de code krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alve
  • Laatst online: 22-07-2024
Plato112 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 17:52:
[...]

Ik zelf heb wel wat exotische zaklampen, maar dat waren limited editions.
Bedoel je met oplaadbaar dat je de batterij niet uit de lamp hoeft te halen?

Bij Het grote (LED-)zaklampentopic kun je het ook eens proberen, daar is ook behoorlijk wat info te vinden.
Ik heb een gecustomizede versie van deze: http://www.banggood.com/E...-Flashlight-p-929537.html. Maar die kun je dus niet opladen zonder de batterij te verwijderen en gebruikt een 18650 batterij die je niet kunt opladen met een standaard batterijlader.

Dus geef ook even aan wat je voor batterij je wilt/kunt gebruiken en waar je de zaklamp voor gaat gebruiken en kijk vooral even in bovengenoemd topic.

Daarnaast kun je nog op: http://budgetlightforum.com/ en http://www.candlepowerforums.com/vb/forum.php kijken voor nog meer informatie.
Ik krijg een foutmelding als ik in het zaklampentopic wil kijken omdat ik niet genoeg gepost heb.
Is er een andere mogelijkheid om hierin te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:56
Nee, je moet minimaal 100 keer posten in het lopende jaar, en minimaal 30 dagen lid zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje12
Hmmmm mijn pakketje ligt ook niet op het postkantoor. Ik wacht nog even aankomende week af of ik nog iets krijg en anders maar even contact opnemen. Balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:32
Edit

[ Voor 99% gewijzigd door Whiskey48 op 18-10-2015 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Dersan schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 09:33:
[...]Het enige wat jij hier continu neerplempt zijn reclamestukjes voor een van de beroerdste Chinashop die er is?
Hoezo? Ik ben wel benieuwd naar jouw beroerde ervaring!

Heb zes bestellingen bij Gearbest gedaan. Daarvan is er eentje door hen gecancelled omdat ik volgens hen teveel besteld had 8)
Het ging om http://www.gearbest.com/other-rc-toys/pp_188817.html die in een actie voor $0,10 werden aangeboden. Volgens Gearbest was het de bedoeling dat je er slechts eentje aanschaft. Jammer maar wel het geld direct retour op mijn rekening ontvangen.

Van de andere vijf zijn er vier aangekomen met een gemiddelde transit van 22 dagen. Nummer zes is pas op 15 oktober besteld dus dat die er nog niet is vind ik alleen maar logisch.

De helpdesk reageert vlot en correct, meestal binnen een dag.

De prijzen van de door L.N. geplaatste aanbiedingen zijn retescherp. Voor die prijs kan je elders vrijwel nooit deze merk zaklampen aanschaffen. Voor de flash-aholic is dit hemels ;)

[ Voor 9% gewijzigd door rud op 18-10-2015 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
rud schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 14:14:
[...]
...
...
Lees maar terug in het topic, genoeg te vinden over mindere ervaringen. Vrijdag toevallig ook nog een uitgebreid bericht over geplaatst.

En de helpdesk reageert alleen binnen een dag als er geen echt probleem is. Als er wel een issue is, dan laat een reactie erg lang op zich wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:28
Gelukkig stuurt Banggood hun pakketten via PostNL i.p.v. China Post. Kunnen we ze tenminste in huis verwachten dan zelf ophalen.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-09 15:13
Iemand ervaring met dkex.net als vervoerder? Er is een pakketje onderweg maar dit duurt maar en duurt maar.

CardMapr.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
rud schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 14:14:
[...]

Heb zes bestellingen bij Gearbest gedaan. Daarvan is er eentje door hen gecancelled omdat ik volgens hen teveel besteld had 8)
Het ging om http://www.gearbest.com/other-rc-toys/pp_188817.html die in een actie voor $0,10 werden aangeboden. Volgens Gearbest was het de bedoeling dat je er slechts eentje aanschaft. Jammer maar wel het geld direct retour op mijn rekening ontvangen.

Van de andere vijf zijn er vier aangekomen met een gemiddelde transit van 22 dagen. Nummer zes is pas op 15 oktober besteld dus dat die er nog niet is vind ik alleen maar logisch.

De prijzen van de door L.N. geplaatste aanbiedingen zijn retescherp. Voor die prijs kan je elders vrijwel nooit deze merk zaklampen aanschaffen. Voor de flash-aholic is dit hemels ;)
Ik heb een PM gehad van Dersan over zijn post. Hij kende de context niet, waardoor het bij hem overkwam als spam. Ik kan dat wel begrijpen. Het was heel netjes dat hij nog even iets van zich liet horen via de PM. Dat waardeer ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
L.N. schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 07:28:

Ik ben er blij mee bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

L.N. schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 11:50:
[...]

Ik ben ook open in mijn verhaal rond GearBest. Ik krijg de codes van een GearBest medewerker en heb toestemming om ze te posten. Ik ben niet verbonden aan GearBest en krijg ook geen vergoeding voor het posten van de codes. Ik die het dus puur om de medetweakers een financieel voordeeltje te geven. Mijn enige voordeel is dat ik veel codes krijg en dus regelmatig iets met korting kan kopen (voor de duidelijkheid: dit is dezelfde korting die iedereen met de code krijgt).
Goede deal voor Sam (die gast van Gearbest). Normaal betaald hij er $ voor om mensen te laten posten.

ontopic:

zag deze net voorbij komen:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpl1/v/t1.0-0/p480x480/12079077_1021926521162734_6660667371786524987_n.png?oh=697483b916499ed4e5ba66d96a0d5bb1&oe=56D080BE

voor de mensen met hekel aan quadcopters die over de tuin vliegen enzo. (link) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hah, de Eachine H8 Mini was voor €1,78 in de aanbieding in de flash deals van Banggood. Heb er gelijk 5 besteld, maar afwachten wat er gebeurt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• querex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 10:38
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 07:45:
Hah, de Eachine H8 Mini was voor €1,78 in de aanbieding in de flash deals van Banggood. Heb er gelijk 5 besteld, maar afwachten wat er gebeurt. :*)
URL? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-09 14:31

Boullie

Da Bulster

Boullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Kenzi schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 05:40:
[...]

zag deze net voorbij komen:

[afbeelding]

voor de mensen met hekel aan quadcopters die over de tuin vliegen enzo. (link) _/-\o_
hm, handmatig.
Zoek eigenlijk meer een soort mini patriotbatterij als drone afweergeschut voor in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
Kenzi schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 05:40:
[...]

Goede deal voor Sam (die gast van Gearbest). Normaal betaald hij er $ voor om mensen te laten posten.

ontopic:
Ik geloof best dat GearBest er voor wil betalen. Maar dat gaat om peanuts en ik heb geen zin in. Nu kan ik kiezen wat ik post en hoef ik geen enkele verantwoording af te leggen. Ik heb ook geen zin om een verlenging te worden van de Gearbest-promotiemachine. Laat mij maar Tweakers blij maken met een goede deal en zelf af en toe ook een goede deal scoren :*)

Overigens ben ik niet met Sam in contact met met een andere medewerker van GearBest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Het zat er aan te komen...

Afbeeldingslocatie: http://en.miui.com/data/attachment/forum/201510/19/153948pbt1ssnl01ytrygn.png.thumb.jpg

natuurlijk met

Afbeeldingslocatie: http://en.miui.com/data/attachment/forum/201510/19/155051s71ob7ew8l48d8vn.png.thumb.jpg

Ninebot heeft Segway overgenomen, Xiaomi heeft flink geinvesteerd in Ninebot

(het is geen Xiaomi product, net zoals de xiaoyi, powerbank etc dat ook niet zijn)

Afbeeldingslocatie: http://attach.bbs.miui.com/forum/201510/19/154731pzegx1e5zi1fx1ij.jpg.thumb.jpg

van Runmi (ook zo'n bedrijf binnen dezelfde groep)
GielFox schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:28:
Vind die trolleys op de laatste foto interessanter eigenlijk, Runmi heette dat bedrijf zei je?
mi.com verkoopt ze op hun website (de mainland website), zullen gauw genoeg bij resellers terecht komen.
reken wel op wat hogere verzendkosten door het formaat.

[ Voor 147% gewijzigd door Kenzi op 19-10-2015 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• querex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 10:38
Idd had zo een vermoeden :) kon hem niet meer terug vinden. Spijtig, hadden leuke gadget kerst cadeau's geweest voor de kinderen in de familie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hem s'nachts besteld, had het vermoeden dat het of een prijsfout was of een tijdelijk aanbod. In de ochtend stond hij er niet meer tussen, anders had ik wel een link geplaatst, mijn excuses. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:17
Vind die trolleys op de laatste foto interessanter eigenlijk, Runmi heette dat bedrijf zei je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 15:39

HellBeast

Oh My GoT!

Haha, die Ninebot. Lekker de Europeanen nog minder laten bewegen.... Ook veel praktische onvolkomenheden. Hoe zet je zo'n ding op slot? De wielen hebben geen gat voor een slot en de voorstang is makkelijk demonteerbaar. Verder ben ik benieuwd wat je verzekering gaat zeggen als je met zo'n ding tegen de auto van de buurman knalt.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

HellBeast schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:20:
Haha, die Ninebot. Lekker de Europeanen nog minder laten bewegen.... Ook veel praktische onvolkomenheden. Hoe zet je zo'n ding op slot? De wielen hebben geen gat voor een slot en de voorstang is makkelijk demonteerbaar. Verder ben ik benieuwd wat je verzekering gaat zeggen als je met zo'n ding tegen de auto van de buurman knalt.
waarom Europeanen? Hij komt verlopig alleen uit in China, niet in Europa. ;)

je krijgt er een draagtas bij dus op slot zetten hoeft niet echt.
hier zie je ze al redelijk veel in het verkeer (niet van ninebot maar andere merken).

verzekeringstechnisch geen idee, in China is dat meer cash regelen dan verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Kenzi schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:36:
[...]

waarom Europeanen? Hij komt verlopig alleen uit in China, niet in Europa. ;)

je krijgt er een draagtas bij dus op slot zetten hoeft niet echt.
hier zie je ze al redelijk veel in het verkeer (niet van ninebot maar andere merken).

verzekeringstechnisch geen idee, in China is dat meer cash regelen dan verzekering.
Gelukkig is het behoorlijk aan banden gelegd in nederland. (en die hele kleine versies vallen hier ook onder geloof ik).

https://www.rijksoverheid...gelden-er-voor-een-segway

Verzekering + reflectoren. In het donker verlichting. Het is niet de wereld, maar het zal een hoop mensen al tegen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

IdieEasy schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:38:
[...]

Gelukkig is het behoorlijk aan banden gelegd in nederland. (en die hele kleine versies vallen hier ook onder geloof ik).

https://www.rijksoverheid...gelden-er-voor-een-segway

Verzekering + reflectoren. In het donker verlichting. Het is niet de wereld, maar het zal een hoop mensen al tegen houden.
Zo lekker vaag, die Nederlandse wetgeving. < 25km/u = snorfiets , >25km/u = bromfiets. Maar de Segway is een 'bijzondere bromfiets' die niet harder mag dan <25km/u 8)7

nu is een Segway wel een heel stuk groter dan deze dingen. Wetgeving gaat niet echt met de tijd mee.
u moet het voertuig verzekeren;
het voertuig moet een verzekeringsplaatje en een voertuigidentificatienummer hebben
er is niet eens ruimte voor een verzekeringsplaatje op zo'n ding

[ Voor 11% gewijzigd door Kenzi op 19-10-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Kenzi schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:45:
[...]

Zo lekker vaag, die Nederlandse wetgeving. < 25km/u = snorfiets , >25km/u = bromfiets. Maar de Segway is een 'bijzondere bromfiets' die niet harder mag dan <25km/u 8)7

nu is een Segway wel een heel stuk groter dan deze dingen. Wetgeving gaat niet echt met de tijd mee.

[...]

Ze hebben die uitzondering speciaal voor Segways gemaakt. Eerst moesten Segways net als snorfiets ingevoerd worden. Dat was "te omslachtig" (schouwingskosten zijn snel 130 euro). Een Spartamet is dan weer wel een snorfiets.

Ze rijden overigens gewoon rond met verzekeringsplaatje. Al meerdere keren gezien.

[ Voor 8% gewijzigd door Micha op 19-10-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Kenzi schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:45:
[...]

[...]

De Nederlandse wet slaat sowieso nergens op. Een snorfiets mag maar 25 km/h, maar een elektrische fiets die 45 km/h mag is ook een snorfiets... Combineer dat met het feit dat je voor een brommer een rijbewijs nodig hebt, voor een fatsoenlijke motor zelfs 3 (als je vanaf je 18e begint), maar als je een auto laat "begrenzen" mag je er gewoon zonder rijbewijs mee rijden. Sterker nog, er rijden er hier een paar rond met een vrachtwagen die begrensd is op 25 km/h volgens de wet (zonder rijbewijs!), maar voor de veiligheid (!) mogen die dingen 45 km/h rijden... Het is werkelijk te gestoord voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Micha schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:49:
[...]

Ze hebben die uitzondering speciaal voor Segways gemaakt. Eerst moesten Segways net als snorfiets ingevoerd worden. Dat was "te omslachtig" (schouwingskosten zijn snel 130 euro). Een Spartamet is dan weer wel een snorfiets.

Ze rijden overigens gewoon rond met verzekeringsplaatje. Al meerdere keren gezien.
een verzekeringsplaatje op een Segway geloof ik graag. Maar een verzekeringsplaatje op zo'n elektrisch board, waar moet je dat kwijt? ding is net wat groter dan een skateboard.

qua prijs zal die Xiaomi / Ninebot wel richting de 300 euro gaan (excl shipping).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:51

NSG

Je weet niks!

Kenzi schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:04:
[...]

een verzekeringsplaatje op een Segway geloof ik graag. Maar een verzekeringsplaatje op zo'n elektrisch board, waar moet je dat kwijt? ding is net wat groter dan een skateboard.

qua prijs zal die Xiaomi / Ninebot wel richting de 300 euro gaan (excl shipping).
Hij gaat 1999 yuan kosten aldus productpagina, omgerekend is dat ~€277. Ik denk dat sites als banggood wel een stuk meer dan €300 voor zullen vragen.

Ik blijf mij toch iedere keer weer verbazen hoe prachtig die productpagina's van de mi producten zijn, zelfs een stekkerdoos kunnen ze er als een bijzonder product uit laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 13:15
luckyjan schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:09:
[...]

Heb ik ook een keer gehad en toen bleek dat het pakketje om onbekende reden heen en weer ging tussen 2 sorteercentrums hier in Nederland. Via het 3S nummer dat ik bij twitter Postnl (https://twitter.com/PostNL) gevraagt had (chinese tracking gegeven en Nederlandse terug) stond toen iedere dag dat het pakket onderweg naar mij was. Uiteindelijk na een paar weken toch nog binnen gekregen samen met excuses van PostNL.
Ik ben er inmiddels nog niet achter, maar DX heeft aangeboden om mij store credit te geven of het nogmaals te verzenden. Voor het laatste gekozen om ik dat scherm toch moest hebben. Mocht het inderdaad zijn zoals bij jou, dat het eerste pakket alsnog veel later aan komt heb ik er 2. Is me ook al eens overkomen met een laptop accu van een eBay store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:11

HollovVpo1nt

I like gadgets

Hallo allemaal.

Ik bevind me nu in china en vlieg over 2 weken terug naar china. Is er iets wat jullie mij aanraden te kopen hier en mee te nemen, iets wat veel goedkoper is dan in NL? In ben geinteresseerd in gadgets. En die trolleys, wat is daar bijzonder aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

HollovVpo1nt schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:56:
Hallo allemaal.

Ik bevind me nu in china en vlieg over 2 weken terug naar china. Is er iets wat jullie mij aanraden te kopen hier en mee te nemen, iets wat veel goedkoper is dan in NL? In ben geinteresseerd in gadgets. En die trolleys, wat is daar bijzonder aan?
er is niks bijzonders aan die trolleys. het is puur voor de xiaomi fanboys }:O

afhankelijk van waar je het koopt is veel electronica goedkoper, met uitzondering van de bekende merken (apple bijv. is vaak duurder). telefoons etc. maar vooral het kleine spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Kenzi schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:08:
er is niks bijzonders aan die trolleys. het is puur voor de xiaomi fanboys }:O
Ik ga d'r alvast m'n TNF trolley niet voor inruilen :D

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Pagina: 1 ... 90 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic