Zelf heb ik nog geen dispute geopend. Wel een ticket aangemaakt bij Gearbest. Zij vroegen eerst tot 10 oktober te wachten (dat was de 2 maanden termijn). Rustig afgewacht, maar nog steeds niks ontvangen.
Maandag ticket aangevuld met info en om een resend gevraagd. Vervolgens niks meer gehoord. Gisteren via het webcare topic van Gearbest op fok een verzoek gedaan om naar de ticket te kijken. Vannacht instant een reactie in mijn ticket dat ze een resend gaan doen.
Een dispute bij Paypal kan ik tot 14 januari openen, dus daar wacht ik nog even mee. Ik geef ze rustig de kans om de bestelling met eventuele vertragingen/verloren pakjes/whatever af te handelen met ouderwetse Chinese snelheden.
Ook al zijn we de laatste tijd erg verwend met snelle leveringen, nog steeds kan het zomaar zijn dat pakjes erg lang onderweg zijn (en bij Gearbest is dat in mijn ervaring eerder regel dan uitzondering).
Wat ik wel erg jammer vind, is dat Gearbest via hun eigen ticketsysteem matig/niet reageert, maar als ik het via webcare bij fok doe, het dan wel allemaal snel kan. Imo zou dat geen verschil mogen maken.