Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is blijkbaar spelletjes tijd in China. Ook Gearbest heeft een promotie waar je punten of zelfs een OnePlus 2 kunt winnen. Bestel je ook nog eens over $100 krijg je een extra kans naast de 3 kansen die je al hebt.

http://www.gearbest.com/m-promotion-active-180.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:58:
[...]

Ik had 3 artikelen die op 8 aug aangekomen zijn op Schiphol. De eerste is de 15e thuis afgeleverd.
En als je het over de duvel hebt.. Stond de postbode gistermiddag ( 18 augustus ) voor de deur met 4 pakketjes waarvan ik er maar 1 verwachtte.
Ook de nog niet geleverde Allbuy pakketjes zaten erbij, ik blij als een kind met Sinterklaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
Chocoball schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 08:20:
Ik ben gisteren bezig geweest met de Xiaomi Sensor Suite voor een winkel.

De handleiding is in het Chinees en je moet de Xiaomi Smart Home app gebruiken. De Smart Home app is in het Chinees maar soms krijg ik opeens cancel en retry als opties.

Op zich ging het verbinden met de grote plug nog wel maar daarna de sensoren installeren niet. Ben er maar mee gestopt toen het alarm op de grote plug afging en dreigde de aanwezige klanten te verjagen.

[afbeelding]

Eerst maar wat video's bekijken en vanavond weer een poging wagen.
Ik heb hem sinds gistermiddag binnen evenals een Yi Small Ants camera.

Het connecten met de Engelse apps lukte mij totaal niet tot ik uit frustratie gisteravond laat besloot dan maar de Chinese app te installeren van beide producten.
Daarna lukte het wonderwel goed om beide aan te melden.
De Xiaomi Smart Home kreeg zelfs een ota firmwareupdate.

Van de Xiaomi Smart Home kreeg ik eerst de sensoren niet aan te praat maar vanmorgen na het opnieuw initialiseren ( groot woord voor een pin in het gaatje van de sensoren steken :P ) lukte het direct om sensoren toe te voegen en te gebruiken als alarm.
Verder ben ik nog niet gekomen omdat ik geen woord Chinees kan lezen. Straks even proberen de Engelstalige app eroverheen te installeren zodat ik snap wat er staat en dan verder spelen.

Tot dusver ben ik erg enthousiast geworden van beide producten maar zit nog in de beginfase van het uitproberen van de mogelijkheden ( try and error :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowo schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:34:
[...]

Van de Xiaomi Smart Home kreeg ik eerst de sensoren niet aan te praat
Verder ben ik nog niet gekomen omdat ik geen woord Chinees kan lezen. Straks even proberen de Engelstalige app eroverheen te installeren zodat ik snap wat er staat en dan verder spelen.

Tot dusver ben ik erg enthousiast geworden van beide producten maar zit nog in de beginfase van het uitproberen van de mogelijkheden ( try and error :9 )
Plug & Pray :P
Chocoball schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:56:
Het is blijkbaar spelletjes tijd in China. Ook Gearbest heeft een promotie waar je punten of zelfs een OnePlus 2 kunt winnen. Bestel je ook nog eens over $100 krijg je een extra kans naast de 3 kansen die je al hebt.

http://www.gearbest.com/m-promotion-active-180.htm
3x 10 GB points. Weer eens wat anders dan 2x 5 BG points :*)

Verzenden kan best snel gaan. Na tip deze besteld op 12-8.
Binnen op 17-8
http://nl.aliexpress.com/...er-Meter/32222633890.html

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2015 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

[...]

Het connecten met de Engelse apps lukte mij totaal niet tot ik uit frustratie gisteravond laat besloot dan maar de Chinese app te installeren van beide producten.
Daarna lukte het wonderwel goed om beide aan te melden.

Van de Xiaomi Smart Home kreeg ik eerst de sensoren niet aan te praat maar vanmorgen na het opnieuw initialiseren ( groot woord voor een pin in het gaatje van de sensoren steken :P ) lukte het direct om sensoren toe te voegen en te gebruiken als alarm.

Sommige apps van Xiaomi krijg je in het Engels door je systeem taal op het Engels te zetten in Android. (ipv Nederlands)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Van de Xiaomi Smart Home kreeg ik eerst de sensoren niet aan te praat maar vanmorgen na het opnieuw initialiseren ( groot woord voor een pin in het gaatje van de sensoren steken :P )
Dat van het initialiseren door het pinnetje staat in de handleiding. Is een beetje plaatjes kijken dan lukken de meeste dingen wel.

Inmiddels heb ik ook wat video's op Youtube gevonden. Alleen als die daar de deursensors uit elkaar halen gaat daar het alarm af en bij gebeurde er niks. Komend weekend weer een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
Chocoball schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:50:
[...]

Dat van het initialiseren door het pinnetje staat in de handleiding. Is een beetje plaatjes kijken dan lukken de meeste dingen wel.

Inmiddels heb ik ook wat video's op Youtube gevonden. Alleen als die daar de deursensors uit elkaar halen gaat daar het alarm af en bij gebeurde er niks. Komend weekend weer een poging wagen.
Dat had ik dus ook, de deursensoren uit elkaar halen en er gebeurde niets tot ik die opnieuw aan ging melden.
Daarna moet je ( weer in het Chinees dus kan het niet lezen ) zeggen wat de sensor moet doen en krijg je een aantal mogelijkheden. Ik heb de eerste mogelijkheid gekozen en nu gaat het alarm af als ik de sensoren uit elkaar haal ( en ook als de bewegingssensor iets detecteert ).
Erg handig is dan dat je een melding op je telefoon krijgt welke sensor iets gedetecteerd heeft en dan het alarm uit kunt schakelen dmv je telefoon.

Verdere mogelijkheden heb ik nog niet kunnen uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
Kenzi schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:40:
[...]

Sommige apps van Xiaomi krijg je in het Engels door je systeem taal op het Engels te zetten in Android. (ipv Nederlands)
Klopt maar zover ik weet staat mijn telefoon al in het Engels ( had ik ook ergens gelezen en geprobeerd )
Maar die app wilde dus niet het geheel initialiseren en toen ik die ( Engelstalige ) app verwijderde en de Chinese app installeerde kreeg ik alles weer in het Chinees.
Zal zo ff proberen door de telefoon naar Nederlands en dan weer Engels te zetten er iets veranderd.

Heb je al een antwoord op mijn eerdere vraag? Of de Xiaomi Smart Home al dan niet polariteitsgevoelig is?
( Ik heb een Chinees stopcontact in mijn woonkamer aan de muur gezet en de bedrading aangesloten zoals op het stopcontact aangegeven is. Mij viel gelijk op dat in mijn huis alle stopcontacten de N ( nul ) op het rechter contact hebben terwijl de Chinese stopcontacten de nul aan de linkerkant hebben zitten.
Die heb ik hiervoor dus omgedraaid zodat de nul van de Xiaomi ook op de goede pool aangesloten is.

De vraag blijft echter staan omdat ik ook de stekkerdoos van Xiaomi gekocht heb en daar een Nederlandse randaarde stekker aan wil zetten. Het zou dan fijn zijn om te weten of deze aansluiting ook met de nul aan de linkerpool moet komen of dat dit niks uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
-cut-

[ Voor 187% gewijzigd door wildcheese op 19-08-2015 12:52 . Reden: ivm met correcte modbreak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Ik wil iedereen even wijzen op de topicwaarschuwing. Dit topic is niet bedoeld voor vragen over producten, dus ook niet hoe je je telefoon in Engels zet, welke app dat doet, je probleem met de powerbank, etc. Dit gaat over het shoppen, niet over al die andere dingen. Beantwoord dergelijke vragen svp ook niet, maar zet een TR, anders blijven mensen dit topic als een dumpplek gebruiken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil voor iemand een Xiaomi Redmi Note 4G 2GB RAM 16GB ROM bestellen met MSM8916 (Snapdragon 410) processor.

Ik heb via http://www.kimovil.com/en/ de goedkoopste bij Dealsmachine gevonden voor $146. Op AliExpress nergens goedkoper te vinden.

Ik heb nog nooit bij Dealsmachine besteld, mijn vraag is of het een betrouwbare webshop is? Is deze versie van de Redmi Note ergens anders nog goedkoper te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van vandaag ook de cx -10 quadcopter binnengekregen van Allbuy. De prijs was 7,30euro. Allbuy had het goed verpakt, met ongeveer een halve meter bubbeltjes plastic eromheen gewikkeld. De verzendtijd was ong 20 dagen.

[38 euro in NL :*)
http://www.quadcopter-sho...on-cx-10a-mini-quadcopter]

De eerste indruk is goed. Zowel verpakking als drone maken een kwalitatieve indruk. Als je de qc probeert op te laden merk je echter dat de connector maar zo zo is. Daar hadden ze wel iets beters voor mogen bedenken.
Afijn. Met 12 minuten laden via de 10000 mi powerbank kan je, met de voor beginners absoluut nodige propguard zo'n 4 a 5 minuten vliegen. En dat is toch wel heel kort vind ik...zeker als je nog aan het oefenen bent. Gelukkig is een tweede cx-10 onderweg, want de batterij is niet verwisselbaar.
Zonder propguard schijn je overigens 1 minuut langer te kunnen vliegen.

Nu op zoek naar een iets groter model, maar wel met headless mode :9

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2015 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:02
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:42:
Ik heb van vandaag ook de cx -10 quadcopter binnengekregen van Allbuy. De prijs was 7,30euro. Allbuy had het goed verpakt, met ongeveer een halve meter bubbeltjes plastic eromheen gewikkeld. De verzendtijd was ong 20 dagen.

De eerste indruk is goed. Zowel verpakking als drone maken een kwalitatieve indruk. Als je de qc probeert op te laden merk je echter dat de connector maar zo zo is. Daar hadden ze wel iets beters voor mogen bedenken.
Afijn. Met 12 minuten laden via de 10000 mi powerbank kan je, met de voor beginners absoluut nodige propguard zo'n 4 a 5 minuten vliegen. En dat is toch wel heel kort vind ik...zeker als je nog aan het oefenen bent. Gelukkig is een tweede cx-10 onderweg, want de batterij is niet verwisselbaar.

De propguard draagt inderdaad bij aan een iets minder wendbare quadcopter en ook een beduidend lagere accutijd. Ik vind het geniale dingen. Toen m'n propguard kapot was echt vaak tegen de muur gezeten, maar die van mij doet het nog steeds prima (zelfs na een keertje zwemmen).

Heb er zelf op een later tijdstip ook één besteld als cadeau voor iemand. Gelukkig heb ik nog 2 maanden dus hij moet hier wel op tijd zijn :+.

Iemand overigens bij Gearbest al een keer een verzending gehad die niet aankwam en daardoor voor een tweede keer werd verzonden? Ze hebben toegezegd dit te doen, maar ik zie geen nieuwe order verschijnen. Even benieuwd of dit normaal is of dat ik nog even er achteraan moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:05
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:42:

Ik kan de H8 aanraden, hij is wel wat 'bokkiger" maar de batterijen zijn te vervangen. Banggood heeft nu een versie met 5 losse lipo's. Voor een euro heb je een 5 poorts charger cable zodat je ze tegelijk kunt opladen.

Binnen vlieg ik meestal met de cheersons (heb er nu 3, zijn er nog 3 onderweg) maar buiten toch wel vaak de H8. De tarantulla gaat me nog iets te hard voor het leerproces waar ik nu in zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denan schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:49:
[...]

Ik kan de H8 aanraden, hij is wel wat 'bokkiger" maar de batterijen zijn te vervangen. Banggood heeft nu een versie met 5 losse lipo's. Voor een euro heb je een 5 poorts charger cable zodat je ze tegelijk kunt opladen.

Binnen vlieg ik meestal met de cheersons (heb er nu 3, zijn er nog 3 onderweg) maar buiten toch wel vaak de H8. De tarantulla gaat me nog iets te hard voor het leerproces waar ik nu in zit ;)
Dank voor de tip. Vooralsnog nog moeite om de cx-10 in de lucht te houden, maar ik merk na 3x laden dat het steeds beter gaat.
Ik moest wel de ventilator uitzettten want die beinvloed de qc te erg.

Edit: je leert het heel snel. We maken nu al flips ;)

Heeft iemand deze al getest? FQ777
http://www.banggood.com/F...ml?p=Y52605598373201405SQ

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2015 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 13:50
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:01:
[...]

Dank voor de tip. Vooralsnog nog moeite om de cx-10 in de lucht te houden, maar ik merk na 3x laden dat het steeds beter gaat.
Ik moest wel de ventilator uitzettten want die beinvloed de qc te erg.
Die van mij gaan of omhoog of omlaag. Hoveren op een niveau lijkt onmogelijk. Overigens zonder propguard, met schijnt het makkelijker te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdebunt
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-07-2022
Besteling van Everbuying is verzonden via normal post, ben benieuwd hoelang dit gaat duren :)

Toch 500 van de 703 bonus punten kunnen opgebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-02-2021
ksborg schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:48:
[...]

Iemand overigens bij Gearbest al een keer een verzending gehad die niet aankwam en daardoor voor een tweede keer werd verzonden? Ze hebben toegezegd dit te doen, maar ik zie geen nieuwe order verschijnen. Even benieuwd of dit normaal is of dat ik nog even er achteraan moet gaan.
Heb wel een cover voor mijn s4 in bestelling met deals actie dat volgens hen niet kwam dan met weken wachttijd (25 juli besteld) en omdat ik via pre-sale nog eens heb gevraagd hoe het ermee zat omdat mijn ticket door hen werd gesloten zonder duidelijke info wanneer ik het kreeg... om het verhaal kort te maken... ze hebben eigenhandig een andere cover opgestuurd maar dat zie je nergens in de orderlijst. Wat mij heel erg irriteert is dat GB tov BG bijna nooit onderdelen beschermt, bvb in een week tijd ontvangen: defecte tv box, defecte bluedio Q5 iem en beschadigde cheerson CX. Laatste was bovenkant van verpakking zwaar beschadigd. Ze gebruiken meestal lichte witte enveloppen met zeer weinig bescherming. Heb trouwens enkele weken geleden via allbuy een Earson 151 gekocht, echt top (originele met doos en zeer goed verpakt, binnen in drie weken met verontschuldigingen van hen dat ze heel hard hun best doen om via andere leveranciers te werken om pakketjes sneller te versturen. Ik vond het helemaal niet erg. Het langste waar ik ooit op heb moeten wachten was 7 weken voor een MI Powerbank 10400mah. Ook raar dat via Chinapost de pakketjes naar België 8 a 10 werkdagen over doen en via PostNL gemiddeld 15 werkdagen... bij Gearbest. Bij Banggood is het net andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:51
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:05:
..............Ik heb via http://www.kimovil.com/en/ de goedkoopste bij Dealsmachine gevonden voor $146. Op AliExpress nergens goedkoper te vinden.
............... Is deze versie van de Redmi Note ergens anders nog goedkoper te krijgen?
Denk eraan dat er bij Dealsmachine nog verzendkosten bijkomen. Dan blijkt de prijs hetzelfde te zijn als in andere webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Als ik bij Banggood in mijn order history kijk, zie ik de drie bestellingen die ik pas gedaan heb (betaald met paypal). Wanneer ik bij zo'n order rechts op "view" klik, krijg ik de Order information pagina van die order, maar daar staat bijna niks ingevuld. Naam en adres staan daar niet ingevuld en die lijken me vrij belangrijk. Twee van de orders zijn al wel verstuurd en onderweg.
Download invoice werkt overigens ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
BounceMeister schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:06:
Als ik bij Banggood in mijn order history kijk, zie ik de drie bestellingen die ik pas gedaan heb (betaald met paypal). Wanneer ik bij zo'n order rechts op "view" klik, krijg ik de Order information pagina van die order, maar daar staat bijna niks ingevuld. Naam en adres staan daar niet ingevuld en die lijken me vrij belangrijk. Twee van de orders zijn al wel verstuurd en onderweg.
Adres gegevens via PayPal worden dan overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:38

NSG

Je weet niks!

BounceMeister schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:06:
Ze hebben vandaag zo te zien wat layout wijzigingen ingevoerd, ook bij mijn orders ontbreken adresgegevens. Gisteren stonden deze er nog wel, dus vast niks om je druk over te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:42
Ik heb wat vreemds: M'n Earson van Allbuy is met Malaysia Post verzonden (gratis shipping, maar blijkbaar toch met tracking) en geeft nu aan dat het pakje om en nabij het vliegveld van Kuala Lumpur is, dat is nog vrij normaal. Maar m'n powerbank van Banggood (officieel zonder tracking maar door een trucje met FlytExpress tracking nummer) heeft dezelfde status. Dat zou betekenen dat Banggood ook met Malaysia Post verstuurt, en dat Allbuy z'n zaakjes nu toch aardig op orde heeft.

Ik ben nu wel benieuwd hoe lang het duurt voordat de boel aankomt, qua statussen ontlopen de pakjes elkaar bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elinx schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:46:
[...]
Denk eraan dat er bij Dealsmachine nog verzendkosten bijkomen. Dan blijkt de prijs hetzelfde te zijn als in andere webshops.
Pfff, inderdaad. Komt 7,9 euro bij. Maar even verder zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald8 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 20:07:
Ik heb wat vreemds: M'n Earson van Allbuy is met Malaysia Post verzonden (gratis shipping, maar blijkbaar toch met tracking) en geeft nu aan dat het pakje om en nabij het vliegveld van Kuala Lumpur is, dat is nog vrij normaal. Maar m'n powerbank van Banggood (officieel zonder tracking maar door een trucje met FlytExpress tracking nummer) heeft dezelfde status. Dat zou betekenen dat Banggood ook met Malaysia Post verstuurt, en dat Allbuy z'n zaakjes nu toch aardig op orde heeft.

Ik ben nu wel benieuwd hoe lang het duurt voordat de boel aankomt, qua statussen ontlopen de pakjes elkaar bijna niet.
Mijn allbuy pakjes waren ook te tracken tot Schiphol. Maar daar aangekomen, geen updates meer en het duurde nog 10 dagen voor het bij mij aankwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:44
Ja, afhandeling door PostNL is de laatste tijd droevig. Een recent voorbeeld: Een scherm voor mijn kapotte Nubia Z9 Mini heeft er vier dagen over gedaan om vanuit China in Nederland te komen en ligt nu alweer vier dagen bij afdeling inklaringen(3S code is dus allang bekend, hij moet alleen nog even voorzien worden van zo'n mooie oranje sticker en een A4'tje)... Paar weken terug ook al gehad dat PostNL meer dan een week nodig had om een pakketje in te klaren.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:00

Quad

Doof

De drone van Allbuy hier ook binnen gekregen vandaag. Vanavond na uitpakken (Damn hij is klein) ff 10 minuten aan de lader en toen kon het beginnen! M'n eerste ervaring met een drone.

Hij is alleen na 10 seconden vliegen op het dak belandt, waar het nu nog steeds ligt. :F

Kort maar krachtig zullen we maar zeggen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• dannycnl
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-01 08:06
Zijn er mensen die de tarantula x6 besteld hebben op allbuy en is deze al verzonden bij jullie?
Het blijkt nogal een drama te zijn deze drone verzonden te krijgen ofzo

Verwijderd

Quad schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 00:17:
De drone van Allbuy hier ook binnen gekregen vandaag. Vanavond na uitpakken (Damn hij is klein) ff 10 minuten aan de lader en toen kon het beginnen! M'n eerste ervaring met een drone.

Hij is alleen na 10 seconden vliegen op het dak belandt, waar het nu nog steeds ligt. :F

Jammer zeg, denk je dat je m nog wel van het dak af krijgt?

Soms had de qc bij mij ineens kuren en schoot omhoog. Dus als ik buiten had gevlogen had ik misschien ook het dak op gemogen...

Ik probeerde gisterenavond trouwens nog even zonder propguard te vliegen. In 1 run drie keer een propeller gebroken.
Als je de reviews mag geloven breken de propellers niet snel, maar dat kun je dus ook met een korreltje zout nemen... :9
Gelukkig kost een setje op AE maar 40 cent.

Van de 3 propguards is er ook al 1 gebroken en nummer 2 blijft niet goed zitten.
China kwaliteit dus. Het zal me verbazen als de drone een week meegaat.

Nog wat vreemds. De cx-10 staat gewoon uit, gaan tot 2x toe de props kort draaien 8)7
dannycnl schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 08:12:
Zijn er mensen die de tarantula x6 besteld hebben op allbuy en is deze al verzonden bij jullie?
Het blijkt nogal een drama te zijn deze drone verzonden te krijgen ofzo
Wanneer heb je besteld? Allbuy verzend soms pas na een week...

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2015 12:28 ]

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Quad schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 00:17:

De cx10 is een indoor drone, toch? Mijn ervaring is dat er buiten niet mee te vliegen is ;)

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 23:13
Iemand ervaring met het kopen van zo'n electric balancing board in China? De prijs ligt gemiddeld rond de 300,- euro. Ben benieuwd of er nog importkosten bijkomen.

Verwijderd

Kasj schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:02:
[...]

De cx10 is een indoor drone, toch? Mijn ervaring is dat er buiten niet mee te vliegen is ;)
Als het redelijk windstil is kan dat. Ik zou alleen zorgen voor een ruime plek.
YouTube: Cheerson CX10A Nano Quadcopter Review

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Dotto schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:18:
Iemand ervaring met het kopen van zo'n electric balancing board in China? De prijs ligt gemiddeld rond de 300,- euro. Ben benieuwd of er nog importkosten bijkomen.
Wat denk jezelf? De douane weet geheid dat zo'n ding niet minder dan 22 euro kost. En zo'n ding weegt meer dan 2kg. Reken dan al gauw op flinke verzendkosten.

Verwijderd

Dotto schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:18:
Www.douane.nl. Daarmee kun je het zelf berekenen.

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-08 15:11
Mijn pakketje is in Zwolle!

Weet iemand of ze daar ook aan checken voor importkosten doen? Lijkt er namelijk niet op dat er tot nu toe in Nederland naar importkosten gekeken is, alleen "Pre-arrival clearance process started"

Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/6m99wgiud/Capture.png

• denan
In de aanbieding bij banggood:
fq777-124. In principe een dochter van cheerson, wat je ook aan het ontwerp kunt zien, alleen wel met als voordeel dat de afstandbediening direct een kistje is voor de drone zelf.

Normaal 16+, nu 11,88

http://www.banggood.com/F...troller-RTF-p-977881.html

[ Voor 3% gewijzigd door denan op 20-08-2015 09:39 . Reden: referal linkje zat er nog in ]

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 22:00
Omdat men hier blijkbaar toch het belangrijkste is vergeten :p
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JWkeFl4l.jpg

It has arrived!
Was met QF code (en hij dus blijkbaar sinds 12/08 in Brussel lag) die geen verdere updates geeft dan de aankomst in eigen land :)

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:46
bottom line schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:45:
Omdat men hier blijkbaar toch het belangrijkste is vergeten :p
[afbeelding]

It has arrived!
Was met QF code (en hij dus blijkbaar sinds 12/08 in Brussel lag) die geen verdere updates geeft dan de aankomst in eigen land :)
Haha mijne was er ook dinsdag! Echt veel kleiner dan ik me had voorgesteld maar vliegt echt goed
Alleen de mini remote is lastig bedienen als je een grotere gewend bent. Kan je deze ook pairen met een grotere remote o.i.d.?

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:46
iTitus schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:08:
[...]

Die van mij gaan of omhoog of omlaag. Hoveren op een niveau lijkt onmogelijk. Overigens zonder propguard, met schijnt het makkelijker te gaan.
Bij mij zat er geen propguard bij trouwens? Hoorde dat wel dan?

• bottom line
wimpie007 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:06:
[...]

Zonder is normaal. Die kun je bij Banggood / AliExpress zelf kopen. Heb ook een hoop extra propellers ervoor gekocht bij banggood.

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 13:50
wimpie007 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:06:
[...]

Nee, maar de meeste mensen bestellen hem er gelijk bij

• wespsv
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-01-2023
*knip* hoort hier niet thuis, dit is geen dumpplek voor vraagjes over Chinese spullen

[ Voor 79% gewijzigd door gambieter op 20-08-2015 12:03 ]

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

denan schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:39:
In de aanbieding bij banggood:
fq777-124. In principe een dochter van cheerson, wat je ook aan het ontwerp kunt zien, alleen wel met als voordeel dat de afstandbediening direct een kistje is voor de drone zelf.

Normaal 16+, nu 11,88

http://www.banggood.com/F...troller-RTF-p-977881.html
Dat is geen 'dochter' van Cheerson maar gewoon een kloon, de Seeker AF910. ;)

• denan
Kenzi schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:24:
[...]

Ah ik zag bij een review (101 quadcopter volgens mij) dat het een dochterbedrijf was. Ach.. hij komt in ieder geval goed uit de test.

Ook nog een update mbt gearbest:
Support schijnt weer wakker te zijn, tickets worden nu dagelijks geupdate en ik heb voor mijn tarantulla een shipping confirmation gekregen voor de eu powersupply. Nou nog die spare lipo krijgen die niet in de doos zat en ik ben weer happy :)

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:22

red bull

Keeps me awake !

wimpie007 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:04:
[...]

Haha mijne was er ook dinsdag! Echt veel kleiner dan ik me had voorgesteld maar vliegt echt goed
Alleen de mini remote is lastig bedienen als je een grotere gewend bent. Kan je deze ook pairen met een grotere remote o.i.d.?
Kregen jullie er ook een zaklamp bij? Was een apart pakketje, maar kan me niet herinneren/ terugvinden dat ik deze besteld had.. 8)7 :+

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Het is vooral een goedkope router met goede spes, zoals 5GHz en 2x2 antennes. Deze kan soms beter zijn dan degene die je hebt, of als extra router.

[ Voor 34% gewijzigd door gambieter op 20-08-2015 12:03 ]

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
thomas1907 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:24:
Mijn pakketje is in Zwolle!

Weet iemand of ze daar ook aan checken voor importkosten doen? Lijkt er namelijk niet op dat er tot nu toe in Nederland naar importkosten gekeken is, alleen "Pre-arrival clearance process started"

[afbeelding]
Uitgebreide tracking :) Wat voor soort code had je en welke site is dat?

Verwijderd

Kenzi schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:24:
[...]

Niet helemaal, de body en de propguard zijn niet uitwisselbaar. Ook heeft de 'dochter' one key return en dat heeft de cx10 geloof ik niet.

• thomas1907
Pino112 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:32:
[...]

Uitgebreide tracking :) Wat voor soort code had je en welke site is dat?
Op deze site : http://www.trackinggo.com/ kijk ik meestal, dat screenshot was van de officiele TNT site.

Gekocht bij Geekbuying. :)

Verwijderd

Mijn QC van Allbuy is nog steeds niet binnen, even wachten maar denk ik. 8)7 T'is trouwens de eerste keer dat ik daar bestel.

09 Aug 2015, 06:00:00AM Item Arrived at Amsterdam-Schiphol Netherlands
08 Aug 2015, 00:11:45AM Item Sent to NETHERLANDS MPC PMIH (KLIA)
05 Aug 2015, 17:02:36PM Item Posted Over The Counter to Netherlands MPC PMIH (KLIA)
05 Aug 2015, 15:54:29PM Dispatch PreAlert to Netherlands MPC PMIH (KLIA)

• denan
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:32:
[...]

Niet helemaal, de body en de propguard zijn niet uitwisselbaar. Ook heeft de 'dochter' one key return en dat heeft de cx10 geloof ik niet.
Ik neem aan dat dit gewoon headless mode is, en dat heeft de cheerson ook.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:47:
Mijn QC van Allbuy is nog steeds niet binnen, even wachten maar denk ik. 8)7 T'is trouwens de eerste keer dat ik daar bestel.

09 Aug 2015, 06:00:00AM Item Arrived at Amsterdam-Schiphol Netherlands
08 Aug 2015, 00:11:45AM Item Sent to NETHERLANDS MPC PMIH (KLIA)
05 Aug 2015, 17:02:36PM Item Posted Over The Counter to Netherlands MPC PMIH (KLIA)
05 Aug 2015, 15:54:29PM Dispatch PreAlert to Netherlands MPC PMIH (KLIA)
Ik had dezelfde tracking gegevens en de 1e kwam gisteren binnen.

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
thomas1907 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:41:
[...]

Op deze site : http://www.trackinggo.com/ kijk ik meestal, dat screenshot was van de officiele TNT site.

Gekocht bij Geekbuying. :)
Gek, heb een tablet besteld bij Geekbuying op 3 augustus. Is 8 augustus al verzonden vanuit Geekbuying met PostNL(?). En de laatste update was 13 augustus '' 13-08-2015 05:26 The item is ready for shipment''

Denk dat ie nooit aankomt zo :').

https://www.youtube.com/@droommotor

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

denan schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:50:
[...]

Ik neem aan dat dit gewoon headless mode is, en dat heeft de cheerson ook.
Klopt. Die dingen hebben geen gps of andere vorm van plaatsbepaling. Dat 'one key return' moet je dus met een korrel zout nemen.

Verwijderd

Kenzi schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:03:
[...]

Klopt. Die dingen hebben geen gps of andere vorm van plaatsbepaling. Dat 'one key return' moet je dus met een korrel zout nemen.
Uiteraard geen gps, maar ik dacht dat je bij de cx10 niet met 1x drukken kan 'terugsturen'.
Maar goed, mijn punt was dat het geen 1 op 1 clone is. Volgens mij is dr frequentie ook niet hetzelfde dus de transmitters zijn ook niet uitwisselbaar.
[Ik heb er helemaal geen verstand van. Ik lepel alleen op wat ik gelezen heb]

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:31
Denzis schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:54:
[...]

Gek, heb een tablet besteld bij Geekbuying op 3 augustus. Is 8 augustus al verzonden vanuit Geekbuying met PostNL(?). En de laatste update was 13 augustus '' 13-08-2015 05:26 The item is ready for shipment''

Ik wacht ook al een maand op een pakket van PostNL, ligt nog in china distributie.

*edit, vanaf wanneer mag je een paypall iets openen om je geld terug te krijgen mocht er echt geen beweging in komen?

[ Voor 11% gewijzigd door Whiskey48 op 20-08-2015 11:09 ]

• thomas1907
Denzis schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:54:
[...]

Apart. Ik heb zelfs het vliegtuig kunnen volgen met flightradar ;)
Is die met TNT verzonden of staat er echt Postnl?

Mijne is nu "Out for delivery"
http://s9.postimg.org/an8zfdc4f/Capture.png
(Ik zie echt niks staan over douane in nederland (behalve dat Pre-arrival) zou ik echt geen kosten hebben..? "We zien het vandaag" :+ )

TAY51 is nu op de terugweg van Belgie naar Hongkong via Dubai, daarna vliegt die waarschijnlijk meteen (na 1,5 uur) weer terug.
Volg hem hier : http://fr24.com/TAY51/72c82a2

Ik heb ook elke dag 2 keer de livechat geopend of die nu eindelijk verzonden kon worden (4 dagen na de order) :+
maurits82 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:08:
[...]

Ik wacht ook al een maand op een pakket van PostNL, ligt nog in china distributie.

*edit, vanaf wanneer mag je een paypall iets openen om je geld terug te krijgen mocht er echt geen beweging in komen?
Je hebt volgensmij maximaal 45 dagen, zou t voor de zekerheid even checken

Mijn tracking number
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:21:
[...]

Bij het China shoppen heb je toch wel enige vorm van geduld nodig.

Paypal
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/first-dispute
Weetik, maar aangezien bij DX alles bijna binnen 2 dagen verstuurd word, en ik niet heel veel goede dingen over geekbuying had gelezen, was ik toch een beetje ongeduldig.

[ Voor 44% gewijzigd door thomas1907 op 20-08-2015 11:23 ]

Verwijderd

Ik heb ook al zoiets met PostNL...

Afbeeldingslocatie: http://s1.postimg.org/gt747n0db/Screenshot_from_2015_08_20_11_16_58.png

Zo ligt het dus al bijna een week (met een RC...NL tracking nummber). Het is een pakket van GearBest, besteld begin juli (pre-sale), uiteindelijk verstuurd volgens GearBest op 10 augustus. Bij GearBest zou ik niet snel weer wat kopen, het is allemaal extreem traag.

Verwijderd

thomas1907 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:08:
[...]

Ik heb ook elke dag 2 keer de livechat geopend of die nu eindelijk verzonden kon worden (4 dagen na de order) :+

[...]

Bij het China shoppen heb je toch wel enige vorm van geduld nodig.

Je mag van Paypal kiezen....45 of 180 dagen.
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/first-dispute
https://www.paypal.com/nl...RITY_PROTECTIONS_US&m=TCI

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2015 11:34 ]

• bottom line
[...]

180 ;)
Edit: In de link staat 45 8)7
Toch 180. Pak dat mijn link correct is :+
https://www.paypal.com/nl...RITY_PROTECTIONS_US&m=TCI

[ Voor 32% gewijzigd door bottom line op 20-08-2015 11:26 ]

• thomas1907
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:20:

[afbeelding]

Zo ligt het dus al bijna een week (met een RC...NL tracking nummber). Het is een pakket van GearBest, besteld begin juli (pre-sale), uiteindelijk verstuurd volgens GearBest op 10 augustus. Bij GearBest zou ik niet snel weer wat kopen, het is allemaal extreem traag.
RCxxxxxxxNL is volgesmij een Chinapost nummer.. weet het niet zeker.
Probeer hem hier eens in te vullen, dan zie je welke vervoerder het is

Mijn tracking nummer is : 18*9*7*85
Bij de sterretjes ook random cijfers. Heb jij extra betaald voor shipping? Ik bij Geekbuying wel. $1,40 voor TNT (3-5 days), China mail was gratis (15-40 days)

[ Voor 15% gewijzigd door thomas1907 op 20-08-2015 11:28 ]

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Bluedio heeft een sale op Aliexpress.

Zelf zojuist deze gekocht; http://nl.aliexpress.com/...-headset/32294180619.html

Afbeeldingslocatie: http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/32253070270_1/Bluedio-Q5-Bluetooth-4-1-Earphone-Headphone-Wireless-Anti-Sweat-Sport-Headset-Earbuds-Multi-point-Pairing.jpg

Voor 12 dollar een in-ear-bluetooth headsetje durf ik wel te proberen. Reviews op Amazon zijn niet verkeerd.
Ik heb ook een eenvoudige headset met BT3.1 van ze voor bij de tablet. Werkt best aardig.

Ik verwacht niet super geluid voor die prijs, maar ze schijnen comfortabel te zijn en iets van 6uur gebruiksduur. Handig voor op de fiets.

[ Voor 14% gewijzigd door FunFair op 20-08-2015 11:35 ]

• kevkev
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-09 14:05
FunFair schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:33:
Bluedio heeft een sale op Aliexpress.

Zelf zojuist deze gekocht; http://nl.aliexpress.com/...-headset/32294180619.html

[afbeelding]

Voor 12 dollar een in-ear-bluetooth headsetje durf ik wel te proberen. Reviews op Amazon zijn niet verkeerd.
Ik heb ook een eenvoudige headset met BT3.1 van ze voor bij de tablet. Werkt best aardig.

Ik verwacht niet super geluid voor die prijs, maar ze schijnen comfortabel te zijn en iets van 6uur gebruiksduur. Handig voor op de fiets.
Ik denk dat jouw verwachtingen helemaal goed zijn. Geluid zeker niet top. Ik gebruik ze voor hardlopen, blijven perfect zitten.

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
[...]

Apart. Ik heb zelfs het vliegtuig kunnen volgen met flightradar ;)
Is die met TNT verzonden of staat er echt Postnl?

Mijne is nu "Out for delivery"
http://s9.postimg.org/an8zfdc4f/Capture.png
(Ik zie echt niks staan over douane in nederland (behalve dat Pre-arrival) zou ik echt geen kosten hebben..? "We zien het vandaag" :+ )

TAY51 is nu op de terugweg van Belgie naar Hongkong via Dubai, daarna vliegt die waarschijnlijk meteen (na 1,5 uur) weer terug.
Volg hem hier : http://fr24.com/TAY51/72c82a2

[...]

Mijn tracking number
[...]

Weetik, maar aangezien bij DX alles bijna binnen 2 dagen verstuurd word, en ik niet heel veel goede dingen over geekbuying had gelezen, was ik toch een beetje ongeduldig.
Yes, POSTNL. Snap er ook weinig van als ik eerlijk moet zijn. Maargoed, geduld is een schone zaak. Mijn trackingnummer is Begint met RS en eindigt op NL.

https://www.youtube.com/@droommotor

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:31
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:20:

[afbeelding]

Bij mij ook gearbest Pre-sale (Mlais MX). Ook dezelfde status.

Via geekbuying had ik een 2e besteld, via singapure post dacht ik verzonden, had ik hem binnen 2weken binnen voor m'n schoonmoeder. Super toestel overigens! (erg mooi en de accuduur is blijkbaar bijzonder goed)

[ Voor 3% gewijzigd door Whiskey48 op 20-08-2015 12:02 ]

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:44
Even over verschil TNT en PostNL - TNT is een expres postbedrijf met vaak bijbehorende kosten, maar ook fatsoenlijke snelheid, precisie en ondersteuning. PostNL met RC....NL houdt in dat de bestellingen in een grote hoop naar Nederland gaan en vanuit hier worden ze per land gesoorteerd en verder gestuurd. De tracking begint pas te werken op het moment dat het pakketje in Nederland gesorteerd wordt, reken maar op een week nadat het pakket bij PostNL is aangemeld.

Nog even mijn update over snelheden:
- Scherm voor mijn Nubia Z9 Mini is inmiddels ingeklaard en de postbezorger is onderweg (Singapore post, 8 augustus verzonden)
- Een aantal Brainwavz oordoppen zijn gisteren door Fedex geleverd(donderdag besteld). Een leuk nieuwtje: Ik geef altijd standaard toestemming om het bij de buren af te geven, maar bij de eerste bezorgpoging is dat niet gebeurd. Toen heb ik even klantenservice gebeld en ze hebben de hele pakket volgeplakt met de tekst van ons telefoongesprek en dat ze het bij de buren moesten proberen als ik niet thuis was. Toch wel fijn, zo'n service.
- Powerbanks die ik zondag bij Banggood heb besteld zijn verstuurd met Sweden Post(heb gratis verzending gekozen). :'(
- Nog altijd niks binnen van de bestelde powerbanks bij Allbuy. Iets zegt mij dat je voor de Xiaomi 10000 mAh powerbank beter bij Banggood e.d. kunt zijn.
- Ook nog een China Post zending onderweg van Alieexpress, nog niet binnen.

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Heb 'n reviewtje geschreven over onderstaande :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XeAfurF.jpg

Gekocht bij Banggood.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
dodge_911 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:19:
[afbeelding]

Gekocht bij Banggood.
Wapentuig schoonmaken?

Tweakers wapentuig, als netwerk tangen etc.? of heb je ook vuurwapens uit china gekocht? :P

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 18:55
Ik heb zojuist 2x achter elkaar de linker Unlimited Coupon gewonnen:
Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/deals/edm/topic/9anniversary/7.png
1 (eventueel 2) wil ik wel delen met iemand die hem 100% gaat gebruiken.
Wel even via de DM dan :)

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:22

red bull

Keeps me awake !

Steeldunes schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:50:
Ik heb zojuist 2x achter elkaar de linker Unlimited Coupon gewonnen:
[afbeelding]
1 (eventueel 2) wil ik wel delen met iemand die hem 100% gaat gebruiken.
Wel even via de DM dan :)
Ik heb volgens mij ook zo'n ding... wat kun je er mee??

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
FunFair schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:43:
[...]

Wapentuig schoonmaken?

Tweakers wapentuig, als netwerk tangen etc.? of heb je ook vuurwapens uit china gekocht? :P
Vuurwapens, maar (nog) niets uit China. Misschien binnenkort wel :)
Het merendeel van mijn collectie is Europees, met een groot aantal Belgische wapens die hier ongeveer 50km verder gemaakt zijn :D

Ook voor vuurwapenaccessoires kan je trouwens goed Chinashoppen, als je 'n beetje uitkijkt. Heb al 'n kijker, bipod en diverse mounts en boresnakes gechinashopped.

[ Voor 16% gewijzigd door dodge_911 op 20-08-2015 14:15 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 18:55
red bull schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:06:
[...]
Ik heb volgens mij ook zo'n ding... wat kun je er mee??
Als ik het goed heb begrepen is het 9.9$ korting op een order van 99$ of meer. Zelfde geldt voor die andere bedragen. Dus afhankelijk van je order bedrag ontvang je x$ korting.
I hope I'm right...

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:13
12 dagen geleden heb ik via Ebay bij een Chinese verkoper een aantal LED lampjes besteld.
Prijs bij elkaar nog geen 3 euro.
Vandaag werd het pakket per Selektvracht thuisbezorgd, heel snel dus.
Nu zie ik op de verpakking een label staan met de verzender, dit is
ShenZhen Yuntu Logistics
B2C Europe NL
Zuiderzeelaan 80
1382 JW Weesp.

Betekent dit dat er Chinese verkopers zijn die vanuit een NL magazijn leveren?
Meestal is de levertijd namelijk veel langer.
Op zich prima natuurlijk vooral als je dan ook geen douanekosten BTW e.d. hoeft te betalen als de goederen toch uit Nederland komen.

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
HoppyF schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:59:
12 dagen geleden heb ik via Ebay bij een Chinese verkoper een aantal LED lampjes besteld.
ShenZhen Yuntu Logistics
B2C Europe NL
Zuiderzeelaan 80
1382 JW Weesp.

Op zich prima natuurlijk vooral als je dan ook geen douanekosten BTW e.d. hoeft te betalen als de goederen toch uit Nederland komen.
Zie hier: http://www.b2ceurope.eu/nl/countries/china/
Zij regelen het transport en labeling. ;)

• HoppyF
Bedankt!
Maakt op zich ook niet zoveel uit hoe het pakket bij je komt als het maar komt en het liefst ook redelijk snel.
Voor 3 euro kan en wil ik ook geen eisen stellen maar ik vind dit een goede service.
In NL kun je voor dit geld niet eens een pakket versturen laat staan als er nog een inhoud bij opgeteld moet worden.
Pakket weeg een paar honderd gram, niet echt veel maar groot genoeg om niet door de brievenbus te passen.

• denan
HoppyF schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:59:
ShenZhen Yuntu Logistics
B2C Europe NL
Zuiderzeelaan 80
1382 JW Weesp.

Dan ben ik wel nieuwsgierig naar die specifieke verkoper. Is er ook een lijst met verkopers die deze service gebruiken?

• HoppyF
denan schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:50:
[...]

Dan ben ik wel nieuwsgierig naar die specifieke verkoper. Is er ook een lijst met verkopers die deze service gebruiken?
Hoi Denan, ik weet niet of dit een gangbare manier van verzenden is door deze verkoper.
Kwam daar toevallig terecht omdat ik een LED lamp nodig had.
Ik ben er tevreden over zoals het gelopen is dus heb zojuist nog een paar andere lampjes besteld om wat oude halogeen lampen in huis te vervangen.
De verkoper is: http://www.ebay.com/usr/led-t-master

O ja, ik heb nog op de verpakking gekeken, onder de adressticker zit nog een andere sticker met zo te zien ook mijn huisadres. Het is wat moeilijk te lezen vanwege de lijm.
Ik zie wel ergens staan "shipping method EUDDPG" en "item 5/9".
Ik heb maar 1 item besteld dus wellicht is dit een bulk verzending geweest van de verkoper en is het hier in NL uitgesplitst. Geen idee hoe dat precies werkt.

Verwijderd

HoppyF schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:58:
[...]

Hoi Denan, ik weet niet of dit een gangbare manier van verzenden is door deze verkoper.
Kwam daar toevallig terecht omdat ik een LED lamp nodig had.
Ik ben er tevreden over zoals het gelopen is dus heb zojuist nog een paar andere lampjes besteld om wat oude halogeen lampen in huis te vervangen.
De verkoper is: http://www.ebay.com/usr/led-t-master

O ja, ik heb nog op de verpakking gekeken, onder de adressticker zit nog een andere sticker met zo te zien ook mijn huisadres. Het is wat moeilijk te lezen vanwege de lijm.
Ik zie wel ergens staan "shipping method EUDDPG" en "item 5/9".
Ik heb maar 1 item besteld dus wellicht is dit een bulk verzending geweest van de verkoper en is het hier in NL uitgesplitst. Geen idee hoe dat precies werkt.
Heb je toevallig warm white besteld? En zo ja, is dit ook echt warm licht. Heb helaas nog geen goedkope leds gevonden die niet de sfeer van een goedkope vleeshal geven :P

• HoppyF
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:34:
[...]

Heb je toevallig warm white besteld? En zo ja, is dit ook echt warm licht. Heb helaas nog geen goedkope leds gevonden die niet de sfeer van een goedkope vleeshal geven :P
Ja, warm wit led spot GU10 fitting, 12W, 4x3 Osram chips (volgens verkoper)
Geeft goed licht, ik zal vanavond in het donker kijken want overdag is dat wat moeilijk te beoordelen.
Over het algemeen lijken led lampen toch een wat koeler licht af te geven dan een gloeilamp.

Verwijderd

HoppyF schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:18:
[...]

Ja, warm wit led spot GU10 fitting, 12W, 4x3 Osram chips (volgens verkoper)
Geeft goed licht, ik zal vanavond in het donker kijken want overdag is dat wat moeilijk te beoordelen.
Over het algemeen lijken led lampen toch een wat koeler licht af te geven dan een gloeilamp.
Deze toevallig? http://www.ebay.com/itm/2...-cool-white-/231299984642
[Zijn wel duurder dan 'nog geen drie euro', dus ik twijfel....]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2015 17:48 ]

• HoppyF
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:47:
[...]

Deze toevallig? http://www.ebay.com/itm/2...-cool-white-/231299984642
[Zijn wel duurder dan 'nog geen drie euro', dus ik twijfel....]
Nee, niet de CREE maar Osram chips:
http://www.ebay.com/itm/1...white-light-/331617308273

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:00

Quad

Doof

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 08:46:
[...]

Jammer zeg, denk je dat je m nog wel van het dak af krijgt?
Zonet eraf gehaald en na opladen poging 2. Ook dat duurde niet lang want hij doet het niet meer.

spoiler:
De vijver als landingsbaan gebruiken is niet zo'n heel goed idee..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• wespsv
Iemand ervaring met het bestellen van voetbalshirts op aliexpress?

Heb wel zin in een leuk voetbalshirtje voor een mooie prijs😇. Zien ze er een beetje goed uit? Laat de bedrukking gauw los?

Je kan op aliexpress niet betalen met PayPal toch, en ideal pas vanaf 20$ als ik dit goed zie?

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online

ITsEZ

parttime all-rounder

Gisteren de drone van allbuy binnengekregen, net gaan uitproberen maar 1 motor lijkt niet of slecht te werken, iemand enig idee of dit op te lossen is of heb ik gewoon een kapotte drone binnen gekregen? ;(

What you see is always what you get.

• bottom line
Quad schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:57:
[...]

Zonet eraf gehaald en na opladen poging 2. Ook dat duurde niet lang want hij doet het niet meer.

spoiler:
De vijver als landingsbaan gebruiken is niet zo'n heel goed idee..
Daar gaat de 7,5 euro al :D De opbergkast is zelfs niet meer nodig. :+
ITsEZ schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 19:16:
Gisteren de drone van allbuy binnengekregen, net gaan uitproberen maar 1 motor lijkt niet of slecht te werken, iemand enig idee of dit op te lossen is of heb ik gewoon een kapotte drone binnen gekregen? ;(
Zonder filmpje kunnen we je niet helpen. Wat is 'slecht' werken. Bij mij start een motor later ja, maar vliegt nog erg goed. Er komt wel regelmatig haar rond de propellers waardoor de motor ineens stopt. Propeller eraf, haar af het pinnetje, en het werkt terug :)

[ Voor 7% gewijzigd door bottom line op 20-08-2015 19:28 ]

Verwijderd

bottom line schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 19:25:
[...]

Daar gaat de 7,5 euro al :D De opbergkast is zelfs niet meer nodig. :+

[...]

Zonder filmpje kunnen we je niet helpen. Wat is 'slecht' werken. Bij mij start een motor later ja, maar vliegt nog erg goed.
Hier ook eentje die later pas start.

Na anderhalve dag vliegen door mijn zoontje
-oplaadconnector valt er vanzelf uit
-4 propellers kapot
-1 propguard kapot
-haren van het kleed tussen de propellers vandaan moeten pulken.
Hier een handig tooltje om die props er af te halen

http://www.aliexpress.com...Shipping/32363541100.html

Gokje....die cx-10 gaat het geen week volhouden.... O-)
Ben wel benieuwd naar de kwaliteit/duurzaamheid van H8 mini...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2015 21:28 ]

• wespsv
*knip* niet de bedoeling

[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 20-08-2015 21:07 ]

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:38
wespsv schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 18:30:
Iemand ervaring met het bestellen van voetbalshirts op aliexpress?

Heb wel zin in een leuk voetbalshirtje voor een mooie prijs😇. Zien ze er een beetje goed uit? Laat de bedrukking gauw los?

Je kan op aliexpress niet betalen met PayPal toch, en ideal pas vanaf 20$ als ik dit goed zie?
Yep, en kwaliteit en looks waren boven verwachting voor 15 eur

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:22
Ook hier na alle positieve verhalen over de Xiaomi powerbank deze maar besteld op 11-08 besteld bij Allbuy.
Het pakketje werd op 13-08 verzonden en vandaag 20-08 heb ik de powerbank mogen ontvangen.
Verzendtijd viel mij erg mee Ook de code gecheckt op de Xiaomi website. :)

Er zat alleen een gele sticker op verpakking welke ik niet eerder heb gezien.Iemand anders wel?

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/15q215h.jpg

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Verwijderd

Megapaul schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 20:47:
Ook hier na alle positieve verhalen over de Xiaomi powerbank deze maar besteld op 11-08 besteld bij Allbuy.
Het pakketje werd op 13-08 verzonden en vandaag 20-08 heb ik de powerbank mogen ontvangen.

Er zat alleen een gele sticker op verpakking welke ik niet eerder heb gezien.Iemand anders wel?

[afbeelding]
Post over die sticker is hier al een paar keer voorbij gekomen.

Snelle verzending van AB. Ik zit op 20 dagen en heb 2 van de 3 pakketjes ontvangen...[via Malaysia post]

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2015 21:17 ]

• TravockMD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 11:16

[afbeelding]
(Bijna) hetzelfde verhaal hier. 12 augustus besteld, vandaag ontvangen. :)
Deze keer ook via Allbuy. (Vorige was van Banggood)
Uiteraard de code gecheckt en was de 1e die checkte. :P

Verwijderd

dodge_911 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:19:
[afbeelding]

Gekocht bij Banggood.
Welke heeft je voorkeur? Mij lijkt die van rechtsonder wel handig.
Maar ik heb meer van dit spul in cc formaat, ligt nu ergens in een lade.

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:42

[afbeelding]
Die sticker is al vaker langs gekomen, het gaat erom dat het pakje binnen Europa is doorverstuurd maar dat het oorspronkelijk van buiten de EU is. De sticker is om te laten zien dat er eventueel nog invoerheffingen van toepassing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Laatst online: 23-09 22:24
Punten sparen bij aliexpress voor coupons. Deze kun je op de 25e besteden. Dan krijg je instant korting en kun je in combinatie met een coupon gebruiken. Ik ga voor een mooi raspberry pi 2 setje sparen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:33
dangerousp schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 06:43:
Punten sparen bij aliexpress voor coupons. Deze kun je op de 25e besteden. Dan krijg je instant korting en kun je in combinatie met een coupon gebruiken. Ik ga voor een mooi raspberry pi 2 setje sparen!
Cool, ik heb de laatste tijd erg goede ervaringen met Aliexpress. Alle bestellingen in ongeveer 2 weken binnen. Bijvoorbeeld:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toevallig iemand zich al gewaagd aan de Xiaomi Li Ning runningschoenen? Ik zie deze aanbieding op Tinydeal maar het begint me al te duizelen met de schoenmaten.
Afbeeldingslocatie: http://img.td-imgs.com/images/11/86/441186_N000013_DSH-441186_600x600.jpg

Ik heb volgens het overzicht op TD en bij de shop van Li Ning zelf 43 maar sportschoenen kunnen kleiner uitvallen en zou ik misschien 44 moeten nemen. Op andere overzichten op internet moet ik zelf nog groter.

Passen en terugsturen gaat niet zo makkelijk als hier dus als iemand ervaring heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Chocoball schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:37:
Toevallig iemand zich al gewaagd aan de Xiaomi Li Ning runningschoenen? Ik zie deze aanbieding op Tinydeal maar het begint me al te duizelen met de schoenmaten.
[afbeelding]

Ik heb volgens het overzicht op TD en bij de shop van Li Ning zelf 43 maar sportschoenen kunnen kleiner uitvallen en zou ik misschien 44 moeten nemen. Op andere overzichten op internet moet ik zelf nog groter.

Passen en terugsturen gaat niet zo makkelijk als hier dus als iemand ervaring heeft?
Volgens de maattabel op de TD site lopen de Chinese maten gelijk met de Europese. Voor hardloopschoenen kun je beter 1 maatje groter bestellen dan wat je normaal hebt. Ik zou het een interessant experiment vinden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Chocoball schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:37:
[afbeelding]

Waarom zou je dit doen als je bij elke scapino om de zoveel tijd acties hebt waarbij je asics krijgt voor 25-45 euro??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TravockMD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 11:16
Is dit een beetje heel aangekomen? Ik kan me voorstellen dat het een grote zooi geeft als de verpakking tijdens transport kapot gaat?
(Is toch een spul in vloeistof/gel achtige staat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
denan schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:09:
[...]

Waarom zou je dit doen als je bij elke scapino om de zoveel tijd acties hebt waarbij je asics krijgt voor 25-45 euro??
Omdat de Scapino ze niet levert met electronica?
Function: Smart chip, Support, Lightweight, Shock absorption, Grip and Strong

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Pagina: 1 ... 74 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic