Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:05
TheOmen schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:18:
[...]

Omdat de Scapino ze niet levert met electronica?

[...]
Ah, dat is inderdaad meerwaarde. Kan er alleen verdacht weinig over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:33
TravockMD schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:15:
[...]

Is dit een beetje heel aangekomen? Ik kan me voorstellen dat het een grote zooi geeft als de verpakking tijdens transport kapot gaat?
(Is toch een spul in vloeistof/gel achtige staat?)
De flux wordt exact vervoerd zoals op het plaatje: in een open kartonnen doosje... In een envelop. Maar de flux is solide, niet vloeibaar. Het kartonnen doosje was niet eens ingedeukt. Perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
Heerlijk dat China Shopping, verschil tussen "Economy International Shipping" en "Standard International Shipping" bedraagt $ 2 en de verwachte levering…ehh… 8)7
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2wdrbme.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwelbast schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:06:
Heerlijk dat China Shopping, verschil tussen "Economy International Shipping" en "Standard International Shipping" bedraagt $ 2 en de verwachte levering…ehh… 8)7
[afbeelding]
Verschil zal wel een trackingnr zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 22:00
Chocoball schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:37:
Toevallig iemand zich al gewaagd aan de Xiaomi Li Ning runningschoenen? Ik zie deze aanbieding op Tinydeal maar het begint me al te duizelen met de schoenmaten.
[afbeelding]

Ik heb volgens het overzicht op TD en bij de shop van Li Ning zelf 43 maar sportschoenen kunnen kleiner uitvallen en zou ik misschien 44 moeten nemen. Op andere overzichten op internet moet ik zelf nog groter.

Passen en terugsturen gaat niet zo makkelijk als hier dus als iemand ervaring heeft?
Met PayPal betalen en desnoods gebruik maken van de retourservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bottom line schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:19:
[...]

Met PayPal betalen en desnoods gebruik maken van de retourservice?
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid :) Bedankt voor de tips iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn zoontje is al 3 dagen druk aan het vliegen met de cx-10 en eigenlijk al weer toe aan iets 'snellers'. Nu heb ik de h8c mini op het oog. Wat is jullie ervaring tov de cx-10a? En breken de propellers van de h8c ook zo snel? Gelukkig kosten de props bijna niks maar ondanks de reserve onderdelen zijn we er bijna doorheen en moeten we alweer wachten op volgende lading props.

Van de 3 tegelijk bestelde pakketjes bij Allbuy [en tegelijk op Schiphol aangekomen] is er 1 afgelopen zaterdag binnen gekomen en 1 afgelopen dinsdag. Op de 3e wachten we nog...zoonlief kan niet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

*knip* en nepartikelen en aankoopadvies, beiden niet de bedoeling. Dit is geen verzameltopic voor "wat moet ik kopen?"

[ Voor 83% gewijzigd door gambieter op 21-08-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Ik heb het maar als een specifiek punt toegevoegd aan de topicwaarschuwing, dit is geen plek voor "welke moet ik kopen?" of "weet iemand een goede XXX?"

Voor aankoopadvies zijn er subforums als Consumentenelektronica Aankoopadvies en Mobile Aankoopadviesforum, maar ook daar kan men geen vraagjes neerleggen zonder eigen inzet.

[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 21-08-2015 13:53 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tang14
  • Laatst online: 04-07 09:57
iemand gelukt om aliexpres coupons te kopen ?
telkens weer uitverkocht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 21:24:
[...]

Welke heeft je voorkeur? Mij lijkt die van rechtsonder wel handig.
Maar ik heb meer van dit spul in cc formaat, ligt nu ergens in een lade.
De drie bovenaan.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-09 22:06

Bolletje

Moderator Harde Waren
Op 12 augustus bij Banggood een Xiaomi 10000 mAh powerbank besteld. Vandaag (21 augustus) is die binnen gekomen. Snelle levertijd zeg! :)

Hier een vergelijking met de andere Xiaomi powerbanks. Bovenaan de nieuwe 10000, middelste is de oudere 10400 en onderste is de 5000.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/R6CHyekYRhDm5iEXVuJxYazp/medium.jpg

Wat me wel opviel is dat kabel van de nieuwe 10000 langer is en van hard plastic is. T.o.v. die van de 10400 en 5000; die kabel is meer van een soort rubber.

De 10000 mAh-versie is nu veruit de beste qua prijs, capaciteit en formaat :)

Tabelletje qua formaten en het volume.

10000104005000
L (cm) 9,059,05 12,5
H (cm)6,07,76,9
W (cm)2,162,160,99
Volume (cm2)117,3150,585,39
Weight (gr)207250156

[ Voor 39% gewijzigd door Bolletje op 21-08-2015 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julianbos
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:31
Iemand deze ''PT-390A'' speaker al geprobeerd?

http://www.banggood.com/N...-Power-Bank-p-981105.html

3600 mAh accu, Bluetooth 4.0, NFC, water-, dust- en shockproof en goeie frequency response.

Ongeveer even duur als de Earson ER-160, maar ben nog geen enkele review tegen gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a" gemist?

[ Voor 71% gewijzigd door gambieter op 21-08-2015 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Hmm, vandaag mijn cheerson quadcoptertje binnen gekregen, maar gvd dat is lastig vliegen. Vooral stabiel op 1 hoogte houden is niet te doen zeg. Inmiddels ook al 1 propellertje moeten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wel vreemd dat 95% van de prijswinnaars op banggood.com een weggooi email adres uit Duitsland of Rusland hebben. Zouden ze het javascript dat de prijzen uitdeelt hebben gehacked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:21
Ik kreeg vandaag een powerbank binnen van onbekend merk uit china. Ik kan me echter niet herinneren zo'n ding gekocht te hebben? heel apart. Wel handig om de CX-10a drone mee op te laden.

Na 2 daagjes prutsen heb ik hem al best netjes onder de knie. Maar het blijft lastig als je "verkeerd om" moet sturen. dus ik probeer de rode lichtjes naar mij gericht te houden. Maar erg leuk. Heb meteen eigenlijk zo'n protectortje erom geklikt, en nog geen kapotte rotors gehad eigenlijk. Dus als je zoiets haalt, is het zeker een aanrader.

Straks maar even bij de Action kijken of ze daar ook zo'n drone hebben. Vriendin wil ook graag vliegen, en momenteel in de situatie om niet geduldig te wachten tot het uit China komt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
mark-k schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 20:20:
Hmm, vandaag mijn cheerson quadcoptertje binnen gekregen, maar gvd dat is lastig vliegen. Vooral stabiel op 1 hoogte houden is niet te doen zeg. Inmiddels ook al 1 propellertje moeten vervangen.
Quoted for truth! Ik ga een propguard halen en kijken of het dan makkelijker wordt. Begin het wel steeds meer onder de knie te krijgen but still.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:29
Volgens mij is de Eachine/JJRC H8 Mini quadcopter een veel betere om mee te beginnen. Die is wat groter, heeft standaard bescherming rond de propellors en is behoorlijk robuust. Wel is het handig om als het fout dreigt te gaan meteen de 'throttle' helemaal uit te zetten zodat de propellors en motortjes niet beschadigen. Hij kan beter een stuk naar beneden vallen dan ergens tegenaan vliegen.

Ik verwacht nog een aantal dingen uit China, waaronder een resend van een horlogebandje (omdat de originele zending niet is aangekomen) en een simpel zakmesje. Tegenwoordig zijn er niet echt veel gehypte spullen zoals de Earson en Xiaomi powerbanks meer, helaas. Het is altijd wel leuk als iemand echte bang-for-buck dingen vindt in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:13
*knip* geen V&A in topics

[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 22-08-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Waah schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:32:
Ik kreeg vandaag een powerbank binnen van onbekend merk uit china. Ik kan me echter niet herinneren zo'n ding gekocht te hebben? heel apart. Wel handig om de CX-10a drone mee op te laden.

Na 2 daagjes prutsen heb ik hem al best netjes onder de knie. Maar het blijft lastig als je "verkeerd om" moet sturen. dus ik probeer de rode lichtjes naar mij gericht te houden. Maar erg leuk. Heb meteen eigenlijk zo'n protectortje erom geklikt, en nog geen kapotte rotors gehad eigenlijk. Dus als je zoiets haalt, is het zeker een aanrader.

Straks maar even bij de Action kijken of ze daar ook zo'n drone hebben. Vriendin wil ook graag vliegen, en momenteel in de situatie om niet geduldig te wachten tot het uit China komt. :+
Je kunt m in headless mode gebruiken, dan gaat hij altijd naar dezelfde kant toe als je naar voor ofzo duwt, ook al is hij gedraaid.

Vandaag heb ik de JJRC binnen gekregen, die vliegt inderdaad een stukje makkelijker. Wel jammer dat de accu zo snel leeg is. Het trimmen van de Cheerson richtingen lukt nog steeds niet, ding blijft na herhaaldelijk calibreren etc een afwijking hebben. Hopelijk gaat dat beter als ik er een propguard om heb zitten (die ik al besteld heb).

Banggood heeft nu ook de Xiaomi Yi camera in de aanbieding, voor dat geld wil ik m best eens proberen, was toch al een tijd aan het zoeken naar een leuke camera. Meteen maar bij Tinydeal een waterdichte case besteld, die was daar goedkoper (ga er niet mee onder water, maar moet wel n paar regendruppels en vuil kunnen tegenhouden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:32:

Zoals hierboven ook gezegd. Kies mode 3, headless. Kijk eens eens wat reviews op youtube om alles uit de cx-10 te kunnen halen.

Overigens grappig om te lezen dat de h8 mini makkelijker zou vliegen. In elke review lees ik dat dit absouut geen qc voor beginners is.

Ik heb er ook een besteld. Zal ook eens vergelijken met de cx-10 als de h8 mini binnen is

Weet iemand of de upgrade batterij [van 260mAh] daadwerkelijk goed past in de H8 mini? Las er gemixte dingen over.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2015 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:07:
[...]

Zoals hierboven ook gezegd. Kies mode 3, headless. Kijk eens eens wat reviews op youtube om alles uit de cx-10 te kunnen halen.

Overigens grappig om te lezen dat de h8 mini makkelijker zou vliegen. In elke review lees ik dat dit absouut geen qc voor beginners is.

Ik heb er ook een besteld. Zal ook eens vergelijken met de cx-10 als de h8 mini binnen is

Weet iemand of de upgrade batterij [van 260mAh] daadwerkelijk goed past in de H8 mini? Las er gemixte dingen over.
Je kunt de snelheid van die JJRC lager zetten, dan is er best prima mee te vliegen, het ging bij mij na 2 minuten al beter dan met de Cheerson.

Over de prijzen die door russische wegwerpaccounts gewonnen worden, je kunt gewoon nieuwe accounts maken bij BG en dan meedoen met de loterij (email adres confirmen en je krijgt ook nog 50 punten). Win je niks kun je dus nog n keer of 5 doen met die punten (want meestal krijg je 5BG points).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald8 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:12:
Tegenwoordig zijn er niet echt veel gehypte spullen zoals de Earson en Xiaomi powerbanks meer, helaas. Het is altijd wel leuk als iemand echte bang-for-buck dingen vindt in China.
Valt mee toch. In 2 maanden tijd heb ik deze zeer goede deals gescoord.
-powerbank voor 10 euro
-pistons voor 6,50 euro
-quadcopter voor 7,30 euro
-6 usb kabels voor 7,50 euro

Maar een nieuwe superdeal zou wel leuk zijn natuurlijk...

Heeft iemand nog een goede deal gescoord die ook in dit rijtje hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:21
mark-k schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:57:
[...]

Je kunt m in headless mode gebruiken, dan gaat hij altijd naar dezelfde kant toe als je naar voor ofzo duwt, ook al is hij gedraaid.
Headless wel geprobeerd, maar als die een tikje krijgt of een kleine klap, dan is die zijn oriëntatie bij mij kwijt.en dan kan je hem dus niet meer draaien... Ga denk ik de prop guard maar voor de helft spuiten. Zie je wat duidelijker wat voor en achter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
mark-k schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:57:
[...]

Banggood heeft nu ook de Xiaomi Yi camera in de aanbieding, voor dat geld wil ik m best eens proberen, was toch al een tijd aan het zoeken naar een leuke camera. Meteen maar bij Tinydeal een waterdichte case besteld, die was daar goedkoper (ga er niet mee onder water, maar moet wel n paar regendruppels en vuil kunnen tegenhouden).
Pas op met die case, meerdere merken laten water door.
Lees zeker dit topic door [Xiaomi Yi Cam] Ervaringen & Discussie
Steeldunes schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:15:
Ik denk dat je deze dan moet hebben.
Ze spreken hier over een nieuwe originele versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:02
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:07:
[...]

M.i. is de H8 absoluut niet makkelijker vliegen dan de CX-10. De H8 is echt super direct, maar daardoor ook echt heel "twitchy". Echter heeft hij zoals aangegeven inderdaad bescherming by default, hetgeen hem toch wat robuster maakt.

Persoonlijk vind ik die kleine Qc's geen van allen echt superfijn. Erg leuk om mee te vliegen, maar een grote uitvoering is vaak veel makkelijker in de hand te houden. Alleen dan wel buiten vliegen, binnen kan je een hoop schade aanrichten (semi-ervaringsdeskundige) :+

[ Voor 3% gewijzigd door ksborg op 22-08-2015 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

walterworld schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 18:33:
[...]

Pas op met die case, meerdere merken laten water door.
Lees zeker dit topic door [Xiaomi Yi Cam] Ervaringen & Discussie

[...]
Ik ga m niet in water gebruiken, dus als hij maar waterdicht is als het regent vind ik het prima. Ik heb de goedkoopste case van tinydeal besteld.

Iemand nog tips voor de accu's van die JJRC H8? Ik vind m namelijk wel snel leeg, dus iets meer capaciteit zou helemaal mooi zijn. In de tuin is het met beide prima vliegen, de JJRC blijf ik toch wat makkelijker vinden omdat die wat minder abrupt op de hoogteverstelling reageert. De Cheerson is qua horizontale verplaatsing idd simpeler te besturen (minder snel), maar de hoogte varieert bij mij heel erg snel waardoor je toch snel een probleem hebt.
Buiten vliegen is trouwens prima te doen, ik denk dat ik met beide wel 15 meter hoog heb gezeten, zelfs met wat wind, en nog steeds goed te corrigeren. De Cheerson wordt dan wel een beetje lastig besturen aangezien je niet meer zo goed ziet hoe hij georienteerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-07 07:18
Voor diegenen die nog steeds op een goede aanbieding voor de Xiaomi Mi Scale wachten: Voor net geen € 39 edit: € 49 inclusief verzendkosten is deze in Duitsland bij Geek vida te koop.

[ Voor 6% gewijzigd door f.v.b op 23-08-2015 15:22 ]

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:05
f.v.b schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 20:00:
Voor diegenen die nog steeds op een goede aanbieding voor de Xiaomi Mi Scale wachten: Voor net geen € 39 is deze in Duitsland bij Geek vida te koop.
Komt nog wel €10 verzendkosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:33

NSG

Je weet niks!

Iets meer dan twee weken geleden is mijn xiaomi piston v2.1 overleden. Ik ben daarop gaan kijken waar en wanneer ik deze had gekocht en blijkbaar was dat pandawill. Op pandawill aangekomen viel mij op dat ze met 1 jaar garantie adverteren, daarop ben ik gaan mailen om te vragen hoe en wat. Je raad het al, twee weken later nog geen antwoord...

Enfin, vorige week maar nieuwe besteld op banggood en extra voor verzending betaald zodat ik hem snel binnen zou hebben en ik m'n piston v3 weer in m'n la met prutoordopjes kan gaan gooien. En ja hoor, vandaag ontvang ik al m'n bestelling!
Maarr nou komt het: kijkend naar de verpakking en de oordopjes zelf kan ik niet concluderen of het nou een v2.0, v2.1 of namaak is..

Ik heb een aantal foto's genomen, waar links m'n nieuwe aankoop is en rechts waar ik iets meer dan een half jaar plezier aan heb gehad.

Achterkant van de doos doet mij vermoeden dat het een v2.0 is, want de "2" ontbreekt in de titel.
http://www.imgdumper.nl/media.php?id=55d8ce54bce5e

Maar de binnenkant zegt weer v2.1, want na wat googlen kom ik tot de conclusie dat er bij de v2.0 geen clipje wordt geleverd en dat er inplaats van SML, muziekicoontjes te zien zijn.
http://www.imgdumper.nl/u...bc5fb-Doos_binnenkant.jpg

Het rubber dat in het metalen omhulsel van de audiojack gaat zit nogal losjes in tegenstelling tot mijn eerdere aankoop.
http://www.imgdumper.nl/u...8cf9f0fbe9-audio-jack.png

Het feit dat R/L op je dopjes niet een opdruk is maar in het rubber verwerkt zit doet weer aan een v2.0 denken. Het gat waar het rubber in gaat is overigens erg lelijk opgeboord en ook hier zit het rubber wat losjes.
http://www.imgdumper.nl/u...5d8d117e01cc-oordopje.png

Owja, de chocolade geur ontbreekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, discussies over de drones zelf, vliegtips etc, NIET hier. Dit is geen verzameltopic voor dergelijke dingen, net zoals het ook niet bedoeld is voor hoe om te gaan met powerbanks etc. Dus svp dergelijke posts in de tech-subforums doen, en niet hier.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NSG schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:45:
Iets meer dan twee weken geleden is mijn xiaomi piston v2.1 overleden. Ik ben daarop gaan kijken waar en wanneer ik deze had gekocht en blijkbaar was dat pandawill. Op pandawill aangekomen viel mij op dat ze met 1 jaar garantie adverteren, daarop ben ik gaan mailen om te vragen hoe en wat. Je raad het al, twee weken later nog geen antwoord...

Enfin, vorige week maar nieuwe besteld op banggood en extra voor verzending betaald zodat ik hem snel binnen zou hebben en ik m'n piston v3 weer in m'n la met prutoordopjes kan gaan gooien. En ja hoor, vandaag ontvang ik al m'n bestelling!
Maarr nou komt het: kijkend naar de verpakking en de oordopjes zelf kan ik niet concluderen of het nou een v2.0, v2.1 of namaak is..

Ik heb een aantal foto's genomen, waar links m'n nieuwe aankoop is en rechts waar ik iets meer dan een half jaar plezier aan heb gehad.

Achterkant van de doos doet mij vermoeden dat het een v2.0 is, want de "2" ontbreekt in de titel.
http://www.imgdumper.nl/media.php?id=55d8ce54bce5e

Maar de binnenkant zegt weer v2.1, want na wat googlen kom ik tot de conclusie dat er bij de v2.0 geen clipje wordt geleverd en dat er inplaats van SML, muziekicoontjes te zien zijn.
http://www.imgdumper.nl/u...bc5fb-Doos_binnenkant.jpg

Het rubber dat in het metalen omhulsel van de audiojack gaat zit nogal losjes in tegenstelling tot mijn eerdere aankoop.
http://www.imgdumper.nl/u...8cf9f0fbe9-audio-jack.png

Het feit dat R/L op je dopjes niet een opdruk is maar in het rubber verwerkt zit doet weer aan een v2.0 denken. Het gat waar het rubber in gaat is overigens erg lelijk opgeboord en ook hier zit het rubber wat losjes.
http://www.imgdumper.nl/u...5d8d117e01cc-oordopje.png

Owja, de chocolade geur ontbreekt..
Aangezien je een la vol prutsdopjes hebt en de v3 daar ook onder schaart ben je toch wel in staat het geluid van de v2 van die van namaak te onderscheiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdebunt
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-07-2022
f.v.b schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 20:00:
Voor diegenen die nog steeds op een goede aanbieding voor de Xiaomi Mi Scale wachten: Voor net geen € 39 is deze in Duitsland bij Geek vida te koop.
jammer van die 10 euro verzendkosten idd. Maar al bij al nog wel een leuk prijsje :)

Op dit moment nog 2 zendingen uit China onderweg, eentje van Allbuy en eentje van Everbuying (bij wie de free shipping method wel degelijk traceerbaar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:33

NSG

Je weet niks!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 23:36:
[...]

Aangezien je een la vol prutsdopjes hebt en de v3 daar ook onder schaart ben je toch wel in staat het geluid van de v2 van die van namaak te onderscheiden?
Weet je dat ik daar helemaal niet aan had gedacht om ze eens in m'n iPhone te prikken en naar het geluid te luisteren :X Qua geluid in elk geval tevreden, niet helemaal zoals ik m'n oude dopjes herriner, maar dat kan te maken hebben met inspelen en het feit dat dit (blijkbaar) geen v2.1 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Usselite
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:02
NSG schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:45:
Mijn Xiaomi Pistons v2.1 had ik gekocht bij Pandawill (rond release), destijds stond daar ook '1 jaar garantie' bij. Bij mij begonnen de oortjes (deel dat in oor gaat) los te laten van de rest van het frame na +/- 4 maanden. Toen Pandawill nog een chat functie had vroeg ik naar de garantie maar gaven ze aan dat dit niet van toepassing was en er geen 1 jaar garantie op zat. Opzich geen punt voor die prijs, voor de rest ook prima oortjes.

Nu weet ik niet of dat inmiddels veranderd is hoe ze met de '1 jaar garantie' omgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Iemand hier al iets interessants gewonnen met de Banggood loterij? Ik tot nu toe alleen maar van die 99-9.9 etc coupons post ze dan gewoon.

[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 23-08-2015 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:07

OB1

Usselite schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 09:49:
[...]

Toen Pandawill nog een chat functie had vroeg ik naar de garantie maar gaven ze aan dat dit niet van toepassing was en er geen 1 jaar garantie op zat. Opzich geen punt voor die prijs, voor de rest ook prima oortjes.

Nu weet ik niet of dat inmiddels veranderd is hoe ze met de '1 jaar garantie' omgaan...
Jij hebt gewoon recht op garantie, die overeenkomst is toen tenslotte ook gesloten toen je ze kocht, ik zou dus zeker nou eens aankloppen daar.

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Dat was ik al van plan ;)

#1f23d0
#922d45
#f86c2f
#b48bca
#04bdd9
#54b434
#e45f4a
#54b434
#e45f4a

zijn als het goed is allemaal 99-9.9, 199-19, 299-29 coupons
Geen idee of ze misschien account gebonden zijn trouwens, of dat ze vaker te gebruiken zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door mark-k op 23-08-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kebbel
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-03 11:31
*knip* dit soort luie posts zijn niet de bedoeling.

[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 23-08-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 16:42:
Dat was ik al van plan ;)

#1f23d0
#922d45
#f86c2f
#b48bca
#04bdd9
#54b434
#e45f4a
#54b434
#e45f4a

zijn als het goed is allemaal 99-9.9, 199-19, 299-29 coupons
Geen idee of ze misschien account gebonden zijn trouwens, of dat ze vaker te gebruiken zijn.
Ik heb er een paar geprobeerd (puur om te kijken of hij ze wel pakt), maar ze geven bij mij allemaal "Invalid coupon code" aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 17:41:
[...]

Ik heb er een paar geprobeerd (puur om te kijken of hij ze wel pakt), maar ze geven bij mij allemaal "Invalid coupon code" aan. :P
Gekoppeld aan 1 account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 17:41:
[...]

Dat is jammer dan, op mijn account zegt hij gewoon dat hij pas vanaf 99 euro werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 23-09 23:59
Laatste Banggood bestelling afgelopen vrijdag gekregen nog voordat ik op het vliegtuig stapte. :D. Net binnen 2 weken levertijd.

*Blitzwolf selfie stick
*2x xiaomi fan
*odb2 dongle
*otg micro sd reader (doet t niet)
*bluetooth douche speaker.

Geluidskwaliteit van die speaker is beter dan verwacht. Top geluid voor 8 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-02-2021
NSG schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 09:13:
[...]

Weet je dat ik daar helemaal niet aan had gedacht om ze eens in m'n iPhone te prikken en naar het geluid te luisteren :X Qua geluid in elk geval tevreden, niet helemaal zoals ik m'n oude dopjes herriner, maar dat kan te maken hebben met inspelen en het feit dat dit (blijkbaar) geen v2.1 is.
Vroeg me dit ook af, het rook ook gewoon naar plastic ipv chocolade-achtige geur. Vroeg het aan Mi maar kwam ook niet veel verder... ;)

Dear Sir/Madam,

Thank you for your support and attention towards Xiaomi.

Please kindly understand that now we could only guarantee that
the headphones bought from our official sales channel are genuine.
Really sorry that if it's bought from other channel,
now we still couldn't provide the service to check authenticity for it.
And please kindly note that the smell of the In-ear headphones is not a standard
to judge whether they're genuine or not.
So we sincerely hope you could buy from our official website in the future
to ensure the authenticity and warranty of the product.

We appreciate your understanding and cooperation.

Any further questions, please feel free to contact us.

May you experience a lifetime of love, happiness and joy!

Best regards,

Emma

Xiaomi Europe Customer Service Center

Website: http://www.mi.com/en/store/

“Always believe that something wonderful is about to happen”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 22:36:
Laatste Banggood bestelling afgelopen vrijdag gekregen nog voordat ik op het vliegtuig stapte. :D. Net binnen 2 weken levertijd.

*Blitzwolf selfie stick
*2x xiaomi fan
*odb2 dongle
*otg micro sd reader (doet t niet)
*bluetooth douche speaker.

Geluidskwaliteit van die speaker is beter dan verwacht. Top geluid voor 8 euro. :)
Welke douche speaker heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Laatst online: 20:00
Hebben hier mensen wel eens te maken gehad of nu nog steeds mee te maken dat een allbuy bestelling al een ruime maand onderweg is en hun maar blijven mailen; "wacht nog een werkweek". Dit is me al gebeurt voor de 2de keer en opnieuw is de week alweer om.

Iemand enig idee of ik hierop moet inspringen of juist langer wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DannyBevers schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 00:40:
Hebben hier mensen wel eens te maken gehad of nu nog steeds mee te maken dat een allbuy bestelling al een ruime maand onderweg is en hun maar blijven mailen; "wacht nog een werkweek". Dit is me al gebeurt voor de 2de keer en opnieuw is de week alweer om.

Ja hoor, zoek maar op Allbuy in dit topic.
Wellicht is het starten van een geschil de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

boldy31 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 22:51:
[...]

Vroeg me dit ook af, het rook ook gewoon naar plastic ipv chocolade-achtige geur. Vroeg het aan Mi maar kwam ook niet veel verder... ;)

Dear Sir/Madam,

Thank you for your support and attention towards Xiaomi.

Please kindly understand that now we could only guarantee that
the headphones bought from our official sales channel are genuine.
Really sorry that if it's bought from other channel,
now we still couldn't provide the service to check authenticity for it.
And please kindly note that the smell of the In-ear headphones is not a standard
to judge whether they're genuine or not.
So we sincerely hope you could buy from our official website in the future
to ensure the authenticity and warranty of the product.

We appreciate your understanding and cooperation.

Any further questions, please feel free to contact us.

May you experience a lifetime of love, happiness and joy!

Best regards,

Emma

Xiaomi Europe Customer Service Center

Website: http://www.mi.com/en/store/

“Always believe that something wonderful is about to happen”.
De pistons roken al een hele tijd niet meer naar chocolade. dat is een eerste lichting geweest.
en xiaomi maakt een ruim aantal maanden al geen v2.1 meer. de piston v2's die je nu nog vind zijn restanten van resellers of fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:06

Ik denk dat het nog wel komt. Mijn Miband kwam ook pas na 7-8 weken nadat ik de moed allang had opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27

Alleen in hun "chaos-periode" toen ze problemen hadden met een lost shipment en van vervoerder wisselden. ( midden Juni )
Daarna - en dat zijn voor mij de meeste bestellingen - kwamen de producten allemaal binnen na 1 tot 3 weken.
Het viel mij op dat producten relatief snel verzonden werden maar hier in Nederland nog een tijdje bleven liggen, voorbeeld:

Besteld op 31-7-2015 om 22:56

Date Time Process Office
09 Aug 2015, 06:00:00AM Item Arrived at Amsterdam-Schiphol Netherlands
08 Aug 2015, 00:11:45AM Item Sent to NETHERLANDS MPC PMIH (KLIA)
05 Aug 2015, 17:02:36PM Item Posted Over The Counter to Netherlands MPC PMIH (KLIA)
05 Aug 2015, 15:54:29PM Dispatch PreAlert to Netherlands MPC PMIH (KLIA)

Door de postbode bezorgt op: 18 Augustus 2015

Artikel: Original XiaoMi 3 USB Charging Ports Mini Power Strip with 3 Sockets Support AU / EU / US Standard Plug for Smartphone Tablet PC Computer Home Electronics (100-240V /US Plug) a € 12.85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Voor de mensen die een Earson 151 te groot vinden, de ADO Mate 3 is best een leuk apparaat.
Heeft Bluetooth en NFC en is te vinden voor minder dan 17 euro.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/HTHRXzSCZSFWmaObihxsfor5/full.jpg

Voor op je buro komt er best een bak goede herrie uit.
Technologie komt grotendeels bij Lenovo vandaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Kenzi op 24-08-2015 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 22:52:
[...]

Gezien de prijs vermoed ik een BTS-06. Ideaal dingetje voor onder de douche.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Erasmo schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:05:
[...]

Gezien de prijs vermoed ik een BTS-06. Ideaal dingetje voor onder de douche.
Die van mij heeft wel een bedroevende accuduur (ik gok +- 1 uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Dersan schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:14:
[...]

Die van mij heeft wel een bedroevende accuduur (ik gok +- 1 uur).
1 uur is wel erg kort :| die ADO Mate 3 haalt zo'n 10 uur. is alleen niet draadloos :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:23

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

http://www.banggood.com/snapup.html

Staat er een DJI Phantom 3 Professional With 4K Camera & Advanced 1080p HD RTF
http://www.banggood.com/D...TF-p-993424.html?utmid=35

Kost nieuw 1336 nu voor 268,-
Niet sold out maar kan hem ook niet kopen (knop is greyed out)
dan baal je wel :>

Edit:
Monday morning
nog 15 dagen wachten 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door ApC_IcE op 24-08-2015 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ApC_IcE schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:26:
http://www.banggood.com/snapup.html

Staat er een DJI Phantom 3 Professional With 4K Camera & Advanced 1080p HD RTF
http://www.banggood.com/D...TF-p-993424.html?utmid=35

Kost nieuw 1336 nu voor 268,-
Niet sold out maar kan hem ook niet kopen (knop is greyed out)
dan baal je wel :>

Edit:
Monday morning
nog 15 dagen wachten 8)7
Da's dezelfde actie als vorige week. Dat er weer 1tje voor 9,90 de deur uit gaat. (als je hun moet geloven _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Kenzi schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:29:
[...]

Da's dezelfde actie als vorige week. Dat er weer 1tje voor 9,90 de deur uit gaat. (als je hun moet geloven _/-\o_ )
Ja too good to be true 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 18:55
Zie ik het nou goed en is dit een nieuwere versie van de Eachine H8?
Heb gister mijn allereerste vlucht gemaakt met de normale H8 en dat ging me verrassend goed af.

Zo te zien heeft deze dus ook 180 graden flips waarmee je op z'n kop kan vliegen, ziet er wel extra fancy uit met al die tricks tijdens het vliegen.

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitbullgio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 09:08
Als je moet kiezen tussen geluidskwaliteit en battery life welke prefereer je dan?
Of heb je enkel de ADO Mate ?
Ben zelf aan het twijfelen tussen deze 2

Grtz
Kenzi schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 08:27:
Voor de mensen die een Earson 151 te groot vinden, de ADO Mate 3 is best een leuk apparaat.
Heeft Bluetooth en NFC en is te vinden voor minder dan 17 euro.

[afbeelding]

Voor op je buro komt er best een bak goede herrie uit.
Technologie komt grotendeels bij Lenovo vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

kwam deze vandaag tegen, staat hier in SZ wel bekend als betrouwbare seller.

Afbeeldingslocatie: http://i05.c.aliimg.com/img/ibank/2015/694/677/2405776496_1690352370.jpg

Huawei P8 Lite voor $99.
Steeldunes schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:00:
Zie ik het nou goed en is dit een nieuwere versie van de Eachine H8?
Heb gister mijn allereerste vlucht gemaakt met de normale H8 en dat ging me verrassend goed af.

Zo te zien heeft deze dus ook 180 graden flips waarmee je op z'n kop kan vliegen, ziet er wel extra fancy uit met al die tricks tijdens het vliegen.
Ziet er uit als gewoon de standaard JJRC / Eachine H8
pitbullgio schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:05:
Als je moet kiezen tussen geluidskwaliteit en battery life welke prefereer je dan?
Of heb je enkel de ADO Mate ?
Ben zelf aan het twijfelen tussen deze 2

Grtz

[...]
Lastig. De Earson 151 maakt meer herrie en is perfect als je een klein feestje wil bouwen.
De Mate 3 is makkelijker meenemen en heeft enorme batterijduur.
Ik gebruik op dit moment de Mate 3, maar de Earson komt er ook weer (mijn vorige heb ik in het park laten liggen :X :X )

[ Voor 25% gewijzigd door Kenzi op 24-08-2015 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
Denk toch dat het hier om een andere versie gaat.
nieuwe afstandsbediening en verpakking?
Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/images/upload/2015/07/SKU263020_19.jpg

Batterij is ook een 220mah ipv een 150mah. Ik ga deze maar eventjes in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Steeldunes schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:12:
[...]

Denk toch dat het hier om een andere versie gaat.
nieuwe afstandsbediening en verpakking?
[afbeelding]

Batterij is ook een 220mah ipv een 150mah. Ik ga deze maar eventjes in de gaten houden.
Hij is nieuw, zoals je ook in de productbeschrijving kunt lezen vliegt hij ook ondersteboven :)

Nog even een tip voor de eachine/jrcc h8 gebruikers:
http://www.banggood.com/5...Spare-Parts-p-987893.html

5 260 mAh lipo's inclusief zeer nette 5 poorts lader (een groen blokje waarin alle 5 lipo's tegelijk passen met voor elke lipo een leeg/vol lampje) dat je op een USB lader kunt aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:30

Pieroman

/me

Helaas dezelfde ervaring met een bestelling die geplaatst is midden juni, zoals al aangegeven hebben ze toen veel problemen gehad.
Na wat heen en weer gemail werd het product (Xiaomi powerbank) opnieuw verzonden. Statusupdate gevraagd en ook de tracking doorgekregen maar deze lijkt nu weer retour te zijn gegaan :(
Ik wil ze dan nu ook gaan vragen maar te refunden en niet meer af te wachten, anders start ik een geschil ondanks dat de klantenservice best adequaat antwoord geeft.

Tweede powerbank begin deze maand besteld en die was na een week al binnen.

Al met al wat gemengde gevoelens bij allbuy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Laatst online: 20:00
Pieroman schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:38:
[...]

Helaas dezelfde ervaring met een bestelling die geplaatst is midden juni, zoals al aangegeven hebben ze toen veel problemen gehad.
Na wat heen en weer gemail werd het product (Xiaomi powerbank) opnieuw verzonden. Statusupdate gevraagd en ook de tracking doorgekregen maar deze lijkt nu weer retour te zijn gegaan :(
Ik wil ze dan nu ook gaan vragen maar te refunden en niet meer af te wachten, anders start ik een geschil ondanks dat de klantenservice best adequaat antwoord geeft.

Ben ik dus niet de enige die problemen heeft met een powerbank. Ik ga denk ik maar dezelfde methode gebruiken aldus refund laten uitvoeren gezien ik weinig kans zie in een spontaan bezoek van de postbode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 23-09 23:59
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 22:52:
[...]

Zoals Erasmo al zei; de BTS-06. www.banggood.com/Mini-Wat...d-iPhone-6-6-p-88071.html

Hoelang de accu meegaat weet ik niet. Ik douche in ieder geval geen uur, bijna dan. Dus elke keer opladen maakt mij niet uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
#grmbl#

Na lang over en weer met gearbest over mijn missende lipo (1 extra besteld bij de tarantulla, slechts 1 in totaal gekregen) is de oplossing vanuit gearbest nu:

"we're sure we shipped it, maybe customs took it out of the package.. so:"
- Krijg $8 terug (op een prijs van $16)
- Betaal $8 extra voor een nieuwe

Niet dat dat bedrag nou zo hoog is, maar dit staat wel in schril contrast tot banggood's aftersales. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:03
Pieroman schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:38:
[...]

Bij mij duurt het verzenden ontzettend lang. 13 augustus de Tarantula X6 besteld en deze is tot op heden nog niet verzonden. Vanochtend maar besloten de bestelling te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitbullgio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 09:08
Hey,

Heb je ook een track en trace gekregen?
Ik ook al een 3 weken ongeveer aan het wachten en track en trace is te vinden op de site dat ze doorsturen 2 lines dat verzonden is naar Belgie.
Maar voor de rest geen t&t bij TNT post of Bpost...
Twijfel toch een beetje om nog te bestellen bij Gearbest.
denan schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:44:
#grmbl#

Na lang over en weer met gearbest over mijn missende lipo (1 extra besteld bij de tarantulla, slechts 1 in totaal gekregen) is de oplossing vanuit gearbest nu:

Niet dat dat bedrag nou zo hoog is, maar dit staat wel in schril contrast tot banggood's aftersales. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
denan schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:44:
#grmbl#

Paypal claim al overwogen? Als ze niet willen luisteren, moeten ze maar voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
pitbullgio schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:59:
Hey,

Heb je ook een track en trace gekregen?
Ik ook al een 3 weken ongeveer aan het wachten en track en trace is te vinden op de site dat ze doorsturen 2 lines dat verzonden is naar Belgie.
Maar voor de rest geen t&t bij TNT post of Bpost...
Twijfel toch een beetje om nog te bestellen bij Gearbest.
Volgens gearbest hebben ze de extra lipo in de doos van de tarantulla gestopt, in de praktijk zat er maar 1 lipo in. Aangezien ze blauw en zwaar zijn is het niet iets dat je over het hoofd ziet.. en dan nog: ik heb de hele doos uit elkaar gehaald :)
Paypal claim al overwogen? Als ze niet willen luisteren, moeten ze maar voelen.
Eerst maar eens de onvrede geuit in het ticket. Ik bestel gemm. 10 items per week in china maar dit was de eerste keer gearbest. Dat aangegeven, inclusief het feit dat ik normaal betere aftersales krijg.

Dat in combinatie met het feit dat er een china charger bij zat en ik nog steeds wacht op de EU variant.. naah.. volgende keer banggood of allbuy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Ari Gold schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:44:
[...]

Zoals Erasmo al zei; de BTS-06. www.banggood.com/Mini-Wat...d-iPhone-6-6-p-88071.html

Hoelang de accu meegaat weet ik niet. Ik douche in ieder geval geen uur, bijna dan. Dus elke keer opladen maakt mij niet uit. :)
Accuduur heb ik nog niet getest met een duurtest maar hij houdt het hier twee weken uit en dan leg ik hem aan de lader.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:05
Ik bestel nu al jaren verschillende dingen in China, van eenvoudige in-ears, zaklampen, speakertjes en keukengerij tot aan dac's en tablets. Vaak een stuk goedkoper dat bij een winkel in NL. Wachten is wat langer maar als je iets snel wilt hebben koop je het maar in NL. Nu heb ik mijn vriendin een anderhalve maand terug ten huwelijk gevraagd en aangezien ze ook nog "Ja" heeft gezegd krijg je nu ineens huwelijks dingetjes die je ook in China zoekt. Bijna alles kan je van bedankjes etc. wel vinden in China en is een stuk(je) goedkoper dan hier in NL, maar als er een ding was wat ik echt wel verwachte tegen te komen waren het van die houten gelukspoppetjes. Echter nog altijd niet gevonden, niet op ebay, aliexpress of een van de vele shops. Gezocht op zeer diverse termen, maar helemaal niets. Vond dat nou eigenlijk écht een artikel wat ik wel in China kon vinden. Is iemand deze poppetjes ooit tegen gekomen op een Chinese webshop-site? :)

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Raznov schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:53:
Ik bestel nu al jaren verschillende dingen in China, van eenvoudige in-ears, zaklampen, speakertjes en keukengerij tot aan dac's en tablets. Vaak een stuk goedkoper dat bij een winkel in NL. Wachten is wat langer maar als je iets snel wilt hebben koop je het maar in NL. Nu heb ik mijn vriendin een anderhalve maand terug ten huwelijk gevraagd en aangezien ze ook nog "Ja" heeft gezegd krijg je nu ineens huwelijks dingetjes die je ook in China zoekt. Bijna alles kan je van bedankjes etc. wel vinden in China en is een stuk(je) goedkoper dan hier in NL, maar als er een ding was wat ik echt wel verwachte tegen te komen waren het van die houten gelukspoppetjes. Echter nog altijd niet gevonden, niet op ebay, aliexpress of een van de vele shops. Gezocht op zeer diverse termen, maar helemaal niets. Vond dat nou eigenlijk écht een artikel wat ik wel in China kon vinden. Is iemand deze poppetjes ooit tegen gekomen op een Chinese webshop-site? :)
bruidsjurken, die komen tegenwoordig ook merendeels uit China ook via de bruidswinkels in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

denan schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:20:
[...]

Hij is nieuw, zoals je ook in de productbeschrijving kunt lezen vliegt hij ook ondersteboven :)

Nog even een tip voor de eachine/jrcc h8 gebruikers:
http://www.banggood.com/5...Spare-Parts-p-987893.html

5 260 mAh lipo's inclusief zeer nette 5 poorts lader (een groen blokje waarin alle 5 lipo's tegelijk passen met voor elke lipo een leeg/vol lampje) dat je op een USB lader kunt aansluiten.
Bij mij staat er dat t niet op voorraad is, weet je zeker dat je t goede gelinkt hebt?

Die nieuwe H8 heeft trouwens ook een 2.4GHz controller, dus waarschijnlijk beter bereik en geen storingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
[b]
Bij mij staat er dat t niet op voorraad is, weet je zeker dat je t goede gelinkt hebt?

Die nieuwe H8 heeft trouwens ook een 2.4GHz controller, dus waarschijnlijk beter bereik en geen storingen.
Yup, direct vanuit ,mijn order history: CN €13.98 Aug 06 2015 Shipped Untracked
Schijnbaar uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Kenzi schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:15:
[...]

1 uur is wel erg kort :| die ADO Mate 3 haalt zo'n 10 uur. is alleen niet draadloos :/
Ja klopt. Vermoed dat hij half defect is. Ik douche altijd heel kort, net 1 a 2 nummers dus maximaal ongeveer 7 minuten. En elke week moet ik hem wel opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

denan schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:55:
[...]

Yup, direct vanuit ,mijn order history: CN €13.98 Aug 06 2015 Shipped Untracked
Schijnbaar uitverkocht?
Ah, 6 augustus gekocht, ik wilde al zeggen dat hij gisteren ook al niet te koop was.
In de beschrijving staat trouwens dat je alleen die accu's krijgt, staat niks over een lader bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
sambalbaj schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:36:
[...]

bruidsjurken, die komen tegenwoordig ook merendeels uit China ook via de bruidswinkels in NL.
Klopt! Mijn dochter heeft na hier gepast en gekeken te hebben er een uit China besteld voor een fractie van de ( Nederlandse ) winkelprijs! In de winkel werd zelfs aangegeven dat zij de jurken uit China lieten overkomen en dan hier indien nodig nog beter op maat lieten maken.
Mijn dochter dacht toen "dat kan ik ook!" en liet een prachtige trouwjurk uit China komen.
( hier toen besteld: http://www.jjshouse.com/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:38
lowo schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:35:
Klopt! Mijn dochter heeft na hier gepast en gekeken te hebben er een uit China besteld voor een fractie van de ( Nederlandse ) winkelprijs!
Best vreemd, dat er steeds minder fysieke winkels te vinden zijn :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
mark-k schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:29:
[...]

Ah, 6 augustus gekocht, ik wilde al zeggen dat hij gisteren ook al niet te koop was.
In de beschrijving staat trouwens dat je alleen die accu's krijgt, staat niks over een lader bij.
Klopt, dat verbaasde me ook (positief!). Zeker omdat ik net 2 dagen daarvoor een 1-5 splitter 2s kabel had georderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Brad Pitt schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:37:
[...]

Best vreemd, dat er steeds minder fysieke winkels te vinden zijn :)
naja... aangezien ze hem in China ook op maat maken blijkbaar... (ook custom sizes..)
Prijzen zijn echt bizar (10-20% van de NL prijs ongeveer...).

Ik zit er met verbazing naar te kijken.

*misschien ook een optie... eens kijken wat mijn vriendin er van vindt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal weken geleden een bestelling geplaatst voor een Xiaomi 10000mah powerbank bij AllBuy. Een aantal dagen geleden heb ik het product ontvangen en ik heb hem meerdere malen in gebruik genomen. Een originele variant zou in staat moeten zijn tegelijkertijd opgeladen te worden en een device op te laden. Mijn vraag is nu in hoeverre deze pass-through functie 'goed' werkt. Zodra ik één van mijn devices aansluit, terwijl de powerbank aan de lader hangt, merk ik dat de devices nauwelijks meer opgeladen worden/aan het dischargen zijn. Is dat bij iedereen het geval? Dit zou niet moeten gebeuren, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-07 07:18
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:48:
...
Mijn vraag is nu in hoeverre deze pass-through functie 'goed' werkt. Zodra ik één van mijn devices aansluit, terwijl de powerbank aan de lader hangt, merk ik dat de devices nauwelijks meer opgeladen worden/aan het dischargen zijn. Is dat bij iedereen het geval? Dit zou niet moeten gebeuren, of wel?
Ik heb dezelfde ervaring. Het voltage dat uit de powerbank komt is lager dan het voltage dat erin gaat. Als ik mijn tablet via pass-through wil opladen dan zie ik vaak 4.6V/0,8A uit de powerbank (Xiaomi 10400 / 5000) komen. Gebruik je geen pass-through maar alleen de powerbank zelf dan gaat het weer als een speer. Er komt dan 5V/1.6A uit.

Mijn mobiele telefoon of koptelefoon zijn wel prima met behulp van pass-through op te laden. Dus de power-bank hangt nu standaard aan de andere lader.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Laatst online: 19-09 15:02
Ik heb een aantal weken geleden een bestelling geplaatst voor een Xiaomi 10000mah powerbank bij AllBuy. Een aantal dagen geleden heb ik het product ontvangen en ik heb hem meerdere malen in gebruik genomen. Een originele variant zou in staat moeten zijn tegelijkertijd opgeladen te worden en een device op te laden. Mijn vraag is nu in hoeverre deze pass-through functie 'goed' werkt. Zodra ik één van mijn devices aansluit, terwijl de powerbank aan de lader hangt, merk ik dat de devices nauwelijks meer opgeladen worden/aan het dischargen zijn. Is dat bij iedereen het geval? Dit zou niet moeten gebeuren, of wel?
Steeldunes schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:14:
[...]

The branding seems to be missing from the newer 16000mAh power banks, even though they are genuine.
The original Mi Power bank supports pass-through charging. What it means that the power bank will also charge a mobile phone connected to it while it itself is being charged. Only necessity is that the input charger must supply enough power and as such, charging via a PC’s USB Port will not help.
Bron
EDIT: om wat misverstanden ten voorkomen, voor iedereen die zijn 16000 controleert, en maar even toevoegen wat ik echt wilde plakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
Zie mijn bericht van een poosje terug:
Steeldunes schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:14:
[...]

The original Mi Power bank supports pass-through charging. What it means that the power bank will also charge a mobile phone connected to it while it itself is being charged. Only necessity is that the input charger must supply enough power and as such, charging via a PC’s USB Port will not help.[/i] Bron
Wat het misschien zou kunnen zijn, is dat jouw lader te weinig 'umpf' geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
Chocoball schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 16:47:
[...]

Nog niks bij de grote jongens. Hij is on pre-sale bij Ibuygou https://www.ibuygou.com/p...r-youth-edition-6994.html.
Ik zie nu op Allbuy de Xiaomi nano router staan:
https://www.allbuy.com/de...outh-Version-White-145422

Wel voor dezelfde prijs als het duurdere mini model.. Maar beste prijs garantie dus ik ga proberen om het omlaag te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

f.v.b schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:06:
[...]

Ik heb dezelfde ervaring. Het voltage dat uit de powerbank komt is lager dan het voltage dat erin gaat. Als ik mijn tablet via pass-through wil opladen dan zie ik vaak 4.6V/0,8A uit de powerbank (Xiaomi 10400 / 5000) komen. Gebruik je geen pass-through maar alleen de powerbank zelf dan gaat het weer als een speer. Er komt dan 5V/1.6A uit.

Mijn mobiele telefoon of koptelefoon zijn wel prima met behulp van pass-through op te laden. Dus de power-bank hangt nu standaard aan de andere lader.
Steeldunes schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:08:
[...]

Zie mijn bericht van een poosje terug:

[...]

Wat het misschien zou kunnen zijn, is dat jouw lader te weinig 'umpf' geeft?
Met behulp van pass-through ben ik momenteel mijn Nexus phone aan het opladen en ik kom niet uit boven de 0.1A. Om niet te spreken over hoe slecht het laden gaat als ik m'n Nexus 9 eraan hang.

De powerbank hangt momenteel aan een originele 2A Samsung charger. Gisterenavond heb ik geëxperimenteerd met pass-through door de Xiaomi 10000mah aan de Blitzwolf charger te hangen. Helaas hetzelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gearbest heeft weer telefoonaanbiedingen maar om nu vrolijk te worden van de gratis geschenken?

Afhankelijk van krijg je een stylus, kabelopwinder, anti stofplug, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-09 21:26
Een nieuwe Xiaomi power bank van 10000mAh met li-polymer batterijen en een bluetooth app.

http://www.gearbest.com/iphone-power-bank/pp_230537.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Snuffelke schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:44:
Een nieuwe Xiaomi power bank van 10000mAh met li-polymer batterijen en een bluetooth app.

I don't know why, but I want it! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:09

sphere

Debian abuser

Pistolebob schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:21:

Ik zie nu op Allbuy de Xiaomi nano router staan:
https://www.allbuy.com/de...outh-Version-White-145422

Wel voor dezelfde prijs als het duurdere mini model.. Maar beste prijs garantie dus ik ga proberen om het omlaag te krijgen :)
Ik zie hem overal voor die prijs. Vraag me af of dat nog gaat zakken die mini is wmb ook overprijsd want geen gigabit. Wat me ook bevreemdt is dat ik nog geen YouTube reviews zie, wordt dat ding al echt geleverd?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
sphere schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 22:52:
[...]

Ik zie hem overal voor die prijs. Vraag me af of dat nog gaat zakken die mini is wmb ook overprijsd want geen gigabit. Wat me ook bevreemdt is dat ik nog geen YouTube reviews zie, wordt dat ding al echt geleverd?
Dit is de goedkoopste tot nu toe
http://www.aliexpress.com/item/-/32436061618.html

Idd weinig reviews nog, behalve van de webwinkels zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:01
33 feedbacks. Daar zou ik dus niet kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Chocoball schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 23:10:
[...]

De ZMI 10.000mAh had je toch al?
Maar deze heeft een APPPPPP! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Snuffelke schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:44:

dodge_911 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 00:20:
[...]

Maar deze heeft een APPPPPP! :D
Het is een update van de ZMI 10.000mAh. En hij is nog niet verkrijgbaar. Komt pas volgende maand uit.

(en het is geen 'original Xiaomi', komt niet bij Xiaomi vandaan)

[ Voor 7% gewijzigd door Kenzi op 25-08-2015 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 10:28
Het is 25 augustus, de app sale van AliExpress is dus begonnen. Wat gaan jullie kopen of hebben jullie geen leuke aanbiedingen gevonden?

Ik wil de deze al een tijd bestellen, voor dit zachte prijsje ga ik hem niet laten liggen. Ben benieuwd of het goed werkt.

Portable Key Smart Clip Organize Keychain Folder Hard Oxide Aluminum Pocket Tool key chain
http://www.aliexpress.com...ket-Tool/32389565841.html

Verder nog niet veel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

dodge_911 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 22:22:
[...]

I don't know why, but I want it! :D
Een bluetooth(kost stroom) app om te kijken hoever die is met laden of om de batterijstatus van de powerbank te zien?
Er zijn ook al led indicatoren voor om dat te zien of mis ik iets? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 22:00
ApC_IcE schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:21:
[...]

Een bluetooth(kost stroom) app om te kijken hoever die is met laden of om de batterijstatus van de powerbank te zien?
Er zijn ook al led indicatoren voor om dat te zien of mis ik iets? ;)
Zelfde reden als de weegschaal ;) hoe meer geavanceerd, hoe beter.

It's just a tweakers thing...

[ Voor 4% gewijzigd door bottom line op 25-08-2015 09:35 ]

Pagina: 1 ... 75 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic