Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Medione1210 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 09:51:
[...]

Heeft iemand de cx-10 van Allbuy trouwens al binnen?
Yup heb hem al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
timmert26 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:04:
[...]

Ook hier heeft één ieder zijn eigen ervaringen. Na aanschaf van een SJCAM SJ5000+ met een niet werkend wifi en slechte kwaliteit en 2 maanden mailen, heb ik het via een paypal claim moeten terug krijgen. Voorheen ook nooit problemen met Banggood gehad, maar zodra het om meer geld gaat wel. Ik zou hier nu ook niet voor meer waarde bestellen dan dat ik als acceptabel verlies zou beschouwen.
Dat verschilt inderdaad volledig met mijn ervaringen. Hoop dat ik ze niet hoef te delen met je, heb er onlangs een tablet gekocht namelijk, en dat is geen acceptabel verlies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 09:41
Tommyboy_1908 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:13:
[...]

Dat verschilt inderdaad volledig met mijn ervaringen. Hoop dat ik ze niet hoef te delen met je, heb er onlangs een tablet gekocht namelijk, en dat is geen acceptabel verlies :P
Zo zal iedereen zijn eigen positieve en negatieve ervaringen hebben bij elke mogelijke (Chinese) webshop. Misschien is het ook gewoon een kwestie van pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
timmert26 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:04:
[...]

Ook hier heeft één ieder zijn eigen ervaringen. Na aanschaf van een SJCAM SJ5000+ met een niet werkend wifi en slechte kwaliteit en 2 maanden mailen, heb ik het via een paypal claim moeten terug krijgen. Voorheen ook nooit problemen met Banggood gehad, maar zodra het om meer geld gaat wel. Ik zou hier nu ook niet voor meer waarde bestellen dan dat ik als acceptabel verlies zou beschouwen.
Mee eens. En mede ivm mogelijke douanekosten bestel ik niets duurder dan 22 euro.
Overigens heb ik zeer goede ervaringen met BG waar Allbuy me al een maand aan het lijntje houdt voor een bestelling van 3 dollar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:42
1 bestelling van Allbuy (22 juni met reship rond 8 juli) is een week of twee geleden binnengekomen. Heb er nog 1 openstaan (2x Xiaomi speaker) welke nog binnen moet komen. Heb alleen nog niks ontvangen dus heb er nog maar eens een mailtje achteraan gestuurd. Moet iemand van hier nog meer iets ontvangen?

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Laatst online: 08:44
birdie25 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 17:30:
1 bestelling van Allbuy (22 juni met reship rond 8 juli) is een week of twee geleden binnengekomen. Heb er nog 1 openstaan (2x Xiaomi speaker) welke nog binnen moet komen. Heb alleen nog niks ontvangen dus heb er nog maar eens een mailtje achteraan gestuurd. Moet iemand van hier nog meer iets ontvangen?
Vandaag 10x Piston 3 ontvangen, die had ik op 30 juli besteld. Volgens tracking informatie zijn ze op 5 augustus naar Nederland verzonden, sindsdien is de T&T niet meer bijgewerkt.
Moet nog 4 powerbanks ontvangen van een recente bestelling. Heb paar dagen terug een mailtje gekregen dat ze het gedeeltelijk hebben verstuurd, maar de aantallen zetten ze mooi niet bij. Achja, ik zie wel wat er binnenkomt. Tot nu toe ben ik redelijk positief over Allbuy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingOlive2
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-07 14:46
De Xiaomi TDS water tester is nu erg goedkoop bij Allbuy.com, dus natuurlijk komt er eentje naar mij toe.. :P Voor de geintereseerden: 7,62 met de code FOKLNAB. Goedkoper heb ik hem nog niet gezien. En ik denk ook niet dat ie nog veel goedkoper zal worden.
Natuurlijk zal ik even een klein reviewtje maken wanneer hij binnen is.

Afbeeldingslocatie: http://blog.alansoon.com/wp-content/uploads/2015/07/ITDS-Test-Pen-Main-image.png

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
SpeedingOlive2 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:47:
De Xiaomi TDS water tester is nu erg goedkoop bij Allbuy.com, dus natuurlijk komt er eentje naar mij toe.. :P Voor de geintereseerden: 7,62 met de code FOKLNAB. Goedkoper heb ik hem nog niet gezien. En ik denk ook niet dat ie nog veel goedkoper zal worden.
Natuurlijk zal ik even een klein reviewtje maken wanneer hij binnen is.

[afbeelding]

:D
Volgens mij las ik dat je er hier in NL helemaal niks aan hebt. Maar goed...leuk voor de Xiaomi verzameling...

Misschien wel leuk voor je vakantie naar China. Aan de andere kant....daar zie je zo de waterkwaliteit wel...
Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/09/07/article-0-14E29AD2000005DC-298_964x505.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Medione1210 op 15-08-2015 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingOlive2
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-07 14:46
Medione1210 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:53:
[...]

Volgens mij las ik dat je er hier in NL helemaal niks aan hebt. Maar goed...leuk voor de Xiaomi verzameling...
Klopt, in Nederland heb je er inderdaad niet echt veel aan. Omdat de kwaliteit van ons drinkwater erg goed is. Wel is het leuk wanneer je op vakantie gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psycoxl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37
Chocoball schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 23:50:

Misschien wel de leukste deze RGB LED bedlampje voor kinderen voor $0.99.

[afbeelding]
Heb er vandaag vier binnen gehad. Ze zijn erg leuk en een hit bij de kleine. Meteen een paar extra voor als we een cadeautje nodig Hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Waarschijnlijk loop ik hopeloos achter in de knutselwereld, maar ik vond deze wel aardig
https://www.allbuy.com/de...copic-Printer-Gray-144571

*spam*

[ Voor 62% gewijzigd door Perkouw op 16-08-2015 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
psycoxl schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 19:09:
[...]

Heb er vandaag vier binnen gehad. Ze zijn erg leuk en een hit bij de kleine. Meteen een paar extra voor als we een cadeautje nodig Hebben.
Wel toevallig! Hier ook de muis en de pinguin vandaag binnengekomen.
Zijn inderdaad erg leuk maar kleiner dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
J-D schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:51:
Gespot bij de Banggood electronic sale

Mi Light E27 6W Lamp - €8,51 p.s. exclusief 10% korting met code: 9annvele

Als je nog niets hebt van de Milight/AppLamp/Limtless LED/Easy Bulb serie (allemaal een pot nat) heb je nog wel een afstandsbediening nodig en/of een Wi-Fi box. Helaas werkt de code alleen met de E27 6W lamp.

Heb zelf van alles wat gekocht bij BG en bevalt prima!
Dat mi light spul is wel leuk. Heb zelf 3x de dual white lamp, 1x de RGBWW 6w en 1x de RGBWW 9w.
En er is nu een led strip onderweg die ik ook met een mi light controller ga aansturen.

Ik heb de drang om nog meer van die lampen te kopen, maar zou echt niet weten waar ik deze nou weer ga gebruiken :P... itching fingers...

Ik heb nu wel wat interessants... heb 2 aparte bestellingen gedaan bij Aliexpress bij verschillende sellers. Van beide heb ik een tracking code... echter is die van beide hetzelfde 8)7
Zouden ze die bij het sorteer centrum in 1 pakket hebben gestopt?

[ Voor 9% gewijzigd door FunFair op 15-08-2015 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennislub
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 31-08 10:23
lowo schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:34:
[...]

Wel toevallig! Hier ook de muis en de pinguin vandaag binnengekomen.
Zijn inderdaad erg leuk maar kleiner dan ik had verwacht.
Ze hebben ze allemaal tegelijk verstuurd zoals het lijkt ..
Mijne zijn vrijdag aangekomen. .

Ik had ze idd ook wat groter voorgesteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 13:50
Vandaag :) Die van 7 euro bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
*spam*

[ Voor 97% gewijzigd door Perkouw op 16-08-2015 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Laatst online: 31-03-2024
iTitus schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:49:
[...]

Vandaag :) Die van 7 euro bedoel je?
Ja klopt die van 7 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
Even een negatieve ervaring met Gearbest:

Ik had een order geannuleerd, en daar werd snel op gereageerd, maar ze storten het geld terug naar een 'gearbest wallet' zodat je het alleen weer op hun site kan gebruiken. Ben nu aan proberen om ze te overtuigen dat het naar mijn PayPal moet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Ik heb nu eindelijk mijn MI Speaker binnen van Allbuy - bijna 5 weken van 8 juli geduurd, en nog veel langer vanaf de originele bestelling.

Nu kan ik gelijk gaan ervaren hoe de support is van Allbuy: er zit nl iets los in de speaker. Hij doet het op zich wel, maar je hoort iets rammelen als je hem schud. Dat hoor je ook als de speaker op hard vermogen afspeelt erg irri.

Verder vind ik het geluid overigens wel beter dan de ES151 (als dat losse ding niet resoneert ;) ). Ik vind de ES151 te weinig midden hebben, veel hoog en veel laag waardoor ik het wat goedkoop vind klinken. De MI is beter gebalanceerd kwa geluid. Al is dat wel persoonlijk, de meningen van andere zijn verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:23
iPodKiller schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:39:
[...]

Ik ben zelf aan het twijfelen of ik de cube i7 stylus ga halen, want dit is toch wel een zeer goedkoop alternatief tegenover de surface lijn. Alleen ben ik bang voor de douane... Graag laten weten mochten jullie hem binnenkrijgen.

http://nl.aliexpress.com/...6875.html?storeId=1123249

[video]
Mijn Cube i7 Stylus vanuit de AE-Sale is gisteren aangekomen, levertijd:

Status Date Status Description
15-08-2015 Product Delivered (Country code: NL)
14-08-2015 Arrival at Processing Center (Country code: NL)
13-08-2015 Arrival at Destination (Country: NL)
08-08-2015 Despatched to overseas (Country code: NL)
06-08-2015 Received from Customer

Tot mijn grote verbazing geen inklaring/importkosten hoeven te betalen, helaas ontbrak ook het toetsenbord. Dus een dispute geopend en toetsenbord is inmiddels ook verzonden, dus weer even wachten.

Eerste ervaring met de tablet erg positief, apparaat voelt snappy aan. Helaas geen legale windows dus zelf bezig geweest om W10 erop te krijgen.

Voor meer info over deze tablet, drivers en bios etc.:
http://forum.xda-develope...l/cube-i7-stylus-t3151563

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerkitout schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 10:34:
Even een negatieve ervaring met Gearbest:

Ik had een order geannuleerd, en daar werd snel op gereageerd, maar ze storten het geld terug naar een 'gearbest wallet' zodat je het alleen weer op hun site kan gebruiken. Ben nu aan proberen om ze te overtuigen dat het naar mijn PayPal moet..
Vervelend! Nadat ik een bestelling van Gearbest beschadigd binnen heb gekregen, heb ik ook het geld terug gevraagd. Dat heb ik netjes op Paypal terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

wildcheese schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 11:04:

Nu kan ik gelijk gaan ervaren hoe de support is van Allbuy: er zit nl iets los in de speaker. Hij doet het op zich wel, maar je hoort iets rammelen als je hem schud. Dat hoor je ook als de speaker op hard vermogen afspeelt erg irri.
Kan iets zeer onbeduidends als een stukje plastic zijn. Als het ding gewoon dichtgeschroefd zit zou ik hem even openmaken en het er even uitschudden. Zou wel eens aanzienlijk minder moeite kunnen kosten dan met Allbuy in discussie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
jerkitout schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:49:
Xiaomi heeft net de Mi Wi-Fi nano gereleased... voor $12.3 :o

Werkt 30 uur vanaf een 10000 mAh powerbank

http://en.miui.com/thread-144049-1-1.html

Ik wil graag een kopen, maar weet niet wanneer ik het zou gebruiken }:O
Deze komt vandaag uit he?
Heeft iemand 'm al ergens te koop gezien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
CaptJackSparrow schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 13:16:
[...]

Kan iets zeer onbeduidends als een stukje plastic zijn. Als het ding gewoon dichtgeschroefd zit zou ik hem even openmaken en het er even uitschudden. Zou wel eens aanzienlijk minder moeite kunnen kosten dan met Allbuy in discussie gaan.
Zit volgens mij dicht gelijmd. Geen idee of het iets cruciaals is maar het resoneert mee als de speaker hard staat en dat maakt het irritant. Verder doet ie het wel. Maar het gaat mij meer om te kijken hoe de aftersales is van Allbuy na de moeilijke start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pistolebob schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 14:13:
[...]

Deze komt vandaag uit he?
Heeft iemand 'm al ergens te koop gezien? :)
Nog niks bij de grote jongens. Hij is on pre-sale bij Ibuygou https://www.ibuygou.com/p...r-youth-edition-6994.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 23:27
Onlangs een Hosafe IP Camera gekocht via Deal-Extreme.

Keurig ontvangen, en product is erg netjes te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brownyster
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:51
Exor schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:15:
Even een reminder voor de mensen die nooit hun spam lezen :p.

De mensen die ooit een account hebben aangemaakt bij everbuying.net, hebben als het goed is 'gratis' 500 EB punten gekregen (indien aangemaakt voor 15-01-2015). Dit staat gelijk aan een waarde van 10 dollar, echter er is een maximum aan punten dat je kan gebruiken voor een bestelling.

[...]

Heb voor mezelf een android hdmi stick gekocht voor rond de 19 euro :). Voor discussie over Android mediaspelers kan men in de ander subforum doen om offtopic reacties te vermijden.
hoi,

Leuke tip hoor,

Had ook nog een account bij deze club, gelijk even wat besteld zocht een android stick, mooi koopje zo.

Hoop dat hij nu snel komt (3-4 weken dan is het top.

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

jerkitout schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:49:
Xiaomi heeft net de Mi Wi-Fi nano gereleased... voor $12.3 :o

Werkt 30 uur vanaf een 10000 mAh powerbank

http://en.miui.com/thread-144049-1-1.html

Ik wil graag een kopen, maar weet niet wanneer ik het zou gebruiken }:O
Oeh! dat is er wel eentje die ik goed kan gebruiken. M'n Airport heeft net te weinig poorten. Dan sluit ik deze mii aan op de usb poort voor voeding en heb ik zo een extra gast netwerk en meer poorten. ideaal.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdebunt
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-07-2022
Heb ook nog een Everbuying account en blijkbaar 703 punten...misschien toch maar wat kopen :)

Niet echt wat nodig op dit moment maar ik vind wel iets: )

bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 01:39
AcIDeR schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 16:54:
Onlangs een Hosafe IP Camera gekocht via Deal-Extreme.

Keurig ontvangen, en product is erg netjes te noemen.
welke heb je precies gekocht?
Ben ook nog opzoek naar ip camera's om op een netwerk pvr aan te sluiten namelijk.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Jumpman schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 00:37:
De JJRC-H8C Drone is momenteel € 17,11 inclusief verzending bij www.allbuy.com met code: JJRCH8C. Overal kost deze normaal rond de $ 54,00.
offtopic:
Ik kon de verleiding niet weerstaan...

[ Voor 4% gewijzigd door Frozen op 17-08-2015 02:23 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frozen schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 02:23:
[...]

[...]

offtopic:
Ik kon de verleiding niet weerstaan...
Dat ding is crap als je het zo leest. Http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=2296320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Die JJRC H8 (en de H9) staan bekend om het snel verslijten van de motoren inderdaad. Zou iets met het voltage te maken hebben. Bij de H12 is dit weer niet het geval.
(de JJRC H8 wordt ook onder andere namen verkocht. Die Tarantula X6 wordt bijvoorbeeld ook verkocht als JJRC X6 of YiZhan X6, komen allemaal uit dezelfde fabriek in Shantou rollen.)

Die explosie in Tianjin kan toch nog wel wat gevolgen hebben voor China shoppers. Heb al aardig wat inspecteurs hier in Shenzhen gestop bij aantal bedrijven. Wellicht dat dit voor batterij vervoer ook weer gevolgen kan hebben. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:05
Kenzi schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 06:14:
Die JJRC H8 (en de H9) staan bekend om het snel verslijten van de motoren inderdaad. Zou iets met het voltage te maken hebben. Bij de H12 is dit weer niet het geval.
(de JJRC H8 wordt ook onder andere namen verkocht. Die Tarantula X6 wordt bijvoorbeeld ook verkocht als JJRC X6 of YiZhan X6, komen allemaal uit dezelfde fabriek in Shantou rollen.)
Hmm.. je hebt "snel" en "binnen 5 a 10 minuten". Aangezien die H8C's bij de meeste mensen op rcgroups binnen 2 a 3x vliegen een motor missen is dat praktisch onbruikbaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:09
Ik had via Banggood twee Xiaomi producten gekocht. Een powerbank en de witte speaker. De powerbank heeft een shipdate van 2015-07-26 06:23:02. De witte speaker heeft een shipdate van 2015-07-18 06:52:00. Over de powerbank maak ik mij nog niet echt zorgen maar de speaker wel. Speaker heeft wel een t&t nummer. Op de site van 17Track staat het volgende:

RExxxxxxxx6SE
Registered
Sweden
(Normal Tracking)to
Netherlands
(Not Found)2015-07-31 20:52, The shipment item is under transportation, The item has been sorted at the international terminal in the destination country for onward transport in the destination country

Hebben meer mensen ervaring dat het soms zo lang kan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:56:
Ik had via Banggood twee Xiaomi producten gekocht. Een powerbank en de witte speaker. De powerbank heeft een shipdate van 2015-07-26 06:23:02. De witte speaker heeft een shipdate van 2015-07-18 06:52:00. Over de powerbank maak ik mij nog niet echt zorgen maar de speaker wel. Speaker heeft wel een t&t nummer. Op de site van 17Track staat het volgende:

RExxxxxxxx6SE
Registered
Sweden
(Normal Tracking)to
Netherlands
(Not Found)2015-07-31 20:52, The shipment item is under transportation, The item has been sorted at the international terminal in the destination country for onward transport in the destination country

Zoek eens op 'Swedish' in dit forum en je ziet dat het verzenden via SP de laatste tijd lang duurt.

Ik krijg de laatste tijd alles van Banggood in twee weken binnen, gewoon via standaard verzending.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2015 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 18:55
Robkazoe schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:56:
.....
Yes, mijn Xiaomi speaker kwam ook van BG. heeft volgens mij een goede 5 weken geduurd en ging ook via SE. Enige optie die je hebt is wachten, voorlopig geen updates verwachten op de tracking en gewoon eens in de zoveel tijd checken.

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:09
Dank beide. Dan wacht ik nog even een weekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raspbetory
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-09 19:19
Ik heb zitten kijken naar de elephone P7000 en vond hem wel interresant, Weet iemand een betrouwbare site om hem te kopen? Banggood heeft hem niet(Vroeger wel dacht ik).
Fietsbel schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 18:51:
[...]

Oeh! dat is er wel eentje die ik goed kan gebruiken. M'n Airport heeft net te weinig poorten. Dan sluit ik deze mii aan op de usb poort voor voeding en heb ik zo een extra gast netwerk en meer poorten. ideaal.
Ziet er wel heel leuk uit dat ding en zeker voor die prijs. Laten we eens zien of het WiFi signaal ook echt zo goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
J-D schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:51:
Gespot bij de Banggood electronic sale

Mi Light E27 6W Lamp - €8,51 p.s. exclusief 10% korting met code: 9annvele

Als je nog niets hebt van de Milight/AppLamp/Limtless LED/Easy Bulb serie (allemaal een pot nat) heb je nog wel een afstandsbediening nodig en/of een Wi-Fi box. Helaas werkt de code alleen met de E27 6W lamp.

Heb zelf van alles wat gekocht bij BG en bevalt prima!
Sta op het punt e.e.a. te bestellen. Is dit warm white + cool white nu een 9w exemplaar en beter als je geen kleur wenst te gebruiken?
En welke van de 4 is nu eigenlijk de beste remote? Ik begrijp de verschillen tussen de 'gewone' RGBW remote en de touch screen remote niet zo goed. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Allbuy coupon
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Gekregen omdat dit product
https://www.allbuy.com/detail/25023
goedkoper is op Banggood.

Dus als jullie dat ook doorgeven, hebben we misschien nog meer coupons :P

[ Voor 58% gewijzigd door Pistolebob op 17-08-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-09 23:59

ITsEZ

parttime all-rounder

Allbuy is weer vreemd aan het doen 7(8)7
http://s30.postimg.org/gp7obltox/allbuy.png

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
koelkast schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:14:
Ik begrijp de verschillen tussen de 'gewone' RGBW remote en de touch screen remote niet zo goed. Iemand een idee?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2TKrUXh.jpg?3
Ik heb alle remotes van MiLight, en ik kan je verzekeren, die touch remote wil je niet.
Als je deze vastpakt zet je onwillend wat uit of aan of verander je 't van kleur.
Alle knoppen zijn uiterst touch sensitive en reageren al op een hele lichte aanraking.
Ik zou daarom voor 'n 'gewone' remote gaan waar enkel het colorwheel en de brightness touch-enabled zijn.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
dodge_911 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:30:
[...]

[afbeelding]
Ik heb alle remotes van MiLight, en ik kan je verzekeren, die touch remote wil je niet.
Als je deze vastpakt zet je onwillend wat uit of aan of verander je 't van kleur.
Alle knoppen zijn uiterst touch sensitive en reageren al op een hele lichte aanraking.
Ik zou daarom voor 'n 'gewone' remote gaan waar enkel het colorwheel en de brightness touch-enabled zijn.
Super, dank voor je uitleg! Die andere 2 remotes, die zijn voor niet-RGBW verlichting, als ik het goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Get!em schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:30:
Xiaomi powerbank 16000 voor 17 euro...
(was 46 euro)
http://www.tmart.com/XIAO...ablet-Silver_p327638.html

Zonder code... ;)
MrGangstaQ schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:42:
[...]

Leveren ze daar de orginele ?
wootahH schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:51:
[...]

Pas wel op . Tmart is niet alles orgineel. Die 5000 hebben ze bv ook in allemaal kleuren die niet bestaan
Get!em schreef op zondag 21 juni 2015 @ 07:55:
[...]

Tot nu toe altijd tevreden geweest daar...

Als ze niet de orig leveren dan kan er weer een kruis extra op mijn China shops lijst... :/
Goed, even wat posts terughalen.

XIAOMI producten bij Tmart, dus bijna allemaal NON-ORIGINAL. Helaas hadden ze dat dus pas achteraf, 2 weken na bestelling, toegevoegd in de description...

Ding wel ontvangen, en is dus inderdaad fake. Werkt overigens wel, maar werking power-butten is anders, through-charging werkt niet, etc.. Buitenkant is overigens bijna als een echte...

Zojuist refund a 50% gekregen ivm de 50% werking (capaciteit is minder en functies zijn minder.)

Tevens ook de SJ4000 aanbieding gezien in de mail die hier ook door iemand gepost is. Diezelfde avond nog besteld. Kijk de volgende dag weer, staat er op de product-page weer een toevoeging: "style" in de titel. Wederom een nepperd achteraf..

Ook die gecanceld en total refund.

Voor mij geen Tmart meer..dit soort grapjes vind ik niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
koelkast schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:42:
[...]

Super, dank voor je uitleg! Die andere 2 remotes, die zijn voor niet-RGBW verlichting, als ik het goed begrijp?
Deze?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/grAafQD.jpg?2
Yep, beiden enkel voor CW/WW MiLight-spul.
Waarbij je ook weer maar 1 van de 2 wil hebben, nl de rechtse. Dat scrollwiel van de linkse lijkt nice, maar ik vind dat je dan erg onnatuurlijk met je hand bezig bent als je wil scrollen. En dan moet je op de knop in het midden drukken als je wil wisselen tussen kleurtemperatuur en brightness. Niet handig imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Get!em schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:45:
Goed, even wat posts terughalen.

XIAOMI producten bij Tmart, dus bijna allemaal NON-ORIGINAL. Helaas hadden ze dat dus pas achteraf, 2 weken na bestelling, toegevoegd in de description...

Ding wel ontvangen, en is dus inderdaad fake. Werkt overigens wel, maar werking power-butten is anders, through-charging werkt niet, etc.. Buitenkant is overigens bijna als een echte...

Zojuist refund a 50% gekregen ivm de 50% werking (capaciteit is minder en functies zijn minder.)

Tevens ook de SJ4000 aanbieding gezien in de mail die hier ook door iemand gepost is. Diezelfde avond nog besteld. Kijk de volgende dag weer, staat er op de product-page weer een toevoeging: "style" in de titel. Wederom een nepperd achteraf..

Ook die gecanceld en total refund.

Voor mij geen Tmart meer..dit soort grapjes vind ik niet leuk.
50% maar??? bij mij konden ze me meteen een cashback van 70% aanbieden toen ik er om vroeg (of 80?) in ieder geval, gelijk gekregen via PayPal en 100% terug gekregen, powerbank weg gegooid, ik loop toch liever niet het risico dat mijn halve huis in vlammen op gaat door een powerbank van 17 euro O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ach, er zitten gewoon 18650 batterijen in, en die heb ik allemaal in een veilig plekje liggen.
Misschien was er inderdaad wel 70 of 100% uit te slepen... naja, voor de volgende keer als dat nodig is. In ieder geval zal dat bij Tmart niet meer voorkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ITsEZ schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:53:
[...]

ik loop toch liever niet het risico dat mijn halve huis in vlammen op gaat door een powerbank van 17 euro O-)
Je halve huis maar?

Maar inderdaad eens met de vorige posters dat je Tmart [en Aliexpress, Ebay] met dit soort producten beter kan vermijden, zeker als de prijs tgtb lijkt.
Get!em schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:57:
Ach, er zitten gewoon 18650 batterijen in, en die heb ik allemaal in een veilig plekje liggen.
Het woont alleen niet zo gezellig he http://pho.home.xs4all.nl...1-atoombunker-uitgang.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2015 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:58:
[...]

Je halve huis maar?

Maar inderdaad eens met de vorige posters dat je Tmart [en Aliexpress, Ebay] met dit soort producten beter kan vermijden, zeker als de prijs tgtb lijkt.
klopt, ik heb in mijn huis een speciaal gedeelte voor china shopping opslag, dit gedeelte is afgeschermd met speciale vuurvertragende muren/deuren welke er voor zorgen dat het minimaal 2 uur duurt voor het vuur zich verder kan verspreiden. Uiteraard is dit gedeelte ook uitgerust met meerdere rookmelders welke wanneer er rook wordt gedetecteerd automatisch een signaal doorgeven naar mijn homecenter welke een blussysteem met NOVEC 1230 in werking zet zodat het vuur zich niet naar de legit powerbanks en de naastgelegen vuurwerkopslag kan verspreiden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
ITsEZ schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:10:
[...]

klopt, ik heb in mijn huis een speciaal gedeelte voor china shopping opslag, dit gedeelte is afgeschermd met speciale vuurvertragende muren/deuren welke er voor zorgen dat het minimaal 2 uur duurt voor het vuur zich verder kan verspreiden. Uiteraard is dit gedeelte ook uitgerust met meerdere rookmelders welke wanneer er rook wordt gedetecteerd automatisch een signaal doorgeven naar mijn homecenter welke een blussysteem met NOVEC 1230 in werking zet zodat het vuur zich niet naar de legit powerbanks en de naastgelegen vuurwerkopslag kan verspreiden O-)
Wat een leuk system :o Kan ik dat ook goedkoop van china laten bestellen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

J-D

dodge_911 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:46:
[...]

Deze?
[afbeelding]
Yep, beiden enkel voor CW/WW MiLight-spul.
Waarbij je ook weer maar 1 van de 2 wil hebben, nl de rechtse. Dat scrollwiel van de linkse lijkt nice, maar ik vind dat je dan erg onnatuurlijk met je hand bezig bent als je wil scrollen. En dan moet je op de knop in het midden drukken als je wil wisselen tussen kleurtemperatuur en brightness. Niet handig imho.
Klopt, de gewone met knoppen werkt veel natuurlijker. Het scrollwiel heeft ook nog eens een dubbele functie, als je op de middelste knop klikt schakel je tussen dimmen of kleur-toon mixen. De RGBW Touch remote vind ik overigens prima werken. Heb geen problemen met het oppakken of terug leggen van het toestel. Al vind ik de variant met knoppen makkelijker voor bij het bed, kan je probleemloos met je vinger over de knoppen tasten of je de goeie hebt ;) Heb nog een review geschreven over de Touch Remote, ah min of meer uitleg/handleiding. Zal mijn ervaring binnenkort eens toevoegen.. Tenslotte wel handig bij een review 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij Gearbest nu een IR afstandsbediening via de koptelefoon uitgang van je Smartphone voor $8.04
Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201503/goods-img/1427338802017-P-2488200.jpg

Vind er 1 review van op Youtube maar toevallig iemand ervaring met deze gadget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikiwhy
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-07-2024
Raspbetory schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:02:
Ik heb zitten kijken naar de elephone P7000 en vond hem wel interresant, Weet iemand een betrouwbare site om hem te kopen? Banggood heeft hem niet(Vroeger wel dacht ik).
Op deze website kun je van alle Chinese smartphones zien waar ze het goedkoopst te verkrijgen zijn.

Dat gezegd hebbende, moet ik dit toestel toch ernstig afraden. De specificaties zien er op papier misschien spectaculair uit maar de uitvoering is gewoon slecht. De software is buggy en ondanks de snelle processor helemaal niet zo vlot door slechte optimalisatie. Zelfde geld voor camera en bouwkwaliteit, niet doen dus.

Ik ben zelf momenteel erg tevreden over mijn Lenovo K3 Note. Die is in de praktijk vlotter dan de p7000 en stukken goedkoper (140 euro). Check deze review.

Het lijkt me trouwens ook de moeite waard om even te wachten wat de prijzen van de Xiaomi Redmi Note 2 worden. Die ziet er qua specificaties nog veel beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik krijg een Errortm-pagina wanneer ik bij Aliexpress mijn orders wil bekijken. Hebben meer mensen hier last van?
Wishlist doet het wel, heel soms krijg ik even wat van orders te zien, maar bij de volgende pagina is het weer mis.
Andere browser helpt niet.

Afbeeldingslocatie: http://style.aliunicorn.com/wimg/buyer/single/no-authorization.png?t=5f74634e_0

Ik zie nu ook dit staan:
HSFTimeOutException-Timeout waiting for task. ERR-CODE: [HSF-0002], Type: [业务问题], More: [http://console.taobao.net/help/HSF-0002] 描述信息:5000

[ Voor 74% gewijzigd door BounceMeister op 17-08-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champain
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-05 14:41
BounceMeister schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:05:
Ik krijg een Errortm-pagina wanneer ik bij Aliexpress mijn orders wil bekijken. Hebben meer mensen hier last van?[afbeelding]
Geen problemen hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BounceMeister schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:05:
Ik krijg een Errortm-pagina wanneer ik bij Aliexpress mijn orders wil bekijken. Hebben meer mensen hier last van?
Wishlist doet het wel, heel soms krijg ik even wat van orders te zien, maar bij de volgende pagina is het weer mis.
Andere browser helpt niet.

[afbeelding]
Ik kan niet bij mijnaliexpres in de app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raspbetory
wikiwhy schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:48:
[...]

Op deze website kun je van alle Chinese smartphones zien waar ze het goedkoopst te verkrijgen zijn.

Dat gezegd hebbende, moet ik dit toestel toch ernstig afraden. De specificaties zien er op papier misschien spectaculair uit maar de uitvoering is gewoon slecht. De software is buggy en ondanks de snelle processor helemaal niet zo vlot door slechte optimalisatie. Zelfde geld voor camera en bouwkwaliteit, niet doen dus.

Ik ben zelf momenteel erg tevreden over mijn Lenovo K3 Note. Die is in de praktijk vlotter dan de p7000 en stukken goedkoper (140 euro). Check deze review.

Het lijkt me trouwens ook de moeite waard om even te wachten wat de prijzen van de Xiaomi Redmi Note 2 worden. Die ziet er qua specificaties nog veel beter uit.
Okee, bedankt voor de link! En ik ga zeker die lenovo bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Laatst online: 12:25

DexterDee

I doubt, therefore I might be

wikiwhy schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:48:

Raspbetory schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:07:
Okee, bedankt voor de link! En ik ga zeker die lenovo bekijken.
Ik weet niet of wikiwhy de P7000 daadwerkelijk in bezit heeft, ik in ieder geval wel. Het is absoluut waar dat de P7000 uitgebracht is met gebrekkige software, maar inmiddels zijn er drie software updates geweest en de meeste problemen zijn verholpen. Mijn exemplaar was ook vrij van fabricagefouten en werkt inmiddels naar verwachting. De extreme negativiteit rond dit toestel (vooral na de negatieve review van Tweakers) is dus naar mijn mening niet helemaal terecht. Er zijn uiteraard genoeg betere toestellen op de markt.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 23:29

Hironshy

Orooo!!!

Ik heb de K3 Note al 2 maanden in bezit en ik kan iedereen deze phone aanraden voor rond de 140 euro.

http://www.tinydeal.com/n...50-4g-phone-p-151132.html

Een minpuntje is alleen de bloatware, dus wel even custom rom eropzetten. Maar voor 140euro vind je geen betere phone. Tenzij er in de tussentijd betere phones zijn uitgekomen.

Enige phone die beter is dan de Note vind ik is de Jiayu S3. Maar die is wel even tientallen euros duurder.

[ Voor 39% gewijzigd door Hironshy op 17-08-2015 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raspbetory
Modbreak:Dit is geen topic voor helpdeskvragen of aankoopadvies. Je hebt zat antwoorden gekregen om nu zelf op zoek te gaan.

[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 17-08-2015 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:00
Raspbetory schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:53:
[...]

Dat is geweldig voor je dat hij goed werkt. Zou je me kunnen vertelen waar je hem gekocht heb zodat ik daar wat informatie kan halen? Ik ben een beetje voorzichtig met die Chinese webshops.

En heb je nog enige minpunten aan het toestel?/Heb je ergens last van kwa dat het je irriteert. Ik zou het graag willen weten
In dit topic zijn veel ervaringen met chinese telefoons te vinden, waarschijnlijk staat daar ook wel info over de beoogde toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 13:45
Kitano schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 10:53:
7(8)7 Attack of the Drones 7(8)7
...
LishiToys L6036, Tarantula X6, Syma X5C, Skytech M62, JJRC H8
Wat mijn ervaring betreft, de Syma en Lishi heb ik al een tijdje en vliegenerg fijn. Ze hebben vergelijkbare hardware. De Syma is wat compacter en die is met camera maar dat beeld is eerder upscaled vga dan 720p. Ze zijn net te licht om een Mobius te dragen. De X6 kan dat wel, maar die heb ik pas net binnen. De H8 heb ik ook pas net en die stuurt heel fel zoals anderen ook al meldden. De M62 vliegt weer wat subtieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Laatst online: 12:25

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Raspbetory schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:53:

Dat is geweldig voor je dat hij goed werkt. Zou je me kunnen vertelen waar je hem gekocht heb zodat ik daar wat informatie kan halen? Ik ben een beetje voorzichtig met die Chinese webshops.

En heb je nog enige minpunten aan het toestel?/Heb je ergens last van kwa dat het je irriteert. Ik zou het graag willen weten
Ik heb 'm bij GearBest gekocht. Wel in de flashsale voor $149, de reguliere prijs is duurder. Het voordeel van GearBest is dat ze deze telefoon nu uit hun EU warehouse leveren, wat betekent dat je geen kans hebt op extra invoerbelasting. Hij is in andere Chinese webshops goedkoper, zie hier voor een overzicht. Hier staan ook couponcodes voor nog wat extra korting.

Er zijn twee kleine dingetjes aan de telefoon waar ik me een klein beetje aan irriteer. De eerste is dat het LCD scherm net iets kleiner is dan het zwarte front, waardoor er een kleine zwarte bezel ontstaat. Dit is op de witte versie die ik heb, op de zwarte versie zie je het nauwelijks en is het waarschijnlijk veel minder een issue. Tweede is het gemis van NFC. Hoewel ik het niet acuut nodig heb, zou ik het wel fijn hebben gevonden als dit erop had gezeten.

Klein puntje van aandacht is dat mijn telefoon een software versie draaide die niet OTA te updaten was. De eerste update heb ik dus via een ROM flash moeten doen. Daarna heb ik succesvol een aantal updates over OTA kunnen installeren. Hopelijk worden de telefoons die nu uitgeleverd worden voorzien van een nieuwere software versie waarbij dit niet meer nodig is.

Qua prestaties ben ik dik tevreden, hij draait de apps die ik gebruik soepel. Ik ben niet zo'n spelletjesfreak, maar de weinige games die ik heb geprobeerd werken in ieder geval probleemloos. De vingerafdruk scanner werkt echt prima, dat is een goede toevoeging en erg gemakkelijk met unlocken. Verder vind ik het wel fijn dat er stock Android op draait, zonder launchers en skins. Gewoon Android zoals Google het bedoeld heeft, zonder bloatware. Mijn Moto 360 heeft een stabiele verbinding met de telefoon en werkt zonder issues.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:40

pinda powerrr

Slow down...

Vorige week een controller voor de Playstation 3 binnen gekregen, voor het geld een fantastisch ding!
Heb nog geen klachten gehoord van de kids en heb er zelf ook ff mee gespeeld (ben geen gamer) en het voelt zo goed als hetzelfde als de originele.
En dat voor €8,..... :)

Afbeeldingslocatie: http://img.td-imgs.com/images/23/09/2309_1343760_GPS3CT03.jpg

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 14:19
Heb eindelijk paar dagen geleden mn Lenovo K3 Note ontvangen van Gearbest na al het uitstel, hij bleek sinds zaterdag bij de buren te liggen. Had het voor mn vader besteld, maar zal hem eerst moeten rooten en de bloatware verwijderen, krijg om de minuut ofzo meldingen of ik een app wil installeren uit het niets.. Las zoiets ook in de review van Tweakingklaas:
productreview: Lenovo K3 Note Wit review door TweakingRens
Kan niet wachten tot ik ermee kan spelen voor ik t aan mn vader geef :9

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 23:27
puntje013 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:03:
[...]

welke heb je precies gekocht?
Ben ook nog opzoek naar ip camera's om op een netwerk pvr aan te sluiten namelijk.
De HOSAFE Waterproof 1.3MP Security Metal Dome IP Camera w/ 24-IR-LED / IR-CUT - Deep Grey.

Leuk ding voor 37 euro.
Ik vond de 1080p ook erg leuk, maar was bang voor invoerrechten en de toch wel duurdere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:00

Quad

Doof

Ik zit te kijken of er voor een paar tientjes niet wat leuks te bestellen is bij Everbuying..

Via de mobiele website krijg je 2% discount, wat te combineren valt met coupon
[mo]x08i11[/mo]
Coupon gaat van originele prijs af, niet echt interessant dus..
Waarover je weer je 500+ punten eroverheen kan halen voor nog meer korting. ;)

Maar ja.. Niet echt iets nodig.

[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 17-08-2015 23:13 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Quad schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:58:
Ik zit te kijken of er voor een paar tientjes niet wat leuks te bestellen is bij Everbuying..

Via de mobiele website krijg je 2% discount, wat te combineren valt met coupon
[mo]x08i11[/mo]
Coupon gaat van originele prijs af, niet echt interessant dus..
Waarover je weer je 500+ punten eroverheen kan halen voor nog meer korting. ;)

Maar ja.. Niet echt iets nodig.
Je kan voor €17.35 de Xiaomi Mini router halen bijv. (niet de nano, die hebben ze nog niet)
http://m.everbuying.net/product969729.html
Items Sub-total EUR€ 25.29
Mobile Discounts - EUR€ 0.51
EB Points saving - EUR€7.43
Shipping Sub-total + EUR€ 0.00
Shipping Insurance + EUR€ 0.00
The amount payable: EUR€17.35

[ Voor 16% gewijzigd door Pistolebob op 17-08-2015 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:00

Quad

Doof

Ik heb net een paar weken geleden geïnvesteerd in een Ubiquiti UniFi AP Pro. ;)

Ik zat te denken een een beweging detecterende led lampje, maar kan zo niet vinden Op de site.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Quad schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 23:37:
Ik heb net een paar weken geleden geïnvesteerd in een Ubiquiti UniFi AP Pro. ;)

Ik zat te denken een een beweging detecterende led lampje, maar kan zo niet vinden Op de site.
wat heeft een led lampje met een wifi router te maken? of wil je een camera met bewegingssensor en wifi? want dan zou je bijv de Escam QD300 kunnen proberen. (of gewoon een Xiaoyi smart cam als het binnen moet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
lowo schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 17:46:
[...]

Bij een oudere zending zag het er bij mij zo uit:

Date Time Process Office
26 Jul 2015, 06:00:00AM Item Arrived at Amsterdam-Schiphol Netherlands
24 Jul 2015, 20:19:53PM Item Sent to NETHERLANDS MPC PMIH (KLIA)
21 Jul 2015, 16:27:07PM Item Posted Over The Counter to Netherlands MPC PMIH (KLIA)
21 Jul 2015, 11:05:36AM Dispatch PreAlert to Netherlands MPC PMIH (KLIA)

Tussen " Item Posted Over The Counter to Netherlands MPC PMIH (KLIA)" en het daadwerkelijke vertrek naar Nederland zit een paar dagen zoals je ziet.
Toen het pakket aangekomen was in Nederland duurde het nog bijna een week voordat het pakketje in de brievenbus lag :)
Bij mij duurt het nu ook al sinds de 10e 'Item Arrived at Amsterdam-Schiphol'.
En bij Allbuy staat er ook nog eens 'AttemptFail', maar dat lijkt er bij elke tracking code te staan.
Wel verwarrend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
pff die pandawill lucky draw 100% winnings actie is ook waardeloos

Ik had de smartphone en de powerbank gewonnen, maar beide zijn out of stock 8)7

En toen zei het dat ik mijn 2 rollen heb gebruikt :X

[ Voor 75% gewijzigd door jerkitout op 18-08-2015 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
Pistolebob schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:19:
[...]

Bij mij duurt het nu ook al sinds de 10e 'Item Arrived at Amsterdam-Schiphol'.
En bij Allbuy staat er ook nog eens 'AttemptFail', maar dat lijkt er bij elke tracking code te staan.
Wel verwarrend :P
Inderdaad verwarrend; ik heb nu zelfs 3 pakketjes van Allbuy die al ruim een week in Nederland zouden moeten zijn, waarvan de oudste:

09 Aug 2015, 06:00:00AM Item Arrived at Amsterdam-Schiphol Netherlands
08 Aug 2015, 00:11:45AM Item Sent to NETHERLANDS MPC PMIH (KLIA)
05 Aug 2015, 17:02:36PM Item Posted Over The Counter to Netherlands MPC PMIH (KLIA)
05 Aug 2015, 15:54:29PM Dispatch PreAlert to Netherlands MPC PMIH (KLIA)

Waarschijnlijk worden die opgehouden bij de douane?
Allbuy heeft tegenwoordig vaak Malaysia post als verzender. De pakketten worden dan in Nederland door PostNL bezorgd. Waarom nu die flinke vertraging tussen aankomst in Nederland en uiteindelijke uitlevering is mij niet duidelijk 8)7
( ps. alle artikelen ruim onder de 22 euro dus daaraan zou het niet mogen liggen toch? )

[ Voor 16% gewijzigd door lowo op 18-08-2015 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
jerkitout schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:45:

Idd, die Humidifier had ik gewonnen en die is ook 'taken out'.
Dus je kan niks winnen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_l
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
jerkitout schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:45:

Net zoals bij banggood dus. Elke dag twee pogingen en ongebruikte banggood points gebruikt. Tot nu toe noppes nada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowo schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:23:
[...]

Inderdaad verwarrend; ik heb nu zelfs 3 pakketjes van Allbuy die al ruim een week in Nederland zouden moeten zijn, waarvan de oudste:

09 Aug 2015, 06:00:00AM Item Arrived at Amsterdam-Schiphol Netherlands
08 Aug 2015, 00:11:45AM Item Sent to NETHERLANDS MPC PMIH (KLIA)
05 Aug 2015, 17:02:36PM Item Posted Over The Counter to Netherlands MPC PMIH (KLIA)
05 Aug 2015, 15:54:29PM Dispatch PreAlert to Netherlands MPC PMIH (KLIA)

Waarschijnlijk worden die opgehouden bij de douane?
Allbuy heeft tegenwoordig vaak Malaysia post als verzender. De pakketten worden dan in Nederland door PostNL bezorgd. Waarom nu die flinke vertraging tussen aankomst in Nederland en uiteindelijke uitlevering is mij niet duidelijk 8)7
( ps. alle artikelen ruim onder de 22 euro dus daaraan zou het niet mogen liggen toch? )
Ik had 3 artikelen die op 8 aug aangekomen zijn op Schiphol. De eerste is de 15e thuis afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Laatst online: 14:45
Wat is er bij Gearbest aan de hand, mijn bestelling staat al ruim een week op "processing", ben ik niet van hen gewend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

BB-One schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:05:
Wat is er bij Gearbest aan de hand, mijn bestelling staat al ruim een week op "processing", ben ik niet van hen gewend....
Onlangs ook meer dan 2 weken moeten wachten voor mijn powerbank werd verzonden bij gearbest, ik bestel tegenwoordig liever bij banggood..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 10:14
pinda powerrr schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 21:06:
Vorige week een controller voor de Playstation 3 binnen gekregen, voor het geld een fantastisch ding!
Heb nog geen klachten gehoord van de kids en heb er zelf ook ff mee gespeeld (ben geen gamer) en het voelt zo goed als hetzelfde als de originele.
En dat voor €8,..... :)

[afbeelding]
Toevallig herken ik de controller door het p3 in het midden, bij mijn vriendin thuis hebben ze ook een dergelijke controller. Hier zijn er wel veel problemen mee, batterij werkt niet meer, knoppen moet je heel hard in drukken en de thumbsticks werken vaker niet dan wel. Voor de prijs wel een leuke controller alleen voor de lange termijn hoef je er niet veel van te verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Laatst online: 14:40

pinda powerrr

Slow down...

We zien wel hoe lang ze het heel houden ;)
Voorlopig zijn ze er blij mee en ik ben blij dat ik niet gelijk €60 hoef af te tikken voor een controller :P

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 10:14
pinda powerrr schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:58:
We zien wel hoe lang ze het heel houden ;)
Voorlopig zijn ze er blij mee en ik ben blij dat ik niet gelijk €60 hoef af te tikken voor een controller :P
Dat is waar, dit zijn wel hele andere prijzen, ben benieuwd hoelang dergelijke controllers het volhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kebbel
  • Laatst online: 29-03 11:31
BB-One schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:05:
Ja dat heb ik ook zeer vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:05
kebbel schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:43:
[...]

Ja dat heb ik ook zeer vervelend
Mijn tickets en disputen ook. Na de eerste reacties werd het opeens heel stil een week geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kebbel
  • Laatst online: 29-03 11:31
denan schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:43:
[...]

Mijn tickets en disputen ook. Na de eerste reacties werd het opeens heel stil een week geleden.
Ja ik wacht al een week op me mobiel die verzonden word (ik heb fast shipping gedaan zo dat het snel bij me zou zijn maar dat heeft nu ook niet zoon zin meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik kende ze nog niet, maar best leuke Xiaomi muismatten in 5 soorten nu voor 3,66:
http://www.banggood.com/X...g-Mouse-Pad-p-974502.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
Best duur eigenlijk. Je kan op artscow.com een custom muismat designen en voor $1 laten op-sturen. Er is een code voor, en als je een koopt krijg je nog een code die je moet doorgeven (dus een iemand moet een muismat kopen om de gratis muismat ketting te beginnen). Wel leuk om misschien een apart topic daarvoor te starten, ik weet dat het altijd op 4chan zo populair was.

edit: heb een guide gevonden: https://i.imgur.com/1p9Mt7M.jpg (maar de code in deze guide is mischien veroudered)

[ Voor 13% gewijzigd door jerkitout op 18-08-2015 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:20
denan schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:43:
[...]

Ik bestel sowieso nooit meer wat bij Gearbest omdat ze erg traag zijn met verzenden, en daarnaast is de standard shipping ook nog enorm veel trager dan bij Banggood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerkitout schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:11:
Best duur eigenlijk. Je kan op artscow.com een custom muismat designen en voor $1 laten op-sturen. Er is een code voor, en als je een koopt krijg je nog een code die je moet doorgeven (dus een iemand moet een muismat kopen om de gratis muismat ketting te beginnen). Wel leuk om misschien een apart topic daarvoor te starten, ik weet dat het altijd op 4chan zo populair was.

edit: heb een guide gevonden: https://i.imgur.com/1p9Mt7M.jpg (maar de code in deze guide is mischien veroudered)
Weet niet meer waar, maar ben ze ook al rond de 2 euro tegengekomen. Leuk als je een Xiaomi fan bent, maar anders gewoon voor minder dan een euro bij de Action halen.

Edit
Hier nog wat andere designs. http://www.aliexpress.com...-playmat/32428085021.html

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:02
sambalbaj schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:54:
Ik kende ze nog niet, maar best leuke Xiaomi muismatten in 5 soorten nu voor 3,66:
http://www.banggood.com/X...g-Mouse-Pad-p-974502.html
Dank voor de tip! Ik had er wat besteld bij Gearbest, maar die zijn nooit geleverd... Uiteindelijk gaan ze nu wel na een week over en weer emailen opnieuw mijn Mi Fan opsturen die verloren is gegaan.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:28:
[...]

Weet niet meer waar, maar ben ze ook al rond de 2 euro tegengekomen. Leuk als je een Xiaomi fan bent, maar anders gewoon voor minder dan een euro bij de Action halen.
Deze zijn wel vrij groot. Groter dan een A4 vel papier. Meestal vind je ze een stukje kleiner :)

[ Voor 28% gewijzigd door ksborg op 18-08-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-08 15:11
Had mijn twijfels over Geekbuying, 6 keer de livechat open of die verzonden mag worden en nu is die eindelijk verzonden.
TNT verzending is echt snel! *Holyshit* (Hopen dat we geen invoer kosten krijgen, pakket is gemarkeerd als "android box" "30usd")

Weet iemand wat dat "Pre-arrival Customs Clearance In Progress" betekend? ("Status staat nu op Released By Customs")
Is dat dat ze hem van te voren een soortvan checken met documenten ipv echt erin kijken?
*knip* zie topicwaarschuwing
(pakket is gemarkeerd als "android box" "30usd")
Heb btw deze gekocht (met $20 korting) voor 55 euro :)
Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/7j0n6hsup/Capture.png

[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 19-08-2015 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-08 15:11
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:56:
[...]

:? Dat ding is nog gewoon in China, maar lijkt aangemeld voor custom clearance in NL.
Maar...Arnhem 8)7
Klopt dat die nog in China is, maar word er nu al gekeken of die ineenkeer door mag (qua waarde) of hoe zit dat?
En is Arnhem niet goed qua Custom clearance of...? :?

[ Voor 7% gewijzigd door thomas1907 op 18-08-2015 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
thomas1907 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:57:
[...]

Klopt dat die nog in China is, maar word er nu al gekeken of die ineenkeer door mag (qua waarde) of hoe zit dat?
Dat doet de douane ter plekke pas, volgens mij, als het pakket daadwerkelijk in NL is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:04
Geen V&A hier

[ Voor 94% gewijzigd door gambieter op 19-08-2015 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Laatst online: 23-09 22:00
Nee dus.

[ Voor 137% gewijzigd door gambieter op 19-08-2015 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Beetje jammer weer dit, 7 augustus de xiaomi router besteld bij banggood in het eu warehouse, tot op vandaag nog niet binnen gekregen, je zou toch verwachten dat deze levering een stuk sneller gaat, zo goed als alles wat ik bij tinydeal bestel vanuit China komt sneller binnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderste twee links besteld en borstels vandaag binnengekregen, allebei goedgekeurd door vriendinlief! De originele Tangle Teezers zijn in NL trouwens hier in de aanbieding voor de helft van de prijs (7,99).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op http://www.china-gadgets.de weer wat leuke hebbedingetjes gezien, b.v “Edison” style gloeilampen. Verkrijgbaar vanaf $1,59 bij Banggood, BIC en Everbuying en op Aliexpress.

Ook een Bamboo style houder voor Iphone en Apple Watch met mogelijkheid tot opladen. Moet ook voor andere telefoons tot 5,5” en smartwatches te gebruiken zijn.

Ook veel RC spul, van $21,49 voor een roze RC Koaxialhelikopter (of moet ik Pussycopter zeggen?) tot

En nog veel meer RC zaken, een jumping drone en een motorfiets.

Volgende keer a.u.b. geen referall links gebruiken.

[ Voor 19% gewijzigd door Perkouw op 19-08-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ITsEZ schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 00:30:
Beetje jammer weer dit, 7 augustus de xiaomi router besteld bij banggood in het eu warehouse, tot op vandaag nog niet binnen gekregen, je zou toch verwachten dat deze levering een stuk sneller gaat, zo goed als alles wat ik bij tinydeal bestel vanuit China komt sneller binnen 8)7
Meestal krijg ik alles binnen een week binnen van Banggood. Maar de laatste tijd zijn mijn pakketjes ook wat traag. Misschien gewoon druk of logistieke problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

September wordt trouwens een maand met veel vakantie.

3 t/m 5 september = public holiday (70 jaar herdenking overwinning op japan)
27 september = traditionele feestdag
1 t/m 7 oktober = national holiday

hou daar dus rekening mee als je gaat bestellen ;)
Pagina: 1 ... 73 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic