Yep, ook al contact gehad en het verzoek gekregen om nog even wat langer te wachten... Vrijdag ga ik weer even zeuren bij ze.Medione1210 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 04:50:
[...]
Van Allbuy? Dat was in de tijd van de 'verdwenen' pakketjes, die rond 8 juli opnieuw zouden zijn verstuurd. Ik zou eens navragen of jouw pakje daar ook bij zit als je ook inderdaad bij Allbuy hebt besteld...
Vraag!
Ik wil een tablet bestellen en kan kiezen voor China post Registered Air mail, HongKong Post Air Mail, Singapore Post, Swiss Post, Sweden post.
Maakt het iets uit welke ik kies? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik wil een tablet bestellen en kan kiezen voor China post Registered Air mail, HongKong Post Air Mail, Singapore Post, Swiss Post, Sweden post.
Dit zal enkel op vlak van levertijd zeker iets betekenen. Ik zou kiezen voor HK post of SG post, wat uit mijn ervaring de snelste levermethodes zijn.maurits82 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:58:
Vraag!
Iemand enig idee hoe de Tinydeal "Summer clearance sale" werkt? Ik kan er weinig wijs uit worden
What you see is always what you get.
Vreemd, even navraag gedaan @ Twitter. Daar krijg ik nu te horen dat het pakketje vandaag aangekomen is in NL. Maar T&T klopt nog altijd helemaal niets van.Zspirit schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:30:
[...]
Mijn ervaring is dat die tracking gewoon voor geen meter klopt.
Zou er niet teveel waarde aan hechten. Volgens de T&T ligt mijn powerbank nog in zweden echter heb ik die gister binnen gekregen.
Kan je beter geen code geven lijkt me.
Even mezelf quoten, ik kreeg namelijk reactie van de verkoper:BounceMeister schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:45:
[...]
Ik heb de 9V adapter die ik had besteld ook eens opengemaakt, gelukkig maar:
(Kijk naar de kabel op de print)
[afbeelding]
"Dear friend
Don't worry. That's save. The shell is insulation. And the pcb like that is nomal. Don't worry the cable. It's save. If you worry about it. You could just use the insulating tape.
Best regards"

Dus geen zorgen maken, gewoon wat tape erop. (En even de verzekeringen controleren, vooral de uitvaartverzekering.)
He... he... zal je altijd zien. Begin je te klagen veranderd de status in "The item has been processed in the country of destination". Werd tijd....user001 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:54:
[...]
Bij mij is dat telkens 4 werkdagen (vermoedelijk eerder toeval). Na die status kwam bij mij 'item arrived at PostNL sorting center - Amsterdam)
Een keer wat andere producten.
Ik heb een tijdje terug als expirement wat zaden gekocht via Aliexpress bij verschillende leveranciers.
De zaden waren spotgoedkoop en allemaal snel verzonden. De verpakkingen waren generiek maar het zag er allemaal wel professioneel gesealed uit.
Alle zaden waren goedkoper dan 50 cent voor 50-100 [Petunia en Lavendel 200] zaden en incl verzenden.
-lavendel, groeit goed. Ruikt als lavendel. Geen idee welke soort lavendel het is.
-cherry tomaat, groeit goed en geeft al kleine tomaatjes
-Petunia, groeit goed, nog geen bloemen
-lithops, groeit, maar zijn absoluut geen lithops, lijkt op klaver
-succulents, zie lithops
-cactus, groeit uiteraard langzaam, maar zie de eerste blaadjes met stekeltjes verschijnen. Het zou een mix moeten zijn maar tot nu zien alle plantjes er hetzelfde uit.
-fly trap, groeit wel, maar ik geloof nooit dat dit fly trap plantjes zijn. Lijkt in ieder geval niet op wat ik online heb kunnen vinden.
-Hydrangea, 20 zaden voor 8 cent incl. verzenden... nu een maand na bestelling nog niet ontvangen
De lithops en succulents kwamen van dezelfde webshop. Was goed verpakt en geseald met geprint de woorden succulente-lithops.
De webshop heeft beloofd nieuwe zaden te sturen.
Anyway, leuk om eens te proberen, maar als je serieus wil kweken kan je beter eens langs het tuincentrum gaan...
Ik heb een tijdje terug als expirement wat zaden gekocht via Aliexpress bij verschillende leveranciers.
De zaden waren spotgoedkoop en allemaal snel verzonden. De verpakkingen waren generiek maar het zag er allemaal wel professioneel gesealed uit.
Alle zaden waren goedkoper dan 50 cent voor 50-100 [Petunia en Lavendel 200] zaden en incl verzenden.
-lavendel, groeit goed. Ruikt als lavendel. Geen idee welke soort lavendel het is.
-succulents, zie lithops
-cactus, groeit uiteraard langzaam, maar zie de eerste blaadjes met stekeltjes verschijnen. Het zou een mix moeten zijn maar tot nu zien alle plantjes er hetzelfde uit.
-fly trap, groeit wel, maar ik geloof nooit dat dit fly trap plantjes zijn. Lijkt in ieder geval niet op wat ik online heb kunnen vinden.
-Hydrangea, 20 zaden voor 8 cent incl. verzenden... nu een maand na bestelling nog niet ontvangen
De lithops en succulents kwamen van dezelfde webshop. Was goed verpakt en geseald met geprint de woorden succulente-lithops.
Anyway, leuk om eens te proberen, maar als je serieus wil kweken kan je beter eens langs het tuincentrum gaan...
[ Voor 12% gewijzigd door Medione1210 op 29-07-2015 16:11 ]
Ik zou er echt nooit aan denken om zoiets uit CN te halen. Blij om te lezen dat het toch redelijk goed verliep.Medione1210 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:56:
Ik heb een tijdje terug als expirement wat zaden gekocht via Alieexpress bij verschillende leveranciers.
-succulents, zie lithops
-cactus, groeit uiteraard langzaam, maar zie de eerste blaadjes met stekeltjes verschijnen. Het zou een mix moeten zijn masr tot nu zien alle plantjes er hetzelfde uit.
Is de prijs hiervan veel lager dan bij ons? (Ik heb geen flauw idee hoeveel dat hier kost.)
Ik ook niet, maar kwam het een keertje tegen op Alieexpress, dus leek me wel leuk om eens te proberen....user001 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:40:
[...]
Ik zou er echt nooit aan denken om zoiets uit CN te halen. Blij om te lezen dat het toch redelijk goed verliep.
Is de prijs hiervan veel lager dan bij ons? (Ik heb geen flauw idee hoeveel dat hier kost.)
Wel grappig dat die Chinezen je zelfs met zaadjes van een paar cent in de maling willen nemen..
In het tuincentrum begint het meestal bij 1,95. In het voorjaar staat er bij de Lidl een caroussel met zakjes en die zijn een stuk goedkoper. En natuurlijk kun je bij de Action ook goedkoop terecht, alleen is de keuze daar heel beperkt.
De prijzen op Aliexpress zijn ongeveer 1/5 van de NL prijzen, denk ik ] en incl. verzenden]
[ Voor 13% gewijzigd door Medione1210 op 29-07-2015 15:56 ]
Merci!user001 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:00:
[...]
Dit zal enkel op vlak van levertijd zeker iets betekenen. Ik zou kiezen voor HK post of SG post, wat uit mijn ervaring de snelste levermethodes zijn.
Vandaag mijn niet-originele leren Mi-band binnen gekregen van Allbuy, besteld op 23 juni. Ziet er eigenlijk best ok uit!
Helaas zijn er nog steeds 2 powerbanks (21 juni) en de Mi-band zelf (23 juni) lost in translation. Ik ga er een beetje van uit dat deze dus ook opnieuw verstuurd zijn op 8 juli en die zendingen lijken nog bij niemand gearriveerd?
Helaas zijn er nog steeds 2 powerbanks (21 juni) en de Mi-band zelf (23 juni) lost in translation. Ik ga er een beetje van uit dat deze dus ook opnieuw verstuurd zijn op 8 juli en die zendingen lijken nog bij niemand gearriveerd?
Nee en gaan niet meer komen ook, simpelweg ondat deze niet verstuurd zijn.Kasj schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:48:
Vandaag mijn niet-originele leren Mi-band binnen gekregen van Allbuy, besteld op 23 juni. Ziet er eigenlijk best ok uit!
Ik kreeg van ene 'Maya' het bericht dat hij opnieuw verzonden was na een hoop aandringen. Maar toen ik vroeg om een t&t werdt er opeens gezegd dat ik nog moest wachten en dat ze pas dan opnieuw versturen.
Allbuy doet het soms goed maar met name bij hun beperkte voorraad en veelal scherp geprijsde powerbanks doen ze aan oplichting. Op een resend kun je lang wachten alles zullen ze eraan doen om tijd te rekken in de hoop dat ze volgens hun nog aankomen...
Maar heel gek dat de mensen zijn die iets bestellen het meestal na gem 2 ä 3weken ontvangen. Degene die langer wachten ontvangen het simpelweg niet of ze moeten aandringen op resend en ontvangen het dan wel opeens na gem 2-3weken.
Voor mij geen allbuy meer dus, PayPal claim is enige oplossing nog na 2 weken heen en weer gemail (nadat ik reeds 4 weken heb gewacht, totaal 6 weken dus)
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Ik doe mee:Medione1210 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:56:
Hier drie vrouwen in huis met lange haren, die gebruiken graag de befaamde "Tangle Teezer". Een soort miraculeuze borstel die alle klitten uit het lange haar haalt. Dat kreng stuk plastic kost in NL iets van 16,- Dus even wat gezocht en via AliExpress drie stuks gekocht voor totaal 6,-
Twee zijn er nu binnen en behalve dat het iets slapper plastic is, werkt het exact hetzelfde....
Waiting on the world to change
Nooit van gehoord. Zo leer ik nog eens watpinda powerrr schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:29:
[...]
Ik doe mee:
Hier drie vrouwen in huis met lange haren, die gebruiken graag de befaamde "Tangle Teezer". Een soort miraculeuze borstel die alle klitten uit het lange haar haalt. Dat kreng stuk plastic kost in NL iets van 16,- Dus even wat gezocht en via AliExpress drie stuks gekocht voor totaal 6,-
Twee zijn er nu binnen en behalve dat het iets slapper plastic is, werkt het exact hetzelfde....
Heb even op de officiële website gekeken. Ziet goedkoop uit...voor 16 euro. 2 euro is een mooiere prijs.
Lijkt een beetje op onze hondenborstel [onze hond heeft ook lange haren]
Als de drie dames er blij mee zijn zal je wel orders krijgen voor vriendinnen
Welke heb jij?pinda powerrr schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:29:
[...]
Ik doe mee:
http://nl.aliexpress.com/...ling-Care/2031490554.html
En
http://nl.aliexpress.com/...shipping/32260179385.html
En deze is nog niet binnen:
http://nl.aliexpress.com/...ush-Hair/32315901215.html
Grappige is dat bij de laatste in de URL staat dat het "fast shipping" is. Kreeg pas na een week bericht dat het werd verzonden
De andere twee 15 juli besteld, poststempel zegt 20 juli verzonden en 27 juli binnen.
Hmm voor het eerst dat één order niet compleet binnenkomt van Banggood. Betreft een bestelling van de 23e van deze maand. Had een Eachine H8 besteld en 100 NERF pijltjes. Nu zijn de pijltjes wel binnen maar de quadcopter nog niet. Dit terwijl ze wel samen in één order vallen. Verzending van 6 dagen is dan wel lekker vlug maar geen bericht gehad dat ze afzonderlijk geshipped zijn. Iemand vergelijkbaars meegemaakt?
Als je bovenaan de checkout pagina kijkt zie je dat je order 'for your convience' , of iets van die strekking, wordt opgesplitst. Althans dat zag ik bij mijn BG order...J-D schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:29:
Hmm voor het eerst dat één order niet compleet binnenkomt van Banggood. Betreft een bestelling van de 23e van deze maand. Had een Eachine H8 besteld en 100 NERF pijltjes. Nu zijn de pijltjes wel binnen maar de quadcopter nog niet. Dit terwijl ze wel samen in één order vallen. Verzending van 6 dagen is dan wel lekker vlug maar geen bericht gehad dat ze afzonderlijk geshipped zijn. Iemand vergelijkbaars meegemaakt?
Zijn het trouwens echte Nerf pijltjes? Die b merken lopen steeds vast bij ons. Uit Amerika de echte meegenomen [heel goedkoop daar] en die werken perfect.
Edit: dit staat er letterlijk...To ensure the fastest delivery our system will automatically split your items into 2 orders
[ Voor 16% gewijzigd door Medione1210 op 29-07-2015 19:43 ]
Je was me net voor ja. Maar als dat gebeurt dan heb ik daadwerkelijk 2 aparte orders en 2 aparte shipments. Ik heb destijds bevestiging gekregen dat beide artikelen (uit de zelfde order) verzonden zijn op exact het zelfde moment.Medione1210 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:37:
[...]
Als je bovenaan de checkout pagina kijkt zie je dat je order 'for your convience' , of iets van die strekking, wordt opgesplitst. Althans dat zag ik bij mijn BG order...
Zijn het trouwens echte Nerf pijltjes? Die b merken lopen steeds vast bij ons. Uit Amerika de echte meegenomen [heel goedkoop daar] en die werken perfect.
Edit: dit staat er letterlijk...To ensure the fastest delivery our system will automatically split your items into 2 orders
Zal eens contact zoeken met BG en kijken wat hun antwoord is.
Edit
De NERF pijltjes zijn geen echte. Heb verder geen idee hoe ze het doen. Zal morgen eens aan mijn collega vragen of ze bevallen
[ Voor 12% gewijzigd door J-D op 29-07-2015 19:54 . Reden: NERF toelichting ]
Ik heb net tijd gehad om mijn nieuwe Xiaomi Router uit te testen. Vroeger had ik een Netgear WNDR3700.
Op mijn laptop (die meestal vlakbij de router staat) is de snelheid exact gelijk aan de Netgear, maar wat verder weg van de router is de snelheid drastisch hoger dan vroeger. Ik kreeg meteen de opmerking "Wow. Dat internet is nu extreem snel" in huis, dus da's wel positief.
Uitstekende aankoop!
Op mijn laptop (die meestal vlakbij de router staat) is de snelheid exact gelijk aan de Netgear, maar wat verder weg van de router is de snelheid drastisch hoger dan vroeger. Ik kreeg meteen de opmerking "Wow. Dat internet is nu extreem snel" in huis, dus da's wel positief.
Verwijderd
Ik wacht sinds 7 juni op een bezorging van tmart.
Wanneer moet ik mij zorgen gaan maken?
En tot wanneer kan ik PayPal gebruiken om m'n geld terug te krijgen?
Je kan nu wel eens gaan informeren. Wellicht hebben ze een trackcode voor je. Reageren ze niet, dan kun je een geschil aanmaken zodat ze wel gaan reageren. Hoor je dan nog niks, waardeer dan op naar een claim.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:01:
Ik wacht sinds 7 juni op een bezorging van tmart.
Je hebt 180 dagen de tijd om een claim aan te maken geloof ik.
[ Voor 17% gewijzigd door Medione1210 op 29-07-2015 20:07 ]
Klinkt niet best. Ik heb er maar eens een facebook bericht aan gewaagd.freestyler2 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:00:
[...]
Nee en gaan niet meer komen ook, simpelweg ondat deze niet verstuurd zijn.
Ik kreeg van ene 'Maya' het bericht dat hij opnieuw verzonden was na een hoop aandringen. Maar toen ik vroeg om een t&t werdt er opeens gezegd dat ik nog moest wachten en dat ze pas dan opnieuw versturen.
Allbuy doet het soms goed maar met name bij hun beperkte voorraad en veelal scherp geprijsde powerbanks doen ze aan oplichting. Op een resend kun je lang wachten alles zullen ze eraan doen om tijd te rekken in de hoop dat ze volgens hun nog aankomen...
Maar heel gek dat de mensen zijn die iets bestellen het meestal na gem 2 ä 3weken ontvangen. Degene die langer wachten ontvangen het simpelweg niet of ze moeten aandringen op resend en ontvangen het dan wel opeens na gem 2-3weken.
Voor mij geen allbuy meer dus, PayPal claim is enige oplossing nog na 2 weken heen en weer gemail (nadat ik reeds 4 weken heb gewacht, totaal 6 weken dus)
Nee, precies hetzelfde.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:25:
[...]
Zit er verschil tussen deze twee borstels?
Ik heb geen kleur gekozen, dus krijg je random. Ik had een zwarte en een groene.
De originele Tangle Teezer is wel wat degelijker gebouwd, maar voor het geld kun je er wel een paar bestellen. Hier thuis alleen maar handig, overal slingert zo'n ding rond.
[ Voor 23% gewijzigd door pinda powerrr op 29-07-2015 20:35 ]
Top, we hebben er ook 1 besteld!pinda powerrr schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:28:
[...]
http://nl.aliexpress.com/...ling-Care/2031490554.html
En
http://nl.aliexpress.com/...shipping/32260179385.html
En deze is nog niet binnen:
http://nl.aliexpress.com/...ush-Hair/32315901215.html
Grappige is dat bij de laatste in de URL staat dat het "fast shipping" is. Kreeg pas na een week bericht dat het werd verzonden
De andere twee 15 juli besteld, poststempel zegt 20 juli verzonden en 27 juli binnen.
http://www.ebay.com/itm/121560805161
22 juli besteld, vandaag binnen (enveloppe was opengescheurd, maar inhoud gelukkig nog aanwezig). Pretty impressed, qua snelheid dan
20MB/s schrijfsnelheid, 71MB/s leessnelheid. Dus ook de snelheid van het kaartje is awesome!
Ik ben er blij mee. Dank aan diegene die hier deze tip gaf (geen idee meer wie het was).
22 juli besteld, vandaag binnen (enveloppe was opengescheurd, maar inhoud gelukkig nog aanwezig). Pretty impressed, qua snelheid dan
20MB/s schrijfsnelheid, 71MB/s leessnelheid. Dus ook de snelheid van het kaartje is awesome!
Ik ben er blij mee. Dank aan diegene die hier deze tip gaf (geen idee meer wie het was).
Zo goedkoop is dat toch niet? Voor die prijs kan je net zo goed in Nederland bestellen, of was de prijs lager op het moment van bestellen?ksborg schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:43:
Verwijderd
Dank je, ook maar gelijk twee besteld!pinda powerrr schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:34:
[...]
Nee, precies hetzelfde.
Ik heb geen kleur gekozen, dus krijg je random. Ik had een zwarte en een groene.
De originele Tangle Teezer is wel wat degelijker gebouwd, maar voor het geld kun je er wel een paar bestellen. Hier thuis alleen maar handig, overal slingert zo'n ding rond.
Volgens websiteksborg schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:43:
Max Read Speed: 30MB/s
Terugkomend op het verhaal van de Xioami Yi via Gearbest:
- Camera wou niet aan , vermoeden lag bij de batterij
- RoelDiek (medetweaker
) heeft een bij hem werkende batterij gegeven --> werkt ook niet, kortom camera is een DOA.
(ik heb op de camera even de knop rood zien oplichten toen ik hem aan de computer aansloot, maar dit was eenmalig, krijg ik ondertussen ook niet meer voor mekaar)
Gearbest had al na m'n eerste melding dat het toestel niet aan wou, nog voordat ik de test met de 2e batterij had gedaan, een voorstel gedaan:
1: Camera terugsturen, verzendkosten voor mij, na ontvangst krijg ik geld v/d camera terug
2: Ze storen 50% terug op m'n account, camera blijft hier
3: Ze sturen direct een nieuwe op, maar ik moet 60% + verzendkosten betalen.
Mooi kl**e, want als ik een nieuwe laat komen moet ik 2 keer importkosten betalen, of alsnog via UK warehouse of dergelijke.
Mensen met ervaring of suggesties? (neem aan dat er hier nog geen xiaomi reperateurs zijn?
)
- RoelDiek (medetweaker
(ik heb op de camera even de knop rood zien oplichten toen ik hem aan de computer aansloot, maar dit was eenmalig, krijg ik ondertussen ook niet meer voor mekaar)
Gearbest had al na m'n eerste melding dat het toestel niet aan wou, nog voordat ik de test met de 2e batterij had gedaan, een voorstel gedaan:
1: Camera terugsturen, verzendkosten voor mij, na ontvangst krijg ik geld v/d camera terug
Mooi kl**e, want als ik een nieuwe laat komen moet ik 2 keer importkosten betalen, of alsnog via UK warehouse of dergelijke.
Mensen met ervaring of suggesties? (neem aan dat er hier nog geen xiaomi reperateurs zijn?

Verwijderd
Ik wil graag nog een Earson ER151 (er is al een 160 onderweg, ligt ergens in Sweden) bestellen en ook een Xiaomi 16000 PB (heb al een 10400 en 10000).
Klopt het dat deze momenteel het goedkoopst bij Allbuy zijn, respectievelijk $18,99 en $20,98 (geen korting toepasbaar)? Zijn dat goede prijzen, of nog even wachten?
Klopt het dat deze momenteel het goedkoopst bij Allbuy zijn, respectievelijk $18,99 en $20,98 (geen korting toepasbaar)? Zijn dat goede prijzen, of nog even wachten?
Tja dat is het risico van china shopping en de reden waarom ik er geen 'dure' dingen aanschaf.BinChristan schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:00:
- RoelDiek (medetweaker) heeft een bij hem werkende batterij gegeven --> werkt ook niet, kortom camera is een DOA.
Mensen met ervaring of suggesties? (neem aan dat er hier nog geen xiaomi reperateurs zijn?)
Ik zou voor optie 1 gaan en de verzendkosten bij Paypal claimen. Qua importkosten helaas verlies nemen en hier een Gopro o.i.d. kopen.
Ik ben het overigens niet eens dat je bij een doa/beschadigd bij ontvangst zou moeten opdraaien voor de verzendkosten...
Wij hebben helaas ook geen glazen bol... Voor de rest gewoon zelf even prijzen vergelijken en bedenken of je veilig wil bestellen bij bijv. BG of risico wil lopen bij Allbuy voor paar euro korting...Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:02:
Ik wil graag nog een Earson ER151 (er is al een 160 onderweg, ligt ergens in Sweden) bestellen en ook een Xiaomi 16000 PB (heb al een 10400 en 10000).
[ Voor 24% gewijzigd door Medione1210 op 29-07-2015 22:27 ]
*knip* doe eens niet
[ Voor 97% gewijzigd door gambieter op 29-07-2015 22:28 ]
Scheelt een paar Euro. Maar was benieuwd hiernaar. Deze was 20 cent duurder toen ik hem kocht. Tien dollar is gewoon heel goedkoopITsEZ schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:46:
[...]
Zo goedkoop is dat toch niet? Voor die prijs kan je net zo goed in Nederland bestellen, of was de prijs lager op het moment van bestellen?
Niet met PayPal betaald? En bij Paypal return shipping geactiveerd voor aankoop?BinChristan schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:00:
- RoelDiek (medetweaker) heeft een bij hem werkende batterij gegeven --> werkt ook niet, kortom camera is een DOA.
Mensen met ervaring of suggesties? (neem aan dat er hier nog geen xiaomi reperateurs zijn?)
https://www.paypal.com/webapps/mpp/returns
[ Voor 4% gewijzigd door Dima_2005 op 29-07-2015 22:40 ]
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Inderdaad, de PayPal retourservice gebruiken (verzendkosten terugbetaald). Helaas is volgens de voorwaarden van Gearbest een DOA geen reden om een nieuwe te zenden, dus lijkt dit me de enige manier. Indien je 'm aangetekend (+ verzekerd tot €500) verzend, zouden de verzendkosten dus volledig terugbetaald worden. (http://www.postnl.nl/vers...uren/tarieven/?country=CN)BinChristan schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:00:
Je nieuwe kun je inderdaad via een UK Warehouse doen.
Je kan eventueel aan Gearbest vragen of je het niet naar UK kan zenden o.d. Zou een hoop aan kosten kunnen besparen.
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Zijn er mensen die een universele afstandsbediening uit China hebben gehaald? En dat bedoel ik een Logitech Harmony-achtig iets
marco_sire@hotmail.com
Verwijderd
Ik heb een (Duitse) site gevonden waar Chinese gadgets/aanbiedingen op worden besproken en zij hebben daar ook een soort zoekmachine, alleen net anders als chinaprices.us . Bij hen worden bv ook alle bekende kortingscodes van de webshops er bij vermeld: http://de.pandacheck.com/ (ook als app te downloaden).
Ik heb even gekeken en onder andere deze, deze en deze grappige artikelen gevonden (helaas wel in het Duits).
Ook nog McGyver gereedschap, niet een maar twee betaalbare smartwatches en ook nog grappige emoji kussens.
Kijk zelf maar eens op : http://www.china-gadgets.de/
Ik heb even gekeken en onder andere deze, deze en deze grappige artikelen gevonden (helaas wel in het Duits).
Ook nog McGyver gereedschap, niet een maar twee betaalbare smartwatches en ook nog grappige emoji kussens.
Kijk zelf maar eens op : http://www.china-gadgets.de/
Via paypal betaald? verzendkosten terug https://www.paypal.com/nl...eturns/general-conditionsBinChristan schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:00:
Stond hier boven dus ook al... is vaak wel een proces van lange adem... ben nu ook al zeker 2 maanden onderweg met een sj4000 terug naar banggood.. .inmiddels de toezegging dat ik hem weer terugkrijg.. nog geen track en trace.. Je kunt ook een claim via paypal aanmaken en paypal laten besissen..
[ Voor 10% gewijzigd door red bull op 30-07-2015 08:44 ]
Ik kwam deze nog tegen
http://www.action.nl/100-...wer-meter-met-led-display
Lijkt op
http://www.banggood.com/3...ster-Meter_-p-976088.html
Lijkt op
http://www.banggood.com/3...ster-Meter_-p-976088.html
Maar om 'n fatsoenlijke meting mee te verrichten geen klap waardralph075 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:47:
[...]
En nog goedkoper dan China-shopping ook...
Tja, je kan ook niet alles verwachten voor dat gelddodge_911 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:12:
Maar om 'n fatsoenlijke meting mee te verrichten geen klap waard
Bedankt voor de tip! Ook besteld voor €1,50/stuk. Veel betere prijs voor een beetje plastic dan die €16 hier in NL (hier ook 3 in huis die (vinden dat ze) deze borstel nodig hebben...).pinda powerrr schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:29:
Let op ik heb hier een hoop gedonder mee gehad, merken recht.ralph075 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:16:
[...]
Tja, je kan ook niet alles verwachten voor dat geld
[...]
Bedankt voor de tip! Ook besteld voor €1,50/stuk. Veel betere prijs voor een beetje plastic dan die €16 hier in NL (hier ook 3 in huis die (vinden dat ze) deze borstel nodig hebben...).
Echter wel via EBay besteld net na dat het op de post was gedaan melding van eBay gehad dat het nep was.
Daarna onderschept door de douane en toen ging dit verhaal lopen.......
Zonder logo's maar de vorm/model is beschermd
[ Voor 8% gewijzigd door Supertip op 30-07-2015 13:04 ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Voldoende voor een incidentele globale meeting lijkt me. Als je een labmeting wilt doen komt er heel andere apperatuur bij kijken.dodge_911 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:12:
[...]
Maar om 'n fatsoenlijke meting mee te verrichten geen klap waard
De kcx van mij ligt na 3 metingen ook in de kast om er nog maar zelden uit te komen denk ik
Was dit hier al voorbij gekomen? https://www.allbuy.com/detail/143698
Eachine H8, 10 euro met code ijahgt [gezien bij de buren]
[ Voor 24% gewijzigd door Medione1210 op 30-07-2015 12:40 ]
Dank voor de waarschuwing, het bestelde product heeft in ieder geval niet hetzelfde logo of naam erop. Gewoon merkloze variant van de Tangle Teezer (deze naam staat overigens ook niet in de advertentie).Supertip schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:19:
[...]
Let op ik heb hier een hoop gedonder mee gehad, merken recht.
Echter wel via EBay besteld net na dat het op de post was gedaan melding van eBay gehad dat het nep was.
Daarna onderschept door de douane en toen ging dit verhaal lopen.......
Bij aliexpress Goedkope lader gekocht(7 euro) die "quick charge" ondersteunde . Wou weten of de redmi 2 dat ondersteunde, aangezien sommige sites dat melden.
Ondanks dat hij als "genuine" was geadverteerd (samsung op 3e fototje, niet in tekst
) bleek het dus zeker geen genuine performance te hebben volgens mijn USB doctor metertje.(weerstand kabel te hoog, 5.30 volt, usb staat tot 5.25 toe, beetje scheve connector).
Dus ik claim ingediend, en zonder discussie toegewezen gekregen als "counterfeit". ( verwacht dus geld gewoon terug te krijgen... maar dat duurt effe)
Ondanks dat hij als "genuine" was geadverteerd (samsung op 3e fototje, niet in tekst
Dus ik claim ingediend, en zonder discussie toegewezen gekregen als "counterfeit". ( verwacht dus geld gewoon terug te krijgen... maar dat duurt effe)

[ Voor 16% gewijzigd door leuk_he op 30-07-2015 13:11 . Reden: link usb meter toegevoegd. Heeft zich dus al terugverdiend ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
SJ4000 gekocht bij Banggood, vanuit de UK, 25e besteld, vandaag aangekomen. Bedankt voor de adviezen hier! Nu zijn er alleen nog een lader en batterijen onderweg vanuit China, benieuwd wanneer die er zijn.
Na me te hebben afgereageerd op hun facebook kwam er vandaag opeens toch een pakketje binnen van de reshipment van 8 juli. Er is dus nog wel degelijk hoop voor de mensen die eind juni bij allbuy hebben besteld. :-)freestyler2 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:00:
[...]
Nee en gaan niet meer komen ook, simpelweg ondat deze niet verstuurd zijn.
Haha.... nu weer terug naar Facebook voor verontschuligingen....Kasj schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:18:
[...]
Na me te hebben afgereageerd op hun facebook kwam er vandaag opeens toch een pakketje binnen van de reshipment van 8 juli. Er is dus nog wel degelijk hoop voor de mensen die eind juni bij allbuy hebben besteld. :-)
Laatste weken kwamen de bestellingen rap aan, maar merk nu dat de Ebay en Aliexpress bestellingen tussen 1 en 10 juli nu achterblijven [staan nog zo'n 10 bestellingen open]. Bestellingen na 10 juli zijn al binnen. Snelste was 24 juli besteld en 29 juli binnen.
En ik wacht uiteraard al anderhalve maand op een Allbuy bestelling. Loopt nu ook een geschil voor. Allbuy reageert nu wel sneller, alleen blijven ze zeggen dat ik moet afwachten....
Kreeg net wel een excuuskaartje van PostNL ivm de vertragingen van afgelopen weken...mag een gratis tijdschrift uitzoeken [hopen dat die wel op tijd komt]
En ik wacht uiteraard al anderhalve maand op een Allbuy bestelling. Loopt nu ook een geschil voor. Allbuy reageert nu wel sneller, alleen blijven ze zeggen dat ik moet afwachten....
Kreeg net wel een excuuskaartje van PostNL ivm de vertragingen van afgelopen weken...mag een gratis tijdschrift uitzoeken [hopen dat die wel op tijd komt]
[ Voor 22% gewijzigd door Medione1210 op 30-07-2015 15:03 ]
Ik wacht ook nog op 2 pakketjes welke gereshipped zijn op 8 juli, misschien rollen die zo wel binnen dan!Kasj schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:18:
[...]
Na me te hebben afgereageerd op hun facebook kwam er vandaag opeens toch een pakketje binnen van de reshipment van 8 juli. Er is dus nog wel degelijk hoop voor de mensen die eind juni bij allbuy hebben besteld. :-)
http://specs.tweak.to/18230
Grappig, zie je ook weer hoe de Action werkt. Deze tester komt me enigszins bekend voor..
Gezien op pepper:
cheerson cx-10a minidrone voor slechts 7,38 bij allbuy met couponcode UQFDIF.
Normale prijs: chinastores: 12-15 euro, in nederland 29-39 euro.
Wel de normale checkout gebruiken en niet via paypal. Na het invullen van de code kun je wel gewoon met paypal betalen.
https://www.allbuy.com/de...-Mode-Black--White-104020
Prima minidrone en ik had er al een paar. Dit is een mooi cadeautje voor anderen
cheerson cx-10a minidrone voor slechts 7,38 bij allbuy met couponcode UQFDIF.
Normale prijs: chinastores: 12-15 euro, in nederland 29-39 euro.
Wel de normale checkout gebruiken en niet via paypal. Na het invullen van de code kun je wel gewoon met paypal betalen.
Prima minidrone en ik had er al een paar. Dit is een mooi cadeautje voor anderen
[ Voor 7% gewijzigd door denan op 30-07-2015 16:13 ]
Mij ook, een paar posts terugdangerousp schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:37:
Grappig, zie je ook weer hoe de Action werkt. Deze tester komt me enigszins bekend voor..
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
Hier vandaag 2 pakketjes van Allbuy ontvangen. Allebei besteld op 17 juni. Voor een van de pakjes had ik een mail gekregen dat die ge-reshipped zou worden. Vreemd dat ze dan allebei tegelijkertijd aankomen...Kasj schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:18:
[...]
DEJA VU
als je een rondje Action loopt, zie je veel dingen die je vaak bij China shopping of van die dagaanbieding sites tegenkomt. Bij Action meestal goedkoper
[ Voor 31% gewijzigd door Medione1210 op 30-07-2015 16:41 ]
Cheerson CX-10A bij Allbuy voor €7,30
Met code: UQFDIF
Toch maar eens zo'n dingetje halen
3 minuten vliegen, dan is tie leeg...ken nog een activiteit die maar een paar minuten duurtWaah schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:36:
But seriously, die H8 mini ziet er wat steviger uit. Of dat ook echt zo is weet ik niet.
Edit: nee dus. Net hier review gekregen en die prop guards breken makkelijk af
http://www.rcgroups.com/f...read.php?t=2404824&page=9
Voor de Cheerson best even deze erbij bestellen. http://www.banggood.com/C...opeller-set-p-970383.html
[ Voor 31% gewijzigd door Medione1210 op 30-07-2015 18:07 ]
Ik denk dat 3 minuten nog lang is als je nog nooit met zo'n ding gevlogen hebtMedione1210 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:37:
[...]
3 minuten vliegen, dan is tie leeg...ken nog een activiteit die maar een paar minuten duurt
Leuke "introductie" voor die 7 euro leek me.
Zo, twee drones onderweg. Ik had net de oude gekocht ook, maar deze zijn ook leuk om weg te geven.
Thanks!
Thanks!
Ik heb dat altijd bij lokale electronicawinkels. En dan bedoel ik zo van die zaakjes waar ze nog 8742 schuifjes met onderdelen hebbenMedione1210 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:35:
[...]
DEJA VU
als je een rondje Action loopt, zie je veel dingen die je vaak bij China shopping of van die dagaanbieding sites tegenkomt. Bij Action meestal goedkoper
Waarschijnlijk wel mijn snelste bezorging ooit vanuit China, zondag rond 14:00 besteld, zojuist terug gevonden in de brievenbus. Chinapost via een ebay verkoper
DHL snelheden for free! woohoo!ITsEZ schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:23:
Waarschijnlijk wel mijn snelste bezorging ooit vanuit China, zondag rond 14:00 besteld, zojuist terug gevonden in de brievenbus. Chinapost via een ebay verkoper
wel een goed record ja
hmm pakketje dinsdag verzonden vanaf banggood en track & trace code werkt nogsteeds niet.. heb nog zelfs extra betaald voor de priority direct mail ...
Jaja, goedkoper...Medione1210 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:35:
[...]
DEJA VU
user001 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 18:09:
[...]
Jaja, goedkoper...http://www.aliexpress.com/item/-/32216084100.html
vaak is kostprijsx3=retailprijs dus het kan net...
Verwijderd
Die voltmeter meet ook nog eens alleen volt?
Zoiets lijkt mij pas nuttig als het ook ampère meet.
Dat kost een paar grijpstuivers meer.
Zoiets lijkt mij pas nuttig als het ook ampère meet.
Dat kost een paar grijpstuivers meer.
Hier ook vandaag 2 pakketjes van Allbuy ontvangen. Allebei reshipment van 8 juli.Kasj schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:18:
[...]
Heeft even geduurd maar uiteindelijk alle bestelde pakketten ontvangen
Heb de CX-10 en de H8. Voor mijn gevoel vliegt de H8 wat prettiger. Als ik met de CX-10 vlieg zit ik binnen vaak tegen het plafond aan en met de H8 kan ik nig aardig hoogte houden. Alleen voor 5-10 minuten vliegen en 45 minuten opladen is een dingetje. Waarbij je met de H8 extra accus kan kopen en uitwisselen is dit mer de CX-10 niet mogelijk. Iedergeval is het allebei leuk speelgoedMedione1210 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:37:
[...]
3 minuten vliegen, dan is tie leeg...ken nog een activiteit die maar een paar minuten duurt
But seriously, die H8 mini ziet er wat steviger uit. Of dat ook echt zo is weet ik niet.
Edit: nee dus. Net hier review gekregen en die prop guards breken makkelijk af
http://www.rcgroups.com/f...read.php?t=2404824&page=9
Voor de Cheerson best even deze erbij bestellen. http://www.banggood.com/C...opeller-set-p-970383.html
Ik begrijp dat de cx-10a wat prettiger vliegt voor beginners. Als je vergelijkende reviews kijkt zie je mooi dat de vliegeigenschappen van de 10a heel anders zijn.J-D schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 18:39:
[...]
Heb de CX-10 en de H8. Voor mijn gevoel vliegt de H8 wat prettiger. Als ik met de CX-10 vlieg zit ik binnen vaak tegen het plafond aan en met de H8 kan ik nig aardig hoogte houden. Alleen voor 5-10 minuten vliegen en 45 minuten opladen is een dingetje. Waarbij je met de H8 extra accus kan kopen en uitwisselen is dit mer de CX-10 niet mogelijk. Iedergeval is het allebei leuk speelgoed
De reviewers zien ook wel een voordeel van de ingebouwde batterij. Tijdens het opladen krijgen de motors voldoende tijd om af te koelen, wat de levensduur ten goede komt.
tip: koop er eentje extra voor die 7,30 euro 😊 plus http://www.banggood.com/C...opeller-set-p-970383.html
[ Voor 5% gewijzigd door Medione1210 op 30-07-2015 19:21 ]
Heheh eindelijk mn mi fan en 5000 pb en hoesje van Allbuy ontvangen. Was toch wel degelijk geshipt..
Nu nog allleeen mn Mi band die van hun moet binnenkomen van de bestellingen uit de 'horrorperiode'. kijken hoe snel mn 10000 PB en Xiaomi Controller gaan aankomen van hun.
Heb ook een gouden 10000 PB ontvangen, maar weet niet meer van welke site. Ff uitvogelen.
Nu nog allleeen mn Mi band die van hun moet binnenkomen van de bestellingen uit de 'horrorperiode'. kijken hoe snel mn 10000 PB en Xiaomi Controller gaan aankomen van hun.
Heb ook een gouden 10000 PB ontvangen, maar weet niet meer van welke site. Ff uitvogelen.
[ Voor 10% gewijzigd door Musta op 30-07-2015 19:06 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Zojuist gedaanMedione1210 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 19:02:
[...]
Ik begrijp dat de cx-10a wat prettiger vliegt voor beginners. Als je vergelijkende reviews kijkt zie je mooi dat de vliegeigenschappen van de 10a heel anders zijn.
De reviewers zien ook wel een voordeel van de ingebouwde batterij. Tijdens het opladen krijgen de motors voldoende tijd om af te koelen, wat de levensduur ten goede komt.
tip: koop er eentje extra voor die 7,30 euro 😊 plus http://www.banggood.com/C...opeller-set-p-970383.html
Waarom??Waah schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:36:

Inderdaad WAAROM?
Ik heb er zelfs 2 besteld en meteen ook wat spareparts bij BG...
1. Wat moet ik er in godsnaam mee
2. Waarom ga ik weer voor korting en koop toch weer bij Allbuy

3. Waarom denk ik dat 1 extra bestellen handig is als reserve
Heeft iemand een telefoonnummer van een kliniek voor het behandelen van China shopping addiction
YouTube: Cheerson CX10A Nano Quadcopter Review
En kijk eens naar dat echte chinese cheap ass kabeltje met lekker losse connector. 100% made in a China = PRICELESS
[ Voor 62% gewijzigd door Medione1210 op 30-07-2015 21:36 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jij moet nog op een paar knopjes verder drukken
bottom line schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:22:
[...]
Jij moet nog op een paar knopjes verder drukken

Beter?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Er zit geen afstandsbediening bij of wel?
Nee, gewoon in de lucht gooien en hopen dat ie terugkomt...Pistolebob schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:36:
[...]
Er zit geen afstandsbediening bij of wel?
of je klikt even op de link. Https://www.allbuy.com/de...Mode-Black--White-1040202
Alleen de aaa batterijen zijn niet inbegrepen...
[ Voor 31% gewijzigd door Medione1210 op 30-07-2015 21:46 ]
Because two is one and one is noneMedione1210 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:17:
3. Waarom denk ik dat 1 extra bestellen handig is als reserve
Raakte in de war door dit Remote Controller Battery Number 2 (not included)Medione1210 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:37:
[...]
Nee, gewoon in de lucht gooien en hopen dat ie terugkomt...
of je klikt even op de link. Https://www.allbuy.com/de...-Mode-Black--White-104020
Maar oke besteld, thanks
[ Voor 3% gewijzigd door Pistolebob op 30-07-2015 21:39 ]
Welkom bij de tweakers vliegclub..Pistolebob schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:39:
[...]
Raakte in de war door dit Remote Controller Battery Number 2 (not included)
Maar oke besteld, thanks
[ Voor 22% gewijzigd door Medione1210 op 30-07-2015 21:45 ]
Sorry mensen! zal het niet weer doen
Wanneer is de wereldrecordpoging "Meeste-tweakers-die-vliegen-met-een-drone-onder-10-euro?
Wanneer is de wereldrecordpoging "Meeste-tweakers-die-vliegen-met-een-drone-onder-10-euro?
Voor alle verse quad-vliegers: Het Grote Drone / Multirotor topic - deel I
[ Voor 43% gewijzigd door ralph075 op 31-07-2015 00:42 ]
Ik zou een smartphone willen bestellen via www.to2c.com
Nu bieden ze verschillende shipping methods aan
Weet iemand het verschil tussen :
- Singpore post ('gewone methode')
- EU Registered Airmail(NL)(7-15 Business Days ) : extra kosten ?
- EU Express ( Duty Free , 4-9 Business Days ) : wordt verzonden zonder extra kosten ?
Nu bieden ze verschillende shipping methods aan
Weet iemand het verschil tussen :
- Singpore post ('gewone methode')
- EU Registered Airmail(NL)(7-15 Business Days ) : extra kosten ?
- EU Express ( Duty Free , 4-9 Business Days ) : wordt verzonden zonder extra kosten ?
Crap!!! En besteld.........Waah schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:36:
kwam gisteren ineens mn Allbuy bestelling van 17 juni binnen. Die van de vermiste container die opnieuw gestuurd zou worden. Zelfs 2 powerbank siliconenhoesjes in 1 enveloppe en dus compleet. Met naast het bekende gele stickertje van niet in EU gestest ook een mooi groen stickertje met Von zollambtlicher Handlung befreit, Deutsche Post, luchthaven Frankfurt. Achterop een 17track sticker met het lo nummer en op het etiket, waar Post Nl op staat, ook bij Allbuy een retourpostbus in Schiedam.
Nou nog mn zaklampje van een paar dagen later en ik begin zowaar weer vertrouwen te krijgen in Allbuy.
Nou nog mn zaklampje van een paar dagen later en ik begin zowaar weer vertrouwen te krijgen in Allbuy.
We moeten wel vertrouwen in Allbuy met de mega order quadcopters van gisteren....sambalbaj schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 03:15:
kwam gisteren ineens mn Allbuy bestelling van 17 juni binnen. Die van de vermiste container die opnieuw gestuurd zou worden. Zelfs 2 powerbank siliconenhoesjes in 1 enveloppe en dus compleet. Met naast het bekende gele stickertje van niet in EU gestest ook een mooi groen stickertje met Von zollambtlicher Handlung befreit, Deutsche Post, luchthaven Frankfurt. Achterop een 17track sticker met het lo nummer en op het etiket, waar Post Nl op staat, ook bij Allbuy een retourpostbus in Schiedam.
En nu maar hopen dat het geen fake is.l.
Banggood is in ieder geval snel. Al verzendbevestiging gekregen voor de spare parts.
[ Voor 6% gewijzigd door Medione1210 op 31-07-2015 09:14 ]
Zou je niet de opnieuw gestuurde zending hebben ontvangen?sambalbaj schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 03:15:
Die zouden ze immers rond 7 Juli gaan versturen en zou je dus rond deze tijd in de bus kunnen krijgen.
Zelf heb ik inmiddels ook ( bijna ) alles binnen, slechts 1 artikel uit de tijd rond 20 juni is nog niet aangekomen en zit ik met smart op te wachten ( een Mi-band voor € 11.95 ).
Zelfs mijn in de eerste bestelling van 7 juni ontbrekende 4 stuks Xiaomi Utility LED Light Portable USB Lampjes zijn gearriveerd!
Na uitvoering heen en weer gemail zijn deze netjes nagezonden
Order bij Gearbest van 1 juli die nog niet was verzonden geannuleerd. Gelukkig doen ze daar niet moeilijk over 
Wel spijtig dat het product dat op voorraad stond ineens op was en er geen zicht was op nieuwe leveringThank you for contacting gearbest.
We have cancelled your order and will process your refund soon.
For paypal refund,it may take up to 3-7 business days depending how the item was paid for(e.g.Paypal balance,credit/debit or checking account).Please contact Paypal for any queries regading the refund.You can view the status of your refund from your Account History. Log in to your PayPal account. Click History.

Klopt het dat die coupon niet meer werkt, of doe ik wat verkeerd?Waah schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:36:
Klopt. Ben benieuwd hoeveel bestellingen ze binnen hebben...Kitano schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:45:
[...]
Klopt het dat die coupon niet meer werkt, of doe ik wat verkeerd?
Probeer de H8 Mini anders foor 10,00 met kortingscode.
Ik las in een review trouwens dat dit goede reserve propellers zijn voor de cx-10a http://www.aliexpress.com...uadcopter/2043676916.html
[ Voor 36% gewijzigd door Medione1210 op 31-07-2015 10:38 ]
Verwijderd
Weet iemand het verschil tussen de Earson ER151 en Earson ER-151 behalve dat de tweede meer dan €3 duurder is? Ik kan het niet uit de beschrijving halen.
Is dezelfde, bij Allbuy staan wel meer dubbele producten, soms van andere aanbieders, maar ook wel van Allbuy zelf.Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:48:
Weet iemand het verschil tussen de Earson ER151 en Earson ER-151 behalve dat de tweede meer dan €3 duurder is? Ik kan het niet uit de beschrijving halen.

Met kortingscode trouwens nog goedkoper. Code is hier in het topic voorbij gekomen.
[ Voor 6% gewijzigd door Medione1210 op 31-07-2015 10:32 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic