Geld ook voor de USB-lampjes waarvan ook alleen de bovenste orderregel uitgeleverd is.
Bij mij willen ze nu een refund doen en als ik dan vraag of de ontbrekende lampjes niet nageleverd kunnen worden zegt die doos "dan bestel je ze toch gewoon opnieuw?"
Mijn reactie is dan dat deze artikelen op dit moment bijna 3 x zo duur zijn dus dat ze mij maar moet garanderen dat ik ze opnieuw kan bestellen voor de oude aanbiedingsprijs.
Nog geen reactie weer gehad, ben benieuwd.
Voor mij voorlopig geen bestellingen meer bij Allbuy
( Of zoals ook al gesuggereerd wordt slechts 1 artikel tegelijk en dan maar hopen dat je het ook ontvangt
)
Bij mij willen ze nu een refund doen en als ik dan vraag of de ontbrekende lampjes niet nageleverd kunnen worden zegt die doos "dan bestel je ze toch gewoon opnieuw?"
Mijn reactie is dan dat deze artikelen op dit moment bijna 3 x zo duur zijn dus dat ze mij maar moet garanderen dat ik ze opnieuw kan bestellen voor de oude aanbiedingsprijs.
Nog geen reactie weer gehad, ben benieuwd.
Voor mij voorlopig geen bestellingen meer bij Allbuy
( Of zoals ook al gesuggereerd wordt slechts 1 artikel tegelijk en dan maar hopen dat je het ook ontvangt

Vjenne-ICT schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 00:20:
[...]
Bij mij precies het zelfde, zullen ze het hebben gerekt tot ze weer op voorraad waren en bewust niet hebben verstuurd? Daar lijkt het wel op namelijk, er zijn veel mensen die de FAN niet geleverd hebben gekregen....