Op 1 april heb ik bij Gearbest een bestelling geplaatst en op 20 april heb ik bericht ontvangen dat mijn bestelling is verzonden, maar helaas... inmiddels 3 maanden later heb ik nog altijd het bestelde niet mogen ontvangen.
Inmiddels heb ik contact opgenomen met Gearbest en de situatie voorgelegd. Hun reactie:
After reviewing your order, we found out you haven't purchased any insurance during the check-out.
We will still do our best to help you.
Therefore here are the best solutions we can offer you:
1) Refund $6 to your paypal account or credit card.
2) Refund $8to wallet for further shopping on our store.
3) Reship the order. Please kindly send us $6 so that we can arrange the shipment, we could send the invoice to your email later.
Misschien bot van mij, maar ik vind dat ik niet hoef te betalen voor producten die ik niet ontvang. Waarom zou ik het risico moeten dragen voor het transport?
Nu is het wel zo netjes dat ze proberen om te middelen door aan te bieden om de helft terug te betalen. Maar dan nog heb ik de helft betaald voor een product dat ik niet heb gekregen. Ook al gaat het maar om 6 dollar.
Wat zal ik doen? Zeggen dat ik mijn geld terug wil hebben, een dispuut bij PayPal openen of dan toch maar mijn verlies nemen en voortaan geen zaken meer doen met Gearbest?