Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:12:
Ik heb net mijn Xiaomi Piston 3 binnen. Heeft een dikke 3 weken op zich laten wachten maar beter laat dan nooit. Aangekocht bij gearbest.

Nou zou ik graag willen nagaan of dit een originele versie is. Iemand enig idee hoe je het verschil kan zien?
Vannacht om 01:33:07 in een blauwe glitterstring onder een eikeboom gaan staan, en het vragen aan Chin Ang Xo Ping, de Chinese shopping-draak die tervoorschijn komt bij het 3 maal noemen van zijn naam en een dansje... Zijn antwoord gaat iets zijn in de trant van :
spoiler:
Is al meermaals in het topic besproken, dus even teruglezen.

[ Voor 5% gewijzigd door dodge_911 op 30-06-2015 20:24 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
dodge_911 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:22:
[...]

Vannacht om 01:33:07 in een blauwe glitterstring onder een eikeboom gaan staan, en het vragen aan Chin Ang Xo Ping, de Chinese shopping-draak die tervoorschijn komt bij het 3 maal noemen van zijn naam en een dansje... Zijn antwoord gaat iets zijn in de trant van :
spoiler:
Je vindt hier en via google veel topics over 'fake or genuine' voor de Piston 2, maar volgens mij niet voor de Piston 3. Vind zijn vraag dus nog niet zo gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 22:46

two

Aliexpress creditcard mes gekocht van 1 USD. Lag na 6 werkdagen al hier! Nog nooit zo snel gehad zeg!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:22
[...]

spoiler:
Is dat al eens genoemd ja?
Zelfs op Google is het hard-to-find.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

spoiler:
Medione1210 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:29:
[...]

Je vindt hier en via google veel topics over 'fake or genuine' voor de Piston 2, maar volgens mij niet voor de Piston 3. Vind zijn vraag dus nog niet zo gek...
Wat Medione zegt.

Als je op google iets zoekt over een piston 3 kom je 99% van de tijd uit bij iets over een Piston 2.
Hier 193 paginas doorzoeken opzoek naar een post die al dan niet bestaat. Hallo?

Als je het antwoord weet, geef je het toch gewoon. Moet je niet zo irritant over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:34

OB1

Wie koopt er nou een muismat van €15 :P
Overkill to the max..

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 16:37
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:37:
Als je op google iets zoekt over een piston 3 kom je 99% van de tijd uit bij iets over een Piston 2.
Hier 193 paginas doorzoeken opzoek naar een post die al dan niet bestaat.
Er is een groot verschil tussen in dit topic zoeken op Piston 3 en "Piston 3". In dat laatste geval krijg je ook alleen maar messages over Piston 3 te zien, niet over andere nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:57:
[...]

Er is een groot verschil tussen in dit topic zoeken op Piston 3 en "Piston 3". In dat laatste geval krijg je ook alleen maar messages over Piston 3 te zien, niet over andere nummers.
Ik heb in dit topic dan ook niet op Piston 3 gezocht. Alleen maar op google en daar vind je niets over hoe je het onderscheid tussen een originele en een fake maakt. Over een Piston 2 vind je hopen.
Zoek je in dit topic wel naar "Piston 3" (of "Piston V3"), dan zie je dat, in tegenstelling tot wat dodge beweert, hier nog geen enkele keer genuine vs fake voorbij gekomen is of hoe je moet nagaan dat jou versie een orignele is. En 193 paginas doorspitten opzoek naar een comment die al dan niet (waarschijnlijk niet) bestaat is onbegonnen werk.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2015 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1975Mark30
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-09 22:27
NeoFoX schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:57:
[...]

Excuus voor de late reactie;
23-06-2015 - shipment notificatie
27-06-2015 - thuis bezorgd (niet thuis)
30-06-2015 - opgehaald postkantoor
Krascode gecheckt; "The product you are checking is Mi Power Bank"

Oftewel volledig legitiem.
Als het klopt; shipment notificatie vs bezorging... 4 dagen, dan is dat heel rap.
Bedankt voor de terugkoppeling. Die van mij zijn inmiddels ook verstuurd maar nog niet ontvangen. Ik wacht het nog even af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Tsjah, ik lees "Xiaomi" en ik lees "echt" en "?"
Excuses voor de (geef toe, leuk aangeklede) standaardreactie dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:11:
Opzich een leuke reactie maar totaal overbodig en zelfs irritant voor iemand die een legitieme vraag heeft. Als je nou elke dag 100x dezelfde vraag tegenkomt en dan 2 posts erboven kijkt en je het antwoord vind, ok, dan begrijp ik dat het je teveel word maar dit was toch echt niet nodig.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2015 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo0wzaa
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-03-2023
Mijn Earson is donderdag 25 juni met de DHL Express verzonden. De tracking code is nog steeds niet bekend.

Ben benieuwd of hij de 7-9 dagen haalt. Heeft iemand ervaring met DHL via Allbuy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:46

Daniel36

vernieuwde formule

dodge_911 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:11:
Ik moest lachen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

NYzE schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:55:
Banggood is echt heel snel geworden! :D 7 dagen slechts voor de usb lampjes die ik had besteld, en die dingen zijn me een partij fel zeg. Echt fantastisch voor s'avonds zonder verlicht toetsenbord. _/-\o_
Tinydeal ook! Woensdag 24 juni besteld, vandaag(6dagen na order) ontvangen. Gaat om originele Xiaomi lampje voor powerbank. Tinydeal zocht zelfs actief contact op met mij toen er een product niet op voorraad was. Top service van Tinydeal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 08:32
De eerste neppe Piston 3 moet ik nog tegenkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Medione1210 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 18:31:
[...]

Inpakmachine? Zal toch wel gewoon handwerk zijn. Of zouden ze hypermodern bezig zijn? KENZI kom d'r maar in aub...
is handwerk. arbeiders zijn op dit moment nog steeds goedkoper dan machines. en als je ze ziet werken zijn ze even snel als machines ;)

(maar met de stijgende lonen gaat het wel hard de kant uit dat machines goedkoper gaan worden..foxconn bijv is al heel veel aan het investeren in het robotiseren van de productlijnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er geen ruimte meer voor ;)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/XLIlYZglI0jMedhEDZUBb7KW/full.jpg

Wel een leuke prijs, vind de muismat alleen wat slapjes, hou het liever even bij mijn Razer Scarab muismat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Chocoball schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 08:01:
[...]

[afbeelding]

Wel een leuke prijs, vind de muismat alleen wat slapjes, hou het liever even bij mijn Razer Scarab muismat.
_/-\o_

Off topic. Ik spaar wat anders

http://images.rapgenius.c...e4742954155.439x367x1.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Medione1210 op 01-07-2015 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De eerste Midea producten van Xiaomi komen nu uit zoals de i-Youth smart air conditioner met Bluetooth en Wi-Fi en leverbaar in 4 kleuren.
Afbeeldingslocatie: http://img1.mydrivers.com/img/20150630/s_62f69a48c95a4ee59ab0d251a85e8adf.jpg

Ook heeft Xiaomi een SDK uitgebracht zodat er straks apparaten bediend kunnen worden via de MiBand. Bijvoorbeeld het Yeelight nachtkastlampje gaat straks uit zodra de MiBand doorheeft dat de drager in slaap is gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

[...]

[afbeelding]

Ik mis nog:
De Mi Air Purifier
De Mi TV (wel de grote dan >:) )
De Cloud Router (oude of nieuwe model) :P
En T-shirts? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 17-09 07:40
Het mocht nog gebeuren. Na ruim anderhalve week heb ik reactie gekregen van Allbuy. Product inmiddels allang binnen
dear customer
thanks for contacting us and sorry for late reply due to a backlog of emails.

We have checked that your order was delivered. have you received it ?
Best Regards,
Lucky
Mail backlog zegt men. Zal drukte ook het probleem zijn voor de trage verzendingen? Benieuwd hoe allbuy het de komende tijd gaat doen.

[ Voor 5% gewijzigd door ksborg op 01-07-2015 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kenzi schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 08:51:
[...]
Ik mis nog:
De Mi Air Purifier
De Mi TV (wel de grote dan >:) )
De Cloud Router (oude of nieuwe model) :P
En T-shirts? ;)
Geldgebrek zullen we maar zeggen, T-shirts heb ik ook maar die moesten ruimte maken voor de rest ;)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/L8UiiP0vSI7aZguOcUVhLs8Z/full.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/WTIQb5b8txl2LoHiwDX8srKA/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
[...]

[afbeelding]

Jeetje, ik dacht dat ik veel had :9~
Ik mis overigens nog een 7 andere knuffels.

ps
Ik heb antwoord van Allbuy na 7 dagen!! *O*
Nota bene wel met een vraag zoals: was het pakket al geopend en wilt u even een foto sturen?
Alsof ik die verpakking nog heb na 2 weken.

[ Voor 22% gewijzigd door ViezeVis op 01-07-2015 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:29

ITsEZ

parttime all-rounder

Wow, na een week weer het standaard antwoord van allbuy ontvangen,

"Dear ......,

Really sorry for any trouble caused to you.

Was there any sign that the package was opened before you delivered it? And could you please send me the picture of the outside packaging so that I can check with our staff about the missing item(s).

Best regards
Serena"

Maar meteen gewoon een PayPal claim ingediend dit wordt toch niks :O
[...]

[afbeelding]

Toevallig een linkje voor de knuffels? O-)

[ Voor 37% gewijzigd door ITsEZ op 01-07-2015 09:54 ]

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Om dat gezeik dus te vermijden maak ik van elk pakketje dat ik binnenkrijg 'n paar foto's wanneer ik 't open aan 't maken ben. Kost je niks, en kan je achteraf helpen bij claims en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
Goede tip maar zie maar eens de foto's bij Allbuy te krijgen :(
Ook ik ben inmiddels al weken heen en weer aan het mailen om de bestelling compleet te krijgen.
( Volgende keer inderdaad stuk voor stuk bestellen en niet in een batch )
dodge_911 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:49:
Om dat gezeik dus te vermijden maak ik van elk pakketje dat ik binnenkrijg 'n paar foto's wanneer ik 't open aan 't maken ben. Kost je niks, en kan je achteraf helpen bij claims en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ITsEZ schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:46:

[...]

http://www.tinydeal.com/n...h-doll-gift-p-145989.html

Op Xiaomi.tmall.com zijn er een hoop te koop, maar dan moet je via een agent bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:50
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/917a0a382b21342ecc12bddbb78c1595.png

Dat viel mij vandaag op. Banggood heeft gewoon 436K likes op FB. Wel erg veel klachten, maar bij veel klachten denk ik dat het probleem bij de mensen zelf ligt omdat ze geen idee hebben hoe lang het kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 00:28
Net kostte bij banggood de usb powered fan voor in je powerbank 0,99€. Nu niet meer :( 7(8)7 .
Nu 2,80€ ofzo.

Heb net wel de 10K powerbank voor 12€ besteld, flash dealflash.
En de earson 160 cvoor 33$ ofzo :) .

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
alaintje schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:06:
Net kostte bij banggood de usb powered fan voor in je powerbank 0,99€. Nu niet meer :( 7(8)7 .
Nu 2,80€ ofzo.

Ja ik probeerde dat ook met de powerbank voor 8 dollar, was niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, na een week weer het standaard antwoord van allbuy ontvangen,

Na 2 weken wachten en geen reactie ook maar PP claim opgestart en toevallig vandaag een melding van Serena.

Deze knuffels vind je bij Tinydeal. Zoek je nog andere modellen dan kun je nog bij ibuygou.com terecht en dan even zoeken op Mitu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik heb een vraagje:
Kan ik de kabels die ik gebruik voor mijn Anker 40W er gewoon in laten zitten wanneer ik deze niet gebruik?

Normaal gesproken trok ik de USB lader altijd uit de muur maar nu heb ik de stroomkabel van de Anker weggewerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 17-09 07:40

[...]

Op ibuygou.com zoeken op Mitu. Krijg je er heeeeel veel. En ze zijn echt superleuk :)

Deze bijv: http://ibuygou.com/p-xiaomi-panda-mitu-6792.html
Chocoball schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:09:
[...]

Na 2 weken wachten en geen reactie ook maar PP claim opgestart en toevallig vandaag een melding van Serena.

Deze knuffels vind je bij Tinydeal. Zoek je nog andere modellen dan kun je nog bij ibuygou.com terecht en dan even zoeken op Mitu.
Was al te laat zag ik :X

[ Voor 46% gewijzigd door ksborg op 01-07-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 00:28
Dersan schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:07:
[...]

Ja ik probeerde dat ook met de powerbank voor 8 dollar, was niet te doen.
Nee die code werkt helaas niet nog eens op een flashdeal.
Maar de 10k van xiaomi was 12€ ofzo en de 16k was 22$.
Nouja, 10k is al zat voor de meeste dingen. Heb eigenlijk nooit een powerbank nodig, maar dacht ik bestel hem voor vakantie als we dan de earson 160 bij het zwembad aan hebben en een telefoon met bluetooth gekoppeld. Hebben we geen stopcontact nodig.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
alaintje schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:06:
Nu 2,80€ ofzo.

Ja dat zijn echt lokkertjes waar ze er maar een paar van hebben (soms maar 10 stuks). Hou dan geen actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Laatst online: 18-09 21:24
De Piston 3 kost op dit moment €6,45 bij banggood.

http://www.banggood.com/O...ctivity&utm_content=Louis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
ksborg schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 08:55:
Het mocht nog gebeuren. Na ruim anderhalve week heb ik reactie gekregen van Allbuy. Product inmiddels allang binnen

[...]

Mail backlog zegt men. Zal drukte ook het probleem zijn voor de trage verzendingen? Benieuwd hoe allbuy het de komende tijd gaat doen.
De allbuy reacties beginnen nu binnen te komen. Ze hebben zeker versterking op de klantenservice gekregen. Nou ja, te laat, heb al een claim aangemaakt.

Tinydeal doet trouwens ook vreselijk moeilijk over een doa koptelefoontje van 1,40 euro, dus die laat ik verder ook maar links liggen...
ik heb toch altijd nog de beste klantenservice ervaringen bij ebay en alieexpress. Die zijn doodsbang voor een slechte rating. Die betalen netjes terug of zenden snel een een nieuw exemplaar.
(Ymmv, ik bestel niks boven de 20euro, dus het gaat nooit om grote bedragen)

[ Voor 16% gewijzigd door Medione1210 op 01-07-2015 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medione1210 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:51:
[...]

De allbuy reacties beginnen nu binnen te komen. Ze hebben zeker versterking op de klantenservice gekregen. Nou ja, te laat, heb al een claim aangemaakt.

Tinydeal doet trouwens ook vreselijk moeilijk over een doa koptelefoontje van 1,40 euro, dus die laat ik verder ook maar links liggen...
ik heb toch altijd nog de beste klantenservice ervaringen bij ebay en alieexpress. Die zijn doodsbang voor een slechte rating. Die betalen netjes terug of zenden snel een een nieuw exemplaar.
(Ymmv, ik bestel niks boven de 20euro, dus het gaat nooit om grote bedragen)
Stuur anders eens een DM naar Kenzi met ordernr & emailadres 8) over 1,40 hoeft toch niet echt moeilijk gedaan te worden maar soms is het gewoon een communicatie probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Very hot.... 4 besteld voor de kinderen. Hopen dat ze genuine zijn. (Heb er net zaterdag 1 binnen gekregen van banggood en die was volgens mij genuine)

[ Voor 13% gewijzigd door Medione1210 op 01-07-2015 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:10
Thx! Ook maar één besteld. 5.48 met inwisseling van punten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Haha, ik zag het net ook. Ik had nog even extra goed gekeken of het niet de youth was, maar volgens mij niet. met 3f3128 is hij precies 6 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Laatst online: 18-09 21:24
Ja dat had ik ook. De code ben ik vergeten te gebruiken 8)7, desondanks is het een hele mooie prijs.
dangerousp schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:07:
[...]

Haha, ik zag het net ook. Ik had nog even extra goed gekeken of het niet de youth was, maar volgens mij niet. met 3f3128 is hij precies 6 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattehh
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
Bedankt voor de melding! Da's geen geld, ook maar eentje besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:29

ITsEZ

parttime all-rounder

Enkele dagen geleden de youth edition besteld voor $8 maar deze kon ik toch niet laten gaan voor zo'n prijs :9~

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:56:
[...]

Stuur anders eens een DM naar Kenzi met ordernr & emailadres 8) over 1,40 hoeft toch niet echt moeilijk gedaan te worden maar soms is het gewoon een communicatie probleem.
Edit: krijg net bericht dat ze toch terugbetalen. Als het met jouw hulp was...bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
[...]

Vergeet 2,25% shopkorting niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
Medione1210 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:32:
[...]

Vergeet 2,25% shopkorting niet :P
Nog beter:
4,5% CashbackXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Halldor schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:33:
[...]

Nog beter:
4,5% CashbackXL
_/-\o_
(Ik ben al lid van shopkorting. En aangezien ze meestal pas uitbetalen vanaf bijv 10euro is het handiger om bij eentje te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar even 3 extra pistons besteld. Voor €6 kan je ze natuurlijk moeilijk laten liggen.
Hoop wel dat dit inderdaad Piston 3s zijn en geen whatever het mogen wezen.

Wat ik wel raar vind is dat die als je de pagina refreshed, je eerst dit tezien krijgt Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/X1g4c1a.png en hij daarna veranderd naar die €6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:41:
Ook maar even 3 extra pistons besteld. Voor €6 kan je ze natuurlijk moeilijk laten liggen.

Wat ik wel raar vind is dat die als je de pagina refreshed, je eerst dit tezien krijgt [afbeelding] en hij daarna veranderd naar die €6
Daarom heb ik maar even een screenshot gemaakt van de prijs 6,45 en dat ze original zijn. Handig bij een eventuele paypal claim...

De eerste voorraad is trouwens op: Usually dispatched in 6-9 business days

[ Voor 6% gewijzigd door Medione1210 op 01-07-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medione1210 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:42:
[...]

Daarom heb ik maar even een screenshot gemaakt van de prijs 6,45 en dat ze original zijn. Handig bij een eventuele paypal claim...
Had ik nog niet aan gedacht, ook maar snel een screenshot genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
De status is nu: Usually dispatched in 6-9 business days

Toen ik bestelde was het nog op voorraad, hopelijk zit ik ertussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor die prijs boeit het me eigenlijk niet zo heel veel of ik al dan niet bij de eerste groep zit. Weekje extra wachten op een china aankoop lijkt me redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:48
Besteld.Thanks for de tip.

Ben benieuwd of de dopjes dezelfde maat zijn of kleiner. Ik zoek eigenlijk ook nog een paar kleine inears. Iemand die de youth heeft? De kleinste van de pistons 2 zijn nog te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
[...]

Nu weer 14,10. Eens zien of ze netjes gaan leveren voor 6,00.

Volgens screenshot hierboven vanmorgen 6096 verkocht. Nu staat de teller op 6770.

[ Voor 22% gewijzigd door Medione1210 op 01-07-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
iTitus schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:03:
Besteld.Thanks for de tip.

Ben benieuwd of de dopjes dezelfde maat zijn of kleiner. Ik zoek eigenlijk ook nog een paar kleine inears. Iemand die de youth heeft? De kleinste van de pistons 2 zijn nog te groot.
De youth heeft geen kleinere dopjes.

[ Voor 8% gewijzigd door Medione1210 op 01-07-2015 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
is er bij iemand ook daadwerkelijk wel eens shopkorting of een andere aanbieder toegekend bij banggood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
sambalbaj schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:18:
is er bij iemand ook daadwerkelijk wel eens shopkorting of een andere aanbieder toegekend bij banggood?
Via CashbackXL al meerdere keren.
Duurt zo'n 1,5 maand bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
sambalbaj schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:18:
Laatste kortingen Bedrag
Banggood.com € 0.18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Heeft iemand hier dit gekocht? Ben benieuwd naar de kwaliteit, ook al is het maar 1,22euro
http://www.tinydeal.com/n...per-p-82801.html?dp=O0101

[ Voor 178% gewijzigd door Medione1210 op 01-07-2015 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Medione1210 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:25:
Heeft iemand hier dit gekocht? Ben benieuwd naar de kwaliteit, ook al is het maar 1,22euro
http://www.tinydeal.com/n...per-p-82801.html?dp=O0101
Niet bij TD, maar bij Xenos hebben ze hem ook, werkt prima voor wat het moet doen :-)

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37

Wat ik wel raar vind is dat die als je de pagina refreshed, je eerst dit tezien krijgt [afbeelding] en hij daarna veranderd naar die €6
edit: al gemeld.. misschien eerst f5en voor ik wat brom.

[ Voor 7% gewijzigd door dangerousp op 01-07-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medione1210 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:06:
[...]

Volgens screenshot hierboven vanmorgen 6096 verkocht. Nu staat de teller op 6770.
Ben inderdaad ook wel benieuwd of ze dit gaan eren. Teller staat momenteel op 6986

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:06:
[...]

Ben inderdaad ook wel benieuwd of ze dit gaan eren. Teller staat momenteel op 6986
Misschien is het een batch die niet goed is, who knows. Zolang ze maar aankomen en origineel zijn, toch?

Alright. Misschien geeft dit wat meer duidelijkheid over de vertraging van sommige zendingen vanuit o.a. Hong Kong: heb inmiddels van enkele bedrijven al gehoord dat er een probleem is met het uitleveren van pakketten vanuit Hong Kong naar een andere bestemming. Geen idee of het klopt. Heb zelfs al een bedrijf gehoord: Hong Kong has holiday.
Products are in stock and will be shipped out to you asap because there is some issue for Hongkong shipment

[ Voor 43% gewijzigd door ViezeVis op 01-07-2015 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
ViezeVis schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:25:
[...]

Misschien is het een batch die niet goed is, who knows. Zolang ze maar aankomen en origineel zijn, toch?

[...]
Dat lijkt me wat vergezocht (en zouden ze wel moeten vermelden lijkt me).
Aan de andere kant zou het me ook weer niet verbazen als ze ineens zonder verpakking komen. Of dat ze zoiets sturen...
Afbeeldingslocatie: http://www.funnfun.in/wp-content/uploads/2012/10/funny-headphone.jpg

In ieder geval klopt er vast iets niet. Als het een onderdeel van de mid year sale was hadden ze er vast reclame voor gemaakt.

[ Voor 202% gewijzigd door Medione1210 op 01-07-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Ik wilde deze Orico externe USB 3.0 case bij Allbuy kopen maar helaas is de prijs net verhoogd van $5,99 naar $18,99. Nou is deze via Aliexpress wel voor $7,99 te krijgen en daarom zou ik graag gebruik maken van de Allbuy laagste prijs garantie, echter staat er bij dit product nergens een link daarvoor. Toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
crispo schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:46:
Ik wilde deze Orico externe USB 3.0 case bij Allbuy kopen maar helaas is de prijs net verhoogd van $5,99 naar $18,99. Nou is deze via Aliexpress wel voor $7,99 te krijgen en daarom zou ik graag gebruik maken van de Allbuy laagste prijs garantie, echter staat er bij dit product nergens een link daarvoor. Toevallig?
Ben benieuwd of Allbuy überhaupt reageert. Keep us posted?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViezeVis schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:25:
[...]

Alright. Misschien geeft dit wat meer duidelijkheid over de vertraging van sommige zendingen vanuit o.a. Hong Kong: heb inmiddels van enkele bedrijven al gehoord dat er een probleem is met het uitleveren van pakketten vanuit Hong Kong naar een andere bestemming. Geen idee of het klopt. Heb zelfs al een bedrijf gehoord: Hong Kong has holiday.

[...]
Lijkt me wel een erg groot risico dat ze dan nemen. 1000 units verkopen zonder dat te vermelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:53:
[...]

Lijkt me wel een erg groot risico dat ze dan nemen. 1000 units verkopen zonder dat te vermelden?
Mwa. Een slechte batch kan ook een batch zijn die een vieze verpakking heeft bijvoorbeeld. Of waarvan de werking niet 100% gegarandeerd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:11
Vraagje.

Ik lees een zooi berichten over PP claims tav Allbuy.
Gaat dat over niet geleverd spu?
Heb nl. 29 mei die Earson gekocht daar en is nog steeds niet hier. Is met Sweden Post.
Zit zo langzamerhand aan een claim te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
maartend schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:05:
Vraagje.

Gaat dat over niet geleverd spu?
Heb nl. 29 mei die Earson gekocht daar en is nog steeds niet hier. Is met Sweden Post.
Zit zo langzamerhand aan een claim te denken.
Ben je dan al niet te laat vanwege die 45 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 10:27
ViezeVis schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:07:
[...]

Ben je dan al niet te laat vanwege die 45 dagen?
Is 180 geworden remember ;)

@Maartend.
Wat zegt de trackingcode?

[ Voor 9% gewijzigd door bottom line op 01-07-2015 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Aah ja, was het vergeten! :D
Was het net weer aan het opzoeken hoe dat nu zat.

[ Voor 12% gewijzigd door ViezeVis op 01-07-2015 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
maartend schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:05:
Vraagje.

Valt toch wel mee qua berichten en claims?
[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a

Op welke datum hebben ze het daadwerkelijk opgestuurd?

[ Voor 7% gewijzigd door Medione1210 op 01-07-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
Ah mooi, was ik ook vergeten. Kunnen we nog mooi een aantal maanden Allbuy de aan de kop zeuren :P
Bij mij gaat het om de usb-lamp die ze een paar weken geleden voor 0,93 euro per stuk verkochten.
5 besteld in alle kleuren en er komt er maar een aan - en dan ook nog eens alleen een roze :-(

Levering was in ieder geval wel lekker snel maar da's ook het enige positieve aan Allbuy :(
Voorlopig is iig voor mij Allbuy = Notbuy ;w
bottom line schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:08:
[...]

@Maartend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
lowo schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:16:
Ah mooi, was ik ook vergeten. Kunnen we nog mooi een aantal maanden Allbuy de aan de kop zeuren :P
Bij mij gaat het om de usb-lamp die ze een paar weken geleden voor 0,93 euro per stuk verkochten.
5 besteld in alle kleuren en er komt er maar een aan - en dan ook nog eens alleen een roze :-(

Levering was in ieder geval wel lekker snel maar da's ook het enige positieve aan Allbuy :(

[...]
Jij ook al...
Ik had er 4 besteld, kreeg er maar 1. Krijg schijnbaar ook EXACT hetzelfde verhaaltje als iemand anders hier op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024

De prijs is bij mij echt €14,10. Zelfs als ik inlog.
Link

[ Voor 20% gewijzigd door chipzakje op 01-07-2015 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210

[...]
Hellbuy...
100% disapointment guaranteed

[ Voor 15% gewijzigd door Medione1210 op 01-07-2015 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te laat.
chipzakje schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:18:
[...]

De prijs is bij mij echt €14,10. Zelfs als ik inlog.
Link
Medione1210 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:06:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Tot nu toe zijn al mijn problemen met Allbuy opgelost. Al was daar een keer een negatieve review voor nodig. :+ Het is goedkoop, dus ik blijf daar lekker bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
exelletor schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:29:
Tot nu toe zijn al mijn problemen met Allbuy opgelost. Al was daar een keer een negatieve review voor nodig. :+ Het is goedkoop, dus ik blijf daar lekker bestellen.
Ik denk dat ik ook wel van mening zou veranderen eenmaal het probleem is opgelost, maar zal zéker niet meer dan 2 producten per order plaatsen. Dan weet ik wel hoe laat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:51

pinda powerrr

Slow down...

China shopper vrienden, ik heb jullie hulp nodig!

Ik bestel regelmatig spullen voor mijn oom, die heeft net als ik een fetish voor allerlei gadgets die wel/niet nuttig zijn (runs in the family :+ ), echter weet hij nog steeds de weg niet in het China-shoppen, dus krijg ik soms een "opdracht" en dan zoek ik het voor hem op en bestel het dan. Nu heeft hij weer wat nieuws wat hij graag wil:

Hij wil graag een dashcam/binnenspiegel icm een achteruitrijcamera. Hij had een winkel in NL gevonden met iets wat aan zijn wensen voldeed. Ik heb exact dezelfde camera gevonden voor de helft :P

Afbeeldingslocatie: http://img.td-imgs.com/images/80/51/388051_130741430550726313.jpg

Het gaat om deze bij Banggood

Ook zie ik bij Tinydeal bijvoorbeeld ook een leuke staan.

Het idee is duidelijk hopelijk. Wie kan mij tips geven, waar moet ik op letten, do's en dont's. Voorkeur voor webshop is Tinydeal, Banggood of DX (op basis van eerdere bestellingen).
Op basis van een korte zoektocht, is die van Tinydeal precies wat hij wil (lcd rechts), ik ben er onbekend mee, ik hoop jullie niet :P

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:34

OB1

Ik heb mijn eerste bestelling binnen, na 8 dagen al. Ik heb een mini Displayport - HDMI adapter besteld, voor €3,23 :P
Support helaas geen 1080P, alleen 1080i, anders krijg mijn TV allerlei artifacts, ook is het zonder geluid. Da's wel jammer. :/

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

pinda powerrr schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:44:
China shopper vrienden, ik heb jullie hulp nodig!

Ik bestel regelmatig spullen voor mijn oom, die heeft net als ik een fetish voor allerlei gadgets die wel/niet nuttig zijn (runs in the family :+ ), echter weet hij nog steeds de weg niet in het China-shoppen, dus krijg ik soms een "opdracht" en dan zoek ik het voor hem op en bestel het dan. Nu heeft hij weer wat nieuws wat hij graag wil:

Hij wil graag een dashcam/binnenspiegel icm een achteruitrijcamera. Hij had een winkel in NL gevonden met iets wat aan zijn wensen voldeed. Ik heb exact dezelfde camera gevonden voor de helft :P

[afbeelding]

Het gaat om deze bij Banggood

Ook zie ik bij Tinydeal bijvoorbeeld ook een leuke staan.

Het idee is duidelijk hopelijk. Wie kan mij tips geven, waar moet ik op letten, do's en dont's. Voorkeur voor webshop is Tinydeal, Banggood of DX (op basis van eerdere bestellingen).
Op basis van een korte zoektocht, is die van Tinydeal precies wat hij wil (lcd rechts), ik ben er onbekend mee, ik hoop jullie niet :P
Je kunt het beste je vraag in een ander topic stellen

Het grote Dashcam-topic

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
bottom line schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:08:
[...]

@Maartend.
Die zegt Failed.

Maar ik loop net de schuur in, ligt dat ding daar. Lol, heb ik ook altijd als ik de weg vraag, dan blijkt het een straat verder te zijn.

Oke, nu controleren of hij echt is. Het opstartgeluid is al anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Laatst online: 23:00

..Christiaan..

..zwll..

error 404 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:28:
[...]

Ow ok . Hoe lang duurt de verzending meestal bij Banggood?
Verschilt. Ik heb mijn orders soms met een week in huis en soms met 3 weken. Kwestie van geluk of pech denk ik. Nu 25/6 besteld; 26e shipped en nu even geduld :).

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Iemand eenidee hoe ik kan checkenof mijnpink esrson 151 origineel is?
Opstartgeluid is andres dan mijn zwarte.
Telefoon kan hem niet vinden, bt is ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
maartend schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:23:
Hier al gekeken? https://plus.google.com/+Compareimports/posts/NPhGwbuVM5x
niet veel info, maar misschien kan je er iets mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Medione1210 op 01-07-2015 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-09 01:15

thof

FP ProMod
ViezeVis schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:17:
[...]

Jij ook al...
Ik had er 4 besteld, kreeg er maar 1. Krijg schijnbaar ook EXACT hetzelfde verhaaltje als iemand anders hier op Tweakers.
Ik heb twee bestellingen gedaan bij All Buy:

11 juni bestelling 1:
- Xiaomi MUE4001CN Universal Bendable Portable USB LED Mini Light Lamp (Blue) a $1.04
- Xiaomi MUE4001CN Universal Bendable Portable USB LED Mini Light Lamp (White) a $1.04

11 juni bestelling 2:
- Mini 4-Port 1080P HDMI Switch (3-IN/1-OUT) a $2.15

Beide bestellingen al zeker een weekje in huis en is dus allemaal prima gegaan. Niet alleen slechts nieuws dus.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 22:31
Grappig dat bij de ene AllBuy bestelling die ik gedaan heb Singapore Post staat, en bij de andere bestelling staat PostNL International. Zou niet weten waarom ze dat zouden verzenden met PostNL, maar goed :P

[ Voor 4% gewijzigd door birdie25 op 01-07-2015 19:43 ]

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ram50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 01:36
Bij mij ook één xiaomi Usb ledlampje binnen gekregen terwijl ik er drie had besteld bij Allbuy. Ik heb een e-mail gestuurd en na 8 dagen een return mailtje gehad of ik foto's van de verpakking kon maken.(Er was niets aan te zien) Ik had hem maar even bewaard toen ik er maar één in zag zitten. Ben benieuwd wat ze gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
ram50 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:47:
Bij mij ook één xiaomi Usb ledlampje binnen gekregen terwijl ik er drie had besteld bij Allbuy. Ik heb een e-mail gestuurd en na 8 dagen een return mailtje gehad of ik foto's van de verpakking kon maken.(Er was niets aan te zien) Ik had hem maar even bewaard toen ik er maar één in zag zitten. Ben benieuwd wat ze gaan doen.
Nu dat zo vaak voorkomt moet het haast een fout bij het doorzetten van de order zijn. Kan me niet voostellen dat het moedwillig bij veel mensen fout gaat.
Heeft iedereen toevallig dezelfde kleur gekregen [en is de rest niet op voorraad gewest]?
Hadden ze dan wel moeten communiceren, maar dat is niet hun sterkste punt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:51

pinda powerrr

Slow down...

freestyler2 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:52:
[...]

Je kunt het beste je vraag in een ander topic stellen

Het grote Dashcam-topic
Bij deze gedaan, neemt niet weg dat tips van hier natuurlijk welkom blijven ;)

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
Bij mij kwam alleen de roze binnen van de 5 bestelde.
Deze is ( toevallig? ) wel de bovenste in de order.
Heeft iedereen misschien alleen de lamp gekregen die op de 1e regel van de order staat?

Order Number: 20150607001723xxx Ordered On 2015-06-07 00:17:23

Xiaomi MUE4001CN Universal Bendable Portable USB LED Mini Light Lamp
Color: pink
€0.93 1

Color: Blue
€0.93 1

Color: orange
€0.93 1

Color: green
€0.93 1

Color: White
€0.93
Medione1210 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:55:
[...]

Nu dat zo vaak voorkomt moet het haast een fout bij het doorzetten van de order zijn. Kan me niet voostellen dat het moedwillig bij veel mensen fout gaat.
Heeft iedereen toevallig dezelfde kleur gekregen [en is de rest niet op voorraad gewest]?
Hadden ze dan wel moeten communiceren, maar dat is niet hun sterkste punt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 10:27
maartend schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:23:
Lang genoeg het bluetooth icoon ingedrukt op je ES151? Tot dat het lichtje snel blauw-rood schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
birdie25 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:43:
Grappig dat bij de ene AllBuy bestelling die ik gedaan heb Singapore Post staat, en bij de andere bestelling staat PostNL International. Zou niet weten waarom ze dat zouden verzenden met PostNL, maar goed :P
PostNL en Singapore Post zijn allebei vrij snel. Heb nu toevallig ook twee bestellingen van Allbuy die met PostNL onderweg zijn. Alle bestellingen worden dan op een hoop gegooid en worden op het moment dat ze in Nederland aankomen gesorteerd en naar land van bestemming verzonden. Op dat moment begint ook de Tracking informatie te werken, dus kijk niet op van het feit dat de tracking pagina een week blijft aangeven dat de zending aangemeld, maar nog niet ontvangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
exelletor schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 20:17:
[...]

PostNL en Singapore Post zijn allebei vrij snel. Heb nu toevallig ook twee bestellingen van Allbuy die met PostNL onderweg zijn. Alle bestellingen worden dan op een hoop gegooid en worden op het moment dat ze in Nederland aankomen gesorteerd en naar land van bestemming verzonden. Op dat moment begint ook de Tracking informatie te werken, dus kijk niet op van het feit dat de tracking pagina een week blijft aangeven dat de zending aangemeld, maar nog niet ontvangen is.
Ik heb geen tracking erbij genomen bij het bestellen, dus ik wacht rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
birdie25 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 20:19:
[...]

Ik heb geen tracking erbij genomen bij het bestellen, dus ik wacht rustig af.
Ik betaal nooit wat bij voor het verzenden, maar als ik een bestelling selecteer in my orders krijg ik altijd een Track&Trace code te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
exelletor schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 20:20:
[...]

Ik betaal nooit wat bij voor het verzenden, maar als ik een bestelling selecteer in my orders krijg ik altijd een Track&Trace code te zien...
Ja, zoiets dus?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3SLbLLO.png

Volgens mij is dat helemaal geen trackingcode die werkt :P

Pagina: 1 ... 49 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic