Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:10
[b][message=44494531,noline]

Nu staat er een vreemde naam op het paypal afschrift, Olivia met als email adres customerservice828@gmail.com. Komt iemand dat bekend voor. Zowel naar gearbest als customerservice828@gmail.com gestuurd met de vraag hoe het zit.Verder ook geen details op het paypal afschrift. Ook geen orders bij gearbest te vinden. ziet er allemaal heel vaag uit. Heb op een ander forum een vergelijkbare klacht gezien, maar verder nog nergens iets icm dit mail adres en gearbest. Zou het een soort reseller of affiliate kunnen zijn?
Dat is inderdaad wat ik ook bij een betaling op Gearbest bij Paypal te zien krijg:
Bedrijfsnaam:
Olivia (De ontvanger van deze betaling is Buiten de VS - Gecontroleerd).
E-mail:
customerservice828@gmail.com

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ron!n schreef op zondag 28 juni 2015 @ 23:35:
[...]

Dat is inderdaad wat ik ook bij een betaling op Gearbest bij Paypal te zien krijg:

[...]
Zelfde bootje hier, en als ik dat adres google vind ik 'n Duits forum, met een post die zich hetzelfde afvraagt.
Mijn order staat echter wel in mijn orderhistory, dus nog ff aankijken en indien nodig paypal claimpje...

[ Voor 7% gewijzigd door dodge_911 op 29-06-2015 00:29 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50

Quad

Doof

Dat adres heb ik ook wel eens gezien bij een bestelling bij Gearbest, bij een aantal andere shops ook iets soortgelijks gehad/gezien, heeft geen problemen opgeleverd.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Medione1210 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:31:
[...]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de concurrentie Allbuy ziet. Misschien kan Kenzie er iets over zeggen?
Als een speler die binnen een jaar weer verdwenen is.
Meest waarschijnlijke scenario:
iemand heeft weer eens een nieuwsbericht gelezen over een of andere succesvolle ipo.
begint webshop, lage prijzen = hoge omzet, trekt investeerders aan, gaat naar de beurs = kassa.
dat soort dingen gebeuren hier in China aan de lopende band, 'zakenlui' denken snel veel geld te kunnen verdienen door naar de beurs te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:22
dodge_911 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 00:23:
[...]

Zelfde bootje hier, en als ik dat adres google vind ik 'n Duits forum, met een post die zich hetzelfde afvraagt.
Mijn order staat echter wel in mijn orderhistory, dus nog ff aankijken en indien nodig paypal claimpje...
Dat adres verandert dagelijks volgens mij. Onderstaande adressen kom ik ook tegen de laatste tijd.

support@gearbest.com
payment.mini@gmail.com

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
iTitus schreef op zondag 28 juni 2015 @ 22:37:
Hm, Xiaomi fan binnen, maar hij gaat niet uit als ik op de knop van mijn powerbankje druk :'(
Hij stopt heel even zo lang ik hem ingedrukt houd, maar niet langer. En hij maakt nog best wat geluid.

Edit, fake product. Geen MI stamps. Ook zie ik dat de verkoper zijn advertentie gewijzigd heeft en de GENUINE foto's eruit heeft gehaald en er staat fake in de titel.
Dispute via Aliexpres dan maar en kijken wat eruit komt.
Mocht je een nieuwe willen kopen, de prijzen zakken. Nu rond de 2, 50 met code http://www.banggood.com/O...ble-USB-Fan-p-977375.html

Edit: vaag. Er staat eerst 2,99usd en als je doorklikt gaat de prijs naar 5,47 8)7

Http://imgur.com/K6oYxH5

[ Voor 13% gewijzigd door Medione1210 op 29-06-2015 05:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jack_ schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:57:
afgelopen week heb ik (denk ik..) bij GearBest een bestelling gedaan van een xiaomi powerbank en een kids gps horloge. Wist even niet zeker of het misschien tinydeal was, maar gezien de prijzen die op mijn paypal account staan, komt het overeen met gearbest.

Nu staat er een vreemde naam op het paypal afschrift, Olivia met als email adres customerservice828@gmail.com. Komt iemand dat bekend voor. Zowel naar gearbest als customerservice828@gmail.com gestuurd met de vraag hoe het zit.Verder ook geen details op het paypal afschrift. Ook geen orders bij gearbest te vinden. ziet er allemaal heel vaag uit. Heb op een ander forum een vergelijkbare klacht gezien, maar verder nog nergens iets icm dit mail adres en gearbest. Zou het een soort reseller of affiliate kunnen zijn?
Ik had hetzelfde probleem bij Gearbest. Olivia is een support account bij Gearbest, vraag me niet waarom het opeens gewijzigd is maar mijn betaling was in ieder geval wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:30

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

mtouw78 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 18:38:
[...]

Bij mij zit er aan de andere kant van het schroevendraaiertje gewoon een kruiskop :)
Bij mij zit er een torx aan de andere kant .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 16:37
wildcheese schreef op zondag 28 juni 2015 @ 22:03:
Een LO code is volgens 17track van Australia Post. Alleen is die daar ook niet te tracen. Wordt gewoon afwachten denk ik. Ik heb 3 speakers bij Allbuy besteld, heb geen reden aan te nemen dat die niet aan gaan komen.
Gelukkig ben ik op zich vrij geduldig en maak me niet druk. Maar heb jij wel een trackingcode gekregen die het ook echt doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Chocoball schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:12:
Wie nog graag $0.10 van zijn vakantiegeld wil verbrassen kan dat bij Gearbest doen. Deze Arrow Helicopter Faery Flying Toy kost met code HY558A $0.10 en gratis verzending.

[afbeelding]
Afgelopen zaterdag 40 stuks ontvangen.
Stond gelukkig maar 2 dollar aan waarde op de envelop.
Kids vinden het leuk, maar mochten het nog even niet in het donker uit proberen :P

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen heeft ibuygou.com een vernieuwde website met een nieuwe layout. Tijdens de promotieperiode van 30 juni 10.00 tot 3 juli 18.00 (Beijing tijd) geven ze korting op bestellingen hoewel niet fors:
Spend $50 to $100, you will get $2 off your order total
Spend $100 to $200, you will get $5 off your order total
Spend $200 to $300, you will get $10 off your order total
Spend $300 or more, you will get $15 off your order total
Ook zou er sprake zijn van andere aanbiedingen zoals een $40 prijsverlaging op de Mi Note 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:47
Chocoball schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:37:
Morgen heeft ibuygou.com een vernieuwde website met een nieuwe layout. Tijdens de promotieperiode van 30 juni 10.00 tot 3 juli 18.00 (Beijing tijd) geven ze korting op bestellingen hoewel niet fors:

[...]

Ook zou er sprake zijn van andere aanbiedingen zoals een $40 prijsverlaging op de Mi Note 16GB.
Zijn die kortingen het vermelden waard :+
Met de hoeveelheid coupons in de lucht is dat totaal niet interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
krissie100 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:48:
[...]

Zijn die kortingen het vermelden waard :+
Met de hoeveelheid coupons in de lucht is dat totaal niet interessant
't Is ook nooit goed voor jullie, hé :p

Thx voor de info, Chocoball!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
dodge_911 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:58:
[...]

't Is ook nooit goed voor jullie, hé :p

Thx voor de info, Chocoball!
Ik wil échte kortingen :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

$40 prijsverlaging op de Mi Note 16GB is toch wel een leuke korting.
En wie wat ze nog meer gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
user-100 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 23:24:
De Blitzwolf selfie stick van BangGood ontvangen en ik moet zeggen dat dit kwalitatief een top ding is.

[...]
Ik heb 'm ook! Wat een ding. Niet gedacht dat ie zo stevig zou zijn voor een lengte van 90cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Kenzi schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:14:
[...]

$40 prijsverlaging op de Mi Note 16GB is toch wel een leuke korting.
En wie wat ze nog meer gaan doen.
Die is te doen, maar dat is nog niet zeker, maar 2 dollar korting op een product van 75 dollar? Bij andere sites kom je dan echt goedkoper uit :9

[ Voor 3% gewijzigd door krissie100 op 29-06-2015 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-09 08:44
Heb op 22 Juni een SJCam 5000 Wifi uit china besteld (AliExpress) Prijs was 106 euro incl. opzetstukjes, extra batterij etc etc.
Nou ben ik benieuwd naar hoelang het duurt voordat mijn SJCam binnenkomt met Sweden Post en of ik eventueel moet betalen voor de import?
Nu heb ik wel al gehoord dat SwedenPost behoorlijk lang doet voordat het pakketje hier is.
Nu zegt 17Track:
Aantal (Geregistreerd): RE**9**6**0SE
Status: Transport
Bestemming: Nederland
Herkomst: Zweden
2015-06-27 12:02 The shipment item is under transportation, Item received for processing
2015-06-27 12:02 Direct Link, PostNord Receiving HUB, Item received for processing

Wanneer kan ik hem waarschijnlijk verwachten? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
k---evi-n schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:47:
Heb op 22 Juni een SJCam 5000 Wifi uit china besteld (AliExpress) Prijs was 106 euro incl. opzetstukjes, extra batterij etc etc.
Nou ben ik benieuwd naar hoelang het duurt voordat mijn SJCam binnenkomt met Sweden Post en of ik eventueel moet betalen voor de import?
Nu heb ik wel al gehoord dat SwedenPost behoorlijk lang doet voordat het pakketje hier is.
Nu zegt 17Track:
2015-06-27 12:02 The shipment item is under transportation, Item received for processing
2015-06-27 12:02 Direct Link, PostNord Receiving HUB, Item received for processing

Zie openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Nu zegt 17Track:

Sweden Post :X :X kan wel ff duren, week of 2, 3 toch wel.
Niemand hier kan je een exacte tijd geven maar Sweden Post is over het algemeen de laatste tijd niet snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zucht, gaat nou iedereen vragen waar z'n pakketje blijft en dat al zeer snel ook?
Hoe zouden we dat hier moeten weten?
De ervaringen met de postdiensten staan hier ook wel gepost dus gebruik de zoekfunctie.

10 dagen is gewoon vlot, 3 weken mag je standaard op rekenen en heb je na 6 weken nog niets dan zou je aan de bel moeten gaan trekken.
En over extra kosten: 22 euro is gewoon de harde grens en bij elke bestelling daarboven neem je iedere keer gewoon een gok.

[ Voor 10% gewijzigd door sambalbaj op 29-06-2015 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 17-09 07:40
Nu zegt 17Track:

Het kan wel een aantal weken duren voordat hij richting Nederland komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
Bedankt voor de zeer snelle reacties.
De vraag stelde ik niet omdat ik ongeduldig ben om op mijn pakketje te wachten, maar omdat ik mijn cam graag voor de 17e zou willen zien binnenkomen. (Camera is bedoeld om mee te nemen op vakantie)
Heb het Topic helemaal doorgespit maar omdat ik in de laatste paar posten zie dat iedereen zo *negatief* is over swedenPost was ik benieuwd hoe het met de algemene ervaring is ermee want ik heb nog nooit via SwedenPost iets besteld (alleen HK en ChinaPost :9 )
Maar ik zal me wel even melden als het pakketje binnen is gekomen, of als er problemen zijn. Zo kan ik mijn ervaring ook erbij zetten over SwedenPost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Chocoball schreef op maandag 29 juni 2015 @ 07:56:
[...]

Ik had hetzelfde probleem bij Gearbest. Olivia is een support account bij Gearbest, vraag me niet waarom het opeens gewijzigd is maar mijn betaling was in ieder geval wel binnen.
Misschien omdat hun vorige account geblokkeerd is wegens te veel PayPal claims? Geen idee of dat kan, maar ik vermoed dat het wel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Kan iedereen svp de topicwaarschuwing lezen? Vragen waar je pakje blijft, track and tracing, ongeduld etc, dat hoort hier niet thuis.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:54
Chocoball schreef op maandag 29 juni 2015 @ 07:56:
[...]

net een mail terug van gearbest en ze bevestigen inderdaad de order van twee items, dus dat lijkt me in orde. Alleen vreemd dat het niet in mijn order history terug te vinden is. Duitse forum had ik ook gezien, en vervolgens ook zelf gepost ;-) Omdat ik het op die specifieke datum voor zag komen zat ik even te denken aan een hack oid, maar aangezien ze blijkbaar vaker wisselen van mail adressen en ik gewoon netjes een reactie had, zal het wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
I smell some trouble...
Heb een tablet gekocht bij Geekbuying van $ 200,00 omdat mams iets voor het werk nodig had en ik er dan een mooie review van kon schrijven. Maar realiseer me het volgende:

DHL shipping, aldus: sowieso de kans dat je pakketje onderschept wordt is 99%. En men weet als geen ander hoe fijn dat is bij DHL. Die proberen nog winst te maken over de naheffingen. :'(

Ik denk dat ik enig voorbereidend werk al kan gaan doen dat ik het niet eens ben met de kosten :+

[ Voor 11% gewijzigd door ViezeVis op 29-06-2015 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Laatst online: 16-09 20:47

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Heeft iemand anders ook problemen met het uitschrijven van de MITB nieuwsbrief? En is hier een oplossing voor?

Bijna dagelijks krijg ik berichten en iedere keer click ik op de unsubscribe link in het bericht maar steeds werkt het niet. Dit is het resultaat:
You have successfully unsubscribed.

*Please note that unsubscribe only applies to our Promotional Reminder notifications.
You will continue to enjoy our Newsletters.
Ook bij het inloggen op hun website is er helaas nergens een unsubscribe link te vinden. Een customer service lijkt niet te bestaan bij deze club, erg irritant.

Help, hoe kom ik hier vanaf? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:27
WhatTheFuck schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:46:
Heeft iemand anders ook problemen met het uitschrijven van de MITB nieuwsbrief? En is hier een oplossing voor?

Bijna dagelijks krijg ik berichten en iedere keer click ik op de unsubscribe link in het bericht maar steeds werkt het niet. Dit is het resultaat:

[...]

Ook bij het inloggen op hun website is er helaas nergens een unsubscribe link te vinden. Een customer service lijkt niet te bestaan bij deze club, erg irritant.

Email filter voor maken of altijd als spam rapporteren. Ik heb hetzelfde voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
WhatTheFuck schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:46:

[...]

Had ook last van die irritante mailtjes, heb er laatst even voor gegoogelt en kwam op dit uit: http://www.miniinthebox.com/knowledge-base/c1273/a2148.html
(eerste link was het trouwens bij google ;) ) Goodluck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

k---evi-n schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:55:
[...]

Had ook last van die irritante mailtjes, heb er laatst even voor gegoogelt en kwam op dit uit: http://www.miniinthebox.com/knowledge-base/c1273/a2148.html
(eerste link was het trouwens bij google ;) ) Goodluck!
Natuurlijk heb ik ook gegoogled, maar die link die in dat screenshot staat er dus bij mijn account niet bij. |:( :X

Hier staat ook een officiele reactie van MITB dat er een "glitch" in zit:

https://www.facebook.com/MiniInTheBox/posts/778014472253843
MiniInTheBox Hi Mark! You can unsubscribe from our newsletters by scrolling down to the bottom and clicking Unsubscribe. Follow the images below for help!

(Lately it seems that there may be a glitch with the subscribe system, so if this doesn't work, please let me know!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
ViezeVis schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:36:
I smell some trouble...
Heb een tablet gekocht bij Geekbuying van $ 200,00 omdat mams iets voor het werk nodig had en ik er dan een mooie review van kon schrijven. Maar realiseer me het volgende:

DHL shipping, aldus: sowieso de kans dat je pakketje onderschept wordt is 99%. En men weet als geen ander hoe fijn dat is bij DHL. Die proberen nog winst te maken over de naheffingen. :'(

Ik denk dat ik enig voorbereidend werk al kan gaan doen dat ik het niet eens ben met de kosten :+
In België doen/deden ze er minder moeilijk over. In heb enkele keren voor een totaalbedrag van €1500 geïmporteerd uit HK via DHL, en heb niet één keer 'kosten moeten betalen.
(Opm.: het onduiden van belastingen is illegaal. Dit doe je dus beter niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
WhatTheFuck schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:04:
[...]

Natuurlijk heb ik ook gegoogled, maar die link die in dat screenshot staat er dus bij mijn account niet bij. |:( :X

Hier staat ook een officiele reactie van MITB dat er een "glitch" in zit:

https://www.facebook.com/MiniInTheBox/posts/778014472253843

[...]
Dat zal dan wel aan je account liggen ofzo? Bij mij staat de knop er wel bij dus weet niet waar het zit.
Kijk maar :) (Linkje naar Screenshot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

k---evi-n schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:16:
[...]

Dat zal dan wel aan je account liggen ofzo? Bij mij staat de knop er wel bij dus weet niet waar het zit.
Kijk maar :) (Linkje naar Screenshot)
Het staat er echt niet hoor: 8)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/okftUGi.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Je moet wel eerst naar change email adress hé. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
Probeer eerst eens je gegevens eens in te vullen etc. gewoon dat alles ingevuld is wat nodig is en verander anders een even je email (tijdelijk). Hierna nog eens proberen of het er niet bij komt te staan..
Anders moet je echt even contact opnemen met de klantenservice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ron!n schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:55:
Heb maar weer eens wat powerbanks besteld, de laagste prijs die ik kan vinden voor de Xiaomi 10000mAh (zilverkleurig) is €11,81 bij Banggood, als je coupon MIDYEAR6 gebruikt. Geldig tot 1s juli. Ook kan je voor Priority Direct Mail kiezen (gratis), maar ik weet niet of dat ook echt sneller is dan de Standard Shipping.

http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-977406.html
code "3f3128" is ook nog geldig, geeft net iets meer korting. Had ik geloof ik al eerder vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Dat is vreemd. Hier staat het wel, ook op deze plaats zonder andere gegevens ingevuld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
I.p.v. dat ze weten dat het een glitch is die meerdere mensen irriteert, waarom zouden ze het dan niet gewoon direct oplossen. Laat staan dat zij voldoende budget in huis hebben om even zo'n simpel probleem op te lossen. Wel een zeer goede marketing methode om op deze manier je klanten als subscriber te houden.

Erger mij overigens mateloos aan die mails. Zelfs als spam gemarkeerd komen ze gerust nog eens binnen.

[ Voor 31% gewijzigd door ViezeVis op 29-06-2015 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:10
xileS schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:29:
[...]

code "3f3128" is ook nog geldig, geeft net iets meer korting. Had ik geloof ik al eerder vermeld.
met die code kom je op €11,88 , net even gechecked!
Ron!n schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:55:
... de laagste prijs die ik kan vinden voor de Xiaomi 10000mAh (zilverkleurig) is €11,81 bij Banggood, als je coupon MIDYEAR6 gebruikt. Geldig tot 1s juli.
http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-977406.html

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Medione1210 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:09:
Een bestelde Mi band bij Allbuy was na een week nog steeds niet verstuurd. Op mijn mail aan de klantenservice werd niet gereageerd. Via de app heb ik vervolgens op 'start refund process' geklikt. Geen enkele reactie of actie vanuit Allbuy.
Toen bij paypal een geschil aangemaakt. Wederom geen enkele reactie.

Vanmorgen bij Paypal geëscaleerd tot claim. Binnen half uur bericht van Paypal dat het geld is teruggeboekt door Allbuy.
Jammer dat ze niet aan klantenservice doen daar.
:'(
Controleer ik net de terugbetaling, blijkt dat Allbuy 1,11usd minder heeft terugbetaald ivm 'kosten'. Moet niet gekker worden. Nou ja, de claim staat nog open en ze hebben ook nog niet naar paypal gereageerd. Zal wel zien hoe het afloopt. Maar netjes is het niet van Allbuy.

Edit: klantenservice van Tinydeal blijkt niet veel beter. Rechter oortje van ontvangen koptelefoon werkt niet. Ticket aangemaakt. Eerst komen ze met allemaal open deur operkingen als 'heb je het al al met een ander apparaat geprobeerd'. En nu [halve week later] willen ze de helft in punten refunden of pas bij een volgende order resenden...anders is het 'not cost effective for them'...

[ Voor 18% gewijzigd door Medione1210 op 30-06-2015 06:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:18
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8W1pkGk.png
Deze cam vandaag ontvangen: http://www.banggood.com/F...droid-Phone-p-949264.html

Werkt met Synology (Generic ONVIF poort 8899). Webinterface, URL's voor de stream (HQ/LQ) e.d. is allemaal 1:1 identiek aan de ESCAM QD500 die ik eerder al eens kocht.

Prima cammetje, beeldkwaliteit van de QD500 is echter wel wat beter, dit model spuugt op hoogste settings (704x576 resolutie) dit eruit: http://i.imgur.com/aKz2mU0.jpg

Helaas geen URL om direct een snapshot op te vragen, maar daar heb ik zelf een PHP-scriptje voor geklust i.c.m. Surveillance Station package op de Synology: http://domoticz.com/forum/viewtopic.php?f=23&t=6794

[ Voor 5% gewijzigd door ThinkPad op 29-06-2015 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Ronald8 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 15:36:
[...]

"Safety check rejected", dus ik zou denken dat je pakje niet door een controle is gekomen en nu heen en weer wordt gestuurd. Misschien kun je contact opnemen met de verkoper en vragen wat hij van de situatie vindt?
De verkoper zegt dat het wel zal aankomen en dat de post traag is en het maximum 60 dagen kan duren.
De meeste van zijn berichten zijn onleesbaar door het slechte engels.

"for post shipping, update info. slowly, need package arrived at BE, then can update info. , in transport, there is without info.
so please be patiently to wait, thanx"

en

"by post shippping it is slowly, need about 60 days, so please be patiently to wait !"

Wat moet ik nu doen?
Dispute openen bij Aliexpress?

[ Voor 19% gewijzigd door bambinodekat op 29-06-2015 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
bambinodekat schreef op maandag 29 juni 2015 @ 22:31:
[...]

De verkoper zegt dat het wel zal aankomen en dat de post traag is en het maximum 60 dagen kan duren.
De meeste van zijn berichten zijn onleesbaar door het slechte engels.

"for post shipping, update info. slowly, need package arrived at BE, then can update info. , in transport, there is without info.
so please be patiently to wait, thanx"

en

"by post shippping it is slowly, need about 60 days, so please be patiently to wait !"

Wat moet ik nu doen?
Dispute openen bij Aliexpress?
Zorgen dat de purchase protection niet overschreden wordt.. En rustig wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Is er nog kans dat het daadwerkelijk aankomt, nu het pakket niet door de veiligheidscontrole komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 02:31

pinda powerrr

Slow down...

dodge_911 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 17:37:
[...]

Ik heb zonet m'n YZXstudio metertje binnengehad, en meteen voor je getest :
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Is dus imho echt een gevalletje van poortidentificatie.
De poort op de XPB5000 identificeert als Android 1,5A terwijl de XPB16000 identificeren als Apple...
Even een verlate reactie:

Vreemd is het wel. Een Samsung (Android) tablet wil niet laden met de XPB5000, die volgens jouw meter een Android lader nadoet.
Met een XPB10400 én 16000 gaat het laden wel, waarbij de laatste dus als Apple lader wordt weergegeven. Nu heb ik hier thuis ook een originele Apple lader liggen en daarmee weigert elke tablet (maakt niet uit welk merk) pertinent te laden, want Apple. De iPad natuurlijk wel.

Pfff, moeilijke kost....nogmaals, wanneer komt de FW update van de XPB5000 :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
pinda powerrr schreef op maandag 29 juni 2015 @ 23:26:
[...]

Even een verlate reactie:

Vreemd is het wel. Een Samsung (Android) tablet wil niet laden met de XPB5000, die volgens jouw meter een Android lader nadoet.
[...]

Pfff, moeilijke kost....nogmaals, wanneer komt de FW update van de XPB5000 :+
Samsung doet afaik dan weer geheel z'n eigen ding, ipv Android DCP :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cHFQVui.png
Heeft wat te maken met weerstanden van speficieke waarde die voor een specifiek voltage zorgen over de datalijnen.
Dénk ik hé, want ik ken eigenlijk geen bal van electronica :D

[ Voor 20% gewijzigd door dodge_911 op 29-06-2015 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ron!n schreef op maandag 29 juni 2015 @ 20:31:
[...]

met die code kom je op €11,88 , net even gechecked!

[...]
Ik had het ook gecheckt. Het scheelt idd niet veel, maar 3f3128 geeft net een procent meer korting. Maar prijs verschilt per dag, dus vandaar dat jij toen goedkoper uit kwam met andere code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
xileS schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 02:15:
[...]

Ik had het ook gecheckt. Het scheelt idd niet veel, maar 3f3128 geeft net een procent meer korting. Maar prijs verschilt per dag, dus vandaar dat jij toen goedkoper uit kwam met andere code.
Klopt het dat deze niet werkt op flash deals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 00:46
dodge_911 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 23:32:
[...]

Samsung doet afaik dan weer geheel z'n eigen ding, ipv Android DCP :)
[afbeelding]
Heeft wat te maken met weerstanden van speficieke waarde die voor een specifiek voltage zorgen over de datalijnen.
Wat is dat voor een leuk apparaatje om uit te lezen, waar kun je die bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 10:03
Vjenne-ICT schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 07:38:
Wat is dat voor een leuk apparaatje om uit te lezen, waar kun je die bestellen?
http://www.benl.ebay.be/i..._trksid=p3984.m1423.l2649

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 00:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 10:03
Vjenne-ICT schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 08:12:
Bedankt! Is geen goedkoop apparaatje zeg.....
Mijn initiële gotta-have-dammit! mening werd ook ietsjes minder bij het zien van de prijs ja :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Brad Pitt schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 08:16:
[...]

Mijn initiële gotta-have-dammit! mening werd ook ietsjes minder bij het zien van de prijs ja :P
Beetje goed zoeken en je vindt ze onder de 25€.
Toegegeven, nog steeds veel geld voor een 'metertje' maar voor mij het wel waard :)
'n Hobby mag nu éénmaal wat kosten...
(dat mijn hobby het uitvogelen van usb-power-use is, kan ik ook niet aan doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:13
MrGangstaQ schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 05:48:
Klopt het dat deze niet werkt op flash deals?
Coupon codes werken niet in combinatie met Flash Deals (en/of tijdelijke prijsverlagingen).

Het komt weleens voor dat een week daarvoor een coupon code is gegeven voor een X product (coupon geldig voor een maand), de week erop wordt de prijs verlaagd in verband met een aanbieding of een Flash Deal, de coupon code is nog altijd actief alleen werkt deze dan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
user001 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:29:
[...]

Dat is vreemd. Hier staat het wel, ook op deze plaats zonder andere gegevens ingevuld te hebben.
Het staat hier wel, maar kan er op klikken wat ik wil, er gebeurt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 13:12
Meizu heeft naast de MX5 smartphone vandaag ook een mobiele powerbank aangekondigd:

- 10000 mAh mobiele powerbank (lithium-ion polymer batterij van ATL, dus geen 18650 batterij waardoor het lichter en dunner is)
- support voor fast charge technologie (twee kanten, dus zowel input en output)
- 149 yuan, omgerekend daar ongeveer 24 US dollar.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qog4zIc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BvgAGrD.jpg?1

[ Voor 9% gewijzigd door Gsus86 op 30-06-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Gsus86 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:01:
Meizu heeft naast de MX5 smartphone vandaag ook een mobiele powerbank aangekondigd:

- 10000 mAh mobiele powerbank (lithium-ion polymer batterij van ATL, dus geen 18650 batterij waardoor het lichter en dunner is)

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb liever dat ze de accucapaciteit uitbreiden ipv kleinere powerbanks maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Pistolebob schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:12:
[...]

Ik heb liever dat ze de accucapaciteit uitbreiden ipv kleinere powerbanks maken :P
Dan koop je toch een 16000...

24usd? Een Xiaomi kost de helft. Dit gaat 'm dus niet worden...

[ Voor 37% gewijzigd door Medione1210 op 30-06-2015 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 13:12
Medione1210 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:25:
[...]

Dan koop je toch een 16000 of deze http://i01.i.aliimg.com/p...tion_super_power_bank.jpg

Het is inderdaad duurder dan Xiaomi vergelijkbare powerbank. Ik neem aan dat Polymer batterijen iets duurder zijn dan 18650 batterijen. Zo kost de Xiaomi 5000mAh polymer batterij van ATL 49 yuan. Ter vergelijking, de Xiaomi 10000 mAh 18650 batterij powebank kost daar 69 yuan.

Je betaalt de meerprijs dus voor iets dunner en lichter powerbank en fast charge tech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 09:44
Ik ben prima bereid 20$ te betalen voor een compactere 10K powerbank, bespaard weer wat gewicht in de rugzak want neem hem eigenlijk alleen mee op vakantie rest van het jaar gebruik ik hem amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Gsus86 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:01:

[afbeelding]
[afbeelding]
Ah, concurrentie voor de ZMI, ook 10000mah en 9,5mm dik...
Die Meizu zou ik wel eens willen testen tegenover een XPB10400 en 10000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Laatst online: 20-09 02:31

pinda powerrr

Slow down...

dodge_911 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 23:32:
[...]

Die laatste zin doet het em! :+ _O-

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
pinda powerrr schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:04:
[...]

Die laatste zin doet het em! :+ _O-
Knowing how to get in to trouble, and sometimes out of, does not constitute knowledge, imo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 23:09
Toch maar overstag gegaan en een XPB 16000 besteld bij banggood voor iets van €21. Geen idee wat ik ermee moet, heb al van alle exemplaren 2 (behalve de 5200) maar deze kan er ook nog wel bij voor in de auto denk ik :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Medione1210 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:25:
[...]

Dan koop je toch een 16000...

Waarom geen 32000 als het zo klein gemaakt kan worden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Musta schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:10:
Toch maar overstag gegaan en een XPB 16000 besteld bij banggood voor iets van €21. Geen idee wat ik ermee moet, heb al van alle exemplaren 2 (behalve de 5200) maar deze kan er ook nog wel bij voor in de auto denk ik :p
Dan is het zoiets toch handiger http://www.banggood.com/2...nless-Steel-p-983871.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Omdat ik voor mijn studentenvereniging een nieuw wifi-netwerk aan het aaleggen ben, wil ik graag een sloop-bestendige accesspoint kopen.
Nu zie ik deze ingeboude (merk Vonets) op amazon.de http://www.amazon.de/Prof...9&sr=1-10&keywords=vonets
(maar hij wordt voor de rest alleen in china verkocht zoals bij gearbest)
Kennen jullie dit merk en is zo'n accespoint/repeater uit china erg brandgevaarlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 23:09
Zo eentje heb ik ook :p Maar voor vakantie in Turkije is dit ook wel handig zo

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 21:59

flipkipse

Google it

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 43% gewijzigd door flipkipse op 30-06-2015 14:42 ]

Certified Google Teacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik heb die laatst ook ontvangen, maar in mijn sigaretten aansteker past die niet.. zit veel te ruim en het puntje komt niet bij het contact... is een Peugeot 208.
Gelukkig is het maar een tijdelijke auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Een tijdje geleden was Allbuy hier een hype. Ik was er mee ingegaan, maar blij dat het voor een klein bedrag is.

Met de MiLights aan 90cent per stuk, heb ik er maar 2 van de 3 gekregen. De andere zat niet in het envelop.
Allbuy hierover gecontacteerd, maar al bijna een week lang geen antwoord.

Weet alleen niet: is 90 cent de moeite voor een PayPal claim?

In ieder geval: zal daar nooit meer bestellen. Zo'n service heb ik echt nog nooit gezien.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:24
Dima_2005 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:43:
Een tijdje geleden was Allbuy hier een hype. Ik was er mee ingegaan, maar blij dat het voor een klein bedrag is.

Met de MiLights aan 90cent per stuk, heb ik er maar 2 van de 3 gekregen. De andere zat niet in het envelop.
Allbuy hierover gecontacteerd, maar al bijna een week lang geen antwoord.

Weet alleen niet: is 90 cent de moeite voor een PayPal claim?

In ieder geval: zal daar nooit meer bestellen. Zo'n service heb ik echt nog nooit gezien.
ook al is het maar 1 cent dan alsnog een claim indienen. je hebt wat gekocht en nooit gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:00
zijn er de laatste tijd problemen met leveringen van Allbuy?

ik was namelijk van plan daar een earson te gaan bestellen ivm de lage prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 17-09 07:40
GabrielZ schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:15:

Ik had het zeer snel binnen nadat het was verzonden... Letterlijk enkele dagen. De Xiaomi powerbank is een originele. Echter, totdat het werd verzonden duurde het 2 weken... En inderdaad kreeg ik ook geen reactie op een serviceverzoek. Heb er niet heel veel vertrouwen in momenteel, maar heb wel alles gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
GabrielZ schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:15:

Ik zou ze gewoon de kans geven en met PayPal betalen. Volgens mij ontving nagenoeg iedereen wel (een deel van) hun bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:00
user001 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:31:
[...]

Ik zou ze gewoon de kans geven en met PayPal betalen. Volgens mij ontving nagenoeg iedereen wel (een deel van) hun bestelling.
Dan ga ik dat maar doen, wil daar namelijk de EARSON ER151 gaan bestellen, echter twijfel ik nog tussen de EARSON ER151 en de Original Xiaomi Square Box

Mensen ervaringen met deze 2 speakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanibanani
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 00:05
Io heb in totaal 4 orders geplaatst bij Allbuy en 3 zijn er gewoon goed ontvangen, ook redelijk snel. Over de 4e heb ik contact met hen, maar dat gaat niet zo soepel. Van allenverhalen die ik over Allbuy heb gelezen gaat het merendeel over mensen die meerdere items in 1 order hebben besteld en niet alles ontvangen. Daar lijkt er bij Allbuy iets mis te gaan. Dus ik denk dat je prima bij Allbuy kunt bestellen, maar als je meerdere items wilt gewoon alles los bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Heb een LO code van Allbuy die van Litouwen naar Rusland gegaan zou zijn (17track) en dat 22 dagen geleden, nog voor mijn besteldatum.

Zie nu wel
Tracking Date:PostNL International
State:AttemptFail

Dat laatste stond er direct al bij maar PostNL is recent toegevoegd.
Heb er nog een uitstaan bij Allbuy en ik doe ondertussen even helemaal niets meer met die club voordat er eerst een keer geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:13
GabrielZ schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:34:
Dan ga ik dat maar doen, wil daar namelijk de EARSON ER151 gaan bestellen, echter twijfel ik nog tussen de EARSON ER151 en de Original Xiaomi Square Box

Is al een keer hier langsgekomen (nog niet zo lang geleden), de vergelijking van de Earson met de Xiaomi.
EN-IS schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:28:
Huishoudelijke mededeling
.....
Wat we graag willen zien in dit topic:
  • Voordat je een vraag stelt dat je de zoekfunctie gebruikt.
  • Niet gevonden wat je zoekt, Google is je vriend.
  • Houd het constructief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYzE
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-01 22:38
Banggood is echt heel snel geworden! :D 7 dagen slechts voor de usb lampjes die ik had besteld, en die dingen zijn me een partij fel zeg. Echt fantastisch voor s'avonds zonder verlicht toetsenbord. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
GabrielZ schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:34:
[...]

EN-IS schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:50:
[...]

Is al een keer hier langsgekomen (nog niet zo lang geleden), de vergelijking van de Earson met de Xiaomi.

[...]
Zie hier de post over een korte vergelijking.
Hier nog wat uitgebreider.

Zijn er nog meer mensen die problemen hebben bij de order verwerkingstijd van GearBest? Duurt soms allemaal wel lang. Product is in stock (en dat zegt de chat ook) maar inmiddels wacht ik al wel een week op een verzending, helaas.

[ Voor 12% gewijzigd door ViezeVis op 30-06-2015 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Nano2009 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:31:
[...]

Bedankt voor de preview! _/-\o_ Wacht met smart op de volledige review!
Thanks, ik heb mijne inmiddels binnen! Klinkt een stuk voller dan de ER151.
Maar die houdt toch het meest bang for the buck.

Wat me irriteert aan de ER160 is de chinese mannenstem die wat mompelt als ie koppelt of vanaf een SD-kaart wat gaat afspelen..... Hoop dat dat ergens uitgezet kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
Ik hoop echt dat mijn xiaomi usb fans deze week nog binnenkomen, kan ze nu wel goed gebruiken.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 08:56
1975Mark30 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:14:
[...]

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. De 7 dagen zijn overschreden. Is jouw bestelling inmiddels verstuurd? Zo ja, wanneer?
Excuus voor de late reactie;
23-06-2015 - shipment notificatie
27-06-2015 - thuis bezorgd (niet thuis)
30-06-2015 - opgehaald postkantoor
Krascode gecheckt; "The product you are checking is Mi Power Bank"

Oftewel volledig legitiem.
Als het klopt; shipment notificatie vs bezorging... 4 dagen, dan is dat heel rap.

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Ik heb vandaag mijn Anker 40W ontvangen. Klopt het dat deze een aardige temperatuur krijgt als deze meerdere apparaten tegelijk oplaad? Heeft iemand al gemeten hoeveel dit apparaat gebruikt als die niets oplaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
  • Laatst online: 23:13
MrGangstaQ schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:59:
Ik heb vandaag mijn Anker 40W ontvangen. Klopt het dat deze een aardige temperatuur krijgt als deze meerdere apparaten tegelijk oplaad? Heeft iemand al gemeten hoeveel dit apparaat gebruikt als die niets oplaad?
Watt en temperatuur staat ook op deze Website http://lygte-info.dk/revi...port%2071AN7105%20UK.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Ik zie 60 graden staan. Behoorlijk warm voor een apparaat in contact met elektriciteit. Levert dit geen problemen op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
MrGangstaQ schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 18:20:
[...]

Ik zie 60 graden staan. Behoorlijk warm voor een apparaat in contact met elektriciteit. Levert dit geen problemen op?
Off topic, volgens mij ckomt dat ding van Amazon, maar les de conclusie even, er wordt niet gerept over problemen door warmte
Conclusion

This charger looks very good with low noise, overload protection on each output and able to run at full current.

[ Voor 11% gewijzigd door Medione1210 op 30-06-2015 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Eens! Ook hier al mijn 4 orders van Allbuy ontvangen, bij de order waar 2 stuks in 1 enveloppe zouden moeten zitten is er tijdens het inpakproces hoogstwaarschijnlijk 1 van de inpakmachine gevallen.
Kanibanani schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:36:
Io heb in totaal 4 orders geplaatst bij Allbuy en 3 zijn er gewoon goed ontvangen, ook redelijk snel. Over de 4e heb ik contact met hen, maar dat gaat niet zo soepel. Van allenverhalen die ik over Allbuy heb gelezen gaat het merendeel over mensen die meerdere items in 1 order hebben besteld en niet alles ontvangen. Daar lijkt er bij Allbuy iets mis te gaan. Dus ik denk dat je prima bij Allbuy kunt bestellen, maar als je meerdere items wilt gewoon alles los bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
MrGangstaQ schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 18:20:
[...]

TUV vond van niet, anders had dit ding hun keurmerk niet gekregen :o
*mompelt iets over zoeken, water, laag en spijkers*

[ Voor 7% gewijzigd door dodge_911 op 30-06-2015 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:50
NYzE schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:55:
Banggood is echt heel snel geworden! :D 7 dagen slechts voor de usb lampjes die ik had besteld, en die dingen zijn me een partij fel zeg. Echt fantastisch voor s'avonds zonder verlicht toetsenbord. _/-\o_
Toch kan het nog wel eens tegen vallen. Vorige week woensdag een tablet+case besteld met expedited shipping, beiden op voorraad en met de status ships in 1 day.

Zondag stonden ze nog steeds op processing en waren ze beiden uit voorraad. Maar eens gemaild hoe het zat, de case bleek niet meer leverbaar. Ik heb ze gezegd dat ze de case maar moeten refunden en de tablet gewoon opsturen. Was geen probleem volgens hun.

Toen kreeg ik een dag later mailtje dat de hele order was gecancelled....maar weer eens nagevraagd, ging iets niet goed. Uiteindelijk is hij vandaag wel verstuurd als het goed is, al is er nog geen tracking nummer aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
user-100 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 18:28:
Eens! Ook hier al mijn 4 orders van Allbuy ontvangen, bij de order waar 2 stuks in 1 enveloppe zouden moeten zitten is er tijdens het inpakproces hoogstwaarschijnlijk 1 van de inpakmachine gevallen.

[...]
Inpakmachine? Zal toch wel gewoon handwerk zijn. Of zouden ze hypermodern bezig zijn? KENZI kom d'r maar in aub...

[ Voor 31% gewijzigd door Medione1210 op 30-06-2015 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViezeVis schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:34:
[...]

[...]

Zie hier de post over een korte vergelijking.
Hier nog wat uitgebreider.

Zijn er nog meer mensen die problemen hebben bij de order verwerkingstijd van GearBest? Duurt soms allemaal wel lang. Product is in stock (en dat zegt de chat ook) maar inmiddels wacht ik al wel een week op een verzending, helaas.
Verzending bij GB duurt bij mij ook altijd lang +- 5 dagen.
In de productbeschrijving staat ook 3-5 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Heb met beide bestellingen van GearBest 5 dagen zitten wachten tot ze het eindelijk verzonden, maar dan krijg je wel een hippe foto van je pakketje alvorens ze h'm versturen :P

Tevens vandaag mijn Pistons V2 aangekomen (van GB toevallig) en de eerste indruk is wederom (net zoals v3) erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
De echte xiaomi verzamelaar moet deze natuurlijk ook hebben..
http://www.gearbest.com/mice-keyboards/pp_203352.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 10:27
Ga dan ineens voor de betere Xiaomi versie ;)
https://www.allbuy.com/de...se-Pad-Silvery-Grey-52289
Afbeeldingslocatie: http://m5.img.dxcdn.com/CDDriver/img/sku_377391_101.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door bottom line op 30-06-2015 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Ja, die heeft de echte verzamelaar al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Medione1210 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:01:
[...]

Ja, die heeft de echte verzamelaar al :P
Ik nog niet hoor! De grote versies zijn vaak al weer uitverkocht net nadat ze in voorraad zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn Xiaomi Piston 3 binnen. Heeft een dikke 3 weken op zich laten wachten maar beter laat dan nooit. Aangekocht bij gearbest.

Nou zou ik graag willen nagaan of dit een originele versie is. Iemand enig idee hoe je het verschil kan zien?
Pagina: 1 ... 48 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic