Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:12
Ronald8 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 20:32:
Vandaag was m'n extra batterijtje voor de Eachine H8 Mini aangekomen. Helaas past hij niet echt. Hij is een stukje dikker dan de originele accu en de connector is ontzettend moeilijk los te krijgen. Straks maar eens kijken wat de klantenservice van Banggood er van zegt.
Ik had ook wat extra batterijen voor mijn Syma X11 besteld en die connectors zaten ook erg vast aan de quad. Er zitten kleine nokjes op de connector die je met een scherp mesje weg kan snijden. Dan gaat het makkelijker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:22
maurits82 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 20:31:
[...]

Merci!
Op basis van deze review toch mijn bestelling bij BG maar even gecanceld voor mn 2e, terwijl mn 1e nog niet binnen is om te testen. Zoek toch eentje met wat bass, zo mogelijk meer dan die van de earson. (is al prima hoor).
Maar ben wel benieuwd als die 1e binnen komt!
De nieuwe Earson ER-160 heeft volgens mij een betere bass dan de voorganger ER-151. Denk ook dat ik die eens ga aanschaffen.
Crazyanz schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 21:55:
[...]

Herkenbaar verhaal, behalve het stuk over de bass. Ik heb geen ervaring met de earson maar ik vind de bass bij de xiaomi ruim voldoende en vaak al snel te overheersend. Ik gebruik overigens spotify met een iPhone 5S wellicht dat daar een verschil in zit.

De xiaomi is trouwens weldegelijk voorzien van een passieve bass
Ik gebruik inderdaad ook Spotify maar dat de bass overheerst kan ik mijzelf niet echt in vinden. Heb je ook een Earson toevallig? Ik kan tot dusver nog geen teardown video's vinden of manieren hoe je de Xiaomi Square Box moet openhalen. Wordt waarschijnlijk net zo'n gekloot als bij de Earson ER-151.

[ Voor 42% gewijzigd door ViezeVis op 27-06-2015 02:53 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:30

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

Vandaag was m'n extra batterijtje voor de Eachine H8 Mini aangekomen. Helaas past hij niet echt. Hij is een stukje dikker dan de originele accu en de connector is ontzettend moeilijk los te krijgen. Straks maar eens kijken wat de klantenservice van Banggood er van zegt.
Zeer waarschijnlijk zeggen ze dit:

"Dear Friend,

Thanks for your email.

For your order xxxxxxxx and SKUxxxxxxx, could you please send us a video of it and the shipping label, then we can ask the technique staff to find a good solution."

Ik heb het gevoel dat dit niet bedoeld is om iets op te lossen, maar puur om het onaantrekkelijk te maken om service te vragen. Hoe gaan ze duizenden video's per dag bekijken, beoordelen en oplossen?
In China zijn garantie & service nu eenmaal vrij onbekende begrippen en gezien de prijzen is dat ook niet helemaal onterecht...

Ik heb gisteren toevallig zo'n zelfde accu binnengekregen, zal toch zo even kijken of hij past ;)

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Ik krijg net de Xiaomi 16000mAh powerbank binnen van Allbuy... Wacht even, 10 juni besteld, 24 juni verzonden en 27 juni al binnen? Iets zegt me dat het niet zo snel kan en dat men gewoon te laat heeft ingeboekt dat het verzonden is. Toch. Ik ben totaal verrast.

Er zit een wit doosje omheen met kartonnen inlay. Mi boekje, etc. zit erbij en de Mi fan is ermee in/uit te schakelen. Ik ga er vanuit dat het inderdaad een origineel is. Voor 20 Euro niet slecht. Het is wel echt een serieus kanon trouwens, maar wel ideaal voor op reis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
ksborg schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 10:33:
Ik krijg net de Xiaomi 16000mAh powerbank binnen van Allbuy... Wacht even, 10 juli besteld, 24 juli verzonden en 27 juli al binnen? Iets zegt me dat het niet zo snel kan en dat men gewoon te laat heeft ingeboekt dat het verzonden is. Toch. Ik ben totaal verrast.

Er zit een wit doosje omheen met kartonnen inlay. Mi boekje, etc. zit erbij en de Mi fan is ermee in/uit te schakelen. Ik ga er vanuit dat het inderdaad een origineel is. Voor 20 Euro niet slecht. Het is wel echt een serieus kanon trouwens, maar wel ideaal voor op reis :)
Lees je post nog eens :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 17-09 07:40
Whoops, ik loop een beetje voor :)

Overigens met hulp van deze guide ook nog even gecheckt: https://www.techmesto.com/identify-fake-xiaomi-power-bank/

Alles klopt. De code op het doosje kraste er prima af. Als in, ik kraste te hard en de code is nu deels onleesbaar. Ga er echter vanuit dat ie origineel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 06:00
dodge_911 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 17:37:
[...]

Ik heb zonet m'n YZXstudio metertje binnengehad, en meteen voor je getest :
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Is dus imho echt een gevalletje van poortidentificatie.
De poort op de XPB5000 identificeert als Android 1,5A terwijl de XPB16000 identificeren als Apple...
Ik heb interesse in dit metertje, waar heb je deze gekocht? Kan 'm namelijk nergens vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
Lucky0wn schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 11:31:
Ik heb interesse in dit metertje, waar heb je deze gekocht? Kan 'm namelijk nergens vinden!
O.a. hier http://www.benl.ebay.be/i..._trksid=p3984.m1423.l2649

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Bedankt! Had 'm al gevonden toen ik zocht op m'n desktop, vreemd genoeg via m'n gsm nergens kunnen vinden. (Ebay en aliexpress apps)

Weet jij ook het verschil tussen de verschillende kleuren, of is er geen verschil? (behalve dan dat de gele de oude versie is blijkbaar?)

[ Voor 5% gewijzigd door Lucky0wn op 27-06-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Lucky0wn schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 11:44:
[...]
Weet jij ook het verschil tussen de verschillende kleuren, of is er geen verschil? (behalve dan dat de gele de oude versie is blijkbaar?)
Staat bij die ebay listing aangegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Brad Pitt schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 11:49:
[...]

Staat bij die ebay listing aangegeven :)
Oeps niet goed gekeken! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:32
Iemand enig idee hoe lang RK....CN pakketjes over doen om Nederland te bereiken? Uiteraard blijft het een kwestie van geluk, maar ik heb goede ervaringen met onder andere Singapore Post en PostNL en minder goede met Sweden Post. RK is nieuw voor me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
ViezeVis schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 18:43:
Hoge tonen.
De hoge tonen kunnen ook goed gecombineerd worden met de bass. Wanneer hoge tonen afgespeeld worden en je daarnaast ook nog een stevige bass er tussen door hebt, is de kans op vervorming groter. De conus trilt namelijk van de harde bass en de stofkap (bubbeltje in het midden van de speaker) trilt door de hoge tonen.
De conus en stofkap zijn gewoon één onderdeel. Bas en treble worden gecombineerd in het signaal en tegelijkertijd afgespeeld, er zijn niet twee apart bewegende delen. Verstoring van treble komt meestal door harmonische boventonen die je krijgt als je de speaker of versterker over zijn grenzen drukt.

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
exelletor schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 12:30:
Iemand enig idee hoe lang RK....CN pakketjes over doen om Nederland te bereiken? Uiteraard blijft het een kwestie van geluk, maar ik heb goede ervaringen met onder andere Singapore Post en PostNL en minder goede met Sweden Post. RK is nieuw voor me. :)
Een R*CN-nummer betekent dat je pakket aangetekend verzonden is met China Post. Vroeger duurde dat behoorlijk lang, maar ik heb de indruk dat de verzendtijd nu wat verkort is. Ik zou 2-3 weken rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:03
exelletor schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 12:30:
Als ik het me goed herinner is de tweede letter (de K dus in dit geval) willekeurig en betekenisloos. R********CN is dus gewoon China Post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Lucky0wn schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 11:31:
[...]

De originele dealer van dit spul :
http://www.benl.ebay.be/i...rger-Doctor-/171657443908

Verkoopt ook 'n dongle waarmee je de firmware kan updaten.
Dit had je al gezien, toch?
Ronald8 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 13:02:
[...]

Als ik het me goed herinner is de tweede letter (de K dus in dit geval) willekeurig en betekenisloos. R********CN is dus gewoon China Post.
Volgens 17track heeft die 2de letter iets te maken met de aard van het pakketje :
«A» - Mail is not insured (less than 2 kg)
«R» - Registered Mail (less than 2 kg)
«V» - Registered Mail (Insured)(less than 2 kg)
«C» - Ordinary Parcel (more than 2 kg)
«L» - Airmail E-packet (less than 2 kg)
«E» - Express Mail Service (EMS more than 2 kg)
maar in hoeverre dat dit klopt is maar de vraag, want ik heb vrijwel altijd andere letters binnengekregen :)

[ Voor 25% gewijzigd door dodge_911 op 27-06-2015 13:13 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
dodge_911 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 13:07:
[...]

[...]

Volgens 17track heeft die 2de letter iets te maken met de aard van het pakketje :

[...]

maar in hoeverre dat dit klopt is maar de vraag, want ik heb vrijwel altijd andere letters binnengekregen :)
Die letters kloppen zeker wel, maar het is de eerste letter die de aard duidelijk maakt. :) De tweede letter is geheel willekeurig.
(Zo die je: R is aangetekend, E is een EMS-pakket, ...)
Deze regels zijn voor alle landen hetzelfde en werden opgesteld door de UPU (Universal Postal Union).

[ Voor 5% gewijzigd door user001 op 27-06-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 19:35
Precies hetzelfde aan deze kant, ik dacht eerst dat de lipo al opgeblazen was.En ook bij mij gaat het stekkertje er zeer moeilijk vanaf.
Verder wel een leuk ding voor zo weinig heb al een zwarte en nu is ook een witte onderweg.
Zolang ik sieraden voor het vrouwtje blijf mee bestellen kan iik nog wel ff shoppe in China ha ha .

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
dodge_911 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 13:07:
[...]

Die had ik al gezien inderdaad, al ben ik nu toch in de markt voor een rode, aangezien dit de nieuwe versie is. En die verkoper heeft blijkbaar alleen de gele op voorraad. Ik heb degene besteld in de link van Brad Pitt. Deze is toch wel echt dan hoop ik? (en meteen vijf euro goedkoper!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
user001 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 13:17:
[...]

Die letters kloppen zeker wel, maar het is de eerste letter die de aard duidelijk maakt. :) De tweede letter is geheel willekeurig.
(Zo die je: R is aangetekend, E is een EMS-pakket, ...)
Deze regels zijn voor alle landen hetzelfde en werden opgesteld door de UPU (Universal Postal Union).
Ow, werkt dat zo :D Weer wat bijgeleerd!
Wat ik me soms wel afvraag : raken die trackingnummers niet 'op'? Of worden die herbruikt?
Lucky0wn schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 13:40:
[...]

Die had ik al gezien inderdaad, al ben ik nu toch in de markt voor een rode, aangezien dit de nieuwe versie is. En die verkoper heeft blijkbaar alleen de gele op voorraad. Ik heb degene besteld in de link van Brad Pitt. Deze is toch wel echt dan hoop ik? (en meteen vijf euro goedkoper!)
Ik hoop het voor je :)
Ik heb de mijne ook niet van die seller, maar de dongle dan weer wel.
De rode is nieuwer, als in tijd, maar de gele heeft andere functies die eigenlijk ook wel interessant zijn, maar ik vind 29€ gewoon té duur :)

[ Voor 28% gewijzigd door dodge_911 op 27-06-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
dodge_911 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 13:45:

Ik hoop het voor je :)
Ik heb de mijne ook niet van die seller, maar de dongle dan weer wel.
De rode is nieuwer, als in tijd, maar de gele heeft andere functies die eigenlijk ook wel interessant zijn, maar ik vind 29€ gewoon té duur :)
Ik vind €29 ook net iets te duur, vooral omdat ik al een kcx107 heb. Daarbij gebruik ik het apparaat om batterijen van klanten/vrienden mee te testen.

Die programmer lijkt me ook tof om aan te schaffen, maar brengen die nieuwe firmwares bruikbare vernieuwingen mee of is het gewoon een gimmick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:11
Nou ik heb ook weer een mooie, kreeg vandaag een brief van SNB-REACT dat ik een namaak Apple hoesje zou hebben gekocht en dat deze is onderschept bij de duane in Luik.
Of ik even 75euro wil overmaken en allerlei dingen wil ondertekenen.

Het leukse is nog, in de ebay advertentie waar ik hem vandaag heb staat nergens dat het officieel Apple hoesje is, er word alleen gebruik gemaakt van het logo op het hoesje zoals bij zoveel hoesjes.

Iemand hier ervaring mee? Gewoon negeren en klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
dodge_911 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 13:45:
[...]

Ow, werkt dat zo :D Weer wat bijgeleerd!
Wat ik me soms wel afvraag : raken die trackingnummers niet 'op'? Of worden die herbruikt?
Die geraken zeker eens op, maar er zijn wel erg veel combinaties.
In België zitten we al jaren met RA*BE. :9 Misschien gaan ze de lijst voor de tweede letter alfabetisch af.
TerminalNL schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 13:58:
Nou ik heb ook weer een mooie, kreeg vandaag een brief van SNB-REACT dat ik een namaak Apple hoesje zou hebben gekocht en dat deze is onderschept bij de duane in Luik.
Of ik even 75euro wil overmaken en allerlei dingen wil ondertekenen.

Het leukse is nog, in de ebay advertentie waar ik hem vandaag heb staat nergens dat het officieel Apple hoesje is, er word alleen gebruik gemaakt van het logo op het hoesje zoals bij zoveel hoesjes.

Iemand hier ervaring mee? Gewoon negeren en klaar?
Dat heb ik nu ook nog nooit gehad. Waarmee werd het verzonden? Volgens mij worden alle douaneformaliteiten voor bpost in Brussel gedaan.
Als een overheidsdienst zoiets stuurt kun je het niet gewoon negeren. Volgens mij zal je moeten betalen.
Lijkt het hoesje op eentje die Apple verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
user001 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:04:

[...]

Dat heb ik nu ook nog nooit gehad. Waarmee werd het verzonden? Volgens mij worden alle douaneformaliteiten voor bpost in Brussel gedaan.
Als een overheidsdienst zoiets stuurt kun je het niet gewoon negeren. Volgens mij zal je moeten betalen.
Lijkt het hoesje op eentje die Apple verkoopt?
Het komt van een stichting/advocatenkantoor die voor meerdere merken het merkrecht beschermen, brief is wel legitiem.
Als ik zo google kan ik weinig vinden over wat te doen, voornaamste zaken zijn handelaren die een boete hebben gekregen omdat ze namaak spullen verkopen.

Het hoesje lijkt enigszins op het originele Apple hoesje, en heeft dan het logo achterop.

Gaat om dit hoesje en verkoper, http://m.ebay.com/itm/221751288630?_mwBanner=1

Later zag ik ook dat die wel lijkt op het originele hoesje, maar kwam hem gewoon tegen en vond hem mooi zag het later pas. Maar dat zou hun weinig kunnen interesseren denk ik, ook al was er geen intentie om een namaak product te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
TerminalNL schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:17:
[...]

Het komt van een stichting/advocatenkantoor die voor meerdere merken het merkrecht beschermen, brief is wel legitiem.
Als ik zo google kan ik weinig vinden over wat te doen, voornaamste zaken zijn handelaren die een boete hebben gekregen omdat ze namaak spullen verkopen.

Het hoesje lijkt enigszins op het originele Apple hoesje, en heeft dan het logo achterop.

Gaat om dit hoesje en verkoper, http://m.ebay.com/itm/221751288630?_mwBanner=1

Later zag ik ook dat die wel lijkt op het originele hoesje, maar kwam hem gewoon tegen en vond hem mooi zag het later pas. Maar dat zou hun weinig kunnen interesseren denk ik, ook al was er geen intentie om een namaak product te kopen.
Vermoedelijk vinden ze dat het lijkt op http://store.apple.com/be...oesje-voor-iphone-6-groen
Nu vind ik persoonlijk dat het hier geen namaak van is, aangezien er wel een verschil is tussen silicone en nepleder. Volgens de website van Apple is het inderdaad niet toegestaan om hun logo te hergebruiken zonder toestemming van Apple
2. Apple Logo and Apple-owned Graphic Symbols: You may not use the Apple Logo or any other Apple-owned graphic symbol, logo, or icon on or in connection with web sites, products, packaging, manuals, promotional/advertising materials, or for any other purpose except pursuant to an express written trademark license from Apple, such as a reseller agreement.
In dit opzicht maakt je hoesje inderdaad inbreuk op het merkrecht. Maar veel hoesjes die je gewoon in winkels kan kopen doen dat ook.
Volgens deze website (pagina 21) heb je wel nog hoop:
Heb je ter goedertrouw toch een namaakproduct gekocht, verzet
je dan tegen de betaling van de aangerekende kosten en raadpleeg
het ECC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dumpling
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 20:49
user001 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:31:
[...]

Vermoedelijk vinden ze dat het lijkt op http://store.apple.com/be...oesje-voor-iphone-6-groen
Nu vind ik persoonlijk dat het hier geen namaak van is, aangezien er wel een verschil is tussen silicone en nepleder. Volgens de website van Apple is het inderdaad niet toegestaan om hun logo te hergebruiken zonder toestemming van Apple
2. Apple Logo and Apple-owned Graphic Symbols: You may not use the Apple Logo or any other Apple-owned graphic symbol, logo, or icon on or in connection with web sites, products, packaging, manuals, promotional/advertising materials, or for any other purpose except pursuant to an express written trademark license from Apple, such as a reseller agreement.
In dit opzicht maakt je hoesje inderdaad inbreuk op het merkrecht. Maar veel hoesjes die je gewoon in winkels kan kopen doen dat ook.
Volgens deze website (pagina 21) heb je wel nog hoop:
Heb je ter goedertrouw toch een namaakproduct gekocht, verzet
je dan tegen de betaling van de aangerekende kosten en raadpleeg
het ECC.
Er is ook een lederen variant hoesje van Apple zelf:
http://store.apple.com/be...r-iphone-6-zwart?fnode=47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Wie wil nu in godsnaam €45 betalen voor zo'n simpel hoesje...
Inderdaad. Als je het op die manier bekijkt is het inderdaad wel volledige namaak. Behalve dat het logo iets anders verwerkt is.
Ik vind niet dat Ricardo veel te verwijten valt: we kopen toch allemaal dit soort prulletjes uit China zonder echt na te denken of het namaak is. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door user001 op 27-06-2015 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
En toch zijn ze niet identiek aan elkaar, bij de bestelde ebay variant loopt de onderkant volledig door. Ik ga maandag maar eens kijken of ik ze kan bereiken, heb ten goeden trouw namelijk een hoes gekocht vanuit china zonder dat wist dat het namaak zou zijn, ook zijn ze niet identiek maar erg geinspireerd op het origineel. Enigste zou dan zijn het Apple logo, maar die zit ook op zoveel producten in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
TerminalNL schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:46:
[...]

En toch zijn ze niet identiek aan elkaar, bij de bestelde ebay variant loopt de onderkant volledig door. Ik ga maandag maar eens kijken of ik ze kan bereiken, heb ten goeden trouw namelijk een hoes gekocht vanuit china zonder dat wist dat het namaak zou zijn, ook zijn ze niet identiek maar erg geinspireerd op het origineel. Enigste zou dan zijn het Apple logo, maar die zit ook op zoveel producten in de winkel.
Op één van de foto's op die pagina niet, toevallig ook de rode:
Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af70/chenchenshiwo1987/112_zps9wjnqne8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• error 404
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-08 20:59

error 404

Gebruiker niet gevonden

*knip* geen statusupdates, lees de topicwaarschuwing

[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 27-06-2015 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

TerminalNL schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:46:
[...]

Van de ebay listing:
Brand:
Unbranded/Generic

Heeft Apple logo = dus fake
Je mag niet zomaar een logo van Apple op je product plakken. Daar moet je toestemming voor vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
user001 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:48:
[...]

Op één van de foto's op die pagina niet, toevallig ook de rode:
[afbeelding]
Die was me nog niet eens opgevallen, had hem via de telefoon gekocht dan is de item description lang niet zo duidelijk als je snel er door heen scrolled.
Maandag maar even bellen hoe en wat, dat ze het vernietigen is prima, maar ik ga geen boete betalen voor iets dat ik ter goeder trouw heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Ik heb voor het eerst in tijden weer een aantal bestellingen lopen.

1 laptophoes van vilt (waarschijnlijk te klein besteld :+)
1 Xiaomi 10.000mAh powerbank
6 clipjes voor kabels. Dan kan ik m'n oplaadkabel aan m'n nachtkastje vastmaken.
2 telefoonhoesjes van plastic/rubber.

Ik zit er nog aan te denken om een hoesje voor die powerbank te kopen. Zo te zien heeft die een leuke textuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:12
Ronald8 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 15:30:

Ik zit er nog aan te denken om een hoesje voor die powerbank te kopen. Zo te zien heeft die een leuke textuur :)
Heb je een bepaald hoesje op het oog?
Ook ik wilde een hoesje bestellen voor mn Xiaomi 10000mah die gaat binnenkomen. Alleen vind ik enkel hoesjes van +5 usd, wat ik toch wat duur vind voor een powerbank van 11euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:34

OB1

Anton.net schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 15:34:
[...]

Ook ik wilde een hoesje bestellen voor mn Xiaomi 10000mah die gaat binnenkomen. Alleen vind ik enkel hoesjes van +5 usd, wat ik toch wat duur vind voor een powerbank van 11euro.
Ik weet niet waar jij kijkt maar hier iig niet want hier ze veel goedkoper. :+

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
OB1 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 15:46:
[...]

Ik weet niet waar jij kijkt maar hier iig niet want hier ze veel goedkoper. :+
Ja, en hoeveel kosten die hoesjes voor de 10000mah versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Anton.net schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 15:50:
[...]

Ja, en hoeveel kosten die hoesjes voor de 10000mah versie....
US$ 2.79 maar dat had je uiteraard ook zelf kunnen zien, klikken op de url is al teveel tegenwoordig.

[ Voor 23% gewijzigd door Fietsbel op 27-06-2015 15:53 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Fietsbel schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 15:52:
[...]

US$ 2.79 maar dat had je uiteraard ook zelf kunnen zien, klikken op de url is al teveel tegenwoordig.
Met alle respect, maar ook bij mij kosten ze $6,10. Het gaat hier om de 10000 mAh versie, niet de 10400.

[ Voor 6% gewijzigd door user001 op 27-06-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

user001 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 15:53:
[...]

Met alle respect, maar ook bij mij kosten ze $6,10. Het gaat hier om de 10000 mAh versie, niet de 10400.
Als daar wezenlijk verschil in afmeting zit zal het idd niet passen en neem ik mijn woorden terug. Is de afmeting afwijkend?
Dan neem ik idd mijn woorden terug

[ Voor 28% gewijzigd door Fietsbel op 27-06-2015 16:00 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Fietsbel schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 15:56:
[...]

Als daar wezenlijk verschil in afmeting zit zal het idd niet passen en neem ik mijn woorden terug. Is de afmeting afwijkend?
Ja hoor. :)
Afbeeldingslocatie: http://des.gearbest.com/uploads/2015/201505/heditor/201505201840255268.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 09:44
ViezeVis schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 02:50:
[...]

De nieuwe Earson ER-160 heeft volgens mij een betere bass dan de voorganger ER-151. Denk ook dat ik die eens ga aanschaffen.

[...]

Ik gebruik inderdaad ook Spotify maar dat de bass overheerst kan ik mijzelf niet echt in vinden. Heb je ook een Earson toevallig? Ik kan tot dusver nog geen teardown video's vinden of manieren hoe je de Xiaomi Square Box moet openhalen. Wordt waarschijnlijk net zo'n gekloot als bij de Earson ER-151.
Uit de review van Chocoball

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/3ifJlpuTtgU7hSrASwqp27wa/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Fietsbel schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 15:56:
[...]

Had je ook zelf eerst kunnen opzoeken, maar is al teveel tegenwoordig.. :/

Het lijkt er dus op dat we op goedkopere hoesjes voor de 10000mah powerbank nog even moeten wachten.

[ Voor 14% gewijzigd door Anton.net op 27-06-2015 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Anton.net schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 16:00:
[...]

Had je ook zelf eerst kunnen opzoeken, maar is al teveel tegenwoordig.. :/

Het lijkt er dus op dat we op goedkopere hoesjes voor de 10000mah powerbank nog even moeten wachten.
Yep, want de originele zitten voor geen meter. Ze sluiten niet netjes rond de randen voor en achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
[...]

Ja dat zijn ze denk ik. Die hebben zo te zien diagonale lijnen en kosten rond de 6 dollar. Misschien dat er binnenkort nog goedkopere hoesjes komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
  • Laatst online: 21:52
Ronald8 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 16:17:
[...]

Ja dat zijn ze denk ik. Die hebben zo te zien diagonale lijnen en kosten rond de . Misschien dat er binnenkort nog goedkopere hoesjes komen.
Ik heb deze besteld zijn weer iets duurder: http://www.tinydeal.com/p...-power-bank-p-151684.html

Probleem alleen is random opsturen heb een zwarte of witte gevraagd maar kreeg blauw.

Kwaliteit is goed.

Hierbij nog een foto:

https://www.dropbox.com/s...06-27%2016.35.55.jpg?dl=0

[ Voor 8% gewijzigd door prakka op 27-06-2015 16:37 . Reden: Foto ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Zou dit legit zijn?

29ste converse sneakers voor 40$

http://brands.aliexpress.com/?spm=2114.11010108.15.2.foiyMg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
prakka schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 16:34:
[...]

Ik heb deze besteld zijn weer iets duurder: http://www.tinydeal.com/p...-power-bank-p-151684.html

Probleem alleen is random opsturen heb een zwarte of witte gevraagd maar kreeg blauw.

Kwaliteit is goed.
Zenden ze serieus die kleuren willekeurig op? Zo kun je een roze krijgen! :9
Hier zijn er trouwens ook wat goedkope te vinden: http://nl.aliexpress.com/...tive_id=SB_20150627063547

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
user001 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 16:37:
[...]

Zenden ze serieus die kleuren willekeurig op? Zo kun je een roze krijgen! :9
Hier zijn er trouwens ook wat goedkope te vinden: http://nl.aliexpress.com/...tive_id=SB_20150627063547
Ja problematisch, ik in de chat gevraagd zeggen ze zet bij de order als tekst welke kleur. Krijg ik alsnog de kleur die ik niet wil maargoed mooi blauw is niet lelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
lutkeveld schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 12:32:
[...]

De conus en stofkap zijn gewoon één onderdeel. Bas en treble worden gecombineerd in het signaal en tegelijkertijd afgespeeld, er zijn niet twee apart bewegende delen. Verstoring van treble komt meestal door harmonische boventonen die je krijgt als je de speaker of versterker over zijn grenzen drukt.
Ah! Ik dacht dat het verschillende onderdelen waren die zorgden voor beide een andere toon. Thnx, zal het wijzigen.

De Xiaomi Square Box heeft geen last van enkele vervorming/verstoring terwijl de ER-151 dit wel heeft. Houdt dit in, dat de ER-151 een te sterke versterker o.i.d. heeft?

[ Voor 13% gewijzigd door ViezeVis op 27-06-2015 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
ViezeVis schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 17:09:
[...]

Ah! Ik dacht dat het verschillende onderdelen waren die zorgden voor beide een andere toon. Thnx, zal het wijzigen.

De Xiaomi Square Box heeft geen last van enkele vervorming/verstoring terwijl de ER-151 dit wel heeft. Houdt dit in, dat de ER-151 een te sterke versterker o.i.d. heeft?
Je hebt het heel de tijd over vervorming, maar ik merk daar helemaal niks van. Oké, ik gebruik hem niet op maximaal volume omdat dat veel te hard is voor normaal gebruik. Ik vind het geluid van de Earson hartstikke goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Ronald8 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 17:23:
[...]

Je hebt het heel de tijd over vervorming, maar ik merk daar helemaal niks van. Oké, ik gebruik hem niet op maximaal volume omdat dat veel te hard is voor normaal gebruik. Ik vind het geluid van de Earson hartstikke goed.
Nee en die vervorming treedt pas opmerkelijk op wanneer de speaker op een hoog volume staat. Zie: https://youtu.be/ZzzPGD6rp98?t=2m45s daar bedoel ik dat mee. Het is overigens wel heel afhankelijk naar wat voor muziek je luistert, laten we dat voorop stellen.

//
Dat neemt niet weg dat ik de ER-151 toch één van de betere speakers vindt dan welke andere speaker dan ook die ik ontvangen heb.
[...]

Ronald8 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 15:30:

1 laptophoes van vilt (waarschijnlijk te klein besteld :+)
6 clipjes voor kabels. Dan kan ik m'n oplaadkabel aan m'n nachtkastje vastmaken.
2 telefoonhoesjes van plastic/rubber.

http://www.aliexpress.com...ank-Case/32370010767.html
Deze heeft zo'n leuk pattern ideetje. Heb 'm ook gekocht.

[ Voor 61% gewijzigd door ViezeVis op 27-06-2015 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:00
Iemand ervaring met de Xiaomi Yi camera?

Ik zoek iets anders dan een Gopro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

AcIDeR schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 18:34:
Iemand ervaring met de Xiaomi Yi camera?

Ik zoek iets anders dan een Gopro.
Gebruikt niemand de search functie meer? :| :|

en

[Xiaomi Yi Cam] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Ik heb er een bij Tinydeal gekocht, en tegelijk ook maar een voor m'n 5000mAh powerbank. Dan heb ik over een tijdje allemaal zwarte silicone hoesjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:10
Heb gisteren maar eens de Xiaomi Yeelight Bedlamp besteld bij Banggood. Vandaag al verzonden met tracking, helaas via Sweden Post :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Ik heb nu inmiddels ook de originele piston 3 binnen en heb goed kunnen vergelijken met de piston 2.

Piston 3
-mooi design
-zeer comfortabel
-links en rechts door het design makkelijk te onderscheiden.

Piston 2
-dikkere kabels
-fijnere afstandsbediening
-voller geluid
-diepere bass

Ik heb getest met de power amp app op een s5. Op max volume treedt bij beiden geen vervorming op. Als ik met de tone instelling iets meer bass bijdraai dan zijn de Piston 2 en 3 vergelijkbaar. [De 2 is al een paar weken ingespeeld]

Ik zou graag de 3 met het geluid, de kabels en de afstandbediening van de 2 zien als toekomstige Piston 4.
Mijn subjectieve bevindingen komen overeen met wat ik gelezen heb in verschillende reviews. In het geval van de 2 sets die ik in mijn bezit heb is het [gelukkig] niet zo dat de 3 veel slechter klinkt, zoals ik een paar keer hier heb gelezen.

Ik heb betaald:
2 10,38 euro banggood, ongeveer 1 maand geleden
3 12,90 euro banggood, ongeveer 2 weken geleden

[ Voor 5% gewijzigd door Medione1210 op 27-06-2015 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
ViezeVis schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 17:09:
Waarschijnlijk gewoon beter gelimiteerd. Al die kleine speakers hebben een versterker (vaak een PAM8403) die gevoed word door een enkele lithium cel. Je hebt met 4 ohm speakers dan 'slechts' 1.5W per kanaal tot je beschikking. Of dat nou 10% meer of minder is, is niet hoorbaar. Duurdere speakers zoals de Bose Soundlink hebben twee cellen in serie, voor dubbel het voltage en dus vier keer zoveel output.

Dat de Xiaomi dus minder last heeft van vervorming komt waarschijnlijk door betere limitering of een lagere ingangsgevoeligheid.

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Voor degene die op zoek is naar kwalitatief goede kabels, bij orico is de 1 meter kabel in de aanbieding, ik had nog de 2 dollar coupon dus heb hem voor 2 dollar, maar 4 dollar voor deze kabel is ook een erg goede deal. http://www.aliexpress.com...nes-Balck/2031743800.html

Nog maar een paar gekocht, zie dat de actie nog maar 40 minuten duurt.

[ Voor 9% gewijzigd door dangerousp op 28-06-2015 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Laatst online: 23-07 19:16
dangerousp schreef op zondag 28 juni 2015 @ 08:16:
Voor degene die op zoek is naar kwalitatief goede kabels, bij orico is de 1 meter kabel in de aanbieding, ik had nog de 2 dollar coupon dus heb hem voor 2 dollar, maar 4 dollar voor deze kabel is ook een erg goede deal. http://www.aliexpress.com...nes-Balck/2031743800.html

Is nu nog 24 uur geldig. Ik krijg alleen die coupon maar niet applied. Lukt me op artikelrn niet in de aanbieding, maar deze kabel en nog een 12v adapter doen het beide niet. Moet je iets speciaals doen voor de code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:27
dangerousp schreef op zondag 28 juni 2015 @ 08:16:

Dank voor de tip! Als het goed is heb ik ook die $2 coupon, maar hoe gebruik je deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Frank!in schreef op zondag 28 juni 2015 @ 09:27:
Dank voor de tip! Als het goed is heb ik ook die $2 coupon, maar hoe gebruik je deze?
Inloggen. Mijn account / coupon codes / gebruik. Klik op kabel. Ga door bestelproces. Wordt vanzelf toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Schijnt dus dat de Kingma cases voor de Xiaomi Yi Sports niet zo betrouwbaar zijn? Lijken snel te lekken las ik op een ander forum.

Me dunkt het klopt.
Die case sluit niet goed af.
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/1170c42e6a309836f1dda7b96f5ba7c5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/b178a82002b76d605e5b9a42d62d252e.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door ViezeVis op 28-06-2015 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Brad Pitt schreef op zondag 28 juni 2015 @ 09:31:
[...]

Inloggen. Mijn account / coupon codes / gebruik. Klik op kabel. Ga door bestelproces. Wordt vanzelf toegevoegd.
Thanks! Ben er gelijk achter wat het probleem was, coupon verlopen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Laatst online: 02-05-2024
Hebben meerdere mensen last van trage of geen levering van Banggood. Hiervoor heb ik nog nooit problemen met hun gehad. Nu heb ik al 1 order die niet is aangekomen (na 2 maanden). Hiervan heb ik wel het geld terug gekregen. Mijn laatste order doet er nu ook langer dan normaal over. Normaal had ik pakketjes van banggood altijd binnen één week op de deurmat, nu is het al bijna 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:27
MrGangstaQ schreef op zondag 28 juni 2015 @ 09:59:
Hebben meerdere mensen last van trage of geen levering van Banggood. Hiervoor heb ik nog nooit problemen met hun gehad. Nu heb ik al 1 order die niet is aangekomen (na 2 maanden). Hiervan heb ik wel het geld terug gekregen. Mijn laatste order doet er nu ook langer dan normaal over. Normaal had ik pakketjes van banggood altijd binnen één week op de deurmat, nu is het al bijna 3 weken.
Wauw dat is lang :o :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Laatst online: 02-05-2024
Weet dat drie weken mee valt voor China shipping maar omdat het er normaal zo snel is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
René90 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 08:49:
[...]

Waarom dan niet de blitzwolf van banggood met coupon 3c9354 voor $17,69 :)?
Nog bedankt voor de coupon :) Ik heb hem al twee keer kunnen gebruiken.

Mensen met een Blitzwolf/ander merk 40W oplader, hoe lang is de bijgeleverde stroomkabel?

[ Voor 10% gewijzigd door O88088 op 28-06-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
Ronald8 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 10:43:
[...]

Nog bedankt voor de coupon :) Ik heb hem al twee keer kunnen gebruiken.

Mensen met een Blitzwolf/ander merk 40W oplader, hoe lang is de bijgeleverde stroomkabel?
No problem, kan er misschien nog wel één regelen die weer iets meer korting geeft. FOKNLBG werkt sowieso ook weer trouwens voor alle producten (behalve flashdeals).

[ Voor 10% gewijzigd door René90 op 28-06-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:24
Wil ik net een chuwi hi8 bestellen was tot en met vandaag in de aanbieding bij gearbest. Is de aanbieding al verlopen :( zojuist toch maar wel een blitzwolf besteld voor 15 euro. Wou eerst wachten tot de anker in de aanbieding was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ronald8 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 10:43:
[...]
Geen idee, heb de mijne allemaal vervangen door kortere exemplaren (70CM) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
Net mijn glass screen protector ontvangen voor mijn Nexus 5....maakte me al wat zorgen hoe ze die zouden versturen, is best wat breekbaar nl. Maar daar hebben ze wat op gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/awauyb.jpg

Een blok piepschuim ter grootte van een baksteen (lekker vergelijk). En dat voor $1,70..de verkoper beweert dat het een echte Nilkin is, dat betwijfel ik maar de pastvorm is verder wel goed. Er zit alleen maar 1 gat in voor de speaker, niet voor de front cam en de licht sensor. Lijkt me ook niet te hoeven, maar de Nilkin heeft die laatste wel

http://www.aliexpress.com...membrane/32350400125.html

[ Voor 4% gewijzigd door wildcheese op 28-06-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Wat voor een onduidelijke tracking gegevens zijn dit nu weer?:

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/sy074m.png

-Op 19/06 is het pakket aangekomen in Shenzhen
-Op 21/06 ging het naar Guangzhou
-Op 24/06 was het opnieuw in Shenzhen
-Op 25/06 kwam het opnieuw aan in Guangzhou
-En vandaag verscheen het OPNIEUW in Shenzhen

Wat is er nu eigenlijk aan de hand en wanneer ontvang ik mijn pakketje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 19-09 16:37
Normaal had ik pakketjes van banggood altijd binnen één week op de deurmat, nu is het al bijna 3 weken.
Sneller dan 3 weken is mij nog nooit gelukt bij BG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
bambinodekat schreef op zondag 28 juni 2015 @ 15:08:
Wat voor een onduidelijke tracking gegevens zijn dit nu weer?:

[afbeelding]

-Op 19/06 is het pakket aangekomen in Shenzhen
-Op 21/06 ging het naar Guangzhou
-Op 24/06 was het opnieuw in Shenzhen
-Op 25/06 kwam het opnieuw aan in Guangzhou
-En vandaag verscheen het OPNIEUW in Shenzhen

Wat is er nu eigenlijk aan de hand en wanneer ontvang ik mijn pakketje?
"Safety check rejected", dus ik zou denken dat je pakje niet door een controle is gekomen en nu heen en weer wordt gestuurd. Misschien kun je contact opnemen met de verkoper en vragen wat hij van de situatie vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:30
wildcheese schreef op zondag 28 juni 2015 @ 14:19:
Net mijn glass screen protector ontvangen voor mijn Nexus 5....maakte me al wat zorgen hoe ze die zouden versturen, is best wat breekbaar nl. Maar daar hebben ze wat op gevonden:

[afbeelding]

Een blok piepschuim ter grootte van een baksteen (lekker vergelijk). En dat voor $1,70..de verkoper beweert dat het een echte Nilkin is, dat betwijfel ik maar de pastvorm is verder wel goed. Er zit alleen maar 1 gat in voor de speaker, niet voor de front cam en de licht sensor. Lijkt me ook niet te hoeven, maar de Nilkin heeft die laatste wel

http://www.aliexpress.com...membrane/32350400125.html
Ik betaalde ook 7 dollar voor een zogenaamde 100% real nilkin.
Vergelijk fotos opgestuurd en full refund geëist, ook gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:10
Heb maar weer eens wat powerbanks besteld, de laagste prijs die ik kan vinden voor de Xiaomi 10000mAh (zilverkleurig) is €11,81 bij Banggood, als je coupon MIDYEAR6 gebruikt. Geldig tot 1s juli. Ook kan je voor Priority Direct Mail kiezen (gratis), maar ik weet niet of dat ook echt sneller is dan de Standard Shipping.

http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-977406.html

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ron!n schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:55:
Heb maar weer eens wat powerbanks besteld, de laagste prijs die ik kan vinden voor de Xiaomi 10000mAh (zilverkleurig) is €11,81 bij Banggood, als je coupon MIDYEAR6 gebruikt. Geldig tot 1s juli. Ook kan je voor Priority Direct Mail kiezen (gratis), maar ik weet niet of dat ook echt sneller is dan de Standard Shipping.

Mijn laatste ervaringen met Priority Direct is dat 't dan via Sweden Post komt, en da's neither Priority nor direct :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 22:31
Twee bestellingen komen met Singapore Post van Allbuy, ben benieuwd hoe lang het gaat duren ;)

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
birdie25 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 17:15:
Twee bestellingen komen met Singapore Post van Allbuy, ben benieuwd hoe lang het gaat duren ;)
Hoe weet je dat ze via Singapore komen? Ik heb een trackingcode van Allbuy die eigenlijk niet echt werkt. 17track denk dat deze vanuit Australie gaat ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:07
Ron!n schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:55:

Even 2 gehaald. Eentje via Priority en eentje via Standard. Ben benieuwd O-)
Morgen om 10 uur echter potentieel flash sale.... |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Titus op 28-06-2015 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
Frank!in schreef op zondag 28 juni 2015 @ 17:20:
[...]

Hoe weet je dat ze via Singapore komen? Ik heb een trackingcode van Allbuy die eigenlijk niet echt werkt. 17track denk dat deze vanuit Australie gaat ofzo?
Er staat bij Tracking Date: Singapore Post. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
birdie25 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 17:15:
De powerbank van SP van Allbuy was binnen 10 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
prakka schreef op zondag 28 juni 2015 @ 17:32:
[...]

De powerbank van SP van Allbuy was binnen 10 dagen
Dat belooft wat dan! Ik heb een 10k mAh Xiaomi powerbank besteld en 2x een witte Xiaomi speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

birdie25 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 17:33:
[...]

Dat belooft wat dan! Ik heb een 10k mAh Xiaomi powerbank besteld en 2x een witte Xiaomi speaker.
Dat is 1 ervaring, als je dit topic doorleest, en andere fora dat is het heel erratic. Sommige krijgen vrij snel de spullen binnen, andere zitten nog steeds te wachten. (orders die nog niet verzonden worden, of lang duren).
ze hebben nog niet alles op orde daarbij AB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
iTitus schreef op zondag 28 juni 2015 @ 17:21:
[...]

Even 2 gehaald. Eentje via Priority en eentje via Standard. Ben benieuwd O-)
Morgen om 10 uur echter potentieel flash sale.... |:(
Morgen (vannacht eigenlijk) wordt de datum bekend gemaakt, waarschijnlijk is de echte sale dan pas halverwege de week of eind van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ronald8 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 17:58:
[...]

Morgen (vannacht eigenlijk) wordt de datum bekend gemaakt, waarschijnlijk is de echte sale dan pas halverwege de week of eind van de week.
en dan hebben ze een paar momenten met 10 stuks per keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
sambalbaj schreef op zondag 28 juni 2015 @ 18:06:
en dan hebben ze een paar momenten met 10 stuks per keer.
Uitverkocht binnen één vertical blank van je scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Een bestelde Mi band bij Allbuy was na een week nog steeds niet verstuurd. Op mijn mail aan de klantenservice werd niet gereageerd. Via de app heb ik vervolgens op 'start refund process' geklikt. Geen enkele reactie of actie vanuit Allbuy.
Toen bij paypal een geschil aangemaakt. Wederom geen enkele reactie.

Vanmorgen bij Paypal geëscaleerd tot claim. Binnen half uur bericht van Paypal dat het geld is teruggeboekt door Allbuy.
Jammer dat ze niet aan klantenservice doen daar.
:'(

[ Voor 6% gewijzigd door Medione1210 op 28-06-2015 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 19-09 16:37
Medione1210 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:09:
Vanmorgen bij Paypal geëscaleerd tot claim. Binnen half uur bericht van Paypal dat het geld is teruggeboekt door Allbuy. Jammer dat ze niet aan klantenservice doen daar.
Ja, dat is knap waardeloos. Ik heb daar ook een mi band besteld en die is volgens hun wel verstuurd. Maar de status van de trackingcode (L00...) is al 10 dagen onveranderd. Eigenlijk is er geen enkele statusmelding, niet eens dat ie door de vervoerder ontvangen is, laat staan dat hij ergens onderweg is van A naar B. Op geen enkele site is die trackingcode terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
grun93 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:18:
[...]

Ja, dat is knap waardeloos. Ik heb daar ook een mi band besteld en die is volgens hun wel verstuurd. Maar de status van de trackingcode (L00...) is al 10 dagen onveranderd. Eigenlijk is er geen enkele statusmelding, niet eens dat ie door de vervoerder ontvangen is, laat staan dat hij ergens onderweg is van A naar B. Op geen enkele site is die trackingcode terug te vinden.
Ik vond het wel mooi dat een nieuwe speler in een paar weken qua prijzen onder die van de grote jongens dook en ineens de meest genoemde naam werd op menig China forum. Zo jammer dat er dan klaarblijkelijk een brakke organisatie achter zit. Waarschijnlijk kunnen ze die nieuw verworven populariteit niet aan...waarmee ik er maar vanuit ga dat ze niet moedwillig hun klanten negeren.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de concurrentie Allbuy ziet. Misschien kan Kenzie er iets over zeggen?

Stond trouwens gisteren versteld... maandagavond telefoonhoesje via Ebay in Hong Kong besteld. Zaterdag al geleverd.
Was dan wel weer beschadigd, maar kreeg in no time reactie dat ze een nieuwe sturen.
En ze noemden me nog friend ook. :9 Alles voor een 5star rating...

[ Voor 19% gewijzigd door Medione1210 op 28-06-2015 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Voor de Xiaomi verzamelaar. Past alleen net niet in je broekzak...
http://www.tinydeal.com/n...ar-purifier-p-149479.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Laatst online: 09-02 16:33
De Blitzwolf 40W van BangGood heeft een voedingssnoer van 1mtr10 en dat is de totale lengte, incl stekker en connector.

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:54
afgelopen week heb ik (denk ik..) bij GearBest een bestelling gedaan van een xiaomi powerbank en een kids gps horloge. Wist even niet zeker of het misschien tinydeal was, maar gezien de prijzen die op mijn paypal account staan, komt het overeen met gearbest.

Nu staat er een vreemde naam op het paypal afschrift, Olivia met als email adres customerservice828@gmail.com. Komt iemand dat bekend voor. Zowel naar gearbest als customerservice828@gmail.com gestuurd met de vraag hoe het zit.Verder ook geen details op het paypal afschrift. Ook geen orders bij gearbest te vinden. ziet er allemaal heel vaag uit. Heb op een ander forum een vergelijkbare klacht gezien, maar verder nog nergens iets icm dit mail adres en gearbest. Zou het een soort reseller of affiliate kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 01:39
Medione1210 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:02:
Voor de Xiaomi verzamelaar. Past alleen net niet in je broekzak...
http://www.tinydeal.com/n...ar-purifier-p-149479.html
Plus minimaal 70 euro aan verzendkosten voor de goedkoopste optie.
Maar dan heb je ook wat als xiaomi fan :P

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnodde
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-04-2022
Ik heb dit jaar alleen al tientallen bestellingen van Banggood binnengekregen. Levertijden varieerden van 1 tot 6 weken.
Ik wacht nu met spanning op mijn duurste bestelling, die ik ooit bij Banggood gedaan heb: een Jiayu S3 smartphone. Hopelijk komt hij "ongeschonden" door de douane (ik heb nog nooit invoerrechten/BTW hoeven betalen voor al die bestellingen, ondanks dat het merendeel er wel voor in aanmerking kwam...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
puntje013 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 21:01:
[...]

Plus minimaal 70 euro aan verzendkosten voor de goedkoopste optie.
Maar dan heb je ook wat als xiaomi fan :P
+ invoerrechten

kom je toch al snel op 300 euro voor dat geld zijn er zat alternatieven en moet je dus wel heel graag een xiaomi willen :+

Toch is er wel wat voor te zeggen met groeiende smarthome toepassingen begint inmiddels een interesante verzameling te worden van devices.

[ Voor 15% gewijzigd door haakjesluiten op 28-06-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
grun93 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:18:
[...]

Een LO code is volgens 17track van Australia Post. Alleen is die daar ook niet te tracen. Wordt gewoon afwachten denk ik. Ik heb 3 speakers bij Allbuy besteld, heb geen reden aan te nemen dat die niet aan gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:07
Hm, Xiaomi fan binnen, maar hij gaat niet uit als ik op de knop van mijn powerbankje druk :'(
Hij stopt heel even zo lang ik hem ingedrukt houd, maar niet langer. En hij maakt nog best wat geluid.

Edit, fake product. Geen MI stamps. Ook zie ik dat de verkoper zijn advertentie gewijzigd heeft en de GENUINE foto's eruit heeft gehaald en er staat fake in de titel.
Dispute via Aliexpres dan maar en kijken wat eruit komt.

[ Voor 36% gewijzigd door Titus op 28-06-2015 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Laatst online: 09-02 16:33
De Blitzwolf selfie stick van BangGood ontvangen en ik moet zeggen dat dit kwalitatief een top ding is.
user-100 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 19:44:

Overigens heeft BangGood ook best een voordelig exemplaar, maar dan van BlitzWolf.

http://www.banggood.com/B...ick-Monopod-p-979129.html

Heeft iemand ervaring met een van de exemplaren?
Of misschien nog wel een beter alternatief?
Pagina: 1 ... 47 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic