Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Je kan hier hier volgen:
https://twitter.com/xiaomi

Heeft een 6TB HDD. Iets met Cloud, een downloadclient, ...
Dus eigenlijk een NAS met wifi ingebouwd :)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:32
Nu ook een controllable nachtlampje van Xiaomi O+

Afbeeldingslocatie: http://en.miui.com/data/attachment/forum/201506/10/160541csccmnc2ozdxsdmt.jpg.thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://en.miui.com/data/attachment/forum/201506/10/160548uuu9wg0aqigjgzz8.jpg.thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://en.miui.com/data/attachment/forum/201506/10/160600ycguncs3jisf9jsj.jpg.thumb.jpg

https://twitter.com/xiaomi/status/608547896414380032

[ Voor 64% gewijzigd door Halldor op 10-06-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmen1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-01-2023
Erg gaaf! Ik hoop dat je hem als wekker kan gebruiken. Gewoon een tijd instellen wanneer dat ding fel gaat branden, lijkt me fijner wakker worden dan een irritant gepiep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
idd voor zo'n 35 euro >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 16:46
Mijn Pipo tabletje (via Banggood gekocht) geeft geen teken van leven meer. Doet gewoonweg niets meer ondanks verschillende laders en kabeltjes geprobeerd.

Ik contacteer Banggood en krijg als antwoord om de tablet hier ergens in een lokale winkel te laten herstellen en hen het herstelbedrag te laten weten. Ze gaan dan (als het niet teveel is) het bedrag van de herstelling terug betalen.

Is dat de normale werkwijze? Vind het niet echt kunnen dat ik het moet laten herstellen (dat valt nog wel mee) maar dat ze het bedrag gaan terug betalen als het niet teveel is

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net uit het Duitse forum waar ik actief ben gelezen dat iemand daar zijn Xiaomi 5000mAh Powerbank van Allbuy binnen heeft De powerbank is in de originele verpakking, met krassticker en de code geeft aan dat het origineel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:02
Kenhas schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:40:
Vind het niet echt kunnen dat ik het moet laten herstellen (dat valt nog wel mee) maar dat ze het bedrag gaan terug betalen als het niet teveel is
Ik zou ze eerst eens vragen wat het dan maximaal mag kosten volgens hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:35
Mijn Pipo tabletje (via Banggood gekocht) geeft geen teken van leven meer. Doet gewoonweg niets meer ondanks verschillende laders en kabeltjes geprobeerd.
Misschien het belangrijkste nog vergeten. Hoe oud is je Pipo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
bottom line schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:43:
[...]

Misschien het belangrijkste nog vergeten. Hoe oud is je Pipo?
Inderdaad vergeten. Tabletje is van januari dus maand of 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Kenhas schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:46:
[...]

Inderdaad vergeten. Tabletje is van januari dus maand of 5
Kan je hem niet laten opsturen en Paypal je verzendingkosten laten terugbetalen? Was toen toch al actief geloof ik niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

tijmen1 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:23:
[...]

Erg gaaf! Ik hoop dat je hem als wekker kan gebruiken. Gewoon een tijd instellen wanneer dat ding fel gaat branden, lijkt me fijner wakker worden dan een irritant gepiep :)
En moest het nog eens samenwerken met de MiBand voor de optimale tijd om wakker te worden, hebben we helemaal een winnaar :D

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik contacteer Banggood en krijg als antwoord om de tablet hier ergens in een lokale winkel te laten herstellen en hen het herstelbedrag te laten weten. Ze gaan dan (als het niet teveel is) het bedrag van de herstelling terug betalen.
Je kan natuurlijk altijd eerst een prijsopgave vragen aan een lokale winkel en dat laten weten. Als hun het niet te veel vinden, dan vergoeden ze het en heb jij een tablet snel weer werkend (een snellere oplossing kunnen ze niet bieden). Als ze het bedrag te hoog vinden, dan kunnen ze altijd nog aanbieden om de tablet terug te sturen en je een nieuwe toe te sturen.

Op zich vind ik het geen slechte service en oplossing van Banggood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
In this case, would you mind to fix it in local repair shop? If fixedf and the price is reasonable, we can response the repair fee
Ik las het eigenlijk als "eerst repareren en dan zie we wel of we terug betalen". Maar kan inderdaad eerst een offerte doorsturen.
Tot nu toe eigenlijk nog geen firma's gevonden die geen onderzoekskosten aanrekenen en de meeste zijn dan nog enkel scherm. Als Banggood dan beslist dat het teveel is, zit ik toch nog met die onderzoekskosten.

En ik vermoed niet dat hier laten herstellen goedkoper zal zijn dan een nieuwe tablet. Kostte maar iets van een 85 euro.

Zal eens zien hoe het met die Paypal garantie zit. Is betaald via paypal. Is nu niet dat ik ontevreden ben van banggood of zo maar zou wel handig zijn, mocht het opgelost geraken. Is niet het duurste stukje electronica maar is toch 85 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Alleen gaan ze niet een half of heel uurtje je tablet openschroeven en doormeten/controleren zonder betaling.
Tegen de tijd dat een reparateur een diagnose heeft gesteld zijn er al kosten ontstaan die je af zal moeten rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 20:37

ITsEZ

parttime all-rounder

Kenhas schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:07:
[...]

Ik las het eigenlijk als "eerst repareren en dan zie we wel of we terug betalen". Maar kan inderdaad eerst een offerte doorsturen.
Tot nu toe eigenlijk nog geen firma's gevonden die geen onderzoekskosten aanrekenen en de meeste zijn dan nog enkel scherm. Als Banggood dan beslist dat het teveel is, zit ik toch nog met die onderzoekskosten.

En ik vermoed niet dat hier laten herstellen goedkoper zal zijn dan een nieuwe tablet. Kostte maar iets van een 85 euro.

Zal eens zien hoe het met die Paypal garantie zit. Is betaald via paypal. Is nu niet dat ik ontevreden ben van banggood of zo maar zou wel handig zijn, mocht het opgelost geraken. Is niet het duurste stukje electronica maar is toch 85 euro
In dat geval kunnen ze waarschijnlijk net zo goed een nieuwe sturen, behalve het feit dat alleen het probleem vinden al meer gaat kosten dan het tablet zelf krijg je natuurlijk ook nog te maken met het probleem dat je lokale reperateur waaschijnlijk niet zo snel aan chinatown tablet onderdelen kan komen mocht het al te repareren zijn zonder het hele bordje te vervangen ;)

Ik zeg, offerte aanvragen, doorsturen naar banggoods dan zullen ze je waarschijnlijk vanzelf wel een nieuwe toesturen :P

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
ITsEZ schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:11:
Ik zeg, offerte aanvragen, doorsturen naar banggoods dan zullen ze je waarschijnlijk vanzelf wel een nieuwe toesturen :P
En de onderzoekskosten hier, waarschijnlijk zomaar een Eurootje of 40, is dan maar pech?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 15:39
Wat vinden jullie prettiger eigenlijk? De 10640mAh powerbank, of de 16000mAh powerbank? Zit er nog een beetje verschil in capaciteit?

Heb nog een coupon van Banggood, maar hoe groot is de kans dat ik een neppert krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Xaero schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:12:
Wat vinden jullie prettiger eigenlijk? De 10640mAh powerbank, of de 160000mAh powerbank? Zit er nog een beetje verschil in capaciteit?
Die tweede ken ik niet. Ben benieuwd hoe groot die is. Zal wel tegenvallen. Wel stoer though! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 10-06-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Xaero schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:12:
Wat vinden jullie prettiger eigenlijk? De 10640mAh powerbank, of de 160000mAh powerbank? Zit er nog een beetje verschil in capaciteit?

Heb nog een coupon van Banggood, maar hoe groot is de kans dat ik een neppert krijg?
16k is prima, wel groot maar iig wel twee usb poorten zodat je tegelijk twee dingen kunt opladen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Laatst online: 18-09 15:39
cypher21 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:14:
[...]

16k is prima, wel groot maar iig wel twee usb poorten zodat je tegelijk twee dingen kunt opladen
Zijn ze ook zwaar? Want 'even' meenemen is natuurlijk wel praktisch, maar als ze amper in je broekzak mee kunnen en je je er een ongelijk aan tilt, is het natuurlijk niet handig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Xaero schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:16:
[...]

Zijn ze ook zwaar? Want 'even' meenemen is natuurlijk wel praktisch, maar als ze amper in je broekzak mee kunnen en je je er een ongelijk aan tilt, is het natuurlijk niet handig :+
Onmogelijk om in je broekzak te steken :+
(ik pik jou foto eventjes Dodge_911)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fBZw3d8.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door bottom line op 10-06-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
[...]

De 5000 mAh is broekzak formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Brad Pitt schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:12:
[...]

En de onderzoekskosten hier, waarschijnlijk zomaar een Eurootje of 40, is dan maar pech?
Meer een offerte in de vorm, wat gaat het totaal plaatje waarschijnlijk kosten, heb je toch iets om door te sturen naar banggoods. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ITsEZ schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:23:
Meer een offerte in de vorm, wat gaat het totaal plaatje waarschijnlijk kosten, heb je toch iets om door te sturen naar banggoods. ;)
"Mijn tablet uit China doet het niet meer. Kost dat om te fixen?"

(kijkt er alleen even naar) "Dat wordt rond de €60 meneer."

Zoiets?

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 10-06-2015 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Brad Pitt schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:24:
[...]

"Mijn tablet uit China doet het niet meer. Kost dat om te fixen?"

(kijkt er alleen even naar) "Dat wordt rond de €60 meneer."

Zoiets?
Zoiets ja, beetje bedrijf kan je wel een inschatting geven van of de kosten overeen komen met de prijs van het tablet zelf d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ITsEZ schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:25:
Zoiets ja, beetje bedrijf kan je wel een inschatting geven van of de kosten overeen komen met de prijs van het tablet zelf d:)b
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
[...]

De 16000mAh is best fors. Die gaat bij mij altijd mee in de tas.
Voor broekzakformaat kan je beter voor de 5000mAh variant gaan, vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:54

DexterDee

I doubt, therefore I might be

[...]

Ik heb ook wel eens een kapotte Pipo tablet gehad uit China (verkoper AliExpress). Zijn eerste reactie was ook "laten maken door een lokale winkel". Dat schiet echter niet op. Je beste (realistische) optie is Banggood overtuigen om de tablet onder garantie terug te sturen. Dat gaat je € 24,30 kosten naar China, maar je krijgt er waarschijnlijk een nieuwe tablet voor terug. Banggood gaat niet ongezien refunden en hoewel jammer van je centen is dit waarschijnlijk de goedkoopste manier om weer aan een werkende tablet te komen. Een manier om helemaal gratis de tablet gerepareerd te krijgen zal erg lastig worden.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
[...]

ik heb de 5k en 16k
de 16k is absoluut niet handig in je broekzak mee te nemen :P te lomp/dik en zwaar
Wel ideaal voor op vakantie of in de auto maar niet echt portable

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Nou ja, terugsturen en de kosten door paypal laten vergoeden.
Ben je waarschijnlijk wel een maand verder en risico op naheffing douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Die nieuwe spullen van Xiaomi zijn weer erg aantrekkelijk! Na de ervaring met hun bluetooth speakers, muismat, accu's en weegschaal ben ik ontzettend te spreken over de prijskwaliteits verhouding.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Fietsbel schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:53:
Die nieuwe spullen van Xiaomi zijn weer erg aantrekkelijk! Na de ervaring met hun bluetooth speakers, muismat, accu's en weegschaal ben ik ontzettend te spreken over de prijskwaliteits verhouding.
Welke nieuwe spullen?
Die router is gewoon een update / redesign van de oude. En wtf.. RMB 2999 ? 8)7 Dure router..
RMB 699 voor de 1TB versie, zelfde prijs dus als de oude.

En die Yeelight .. tjah. grappig maar daar zijn er al zo veel van. :O

Kom maar gewoon met de Mi5 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:22
#MiWiFi Amplifier, 39 rmb, ongeveer 6 euro, zeg dat het 10 wordt via dealers.

Die lijkt me serieus wel handig als ie ook met de mini werkt.

[ Voor 11% gewijzigd door Titus op 10-06-2015 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Laatst online: 05-07 17:48
[...]

toevallig de 10400 mah van de week ontvangen van banggood en deze past in je broekzak heb m gewogen hij weegt zo n 250 gram en kan mn galaxy s6 er 3 keer mee opladen ongeveer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

iTitus schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:17:
#MiWiFi Amplifier, 39 rmb, ongeveer 6 euro, zeg dat het 10 wordt via dealers.

Die lijkt me serieus wel handig als ie ook met de mini werkt.
Heb je wel de Mi WiFi router nodig, aangezien hij daarmee gepaired wordt via USB.
Het is dus geen losse repeater die je met elke router kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
[...]

Check ff de specs pages bij Xiaomi zelf, daar staat 't gewicht erbij...
bottom line schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:18:
[...]
(ik pik jou foto eventjes Dodge_911)
Zo, jij durft :p Maar ik leen 'm je wel ff voor onbepaalde duur hoor :)

[ Voor 24% gewijzigd door dodge_911 op 10-06-2015 12:25 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:28
Paperbag24 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:20:
[...]

toevallig de 10400 mah van de week ontvangen van banggood en deze past in je broekzak heb m gewogen hij weegt zo n 250 gram en kan mn galaxy s6 er 3 keer mee opladen ongeveer :)
Het kan, maar echt comfortabel is het niet. Qua formaat okan het, qia gewicht niet heel fijn..
Voor in je broekzak zou ik eerder voor de 5000mah gaan, al lijkt die wel wat breder en dunner en qua formaat minder handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:22
Kenzi schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:23:
[...]

Heb je wel de Mi WiFi router nodig, aangezien hij daarmee gepaired wordt via USB.
Het is dus geen losse repeater die je met elke router kan gebruiken.
Ik schreef ook dat ik hoopte dat ie op de Xiaomi mywifi mini werkt ;)
Los daarvan zal je hem misschien wel kunnen configureren of anderszins instellen, al dan niet na andere firmware, maar dat is inderdaad nog tricky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Berriek schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:20:
de XIAOMI Genuine 16000mAh is weer op voorraad bij allbuy voor e20.32

https://www.allbuy.com/detail/64910
De mijne is inderdaad vannacht verzonden :).
Chocoball schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:40:
Net uit het Duitse forum waar ik actief ben gelezen dat iemand daar zijn Xiaomi 5000mAh Powerbank van Allbuy binnen heeft De powerbank is in de originele verpakking, met krassticker en de code geeft aan dat het origineel is.
Bedoel je hier? Daar werd op 3 juni al gemeld dat de 5000 en 16000 van allbuy bij iemand origineel zijn.
Ik kwam daar terecht omdat ik zocht op de status "AttemptFail" van Sweden Post. Iemand al eens gezien? M'n Earson van Allbuy heeft die status meegekregen helaas (6 juni verzonden), gok niet dat 'ie er voor het einde van de maand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:26
Gisteren eindelijk een toezegging gehad dat ik een refund krijg van de telefoon die ik nooit heb gekregen van CBT Store op AE.
Gezien ik er al van uitging dat de Xiaomi Redmi 2 niet meer ging komen van die seller heb ik elders de Xiaomi Redmi 2 besteld en die is vandaag binnen een week via een fiscaal vriendelijke route in mijn handen terecht gekomen. Deze seller http://www.aliexpress.com/store/1153179 verstuurt eerst een grote batch naar de UK met DHL en van daar versturen ze spulletjes verder de EU in waardoor je dus geen belasting meer hoeft te betalen >:) . Nu nog wachten op de accessoires die ik bij andere sellers heb besteld en op een Oneplus powerbank die ik bij Tinydeal heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Was beetje aan het zoeken op de site van paypal hoe het in zijn werk ging met die verzendkosten waar iemand hierboven over sprak en wat zie ik ?
Ik had een paar weken geleden iets besteld ter waarde van 19,18 euro maar dan geannuleerd omdat ik niet gezien had dat het niet op voorraad was en het alternatief wel. De dag erna zie ik in paypal een terugbetaling staan van 19,96 euro. Bijna 80 cent winst door iets te annuleren. Niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 20:49
Kenhas schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:17:
Was beetje aan het zoeken op de site van paypal hoe het in zijn werk ging met die verzendkosten waar iemand hierboven over sprak en wat zie ik ?
Ik had een paar weken geleden iets besteld ter waarde van 19,18 euro maar dan geannuleerd omdat ik niet gezien had dat het niet op voorraad was en het alternatief wel. De dag erna zie ik in paypal een terugbetaling staan van 19,96 euro. Bijna 80 cent winst door iets te annuleren. Niet slecht :)
Dat komt door de wisselkoersen.
Je had er ook geld op kunnen verliezen. Dus tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berriek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09-2020
[quote]Majesty schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:00:
[...]

De mijne is inderdaad vannacht verzonden :).

[...]

Heb m gelijk maar besteld, nu ff wachten op de verzending :) lampjes en fan waren al onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
dutchgio schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:28:
[...]

Het kan, maar echt comfortabel is het niet. Qua formaat okan het, qia gewicht niet heel fijn..
Voor in je broekzak zou ik eerder voor de 5000mah gaan, al lijkt die wel wat breder en dunner en qua formaat minder handig.
Ligt wel aan je broek. Het is echt het formaat van een goed gevulde portemonnee. Zou het zelf niet aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Snoekebeest schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:13:
Gisteren eindelijk een toezegging gehad dat ik een refund krijg van de telefoon die ik nooit heb gekregen van CBT Store op AE.
Gezien ik er al van uitging dat de Xiaomi Redmi 2 niet meer ging komen van die seller heb ik elders de Xiaomi Redmi 2 besteld en die is vandaag binnen een week via een fiscaal vriendelijke route in mijn handen terecht gekomen. Deze seller http://www.aliexpress.com/store/1153179 verstuurt eerst een grote batch naar de UK met DHL en van daar versturen ze spulletjes verder de EU in waardoor je dus geen belasting meer hoeft te betalen >:) . Nu nog wachten op de accessoires die ik bij andere sellers heb besteld en op een Oneplus powerbank die ik bij Tinydeal heb besteld.
Super fijn als sellers dat doen.

Ik zag dat dezelfde verkoper de Yi Smart Cam met Night Vision al aanbiedt, voor een goede prijs (zelfde als die zonder night vision). Hoop dat er snel reviews over komen, ben erg benieuwd naar de kwaliteit in het donker zodat ik de fietsendieven voor m'n deur eens op de gevoelige plaat kan vastleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Cyleo schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:49:
[...]

Ligt wel aan je broek. Het is echt het formaat van een goed gevulde portemonnee. Zou het zelf niet aanraden.
Haal jij niet deze(oud) met deze(nieuw) door de war?

Heb ze niet hoor, maar kan me niet voorstellen dat de "ultra thin" zo dik zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattehh
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik zie dat je dan toch nog de keuze hebt tussen Singapore en DHL; welke moet je dan kiezen?

gewoon dhl dus als ik het goed heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 15:49

Stropdas

Insert subtitle here

Leuk en aardig maar als ik kijk naar wat ik voor telefoon van THL ik voor vriendin heb besteld is de oudere versie op deze site al ruim 40 dollar duurder plus dus een oudere versie. Die invoerkosten en btw zijn minder dan dat dus het voordeel zit hem niet in het geld, hooguit in het eerder hebben van het toestel.

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Stropdas schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:12:
[...]

Leuk en aardig maar als ik kijk naar wat ik voor telefoon van THL ik voor vriendin heb besteld is de oudere versie op deze site al ruim 40 dollar duurder plus dus een oudere versie. Die invoerkosten en btw zijn minder dan dat dus het voordeel zit hem niet in het geld, hooguit in het eerder hebben van het toestel.
Leuk dat dit er is toch?
Misschien heeft die seller wel af en toe aanbiedingen waarbij het wel loont om via hem te bestellen.
Je kan anders ook op Pandawill en Coolicool een customs insurance afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
IdieEasy schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:01:
[...]

Heb ze niet hoor, maar kan me niet voorstellen dat de "ultra thin" zo dik zou zijn
De ultra-thin, de nieuwe 5000mAh is 9,9mm dik...
Maar specs-pages checken is te veel moeite blijkbaar ;)

[ Voor 5% gewijzigd door dodge_911 op 10-06-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Laatst online: 17-09 20:22
bottom line schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 21:57:
[...]

https://dl.dropboxusercon...034/signed-antsv1.1.3.apk

Edit: blijkbaar is dit al te oud en aan de reacties te zien zijn er wat problemen. Smart Home app etc...
Edit 2: probeer toch eens de bovenste link eens uit? :) heb zelf geen Ants Cam dus ik kan je niet helpen
de link komt van: http://en.miui.com/thread-73032-1-1.html

Dit al eens bekeken?
http://en.miui.com/thread-119366-1-1.html
Nog steeds werkt mijn Yi camera nog niet.

Via de engelse app blijft hij maar een fout geven.

Nu de Chinese app nog maar eens proberen.
Hij herkent de camera nu wel, want hij geeft de code die op de camera staat weer in de app.

Maar toch werkt het nog niet.
Dit krijg ik te zien maar geen idee wat het betekend 8)7
https://www.dropbox.com/s...5-06-10-14-23-05.jpg?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

dodge_911 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:18:
[...]

De ultra-thin, de nieuwe 5000mAh is 9,9mm dik...
Maar specs-pages checken is te veel moeite blijkbaar ;)
Nee, absoluut niet, alleen is mijn portemonnee dat leeg ook al.
En aangezien hij het had over een "goedgevulde portemonnee" gaf ik die twee voorbeelden.
Misschien ten overvloede, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
mathy_ schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:28:
[...]

Nog steeds werkt mijn Yi camera nog niet.

Via de engelse app blijft hij maar een fout geven.

Nu de Chinese app nog maar eens proberen.
Hij herkent de camera nu wel, want hij geeft de code die op de camera staat weer in de app.

Maar toch werkt het nog niet.
Dit krijg ik te zien maar geen idee wat het betekend 8)7
https://www.dropbox.com/s...5-06-10-14-23-05.jpg?dl=0
马上连接=immediate connect
继续查找=continue search

Als het nummer overeenkomt met de code op de camera/verpakking kan je hem dus verbinden met de bovenste knop.
Succes! :+

[ Voor 8% gewijzigd door Halldor op 10-06-2015 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
IdieEasy schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:01:
[...]

Ik doelde op de 10k versie. Die is redelijk aan formaat en niet handig in je broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:41
Ik heb bij Tinydeal 2 led lampjes gekocht die volgens de specs 18W 1650LM zijn. Nu heb ik ze aangeschaft ter vervangen van 2 ikea 6.3W 400LM. Na ze geplaatst te hebben waren ze aanzienlijk minder vel dan de IKEA lampjes. Dit betekend mijns inziens dat deze nooit 1650LM kunnen zien. Nu heb ik Tinydeal gemaild en ze willen een foto of filmpje van het product zien. Hoe kan ik dit doen? Moet ik dan een foto van beide situaties maken, want op een foto is het verschil niet super goed te zien maar in het echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boussa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-04-2022
Majesty schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:57:
[...]

Super fijn als sellers dat doen.

Ik zag dat dezelfde verkoper de Yi Smart Cam met Night Vision al aanbiedt, voor een goede prijs (zelfde als die zonder night vision). Hoop dat er snel reviews over komen, ben erg benieuwd naar de kwaliteit in het donker zodat ik de fietsendieven voor m'n deur eens op de gevoelige plaat kan vastleggen.
Heb echt gezocht maar waar zie jij dat er een nieuwe ants aan zit te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Laatst online: 17-09 20:22
Halldor schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:38:
[...]

马上连接=immediate connect
继续查找=continue search

Als het nummer overeenkomt met de code op de camera/verpakking kan je hem dus verbinden met de bovenste knop.
Succes! :+
Deze knop is het inderdaad. Het werkt, wel na 10 pogingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _l_Arjan_l_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
timmert26 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:07:
Ik heb bij Tinydeal 2 led lampjes gekocht die volgens de specs 18W 1650LM zijn. Nu heb ik ze aangeschaft ter vervangen van 2 ikea 6.3W 400LM. Na ze geplaatst te hebben waren ze aanzienlijk minder vel dan de IKEA lampjes. Dit betekend mijns inziens dat deze nooit 1650LM kunnen zien. Nu heb ik Tinydeal gemaild en ze willen een foto of filmpje van het product zien. Hoe kan ik dit doen? Moet ik dan een foto van beide situaties maken, want op een foto is het verschil niet super goed te zien maar in het echt wel.
Ze moeten natuurlijk een vergelijking zien van beide lampen. Als je een foto maakt met een kortere sluiterstijd kun je het verschil waarschijnlijk al een stuk beter zien.

Ik zeg het nog maar eens: koop goedkope LED lampen gewoon bij de Ikea of de action. Niet uit China. Veel Chinese led lampen zijn onveilig, specs kloppen niet en de kleurtemperatuur van de LED's kan erg verschillen van lamp tot lamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Of koop gewoon filament led bulbs uit China, geven prachtig licht en zijn ook fatsoenlijk fel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
mathy_ schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:28:
[...]

Deze knop is het inderdaad. Het werkt, wel na 10 pogingen :P
Mooi :)

Mijn kennis van de Chinese taal gaat op het moment nog niet verder dan een paar woorden in Hànyǔ pīnyīn.
Mijn vriendin heeft het even vertaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

boussa schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:26:
[...]

Heb echt gezocht maar waar zie jij dat er een nieuwe ants aan zit te komen?
Hij zit er niet aan te komen, hij is er al.
Het is gewoon exact dezelfde maar dan met een paar IR ledjes erbij
Zie : http://www.mi.com/xiaoyi/functions/

originele RMB 129
IR versie RMB 149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Kenzi schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:43:
[...]

Hij zit er niet aan te komen, hij is er al.
Het is gewoon exact dezelfde maar dan met een paar IR ledjes erbij
Zie : http://www.mi.com/xiaoyi/functions/

originele RMB 129
IR versie RMB 149
Dus eigenlijk die Escam van een tijdje geleden... Was in principe een Yi-clone met IR-leds added :

Afbeeldingslocatie: http://img.td-imgs.com/images/39/21/393921_130752693537091050.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door dodge_911 op 10-06-2015 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

dodge_911 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:45:
[...]

Dus eigenlijk zoals die Escam van een tijdje geleden... Was in principe een Yi-clone met IR-leds added.
En iets mooier ;) Misschien dachten ze bij Xiaoyi "hey, waarom hebben wij dat niet gedaan" toen ze de escam zagen, en prompt uitgebracht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Kenzi schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:48:
[...]

En iets mooier ;) Misschien dachten ze bij Xiaoyi "hey, waarom hebben wij dat niet gedaan" toen ze de escam zagen, en prompt uitgebracht 8)
Mooier? Ding heeft afaics dezelfde behuizing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 20:21
Halldor schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:53:
[...]

En de eerste Yellight staat al op Aliexpress, voor 70 dollar :X
http://www.aliexpress.com...h-switch/32367613535.html
Opzich niet zo een woekerprijs, in het begin kunnen ze er sowieso nog wat extra op verdienen.

Iemand een idee of je er hetzelfde mee zou kunnen als met zo een Philips Wake-up light? Want dan wil ik er wel één :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
Kenzi schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:48:
[...]

Helaas is ook deze nog steeds niet ( in tegenstelling tot de Escam ) ONVIF-compatible..
Laten ze daar ook even aan denken bij de volgende uitvoering van de Ant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje aan de mensen hier: hoe betrouwbaar is Aliexpress? Ik hoor nogal verschillende verhalen. Als ik het goed begrijp is het een soort van Ebay maar dan anders. Hoe zijn ze bijvoorbeeld als iets niet aankomt, kapot is, fake is, etc? Zou een product als dit betrouwbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:27:
Even een vraagje aan de mensen hier: hoe betrouwbaar is Aliexpress? Ik hoor nogal verschillende verhalen. Als ik het goed begrijp is het een soort van Ebay maar dan anders. Hoe zijn ze bijvoorbeeld als iets niet aankomt, kapot is, fake is, etc? Zou een product als dit betrouwbaar zijn?
Je kan het best met creditcard betalen ipv iDeal.
Dan kan je als er iets misgaat, eerst de AliExpress Buyer Protection proberen, en anders terugvragen bij je creditcard service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pistolebob schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:32:
[...]

Je kan het best met creditcard betalen ipv iDeal.
Dan kan je als er iets misgaat, eerst de AliExpress Buyer Protection proberen, en anders terugvragen bij je creditcard service.
Dat is wel mooi inderdaad, dan heb je dubbele bescherming. Hoe is jouw/ jullie ervaringen qua betrouwbaarheid? Natuurlijk moet je je gezond verstand gebruiken, maar is het als je dat doet een beetje veilig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Ik weet niet of dit artikel gewoon een voorbeeld is, maar waarom zou je hem daar kopen als het via diverse bekende webshops voor ongeveer dezelfde prijs kan?
Kies je overigens bewust voor een 4G-loze Mi4? Daarnaast is de rom niet origineel, dit kan je daarna wat uren kosten om hem op de ML rom van xiaomi.eu te laten draaien.
Ik vermoed dat er namelijk een andere taal rom op zit, Russisch komt namelijk niet van Xiaomi af, maar van ...?

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Kiswum schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:56:
[...]

Ik weet niet of dit artikel gewoon een voorbeeld is, maar waarom zou je hem daar kopen als het via diverse bekende webshops voor ongeveer dezelfde prijs kan?
Kies je overigens bewust voor een 4G-loze Mi4? Daarnaast is de rom niet origineel, dit kan je daarna wat uren kosten om hem op de ML rom van xiaomi.eu te laten draaien.
Ik vermoed dat er namelijk een andere taal rom op zit, Russisch komt namelijk niet van Xiaomi af, maar van ...?
Als je kijkt naar het aantal reviews etc. lijkt me dat een prima verkoper.. niet minder of slechter dan een Banggood.

(zeker bij een telefoon, je hebt voor aliexpress ook diverse shopkorting sites)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:57
Voor de mensen die nog usb-kabels nodig hebben, dit setje ziet er interessant uit:

Tronsmart micro usb kabel
3* 1m
3*1.8m

8.45 dollar met de volgende coupon GKB3Y6, dus voor ongeveer 7.70 euro oftewel 1,30 euro per kabel.

link: http://www.geekbuying.com...6-Pack-1-8-1M-346626.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:56:
[...]

Omdat ik geen webshop meer ken die de 64GB versie verkoopt :) Als ik me niet vergis is er ook geen model met 4g wat ook 64GB heeft? Ook heeft deze 3GB RAM, dat hebben ze niet allemaal.

Waar zie je trouwens dat de ROM niet origineel is? Met de berichten over voorgeinstalleerde virussen op de Mi4 was ik sowieso van plan om de originele ROM te downloaden bij Xiaomi en die te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Majesty schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:00:
[...]
Bedoel je hier? Daar werd op 3 juni al gemeld dat de 5000 en 16000 van allbuy bij iemand origineel zijn.
Ik kwam daar terecht omdat ik zocht op de status "AttemptFail" van Sweden Post. Iemand al eens gezien? M'n Earson van Allbuy heeft die status meegekregen helaas (6 juni verzonden), gok niet dat 'ie er voor het einde van de maand is.
Mydealz.de is een aanbiedingensite waar ook Chinese webshop promoties staan.

Ik praat over het chinamobiles.org forum. Daar komen ook de Chinese shops aan bod die wij in dit topic kennen of uit het onbekende Chinese smartphone topic. Ook zijn daar door sponsor shops aanbiedingen voor telefoons en accessoires te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:08:
[...]

Omdat ik geen webshop meer ken die de 64GB versie verkoopt :) Als ik me niet vergis is er ook geen model met 4g wat ook 64GB heeft? Ook heeft deze 3GB RAM, dat hebben ze niet allemaal.

Waar zie je trouwens dat de ROM niet origineel is? Met de berichten over voorgeinstalleerde virussen op de Mi4 was ik sowieso van plan om de originele ROM te downloaden bij Xiaomi en die te installeren.
Ah je gaat voor de 64GB versie, dan klopt het inderdaad dat deze geen 4G heeft.
In dat geval is dit 1 van je geringe kansen om er 1 te scoren.

De geïnstalleerde talen komen niet overeen met de originele rom. Deze zetten ze er zelf op of worden door hun tussenpersoon erop gezet.
Meer info over de rom's kunnen we beter in het Mi4 topic houden. Informatie over Aliexpress zal ik dan wel hier houden :D

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:23:
[...]

Ah je gaat voor de 64GB versie, dan klopt het inderdaad dat deze geen 4G heeft.
In dat geval is dit 1 van je geringe kansen om er 1 te scoren.

De geïnstalleerde talen komen niet overeen met de originele rom. Deze zetten ze er zelf op of worden door hun tussenpersoon erop gezet.
Meer info over de rom's kunnen we beter in het Mi4 topic houden. Informatie over Aliexpress zal ik dan wel hier houden :D
Jup, je moet toch een beetje muziek erop kwijt kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Laatst online: 16:41
Hier gisteren de Eachine H8 mini binnengekregen. leuk ding battery was al vol heb er 3 minuten ofzo mee kunnen vliegen. probleem nu is dat de batterij niet echt lijkt op te laden. ik heb de battery meermaals proberen op te laden. 2/3/12 uur maar zodra ik hem weer aansluit gaan de lampjes knipperen en na 5sec vliegen is alles weer uit. meerdere mensen hier last van ? klopt het ook dat er geen lampje zichtbaar is wanneer die de battery via het meegeleverde kabeltje oplaad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:29:
[...]

Jup, je moet toch een beetje muziek erop kwijt kunnen.
Ga dan voor de Mi Note :P . De Mi4 die jij wil is niet eens meer bij Xiaomi te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 18-09 18:59
RenaldoN schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:52:
klopt het ook dat er geen lampje zichtbaar is wanneer die de battery via het meegeleverde kabeltje oplaad ?
Het kabeltje heeft een lampje, als hij niet oplaadt is hij uit, laadt hij op brand hij constant en als de batterij bijna vol is gaat het lampje een beetje knipperen. Ik zou anders even klagen bij de verkoper. Ik denk dat ze dan wel een nieuwe accu opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:08:
[...]

Ga dan voor de Mi Note :P . De Mi4 die jij wil is niet eens meer bij Xiaomi te krijgen.
Dat had ik gedaan, als het scherm niet zo groot was :X Ik had hem graag gehaald, maar ik heb besloten dat 5'' echt de max is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke power bank raden jullie aan? en vinden jullie dit een nuttig product, voor als je wekelijks onderweg bent?
- makkelijk mee nemen
- hoge capaciteit
- voornamelijk voor opladen laptop en mobiel.

probleem is alleen: laptop kun je (volgens mij) niet opladen via usb

dacht zelf aan de xiaomi power bank met 10. 400 mAH.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2015 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:22:
welke power bank raden jullie aan? en vinden jullie dit een nuttig product, voor als je wekelijks onderweg bent?
- makkelijk mee nemen
- hoge capaciteit
- voornamelijk voor opladen laptop en mobiel.

probleem is alleen: laptop kun je (volgens mij) niet opladen via usb

dacht zelf aan de xiaomi power bank met 10. 400 mAH.
Als je perse je laptop op wilt laden dan lukt dat inderdaad niet met een powerbank, wellicht converter kopen, maar dat maakt het dan meteen weer prijzig...
Of je laptop moet opladen via usb ondersteunen maar dat betwijfel ik ten zeerste

Verder is de xiaomi powerbank een prima keuze, als omvang niet uitmaakt kun je ook eens kijken naar de 16000 versie, op dit moment goedkoopste bij allbuy

Reclame voor onze buren, leesvoer: http://nl.hardware.info/n...r-het-opladen-van-laptops

Weet niet in hoeverre het al een standaard is geworden.

[ Voor 10% gewijzigd door freestyler2 op 10-06-2015 18:36 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Als je perse je laptop op wilt laden dan lukt dat inderdaad niet met een powerbank, wellicht converter kopen, maar dat maakt het dan meteen weer prijzig...
Of je laptop moet opladen via usb ondersteunen maar dat betwijfel ik ten zeerste

Verder is de xiaomi powerbank een prima keuze, als omvang niet uitmaakt kun je ook eens kijken naar de 16000 versie, op dit moment goedkoopste bij allbuy
Als je punt 1 en punt 2 samen neemt, kom je beter uit bij de Xiaomi 10.000. de 5.000, 5.200, 10.400 en 16.000 kan je er desnoods gewoon bijkopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Laatst online: 16:54

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Er zijn wel power banks waarmee je laptops kunt opladen. Maar echt goedkoop zul je ze niet vinden. Zoeken kun je op "power bank 19v" aangezien laptops vaak een 19 volt aansluiting hebben.

Vuistregel bij portable accu's is overigens dat je 20-30% meer capaciteit moet hebben in je power bank dan in het apparaat wat je oplaadt. Anders krijg je het op te laden apparaat nooit helemaal opgeladen. Aangezien laptops meestal accu's hebben met een flinke capaciteit, vergt dit een forse power bank.

[ Voor 21% gewijzigd door DexterDee op 10-06-2015 18:50 ]

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01:39
Pistons 2 en mi-light controller besteld op 1-6 en vandaag al binnen van banggood *O*

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

puntje013 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:47:
Pistons 2 en mi-light controller besteld op 1-6 en vandaag al binnen van banggood *O*
Welke shipping als ik mag vragen? :)

Van de pakketjes die ik binnen heb gekregen, ben ik tevreden over de snelheid van Malysia Post. De bezorgingstijd ligt op 7 werkdagen gemiddeld. Niet mis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Exor schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:05:
Voor de mensen die nog usb-kabels nodig hebben, dit setje ziet er interessant uit:

Tronsmart micro usb kabel
3* 1m
3*1.8m

8.45 dollar met de volgende coupon GKB3Y6, dus voor ongeveer 7.70 euro oftewel 1,30 euro per kabel.

link: http://www.geekbuying.com...6-Pack-1-8-1M-346626.html
Dank je, was net op zoek naar lange kabels van een beetje kwaliteit, maar voor een leuke prijs. Ik zal deze eens testen.

[ Voor 42% gewijzigd door Medione1210 op 18-06-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01:39
The Inquisitor schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:14:
[...]

Welke shipping als ik mag vragen? :)

Van de pakketjes die ik binnen heb gekregen, ben ik tevreden over de snelheid van Malysia Post. De bezorgingstijd ligt op 7 werkdagen gemiddeld. Niet mis!
Heb net even in de kliko gekeken voor je, ze zijn met China post verstuurd.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 18-09 10:51
Ik ben inderdaad ook opzoek naar de 64gb van de Mi4. Pandawill heeft 'm voor 380 omgerekend. Honorbuy had 'm vorig week nog, maar nu niet meer.

€313 is niet verkeerd. Twijfel ook wel of het betrouwbaar is. Ik ga me maar even inlezen over de kopersbescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingOlive2
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-07 14:46
Ari Gold schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:32:
[...]

Ik ben inderdaad ook opzoek naar de 64gb van de Mi4. Pandawill heeft 'm voor 380 omgerekend. Honorbuy had 'm vorig week nog, maar nu niet meer.

€313 is niet verkeerd. Twijfel ook wel of het betrouwbaar is. Ik ga me maar even inlezen over de kopersbescherming.
Die link van de MI4 van Aliexpress wordt verkocht door eForChina en dat is nog wel een aardig bekend bedrijf onder de China webwinkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:32:
[...]

Ik heb ook zitten twijfelen ja, maar alles lijkt goed te zijn. Het overgrote deel van de reviews is positief en het lijken ook geen fake gebruikers te zijn. Ik wist niet dat ze er bij Pandawill hem ook nog hadden, maar die is natuurlijk wel weer wat duurder.

Zoals hierboven gezegd lijkt het inderdaad een bekend bedrijf te zijn. Vooral de foto die ik vond van een menigte medewerkers die het logo van dit bedrijf vasthoudt gaf me de doorslag; je bouwt geen groot bedrijf op met oplichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
SpeedingOlive2 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:39:
[...]

Die link van de MI4 van Aliexpress wordt verkocht door eForChina en dat is nog wel een aardig bekend bedrijf onder de China webwinkels.
Zag ik inderdaad ook en heb 'm ook opgezocht op hun website, maar daar is hij out of stock.
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:40:
[...]

Ik heb ook zitten twijfelen ja, maar alles lijkt goed te zijn. Het overgrote deel van de reviews is positief en het lijken ook geen fake gebruikers te zijn. Ik wist niet dat ze er bij Pandawill hem ook nog hadden, maar die is natuurlijk wel weer wat duurder.

Zoals hierboven gezegd lijkt het inderdaad een bekend bedrijf te zijn. Vooral de foto die ik vond van een menigte medewerkers die het logo van dit bedrijf vasthoudt gaf me de doorslag; je bouwt geen groot bedrijf op met oplichten.
Heb je 'm nu al besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:41:
[...]

Zag ik inderdaad ook en heb 'm ook opgezocht op hun website, maar daar is hij out of stock.

[...]

Heb je 'm nu al besteld dan?
Nee, maar ik ben er vrij zeker van dat het betrouwbaar is. Ik ga ze in elk geval nog even mailen met de vraag of de reseller op Aliexpress hun officiele account is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:48:
[...]

Nee, maar ik ben er vrij zeker van dat het betrouwbaar is. Ik ga ze in elk geval nog even mailen met de vraag of de reseller op Aliexpress hun officiele account is.
Hou me op de hoogte als je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

puntje013 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:23:
[...]

Heb net even in de kliko gekeken voor je, ze zijn met China post verstuurd.
Dankje :) Zijn al een tijdje aan het kijken of de priority direct mail nou sneller is, op het moment schijnbaar niet aangezien die pakketjes allemaal vastzitten in Zweden en jouw pakketje vlug is. Interessant :)

Zelf nu ook de Piston V2 besteld, V3 is al onderweg, maar kon het niet laten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:06:
[...]

Hou me op de hoogte als je wil.
Zal proberen om eraan te denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:52
Geen idee of dit hier thuis hoort, maar ik post het toch en anders wordt deze post maar verwijderd :)

Daar hebben we zelfs een apart kopje voor in het Algemeen beleid: Het algemeen beleid #achteraf. Oftewel: niet de bedoeling, ook niet ergens anders op het forum.

[ Voor 104% gewijzigd door gambieter op 10-06-2015 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Banggood pakketje vanuit Zweden. Staat nu sinds ruim een week op:

2015-06-02 17:21, The shipment item is under transportation, Item received for processing

Verder komt ie niet :/. Meer mensen ervaring? Vorige keer duurde een accu vanuit Zweden ook ruim twee weken langer dan een ander pakketje uit China.
Pagina: 1 ... 36 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic