Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

ksborg schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:07:
[...]

Volgens mij is het gunstiger om er hier één te kopen. Met het risico dat je ook nog eens invoerrechten moet betalen denk ik dat je beter in NL kan kopen. Ook gezien garantie.
Mwoah, invoerrechten hoef ik alleen te betalen over pakketten die NIET uit China of die kanten komen :+
Onder de 25 euro hoef je geloof ik sowieso geen invoer te betalen en anders zetten ze er wel een andere waarde op (wat je eigenlijk moet weigeren).

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
maurits82 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:00:
[afbeelding]

Vraag, ik had een racket besteld op aliexpress die zo aan is gekomen.
Kan ik een refund vragen of is dit gewoon het risico wat er bij hoort?
Je kan je ook afvragen waarom je zo een mepper niet bij Action koopt.
Laatste voor 1,39 te koop daar.

Wat heb jij betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
ikdedinges schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:57:
heeft iemand hier de Xiaomi router?
wil hem misschien gaan gebruiken voor 5Ghz aangezien 2.4 hier in de stad helemaal vol zit.
goed plan of niet?
Heb ik, zie mijn review op dx.com. Stond ook in deel 2 van dit topic, maar die is verdwenen.

Enige nadeel dat ik heb is de 100Mbs poorten waardoor ik mijn Max internet snelheid niet zal halen. Verder super ding, mega bereik. Interface is Chinees, maar wel te flashen met openwrt. Ik gebruik een vertaal addon in Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
maar kuusj98 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:10:
[...]

Mwoah, invoerrechten hoef ik alleen te betalen over pakketten die NIET uit China of die kanten komen :+
Onder de 25 euro hoef je geloof ik sowieso geen invoer te betalen en anders zetten ze er wel een andere waarde op (wat je eigenlijk moet weigeren).
Niet weer deze hele discussie aub....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
maurits82 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:00:
[afbeelding]

Vraag, ik had een racket besteld op aliexpress die zo aan is gekomen.
Kan ik een refund vragen of is dit gewoon het risico wat er bij hoort?
Gewoon foto opsturen naar de verkoper. Die heeft het niet goed genoeg verpakt. Heb je daar ook een foto van gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Sakke1994 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:09:
[...]

Beter hier kopen. Kost je wat meer, maar uiteindelijk gaat een router zeker je meerdere jaren dienst doen en dan ben je toch blij dat je een degelijke van hier koopt (de Xiaomi is zeker degelijk, maar er zijn betere keuzes hier).
ik heb een goede router alleen geen dual band,
ik zet die xiaomi dan naast mn gewone router en gebruik em alleen voor 5ghz.
ik heb em al besteld trouwens, 24 euro bij allbuy met coupon code.
voor dat geld krijg je geen 5ghz router in nederland.
FunFair schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:11:
[...]

Heb ik, zie mijn review op dx.com. Stond ook in deel 2 van dit topic, maar die is verdwenen.

Enige nadeel dat ik heb is de 100Mbs poorten waardoor ik mijn Max internet snelheid niet zal halen. Verder super ding, mega bereik. Interface is Chinees, maar wel te flashen met openwrt. Ik gebruik een vertaal addon in Firefox.
thanks! al besteld ;)

[ Voor 28% gewijzigd door ikdedinges op 08-06-2015 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01:39
Chocoball schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:12:
Wie nog graag $0.10 van zijn vakantiegeld wil verbrassen kan dat bij Gearbest doen. Deze Arrow Helicopter Faery Flying Toy kost met code HY558A $0.10 en gratis verzending.

[afbeelding]
Ik had 3 orders van 10 stuks van die dingen besteld, en zie net een refund van 1 van de orders in mijn PayPal. :?

De 2 andere ouders staan nog op processing maar ben bang dat die ook wel geannuleerd gaan worden.
Meer mensen hier die een refund hebben gehad?

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:49
[...]

Als je de beta op de router flashed (kan via het menu gewoon) en de app update, dan is alles in het Engels te gebruiken! Ik ben zeer tevreden met de mijne, veel instel mogelijkheden, handige app om van alles mee te zien en in te stellen, goed bereik en leuke vormfactor (voor mij niet geheel onbelangrijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
puntje013 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:26:
[...]
Mijn order (10 stuks) was vrij rap verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acizane80
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-03-2024
[...]

Hoe zit het met repeater modus?
Kan ik hem zonder openwrt te flashen gebruiken als wifi repeater om een bijkomend apparaat via kabel aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Luke-san schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:22:
[...]

Had een tijdje geleden deze gevonden op Ali
http://nl.aliexpress.com/...holesale/32298083879.html

Ziet er degelijk uit en gemaakt zoals het hoort met de nodige filtering. Heb m helaas nog niet bested.
Ziet er exact zo uit als deze http://www.kijkshop.nl/pr.../rexxor-autolader-acc120/
Kijkshop ding zou 2.1A + 1.0A zijn. Het binnenwerk kan natuurlijk verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

[...]

Ik had 3 orders van 10 stuks van die dingen besteld, en zie net een refund van 1 van de orders in mijn PayPal. :?

De 2 andere ouders staan nog op processing maar ben bang dat die ook wel geannuleerd gaan worden.
Hier ook refunded in mijn Gearbest account maar nog niet retour op mijn creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

FunFair schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:13:
[...]

Niet weer deze hele discussie aub....
Welke discussie? Niks van meegekregen...
Buiten dat was het gewoon mijn eigen ervaring, niet veel mis mee lijkt me.

H8 Mini was nog net niet DOA, heb 5 minuten gevlogen, toen moest ie aan de "lader" en die leek niet veel te doen. Kabels afgeknipt, zelf "accu" gemaakt van 3x1,5V knoopcellen maar hij doet het nog steeds niet goed. Hij verbind wel met de afstandsbediening maar bij het resetten van de gyro gaat het mis.

Nou ja, wat mag je verwachten van 10 euro? Ga er denk ik toch wel een mail over sturen, ze gaan zich echt niet de moeite doen om jou het pakket terug te laten sturen, geven ze veel liever een tegoedbon oid :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
acizane80 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:52:
[...]

Kan ik hem zonder openwrt te flashen gebruiken als wifi repeater om een bijkomend apparaat via kabel aan te sluiten?
Geen idee of dat kan. Ik heb hem bekabeld zitten aan mijn Ziggo router. De ziggo router doet alle DHCP zaken en de Xiaomi forward dat gewoon. Ik zie niet zo snel in de standaard firmware dat het wifi kan repeaten, maar volgens mij heb je daar eenvoudigere apparaatjes voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
kuusj98 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:58:
[...]

Welke discussie? Niks van meegekregen...
Zowat iedere pagina is er wel iemand die vraagt of een verkeerd bedrag noemt over wanneer je risico hebt op bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

FunFair schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:01:
[...]

Zowat iedere pagina is er wel iemand die vraagt of een verkeerd bedrag noemt over wanneer je risico hebt op bijbetalen.
Sorry, http://www.invoercalculator.nl/, 22 euro... :>
Maar waar het eigenlijk over ging, ik zou een router gewoon in NL kopen. Zoals door anderen ook al gezegd zit je niet te klooien met garantie en het is ten slotte toch een apparaat wat je een jaar of 3 in huis hebt en een beetje zekerheid is dan wel wenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
kuusj98 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:05:
[...]

Sorry, http://www.invoercalculator.nl/, 22 euro... :>
Maar waar het eigenlijk over ging, ik zou een router gewoon in NL kopen. Zoals door anderen ook al gezegd zit je niet te klooien met garantie en het is ten slotte toch een apparaat wat je een jaar of 3 in huis hebt en een beetje zekerheid is dan wel wenselijk.
maar het gaat hier over china shoppen, en ik heb een goede router maar die heeft geen 5Ghz :)
en die Xiaomi router ziet er gewoon mooi uit :9
en dat ding kost maar 24 euro dus waar praten we over?
garantie is trouwens ook best prima bij de meeste webshops

[ Voor 9% gewijzigd door ikdedinges op 08-06-2015 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Is dat niet juist onderdeel van de sport van het importeren van spul uit china? :)

Het ligt ook een beetje aan je budget dat je er voor over hebt, maar voor 30 euro een router van een goed merk, met een compact design, veel firmware updates, storage mogelijkheid en goede reviews. Dat zou ik liever uitproberen dan een TPlink voor dezelfde prijs, die eveneens 100Mbps poorten heeft :)

Soms zitten er echt pareltjes bij, voornamelijk van Xiaomi. Die hebben niet voor niets een enorme fanbase :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
rud schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:57:
[...]

Hier ook refunded in mijn Gearbest account maar nog niet retour op mijn creditcard.
Ik wacht nog even af wat ze met de 2 openstaande orders doen, als die ook geannuleerd worden zal ik ze eens mailen waarom dat is.
Lijkt me trouwens toch wel fijn dat ze sowieso ff een mailtje doen dat de order geannuleerd is, nu moest ik eerst nog gaan zoeken waar die refund eigenlijk vandaan kwam aangezien ze niet gearbest gebruiken als naam bij PayPal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

puntje013 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:33:
[...]

Ik wacht nog even af wat ze met de 2 openstaande orders doen, als die ook geannuleerd worden zal ik ze eens mailen waarom dat is.
Lijkt me trouwens toch wel fijn dat ze sowieso ff een mailtje doen dat de order geannuleerd is, nu moest ik eerst nog gaan zoeken waar die refund eigenlijk vandaan kwam aangezien ze niet gearbest gebruiken als naam bij PayPal 8)7
Net met ze gechat. Prijs is foutje zeggen ze. Had moeten zijn $0.58. Maar dat was toch de normale prijs? Wat was dan de aanbieding? Geen reactie.
Er zijn inderdaad geen mailtjes over verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
rud schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:54:
[...]

Ziet er exact zo uit als deze http://www.kijkshop.nl/pr.../rexxor-autolader-acc120/
Kijkshop ding zou 2.1A + 1.0A zijn. Het binnenwerk kan natuurlijk verschillen.
Heb er hier een paar liggen die op elkaar lijken. Ik heb er eens 1 gemeten op de scoop waar ik sterke twijfels bij had. Rimpel van meer dan een Volt ... tussen 4,8V en 5,8V. Opengehaald en je zag direct de kuch kuch kwaliteit. Geen spoel om EMC te onderdrukken. Bagger condensatoren etc .
Mensen geven een paar honderd euro uit aan een GSM ... dus niet besparen op die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 15:18
Toch wel mooi dat Allbuy, nu ook:

Mini 4-Port 1080P HDMI Switch voor €1,91
https://m.allbuy.com/detail/102518

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Heeft iemand al de Xiaomi 5000 mah van Allbuy binnen en weet of het een orginele is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 23:25
rud schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:57:
[...]

Mijne is vandaag verzonden voor 10 cent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[/quote]
[...]

[...]

Hebben jullie voor 6 juni besteld? De deal was tot en met 6 juni. Betalingen van Gearbest in PayPal gaan via de naam pengzhen li.
acizane80 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:52:
[...]

Repeater mode kun je instellen via een webbrowser, de interface is in het Chinees maar anders even de vertaaloptie in bijv. Chrome gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 08:56
Majesty schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:40:
[...]

Same here, zaterdag bevestiging gekregen, 31-5 besteld. Ben zeer benieuwd of het een echte is maar ik begin er wel steeds meer vertrouwen in te hebben.
Vandaag meteen ook maar de 16000 mah Xiaomi daar besteld + 2x LED en 1x Fan, voor €26,- totaal (los besteld uiteraard).
Of de powerbank origineel is laat ik weten als ik 'm binnen heb. Voor die prijs heb ik 'm nog nergens gezien in ieder geval.
@Majesty, ik wacht op jouw echtheid m.b.t. de 16000 mah Xiaomi.. ik heb dezelfde leds en fan alvsat besteld. Als jij kan bevestigen dat de powerbank straks ook echt is, bestel ik die ook even direct mee :)
Thanks zover.

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 17:01
Heel bijzonder....

bij tinydeal 3x een Miband besteld (verschillende uitvoeringen/straps etc). Allemaal prima.
Wil ik nummero 4 bestellen en betalen (allemaal andere personen/adressen) krijg ik de melding bij Visa betalen (allemaal mee betaald) dat het IP van mijn locatie (land) niet overeenkomt met het adres.

Nou mij IP is nog steeds Nederlands zoals zonet, en adres staat ook op Nederland...
Heel bijzonder dit. Morgen maar weer proberen te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Thomasz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-05 19:48
dutchgio schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:31:
Toch wel mooi dat Allbuy, nu ook:

Mini 4-Port 1080P HDMI Switch voor €1,91
https://m.allbuy.com/detail/102518
Thx voor posten ga der zo gelijk ff eentje bestellen zijn altijd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Chocoball schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:57:
Hebben jullie voor 6 juni besteld? De deal was tot en met 6 juni. Betalingen van Gearbest in PayPal gaan via de naam pengzhen li.
4 juni besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
FunFair schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:16:
Is dat niet juist onderdeel van de sport van het importeren van spul uit china? :)

Het ligt ook een beetje aan je budget dat je er voor over hebt, maar voor 30 euro een router van een goed merk, met een compact design, veel firmware updates, storage mogelijkheid en goede reviews. Dat zou ik liever uitproberen dan een TPlink voor dezelfde prijs, die eveneens 100Mbps poorten heeft :)

Soms zitten er echt pareltjes bij, voornamelijk van Xiaomi. Die hebben niet voor niets een enorme fanbase :)
hier ben ik het helemaal mee eens het hoort bij het shoppen in China.

ja het duurt lang maar het leuke is dat je altijd onverwacht een pakketje krijgt leuk man China ! _/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
NeoFoX schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:06:
[...]

@Majesty, ik wacht op jouw echtheid m.b.t. de 16000 mah Xiaomi.. ik heb dezelfde leds en fan alvsat besteld. Als jij kan bevestigen dat de powerbank straks ook echt is, bestel ik die ook even direct mee :)
Thanks zover.
Will keep you posted! Vooralsnog niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prijsfout lijkt me niet aangezien anderen hier ook voor deze prijs gekocht hebben en al verzonden is. Lijkt eerder op onvoldoende voorraad en worden bestellingen geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:21
Iemand ervaring met digitale geluidskabels uit china, is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:23
NeoFoX schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:06:
[...]

Thanks zover.
Ik (en anderen) kunnen bevestigen dat het om een originele powerbank gaat.

Misschien wordt dit gezien als een rant, zo bedoel ik het niet: misschien is het handig als mensen de search gebruiken. Er zijn namelijk al genoeg positieve ervaringen met Allbuy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
oohh schreef op maandag 08 juni 2015 @ 23:57:
[...]

Misschien wordt dit gezien als een rant, zo bedoel ik het niet: misschien is het handig als mensen de search gebruiken. Er zijn namelijk al genoeg positieve ervaringen met Allbuy.
Het zal vast aan mij liggen, maar heb in dit topic niemand kunnen vinden die aan gaf dat er originele powerbanks vandaan komen, sowieso weinig mensen die bij Allbuy besteld hebben waar iets aangekomen is (op wat LEDs en fans na).
Maar fijn dat het bij jou (en de anderen) om een originele powerbank ging. Ik ga het alsnog even vermelden wanneer ik 'm binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

oohh schreef op maandag 08 juni 2015 @ 23:57:
[...]

Er heeft nog niet hier in het topic gepost dat ie een originele powerbank heeft ontvangen van ze.
Wel zijn er originele maar ook fake ledjes binnengekomen bij mensen van allbuy.

Als je de powerbank hebt ontvangen, welke verpakking zat die? Sommige mensen krijgen nu xpb's binnen in soort van oem verpakkingen (wel originele xpb's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Chocoball schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:57:
[/quote]

De 4e besteld, het vreemde is dat ik 3 keer 10 stuks heb besteld en er maar 1 order is geannuleerd.
De andere 2 orders zijn vanacht op de post gegaan volgens de mailtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 16:46
8)7 Mijn BlitzWolf 40W 5 poorts adapter Eindelijk verzonden, naar mijn adres zonder huisnr. 8)7
Al mijn adressen in mijn bangood-address book hebben huis nummers..
De Bangood chat zegt dat ik maar naar de local post office moet gaan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:32

OB1

Nog een paar leuke tips:

- Een 7-port USB 2 hub met aan/uit switches voor iedere poort voor €4 + €1 verzending klik
- Een 4-port USB 2 hub voor €1 + €1 verzending klik

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Dacuuu schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:17:
8)7 Mijn BlitzWolf 40W 5 poorts adapter Eindelijk verzonden, naar mijn adres zonder huisnr. 8)7
Mijne is verzonden naar 'Heiloo Heiloo' :')
Dus dubbel de plaatsnaam uit m'n shipping address :P

[ Voor 6% gewijzigd door Pistolebob op 09-06-2015 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
[...]

Ik had op 4 Juni 2 orders geplaatst, en deze zijn gisteren beide verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:48

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Als je bij je Paypal betaling een ander adres opgeeft neemt ie die over in Banggood uiteindelijk. Zo heb ik 10 bestellingen gehad die mijn correcte adres hadden maar een verkeerde plaatsnaam. Die zijn gewoon aangeomen maar daarbij zit de plaatsnaam natuurlijk ook in de postcode verwerkt. Hopelijk is je postbode/pakketbezorger slim en kijkt ie naar je naam en je andere post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:23
Mijn blitzwolf oplader is ook verstuurd In plaats van Dorpnaam - groningen
staat er groningen - groningen en geen postcode... nu maar hopen dat die aankomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:54

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Jeuj... hij is binnen. De Xiaomi Smart Scale.

Afbeeldingslocatie: http://www.honorbuy.com/img/Xiaomi_Mi_Smart_Weigh_Precision_Digital_Scale1427795216.jpg

Gekocht bij deze merchant op AliExpress voor € 17,91 (+€ 26,44 verzendkosten via DHL).

De verkoper heeft het originele bedrag ex. verzendkosten opgegeven en bij de inklaring van DHL vonden ze dat blijkbaar voldoende om geen naheffing te vragen. Binnen een week was 'ie binnen, lekker snel.

Ik heb stad en land afgezocht naar een China shop die "per ongeluk" de verzendkosten op dit product niet in rekening bracht, maar helaas niks kunnen vinden. Dit vond ik dan nog een acceptabel alternatief. Your mileage may vary :)

Het ding werkt (zoals wel een beetje verwacht van Xiaomi) behoorlijk goed. Pairen met de iPhone was een eitje en het gebruik in de Mi Fit app is vlekkeloos en soepel.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

DexterDee schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:44:
Jeuj... hij is binnen. De Xiaomi Smart Scale.

[afbeelding]

Gekocht bij deze merchant op AliExpress voor € 17,91 (+€ 26,44 verzendkosten via DHL).

De verkoper heeft het originele bedrag ex. verzendkosten opgegeven en bij de inklaring van DHL vonden ze dat blijkbaar voldoende om geen naheffing te vragen. Binnen een week was 'ie binnen, lekker snel.

Ik heb stad en land afgezocht naar een China shop die "per ongeluk" de verzendkosten op dit product niet in rekening bracht, maar helaas niks kunnen vinden. Dit vond ik dan nog een acceptabel alternatief. Your mileage may vary :)

Het ding werkt (zoals wel een beetje verwacht van Xiaomi) behoorlijk goed. Pairen met de iPhone was een eitje en het gebruik in de Mi Fit app is vlekkeloos en soepel.
Heb zelf het filmpje niet helemaal gekeken, ik had namelijk geen interesse in de scale, maar misschien toch het kijken waard voor je:
Pascal081 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:19:
[...]

Blijkbaar zijn de metingen niet echt betrouwbaar. :+
[video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

IdieEasy schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:50:
[...]

Heb zelf het filmpje niet helemaal gekeken, ik had namelijk geen interesse in de scale, maar misschien toch het kijken waard voor je:

[...]
Daar is een update voor uitgekomen om dat te corrigeren dus dat is inmiddels ook oud nieuws

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Fietsbel schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:55:
[...]

Daar is een update voor uitgekomen om dat te corrigeren dus dat is inmiddels ook oud nieuws
Ah kijk, dat is goed nieuws.

Kon me alleen herinneren dat ik het hier langs had zien komen :x

Dan ga ik maar weer aan het werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

[...]

Gewicht verliezen door een update van je weegschaal. Dat is pas makkelijk afvallen >:)

Zit nog steeds te wachten op een echte goede review van die Xiaomi Scale vergeleken met de Withings Scale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Pistolebob schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:25:
[...]

Mijne is verzonden naar 'Heiloo Heiloo' :')
Dus dubbel de plaatsnaam uit m'n shipping address :P
Dubbele plaatsnaam heb ik ook altijd bij banggood, dat komt wel aan. :+
-Tim- schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:14:
[...]

Als je bij je Paypal betaling een ander adres opgeeft neemt ie die over in Banggood uiteindelijk. Zo heb ik 10 bestellingen gehad die mijn correcte adres hadden maar een verkeerde plaatsnaam. Die zijn gewoon aangeomen maar daarbij zit de plaatsnaam natuurlijk ook in de postcode verwerkt. Hopelijk is je postbode/pakketbezorger slim en kijkt ie naar je naam en je andere post.
Je hebt postcode + huisnr nodig voor een volledig adres. Ik ga de pakketbezorger aanspreken als ik hem zie,zodat hij weet dat het mijn pakketje is. >:) mine mine mine mine mine mine.

[ Voor 3% gewijzigd door Dacuuu op 09-06-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:00

RobertowNL

For your gear!

Kenzi schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:57:
[...]

Gewicht verliezen door een update van je weegschaal. Dat is pas makkelijk afvallen >:)

Zit nog steeds te wachten op een echte goede review van die Xiaomi Scale vergeleken met de Withings Scale.
Hij meet hier exact het zelfde als een geijkte weegschaal. Lijkt dus (nu) wel prima te wegen :P

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:54

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Klopt. Na het pairen kreeg ik meteen een software update binnen en die werd op de scale geflashed. Funny, de eerste keer dat ik de firmware van een personenweegschaal van een update heb voorzien :)

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Chocoball schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:12:
Wie nog graag $0.10 van zijn vakantiegeld wil verbrassen kan dat bij Gearbest doen. Deze Arrow Helicopter Faery Flying Toy kost met code HY558A $0.10 en gratis verzending.

[afbeelding]
Net een mail van Gearbest ontvangen. De prijs zou alleen gelden voor 1 stuk per persoon. Dat staat echter nergens.
Iemand meer dan 1 besteld en de order is shipping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
*knip*

[ Voor 91% gewijzigd door Perkouw op 09-06-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010

pinda powerrr

Slow down...

Het moet niet gekker worden, een weegschaal updaten _O-

Hopelijk is de Chinese post nog net zo snel als vorige maand, want heb nu wat besteld voor mijn dochter die volgende week jarig is....cross fingers...

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

pinda powerrr schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:22:
Het moet niet gekker worden, een weegschaal updaten _O-

Hopelijk is de Chinese post nog net zo snel als vorige maand, want heb nu wat besteld voor mijn dochter die volgende week jarig is....cross fingers...
Withings verkoopt al 'slimme' weegschalen sinds 2010 ofzo. Zo nieuw is het concept van Xiaomi niet. De prijs daarintegen wel. Die Withings scales zijn best duur. Liggen bij de Apple Store.

Over 2 weken Dragonboat Festival, 3 dagen vakantie weer in China :P iets om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:32
Kenzi schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:27:
[...]

Withings verkoopt al 'slimme' weegschalen sinds 2010 ofzo. Zo nieuw is het concept van Xiaomi niet. De prijs daarintegen wel. Die Withings scales zijn best duur. Liggen bij de Apple Store.

Over 2 weken Dragonboat Festival, 3 dagen vakantie weer in China :P iets om rekening mee te houden.
Volgende week zaterdag, zondag en maandag toch?

Volgende vakantie ben ik zelf weer in China 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
rud schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:17:
[...]

Net een mail van Gearbest ontvangen. De prijs zou alleen gelden voor 1 stuk per persoon. Dat staat echter nergens.
40 stuks zijn onderweg >:)

Mail van gisteren
Thanks for shopping with GearBest.com.

Your order number is WWXXXXXXXXXXXX and we have shipped your order out today.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:00

veryip

Nikon D7000 + Glas

[...]

yup, gisteren verzendbevestiging ontvangen van gearbest, 15st. besteld in de 4 verschillende kleuren. Aantallen staan ook netjes in de verzendbevestiging incl het originele bedrag ($21,75 voor 15st.) ... wat ik er dus zeker niet voor betaald heb :+

Nikon D7000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
veryip schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:41:
[...]

yup, gisteren verzendbevestiging ontvangen van gearbest, 15st. besteld in de 4 verschillende kleuren. Aantallen staan ook netjes in de verzendbevestiging incl het originele bedrag ($21,75 voor 15st.) ... wat ik er dus zeker niet voor betaald heb :+
hier ook. Nu maar hopen dat ze niet het volledige bedrag op de invoice zetten, anders kan ik voor 58 dollar aan import gaan betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010

pinda powerrr

Slow down...

Kenzi schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:27:

Kun je niet een overzichtje maken van de feestdagen? Kan dan mooi in de topic warning erbij. Altijd handig om te weten dit soort info!

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pinda powerrr schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:14:
[...]

Kun je niet een overzichtje maken van de feestdagen? Kan dan mooi in de topic warning erbij. Altijd handig om te weten dit soort info!
Het lastige is dat niet feestdagen in China elk jaar op dezelfde dag vallen. Dan zou je elk jaar de topic warning of topic start moeten aanpassen.

Alleen Nieuwsjaarsdag (1-1), Dag van de Arbeid (1-5) en National Day (1-10) blijven gelijk. Chinees Nieuwjaar, Qing Ming (Gravenfeest), Drakenbootfestival en het Maanfeest vallen elk jaar op andere dagen.

Helaas is de signature ruimte op Tweakers te klein om alle dagen te vermelden anders had ik het daar in vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Chocoball schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:42:
[...]

Het lastige is dat niet feestdagen in China elk jaar op dezelfde dag vallen. Dan zou je elk jaar de topic warning of topic start moeten aanpassen.

Alleen Nieuwsjaarsdag (1-1), Dag van de Arbeid (1-5) en National Day (1-10) blijven gelijk. Chinees Nieuwjaar, Qing Ming (Gravenfeest), Drakenbootfestival en het Maanfeest vallen elk jaar op andere dagen.

Helaas is de signature ruimte op Tweakers te klein om alle dagen te vermelden anders had ik het daar in vermeld.
Is deze een beetje compleet?

http://www.timeanddate.com/holidays/china/

Gezien ze bij deze geen jaar(in de link) toevoegen wordt hij vermoedelijk volgend jaar gewoon geupdate? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IdieEasy schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:52:
[...]

Is deze een beetje compleet?

http://www.timeanddate.com/holidays/china/

Gezien ze bij deze geen jaar(in de link) toevoegen wordt hij vermoedelijk volgend jaar gewoon geupdate? :?
Ik mis Single's Day (11-11) ;)

Als je deze kalender op 2016 zet zie je zoals ik al zei dat bepaalde feestdagen van datum veranderen. Niet alle feestdagen betekent meteen dat bedrijven dicht zijn en tot vertragingen van bestellingen lijdt maar Kenzi weet er ongetwijfeld meer over te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
Chocoball schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:00:
[...]

Ik mis Single's Day (11-11) ;)

Als je deze kalender op 2016 zet zie je zoals ik al zei dat bepaalde feestdagen van datum veranderen. Niet alle feestdagen betekent meteen dat bedrijven dicht zijn en tot vertragingen van bestellingen lijdt maar Kenzi weet er ongetwijfeld meer over te vertellen.
Singles day is geen feestdag.

Dit overzicht is volgens mij compleet:
http://www.travelchinaguide.com/essential/public-holiday.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
[...]

Er zijn er 20 van de 30 onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

[...]

40 stuks onderweg in 2 verschillende kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
FunFair schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:36:
[...]

Nee hoor, je kunt bij Paypal je creditcard toevoegen. Bij betaalmethode kun je dan kieze of je met bank + koers paypal of CC + koers CC wil betalen. En Paypal is altijd minder gunstig dan de CC koers.

Weet niet meer precies hoe ik het heb gedaan destijds, want het was wel even zoeken hoe dit moest, maar per betaling kan ik nu kiezen. (standaard is wel per bank)
Even een oud dingetje terug naar boven halen, maar ik heb het vandaag even getest om te betalen via mijn cc ipv paypal.

Als je bij afrekenen aangeeft dat je geen paypal account hebt, dan kom je in een scherm terecht dat waarin de cc gegevens kan ingeven. Dan kan Paypal het voor je omrekenen, maar je kan er ook voor kiezen om te betalen in de aangeboden valuta (in mijn geval dollars). Daarna reken je gewoon af in dollars.

Aangezien cc-maatschappijen ook niet aangeven welke koers hun hanteren, moet je er op gokken dat het gunstiger is. In mijn geval had ik iets van $7,69 besteld en volgens Paypal zou het €7,04 zijn, terwijl de Visa €7,10 reserveert (het kan zijn dat dit nog wordt aangepast bij de definitieve afschrijving, maar verwacht het niet).

Visa: €1,00 = $ 1,083
Paypal: €1,00 = $ 1,092

[ Voor 0% gewijzigd door Eppo © op 09-06-2015 16:57 . Reden: Aangepast na opmerking van cypher21, had inderdaad de valuta's omgedraaid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 20:37

ITsEZ

parttime all-rounder

Get!em schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:46:
[...]

40 stuks onderweg in 2 verschillende kleuren.
Bij mij worden ze 3x zo duur na het invullen van de code 8)7

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Eppo © schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:50:
[...]

Visa: $1,00 = € 1,083
Paypal: $1,00 = € 1,092
huh....

Dollar meer waard dan een euro???

$3,00 USD is hier als €2,75 EUR van de creditcard afgeschreven met paypal
dus 1 dollar = 0,9167 euro
en
1 euro = 1,0928 Amerikaanse dollar

edit:
Ahh... ik gok dat je de $ en € hebt verwisseld :+

[ Voor 13% gewijzigd door cypher21 op 09-06-2015 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

ITsEZ schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:19:
[...]

Bij mij worden ze 3x zo duur na het invullen van de code 8)7
Klopt, als je niet bent ingelogd.

Je moet eerst inloggen met een account, dan pas code gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
cypher21 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:19:
[...]

huh....

Dollar meer waard dan een euro???

$3,00 USD is hier als €2,75 EUR van de creditcard afgeschreven met paypal
dus 1 dollar = 0,9167 euro
en
1 euro = 1,0928 Amerikaanse dollar

edit:
Ahh... ik gok dat je de $ en € hebt verwisseld :+
Klopt |:( , heb het inmiddels aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Hoe komt dat PayPal de koers wat lager zet? 1.12 is het in het werkelijkehid en bij paypal rond de 1.06 -1.07 ?
Ik had 's nachts een toestel gekocht op pandawill en 's morgens had ik weer gekeken... 5 euro teveel betaald door die rotpaypal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:13

Mavamaarten

Omdat het kan!

Kaya10 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 18:00:
Hoe komt dat PayPal de koers wat lager zet? 1.12 is het in het werkelijkehid en bij paypal rond de 1.06 -1.07 ?
Ik had 's nachts een toestel gekocht op pandawill en 's morgens had ik weer gekeken... 5 euro teveel betaald door die rotpaypal...
Hoe het komt? Dat is paypal's verdienmodel ;)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 20:21
Kaya10 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 18:00:
Paypal is een bedrijf, geen liefdadigheidsdoel hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Eppo © schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:50:
[...]

Even een oud dingetje terug naar boven halen, maar ik heb het vandaag even getest om te betalen via mijn cc ipv paypal.

Als je bij afrekenen aangeeft dat je geen paypal account hebt, dan kom je in een scherm terecht dat waarin de cc gegevens kan ingeven. Dan kan Paypal het voor je omrekenen, maar je kan er ook voor kiezen om te betalen in de aangeboden valuta (in mijn geval dollars). Daarna reken je gewoon af in dollars.

Aangezien cc-maatschappijen ook niet aangeven welke koers hun hanteren, moet je er op gokken dat het gunstiger is. In mijn geval had ik iets van $7,69 besteld en volgens Paypal zou het €7,04 zijn, terwijl de Visa €7,10 reserveert (het kan zijn dat dit nog wordt aangepast bij de definitieve afschrijving, maar verwacht het niet).

Visa: €1,00 = $ 1,083
Paypal: €1,00 = $ 1,092
Volgens jouw berekeningen zou dus Paypal voordeliger zijn dan creditcard. ;)
in tegenstelling tot wat hier eerder gesteld werd.
je moet dus goed op blijven letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Dan is Visa duurder t.o.v. mastercard

€1,00 = $1,124

https://www.mastercard.com/global/currencyconversion/

En de Rabobank vraagt nog 1% van de transactie, dus dat moet je er eigenlijk nog vanaf trekken.

[ Voor 30% gewijzigd door FunFair op 09-06-2015 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 20:21
FunFair schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 18:34:

€1,00 = $1,124

En de Rabobank vraagt nog 1% van de transactie, dus dat moet je er eigenlijk nog vanaf trekken.
Jup. Doe hier ook altijd de omzetting via mijn Mastercard en is altijd al beter dan Paypal uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJV93
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-09 15:14
-Tim- schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:14:
[...]

Volgens mij is dit ook gebeurd bij mij. Indien dit gebeurd is zou het dan fout moeten staan bij shipping adres als je op het ordernummer drukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:48

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

GJV93 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:47:
[...]

Volgens mij is dit ook gebeurd bij mij. Indien dit gebeurd is zou het dan fout moeten staan bij shipping adres als je op het ordernummer drukt?
Ik kan me herineren dat ik het inderdaad fout zag staan bij mijn orderlist bij Banggood. De items waren toen al geshipped dus ik kon weinig doen dan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 15:12
Had vorige week de Nilkin Bluetooth speaker besteld bij Banggood. Jammer genoeg is de voorraad nog niet aangevuld.

Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van het speakertje, heb nooit een Earson gehad dus dit wordt mijn eerste speaker. Mocht ik hem binnenkrijgen dan wil ik wel een review er aan wagen bij interesse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
FunFair schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 18:34:

€1,00 = $1,124

Kon die omrekening niet vinden voor de Visa kaarten en dat is wel vervelend. Snap best dat zulke bedrijven geld moeten verdienen, maar het zou mooi zijn als je van te voren kan opvragen welke omrekenkoers ze gebruiken. Zowel bij Paypal als bij Visa is dat bijna uiterst top geheim en kan je het pas zien op het moment van de transactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Eppo © schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:47:
Zowel bij Paypal als bij Visa is dat bijna uiterst top geheim en kan je het pas zien op het moment van de transactie.
Bij PayPal zou je 't oo op je account kunnen zien, maar ook daar zit een addertje onder het gras, want :
Deze wisselkoers is de koers die wij betalen voor het in het groot inkopen van buitenlandse valuta's plus een bedrag aan wisselkosten. Deze commissie hangt af van de valuta waarnaar omgerekend wordt. Raadpleeg het gedeelte Kosten> Extra kosten> Omrekening valuta van de gebruikersovereenkomst voor meer informatie.

[ Voor 38% gewijzigd door dodge_911 op 09-06-2015 20:59 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Laatst online: 17-09 20:22
Vandaag mijn Xiaomi Ants Xiaoyi Smart Camera binnen gekregen van Banggood.

Nu kom ik er niet echt uit na al redelijk wat google werk.

De app die via de Qr code in de handleiding staat, download niet.
De app die ik wel kan vinden op deze site http://en.miui.com/thread-110906-1-1.html is in het chinees :+

Nu zie ik op Youtube allemaal filmpjes met Engels talige apps maar die kan ik dus niet vinden.

Iemand een goede link voor mij?

*Edit

Het gaat om een android telefoon

De link in deze thread werkt helaas ook niet 8)7 http://en.miui.com/thread-65175-1-1.html

[ Voor 13% gewijzigd door mathy_ op 09-06-2015 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psycoxl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37
Ik heb een poosje geleden de befaamde KCX-017 besteld bij banggood maar dat ding werkt helemaal niet. Hij geeft alleen maar 5 volt en 3.5 amp aan zelfs als ik maar 1 kabel er aan heb zitten. Hij laad ook mijn telefoon niet op. Doe ik wat fout of heb ik een door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:35
mathy_ schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 21:37:
Vandaag mijn Xiaomi Ants Xiaoyi Smart Camera binnen gekregen van Banggood.
https://dl.dropboxusercon...034/signed-antsv1.1.3.apk

Edit: blijkbaar is dit al te oud en aan de reacties te zien zijn er wat problemen. Smart Home app etc...
Edit 2: probeer toch eens de bovenste link eens uit? :) heb zelf geen Ants Cam dus ik kan je niet helpen
de link komt van: http://en.miui.com/thread-73032-1-1.html

Dit al eens bekeken?
http://en.miui.com/thread-119366-1-1.html

[ Voor 73% gewijzigd door bottom line op 09-06-2015 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Vandaag stond de bezorger in de straat, even aangesproken en verteld dat als hij een pakketje met mijn naam + straat ziet zonder huis nr, dat die dan bij mij moet aanbellen. Fingers crossed. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
  • Laatst online: 15-09 21:26
Iemand ervaring met die nieuwe usb 3.0 power monitors? (Er is ook nog een blauwe met dezelfde functies als de gele)

Update van firmware via de usb poort en alle functies in 1 toestel is natuurlijk te gemakkelijk :)

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/Njk0WDYwMA==/z/qF0AAOSwrklU~rCh/$_12.JPG

Hier is een review van de gele versie.
YouTube: USB 3.0 Power Monitor - YZXstudio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Snuffelke schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 00:44:
Iemand ervaring met die nieuwe usb 3.0 power monitors? (De blauwe heeft dezelfde functies als de gele)

Update van firmware via de usb poort en alle functies in 1 toestel is natuurlijk te gemakkelijk :)

[afbeelding]

Deze toch?
http://www.benl.ebay.be/i..._trksid=p3984.m1423.l2649

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Snuffelke schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 00:44:
Iemand ervaring met die nieuwe usb 3.0 power monitors? (De blauwe heeft dezelfde functies als de gele)

[afbeelding]

Ben ik nou kleurenblind of zie ik een gele en een rode, en geen gele en blauwe? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
Kenzi schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 03:17:
[...]

Ben ik nou kleurenblind of zie ik een gele en een rode, en geen gele en blauwe? 8)7
:) Er is een gele, blauwe en een rode versie. De gele versie heeft dezelfde functie als de blauwe (die staat niet op de foto), de rode is nieuwer (ook iets kleiner) en heeft andere functies. (zie foto)

Er zit in beide ook nog een menu om een aantal zaken aan te passen. (knop indrukken en dan pas in de usb poort steken)

Kleine review van beide kleuren.
YouTube: Julian's Postbag: #42 - USB 3.0 Power Monitors (Red/Yellow)

[ Voor 13% gewijzigd door Snuffelke op 10-06-2015 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Snuffelke schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 08:14:
[...]

:) Er is een gele, blauwe en een rode versie. De gele versie heeft dezelfde functie als de blauwe (die staat niet op de foto), de rode is nieuwer (ook iets kleiner) en heeft andere functies. (zie foto)

Er zit in beide ook nog een menu om een aantal zaken aan te passen. (knop indrukken en dan pas in de usb poort steken)
Eens ff zoeken hier op taobao. Op zich wel handig om meerdere testers te hebben naast mijn KCX-017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
Vandaag weer nieuwe Xiaomi producten:
https://twitter.com/xiaomi/status/608522816615497729

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer een actie bij Gearbest van LED lampjes in verschillende modellen voor $0.69 per stuk.
Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2014/201402/grid-img/1393369437494-P-30906.jpg Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201505/grid-img/1432833939924-P-2673754.jpg Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201505/grid-img/1432850660487-P-2676473.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 09:17
[...]

helaas deze code is verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berriek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09-2020
de XIAOMI Genuine 16000mAh is weer op voorraad bij allbuy voor e20.32

https://www.allbuy.com/detail/64910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Afbeeldingslocatie: http://en.miui.com/data/attachment/forum/201506/10/153131hcca19ac11ccnj36.jpg.thumb.jpg

Doe mij de oude maar, deze ziet er niet uit.

Andere 'product' was een aankondiging van meer content voor de Mi TV. (samenwerking met meerdere content leveranciers) Niet interessant voor jullie omdat het Chinese content is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Kenzi schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:37:
[...]

[afbeelding]

Andere 'product' was een aankondiging van meer content voor de Mi TV. (samenwerking met meerdere content leveranciers) Niet interessant voor jullie omdat het Chinese content is. :+
Ik vind dit best cool eigenlijk. Minimalistisch, strak. Niet zo verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 18:53

Eboman

Ondertitel

Kenzi schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:37:
[...]

[afbeelding]

is dit nu een heleboel loze (koel) ruimte, of kun je er ook nog hdd's inzetten en als NAS inzetten ?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Eboman schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:43:
[...]

is dit nu een heleboel loze (koel) ruimte, of kun je er ook nog hdd's inzetten en als NAS inzetten ?
Er zit een HDD in. Het vorige model had een 2,5" 1TB. Deze zal wel meer opslag hebben.
Ook hebben ze de software aangepakt. Het zou nu kunnen fungeren als Cloud storage, wireless hdd, files benaderbaar via Mi Wifi / Mi Home app (app heeft update gekregen) en je zou je camera er op aan kunnen sluiten.
Pagina: 1 ... 35 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic