Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Pistolebob schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:06:
[...]

Hmm oke vreemd, ik had 'm 22 mei al besteld :P
Staat nu ook op voorradig, versturen binnen 1 dag.

Meteen een vraag; mijn lange termijn ervaring met Chinese prullaria is niet zo best. Recent 3 Chinese iPad-kloon-adapters weggegooid (2 smeulden op gegeven moment 1 stopte gewoon met werken) en heb een doos vol met Chinese led lampen staan waarvan bij allemaal de voeding stuk is gegaan. Uiteindelijk dus niet zo goedkoop - is er al iemand die zo'n Blitzwolf een poos heeft? Hoe is het sluipverbruik als er geen laad apparaatjes aan zitten?

En zijn de iPhone 5/6 kabeltjes met lightning stekkertje al aan te bevelen vanuit China, heb er al een paar liggen die het niet meer doen na iOS updates.

Verder vooral bezig met WLtoys 1:18 elektrisch bestuurbare auto's - verslijt een hoop onderdelen :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Da's jouw probleem, niet het onze :9

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

dodge_911 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:21:
[...]

Da's jouw probleem, niet het onze :9
Haha dat is waar! Ga het hoesje nu gebruiken om productfotografie te oefenen en daarna mag het hoesje weg :)

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:02
NiGeLaToR schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:21:
[...]

Meteen een vraag; mijn lange termijn ervaring met Chinese prullaria is niet zo best. Recent 3 Chinese iPad-kloon-adapters weggegooid (2 smeulden op gegeven moment 1 stopte gewoon met werken) en heb een doos vol met Chinese led lampen staan waarvan bij allemaal de voeding stuk is gegaan. Uiteindelijk dus niet zo goedkoop - is er al iemand die zo'n Blitzwolf een poos heeft? Hoe is het sluipverbruik als er geen laad apparaatjes aan zitten?

En zijn de iPhone 5/6 kabeltjes met lightning stekkertje al aan te bevelen vanuit China, heb er al een paar liggen die het niet meer doen na iOS updates.

Verder vooral bezig met WLtoys 1:18 elektrisch bestuurbare auto's - verslijt een hoop onderdelen :+
Hier een mooie review op mysku.ru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
NiGeLaToR schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:21:
[...]

Hmm vreemd, mijn LED lampen functioneren allemaal nog prima. De grootste zorgen maak ik me om de manier waarop ze zijn verpakt. Een lamp in een dun doosje en bubbelenveloppe overleeft het niet altijd :/. Maar als ik ze eenmaal in gebruik heb dan werken ze eigenlijk prima.

heb het nu trouwens gewoon over E27/E14 lampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Nu online
Autopsie had barbaarse methoden.
Haha lol, thx, mooie review. Duurzaamheid is alleen lastig te voorspellen, zag ook de onbelast energieopname niet. Maar, dit lijkt in ieder geval een redelijk product, voor de prijs :)
ksborg schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:44:
[...]

Hmm vreemd, mijn LED lampen functioneren allemaal nog prima. De grootste zorgen maak ik me om de manier waarop ze zijn verpakt. Een lamp in een dun doosje en bubbelenveloppe overleeft het niet altijd :/. Maar als ik ze eenmaal in gebruik heb dan werken ze eigenlijk prima.

heb het nu trouwens gewoon over E27/E14 lampen.
GU10 heb ik vooral problemen mee gehad.
Het kan overigens zijn omdat ons stroomnet, zeker in de zomer (zonnepanelen) geregeld > 240v raakt. En omdat het 230v net max 10% mag afwijken is 250v zelfs niet onmogelijk en volgens Liander 'binnen spel'. Alleen of die GU10 lampjes dat ook zo zien is dus de vraag. M'n Philips led lampen zijn nog allemaal heel, dus die doen het beter, een handvol Chinese lampen ook.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:01
Iemand enig idee of deze origineel zijn? http://www.ebay.com/itm/B...&var=&hash=item27fb8ca07e

Kan het nergens vinden op google, de originele werken namelijk erg goed. Mijn huidige echte apple kabel is namelijk op het einde van zijn latijn en ik wil er wel graag eentje die goed oplaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
BlackMonkey schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 16:14:
Iemand enig idee of deze origineel zijn? http://www.ebay.com/itm/B...&var=&hash=item27fb8ca07e

Kan het nergens vinden op google, de originele werken namelijk erg goed. Mijn huidige echte apple kabel is namelijk op het einde van zijn latijn en ik wil er wel graag eentje die goed oplaad.
Kom op, voor $2,38 weet je 't. Doe 'ns gek :)
Maar voor die prijs, is het vast geen échte Belkin.
If it's too good to be true....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:28

NSG

Je weet niks!

BlackMonkey schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 16:14:

Ik heb een tijd terug een meuk van dezelfde kabels op AlieExpress gekocht, kan je verzekeren dat het geen echte zijn voor die prijs. Ze zien er wel zo uit en functioneren ook als de echte. Verder ga ik hier niet op in, gezien het niet de bedoeling is om namaak te bespreken hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boussa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-04-2022
Ik heb de xiaomi 10000mah van gearbest ook maar besteld. Thanks.

Wat vinden jullie van deze monopod

BlitzWolf™ Ultimate 4 Button Bluetooth Extendable Aluminium Selfie Stick Monopod
http://www.banggood.com/B...ick-Monopod-p-979129.html

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/images/upload/2015/08/SKU23149522.jpg

Ziet er best compleet uit en de prijs niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Laatst online: 12-09 15:17
Mijn mening over de monopod. Stom!
Maar dat vind ik van alle selfie sticks :P
ignore me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
FunFair schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 17:37:
ignore me...
Worden die dingen niet bij enorm veel events en plekken geweerd tegenwoordig?
spoiler:
Soms is 't wel leuk hoor , als je on-stage met je DJmaatje en 20.000 man 'n selfie kan maken :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Hsn081j.png

[ Voor 12% gewijzigd door dodge_911 op 05-06-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

FunFair schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 17:37:
ignore me...
Monopod en selfiestick zijn twee totaal verschillende dingen :P

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Hoe sterk is het lichtje van de Anker 40W? Ik wil hem gaan gebruiken in de slaapkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Nu online
MrGangstaQ schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 18:26:
Hoe sterk is het lichtje van de Anker 40W? Ik wil hem gaan gebruiken in de slaapkamer.
De anker heeft geen lampje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
bottom line schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 19:16:
[...]

De anker heeft geen lampje :)
Oo das nog beter! Op de foto bij Amazon.de lijkt het wel zo te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:00
Pistolebob schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:51:
Net alweer een mail van Banggood gehad dat de BlitzWolf niet op voorraad is.
Heeft iemand dat ding al binnen?
Heb vandaag de 2e mail gehad. Maar ik wacht nog wel. De versie met EU plug schijnt nog steeds niet op voorraad te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Dacuuu schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:00:
[...]

Heb vandaag de 2e mail gehad. Maar ik wacht nog wel. De versie met EU plug schijnt nog steeds niet op voorraad te zijn.
Haal voor 0,25 eur zo'n kabetje bij de kringloop, mocht je die niet in huis hebben rondzwerven. Ik gok dat de gemiddelde tweaker met een beetje rondzoeken rustig 10+ van die dingen in huis heeft

Weet je ook meteen zeker dat t een fatsoenlijke is, sommige voedingskabels willen nog wel eens extreem dun/goedkoop uitgevoerd zijn :X

[ Voor 13% gewijzigd door DJSmiley op 05-06-2015 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
DJSmiley schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:13:
[...]
Ik gok dat de gemiddelde tweaker met een beetje rondzoeken rustig 10+ van die dingen in huis heeft
O-) O-)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aYJeJd1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Vrijdag een Xiaomi Portable Flexible USB Mini Fan besteld bij Banggood. Vandaag, precies een week later, in de bus.
Had 6 dingen besteld bij 4 China shops, dit was de snelste (maar van Bangood is er ook nog een andere zending onderweg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01:39
Die staan niet mooi bij de witte blitzwolf die ik besteld heb. :P

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Is Hong Kong Post nog steeds sneller in België dan China Post?

en hoe lang duurt het ongeveer?

China Post duurt bij mij meestal tussen 18 - 23 dagen.
PostNL duurt 8 - 12 dagen voor het hier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Laatst online: 00:01
dodge_911 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 16:50:
[...]

Kom op, voor $2,38 weet je 't. Doe 'ns gek :)
Maar voor die prijs, is het vast geen échte Belkin.
If it's too good to be true....
Meestal is dat ook het eerste wat ik denk, maar ach de kosten van een kabel kunnen nooit heel erg hoog zijn dus even navragen kan nooit kwaad :) Helemaal als er al zo veel van verkocht zijn..

Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Mijn earson 151 van allbuy is eindelijk verzonden.
Besteld op 29-5 en nu al verzonden *O*
Oude China bestel herinneringen komen terug door deze shop, heb er 4 dingen besteld waarvan er 2 pas na een week op de post zijn gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 14:28

NSG

Je weet niks!

ralph075 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:43:
Vrijdag een Xiaomi Portable Flexible USB Mini Fan besteld bij Banggood. Vandaag, precies een week later, in de bus.
Had 6 dingen besteld bij 4 China shops, dit was de snelste (maar van Bangood is er ook nog een andere zending onderweg).
Ik had ook vorige week vrijdag iets op banggood en eBay besteld. Ook beide gisteren aangekomen, even op het etiket gekeken: allebei China Post :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Mijn Earson151 is zojuist binnengekomen :) Verzonden vanuit het UK warehouse van BangGood en duurde 4 werkdagen. In tegenstelling tot een Tweaker die laatst zei dat hij een doosje erbij kreeg bij BG: ik niet. Vermoedelijk omdat het UK warehouse duur is en de doosjes teveel (dure) ruimte zouden kosten?

Komt in ieder geval lekker op tijd binnen met dit weer. De speaker ziet er in het echt mooier uit dan op de plaatjes imo. Ik ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
puntje013 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 09:40:
Mijn earson 151 van allbuy is eindelijk verzonden.
Besteld op 29-5 en nu al verzonden *O*
Oude China bestel herinneringen komen terug door deze shop, heb er 4 dingen besteld waarvan er 2 pas na een week op de post zijn gedaan.
Yep, hier ook het mailtje dat de speaker verzonden is vannacht ontvangen (ook vorige week bij allbuy besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Heb deze twee gekocht voor mijn Zte nubia z9 mini , khoop dat ze voor juli geleverd zullen worden, 1 juli ga ik op vakantie

http://nl.aliexpress.com/...ne-Cases/32348358210.html

http://nl.aliexpress.com/...202.html?http_swift_null=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:18
Kun je beter in het Z9 mini topic plaatsen, zoveel zullen doe telefoon niet hebben hier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 12:15:
Kun je beter in het Z9 mini topic plaatsen, zoveel zullen doe telefoon niet hebben hier. ;)
Het gaat vooral over de levertijd en over de kwaliteit van hetgeen wat ik gekocht heb niet over het toestel :p

Heb een keertje via ebay screenprotectors gekocht voor een moto g; trok op niets : 6 stuks voor 3 euro..

Kan voor 1 juli geleverd worden?
Ik zag daar china post ordinary small packet plus en voor china post air mail moest je 2 usd extra betalen, vond ik best wel raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 23:44
Net de Xiaomi Led-lampjes van Allbuy binnengekregen(deze dus). Had een witte en blauwe versie besteld en deze gelijk getest. De lampjes komen in de originele verpakking en uit de test blijkt dat het om de originele lampjes gaat. Je kan het lampje aan- en uitzetten doormiddel van je powerbank. Daarnaast schijnt het plastic niet door en volgens mij kan je hierdoor wel concluderen dat het inderdaad om de originele variant gaat. Zeker geen slechte deal voor die 93 cent :9.

Edit: voor degene die altijd zeggen "pictures or it didn't happen" even nog snel twee foto's bijgevoegd.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/gwYnJf6PFsXVyEYAx3VTUHxw/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/S1Lqq74SSqDPpJXijH8SSOnK/full.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Don Roberto op 06-06-2015 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
Don Roberto schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 16:08:
Net de Xiaomi Led-lampjes van Allbuy binnengekregen(deze dus). Had een witte en blauwe versie besteld en deze gelijk getest. De lampjes komen in de originele verpakking en uit de test blijkt dat het om de originele lampjes gaat. Je kan het lampje aan- en uitzetten doormiddel van je powerbank. Daarnaast schijnt het plastic niet door en volgens mij kan je hierdoor wel concluderen dat het inderdaad om de originele variant gaat. Zeker geen slechte deal voor die 93 cent :9.

Edit: voor degene die altijd zeggen "pictures or it didn't happen" even nog snel twee foto's bijgevoegd.

[afbeelding]

[afbeelding]
Toevallig, heb deze ook vanmiddag ontvangen (wit+blauw) en dezelfde ervaringen ermee. Goede deal dus!

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 23:25
Heeft iemand ervaring met verzending door beishisheng logistics/sky56?
Want een keyboard besteld bij Gearbest is daarmee verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Het is blijkbaar allbuy bezorg dag vandaag, mijn lampjes zijn ook bezorgd.
Idd netjes in originele verpakking en ze werken met de knop op de powerbank.

Je vraagt je toch af hoe ze het kunnen doen voor die prijs.

Het lijkt er op dat we er een nieuwe webshop bij hebben die originele spullen heeft.

Nu nog wachten op mijn andere 3 bestellingen van allbuy, de miband, usb fans, en earson zijn nog onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Geen idee meer wie ik het ook alweer zou vermelden, maar mijn op 1 juni opgestuurde zending vanuit de UK (Banggood) is vandaag aangekomen :)

Andere zending (Xiaomi Pistons) vanuit China heb ik gisteren binnengekregen, verzenddatum 28-05. Heeft iemand trouwens zowel de 3rd gen Pistons én de youth edition daarvan? Moet zeggen dat ik best onder de indruk ben van de youth edition, maar als de gewone nog echt veel beter zijn dan is dat het overwegen waard.

[ Voor 57% gewijzigd door ksborg op 06-06-2015 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Laatst online: 03-12-2024

[afbeelding]

[afbeelding]
Gek hoor, ze bieden ze ook 6x zo duur aan https://www.allbuy.com/detail/57734
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke aanbieding bij Gearbest voor $21.99 (€19,78) de OnePlus 10.000mAh powerbank in zwart of wit.

Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201504/goods-img/1430248907718-P-2593152.jpg Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201504/goods-img/1430248907644-P-2593152.jpg

En ja het zijn orignelen want ze worden via OnePlus in China gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Chocoball schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:30:
Leuke aanbieding bij Gearbest voor $21.99 (€19,78) de OnePlus 10.000mAh powerbank in zwart of wit.

[afbeelding] [afbeelding]

En ja het zijn orignelen want ze worden via OnePlus in China gekocht.
Leuk maar waarom zóu je niet voor de xpb
10000 of de 16000 variant kiezen?

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
29 mei de mi-band gekocht via EU store van banggood. Dondag ontvangen. 6 dagen vanaf besteldatum.

Dus of heel snel via china gekomen, of toch uit de EU.

Accu is wel vrij leeg (24% bij binnenkomst). Ben erg benieuwd hoe het bevalt. vooral de wekker is fijn, hoef ik mijn vriendin ook niet meteen te wekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

[afbeelding]

[afbeelding]
Nu je het daarover hebt, ik heb dus een bestelling geplaatst voor 4 van die dingen, maar nu blijkt dat ik geen account heb? Bovendien zegt PayPal dat er ook geen adres is opgegeven...

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Supertip schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:39:
[...]

De Xiaomi is goedkoper en daar heb je ook meer aan qua accesoires, van hoesjes en lampje tot ventilator.
Alleen als je per se OnePlus op je powerbank moet staan is het interessant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Supertip schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:39:
[...]

dutchgio schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:47:
[...]

De Xiaomi is goedkoper en daar heb je ook meer aan qua accesoires, van hoesjes en lampje tot ventilator.
Alleen als je per se OnePlus op je powerbank moet staan is het interessant. ;)
Als je aan 10Ah genoeg hebt, maar toch 2 poorten wil :)
En die accessoires passen net zo goed op die oneplus :p Alleen geen aan/uit-knop.

[ Voor 43% gewijzigd door dodge_911 op 06-06-2015 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dodge_911 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:01:
[...]

[...]

En die accessoires passen net zo goed op die oneplus :p Alleen geen aan/uit-knop.
De OnePlus heeft dan wel een beschermhoesje en een extra gratis CE logo wat de Xiaomi niet heeft. Accesoires gaan zeker passen maar de OnePlus kan alleen maar plat liggen en niet staan. Ik ben net bezig met het schrijven van de review over de OnePlus powerbank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Waah schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:40:
vooral de wekker is fijn, hoef ik mijn vriendin ook niet meteen te wekken.
Geloof dat ik te diep slaap... als ik eenmaal slaap
dodge_911 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:01:
Elke andere reden is overbodig. Heb de 16Ah van Xiaomi, juist vanwege 2 poorten. Geen spijt van, maar dat is best een log ding. Een 10Ah met 2 poorten is zeker een mooie aanvulling voor de kortere tripjes.

[ Voor 44% gewijzigd door ralph075 op 06-06-2015 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Chocoball schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:25:
[...]

De OnePlus heeft dan wel een beschermhoesje en een extra gratis CE logo wat de Xiaomi niet heeft. Accesoires gaan zeker passen maar de OnePlus kan alleen maar plat liggen en niet staan. Ik ben net bezig met het schrijven van de review over de OnePlus powerbank.
We zien natuurlijk uit naar je review, en de voordelen van de oneplus powerbank tov van de andere.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Zojuist deze besteld op ebay, de chinese versie van de SPIbelt.
Voor maar $2,99

Handig om mijn telefoon in te stoppen tijdens het sporten, die doet dan namelijk dienst als muziek speler.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SqKWcMz.jpg

http://www.ebay.com/itm/361185140530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Nu online
puntje013 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:15:
Voor maar $2,99

Handig om mijn telefoon in te stoppen tijdens het sporten, die doet dan namelijk dienst als muziek speler.

[afbeelding]

Is dit dan niet bijvoorbeeld handiger? En toch een heel stuk 'mannelijker'? :D
http://www.aliexpress.com...st-Strap/32217487653.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 22:19

[afbeelding]

[afbeelding]
Dank voor de tip! :) Heb er direct 4 besteld. Lijken me toch best handig die lampjes.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
bottom line schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:26:
[...]

Is dit dan niet bijvoorbeeld handiger? En toch een heel stuk 'mannelijker'? :D
http://www.aliexpress.com...st-Strap/32217487653.html
Heb zo'n ding gehad maar vind het behoorlijk irritant om mijn arm.
Ik heb van die riem de zwarte versie besteld zodat hij wat minder opvalt.

en bovendien is mijn bierbuik die er voorlopig nog niet af is mannelijk genoeg om zo'n riem te corrigeren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
Klopt, maar dat zie je bij meer webshops met verschillende producten. Bijvoorbeeld de Earson speaker wordt ook meerdere keren met verschillende prijzen aangeboden.

Het is in ieder geval een leuke deal en ik zie dat ik aardig wat mensen weer geholpen heb ;). Op dit moment moet er bij mij alleen nog een Xiaomi ventilator binnenkomen van Allbuy, maar ik verwacht dat die ook origineel is.
Frozen schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:41:
[...]

Nu je het daarover hebt, ik heb dus een bestelling geplaatst voor 4 van die dingen, maar nu blijkt dat ik geen account heb? Bovendien zegt PayPal dat er ook geen adres is opgegeven...
Lijkt mij het beste om gewoon even contact op te nemen met Allbuy. Als zij geen adres hebben, kunnen ze het ook moeilijk versturen ;).

Je moet bij mijn weten gewoon een account aangemaakt hebben, want ik kan als ik het nu probeer niks afrekenen zonder account. Wel kan je FB of Google+ gebruiken, maar het lijkt mij raar als je complete order zomaar is weggevallen :?.

[ Voor 36% gewijzigd door Don Roberto op 06-06-2015 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Een iPhone 4/5 etc. Kun je wellicht wel aan je schouder vasthouden maar voor grotere (en zwaardere) telefoons lijkt me dat inderdaad wat minder fijn. ;)
Heb m zelf altijd gewoon in de zak van de trainingsbroek zitten, dat is ook een prima optie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie het originele leren armband voor de MiBand te duur vindt, de kopie die normaal $19.99 kost is nog 1 dag voor $9.99 krijgen bij Tinydeal.

Afbeeldingslocatie: http://img.td-imgs.com/images/26/30/402630_130777022536725755.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

puntje013 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:15:
Voor maar $2,99

[afbeelding]

Volgens mij heb ik deze riem met twee ritsen gewoon bij de Action gehaald voor E 2,50. En op Aliexpress zijn ze helemaal goedkoop. Zonder echt te zoeken http://www.aliexpress.com...one-Case/32332893481.html
Er zijn twee versies van, de korte met 1 rits en de lange met 2 ritsen. Zie de aliexpress link.

[ Voor 6% gewijzigd door rud op 07-06-2015 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
https://www.allbuy.com/detail/76017

Zijn deze nou de gekleurde versies misschien van de kabels die bij de powerbanks zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Net deze afbeelding van bijbehorend artikel weg geklikt:
unmanlysportbelt

En dan jouw opmerking...
_O-
De pose op de foto maakt het precies af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Musta schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:55:
https://www.allbuy.com/detail/76017

Zijn deze nou de gekleurde versies misschien van de kabels die bij de powerbanks zitten?
Nope, die zijn niet magnetisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
ralph075 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 11:13:
[...]

Yep, hier ook het mailtje dat de speaker verzonden is vannacht ontvangen (ook vorige week bij allbuy besteld).
Same here, zaterdag bevestiging gekregen, 31-5 besteld. Ben zeer benieuwd of het een echte is maar ik begin er wel steeds meer vertrouwen in te hebben.
Vandaag meteen ook maar de 16000 mah Xiaomi daar besteld + 2x LED en 1x Fan, voor €26,- totaal (los besteld uiteraard).
Of de powerbank origineel is laat ik weten als ik 'm binnen heb. Voor die prijs heb ik 'm nog nergens gezien in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Majesty schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:40:
[...]

Same here, zaterdag bevestiging gekregen, 31-5 besteld. Ben zeer benieuwd of het een echte is maar ik begin er wel steeds meer vertrouwen in te hebben.
Vandaag meteen ook maar de 16000 mah Xiaomi daar besteld + 2x LED en 1x Fan, voor €26,- totaal (los besteld uiteraard).
Of de powerbank origineel is laat ik weten als ik 'm binnen heb. Voor die prijs heb ik 'm nog nergens gezien in ieder geval.
Ik denk dat ze daar alle orders zelf al apart versturen, ik heb net namelijk voor een verjaardagscadeau een powerbank samen met het led lampje besteld en in mijn account staan ze als 2 aparte orders met beide een ander ordernummer.
Ik verwacht ook dat ze dan apart verzonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Musta schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 19:48:
[...]

Toevallig, heb deze ook vanmiddag ontvangen (wit+blauw) en dezelfde ervaringen ermee. Goede deal dus!
@Musta&Don Roberto, wanneer hebben jullie besteld? Ik wacht sinds de 20e...zal eens de brievenbus gaan checken, misschien gisteren te vroeg gekeken hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Gijsjha schreef op zondag 07 juni 2015 @ 17:08:
[...]

@Musta&Don Roberto, wanneer hebben jullie besteld? Ik wacht sinds de 20e...zal eens de brievenbus gaan checken, misschien gisteren te vroeg gekeken hahaha
Al was de vraag niet specifiek voor mij, ik heb ze de 19e besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
[...]

19-5 besteld en 21-5 verzonden. Zal een dezer dagen bij jou ook wel aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Laatst online: 17-09 20:21
Ben momenteel nog op zoek naar een 2p molex, kan die maar nergens vinden :/.

Dit: http://www.banggood.com/1..._54mm-Pitch-p-956459.html zijn ze niet hé?

Heb momenteel deze filter: http://www.banggood.com/F...ly-2S-3S-4S-p-918651.html
en zou graag die plugjes vanop de kabels hebben, met of zonder dat clipje, maakt niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:17
Ik ben op zoek naar een lange usb>micro usb kabel voor mijn tablet en telefoon. Nu zag ik hier al een 3m-kabel op amazon.de voorbij komen van Anker, maar ik vind 7,99 voor één kabel vrij veel.
Zijn er op dit moment betere (lees: goedkopere) alternatieven? :)
Zo niet, dan moet ik toch maar voor de Anker gaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _l_Arjan_l_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Sakke1994 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:42:
Ben momenteel nog op zoek naar een 2p molex, kan die maar nergens vinden :/.

Dit: http://www.banggood.com/1..._54mm-Pitch-p-956459.html zijn ze niet hé?

Heb momenteel deze filter: http://www.banggood.com/F...ly-2S-3S-4S-p-918651.html
en zou graag die plugjes vanop de kabels hebben, met of zonder dat clipje, maakt niet zoveel uit.
Plugjes kun je het beste via ebay zoeken. Soms moet je de plug en de bijbehorende pinnetjes die erin moeten los bestellen.

Op de pagina van die filter staat hoe die plugjes (met clip) heten: Output connector: 2p, 2.54mm locking Molex
Op ebay vind je ze wel wat als je op die beschrijving zoekt: http://www.ebay.com/sch/i...mm+locking+Molex&_sacat=0

[ Voor 14% gewijzigd door _l_Arjan_l_ op 07-06-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boussa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-04-2022
Ik wou diteven met jullie delen. Ik zat al te zoeken naar een sdkaart lezer dat op je telefoon en computer kan werken. Ik had al een soortgelijke usb kabel sleutelhanger en dat werkt perfect. Ik heb zo altijd een kabel bij me en heb het toch vaak kunnen gebruiken, Nu is dit ontwerp overgenomen en hebben ze het mogelijk gemaakt dat je een miscro sd kaart er in kan stoppen dat op je telefoon en je computer kan werken.

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/view/2014/bobby/02/SKU205028/959428114_1877531989.jpg

http://www.banggood.com/K...arger-Cable-p-967643.html

Heel handig als je een xiaomi power bank hebt van 5000mah ;)

Goedkopere link:
http://www.alibaba.com/pr...trap-USB_60214577298.html

[ Voor 12% gewijzigd door boussa op 07-06-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
_l_Arjan_l_ schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:10:
[...]

Plugjes kun je het beste via ebay zoeken. Soms moet je de plug en de bijbehorende pinnetjes die erin moeten los bestellen.

Op de pagina van die filter staat hoe die plugjes (met clip) heten: Output connector: 2p, 2.54mm locking Molex
Op ebay vind je ze wel wat als je op die beschrijving zoekt: http://www.ebay.com/sch/i...mm+locking+Molex&_sacat=0
Allright, dat zocht ik dus :). Zat hele tijd dingen te zoeken met 2P(in) molex, maar dat had amper succes. Thanks!

Daarstraks een Xiaomi Mi band besteld, had eerst iets van, waarom koopt iedereen dit nu..? Maar het lijkt me wel een leuke gimmick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Sakke1994 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:23:
Daarstraks een Xiaomi Mi band besteld, had eerst iets van, waarom koopt iedereen dit nu..? Maar het lijkt me wel een leuke gimmick.
Alleen al om te zien hoeveel stappen je op 'n dag zet is het al leuk (en dat kunnen er soms best veel zijn), en de slaaptracking is ook best fijn. En ik ben dan zo iemand die een horloge of een festivalbandje rond z'n pols niet kan verdragen, maar ik loop nu al meer dan 'n week met die MiBand rond m'n linkerpols zonder de daar normaal bijhorende irritatie eraan :)

[ Voor 9% gewijzigd door dodge_911 op 07-06-2015 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
dodge_911 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:26:
[...]

Alleen al om te zien hoeveel stappen je op 'n dag zet is het al leuk (en dat kunnen er soms best veel zijn), en de slaaptracking is ook best fijn. En ik ben dan zo iemand die een horloge of een festivalbandje rond z'n pols niet kan verdragen, maar ik loop nu al meer dan 'n week met die MiBand rond m'n linkerpols zonder de daar normaal bijhorende irritatie eraan :)
Ja ik betwijfel enkel of ik deze in de loop van de dag ook ga dragen, vooral het bijhouden van slaappatroon interesseert me, alsook het alarm dat je zou kunnen instellen. Draag namelijk al een horloge en horloge + MiBand lijkt me nogal vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaviddeVogel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09-2022
dodge_911 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:26:
[...]

Het schijnt dat mannen van rond de 20 echt enorme afstanden per dag afleggen inderdaad.

Maar on-topic: mijn iPhone laat ook zien hoeveel stappen ik zet op een dag. Heeft android daar niet ook apps voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
DaviddeVogel schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:30:
[...]

Het schijnt dat mannen van rond de 20 echt enorme afstanden per dag afleggen inderdaad.

Maar on-topic: mijn iPhone laat ook zien hoeveel stappen ik zet op een dag. Heeft android daar niet ook apps voor?
Ik ben dan wel geen 20 (meer :)), maar een 15000 stappen per dag, met regelmatig uitschieters tot 19000 :)
En da's dan 10km tot 14 km 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Sakke1994 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:29:
[...]
Draag namelijk al een horloge en horloge + MiBand lijkt me nogal vreemd.
Heb het op 1 arm en stoort me niet. Blijft natuurlijk persoonlijk.
DaviddeVogel schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:30:
[...]
mijn iPhone laat ook zien hoeveel stappen ik zet op een dag. Heeft android daar niet ook apps voor?
Ja, Google Fit. Inmiddels kan de Mi band ook daarmee synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Sakke1994 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:29:
[...]

Ja ik betwijfel enkel of ik deze in de loop van de dag ook ga dragen, vooral het bijhouden van slaappatroon interesseert me, alsook het alarm dat je zou kunnen instellen. Draag namelijk al een horloge en horloge + MiBand lijkt me nogal vreemd.
http://www.gearbest.com/watch-accessaries/pp_191587.html

Er is trouwens een apart topic voor de mi band [Xiaomi Mi Band] Ervaring en discussie

[ Voor 11% gewijzigd door Medione1210 op 08-06-2015 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
[...]

Ik heb de lampjes idd de 20e besteld en deze zijn toen bijna meteen verzonden. De ventilator is pas sinds enkele dagen verzonden, terwijl ik deze de 29e had besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Don Roberto schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:50:
[...]

Ik heb de lampjes idd de 20e besteld en deze zijn toen bijna meteen verzonden. De ventilator is pas sinds enkele dagen verzonden, terwijl ik deze de 29e had besteld.
Ventilators zijn bij mij ook pas de 2e verzonden terwijl ze al op 24-5 besteld waren.
Ik denk dat ze door de voorraad heen waren.
Sommige artikelen sturen ze meteen op en bij andere dingen duurt het ruim een week voor het de deur uit gaat, mijn earson duurde ook een week voordat hij verzonden werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

puntje013 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:19:
[...]

Ventilators zijn bij mij ook pas de 2e verzonden terwijl ze al op 24-5 besteld waren.
Ik denk dat ze door de voorraad heen waren.
Sommige artikelen sturen ze meteen op en bij andere dingen duurt het ruim een week voor het de deur uit gaat, mijn earson duurde ook een week voordat hij verzonden werd.
Artikelen zoals de Earson en die Xiaomi fan zijn ook aritkelen die vaak niet op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Is het normaal dat je bij TinyDeal geen bevestigingsemail ontvangt als je gewoon PayPal checkout gebruikt? (zonder account dus)
Heb enkel een Paypal afschrift gekregen en voor de rest niks.

EDIT: Even een password reset naar mijn email gestuurd en ik kan inloggen (bestelling staat ertussen). Maar nog steeds raar dat er geen bevestigingsmails verstuurd worden :-\

[ Voor 31% gewijzigd door Dima_2005 op 08-06-2015 09:39 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dima_2005 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:35:
Is het normaal dat je bij TinyDeal geen bevestigingsemail ontvangt als je gewoon PayPal checkout gebruikt? (zonder account dus)

EDIT: Even een password reset naar mijn email gestuurd en ik kan inloggen (bestelling staat ertussen). Maar nog steeds raar dat er geen bevestigingsmails verstuurd worden :-\
Er wordt normaal gesproken altijd een bevestigingsmail verstuurd. Ook als je Paypal Checkout gebruikt.
Vreemd dat ie niet is aangekomen. Staat de mail niet per ongeluk in je spambox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:00:
[...]

Er wordt normaal gesproken altijd een bevestigingsmail verstuurd. Ook als je Paypal Checkout gebruikt.
Vreemd dat ie niet is aangekomen. Staat de mail niet per ongeluk in je spambox?
Nee, al paar keer gekeken. Maar goed. Bugjes zijn er altijd zeker.
Wel cool dat er een bedrijfsaccount van TinyDeal hier actief is _/-\o_

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Dima_2005 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:39:
[...]

Nee, al paar keer gekeken. Maar goed. Bugjes zijn er altijd zeker.
Wel cool dat er een bedrijfsaccount van TinyDeal hier actief is _/-\o_
Is onze vriend Kenzi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Dima_2005 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:35:

Het wil wel eens een half uurtje duren, maar ik krijg altijd een bevestigingsmail zoals hierboven ook staat. Maar zolang je bestelling er staat denk ik dat het wel goed moet gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

GearBest heeft mijn Pistons V3 ook eens verstuurd :)

Ik vind overigens Pos Malaysia best rap, althans t/m Nederland. Duurt ongeveer een kleine week en de post is aangekomen op Schiphol, allemaal netjes te tracken terwijl het goedkope artikelen waren (heb niets extra's betaald). Ben benieuwd hoelang het duurt vanaf Schiphol tot de brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
ik heb mijn ido 003 smartwatch ontvangen van geekbuying. http://www.geekbuying.com...d-iOS---Black-342787.html

nu krijg ik de app niet aan de praat weet iemand raad?
ik heb de telefoon succesvol via bluetooth met mijn telefoon verbonden (nexus 5)
ik heb de app gedownload via de link van geekbuying, na het opstartscherm krijg ik deze pagina Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/uk5ruqagmw3p8nz/2015-06-08%2002.12.56.png?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze Cree XPE - Q5 zaklamp is nu $2.99 ($2,70) bij Gearbest met code Q5GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:35
Bij Allbuy $2.19
https://www.allbuy.com/detail/99256
Chocoball schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:26:
Deze Cree XPE - Q5 zaklamp is nu $2.99 ($2,70) bij Gearbest met code Q5GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:21
Producten zien er compleet verschillend uit. Ben benieuwd wat het verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Leuke deal als je een autolader zoekt met 2x 2,4A.

Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_367403_6.jpg
http://www.banggood.com/C...Car-Charger-p-968744.html

$8 i.p.v. $13,50

bij dx.com ca. $13
in NL ca. €20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Mijn allbuy bestelling van gisteravond (2x Xiaomi fan) is zojuist verstuurd. Dat is wel snel. Lijkt erop alsof ze weer voorraden hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

FunFair schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:11:
Leuke deal als je een autolader zoekt met 2x 2,4A.
Hmmm, ik wilde dat ik ze allemaal kon testen voor aankoop. Al verschillende versleten, waarvan sommige met een rook-geurtje... :X :X
Tevens een extra ding: de transformator in deze dingen stoort de ontvangst van DAB+. Ik ben er nog geen tegengekomen die het niet doet....

Nice... leuke features heeft deze:
anti-collision

Intelligent Explosion

break the window

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
ksborg schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:34:
Mijn allbuy bestelling van gisteravond (2x Xiaomi fan) is zojuist verstuurd. Dat is wel snel. Lijkt erop alsof ze weer voorraden hebben :)
Ik heb afgelopen zaterdag opnieuw 2 Xiaomi fans besteld bij allbuy, deze zijn ook zojuist verzonden.
Eerder duurde het bijna een week, geen probleem, ik heb geduld, dus wie weet hebben ze inderdaad weer nieuwe voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Get!em schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:50:
[...]

quote:
anti-collision

Intelligent Explosion

break the window

[...]
Ja lekkere vertalingen :P

Wat ze bedoelen, dat hij tegen een stootje kan en beveiligd is tegen ontploffen.
En blijkbaar kun je hem als veiligheidshamer gebruiken.

[ Voor 25% gewijzigd door FunFair op 08-06-2015 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Get!em schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:50:
[...]

Hmmm, ik wilde dat ik ze allemaal kon testen voor aankoop. Al verschillende versleten, waarvan sommige met een rook-geurtje... :X :X
Tevens een extra ding: de transformator in deze dingen stoort de ontvangst van DAB+. Ik ben er nog geen tegengekomen die het niet doet....

[...]
Had een tijdje geleden deze gevonden op Ali
http://nl.aliexpress.com/...holesale/32298083879.html

Ziet er degelijk uit en gemaakt zoals het hoort met de nodige filtering. Heb m helaas nog niet bested.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Laatst online: 14:46
Soms kan je ook gewoon in Europa kijken voor opladers etc, bijvoorbeeld de Anker autolader. Je stopt er een boek van 50 cent bij en het wordt gratis verzonden. Je hebt het sneller in huis, twee jaar garantie en goede kwaliteit (dan maakt die drie euro meer ook niet meer uit).

China is leuk, maar soms moet je toch even verder kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Rub147 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:26:
Soms kan je ook gewoon in Europa kijken voor opladers etc, bijvoorbeeld de Anker autolader. Je stopt er een boek van 50 cent bij en het wordt gratis verzonden. Je hebt het sneller in huis, twee jaar garantie en goede kwaliteit (dan maakt die drie euro meer ook niet meer uit).

China is leuk, maar soms moet je toch even verder kijken ;)
Off topic Deze mini versie staat wat mooier in het dashboard vind ik. Over de kwaliteit kan ik helaas niets zeggen.
http://www.amazon.de/Ladegerät-Autoladegerät-Ausgänge-Smartphone-USB-Geräte/dp/B00M3PI1M4/ref=sr_1_19?ie=UTF8&qid=1433771390&sr=8-19&keywords=Usb+car

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Despatched to overseas (Country code: BE) (stond op singaporepost)

Heb een zte nubia z9 mini besteld bij pandawill en zag dit als laatste update...

Vertrokken uit internationaal depot stond er op de site van Bpost

Zou het zo'n 4 dagen duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beukenootjes
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-07 19:41
Kaya10 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:14:
Despatched to overseas (Country code: BE) (stond op singaporepost)

Heb een zte nubia z9 mini besteld bij pandawill en zag dit als laatste update...

Vertrokken uit internationaal depot stond er op de site van Bpost

Zou het zo'n 4 dagen duren?
Daar valt echt niets over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
heeft iemand hier de Xiaomi router?
wil hem misschien gaan gebruiken voor 5Ghz aangezien 2.4 hier in de stad helemaal vol zit.
goed plan of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:29
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bbdUjk4.jpg

Vraag, ik had een racket besteld op aliexpress die zo aan is gekomen.
Kan ik een refund vragen of is dit gewoon het risico wat er bij hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
maurits82 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:00:

Vraag, ik had een racket besteld op aliexpress die zo aan is gekomen.
Kan ik een refund vragen of is dit gewoon het risico wat er bij hoort?
Refund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
ikdedinges schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:57:
wil hem misschien gaan gebruiken voor 5Ghz aangezien 2.4 hier in de stad helemaal vol zit.
goed plan of niet?
Volgens mij is het gunstiger om er hier één te kopen. Met het risico dat je ook nog eens invoerrechten moet betalen denk ik dat je beter in NL kan kopen. Ook gezien garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
ikdedinges schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:57:
goed plan of niet?
Beter hier kopen. Kost je wat meer, maar uiteindelijk gaat een router zeker je meerdere jaren dienst doen en dan ben je toch blij dat je een degelijke van hier koopt (de Xiaomi is zeker degelijk, maar er zijn betere keuzes hier).
Pagina: 1 ... 34 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic